X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

Από την κούνια

Posted by Constantina Delimitrou στο Σεπτεμβρίου 27, 2009


Κάποτε ένα δεκαεξάχρονο κοριτσάκι που γνώρισα μέσω του kounia.org και που οι γονείς της είναι από την Κένυα, μου έλεγε πόσο ντρέπεται κάθε φορά που βγαίνει με συμμαθητές της και την σταματούν αστυνομικοί για χαρτιά. Και ειδικά για εκείνη τη φορά που την πήγαν στο τμήμα να την απελάσουν για Κένυα. Έκλαιγε για ώρες από το φόβο της γιατί δεν είχε ξαναπάει στην Κένυα, δεν ήξερε κανέναν εκεί, ούτε καν τη γλώσσα. Θυμάμαι επίσης, πως ήθελε σε λίγα χρόνια να σπουδάσει στο εξωτερικό αλλά δεν μπορούσε να βγάλει χαρτιά και διαβατήριο. Φέτος, τα πράγματα αλλάζουν λένε.

Πραγματικά είμαι τρομερά περίεργη να δω πώς στο διάολο θα γίνεται μάθημα στην Α' Γυμνασίου από 'δω και πέρα. Δίνει λέει το κράτος ένα κουπόνι σε κάθε υποψήφιο μαθητή με το οποίο θα μπορεί να παραλάβει ένα δωρεάν laptop. Όλοι οι μαθητές θα έχουν από ένα τέτοιο που θα χρησιμοποιούν στην τάξη.

Επαναλαμβάνω, όλοι οι μαθητές. Ε, καλά μην το πάρετε κι εσείς τοις μετρητοίς, στην Ελλάδα ζούμε. Μερικά από τα παιδιά μπορεί να είναι μαθητές αλλά δεν είναι Έλληνες μαθητές για να το δικαιούνται.

Επαναλαμβάνω, δεν είναι Έλληνες μαθητές. Ομοίως, μην το πάρετε κι αυτό τοις μετρητοίς. Διότι μπορεί να γεννήθηκαν στην Ελλάδα, να μιλούν ελληνικά, να γνωρίζουν μόνο αυτόν τον τόπο, αλλά οι γονείς τους δεν είναι Έλληνες. Άρα;

Άρα κάποια από τα παιδιά της Α' Γυμνασίου θα κάθονται στην τάξη κοιτώντας τους Αληθινούς Έλληνες Μαθητές να παίζουν με τα ολοκαίνουργια δωρεάν laptop, που θα τους υπενθυμίζουν κάθε στιγμή και για όλη την υπόλοιπη (σχολική) ζωή τους, το τόσο πολύ αληθινό “δε θα γίνεις Έλληνας ποτέ”.
Και δε θα θέλουν να γίνουν, μη γελιόμαστε.

UPDATE 28/09/2009: Τα μάζεψαν. :)

[thanx Stazybo Horn!]



Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

31 Σχόλια to “Από την κούνια”

  1. Μα τα νέτμπουκ δεν δόθηκαν για να γίνει μάθημα. Δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός γι’ αυτό.

    Δόθηκαν:

    – για να «ανασάνει η αγορά», η συγκεκριμένη, εις βάρον καταναλωτών (οι σχετικές τιμές τσίμπησαν ένα 10%) και φορολογουμένων (ευρωπαϊκή και κρατική επιδότηση δεν είναι λεφτά από τον ουρανό)

    – να ανέβει η δαιμονοποιημένη «απορροφητικότητα»

    – να έχει άλλοθι κάθε χρόνο το υπουργείο κι ο ΟΕΔΒ, για την καθυστέρηση των εκτυπώσεων («πάρτε τα μαζί με το λάπτοπ», φέτος, «κατεβάστε τα», αύριο)

    – για να συνηθίζουμε στην ιδέα του μη βιβλίου (σκέτο «κατεβάστε το», μεθαύριο).

    • ααααα… εντάξει τότε.

      • Προφανώς, εννοώ, ότι το τελευταίο που θα καθόντουσαν να σκεφτούν είναι αυτό που θίγει η ανακοίνωση. Εν πάση περιπτώσει, όποιος είναι γραμμένος στην Α’ Τάξη, παίρνει. Και είναι γραμμένα και τα παιδιά αυτά. Προφανώς, αυτό που κοιτάει να αποφύγει ο συντάκτης είναι η αθρόα προσέλευση όψιμα αιτούμενων εγγραφή.

        Όσο για τις διακρίσεις, ακριβώς, από την κούνια ξεκινούν. Στις παιδικές χαρές σαν του Αγ. Παντελεήμονα. Δεν χρειάζεται να φτάσεις στην Α’ Γυμνασίου.

  2. Stazybo οι διακρίσεις ξεκινούν για μερικά από αυτά τα παιδιά από την κούνια όντως. Για κάποια άλλα όμως είναι κάτι που το αντιλαμβάνονται πλαγίως, μέσα από τις ειδήσεις, άντε και μερικές φορές από συνομήλικα. Τώρα όμως, η διάκριση θα βρίσκεται σε κάθε σχολείο, σε κάθε τάξη, σε όλη την Ελλάδα.
    Για να σου εξηγήσω τι εννοώ, ήξερα κάποτε μια πιτσιρίκα που πήγαινε έκτη δημοτικού και που οι γονείς της την είχαν βαφτίσει χριστιανή, ενώ της έδωσαν και ένα ελληνικό όνομα. Το κοριτσάκι αυτό δεν έλεγε σε κανέναν ότι οι γονείς της είναι μετανάστες γιατί ντρεπόταν. Τώρα είναι αδύνατο να μην απομονωθούν όλα αυτά τα παιδιά από τους συνομιλήκους τους. Κι αυτό, είναι μόνο ένα μικρό παράδειγμα.

  3. offshore said

    Πιο λογικό μου ακούγεται να υπάρχουν υπολογιστές σε κάθε τάξη για να τα χρησιμοποιούν όλοι οι μαθητές παρά αυτό που θα γίνει τώρα. Ποιος θα κουβαλάει τα ‘λαπτόπια’ κάθε μέρα; Πολύ βαριά δεν είναι αλλά κάτι ζυγίζουν και αυτά. Ποιος θα ελέγξει αν στα σπίτια τους τα χρησιμοποιούν για εκπαιδευτικούς σκοπούς και όχι για να παίζουν διάφορα ‘γκέιμς’, από τα οποία μερικά είναι εντελώς ακατάλληλα. Και τι θα γίνει αν χαλάσει κάποιο και η οικογένεια δεν έχει τα λεφτά για να πληρώσει για την επισκευή; Θα μείνει το παιδί χωρίς λαπτοπ ή θα το πληρώσουμε εμείς από τους φόρους; ( Για να μη παρεξηγηθώ, δεν έχω πρόβλημα να πληρώσω από τους φόρους μου όσα λεφτά χρειάζονται, αλλά για να εξοπλιστούν σχολεία και όχι για να μαθαίνουν οι μαθητές να παίζουν computer games).

    • Συμφωνώ απόλυτα για τους υπολογιστές σε κάθε τάξη ως περιουσία του σχολείου και διαφωνώ απόλυτα για τα computer games. Αποδεδειγμένα, προσφέρουν πολλά πιο χρήσιμα σε ένα παιδί από ότι το σχολείο. 🙂

  4. Ξαναλέω ότι δεν προορίζονται για την σχολική αίθουσα.

    Η χρησιμότητά τους δε στην σχολική διαδικασία είναι υπό αμφισβήτηση:
    http://www.nytimes.com/2007/05/04/education/04laptop.html?_r=2&pagewanted=1

    Το θέμα ωστόσο, εδώ, ήταν η μια ακόμη έκφανση ρατσισμού από την πλευρά του κράτους. Ξαναλέω ότι όποιος είναι γραμμένος στην Α’ Γυμνασίου και ήδη είναι στην τάξη εδώ και 15 μέρες, θα πάρει κουπόνι για την αγορά. Η διαδικασία προέβλεπε αποστολή ονομαστικών καταστάσεων από τα σχολεία, βάσει των οποίων προέκυψαν τα ονομαστικά κουπόνια.

    Αν τώρα μιλάμε για παιδιά που είναι σε τάξεις χωρίς να είναι εγγεγραμμένα, τότε ήδη έχουμε μια διάκριση, χωρίς τα κουπόνια…

    • σωστά.

    • Για την ακρίβεια δίνεται η δυνατότητα να χρησιμοποιηθούν επιλεκτικά στην τάξη μέχρι και στο 30% των ωρών για κάποια μαθήματα, αν το επιλέξει ο εκπαιδευτικός:
      http://dide.lef.sch.gr/docs/2009/ypepth/YA/YA.2009.07.22.88310-G2.pdf

      Τώρα ξεκινάει η διαδικασία να πάρουν λάπτοπ τα σχολεία /οι εκπαιδευτικοί.

      – Παιδιά μεθαύριο θα κάνουμε γεωγραφία με το λάπτοπ. Θυμηθείτε να τα φορτίσετε και να τα κουβαλάτε μαζί.
      ….
      – Κύριε, το ξέχασα να το φέρω, γιατί είχατε πει για την Πέμπτη, το κρατούσα τότε, αλλά πήγαμε εκδρομή, και μετά δεν μας είπατε για σήμερα… Και κόλλησα κι έναν ιό, όταν κατέβαζα ένα τόρεντ στο σπίτι. Πότε θα βάλουμε γουάιρλες στο σχολείο, κύριε;

      – Και τα πολύμπριζα δεν κάνου τίποτα, κύριε. Όλο πέφτει η ασφάλεια…

  5. Nikos said

    Καλησπέρα σε όλους!

    Αυτή τη διάκριση στα παιδιά άλλης εθνικότητας, δεν την ήξερα. Δηλαδή laptop θα πάρουν μόνο τα παιδιά που κατάγονται απο Ελληνάρες?.. Απαράδεκτο. Πάντως με το σχόλιο του Offshore θα διαφωνήσω, για το να υπάρχουν οι υπολογιστές στο σχολείο και να μην πηγαινοφέρνουν οι μαθητές τα δικά τους notebooks. Θα μπορεί ο μαθητής να έχει ένα μόνο laptop με βιβλία, με σημειώσεις, να το χρησιμοποιεί σαν τετράδιο, σαν εργαλείο συνεργασίας με τους συμμαθητές και καθηγητές του, και φυσικά να έχει μέσα πολλά χρήσιμα προγράμματα και εργαλεία, για μαθηματικά, φυσικές, και όλα αυτά να μπορεί να τα χρησιμοποιεί και στο σπίτι του, για να κάνει τις εργασίες του. Και φυσικά, να έχει πρόσβαση στο internet για να βρίσκει πληροφορίες, να επικοινωνεί και να συνεργάζεται. Ένας βασικός λόγος δηλαδή που πρέπει επιτέλους να μπει η τεχνολογία στα σχολεία, δεν είναι τόσο μέσα στην τάξη, αλλά σε σπίτια που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να πάρουν έναν υπολογιστή για να χρησιμοποιούν τα παιδιά το internet. Τώρα για τη σωστή και λάθος χρήση του υπολογιστή και του internet, είναι άλλο θέμα. Σαφώς και μπορεί αντί για εργασίες, το πιτσιρίκι να είναι κολλημένο όλη μέρα στο facebook (Αυτό είναι αρνητικό, όχι τα videogames, ούτε οι τσόντες). Όσο για το να κουβαλάει το laptop, δεν είναι θέμα. Εμείς κουβαλούσαμε τσάντες με βιβλία, βοηθήματα, τετράδια, φυλλάδια, και μας έφευγαν οι ώμοι απο το κουβάλημα. (Τις πρώτες μέρες ειδικά, που μοίραζαν τα βιβλία, και κουβαλούσαμε σπίτι όλα τα βιβλία όλης της χρονιάς δεν θα τις ξεχάσω ποτέ!). Μακάρι να μπουν οι υπολογιστές στα σχολία. Όταν πήγαινα λύκειο (όχι και τόσο παλιά, πριν 6-7 χρόνια) είχαμε ακόμα windows 98 στην αίθουσα υπολογιστών. Τι πληροφορική να διδάξουν! Μακάρι να μπορούσαμε να έχουμε ο καθένας το δικό του laptop. Τώρα για το τι άλλα συμφέροντα εξυπηρετούν αυτά τα κουπόνια.. δεν γνωρίζω. Σίγουρα πάντως θα μπορούσαν να δίνουν σε πολύ περισσότερες τάξεις, και σε όλα τα παιδιά, με πολύ μικρό κόστος. Υπάρχει δωρεάν λογισμικό και λειτουργικό, και μάλιστα πολύ καλό. Αλλά αντί να χρησιμοποιούν open source λογισμικό και να το υποστηρίζουν, κάνουν 4ετή συμφωνία με τη Micro$oft. Θέλουμε πολλά χρόνια ακόμα σ’αυτή τη χώρα για να διδάξουμε σωστά την τεχνολογία στα σχολεία. Και πάνω που βλέπεις να κάνουν το πρώτο βήμα, ανακαλύπτεις τέτοιους ρατσιστικούς διαχωρισμούς στους αλλοδαπούς μαθητές, και οικονομικά συμφέροντα. Άλλη μια φορά απογοήτευση απο την ελληνική παιδεία.

  6. karpidis said

    Χαίρομαι που επέστρεψες. Δεν το είχα προσέξει λόγω υποχρεώσεων αλλά δεν θα μπορούσα να δω καλύτερο κείμενο για τη διάκριση των μαθητών!

  7. Το να γίνεται διάκριση σε οποιοδήποτε επίπεδο είναι απαράδεκτο, και ειδικά όταν πρόκειται για παιδιά που είναι και πιο ευαίσθητα κι άντε να τους εξηγήσεις ότι ο κόσμος έχει γεμίσει μαλάκες…

    Όσο για τους υπολογιστές, είμαι προκατειλημμένη. Μεγάλωσα με υπολογιστή από την τετάρτη δημοτικού και έχω μια μικρή εξάρτηση! Θεωρώ πως είναι καλό λοιπόν να εξοικειώνονται τα παιδιά από μικρά και φυσικά λατρεύω τα παιχνίδια. Το μόνο που με ανησυχεί είναι πως μερικά παιδιά «χαζεύουν» στον υπολογιστή και δεν έχουν άλλα ενδιαφέροντα, αλλά πιστεύω πως για αυτό ευθύνονται οι γονείς, αν δεν ήταν ο υπολογιστής θα ήταν η τηλεόραση, οπότε το ίδιο είναι…

  8. Γιατί δεν το κάνουν ολοκληρωμένα?
    Τους γονείς των παιδιών που δεν θα καταφέρνουν να προσκομίσουν άδεια παραμονής, να τους καταδίδουν οι δάσκαλοι στην αστυνομία.
    Γιατί να πρέπει να γίνονται ρουφιάνοι μόνο οι γιατροί?
    http://www.tvxs.gr/v20869

    (αει στο διάολο πια με την κωλοχώρα).

  9. glam said

    Έχω χρόνια που τελείωσα με τα σχολεία και μάλλον έχασα την επαφή αλλά….

    Από ποιους καθηγητές θα γίνει η αξιοποίηση των loptops στα σχολεία;
    Δεν λέω τίποτα για τους μαθητές ……

    Νομίζω ότι η εκπαίδευση πάσχει στον σημαντικότερο πυλώνα της, που είναι οι «δάσκαλοι», και όσο εκεί δεν γίνετε τίποτα σημαντικό ( αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας των σχολείων , με αξιολόγηση , κίνητρα, κα) και εξακολουθεί η δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία, φοβάμαι ότι όλα τα άλλα είναι “ασπιρίνες”….

    Πάλι εκτός θέματος βγήκα,,,,

  10. heliotypon said

    Κάποτε, ως παιδί, πιστεύοντας τα παραμύθια της σχολικής ιστορίας και τα παραμύθια των παπάδων, νόμιζα ότι οι ‘Ελληνες αποτελούν μιά ξεχωριστή και εξαιρετική εθνότητα, με καλά αισθήματα για τους άλλους, χωρίς ρατσισμό, θύματα πάντα των «εχθρών» και πρόθυμοι πάντα να προσφέρουν, να βοηθήσουν, να συνδράμουν τους φτωχούς, τους αρρώστους, τους ταλαιπωρημένους. Σήμερα, στη δύση της ζωής μου σχεδόν, έχω καταλάβει το απέραντο ψέμα όλης αυτής της εθνοκεντρικής προπαγάνδας. Όχι ότι δεν υπάρχουν και καλοί νεοέλληνες. Υπάρχουν και αρκετοί, αλλά βρίσκω ότι σε συντριπτική πλειοψηφία είμαστε από τα χειρότερα έθνη που γέννησε ο πλανήτης. Φορτωμένοι με μιά, όντως, βαρειά κληρονομιά, μόλις πάρουμε κεφάλι από την δουλεία και τη φτώχεια, αλοίμονο στον όποιον φτωχό βρεθεί στον δρόμο μας! ΚΡΙΜΑ!

    • Γιόζεφ Κ said

      Όπως τα λες, κομπλεξικοί φτωχοδιάβολοι που κρύβονται πίσω από την «υπεροχή». Μα έτσι δεν είναι το στερεότυπο του φασίστα; Ευτυχώς δεν είναι αυτή η πλειοψηφία, δυστυχώς είναι η πραγματικότητα που προσπαθούν να διαμορφώσουν οι νεοσυντηρητικοί επιταχυνόμενοι από τους νεοφασίστες που κατάγονται από τους γερμανοτσολιάδες. Και βέβαια διαφημίζονται κατά κόρον από τα μέσα μαζικής εξημέρωσης (Τζιπάκος®).

      @x-psilikatzoy: Συγχαρητήρια για το, όπως πάντα, εκφραστικότατα λακωνικό κείμενο.

    • j95 said

      Φορτωμένοι με μιά, όντως, βαρειά κληρονομιά

      Καλά μη νομίζεις ότι υπήρξε και επίσημη διαθήκη εκ μέρους των κληροδοτούντων…

  11. amelinia said

    όταν λένε δηλ. σε όλους τους μαθητές εννοούν σε όλους τους έλληνες μαθητές που έχουν ένα σόι έλληνες συγγενείς; γιατί αν αυτό εννοούν να το διευκρινησουν να ξέρουν κι οι υπόλοιπου μέχρι που φτάνει η υποκρισία και η αδιαφορία τους.
    όταν ακούω εγώ OΛΟΙ καταλαβαίνω όλοι ανεξαιρέτως. κι έτσι πρέπει να είναι. αλλιώς μη σώσουν και τα δώσουν πουθενά!

  12. a8lios said

    Νομίζω στα ΝΕΑ του Σαββατοκύριακου το διάβασα, πως τελικά λόγω αντιδράσεων πήρε απόφαση το υπουργείο πως θα πάρουν ΟΛΟΙ.

    Όχι ότι αλλάζει η ουσία, αλλά ενημερωτικά…

  13. Αν επιτρέπεται, να καταχραστώ τη φιλοξενία:
    http://www.ypepth.gr/docs/dieykriniseis_egkyklioy_gia_thn_pshfiakh_taksh_090928.doc

    ΘΕΜΑ: Διευκρινίσεις επί της με αρ. πρ. 106661/Γ2/04-09-09 Εγκυκλίου

    Σε συνέχεια της με αρ. πρ. 106661/Γ2/04-09-09 Εγκυκλίου με θέμα «Οδηγίες διάθεσης Επιστολών – Κουπονιών στους κηδεμόνες των μαθητών της Α΄ Γυμνασίου για την επιδότηση της αγοράς των μαθητικών ηλεκτρονικών υπολογιστών» και όσον αφορά στην παραλαβή των Επιστολών – Κουπονιών από τους κηδεμόνες των μαθητών ή από τους ίδιους τους μαθητές, εφόσον είναι ενήλικοι, θα ισχύουν τα εξής :

    i) Όταν πρόκειται για παλιννοστούντες, ομογενείς, καθώς και για πολίτες προερχόμενους από Κράτη-Μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, θα γίνεται η παραλαβή των Επιστολών-Κουπονιών εφόσον γίνει η ταυτοποίηση των στοιχείων του κηδεμόνα με την επίδειξη Αστυνομικού Δελτίου Ταυτότητας, Δελτίου Ταυτότητας Ομογενούς ή ισοδύναμου εγγράφου στην περίπτωση που δεν υποχρεούνται να έχουν Αστυνομική Ταυτότητα.

    ii) Για τους κηδεμόνες αλλοδαπών μαθητών ή τους ίδιους αν είναι ενήλικες, οι οποίοι δεν έχουν άδεια παραμονής ή εκκρεμεί η έκδοσή της, καθώς και για τους αιτούντες άσυλο ή τους προερχόμενους από περιοχές όπου επικρατεί έκρυθμη κατάσταση, θα γίνεται η παραλαβή των Επιστολών-Κουπονιών, εφόσον δηλώνεται, με Υπεύθυνη Δήλωση του άρ. 8 του Ν. 1599/1986, ότι ο υπογράφων/ουσα είναι ο κηδεμόνας του μαθητή. Η δήλωση αυτή θα συμπληρώνεται και θα υποβάλλεται από τον κηδεμόνα στο Διευθυντή του σχολείου, ώστε να γίνεται αντιπαραβολή με τα στοιχεία του κηδεμόνα που έχουν καταχωριστεί στα Aτομικά Δελτία των μαθητών κατά την εγγραφή τους στο σχολείο.

    Σε περίπτωση που οι κηδεμόνες των μαθητών αδυνατούν να προσέλθουν στα Γυμνάσια για την παραλαβή των Επιστολών – Κουπονιών, θα γίνεται η παραλαβή τους με εξουσιοδότηση, θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής. Η ίδια διαδικασία θα ακολουθηθεί και για την παραλαβή των ηλεκτρονικών υπολογιστών από τα εμπορικά καταστήματα.

    Επισημαίνεται ότι για τους μαθητές που εκκρεμεί η ολοκλήρωση της εγγραφής τους λόγω ελλιπών δικαιολογητικών ή που μετεγγράφονται από σχολεία του εξωτερικού, η παραλαβή των Επιστολών – Κουπονιών θα γίνεται και πέρα των προθεσμιών που ορίστηκαν στη σχετική εγκύκλιο, με ευθύνη του Προϊσταμένου του Γραφείου Δ.Ε. ή του Διευθυντή Εκπαίδευσης Δ.Ε., σε συνεννόηση με την εταιρεία Ψηφιακές Ενισχύσεις Α.Ε.

  14. @stazybo horn κάτσε, τώρα έχει Λαζό θα μας διαφωτίσει.

  15. Στοχευμενότατο!!!

    Βέβαια, κάτι μου λέει ότι οι «αληθινοί έλληνες μαθητές» με τα λαπτόπια, θα γίνουν περισσότερο κουμπούρες από τους «βάρβαρους» με τα βιβλία.

    Καλησπέρα σας! 🙂

  16. Λύσσαξαν

  17. Ζωή said

    Βρείτε τις διαφορές. Ο πρώτος κερδίζει…άντε να μη πω. Τα κωθώνια!

  18. Ζωή said

    έκανα βλακεία στο προηγούμενο. Τι τα θέλω τα html εγώ;

    Μοντέλο α: http://www.plaisio.gr/Laptop-Netbook-GPS/Notebook/Netbooks-Mini-Laptop/Turbo-X-Escape-Black.htm

    Μοντέλο β: http://www.plaisio.gr/Laptop-Netbook-GPS/Notebook/Student-Netbooks/Turbo-X-Escape-Black-Student.htm

    Βρείτε τις διαφορές. Ο πρώτος κερδίζει…άντε να μη πω. Τα κωθώνια!

  19. lina said

    και μιλάμε για notebook ετσι; (τελειως παρεμπιπτόντως)

  20. Kammeno Tost said

    Δεν έχει καμιά σημασία αν σκοπέυουν να κάνουν μάθημα μέσω των notebook από δώ και πέρα ή όχι. Αφού θα τα έδιναν, να τα έδιναν σε ΟΛΟΥΣ. Ελεος! Ένα καλό πάνε να κάνουν και τα ισοπεδώνουν όλα!! Είναι απαράδεκτοι και ΓΥΦΤΟΙ. Πραγματικά, είναι γυφτιά αυτό!


  21. Με βάση τα παραπάνω και το γεγονός ότι στο εκπαιδευτικό σενάριο χρήσης των μαθητικών υπολογιστών δεν προβλέπεται σύνδεση στο Διαδίκτυο, προτείνω να ενημερώνουμε τα σχολεία να μην προχωρούν σε κατασκευή τοπικών ασυρμάτων δικτύων μέχρι νεώτερης οδηγίας

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: