X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

Payback

Posted by Constantina Delimitrou στο Φεβρουαρίου 19, 2010

Οκ, παραδέχομαι πως το “όλα εδώ πληρώνονται” παρόλο που σε δύσκολες στιγμές το έχω καρακατακράξει έχει μια γερή βάση αλήθειας και πολύ χαίρομαι που θα αναθεωρήσω. Ελπίζω να κάνω το ίδιο και για τους εξωγήινους, τα φαντάσματα, τις μουρλοκαμπέρες θεούσες και κάθε τι εξωτικό που έχω κράξει ανά καιρούς αλλά προς το παρόν θα αρκεστώ σε αυτήν την εκπληκτική λαϊκή σοφία που με ξαφνιάζει αυτόν τον καιρό πολύ ευχάριστα.

Εντάξει όχι όλα, αλλά σίγουρα τα περισσότερα και ειδικά τα άσχημα, εδώ πληρώνονται, το σιγούρεψα πρόσφατα. Μισό να εκθέσω επιχειρήματα γιατί μάζεψα πολλά παραδείγματα και πολύ το διασκεδάζω που χωρίς να κουνήσω δάχτυλο πέφτουν οι σφαλιάρες βροχή στους μαλάκες γύρω μου. Και όταν λέμε σφαλιάρες εννοούμε σφαλιάρες. Τι εκδικήσεις και πιάτα που τρώγονται κρύα, τι αξιοπρέπειες και λοιπές ξενερωσιές. Εδώ μιλάμε για άμεση και σίγουρη θεία δίκη. Αρκεί να το σκεφτείς λίγο πλαγίως.

Πουχου: Πριν λίγους μήνες και για πρώτη φορά στη ζωή μου ήθελα πραγματικά να σκοτώσω έναν άνθρωπο που έκανε κακό στην οικογένειά μου. Να τον σφάξω, να τον ξελαρυγγιάσω, να τον λιώσω, κάτι, αρκεί να γλίτωνα για πάντα από αυτόν. Μου φαίνεται απίστευτο τώρα που το ξανασκέφτομαι αλλά χωρίς αμφιβολία τότε, ήθελα να σκοτώσω έναν άνθρωπο. Σύντομα η λογική υπερίσχυσε. Βλέπεις, θα με νίκαγε στην πρώτη μπούφλα οπότε αποφάσισα να κάνω ένα ωραιότατο βήμα πίσω, να κλείσω αφτιά και μάτια και να συνεχίσω τη ζωή μου. Το αποτέλεσμα; Ο τύπος έχει πάρει για τα καλά την κατηφόρα και αυτό για αρχή, γιατί μαθαίνω ότι έπονται χοντρά ζόρια απ΄ όλες τις πάντες. Και εξηγούμαι:

Πες ρε παιδί μου ότι έχεις να κάνεις με έναν τσιγκούναρο μίζερο μαλάκα. Ή ένα στραβόξυλο. Έναν αρχιψεύταρο, έναν κομπλεξικό ή έναν κουτσομπόλη. Βρες τέλος πάντων εκείνον που σε έχει κάνει τούρμπο και σου πηδάει τη ζωή. Όλοι έχουμε τέτοιους ανά καιρούς, δε μπορεί. Ωραία ως εδώ; Ωραιότατα. Τώρα στην πρώτη ευκαιρία, γράφτον στ' αρχίδια σου, εξαφανίσου κανονικότατα και συνέχισε τη ζωή σου. Ούτε καντήλια, ούτε κλωτσοπατινάδες, ούτε “σου 'πα, μου 'πες”. Κουβέντα. Άχνα. Ό,τι έγινε δεν ξεγίνεται. Σα να ήταν ταινία και να τέλειωσε.

Αμέσως μετά, ρίξε ένα πλατύ χαμόγελο που γλίτωσες και προχώρα. Βέβαια, όταν έχεις λίγο χρόνο ή όρεξη για καλαμπούρι, βρες στασίδι και ρίξε κάνα κρυφό βλέφαρο κατά 'κει. Δεν θα το πιστεύεις πόσο το πληρώνει καθημερινά.
Είναι δυνατόν βρε ο τσιγκούναρος να αφεθεί φχαριστηθεί ποτέ την σφιχτή ζωή του; Το στραβόξυλο να ευτυχήσει; Ο αρχιψεύταρος να μην μπλέκει διαρκώς σε περιπέτειες, ο κομπλεξικός να μην μισεί/μισιέται, ο κουτσομπόλης να βρει ποτέ αληθινούς φίλους; Είναι δυνατόν ποτέ τα ίδια του τα κουσούρια να μην γίνουν οι τρικλοποδιές που θα βάζει ο ίδιος στον εαυτό του; Απλά βγάζεις όμορφα και ωραία τον εαυτό σου από τη θέση του θύματος και αφήνεις το πραγματικό θύμα, τον ίδιο του τον εαυτό, να τον τσιρτσιρίσει για το υπόλοιπο του βίου του. Κι έζησαν αυτοί σκατά κι εσύ γαμάουα.

υ.γ. Και δεν θέλω μαλακίες. Ο αντίλογος που λέει ότι π.χ. οι τσιγκούνηδες θα ευτυχίσουν γιατί θα κάνουν πολλά λεφτά, δεν είναι αντίλογος αλλά ένα ακόμη επιχείρημα υπέρ της παραπάνω ανάλυσης. Πιο δυστυχισμένος δεν είναι αυτός που αντί να τσιγκουνευτεί ένα παγωτάκι, τσιγκουνεύεται πενήντα παγωτάρες και πληρώνει και δεκαπλή κατάψυξη; Χεχε! :D

Καλό σου κου! :D



Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

12 Σχόλια to “Payback”

  1. lina said

    είμαι μεγάλη φαν αυτής της θεωρίας.
    Δεν είναι τόσο ότι «πληρώνονται» όλα βεβαια, εφόσον μιλάμε για λογικές συνέπειες συνήθως μιας νοοτροπίας.
    Επίσης πάντα παίζει η περιπτωση να το λέμε για να το πιστέψουμε =Ρ

    και μετά είναι και το άλλο…. άντε και ο άλλος έπαθε κάτι, αν εσένα σου κανε μεγαλύτερο κακό, τότε τι γίνεται;

    πέρα από αυτά όμως, κι επειδή μας το απαγορευσες κιολας να φέρουμε αντίρρηση =Ρ, ναι είναι σουπερ γαματο να νιώθεις ότι παίρνεις το αίμα σου πίσω. Το ένιωσα σχετικά π΄ροσφατα -όχι για κάτι σοβαρό- και το χάρηκα τόσο, μα τόσο πολύ =>

  2. Χμ…και να το «πληρώσουν» ορισμένοι, δεν ξέρω αν πραγματικά βάζουν μυαλό ή συνεχίζουν να κάνουν κακό στους άλλους. Δηλαδή και να ξεχρεώσει για κάτι που έκανε σε σένα μόλις σταθεί στα πόδια του θα βλάψει τον επόμενο και τελειωμό δεν έχει. Επίσης έχω γνωρίσει πολύ αξιόλογα άτομα που δυστυχώς πληρώνουν πράγματα που δεν έχουν κάνει ούτε καν αξίζουν.Οπότε μάλλον για παρηγοριά είναι όλο αυτό, εξάλλου αν η πληρωμή δεν έχει πανωτόκι να σε κυνηγάει η τράπεζα, δεν μιλάμε για χρέος! :p

    Καλό ΣΚ!!!

  3. nikolia said

    Χμ…εγώ πρόσφατα έμαθα ότι ένας πρώην μου αρραβωνιάζεται μια «μπιτς»(δεν το λέω εγώ,άπαπα,εγώ δεν την ξέρω την κοπελίτσα!)..το οποίο είναι λυτρωτικό «payback».Μπαρντόν κι όλας..αλλά εύχομαι να του κάνει τη ζωή μαύρη(ήδη μια χαρά τα πάει…δεν τη «φοβάμαι»!)

    Πι.Ες(/άχρηστη πληροφορία):Διάβασα το βιβλίο σου και σε ανακάλυψα και μέσα από το μπλογκ αλλά και το βιβλίο τολμώ να πω ότι ΣΕ ΛΑΤΡΕΨΑ!

    Καλό Κ!Το Σ..το φάγαμε!

  4. koulpa said

    καθε λίγο κάνω ένα ξεκαθάρισμα λογαριασμό στο μυαλό μου.. διαγράφω και συνεχίζω.. σιγά μη χαλάσω τη ζαχαρένια μου.. δε ξέρω τι θα πάθει ο άλλος.. και αδιαφορώ.. εγώ θα είμαι καλά θέλει δε θέλει :):)
    την καληνύχτα μου :):)

  5. http://fragments-of-life-olga.blogspot.com/ said

    Aυτό το payback μεγάλη υπόθεση…
    Και πράγματι, είναι καλύτερα να δίνεις μία μεγαλοπρεπή μούντζα και να προχωράς…
    Ρόδα είναι και γυρίζει…

    ΚΑλή εβδομάδα!!!

  6. Dellaporta said

    Τι είπες τώρα? Μεγάλη κουβέντα μιλάμε! Και αληθινή. Μου έχει συμβεί κι εμένα να με έχουν βλάψει και μετά να τους έρθουν όλα ανάποδα αλλά η μάνα μου δεν με αφήνει να το ευχαριστηθώ και θέλει «για τα μάτια του κόσμου» να δείξω ανωτερότητα και άλλα τέτοια εμπριμέ.

  7. amelinia said

    Έτσι είναι ψιλικατζού! Όλοι αυτοί ανοίγουν τον τάφο του άλλου και πέφτουν οι ίδιοι μέσα στις περισσότερες των περιπτώσεων. Καλά να πάθουν αφού όπως στρώνουν κοιμούνται😉

  8. Κατερίνα said

    Καλημέρα σε νιώθω Κωνσταντίνα γιατι και εγώ έφτασα σε αυτο το σημείο πρίν από 3 χρονια. Αποφάσισα να μην μιλήσω και να περιμένω… Δέν περνάει το μυαλό σου τί εμαθα μετά απο λίγο για τον άνθρωπο που έκανε κακό στην οικογενεια μου…. κατεστρεψε την δικη του, εχασε την δουλειά του και το σπίτι του… και ολα αυτα ξεκίνησαν με στοχο να αποσπάσει χρηματα προς οφελος του… μπούμερανγκ γύρισε χωρίς να κουνήσω το δαχτυλάκι μου…
    Ας πρόσεχε… η κακία επιστρεφει σε αυτον που την δινει…..

  9. kiki said

    δηλαδή ΥΠΑΡΧΕΙ θεία δίκη?!!!
    το σύμπαν δεν τα συγχωρεί όλα? (γιατί το άκουσα και αυτό ως δικαιολογία της καφρίλας…)

    μαζί σας και εγώ, περιμένω υπομονετικά…

  10. Λινάκι μη φοβού. Η θεωρία μου έχει ισορροπίες. Αν υποθέσουμε ότι ο άλλος σου έκανε τρισμέγιστο κακό τότε δεν είναι απλά μαλάκας αλλά Τρισμέγιστος. Πες μου είναι δυνατόν ένας Τρισμέγιστος μαλάκας να μην κάνει έστω μία φορά μια τρισμέγιστη μαλακία στον εαυτό του;😛
    Ναι φιλενάδα, είναι μεγάλη γκάβλα το payback αυτού του είδους. Αράααααζεις και απολαμβάνεις!😛

    Μάγισα δεν μιλάμε για μαγική σκέψη, θα στο πω λίγο αλλιώς. Η θεωρία μου βασίζεται στο ότι υπάρχουν οι μισοί που την πιστεύουν και οι άλλοι μισοί που δεν την πιστεύουν και άρα θα δουλέψουν υπέρ σου. Εσύ θα αράξεις παρατηρώντας και οι άλλοι μισοί που έφαγαν κι αυτοί φόλα από τον κυρμαλάκα και δεν ακολουθούν την θεωρία μου, θα τον κυνηγάνε να του κόψουν τον κώλο. Ορίστε το payback σου! 😛

    Nikolia όντως, αυτή είναι η πιο γαμιστερή μορφή payback. Η καψούρα με μία χειρότερη από αυτόν. Χεχε
    ΠιΕς ευχαριστώ πολύ πολύ! 😀

    Koulpa ναι ρε συ, αλλά ρίχνε και καμιά ματιά προς τα εκεί. Χάνεις όλο το ζουμί. 😛

    Olga, ούτε καν μούντζα. Σιγά μη λερώσω εγώ το κάρμα μου. Να είσαι σίγουρη πως θα τις ρίξουν άλλοι τις μούντζες για σένα. 😛

    Dellaporta αααα για τα μάτια του κόσμου κάνουμε τις αδιάφορες, καλά λέει η μανούλα. Άσχετα αν κακαρίζει το μέσα μας από την ηδονή. Πωωωωωωω με έχει πιάσει η κακία σήμερα. 🙂

    Amelinia, αυτό ακριβώς που λες “όπως στρώνουν κοιμούνται”. Άμα ρε φίλε εσύ μου στρώνεις καρφίτσες κάτσε κοιμήσου μόνος σου, εγώ γιατί να γίνω σουρωτήρι μαζί σου; Αυτό ακριβώς.🙂

    Κατερίνα, ευχαριστώ για το παράδειγμα. Κυρίες και κύριοι άλλη μια περίτρανη επιβεβαίωση της θεωρίας μου. Λέω να την ονομάσουμε η γκάβλα δια του στρίβειν. Ας πρόσεχε Κατερινάκι. 🙂

    Kiki, θεία δίκη, σύμπαντα που συνομωτούν και άλλες μαλακίες κομμένες εδώ μέσα. Εδώ είμαστε σκεπτικίστριαι, ορθολογίστριαι και εγωίστριαι. Τα πράγματα είναι απλά και με λογική εξήγηση: Αι μαλάκαι καίγονται στην πυρά της μαλακίας τους. Αυτό είναι όλο. Απλά εμείς παίρνουμε μάτι. 😀

  11. An-Lu said

    Όντως! Το payback αυτού του είδους, μπορεί να αργεί καμιά φορά, αλλά έρχεται ΠΑΝΤΑ!!!

  12. kiki said

    Σου γράφω τρεις μήνες μετά για να σου πω οτι αποδείχθηκες απολύτως σωστή στις προβλέψεις σου! ΝΑΙ: «Αι μαλάκαι καίγονται στην πυρά της μαλακίας τους»! Και συγγνώμη αν σε αμφισβήτησα, δεν θα το ξανακάνω :))))

    Να σου πω επίσης ότι έχω κα-τα-συγκινηθεί με τη μικρή σας!!!

    Παράξενο πράγμα αυτό το blogging… Να συγκινούμαι τόσο με ανθρώπους που δεν γνωρίζω και όμως γνωρίζω και ας μην με γνωρίζετε!

    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!
    Κόκκινη κλωστή δεμένη στην ανέμη τυλιγμένη δώστης κλώτσο να γυρίσει καινούριο, υπέροχο παραμύθι να αρχινήσει!

Σχολιάστε

 
