X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ι-σόπινγκ

Posted by Constantina Delimitrou στο Οκτωβρίου 14, 2010

[Προ-προ-πρόλογος
Θα μου πεις εδώ ο κόσμος χάνεται κι εσύ ασχολείσαι με ι-σόπινγκ; Θα σου πω ότι δόξα τω θεώ δεν πέθανα και αφού δεν πέθανα πρέπει να τρώω, να ντύνομαι και να εξοπλίζω το σπίτι μου και τα 'χω πάρει κράνα με το συγκεκριμένο θέμα γιατί το ι-σόπινγκ δεν είναι πολυτέλεια άμα είσαι κλεισμένος σπίτι και έχεις ανάγκη χίλια δυό συμπράγκαλα. Κι αφού όλοι μου τα χώνουν γιατί δε γράφω, πάρτε να '΄χετε, μόνο μην αρχίσετε πάλι, αυτό έχει καρφωθεί στο κεφάλι μου τελευταίως. :P ]

Άκου πολιτική οι Έλληνες ι-μπίζνεσμεν. Άμα ψωνίσεις κάτι από το μαγαζί τους, πληρώνεις πιο ακριβά απ΄ότι να το ψωνίσεις στο site τους. Δηλαδή άμα τους κουβαληθείς και σε δούνε live, σε χρεώνουνε πιο πολλά από ότι να πατήσεις ένα κουμπί. Προφανώς για ψυχική οδύνη. Σου λέει θα έρθει αυτή, θα μας τα πρήξει, θα μας απασχολήσει και τον υπάλληλο που τον έχουμε να τα ξύνει, ας τη βαρέσουμε στ' αυτιά να μην το ξανακάνει. Και δεν το ξανάκανα. Αλλά επειδή είμαι και ξινόμουτρο δεν έμεινα εκεί. Όχι κύριε, ούτε στο site σου θα μπω. Έλα μου όμως που κάποιες φορές ήθελα ντε και καλά τη φίρμα που πούλαγαν αποκλειστικά. Άρχισα λοιπόν να ψάχνω στις αντίστοιχες ευρωπαϊκές αγορές. Κι εδώ ανακάλυψα το πιο κουφό. Άμα πας για παράδειγμα στον κυρ Μήτσο να πάρεις παπούτσια έχουν π.χ. 20 ευρώ. Άμα μπεις στο κυρΜήτσος.gr να τα ψωνίσεις, πληρώνεις 15 ευρώ συν μεταφορικά. Κι άμα μπεις στο SirMitsos.co.uk θα πληρώσεις 10 ευρώ και τα μεταφορικά δώρο.

Χαλόου; Ποιά κρίση ωρέ; Μόνο και μόνο επειδή πληκτρολογώ .gr και όχι ας πούμε .de ή .uk θα φάω καπέλο; Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ξαναψωνίσω από ελληνική εταιρεία με τέτοιες διαφορές για το ίδιο ακριβώς προϊόν, της ίδιας μάρκας. Θυμάμαι όταν έψαχνα για ένα παιδικό φωτιστικό, μου είχαν πέσει τ' αυτιά από τα εκατοστάευρα που άκουγα τριγύρω. Μα 100 ευρά για ένα τόσο δα σκατουλάκι; Και υπ΄όψη ότι αυτά ήταν τα νορμάλ. Υπήρχαν και τα επώνυμα τύπου μπάρμπι, γουίνι και δενξέρωτιάλλομαλακισμένο με 150 και 200 ευρά. Ε, τους μούτζωσα και σε δευτερόλεπτα, βρήκα το πιο γαμάτο φωτιστικάκι έβερ με 20 λίρες μαζί με τα μεταφορικά σε τρεις μέρες σπίτι μου. Άσε το άλλο. Με το τουφέκι να βρεις ελληνικό e-shop να δέχεται paypal. Εδώ δεν εμπιστεύομαι ολόκληρες πολυεθνικές να δώσω την πιστωτική μου και θα την δώσω στα ελληνικά μικροιντερνετομάγαζα που δεν ξέρουν τι τους γίνεται;

Λάστ μπατ νοτ λίστ: Μην είστε τσίπιδες ακόμα και στις εκπτώσεις σας! Από τη Ροδιά.

[Επί-επί-επίλογος
Μη βαράτε ρε, η αλήθεια είναι ότι πλέον για να γράψω πρέπει να έχω υψηλό πυρετό. Καλά όχι κανονικό πυρετό, εννοώ από εκείνους τους πυρετούς που φουντώνεις, καψώνεις, τα παίρνεις κρανίο και μόλις βαρέσεις κόκκινα (αν έχεις δηλαδή χρόνο να ξεσπάσεις) όποιον πάρει ο χάρος. Ή από τον άλλο τον πυρετό. Εκείνον της καφρίλας. Που σε πιάνουν οι διαολιές σου, λες πωωωω θέλω πολύ να ξεφτιλιστώ στο γέλιο, τι καφρίλα να γράψω... και ξεκινάς να γράψεις με τα απαραίτητα διαλείματα διαβολικού γέλιου. Τώρα που. Ανάμεσα σε πάνες, χύτρες που ξεχειλάνε, χαμογελάκια, ασφουγγάριστα πατώματα και “ήταν ένα μικρό καράβι” για διακοσιοστή φορά, χώνεται αυτό που εσείς έχετε για κανονική ζωή σα σφήνα. Μια είδηση, λίγος Λαζό, ένα Νησί, ένας ταλαίπωρος απεγκλωβισμένος, μια βυζαρού έγκλειστη.
Ανάβω, κορώνω, με πιάνουν οι καφρίλες μου, λέω θα κράξω και το αμέσως επόμενο λεπτό ο_ κλήρος_ πέφτει_ στα_ αγόρια_ που_ ήταν_ σα_σα_σα_ σκυλόψαρα... και πέφτει κατακόρυφα ο πυρετός. :D ]



Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
