X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

Τέλει φράγκα πάλι

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιανουαρίου 15, 2010

Ευτυχώς που βρήκα λίγο χρόνο γιατί αυτή η παπαριά με τα υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας, μου έχει κάτσει στο λαιμό από τον Δεκέμβρη. Είπανε, πως και καλά για το περιβάλλον, έπρεπε όσοι έχουν παλαιότερα αυτοκίνητα να πληρώσουν όσο περίπου η αξία του αυτοκινήτου. Ένας συγγενής μου, ούτε τέσσερα χρόνια δεν πάνε που αγόρασε ένα μεταχειρισμένο nissan με καταλύτη που το έχει τσίλικο (δυστυχώς είναι από αυτούς που το ξεσκονίζουν και το πλένουν όλη μέρα) και σαν καινούργιο. Ε, του 'ρθε να πληρώσει 350 ευρώ. Νταμπλάς χριστουγεννιάτικα. Μια άλλη γνωστή, της ήρθε 600 ενώ η μάντρα της το παίρνει με 400. Πάτε καλά;

Έχω τις εξής ενστάσεις:
Για ποιον λόγο ακριβώς πληρώνουμε ΚΤΕΟ; Εσείς δεν μας είπατε ότι περνάμε έλεγχο για τα καυσαέριά μας, για τη σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου, για να μην εκπέμπουμε καυσαέρια και εννοείται για να χώσουμε και τα φακελάκια μας στον κάθε τιτίκο που αν δεν τα χώσεις δε σε περνάει με την καμία ακόμη κι αν το αυτοκίνητο είναι μια χαρά; Το πρόστιμο μετά πάνω στα τέλη, γιατί λοιπόν το τρώμε και δεν μας κόβετε από πριν στο ΚΤΕΟ; Το υπογεγραμμένο χαρτί των ΚΤΕΟ με τις τζίφρες και τα άλλα τα επίσημα που πιστοποιεί ότι το όχημά μας είναι σε καλή κατάσταστη και επιτρέπειται να κυκλοφορήσει χωρίς να ρυπάνει ή να αποτελεί κίνδυνο, τί μας το δίνετε; Όταν είναι για φράγκα ξαφνικά έγινε κωλόχαρτο;

Ναι, να χρησιμοποιούμε περισσότερα μμμ αλλά φτιάχτε τα πρώτα τα ρημάδια. Βάλανε το μετρό στο Αιγάλεω και από Πετρούπολη μέχρι Νίκαια και Καμίνια, για να φτάσουν όλες οι γύρω περιοχές εκεί, τρως στη μάπα λεωφορεία της κακιάς ώρας με τρελή καθυστέρηση που συνήθως σε παρατάνε χωρίς να σταματήσουν γιατί είναι πίτα στον κόσμο. Είπανε λέει θα ανοίξει σε λίγα χρόνια και στο Χαϊδάρι και πήγαν οι φωστήρες και το έσκαψαν 200 κυριολεκτικά μέτρα από το σταθμό του Αιγάλεω. Οι Χαϊδαριώτες με λεωφορείο θα έρχονται πάλι. Βάλτε μετρό σε όλες τις περιοχές και ειδικά τις εργατούπολεις και θα σας πω αν θα ξαναχρησιμοποιήσω αυτοκίνητο. Όρεξη είχα να σπαζοκεφαλιάζω για πάρκινγκ, βενζίνες και τέλη. Ή να πληρώνω 7 χρόνια δόσεις, τα κέρατά μου σε ασφάλειες και τα φτηνά αυτοκίνητα να σαπίζουν στις μάντρες μόνο και μόνο γιατί τα χρήματα που πληρώνω τόσα χρόνια σε ΚΤΕΟ, διόδια και υποδομές για το περιβάλλον, πήγαν στις τσέπες αυτών που μου ζητάνε κι άλλα.

Ω, ναι το παραχέσαμε με τα αυτοκίνητα. Έχουμε γαμήσει και το περιβάλλον και τους δρόμους και τα πνευμόνια και τα νεύρα μας. Η λύση δηλαδή είναι να ταλαιπωρούμαστε ακόμη περισσότερο απ΄όσο ως τώρα και μάλιστα αφού έχουμε πληρώσει (και θα πληρώνουμε για πολύ ακόμη) τα κέρατά μας για δρόμους και υποτίθεται υποδομές; Φτιάξτε τα ρημάδια για τα οποία πληρώνεστε, ανοίξτε τους δρόμους, κάνετε ποδηλατόδρομους, βελτιώστε τις συνθήκες και τα μμμ και μετά κάντε πενταπλά τα τέλη. Τούμπες θα κάναμε.

p.s. παρατηρείστε ότι κρατήθηκα και δεν μίλησα για το ταξικό του πράγματος. ΟΜ ΟΜ ΟΜ :P



Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

20 Σχόλια to “Τέλει φράγκα πάλι”

  1. koulpa said

    ax.. κι έκανα προσπαθεια να το ξεχάσω.. χθές καταφερα να το πληρώσω.. έχω 3 σαραβαλάκια.. για να καταφέρνω να έχω σε κατάσταση κίνησεις τουλάχιστον το ένα.. μπήκα στο πηρασμό να τα αποσύρω καιτα 3.. και να γυρίσω στο χειράμαξο του μεσοπολέμου.. σημειωταίον.. έδωσα περίπου 600 και δεν έχουν καμία αξία μεταπόλησης..:):)
    αν κατάφερνα να αλλάξω δουλειά θα το γυρνούσα στο ποδήλατο και τον ποδαρόδρομο πάλι.. δεν πιστεύω καθόλου στο ΙΧ.. :):)
    τιμωρουμεθα που δεν εχουμε να πάρουμε καινούριο.. :):)
    αλλά είμαστε και θύματα.. αν όσοι το έχουν για να τοδείχνουν.. και να πηγαίνουν στο περίπτερο και στο καφενείο.. κατέθεταν τις πινακίδες.. θα γινόταν πανικός.. :):)
    την καληνύχτα μου :):)

    • Τρία; Ρε εσύ είσαι δημόσιος κίνδυνος! Αν υπήρχε αστυνομία περιβάλλοντος θα σε έχωνε στην ψειρού! 😛
      Άσε, ξέρω περίπτωση που του ήρθε μια διχιλιαρούμπα για τέλη και στ’ αρχίδια του. Αλλά είπαμε, μην το πάμε στο ταξικό. 😛

  2. tougo said

    δεν μου δίνει τα 2 χιλιάρικα να πάω 1 εβδομάδα διακοπές στο τόκυο που δεν θα το δω και ποτέ στην ζωή μου έτσι πως πάω…

    εγώ αρνούμαι να αγοράσω αυτοκίνητο…ούτε δίπλωμα δεν έχω για να πω την αλήθεια και ούτε με ενδιαφέρει να βγάλω/πάρω. πεταμένα λεφτά.

  3. Tougo, σιγά μην στα δώσει και να χάσει το θωρηκτό που κρύβει στο γκαράζ. Άσε.
    (μεγάλη πολυτέλεια να αρνείσαι να πάρεις αυτοκίνητο 😉 )

  4. Rodia said

    Το εχω ξαναγραψει, δεν ειναι να αφηνεις μια περιουσια στο δρομο… Οταν πριν απο (βαλε μερικες 10ετιες) το βρηκα -μια μερα που το ειχα απολυτη αναγκη- τρακαρισμενο ασχημα (πηρε το σασι) απο λεωφορειο σε δρομο που δεν περνουν λεωφορεια(!) τό’δωσα κοψοχρονια και ελευθερωθηκα!
    Υπαρχουν αλλα μεσα, τρενα, καραβια, αεροπλανα, ΜΜΜ διαφορα, κλπ κλπ, τι να το κανω το ρημαδι; Εχω κι ενα ταξιτζη γειτονα για δυσκολες ωρες, οκ ειμαι.
    Αυτο που χρειαζεται ειναι να εχουμε καλες και φτηνες συγκοινωνιες. Οταν τα ΚΤΕΛ γιναν κρατικα, ειπαμε οτι θα σιαξουν, αλλα η ζημια ειχε γινει. Καθενας ειχε προμηθευτει το Ι.Χ. του. Σημερα, ειναι σα να ξεκιναμε απο το μηδεν παλι, οσον αφορα τη κουλτουρα «τουτου». Αριστα κοριτσακι, χώσε, χωσε! 🙂

  5. Αχ αχ! Με στενοχωρείς γιατί κάπου κάπου είσαι έξυπνη σαν Παπακωνσταντίνου! Δεν γίνεται τώρα που πρόκειται για θέμα εθνικού συμφέροντος να μη σκέφτεσαι. Τα ΤΕΛΗ έχουν την ίδια βάση με το τέλειο! Κι επειδή όλα είναι θέμα γλώσσας (βουρτσισμένης ή νικοτινούχας) δε θα μπορούσαν παρά αυτά τα τέλη να είναι το τέλειο μέτρο για την προστασία της εξαίρετης ελληνικής φύσης αλλά και τη σωτηρία της ψυχορραγούσας ελληνικής οικονομίας!… Με δυο λόγια καλά και τα μετρό και τα τραμ και οι τηλεμεταφορές αλλά τα δικά σου τέλεια τέλη για το τέλειο αυτοκίνητό σου δεν είναι άλλο από μια τέλεια λύση. Εντέλει…

  6. An-Lu said

    Να σε ανατριχιάσω ακόμα λίγο? Πλεον, όταν έρχομαι Αθήνα, το κακόμοιρο το όχημα το κουνώ μόνο για να βγω εκτός λεκανοπεδίου…εντός, κάτι κάνουν οι ρημαδοσυγκοινωνίες 😉

  7. Ροδιά, εξαρτάται την περίπτωση. Ξέρω οικογένεια με τρία παιδιά που πραγματικά είναι θέμα όταν χρειάζεται να μετακινηθούν. Άσε τα τρεχάματα στα νοσοκομεία, άσε το σούπερ μάρκετ, ενώ για κοντινές εκδρομούλες ούτε λόγος. Εξαρτάται την περίπτωση. Αλλά ναι, οι καλές συγκοινωνίες θα τα έλυναν όλα. Ας τις φτιάξουν και μετά ας μας ξεπαραδιάσουν στα τέλη. Πριν όμως, είναι πρόβλημα.

    Provato Oxi Arni, έχεις δίκιο. Τα τέλεια τέλη είναι μόνο για τους τέλειους με τα τέλεια αυτοκίνητα. Πώς δεν το σκέφτηκα. 🙂

    An Lu, έχεις δίκιο, φαντάζομαι τί θα συμβαίνει έξω από το λεκανοπέδιο.

  8. koulpa said

    χαχα γιατί είμαι δημόσιος κίνδυνος; μέ ένα από τα 3 κυκλοφορώ.. δε μπορώ και τα 3 συγχρόνως.. :):)
    τα 2 τα κρατώ γιατί μπορώ να τα συντηρώ μονος.. σχετικά οικονομικά.. το τρίτο.. για να κάνω το χατήρι του πατέρα μου που δεν ήθελε να το πετάξει.. χαχαχα ναι μη το πάρουμε ταξικά.. είπαμε και τα 3 μαζί αξίζουν μιά τσιχλόφουσκα.. :):)
    χαχαχα εχω γνωστούς που αρνούνται να πάρουν αυτοκίνητο.. αλλά χώνουν όλους τους γύρω τους να τους υπηρετούν.. οπότε δεν γλητώνουμε τίποτα.. :):)
    έπαμε.. ποδήλατο.. αν και το φοβάμαι πια.. κακογερνάω.. :):)
    την καληνύχτα μου :):)

  9. Μ΄αυτά και μ΄αυτά
    μας βάζουνε στο λούκι να ξεχάσουμε πως
    δεν θέλουμε ούτε γρήγορα αυτοκίνητα
    ούτε γρήγορους δρόμους
    Θέλουμε άνετη ζωή.
    (αυτή όμως πιάνεται ως τεκμήριο και σε σκίζουν όχι μόνο όταν την έχεις αλλά κι όταν την ονειρεύεσαι)

  10. alzap said

    Ακριβώς όπως τα λες κορίτσι μου. Ακριβώς!

  11. Πες τα κορίτσι μου, πες τα! Μένω κι εγώ στα Δυτικά Προάστεια και κάθε πρωί κάνω τουλάχιστον τρία τέταρτα με το λεωφορείο για το μετρό του Αιγάλεω. Ενώ μόλις ανοίξει ο σταθμός στο Χαιδάρι, ο Θεός να την κάνει Χαιδάρι την περιοχή εκεί, θα κάνω ίσαμε και μία ώρα φοβάμαι από την κίνηση.
    Άλλο. Φίλος μου πριν από δύο χρόνια κληρονόμησε από το θείο του ένα SAAB 8ετίας νομίζω. Το αποδέχθηκε, πλήρωσε και το φόρο κληρονομίας και όλα καλά. Φέτος του ήρθαν τα τέλη κυκλοφορίας 965 (!) Ευρώ. Ενώ αν θελήσει να το πουλήσει, δεν πιάνει του είπαν πάνω από 7.000 στην καλύτερη. Τι λέμε ρε παιδιά; Σιγά το οικολογικό μέτρο! Καθαρά φοροεισπρακτικό είναι!
    Να πω κι ένα τελευταίο άσχετο, γιατί πολύ έχω φουρκιστεί: Την Παρασκευή το πρωί κάλεσα την υπηρεσία ανακύκλωσης του Δήμου μου να έρθει να πάρει ένα παλιό πλυντήριο και κάποιες άλλες συσκευές. Αφού μου βγήκε η μέση να τα κουβαλήσω στο πεζοδρόμιο, και είχα πάρει και τρεις ώρες άδεια από τη δουλειά, γιατί μου είπαν ότι θα έρθουν μεταξύ επτάμιση και έντεκα το πρωί, έμεινα σαν χαζή από πάνω να περιμένω. Έπαιρνα, ξαναέπαιρνα τηλέφωνο, κανείς δεν απαντούσε. Τελικά έπρεπε να φύγω, παίρνω ξανά τηλέφωνο, μου λένε όπου να ‘ναι έρχονται, στο δρόμο είναι το φορτηγάκι. Ε, μέχρι τις 2 όσο τους είδατε εσείς, τους είδα κι εγώ. Τι να κάνω, τα έβαλα πάλι μέσα στην αυλή μου κι έφυγα. Συγνώμη, αλλά αν θέλουμε καλύτερη και περισσότερη ανακύκλωση, δεν πρέπει να βοηθούν και οι υποδομές;;;
    Καληνύχτα και συγνώμη για τη σεντόνα Ψιλικατζού!

  12. Koulpa είσαι κίνδυνος γιατί προσβάλλεις την αισθητική του κόσμου. Εγώ ένα σαραβαλάκι είχα και με έκραζε η γειτονιά, άκου τρία! :p Όντως αυτό με την χωσιματική ισχύει άσχημα για τους “οικολόγους” φίλους. Κι εγώ φοβάμαι το ποδήλατο, στην περιοχή μου δε λέει με τίποτα.

    Αλέξανδρε ακριβώς αυτό. Άνετη ζωή κι ας μην έχω ούτε αυτοκίνητο, ούτε μηχανάκι, ούτε ποδήλατο. Αλλά που.

    Άλζαπ, θενκς. Ρε σουξέ τα σουτζουκάκια! [μάκια] 😛

    Κοκκινοσκουφίτσα, επιτέλους. Κι έλεγα καλά, δε μένει κανείς στην περιοχή να πει τί τραβάμε γαμώτο; Άλλη φορά, άμα θες αληθινή ανακύκλωση, ό,τι συσκευή έχεις άφηνέ τη στην Αγία Βαρβάρα αφού μένεις κοντά. Το ρεκόρ μου μόλις αφήσω κάτι στο πεζοδρόμιο είναι 5 λεπτά. Και μάλιστα τα χρησιμοποιούν οι άνθρωποι ή τα κάνουν παλιοσίδερα οπότε ξέρεις ότι πιάσανε τόπο. 😉
    [παιδί μου τι απολογείσαι, γράφε όσο γουστάρεις]

  13. estarian said

    252 έουρος, μοντέλο 2003…
    52 έουρος ήτο το περιβαλλοντικό πρόστιμο και 200 τα βασικα τέλη.
    Μεγεια το φόρεμα..
    Του χρόνου λέει θα πληρώνεις όσο το χρησιμοποιείς.
    Τη γάμησα. Μένω 50 χλμ μακριά από τη δουλειά μου. Με ΚΤΕΛ θα κάνω 2 ώρες, με το αυτοκίνητο κάνω 45 λεπτά.
    Η πλάκα ειναι ότι θα μου πουν να πηγαίνω με ποδήλατο..

    • Πωωωωωωωωω καλά λες κι εγώ δουλεύω στου διάολου την κάλτσα. Ρε μπας και μας υποχρεώσουν να πηγαίνουμε με ποδήλατο; Μου φαίνεται θα την μισήσω οριστικά την οικολογία, πάει και τελείωσε.

  14. estarian said

    Μη σου πω και με θαλάσσιο ποδήλατο για να αποφεύγονται τα ατυχήματα στους δρόμοι…

  15. cortlinux said

    Βασικά είναι και ταξικό το θέμα παρότι απέφυγες να το αναφέρεις (όπως υποσημείωσες για να μη σε αδικώ).

    για παράδειγμα πρώτοι στόχοι του μετρό ήταν να φτιάξουν σταθμούς στην άνω γλυφάδα. δεν λέω εντάξει δεν είναι σαν του κεντρογλυφαδιώτες αλλά άμα έχεις φάει κίνηση στην πέτρου ράλη ξέρεις ότι το πρόβλημα είναι αλλού. άμα μετακινούνται τα δυτικά προάστεια με το μετρό έχει λυθεί ένα μεγάλο θέμα από πολλές απόψεις. άλλωστε τα χρήματα για οικολογικό τουτού έχουν τα «καλά» προάστια κι τόσο τα έρμα τα δικά μας.

    να σημειώσουμε ότι οι συγκοινωνίες θα πρέπει να εξυπηρετούν και την επικοινωνία μεταξύ των δήμων. για να καταλαβαινόμαστε: για να πάω από νίκαια στο τει αθηνών (αιγάλεω) από άνω νεάπολη άλλαζα δύο συγκοινωνίες και έκανα μιαμιση ώρα. από πειραιά όποτε και μετακόμισα έκανα μία ώρα και άλλαζα μία συγκοινωνία όπως και να το κάνεις είναι κουλό.

    τέλος για να τελειώνουμε με το ταξικό του πράγματος, όσοι χρησιμοποιούν μμμ ξέρουν ότι πρώτα αλλάζουν οχήματα οι καλές γραμμές και μετά οι υπόλοιπες. πιο γερή σύγκριση 049 – 040 και α18- α1.

    ναι στα μμμ και εφόσον οι υπόλοιποι ευρωκάγκουρες το χουν καταφέρει μπορούμε κι εμείς. εκτός αν είμαστε εντός νταμάρια (γενικά όχι άνω νεάπολης).

    • Cortlinux, φυσικά είναι ταξικό και πολύ γαμάτα το ανέλυσες. Όσο για τις περιοχές κατά ‘δω είναι τόσο διαφορετική η εικόνα από την υπόλοιπη Αττική που πραγματικά σκέφτομαι μερικές φορές να πάρω μια βιντεοκάμερα και να τραβήξω μια πρωινή διαδρομή μπας και πάρουν πρέφα πόση ταλαιπωρία τρώμε.

Σχολιάστε

 
