X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

Too many jokes :)

Posted by Constantina Delimitrou στο Δεκεμβρίου 31, 2011

Δηλαδή τώρα τί να πω για την νέα χρονιά; Από πού να αρχίσω και πού να τελειώσω με τις ευχές για τη καινούργια μας ζωή, δε ξέρω. Να ευχηθώ για το νέο σπίτι, για τις νέες δουλειές, για τη νέα χώρα, τους νέους ανθρώπους; Και μάλιστα όταν όλα τα παραπάνω δεν τα 'χω ξαναματαδεί ποτέ; Με ρωτάνε πού θα δουλεύω και απαντώ με έναν Γερμανό, έναν Γάλλο, έναν Άγγλο και έναν Έλληνα και αυτοί νομίζουν ότι λέω ανέκδοτο.

Με ρωτάνε για τα έθιμα της Κύπρου ή για το τάδε μέρος και τους κοιτάω σα χάνος γιατί τη νέα μου γειτονιά μόνο στο χάρτη την έχω δει. Μου παραγγέλνουν τζιβανίες και σκέφτομαι σε τί προχώ μέρος θα πάω. Έρχονται και μου λένε ότι πήγαν στο καινούργιο σπίτι και έχει αυτό κι εκείνο και τ' άλλο και πιάνω τον εαυτό μου να τους ρωτάω λεπτομέρειες μπας και μάθω πώς θα είναι ο χώρος που θα ζω από μεθαύριο και αν θα χωράνε οι κουρτίνες. Πόσο πιο σουρεάλα;

Καλή χρονιά μου λένε. Δε λέτε τίποτα. Αφού χωράει το καλή δίπλα στο χρονιά μου, έστω και σαν ευχή, εγώ είμαι ευτυχισμένη. Χώρια που θα έχει Δουλειά και Αυλή και Θάλασσα και λίγο χώρο για Oνειράκια!

Καλή Χρονιά σε όλους! :D


Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

12 Σχόλια to “Too many jokes :)”

  1. Καλώς να μας έρθετε στην Κύπρο!

  2. Η νέα σας ζωή να είναι η καλύτερη επιλογή σας και ο νέος τόπος που πάτε να γίνει δικός σας.Εμείς εδώ δεν χρειαζόμαστε τζιβανίες αλλά τζιβάνες να ξεχάσουμε το χάλι μας οπότε ίσως να έκανες καλά που έφυγες. Μόνο μην μας ξεχνάς.Μια μέρα (ελπίζω πως) θα αναρρώσουμε κι όσοι φεύγετε θα γυρίσετε πίσω.Φιλιά και καλή χρονιά!

  3. Zappa said

    Αν θα είσαι Λευκωσία, πέρνα μια βόλτα από τη γειτονιά της Φανερωμένης.Αχ, φοιτητικά χρόνια

  4. thnx u guyz! 🙂

  5. An-Lu said

    Να είστε όλοι σας καλά και θα είμαστε και πιο κοντά με τη νέα χρονιά!
    Φιλούκιος!😉

  6. Καλή χρονιά. Φιλούθκια στην κορού σου.Καλά θα περάσετε. Είναι σίγουρο.

  7. j95 said

    *Ζι*βανίες. Ζιβανία είναι το τσίπουρο στα κυπριακά. Τζιβανία είναι (υποθέτω) όταν ανατινάζεται ένα φορτηγό που κουβαλάει τζιβάνες και σκορπίζουν παντού στο δρόμο.

  8. Καλά τρελοξεκινήματα και πολλές ευχές για το νέο κύκλο επεισοδίων που ξεκινάς. Χρόνια πολλά ντε!

  9. Είναι η πρώτη φορά που σχολιάζω εδώ αλλά σε διαβάζω! Δεν ξέρω αν ήδη είστε στην Κύπρο, καλωσορίσατε και όλα καλά θα πάνε!

  10. Marina said

    Καλυτερη η νεα χρονια για ολους σας εκει περα, ελπιζω οχι χειροτερη για μας που μενουμε εδω.
    Πολλες επιτυχιες με οτι καταπιαστεις,το βραδυ πινε και καμμια ζιβανια(τωρα το εμαθα) στην υγεια μας.
    Φιλακια στην ζουμπουρλου, λιγο το’χεις που βρηκες αυλη και θαλασσα;(λεξεις αγνωστες στην Αθηνα).

  11. Παιδία, όλες τις ευχές μου για αυτό το νέο ξεκίνημα.
    Η Κύπρος είναι μικρή ξενιτιά, ελληνικά θα μιλατε (θα σου πάρει κανα δυο μέρες να καταλάβεις πως τα λένε οι κύπριοι και σιγά σιγά θα τα μάθεις). Δίπλα θα ειστε, με ένα αεροπλάνο σε 1 ωρίτσα Αθήνα.
    Μια χαρά έτσι όπως έχουν τα πράγματα πλέον εδώ. Α και εγώ συνεχίζω Βραζιλία.
    φιλία
    Αlximist
    Ξεκινώ κάτι καινούργιο… ελπίζω να μπορέσω να το διατηρήσω….
    https://pneumatismos.wordpress.com

  12. Dorothea said

    Καλή αρχή στην νέα ζωή!Πρωτη φορα γράφω αλλά σε έχω ανακαλύψει εδώ και λίγο καιρό.
    Όλα θα είναι τέλεια, θα δεις…Τι να πουμε κι εμείς που είμαστε πολλα μίλια μακριά…
    Φιλια από Νέα Υόρκη
    http://desperategreekinnyc.blogspot.com/

Σχολιάστε

