X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

“Υπόκοσμοι” Δελημήτρου Κωνσταντίνα, Εκδόσεις Λιβάνη

Posted by Constantina Delimitrou στο Μαρτίου 9, 2011



Εξώφυλλο by Τάσος Κωστής aka Kaltsovrako. ♥ ♥ ♥

Μισό, και θα σας πω.
Γιούπιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!
Ωραία, ας σας τα πω τώρα. :D

Πρόκειται για το νέο μου βιβλιάκι που δεν ξέρω ακριβώς τί είδους βιβλίο είναι, εγώ το είδος αυτό το λέω Σατιρικής_ Φαντασίας_ Με_ Ένα_ Τσικ_ Από_ Μυθολογία_ Και_ Κοινωνικό_ Προβληματισμό που κυρίως αποδομεί ό,τι πετάει και κινείται.
Το έγραψα πριν δύο χρόνια και όταν ήταν να εκδοθεί καθηλώθηκα στο κρεβάτι και μετά έγινα σαφάλαινα και μετά έτρεχα να πλύνω πάνες, τεσπα τώρα ψιλοάδειασα, έχασα και τις πατσές και είπα δεν το τυπώνουμε να τελειώνουμε γιατί έχουμε και δουλειές; :P

Για το περιεχόμενο του βιβλίου, αποφάσισα αντί να σας τα κάνω τόσα με Σάτυρους, Σειληνούς, Εκατόγχειρες, Αυτόματα, Άρπυιες, Χάρους, θεούς, ημίθεους, αντί να σας πήξω στα ζουμιά και σε άλλα λαδερά, να σας paste το πρώτο κεφάλαιο μπας και βγάλετε άκρη μόνοι σας: :P

**************************************************************
Κεφάλαιο 1: “Τζίφρες”

ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΟΧΕΙΡΟ ΣΥΜΠΑΝ, εκεί που παρκάρονται οι ιδέες μέχρι οι Θεοί να αποφασίσουν προς τα πού θα τραβήξουν και αν, βρίσκεται η Ισόπολη. Με δεδομένο ότι η ύλη δεν είναι τίποτε άλλο από αχανή νεκροταφεία ιδεών, η γένεση των Υποκόσμων είχε τη λειτουργία δοκιμαστηρίου.
Επρόκειτο χοντρικά για ένα κρας τεστ σε ό,τι σκαρφιζόταν ο Όλυμπος λίγο πριν τη μεγάλη πρεμιέρα του στην πραγματική πραγματικότητα της Γης.

Ο κόσμος όπως τον ξέρουμε, ο αληθινός κόσμος, είναι η υλοποίηση των θεϊκών σεναρίων. Των δοκιμασμένων θεϊκών σεναρίων δηλαδή. Φυσικά, οτιδήποτε βρίσκει εντέλει εφαρμογή τριγύρω μας δε σημαίνει ότι, ντε και καλά, έχει πετύχει στις δοκιμές. Μπορεί, ας πούμε, να δοκιμάστηκε, να απέτυχε παταγωδώς, αλλά να ήταν εξαιρετικά διασκεδαστικό για να αφεθεί ανεφάρμοστο. Όπως η μονογαμία, για παράδειγμα.
Ή οι γάτες.
Ή ο ρατσισμός.

Ο Όλυμπος έχει σύστημα. Όλες οι ιδέες των Θεών καταγράφονται σε Σενάρια, ψηφίζονται και δοκιμάζονται σε πρόχειρους κόσμους, τους Υποκόσμους. Όπως η Πλάση. Ένας εντελώς ατσούμπαλος κόσμος, που όμως δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει το δικό μας στα βασικά. Με τον πολιτισμό, το μίσος, τις τέχνες, τα ρουσφέτια και κυρίως με τα ζντούπια του. Ανυποψίαστα, αθώα και αξιολάτρευτα. Ακριβείς κλώνοι των ανθρώπων (στο πιο αναλώσιμο είν’ η αλήθεια) που δεν υποψιάζονται ποτέ τίποτα. Να θες να τα πάρεις, να τα παίξεις και να τα περάσεις πίστα. Όπως ακριβώς σε ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι που οι ήρωες με τίποτα δε φαντάζονται ότι δεν έχουν σάρκα και οστά αλλά μηδενικά και άσους.
Έτσι και τα ζντούπια. Έχουν μνήμη κανονικότατη, βιώματα, ρουτίνα και τέλος πάντων όλα όσα χρειάζεται ένας άνθρωπος για να τα κάνει τόσο μαντάρα. Μόνο που φτιάχνονται για ένα σκοπό. Θεϊκό σκοπό. Ανώτερο: τη διασκέδαση.
Έτσι, η Ισόπολη είναι ένα από τα ενδιάμεσα στάδια των ιδεών.
Η προσομοίωση του κόσμου μας.
Το δοκιμαστήριο.
Το κρας τεστ πριν τη μεγάλη πρεμιέρα.
Αρκεί το σενάριο να εγκριθεί και τα ζντούπια να επιβιώσουν... ή τουλάχιστον αρκετά από αυτά.

ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ: Φ2856/542
ΕΓΚΡΙΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΙΝ: 128/32/55
ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΣΑ ΜΟΙΡΑ: ΛΑΘΕΣΙΣ
ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ: ΤΥΠΟΥ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΣΕΝΑΡΙΟ ΠΡΟΣ ΔΟΚΙΜΗ: ΤΟΠΟΕΞΑΡΤΩΜΕΝΗ ή ΓΟΝΙΔΙΑΚΗ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΣ
Εν Κενώ
Τη Δευτέρα Πειραματική Αστρόκαινω

Η Εγκρίνουσα Θεότης
Ξένιος Δίας
[Υπογραφή – Σφραγίδα]
**************************************************************

Γουίς μι λακ και μην το πάρετε εάν έχετε σκοπό να ξανακλάψετε. :P

Ξαναμανά: Γιούπιιιιιιιιιιι!!!!
[να συνέλθω και θα σας πω κι άλλα]

υ.γ.1. Να ξεκαθαρίσω ότι σε αυτό το βιβλιάκι μου, κατάφερα το υπερτιτάνιο άλμα να μην γράψω ούτε μία κακιά λέξη*, κυρίως γιατί θεωρώ ότι υπάρχουν πιο καταχθόνιοι τρόποι να σοκάρεις χωρίς να σε υποψιαστεί κανείς. Δατ ιζ, να μην ακουμπήσεις την αισθητική που νομίζουν ότι έχουν.

* μου ξέφυγε ένα “τον πίνεις” αλλά άμα με ρωτήσουν τίποτα κουλτουριάρες θα πω ότι εννοούσα τον πικρό καφέ. Τςςςςςςςςςςςςς!

έντιτ: περισσότερα για το βιβλίο, έγραψα εδώ. :)



Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

40 Σχόλια to ““Υπόκοσμοι” Δελημήτρου Κωνσταντίνα, Εκδόσεις Λιβάνη”

  1. Συγχαρητήρια, καλές πωλήσεις καλή πετυχεσιά και κανονικά δεν θα πρεπε να σου μιλάω γιατί είμαι μεγάλη fan (θαυμάστρια όχι ανεμιστήρας) και άργησες να βγάλεις δεύτερο αλλά έχεις τη μπεμπούλα και σου συγχωρούνται όλα.Τρέχω να το πάρω!!!!

  2. rodia said

    Ωραιότατα! Στα κυβικά μου το βρίσκω :))
    Θελω και αφιερωση, ε (μου χρωστας και την προηγουμενη)

  3. gazakas said

    Καλοτάξιδο! Το επόμενο βιβλίο που θα διαβάσω! Κάτι μου λέει ότι θα το ευχαριστηθώ ως τυπικός Ψιλικατζοπρατσετικός!

  4. Αφού έχει Σάτυρους είν’ δκο μας. Εύγε! Βγαίνει σε e-book ή θα με ξαναπιάσουν τα αρθριτικά; ( μεγάλο το βλέπω )

  5. giannis said

    Καλή επιτυχία. Είμαι σίγουρος ότι θα έχει μια απολαυστική ανάγνωση και θα είναι μια πολύ καλή επιλογή για δώρο.

  6. vangelakas said

    Σκεπτόμουν ἐχθὲς (ἀλήθεια σοῦ λέω) μωρὲ ἄργησε; Λὲς νὰ ἐπικαλεστοῦν κρίσεις οἰκονομικὲς καί…

  7. πρεσβύωψ said

    Φούσκωσα σα γάλος όταν 2-3 μήνες μετα την έκδοση του πρώτου βιβλίου σου, μια φίλη μου το πρότεινε ως το πλέον ευπώλητον κοινώς best seller της εποχής. Της είπα ότι το αγόρασα απο την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας του, γιατι σε γνώριζα απο το blog σου. Με κοίταξε με θαυμασμό ζήλια και απορία. Τώρα θα το αγοράσω με λιγώτερο ενθουσιασμό, γιατι κυρία μου είστε γνωστή τοις πάσι!!!!
    Φιλιά στην κοράκλα και στον ερίτιμο. Καλή επιτυχία.

  8. mamma said

    Καλή επιτυχία (να γίνεις ακόμα πιό γνωστή και να «τον πίνεις» σκέτο… δεν είναι καιροί να σπρώχνουμε λεφτά σε ζάχαρες)

  9. Καλοτάξιδο!
    Εμπνευσμένο το εξώφυλλο. Τραβά την προσοχή.
    Είμαι σίγουρη και το περιεχόμενο!
    Καλή Συνέχεια!

  10. Μου φαίνεται διαφορετικό ο βιβλιάκι που λες κι εσύ. Θα απογοητευτούν βεβαια οι bestselleritζούδες γιατί αυτό είναι μίξη x-psilikatzou (το χεις καιρό αυτό με το x, ε; x-files και δε συμμαζεύεται…) και Λένου Χρηστίδη που τον αγαπώ πολύ – και δε με νοιάζει η γνώμη σας. Χαίρομαι τόσο που εξελίσσεσαι και τολμάς να μη μένεις στάσιμη στην πεπατημένη. Θα βρεις (και) καινούργιο κοινό που επιτέλους στις παρουσιάσεις του βιβλίου δε θα σε ρωτάει γιατί θέλεις τόσο να κάνεις παιδί κ.α.μαλακίες. Και την πρώτη παρουσίαση προτείνω να την κάνουν οι Διαδρομές στην Καβάλα, η γνωστή λογοτεχνική παρέα με ειδίκευση στη λογοτεχνία του φανταστικού (Κυριλλίδης, Δεμερτζίδης και άλλοι εις -ίδης)

  11. suspect said

    ευγε, καλη επιτυχια και σουπερ πωλησεις!

  12. Spyros_VJ said

    Καλοτάξιδο Κωνσταντίνα!

  13. indictos said

    Nice!
    Ευκαιρία λοιπόν να (ξανα)έρθεις Σαλονίκη να φέρεις και την μικρά (να την κάνουμε Γριά)

  14. […] Hοrn . Μια φοβερή φωτογραφία . Καινούριο βιβλίο από την ΕΧ-Ψιλικατζού (καλοτάξιδο). . Οι Motorama στην Θεσσαλονίκη!!! (και δύο […]

  15. stelios said

    Συγχαρητήρια, Κωνσταντίνα!

  16. Μαγισσούλα μου να ‘σαι καλά κοριτσάρα μου. Μόνο μην το διαβάζεις ενώ θηλάζεις. Δεν σου φταίει τίποτα το νεογεννητάκι! 😛

    Rodia, μανούλα κι από ‘δω πολλά ευχαριστώ για όλα. Και αφιέρωση και κέρασμα και ό,τι θες! 🙂

    Gazakas, κράτα μικρό καλάθι. Ούτε το μικρό νυχάκι του πράτσετ δεν μπορώ να ακουμπήσω.🙂

    Sykofantis, ευχαριστώ ρε συ! Δεν έχω ιδέα για e-book, θα ρωτήσω πάντως γιατί όντως βγήκε τούβλο. 😀

    Giannis, ευχαριστώ πολύ αλλά κάτσε ρε παιδάκι μου να το δεις πρώτα δε φταις σε τίποτα να σε κράξουν και αυτοί που θα το δωρήσεις! 😛

    Πρεσβύωψ, μου θυμίζεις τη μάνα μου (sic). Φιλιά και σε σένα και να ‘σαι καλά! 😀

    Mamma ευχαριστώ πολύ [αλλά σκέτος ο καφές με τίποτα!]🙂

    Juanita μου να ‘σαι καλά κοριτσάκι, κι εγώ έχω ξετρελλαθεί με το εξώφυλλο. Ευχαριστώ! 🙂

    Κατερίνα μου όντως αυτό το βιβλίο δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το προηγούμενο, αλλά είπα αφού θα τις φάω τις ντομάτες, γιατί να μην κάνω την γκαύλα μου; Και όντως, θα είμαι πιο χαλαρή επιτέλους σε αυτές τις παρουσιάσεις. Καβάλα, δεν ξέρω εάν θα είναι η πρώτη παρουσίαση αλλά εννοείται ότι θα ανέβω, δεν χάνω με τίποτα τους εις -ίδης! Ευχαριστώ πολύ πολύ ρε φιλενάδα! 😀

    Suspect, να ‘σαι καλά!🙂

    Spyros_VJ ευχαριστώ φιλαράκι!🙂

    Indictos μου φαίνεται θα λιώσω στις εκδρομές. Να και κάτι χρήσιμο για όσους γράφουν βιβλία. Άει ρε που θα κάνω Γριά το μωρό μου! 😛

    Stellios, αγκαλίτσες πολλές σε όοοοολη την Στελλοοικογένεια!🙂

  17. Αν είναι να γελάσουμε και λίγο, να το πάρουμε, να το πάρουμε!
    Οι γάτες πάντως ΔΕΝ είναι αποτυχημένο σενάριο. Απο τα πιο πετυχημένα είναι.
    Καλη τύχη!!!!

  18. aeipote said

    Τύχη Αγαθή.

  19. Penguin παίζει να είσαι από τις πολύ λίγες που μπορεί να εγγυηθώ ότι θα γελάσεις. Το ίδιο χιούμορ γαρ. Οι γάτες επιτυχημένο σενάριο;;;;; Έλα, σοβαρέψου. Αφού η συγγραφέας είναι σκυλοπέρσον, είναι δυνατόν στο δικό της σύμπαν να παίζουν γάτες; 😛

    Aeipote, μπορεί να έχουμε καιρό να τα πούμε, όμως η χαρά μου είναι μεγάλη όποτε σε συναντώ. Να ‘σαι καλά! 🙂

  20. newagemama said

    Xμμμ…Με τσίγκλισε η ιδέα σου ότι οι ιδέες των Θεών δοκιμάζονται σε πρόχειρους κόσμους, τους Υποκόσμους. Η ζωή του καθενός από μας είναι κι ένας υπόκοσμος, λοιπόν, για να γίνονται τα crash tests των Θεών…Ενδιαφέρον, θα το πάρω!

    Αϊ γουίς γιού γκουντ λακ ενιγουέι

  21. Nassos K. said

    Μπράβο ρε Κωνσταντίνα!!! Θαμπς απ, κονγκρατσιουλέισονς, και πάντα τέτοια! Αντε και σήριαλ😉

  22. mpampakis said

    Μπράβο κορίτσαρε! Και στο τρίτο!!!😀

    Καμιά παρουσίαση θα παίξει, να μαζευτούμε να σε δούμε με το πρόσωπο κόκκινο-κόκκινο σαν την φανέλα της ομάδας του καλού σου;😛

    Φιλιά πολλά!!!

  23. Καλοτάξιδο ναναι, το αγοράζω τηναλλη εβδομαδα και χαιρομαι που δεν εχεις κακες λεξεις!!!!!!!!! Δεν χρειάζονται καλή μου. Παρ όλίγον να γίνουν μόδα, αλλα νομιζω ότι δεν θα περάσει…φιλια

  24. agathi said

    Emeis pali pou ta mathainoume ta nea apo sponta??? 4 Apriliou tha giriseis douleia? (den leo… ego diavasa kefalaia prin ton ekdoti…) Kali epitixia mana!!! 4 Apriliou..

  25. paramythou said

    Ε, ώρα πού ‘ρχεται….. νά ‘μαι κι εγώ εμφανίστηκα. Ως δια μαγείας σαν παραμυθού που έχει νά κάνει με μάγισσες και ματζούνια.

    Επιτέλους, βρε φιλενάδα, γιατί είχα αρχίσει να ανησυχώ.
    φιλιά πολλά κι ευχές για επιτυχίες

  26. koulpa said

    ωωωω καλοτάξηδο και ευπώλητο!!!! :):)
    θα το διαβάσω και θα τοποθετηθώ περεταίρω.. αν και εφόσο μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις.. δεν έχω αμφιβολίες :):)
    την καλημέρα μου :):)

  27. Newagemama μόνο που στο βιβλίο δεν τα παθαίνουμε εμείς, αλλά οι κλώνοι μας, τα ζντούπια. Βολικό ε;😉 Σε ευχαριστώ πολύ! 🙂

    Νάσο με πρόλαβαν οι ΟΥΚ.😛 Να ‘σαι καλά ρε συ! 🙂

    Μπαμπάκη άσε από τώρα το σκέφτομαι και τρέμω! Τρίτο; Ρε θα με πεθάνετε εσείς! Μάκια στην οικογένεια φιλαράκι! 🙂

    Ρίτσα μου, όντως οι κακές λέξεις είναι αδύνατο να σοκάρουν τόσο όσο οι «καλές».😛
    Χίλια ευχαριστώ! 😀

    Αγάθη ετοιμαστείτε και έρχομαι! [γιου γκατ μέιλ]😀

    Μαίρη μου μην ανησυχείς. Τους έπεισα με κάτι σκουληκιάρικα και τώρα είναι αργά να το μετανιώσουν. Τις ντομάτες πάντως τους είπα ότι θα τις φάω εγώ. Χεχε! [έχεις μέηλ]😀

    Koulpa ευχαριστώωωωωωωωωωωω! Θα φροντίσω να εξαφανιστώ πάντως μέχρι να σας περάσει η όρεξη να με σφαλιαρίσετε! 😛

    Καλημέρες!

  28. Ek parallilias gnostos said

    Κυρία Δελημήτρου,
    Θα ήθελα να σας εκφράσω τα ειλικρινή μου συγχαρητήρια για την τελευταία συγγραφική δουλειά σας. Διαβάζω λογοτεχνία με «εντατικούς» ρυθμούς και παρακολουθώ στενά τόσο την εντόπια όσο και την διεθνή «παραγωγή» όσο βέβαια μου το επιτρέπει ο ελεύθερος μου χρόνος. Η θεματική και το αλληγορικό σκηνικό του τελευταίου σας βιβλίου είναι μια ακόμη ευχάριστη έκπληξη σε εκείνη την κατηγορία της λογοτεχνίας που κινείται στα όρια του «φανταστικού» αν και ο όρος που προτιμώ προσωπικά είναι «λογοτεχνία της δυστοπίας». Θα μπορούσε κάποιος άλλωστε να κατατάξει τον Φράνς Κάφκα ή τον Στάνισλαβ Λέμ στην κατηγορία της λογοτεχνίας του φανταστικού ;
    Είμαι ένας «ερασιτέχνης» τόσο της γραφής όσο και της ανάγνωσης που δεν μπορώ παρά να αναγνωρίσω την πρωτοτυπία και την έμπνευση του τελευταίου σας βιβλίου. Όμως πρέπει να σας ομολογήσω ότι ακόμη δεν έχω ξεκινήσει την ανάγνωση και ότι η κριτική μου προς το παρόν περιορίζεται μόνον στην θεματολογία και στο οπισθόφυλλο αυτού. Σε λίγες ημέρες που θα έχω τελειώσει με την ανάγνωση θα σας καταθέσω και την ειλικρινή μου άποψη σχετικά με την πλοκή, τον χαρακτήρα των ηρωών καθώς και την γλωσσική του φόρμα. Θα ήθελα να επαναλάβω ότι η κριτική μου είναι καθαρά ερασιτεχνική και σας την κοινοποιώ μόνον διότι όπως δηλώνετε σε μια τελευταία σας συνέντευξη «…μόνο εκεί μπορώ να συζητώ εκτενώς τα γραπτά μου, να λαμβάνω άμεση κριτική, ενώ είναι το μόνο μέρος στον κόσμο όπου με ένα «κλικ» μπορώ…». Τα άσχημα της δημοσιότητας βλέπετε.
    Αυτό που με «τράβηξε» περισσότερο στην τελευταία δουλεία σας και ίσως με παρακίνησε να επικοινωνήσω μαζί σας είναι –όσο παράξενο και αν το βλέπετε- μια πρόταση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου σας : «Η Κωνσταντίνα Δελημήτρου γεννήθηκε στον Πειραιά το 1973». Βλέπετε γεννήθηκα και εγώ την ίδια ακριβώς χρονιά, και αυτό ήταν που με τράβηξε σαν μαγνήτης. Ήθελα να μάθω με ποιο τρόπο η δική μου γενιά , η σημερινή γενιά των τριανταπέντε + καταθέτει την καθημερινότητα και τους προβληματισμούς της. Ομολογώ λοιπόν ότι από το οπισθόφυλλο ακόμη, ένοιωσα πολύ «οικεία», σαν να σας γνώριζα και από «πριν» (εάν βέβαια αυτή η έκφραση δεν κάνει κατάχρηση της φιλοξενίας σας). Ίσως σε ένα «παράλληλο» παρελθόν να είχαμε συναντηθεί σε κάποια σχολική εκδρομή ή σε κάποιο πάρτυ φίλων και να είχαμε συζητήσει για όλα αυτά που μάλλον γράφεται στο βιβλίο σας. Αλλά αυτό αποτελεί μόνον «παραλληλία» μιας και έχω μεγαλώσει σε μια αρκετά μακρινή από τον Πειραιά επαρχιακή πόλη. Περιορίζοντας την ακατάσχετη φλυαρία μου, η πρόσφατη δήλωση σας «…Παλιότερα ήταν η ανάγκη μου να «αδειάσω», να ανασάνω γιατί θα έσκαγα. Πλέον η όρεξή μου να πειραματιστώ και να «χτίσω» κόσμους, να χαθώ μέσα σε αυτούς, να με μάθω και, κυρίως, να διασκεδάσω…» με βρίσκει απόλυτα ταυτισμένο- από την πλευρά του αναγνώστη βέβαια.
    Κλείνοντας δεν μπορώ παρά επαναλάβω τα συγχαρητήρια μου για την πρωτοτυπία του έργου σας και για την τόλμη σας να κινηθείτε στα όρια της λογοτεχνικής «δυστοπίας». Ευχαριστώ για την φiλοξενία του «χώρου» σας καθώς και για την κατάχρηση του «χρόνου» σας.

    Με εκτίμηση και εις το επανιδείν,

    Ο εκ παραλληλίας γνωστός σας

    • Ααααα εγώ τους πληθυντικούς δεν τους μπορώ! Ευχαριστώ θερμά για τα καλά σου λόγια, είναι πολύ όμορφο να διαβάζεις όμορφα μηνύματα από άγνωστους ανθρώπους. Να ‘σαι καλά, αναμένω την κριτική σου και ελπίζω να αξίζει τον χρόνο σου. 🙂

  29. […] on “Υπόκοσμοι” Δελημήτρου Κωνσταν […]

  30. ΑΛΕΞΙΑ ΜΑΛΛΙΩΡΑ said

    Τελείως τυχαία έπεσα πάνω στο πρώτο βιβλίο σου χθές το πρωί και μέχρι το βράδυ πρόλαβα να γελάσω ,να συγκινηθώ και να κλάψω,να πονέσω για σένα,αν και δεν σε ήξερα.Απ’όσα καταλαβαίνω,τελικά τα κατάφερες και απέκτησες το ονειρεμένο σου αστεράκι και δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι.Είναι σα να αποκαταστάθηκε μια μικρή ανωμαλία στο σύμπαν.Είμαι απο τις τυχερές ,μόνο που δεν το γνώριζα!Σ’ευχαριστώ που μου έδειξες οτι η γενναιότητα και η καθαρότητα ψυχής δεν πάνε ποτέ χαμένες(κάτι στο οποίο παντα πίστευα,αλλά τελευταία κατι σκάλωσε)Να’σαι πάντα καλά και καλή συνέχεια.
    Υ.Γ.Δέχομαι αξιωματικά πως δεν σε ενοχλεί ο ενικός,μιας και η αμεσότητά σου είναι απλά αφοπλιστική!

  31. Τώρα το πήρα χαμπάρι. Μα τι μπούρδας που είμαι!!
    Τρέχω βλιβλιοπωλειο (που λέει κι ο μικρός) αύριο πρωϊ-πρωϊ
    Καλη επιτυχία κούκλα μου🙂

  32. Afrikanos said

    ούτε μια κακιά λέξη????

    ΟΥΤΕ ΜΙΑ?!?!?!?!?!?!?!?!?!

    Ε ΟΧΙ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ!!!!! ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΑΣ, ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ!!!!!

    😉

    • Έτσι, για να μαθαίνεις επειδή σε συμπαθώ: Ποτέ δεν τη λες σε συγγραφέα γιατί μπορεί να πρωταγωνιστείς στο επόμενο βιβλίο του.
      Πε και παι! [το εγέρθητι φορέθηκε]
      😛

      • Afrikanos said

        επειδής το πε και παι δεν το κατήλαβα (είπαμενε καθυστερούκλας😉 ), έχουμε το εγέρθουτου τώρα!

        Κι επίσης, αν είναι να πρωταγωνιστήσω στο επόμενο βιβλίο σου (με οποιοδήποτε ρόλο!🙂 ) να σε τσιγκλίσω κι άλλο (επειδή κι εγώ σε συμπαθώ)🙂🙂🙂

        Έχω αναφερθεί και σε τραγούδι (νομίζω του Παπαθανασίου) χαχαχαχαχα

        Αθάνατη ματαιοδοξία!

  33. Πε και παι= Πέσε και παίρνε.

    Δεν χρειάζεται να κάνεις πολλά, τόση ώρα moderation στα σχόλια έφτασε και παράφτασε. Τον πήρες τον ρόλο.😛

  34. Συγχαρητήρια για το βιβλίο σας . Μου αρέσει το χιουμορ σας , κρυβει μια θλίψη

Σχολιάστε

 
