X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

Οι πονόψυχοι

Posted by Constantina Delimitrou στο Μαρτίου 3, 2010

Παπαδάκης, Ευαγγελάτος, Τατιάνα, Ζαχαρέα, Τράγκας ωρύονται και συμπάσχουν αυτή τη στιγμή με τα δεινά των πολιτών για τα νέα μέτρα. Πόσο θα πεινάσουμε, πόσο πολύ θα στριμωχτούμε, πόσο δύσκολα θα περάσουμε. Θα είναι λέει οι πιο δύσκολες μέρες μετά τον πόλεμο.
Εν τω μεταξύ (όχι, θα λαϊκίσω) μόνο τα ρούχα τους κοστίζουν όσο το ετήσιο εισόδημα μιας κολοπληρωμένης οικογένειας. Ας τους πει επιτέλους κάποιος να μην σφαδάζουν τόσο πολύ, να ρίξουν λίγο τους τόνους, τουλάχιστον να σεβαστούν αυτούς που τους ρημαδοβλέπουν. Θα ξεράσω.

υ.γ. Το τηλεπαράθυρο της Ζαχαρέα γράφει “Διευθύντρια star.gr”. Διευθύντρια ενός site δηλαδή;;;;



Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

14 Σχόλια to “Οι πονόψυχοι”

  1. Rodia said

    Τι λες τωρααααα Μονο ΕΝΑ μπλουζακι της Καλομοιρας (αυτοι που αναφερεις, σιγουρα φορουν πιο ακριβα ρουχαλακια) κοστιζει πανω απο το δικο μου ετησιο εισοδημα. Τσεκαρισμενο.👿

  2. lina said

    Είσαι κακιά….. η Τατιάνα -εκτός του ότι δέχθηκε μείωση στο εισόδημά της- δεν ε΄χει λεφτά ούτε για να κάνει την εγχείριση να βγάλει τα μικροφωνάκια που στούμπωσαν στη μύτη της….

  3. Rodia σε άλλη φάση ίσως δεν με πείραζαν τα τόσο ακριβά αντικείμενα. Αλλά όταν μου κλαίγονται και με συμπονάνε όταν φανερότατα εκείνοι σε λίγα λεπτά θα το ΄χουν ξεχάσει κι εγώ θα μείνω με ένα κάρο λεφτά λιγότερα να βγάλω τον μήνα, ε είναι αηδία.

    Λίνα εγώ πάντως άμα λάχει τσοντάρω για την επέμβαση, αρκεί να είναι πακετάκι με μια λοβοτομούλα.🙂

  4. tougo said

    κάτι ξέρω που δεν βλέπω τηλεόραση. έτσι πως πάμε θα μεταφέρω το κρεβάτι μου στο γραφείο…που χρόνος για τηλεόραση!

    γενικά αυτές τις μέρες έχω κάτι απίστευτες τσαντίλες…θα φάει πολύς κόσμος μούντζα.

  5. Εδώ διευθύντρια μπλογκ «Η Μάγισσα Κίρκη και τα γουρούνια».
    Θέλω να μεταφέρω τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς στις κυρίες Στεφανίδου, Ζαχαρέα και δεν συμμαζεύεται που θα αναγκαστούν να περιορίσουν την κατανάλωση μάσκαρα αγοράζοντας μόνο 20 διαφορετικές τον μήνα αντί για 21! Επίσης προτείνω να πάμε όλοι να αγοράσουμε την τσόντα της Τζούλιας Αλεξανδράτου για να κάνουμε ένα preview του τί γαμήσια μας περιμένουν και χωρίς μάνατζερ!

  6. Γεια σου ρε Κωνσταντίνα με τα ωραία σου!

    (θα κλείσουμε και δεύτερη χρονιά χωρίς να βρεθούμε, πως το βλέπεις;)

  7. amelinia said

    Ψιλικατζού μου πες τα πες τα πες τα!!!
    Που μας το παίζουν και καλά πονόψυχοι και υπερασπιστές των αδυνάτων μη χε… ενώ βγάζουν όσα θα βγάλουμε εμείς στην καλύτερη περίπτωση σε 10 χρόνια.

  8. Εγώ πεινάω ήδη μεσημεριάτικα…

    Πάω να φτιάξω ένα τοστ.

  9. 0comments said

    Φιλιά Ντίνα!

    0comments
    διευθυντής του μπλογκ «Αυτά που λες Μαρία»

  10. γιάννενα said

    σωστός!

  11. sadrina said

    Κωνσταντίνα καλύτερα να κλείνεις την τιβί! Βάλε κι ένα σεμεδάκι από πάνω για την σκόνη και μη χαλιέσαι. Ήδη το αγγούρι στον απαυτό μας τσούζει αρκετά αντί να δροσίζει!😛

  12. Tougo ναι ρε γαμώτο αλλά μερικές φορές η τηλεόραση δεν είναι επιλογή. Η ανοιχτή συσκευή για τα περισσότερα σπίτια είναι απαραίτητο έπιπλο, κάτι σαν τον καναπέ και την τραπεζαρία. Οπότε αναγκαστικά, την τρως στην μάπα. Όντως πολλές τσαντίλες αυτόν τον καιρό.

    Magissa Kirki, χαχαχα! Τα σέβη μου κυρία διευθύντρια! 😀

    Κατερίνα, που ‘σαι ρε; Δε βγαίνω ρε φιλαράκι! 😛

    Amelinia αααα δεν ξέρω πόσα βγάζεις εσύ αλλά άμα εγώ σε 10 χρόνια είχα βιλάρα στην Δροσιά θα ήμουν τρισευτυχισμένη.😛

    Aggelos😀

    0comments, φιλιά κυρ διευθυντά μου!🙂

    Γιάννενα, ρε συ ξέρεις πολλούς άντρες ψιλικατζούδες; 😛

    Sadrina, στο δικό μου σπίτι αυτό κάνω. Στων αλλονών όμως; 😉

  13. Κατερίνα Π. said

    Το ειδα και εγω και τρελλαθηκα, γιατι η κυρία επρεπε να φερει τον τιτλο «Διευθυντρια real estate Μονης Βατοπαιδίου» για να μην ξεχνιομαστε ποιος μας εφερε ως εδω και μιλαει και απο πανω…

Σχολιάστε

 
