X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

Να πούμε κι ένα τσα από ‘δω!

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιουνίου 14, 2010



Τσα!

Η Αγγελική μας την δεύτερη ημέρα της ζωής της. 😀



[xazomama mode permanently on]

υ.γ.1. Τασούλη, ευχαριστούμε για όλα!
υ.γ.2. δεν ξέρω πότε θα τα ξαναπούμε γιατί δεν είναι μόνο το κοριτσάκι μου χεσμένο αυτή τη στιγμή.😛

125 Σχόλια to “Να πούμε κι ένα τσα από ‘δω!”

  1. Snowball said

    Μανάρι μου, γλύκα είναι, να σας ζήσει, υγεία, ευτυχία και τύχη να έχει στην ζωή της!!!🙂

  2. Σοφία said

    Όλες μου τις ευχές για ευτυχία – αν και εσύ μαμά την κρατάς ήδη.

  3. gazakas said

    Να τη χαίρεστε!😀

  4. ααααααααααα! να σας ζησει🙂🙂🙂🙂

  5. Φτου (τρις!) Να σας ζήσει γερό και καλότυχο!!

  6. Αχ, θα σας χορέψει στο ταψί! Τι καλά!

  7. xamogelo said

    Να σου ζήσει βρε!!!!!
    συγχαρητήρια!!!!!😀😀😀😀😀😀

  8. Petefris said

    Να σας ζήσει! καλότυχο και σπολλάτη!

  9. manoli said

    …κι εγώ λέω πού χάθηκε τόσο καιρό!
    Τέλεια!
    Χάρηκα πολύ!
    Να είσαστε γεροί όλοι!

  10. 😀😀
    Να σας ζήσει το Ψιλικαλτσοβρακάκι!

  11. indictos said

    το πιό ωραίο σου…ποστ😉

    Να είστε καλά και να την χαίρεστε

    (όταν γίνεσαι γονιός γίνεσαι και λίγο κορίτσι, δεν φτάνει που συγκινείσαι με τα δικά σου παιδιά συγκινείσαι και με των άλλων, γαμώ το macho man look μου μέσα)

  12. estarian said

    !!! Να σας ζήσει η κούκλα!!!😀😀😀
    Καλά, στη 2η φωτογραφία έχει βλέμμα «καλησπέρα, έχω IQ 1360. Θα άρχιζα να μιλάω από τώρα, αλλά είπα να μη σας τρομάξω ακόμα :p»

  13. Mihalis said

    να σας ζήσει! Κουκλί είναι🙂

  14. +Ασμοδαίος+ said

    Να σας ζήσει! Από τα πιο όμορφα μωράκια που έχω δει! (Χαρά μου να κάνω και το πρώτο μου σχόλιο σε μια τέτοια χαρμόσυνη είδηση)

  15. Τα θερμά μου συγχαρητήρια… είμαι εκεί που ήσουν πριν αρκετό καιρό και βιώνω μια πολύ δύσκολη φάση… Κάτι τέτοιες στιγμές με γεμίζουν χαρά και αισιοδοξία… να την χαίρεστε και να την αγαπάτε…

  16. ttallou said

    Χεχε, άμα βγάζει από τώρα τη γλώσσα της, θα γίνει ωραίος τύπος🙂
    Να τη χαίρεστε τη μικρή σας, πάντα γελαστή🙂

  17. zeppos said

    Καλορίζικο!
    Από τώρα βγάζει τη γλώσσα κοροϊδευτικά;
    Ωχ!!

  18. Να σας ζήσει το X-ψιλικατζόπουλο!

  19. aaduck said

    Να σας ζήσει το μπεμπάκι! Καλά, στην πρώτη φωτ. είναι εντελώς καρτουνάκι😀😀😀😀😀😀😀😀😀

  20. aremare said

    Κοριτσακι γλυκό!!!!!Τι βλεμμα είναι τούτο, γαρίδα το μάτι.
    Τι τυχεροί γονείς, τι τυχερό μωρό!!
    Τα κακά σας μυρίσαν μεχρι εδώ.Αλλά τέτοια μοσχοβολιά, χαλάλι.
    Να σας ζήσει το γαριδάκι σας.

  21. pavlos said

    Μωρέ όχι μόνο ένα τσα, αλλά πολλά!!!!
    Να σας ζήσει, πάντα να την καμαρώνετε και να είναι πάντα ευτυχισμένη!!!

  22. Rodia said

    Καλεεεεεεεεεε!!! Με κανατε γιαγια!!!!!😀 ))))
    Καλότυχο το κορτσούδι μας, μοιαζει της μαμας του και… δεν βαζει γλωσσα μεσα!!!
    φιλακια πολλα πολλα πολλα xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  23. stelios said

    Το γραψα και στου Τάσου, το γράφω και εδώ: το παιδί σας έχει εξαιρετικά έξυπνο πρόσωπο.
    Εύχομαι να είναι πάντα υγιές!

    Σας εύχομαι επίσης, ό,τι δυσκολία έχετε περάσει, να σας γυρίσει υπερπολλαπλάσια σε αγάπη και ευτυχία! Ας πάρουν το ανεκτίμητο θάρρος που προσφέρει το παράδειγμά σας όλα τα ζευγάρια που βρίσκονται στη θέση που ήσασταν νωρίτερα, αλλά και όλοι οι άνθρωποι που παλεύουν με τα αυτονόητα.

    Αφού κατάφερες να ανεβάσεις ποστ, είσαι διπλά αξιοθαύμαστη🙂 . Τελευταίο: με εκφράζει η παρένθεση του Ίνδικτου.

  24. Ο αγώνας σας έφτασε στη γλυκιά του δικαίωση. Εύχομαι η κούκλα σας να είναι πάντοτε γερή και να σας δίνει την ίδια χαρά όπως και τώρα.

  25. alzap said

    Αψογη κόρη της xpsilikatzoy η xglossou…
    :-))

  26. Rodia said

    Ενα τραγουδακι που ελεγε η γιαγια μου για τις Αγγελικουλες:
    Αγγελικη μου, ζαχαρη
    Αγγελικη μου, μελι
    Αγγελικη, κρυο νερο
    που πινουν οι αγγέλοι!🙂

    • estarian said

      Αν θυμάμαι καλά τον Τσιφόρο μου από την «Ιστορία της Αθήνας» αυτό είναι παραλλαγή τραγουδακίου εποχής τουρκοκρατίας που πήγαινε κάπως
      Στην Σεργιανή -κάτι-που-δε-θυμάμαι
      Και στην Πεντέλη μέλι
      Και στο Δαφνί κρύο νερό
      που πίνουν οι αγγέλοι

      Πωπω εντυπωσιάστηκα τώρα με αυτό που είπε η Ροδιά, κοίτα κάτι πράγματα πως μεταφέρονται ε..

      • Rodia said

        Η σειρα μου να εντυπωσιαστω! Ημουν σιγουρη πως επροκειτο για στιχακια κεφαλονιτικης προέλευσης, απο όπου και η γιαγια μου…
        Δεν εχω διαβασει το σχετικο βιβλιο του Τσιφορου..😦

  27. polkarpos said

    να σας ζήσει. Γλυκητάτη η μικρά

  28. Να την χαίρεσαι …
    Να την μεγαλώσεις …
    και να σε μεγαλώσει …

  29. Crucilla said

    Να τη χαίρεσαι, πάντοτε υγιής και ευτυχισμένη!
    (για το γιατρό σου ξέρω τα καλύτερα, οπότε χαίρομαι για ακόμα ένα λόγο για σένα!)

  30. jimhellas said

    Να σας ζήσει η θυγατέρα! Να τη χαίρεστε και να σας χαίρεται!🙂

  31. […] This post was mentioned on Twitter by Chris Zlatis , Estarian. Estarian said: H Ψιλικατζού έχει πλέον κορούλα, με μάτι τσακίρικο και φάτσα πανέξυπνη. Να σας ζήσει παιδιά!! http://tinyurl.com/36usp62 […]

  32. Ε να τα γράψω και εδώ φυσικά: να σας ζήσει!!!!! Τα παιδιά του 2010 θα είναι και γαμώ, είμαι σίγουρη! (Η κόρη μας και η κόρη σας ειναι παιδιά του 2010, τυχαίο; Δεν νομίζω!! Χαχαχαχαχαχα!)

    Φιλάκια πολλά, ελπίζω να τα πούμε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κάποια στιγμή από κοντά, σε καροτσάδα!😀

  33. An-Lu said

    Να σας ζήσει αγάπες μου!!! Να εχει υγεία και να ειστε ολοι μαζι κι ευτυχισμενοι!
    υγ(χαιρομαι που εχει ενα απο τα ονόματά μου!)

  34. Vagelford said

    Να σας ζήσει…

    Αυτά είναι τα όμορφα…

  35. Κοριτσάκι μου δεν ξέρεις πόσο χαρούμενη με κάνεις. Μετά από αυτά που διάβασα στο βιβλίο σου, προσευχόμουν για σένα κάθε μέρα και κατά ένα περίεργο τρόπο δεν ξέρω γιατί και παρόλο που δεν σε γνωρίζω προσωπικά, σε είχα στη σκέψη μου συχνά πυκνά όσον αφορά το θέμα…με άγγιξε τόσο πολύ η περιπέτειά σου που απ ότι βλέπω σήμερα, επιτέλους, είχε αίσιο τέλος.
    Εύχομαι μες απ την ψυχή μου να είναι γερό τυχερό και ευτυχισμένο το μωράκι σας.
    Να σας ζήσει η φατσούλα κι ας σας πήξει στο σκατό! :p

  36. ellinida said

    Χαχα αν σας βγάζει γλώσσα από τώρα ζήτω που καήκατε! Να σας ζήσει!

  37. Να σας ζήσει και πάντα γερή και ευτυχισμένη ( και όλοι σας δηαλδή)🙂

  38. yoreekas said

    αρε κωνσταντίνα… επιτέλους! έχεις από καρδιάς τις ευχές μας!
    Υγ. έχουμε καλό υποψήφιο γαμπρό, εγγυημένο και 17 μηνων

  39. Πολύχρονο και τυχερό να είναι! Κι εσείς κοντά του ευτυχισμένοι να το καμαρώνεται.
    Πωπω και είναι και πολύ όμορφο, φτου φτου (διαδικτυακή αποφυγή βασκανίας omg!).

    Πολύ χάρηκα βρε παιδιά κι ας μην σας γνωρίζω!!

    (πώς το καταφέρατε βρε και βγάζει έτσι γλώσσα;)

  40. Παιδιά, μετά από έναν μαραθώνιο θηλασμού και πριν ξεκινήσει ο επόμενος ίσα που έχω κουράγιο να στείλω σε όοοοοολους σας μια μεγάλη ηλεκτρονική αγκαλιά.
    Και το εννοώ ρε ρεμάλια, ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΚΛΑΙΩ! :’)

    νύχτες!
    [ο μπαμπάς ροχαλίζει ήδη :P]

  41. Natalia said

    Ειλικρινά…χάρηκα όσο όταν έμαθα και για τα δικά μου…
    Τώρα ξέρεις γιατί άργησε, ε;
    Γιατί πιο τέλειο μωρό δεν θα μπορούσες να έχεις νωρίτερα…!
    Σας εύχομαι ολόψυχα να την καμαρώνετε μέρα τη μέρα δυνατή, γερή με όλου του κόσμου τα καλά.
    Για την τύχη της δεν φοβάμαι.
    Με τέτοιο μουτράκι και σε τέτοια χέρια;
    Είμαι κάτι παραπάνω από αισιόδοξη ότι είναι ικανή να την φτιάξει με τα χέρια και την καρδιά της!

  42. Debby said

    Χαίρομαι πάρα πολύ για σένα! Ζήσε το όνειρο που έγινε πραγματικότητα και εμείς θα είμαστε εδώ να σε περιμένουμε για να δούμε πως αυτή η κόρη θα σε κάνει άλλο άνθρωπο! Δεν σου εύχομαι τίποτα άλλο εκτός από υγεία σε όλους σας!

  43. Πολίτης της Μπανανίας said

    Να σας ζήσει, υγεία, ευτυχία, καλοτυχία. Κάθε χαρά.

    Και εγώ γίνομαι θεία σε 2 μήνες, είχε προβληματάκια η εγκυμοσύνη στην αρχή αλλά όλα τελικά πήγαν καλά και σε δύο μήνες θα έχουμε κοριτσάκι απο την αδερφούλα μου. Τώρα είναι ζωηρούλα και όλο κλοτσάει.

    Κάθε χαρά.😀

  44. αείποτε said

    Καλημέρα,

    Αισθάνομαι ευτυχής που έχετε το μωράκι σας.
    Να είσαστε όλοι Καλά, δυνατοί, υγιείς και
    αείποτε ευτυχισμένοι!

    Φιλιά.

  45. Victor said

    Τι υπέροχο κουκλί! Άντε, και με το δικό του μπλόγκ.

  46. kihli said

    αχ να σας ζήσει,γερή κι ευτυχισμένη να είναι,να την καμαρώνετε πάντα!!!

  47. ANemos said

    Να σας ζήσει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    (Δεν έχω λόγια άλλα… Μεγάλη χαρά… Πολύ μεγάλη… ΠΑΡΑ πολύ μεγάλη…!!!!!!!!!!!!!)

  48. avra said

    να σας ζησει !!!1 ευχομαι ολοψυχα να ειναι γερη και ευτυχισμενη!!!

  49. dealsend said

    Συγχαρητήρια παιδιά, γερη δυνατή και καλότυχη!!

  50. mamma said

    Δεν μπορώ να σου περιγράψω πόσο πολύ έχω συγκινηθεί. Να είναι πάντα γερή και να την χαίρεστε την υπέροχη κόρη σας.

    [xazomama mode permanently on]…….. douze points!

    υγ. εγώ γεννάω τον δεύτερο γιό μου μέχρι τέλος Ιουνίου😉

  51. provato said

    Μεγάλη Χαρά!

    Να είναι τυχερή, χαρούμενη, ευχαριστημένη, να ζήσει σαν τα ψηλά βουνά! xxxxxx

  52. kaloutsiki said

    Σαν νεα μαμα κι εγώ αφήνω πρώτη φορά σχόλιο για να σου πω συγχαρητήρια! Να την χαίρεστε! Μόλις σταμαtήσει να πονάει το στήθος σου θα γευτείς μια πρωτόγονη εμπειρία και ακόμα μεγαλύτερη αγάπη για το ζουζούνι σου (ναι υπάρχει κι άλλο συναίσθημα κι άλλο κι άλλο κι άλλο κι άλλο…😉
    πσ: Θα ρίξεις πολύ κλάμα για κάνα μάνα ακόμα!!!
    πσ1: Υπάρχει ένα φανταστικό βιβλίο από τις εκδόσεις ποταμός «Η φροντίδα του μωρού σας και του μικρόυ σας παιδιού από 0 έως 5 χρονων» Πάρτε το θα σας γλυτώσει πολλά τηλ στην παιδίατρο και θα σας χαλαρώσει πολύ!

    • Rodia said

      Τι γινεται εδω μανταμ Καλουτσικη; Βαζεις υποθηκες για πεθερουλα και φροντιζεις την ηθικοπλαστικη αναπτυξη της νυφουλας σου απο τωωωωωωωωωωρα;;; :))))))

      υ.γ. Προσεχε την αυτην Ψιλικατζοκορουλα μου, εχει ενα γιο… μα ενα γιο…. λεβεντη και κρητικαρο και χορευταρα… Μακρια λεμε!!!! :))))
      (κανα 6μηνο μεγαλυτερο, επικινδυνη διαφορα)

  53. Mέσα τη γλώσσα!
    Μέσα τη γλώσσα!
    Μέσα τη γλώσσα!
    Ορίστε μας. Ακόμα δεν βγήκε απ΄τ’ αυγό!

    Να σας ζήσει η τσαχπίνα.😀

  54. Amelie Law said

    Να σας ζήσει!!! Απίθανη φατσούλα… άξιο τέκνο άξιων γονιών…

  55. Ένα δωράκι για την μικρή γλωσσού…
    Αλλαγές δεν δεχόμαστε.🙂
    http://rapidshare.com/files/65609920/Various_Artists-_KIMISOU_AGGELOUDI_MOU-_2007.rar

  56. Τα καλύτερα και για τους τρεις σας!

  57. :)))))))))))) κουκλα! τις καλυτερες ευχες μου (μας)😉

  58. Mika said

    Πόσο χάρηκα δεν μπορείς να φανταστείς!!!Τόσο που έχω εκπλήξει ακόμα και μένα…Μετά από τόσα που έχω διαβάσει από σένα όλα αυτά τα χρόνια και περνώντας (ακόμα) αυτή τη ψυχοφθόρα φάση, ήταν ότι καλύτερο μπορόσα να ακούσω!Είναι απίστευτη κούκλα! Να είναι πάντα γερή και τυχερή!

    Η χαρά μας να τη συντροφεύει πάντα…

  59. Μπράβο σας!
    Χαίρομαι πολύ γιατί έχω μια πολύ μικρή ιδέα του πόσο πολύ θέλατε να κρατήσετε στην αγκαλιά σας το μωρό σας! Να σας ζήσει και να είστε γεροί και δυνατοί, για να την χαίρεστε μέχρι τα βαθειά σας γεράματα!

  60. Κατερίνα said

    Και πάλι να τη χαίρεστε και να δείξετε σε όλους πώς είναι να μεγαλώνεις σωστά και διασκεδαστικά ένα παιδί ή και δύο. Τα τρία είναι μπελάς:) Και ειδικά σε κάτι κυρίους που εμάς που θέλαμε αλλά δεν είχαμε, μας κάνανε κήρυγμα με κινέζικες παροιμίες κ.λ.π. βλακείες. Τα παιδιά είναι ευτυχία και όποιος δεν το βλέπει δεν ξέρει τί του γίνεται.
    Απορίες: 1. Πότε ΑΚΡΙΒΩΣ είναι τα γενέθλια για να σας στείλω χρόνια πολλά του χρόνου?
    2. Σίιιιγουρα δεν έκανε ο Καλτσο photoshop στη φωτό με τη γλώσσα της μικρής? Ικανό τον έχω🙂 Γεια σου ρε Καλτσοπατέρα!

  61. Πάνος said

    Υγεία και Τύχη για το μωρό και τους γονείς!
    🙂

    (Μα δε μπορείς να φανταστείς πόσο χάρηκα…)

  62. marina said

    Τετοιο καλο αποτελεσμα ,ολα καλα ,ολα ξεχασμενα , Κωνσταντινα μου .
    Ειναι Θεα η ‘σκατουλα’ σας. Χαρηκα πολυ με την χαρα σας.

  63. Dimitris said

    ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΩΡΟ

    ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ ;))

  64. Οι καλύτερες ευχές για τους γονείς και το μωράκι.

    …να κοιμάται να μερώνει,
    να ξυπνά να μεγαλώνει.
    Να κοιμάται σαν τ’ αρνάκι,
    να ξυπνά σαν τ’ αηδονάκι.

  65. lsim said

    Να σας ζήσει!

    Είναι πανέμορφη. Και φαίνεται και τσαχπίνα🙂

  66. Πάνος said

    Φιλιά και ευχές και από τη Δ. Η οποία, ως πεπειραμένη μαμά, δεν τσίμπησε στα φωτοσόπια του καλτσόβρακου…🙂

  67. said

    Να σας ζήσει. Γερή καλότυχη κι ευτυχισμένη να είναι πάντα.
    (χ-padrazο & Στιφάδος)
    Πάρα πολύ χάρηκα. Πάρα μα πάρα πολύ.

  68. Κωστής Γκορτζής said

    Από τώρα κλείνω το …ΒΕΛΟΣ για τον γάμο!!!!!! :-))))))
    Φιλιά στις όμορφες και κουράγιο στον Τάσο!

  69. ουφ! Χωρίς πλάκα πρόκειται για τα πιο γαμάτα συναισθήματα έβερ που δε σταματάνε να χτυπάνε από παντού!
    Να ‘στε καλά όοοοολοι για τις ευχούλες αν και θα ήθελα πάρα πολύ να είχα τον χρόνο και το κουράγιο να απαντήσω στον καθένα σας ξεχωριστά (καθώς και στα mail και τα sms). Επιφυλάσσομαι όμως.🙂
    Και μερικές σκόρπιες απαντήσεις σε ερωτήσεις που ψιλοθυμάμαι:
    1. Τα γενέθλια της Αγγελικής είναι 9 Ιουνίου,
    2. οι φωτό είναι στοπ καρέ από βίντεο😛, και
    3. ΝΑΙ, το Βέλος εάν το βάψουμε κουφετί είναι ότι πρέπει για τη δεξίωση, ευχαριστούμε δια την προσφοράν.😀

  70. cortlinux said

    να σας ζήσει ψιλικατζού. πολύ έξυπνη φατσούλα🙂

  71. cortlinux said

    ααα και να σας βασανίσει με τις σκανδαλιές της, ειδικά τον μπαμπά🙂

  72. koulpa said

    ωωωωωωωωωωωωωωωωωωω φτου φτου σκορδα.. και μας βγαζει και γλωσσα και μας κοιτα και πλαγιως.. εχετε να περιμενετε.. :):)

  73. ritsmas said

    Φιλια καλο μου, να το χαιρεσαι , ναστε ευτυχισμένοι ολοι. Δεν μπαινω στα μπλογκ λόγω φέις, αλλα σημερα είπα να το κανω. Και Ω, η εκπληξη………Μπράβο.

  74. faidwn.fanariwths said

    ευχες ευχες

    να σας ζησει η κορη.

    πολλα φιλιααααααααααά.

    τις ευχές υπογράφει το 5αμελές «κομφούζιο»

  75. atheofobos said

    Να σας ζήσει να την χαίρεστε και να σας χαίρεται !
    Επιτυχής η φωτοσόπια της φωτογραφίας,φαίνεται πάντως ότι οι περισσότεροι ή δεν έχουν δεί μωρό 2 ημερών ή ξέχασαν πως είναι τότε!

  76. Aspa said

    Είναι μια πραγματική κουκλίτσα! Να σας ζήσει και… welcome to the club!!!

  77. Να σας ζήσει παιδιά! Πραγματικά είναι κούκλα… καλό κουράγιο και καλή διασκέδαση από δω και πέρα!😉

  78. Sadmanivo said

    Τελικά ….🙂

    Να σας ζήσει, όση αγωνία περάσατε στο παρελθόν, τόση ευτυχία – και περισσότερη – να σας φέρει…

  79. amelinia said

    Να σας ζήσει το κουκλάκι! Φτου-φτου να μη το ματιάσουμε🙂
    Πολλά φιλάκια και στους 3 σας!

  80. Kwlogria said

    Αγάπη μου!Τώρα πήρα χαμπάρι εγώ!! Να σας ζήσει! Με υγεία χαρά ευτυχία και πολλά πολλά γέλια!! Τι υπέροχο νέο!! Μπράβο!!! Μπράβο κορίτσι μου!!! Συγκινήθηκα!!!

  81. Φανή said

    Να σας ζήσει!!! Κούκλα είναι!

  82. Arience said

    Θερμά συγχαρητήρια!!!!

    Σε διαβάζω πολλά χρονια και έχω και το βιβλίο σου.

    Ευχομαι απο καρδιάς να είστε και οι 3 γεροί και ευτυχισμένοι και τυχεροι και αγαπημένοι και και και….
    Κυρίως εύχομαι η κορούλα σας να σας μοιάσει!

    Arience

  83. χαρηκα παρα πολυ.να σας ζησεινα περνατε ωραια…

  84. doratsirka said

    Αυτό κι αν ήταν καλό νέο! Να σας ζήσει και να είναι γερή και καλότυχη

  85. DaisyCrazy said

    Μα τι κουκλάκι είν’ αυτό!
    Να σας ζήσει! Να το χαίρεστε!🙂
    Πολλά φιλάκια!

  86. A certain crazed alien penguin said

    Να σας ζησειιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!
    @-,’—-

    Γερή, τυχερή κι ευτυχισμένη να’ναι!

  87. Κωνσταντίνα & Τάσο,

    Συγχαρητήρια για τα καινούρια σας ονόματα «μαμά» και «μπαμπά»!
    για το καλωσόρισμα της μπεμπούλας σας!

    Αθηνά

  88. Michael_Sc said

    Καθυστερημένες ευχές για κάθε ευτυχία!

    (και αφήστε το μπαμπά να κοιμηθεί)

  89. Το μωρο ειναι υπεροχο!Ειναι απιστευτα τσαχπινικο κι εκφραστικο για 2 ημερων βρεφος.
    συγχαρητηρια και να ναι ευλογημενο

  90. […] Εννιά του Ιουνίου 6 07 2010 Ακριβώς 248 μήνες μετά τη φράση “έχουμε αφήσει κάτι στη μέση από το καλοκαίρι”. Ακόμα και η ώρα ήταν η ίδια. Κοντά στο δεύτερο διάλειμμα εκεί στη σκιά των “καπνιστηρίων” του σχολείου. Δεν φανταζόμουν τη ζωή μου εκείνη τη στιγμή πώς θα ήταν 248 μήνες μετά, αλλά πίστεψέ με, την θυμήθηκα εκείνη την ώρα πολλές φορές μετά από τη γέννηση της. […]

  91. Νίκος Βασιλείου said

    ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ!!!

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!

    ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ!!!

    ^_^ (μέχρι τα αυτιά)

  92. nsyll said

    αυτά είναι όμορφα νέα🙂
    όλη η αγάπη του κόσμου ας είναι στην καρδούλα της

  93. Dyolf said

    Κωνσταντίνα μου δεν μπορείς να φανταστείς πόσο πολύ χαίρομαι για εσάς!
    Πραγματικά ειναι σπάνια τόσο καλά νέα στην καθημερινότητα μου.
    Να είσαστε γεροί και να προσέχετε ο ένας τον άλλον.

    Την αγάπη μου σας στέλνω:)

  94. a8lios said

    Χτες το είδα από το μπλογκ του Καλτσο!
    Πραγματικά δε φαίνεται με τπτ για 2 ημερών. Βγάζει μια ωριμότητα…🙂

    Να σας ζήσει και να τη χαιρόσαστε!!!

  95. island said

    Αυτό το χεσμένος-η που είπες είναι μεγάλη αλήθεια τελικά. Να σας ζήσει.🙂

  96. cibus♥I said

    Να χαίρεστε την Αγγελικούλα σας!!!
    Καλότυχη & γερή πάντα!
    Σας ανακάλυψα στην πιο χαρούμενη στιγμή!=D

  97. Mamouthini said

    Είναι κούκλα και τσαχπίνα, να σας ζήσει, να είσαστε όλοι γεροί και ευτυχισμένοι, να την καμαρώνετε και να τη χαιρόσαστε. Αντε, με το καλό και με το δικό της blog (μα βρε παιδιά, κανείς να μην το ευχηθεί αυτό; Λίγο να πάρει απο τη μαμά και λίγο απο το μπαμπά, θα γίνει μπλοκατζού κανόνι). Πολλά φιλιά.

  98. realorfake said

    απο την δευτερη μερα «εβγαλε γλωσσα» βλεπω η μικρη!!!!χααααχαχα!!!να σας ζησει!!!!!!!!!!!!!

  99. πρεσβύωψ said

    Να σας ζήσει!!

  100. πετρος said

    ειχα αρκετο καιρο να σε διαβασω και σημερα που μπορεσα επιτελους να ριξω μια ματια , με εξεπληξες πολλυ πολλυ ευχαριστα . να τη χαιρεστε και να τη καμαρωνετε και οτι καλητερο στη καινουρια ζωη σας !!!

  101. xxxxxxx said

    Κωνσταντινα,

    Να σου ζησει το μωρακι και να το χαιρεστε, κι ειναι και ομορφο, αλλα υπαρχει κατι που δεν καταβαινω. Πως γινεται επι 9 μηνες να μην μας εχεις πει τιποτα, εσυ που δεν αφηνεις τιποτα κρυφο και ασχολιαστο; Ασε που εδειξα τη φωτογραφια της μικρης στην μανα μου και μου ειπε πως αποκλειεται να ειναι μονο 2 ημερων. Δεν ξερω, αλλα επειδη αρχιζει να κυκλοφορει σε καποια μπλογκ η φημη ότι η μικρουλα ειναι υιοθετημενη… τελικα, μηπως η φημη ειναι αληθινη και ντρεπεσαι να το παραδεχτεις δημοσιως; Αν ειναι ετσι, δε θα επρεπε γιατι στην εποχη μας αυτα τα ταμπου εχουν ξεπεραστει. Ελπιζω να βρεις λιγο χρονο και να μου απαντησεις.

    Φιλικα,
    xxxxx

    • «Πως γινεται επι 9 μηνες να μην μας εχεις πει τιποτα, εσυ που δεν αφηνεις τιποτα κρυφο και ασχολιαστο;»

      Κράτα μικρό καλάθι, ούτε το 1/10 αυτών που συμβαίνουν στη ζωή μου δεν έχω γράψει.

      «Ασε που εδειξα τη φωτογραφια της μικρης στην μανα μου και μου ειπε πως αποκλειεται να ειναι μονο 2 ημερων.»

      Η φωτό (ας το ξαναπώ) είναι στοπ καρέ από βίντεο. Ναι, το ξέρω ότι το μωράκι μου είναι κούκλα για 2 ημερών.

      «Δεν ξερω, αλλα επειδη αρχιζει να κυκλοφορει σε καποια μπλογκ η φημη ότι η μικρουλα ειναι υιοθετημενη… τελικα, μηπως η φημη ειναι αληθινη και ντρεπεσαι να το παραδεχτεις δημοσιως; Αν ειναι ετσι, δε θα επρεπε γιατι στην εποχη μας αυτα τα ταμπου εχουν ξεπεραστει».

      Συγνώμη κιόλας, δεν ήξερα ότι πρέπει να αναρτήσω φωτό με την καισαρική μου για να πείσω εσένα και ¨κάποια¨ μπλογκ για την εγκυμοσύνη μου!

      Κοίτα, παρόλο που η αδιακρισία σου χτυπάει κόκκινο, ευχαριστώ για τις ευχές σου. Βέβαια για το δικό σου καλό, θα σου συνιστούσα να αποφεύγεις να δίνεις τέτοιου είδους ευχές σε κόσμο και ειδικά σε νεογέννητα.

    • Γεια σας,

      ονομάζομαι Γιώργος Μαθιουδάκης και δεν έχω καμία σχέση με τον παραπάνω κύριο που λέει τις βλακείες αυτές.
      Η φωτογραφία που φαίνεται στο σχόλιο του παραπάνω είναι δική μου και εμφανίζεται μέσω του gravatar επειδή εκτός απο το όνομα μου χρησιμοποιεί και το email μου.

      Ανακάλυψα τη σελίδα αυτή απο τους εισερχόμενους συνδέσμους στο blog μου.
      Επειδή δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό, να εύχεσαι φίλε μου να μην εντοπίσω ποιος είσαι…

  102. Loucretia said

    Η ωραιοτερη εκπληξη, μπραβο σας παιδια! Να σας ζησει το αγγελουδι σας, να ειστε ολοι γεροι κ’ αγαπημενοι, ξερω οτι τα λογια ειναι φτωχα μπρος στην ευτυχια που βιωνετε, αλλα οι ευχες μας να σας συνοδευουν παντα :-))

  103. Να σας ζήσει, βρε, και να σας χορέψει στο ταψί!

  104. gademissa said

    Να σας ζήσει παιδιά!!!! Υγεία και τύχη να έχει στη ζωή της🙂

  105. Marina said

    Συγχαρητήρια για το μωρό σου. Επιτέλους μπόρεσες να σφίξεις στην αγκαλιά σου τους πόθους μιάς ζωής. Θυμάμαι αυτά που εγραφες για τις εξωσωματικές και τον απύθμενο πόνο «γιατί να μην είμαι και εγώ μαμά».

    Χαίρομαι πάρα πολύ για σενα. Δεν θα σου πω κοινοτυπίες του τύπου να το αγαπάς, να το προσέχεις γιατί αυτά εννοούνται. Σου εύχομαι μόνο να ευχαριστείς το πείσμα του εαυτού σου που ποτέ δεν το έβαλε κάτω.

    Μπράβο, βρε!

  106. koulpa said

    χαχαχα φτου φτου και ξαναφτού μη το ματιάξω.. πρέπει να βάλω καθαριστήρες στην οθώνη τελικά.. με κληστά τα επόμενα σχόλια.. δε ξέρω πως.. όλο εδώ καταλίγω.. :):)
    την καλησπέρα μου :):)

  107. alex said

    Omg! Είχα καιρό να μπω ;D

    Να σας ζήσει!!

  108. Η αλήθεια είναι οτι πρόσφατα μου έδωσε ο φιλος μου το βιβλίο σου.. και έπαθα πλάκα.. μου έκανε εντύπωση το πως ένα στην ουσία κάτι το τόσο αυτοβιογραφικό μπορούσε να έχει τόση αγωνία🙂

    Δεν μου είχε πει οτι τελικά τα καταφέρατε και γίνατε μανούλα και μπαμπάκας, και μ’άφησε να το ανακαλύψω μονάχη πριν απο λίγο καιρό, και η χαρά μου δεν λέγεται! Σαν να ευτυχεί κάποιος πολύ δικός μου άνθρωπος… Να σας ζήσει🙂 είναι μια κούκλα!

  109. 0comments said

    Να σας ζήσει η κουκλάρα!!!
    Να γνωριστούν με τη δικιά μου να κάνουν παρέα και να μιλάνε για τα απολιθώματα τους γονιούς τους που είχαν blog!!!
    Πλάκα θα ‘χει!!

  110. newagemama said

    Να σου ζήσει η γοργονίτσα σου! Ως μαμά και μπλόγκερ (αν και όχι παλιά και έμπειρη όπως εσύ) σε καλωσορίζω στον αντιφατικό, σουρρεαλιστικό, συναρπαστικό και ταυτόχρονα απείρως εκνευριστικό κόσμο των μαμάδων! Που, σε αντίθεση με όσα θέλουν να δείχνουν κάποια μπλογκς και διάφορα lifestyle έντυπα, δέν είναι καμωμένος από ζαχαρωτά και ροζ αστερόσκονη! Στην πραγματικότητα είναι ένα μεγάλο ταξίδι γεμάτο προκλήσεις που μας αλλάζουν, μας δυναμώνουν, μας ενεργοποιούν με νέους τρόπους. Η εμπορευματοποίηση είναι ένα από τα αγκάθια που συνέχεια βρίσκω μπροστά μου, ειδικά τώρα που τα κορίτσια μου μπαίνουν στην υποχρεωτική εκπαίδευση.
    Σε προσκαλώ στο μαμαδο-μπλογκ μου http://newagemama.wordpress.com για ένα ηλεκτρονικό καφεδάκι

  111. Να σου ζήσει..

    Είναι ΘΕΑ!!!

  112. A certain crazed alien penguin said

    Χρόνια πολλά να ζεις και να την χαίρεσαι!

  113. Idάκι said

    Σήμερα το πήρα χαμπάρι, χάρη στις ευχές για τα γενέθλιά σου. Να τη χαίρεστε, να υπάρχει πάντα περίσσια αγάπη, και να τη δείτε όπως λαχταρά η καρδούλα της. Απίστευτο μωρό αλλά τι περιμένεις από τέτοιους γονείς ;))

    ΥΓ. Προς απάντηση σε κακεντρεχή σχόλια που από ό,τι φαίνεται κυκλοφόρησαν: σιγά μην έβγαζες και ντουντούκα…

  114. ρε κοριτσάκι να σου ζήσει!
    Τωρα το πήρα χαμπάρι η χαμένη!!!!!
    Ειναι τρελό κουκλί και αν και δεν ξέρω σε ποιον μοιάζει διακρίνω μια τσαχπινιά χαρακτηριστική!!!

    WELL DONE!!!!

  115. guygonebad said

    Χάρηκα πολύ με την είδηση. Είχα πολύυυ καιρό να μπω στο μπλογκ, αλλά χάρηκα πολύυυ!!! Πανέμορφο είναι, έχω χάσει το πληκτρολόγιο από τη χαρά μου.

  116. […] γιατί έχω λιγουλάκι χρόνο και συνταρακτικά νέα! Ένα ακόμη τζα ήρθε στη ζωή μας πριν λίγες μέρες και μόλις βρήκα το […]

Σχολιάστε

 
