X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

Skatecology

Posted by Constantina Delimitrou στο Σεπτεμβρίου 18, 2009

Κατέληξα ότι το εφιαλτικότερο κόμμα όλων είναι οι οικολόγοι. Μισό να σου απλώσω το σκεπτικό μου. Άραξε στην καναπεδούμπα, κλείσε τα μάτια και οραματίσου από τα λίγα και απλά που ξέρεις τι θα συμβεί. Οσονούπω σου συμπληρώνω την εικόνα και με λίγα ακόμη που δεν ξέρεις.
Έχεις φανταστεί πως θα γίνει η ζωή σου άμα τους ψηφίσουμε; Έχουμε και λέμε: Όξω απ΄ το σπίτι σου, στην αυλή σου, στους δρόμους και στα χωράφια θα φυτρώσουν ανεμιστήρες του στήβεν κινγκ τάχαμου για ενέργεια, τα κεραμιδάκια και η ταρατσούλα σου θα στρωθούν με ηλιακούς, το νεράκι θα στο δίνουν με το σταγονόμετρο, θα σου κόψουν τις πλαστικές σακουλίτσες και την αυτοκινητούμπα σου, θα ψωνίζεις βιολογικά τρόφιμα σε διπλάσιες τιμές και θα ανακυκλώνεις δίχως αύριο. Πριν ψωνίσεις θα σκέφτεσαι πόση ταλαιπωρία θα φας για να ανακυκλώσεις. Οι οικολόγοι θα σου επιβάλλουν οτιδήποτε χρησιμοποιείς να το επιστρέφεις στη Μάνα Γη στην μορφή που το βρήκες. Καλά, όχι ακριβώς στην ίδια μορφή αλλά τέλος πάντων σε φιλική μορφή. Γκεγκε;

Όχι, στοιχηματίζω ότι δε γκέγκε επακριβώς. Για να στο κάνω πιο νιανιά, αγόρασες τυρί, ρύζι, γάλα, καμπά; Ένα – ένα θα τα βάζεις στη θέση τους. Το χαρτί, το πλαστικό και το γυαλί στους κάδους τους και τα αποφάγια θα τα κάνεις κομπόστα στο μπαλκόνι. Τουτέστιν θα σου χαρίσουνε μια χούφτα σκουλήκια, θα τα βάλεις στον οικογενειακό σου κάδο, θα τρώνε τα αποφάγια και θα σου δίνουν χωματάκι να το επιστρέψεις στην Μάνα Γη. Γκεγκε τώρα;

Κόβω το κεφάλι μου ότι δε γκέγκε. Άνοιξε τον εγκέφαλό σου και σκέψου: τι άλλο πετάει ο άνθρωπος; Αν δεν σου 'ρχεται η απάντηση άνοιξε το βόθρο σου και θα 'σου 'ρθει. Ω, ναι. Κακάκια και τσισάκια. “Ε, τι;” θα μου πεις. Θα σου πω κύριε, πως τολμάς και χέζεις τη Μάνα Γη; Άμα βγουν οι οικολόγοι δε θα ξαναχέσεις όπου όπου και να θες μετά και μισό μαραθώνα να καθαρίσει το σύμπαν. θα χέζεις οι-κο-λο-γι-κά. Σε ειδικό κάδο που θα υποχρεωθείς να βάλεις κάτω από τη λεκάνη σου (ναι, κάποιοι θα ανεβαίνουμε με σκαλάκι) ή στο υπόγειό σου. Όοοοχι. Δε θα πατάς καζανάκι. Το νερό είναι πολύτιμο ριμέμπερ;
Και για να στα πω επισημονικά, η ημερήσια οικογενειακή παραγωγή σου θα συλλέγεται, θα ψήνεται (το σκατό σου παξιμάδι, ριμέμπερ; ) θα μετατρέπεται σε φιλικό προϊόν για τη Μάνα Γη και θα έρχονται μετά οι οικολόγοι για τη συγκομιδή. Α, ξέχασα. Θα απαγορευτούν και τα aircondition. Ενεργοβόρα γαρ. Σκατοκατάσταση.
Άντε, τρέχα να πάρεις μέτρα, υπολόγισε ανάγκες και μέγεθος κάδου και άρχισε να μασάς λεβάντα για να συνηθίζεις.

p.s. Είναι ακόμη πολύ νωρίς για να σε μπάσω στα πρόστιμα επί της παραγωγής και το μπλαφόν ανά κώλο. :D



Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

35 Σχόλια to “Skatecology”

  1. Nikos said

    Καλησπέρα! Αυτό σε πειράζει? Το οτι σε ένα τέτοιο σενάριο θα ήταν πολύ πιθανό να δούμε τον Κάτμαν στη βουλή? Αυτό κι αν είναι εφιαλτικό!! Πίστευα πως το χειρότερο σενάριο ήταν ο Άδωνις Γεωργιάδης στη βουλή, αλλά αυτό ξεπερνάει κάθε όριο… Πάντως όλα κι όλα, εγώ το air contition δεν το αποχωρίζομαι. Πάνω απο το πτώμα μου θα περάσουν οι οικολόγοι για να το ξηλώσουν!

  2. j95 said

    Κατέληξα ότι το εφιαλτικότερο κόμμα όλων είναι οι οικολόγοι.

    Π Ρ Α Γ Μ Α Τ Ι.

  3. nicholas said

    Διακρίνω ένα ψήγμα σαρκασμού ή είναι η ιδέα μου;
    Οι ανεμιστήρες του στιβεν κίνγκ πάντως δεν είναι πρόβλημα. Ίσα ίσα που το καλοκαίρι θα μας φυσάνε κιόλας να δροσιζόμεθα όταν θα έχει 50 βαθμούς υπό σκιάν και το κλιματιστικό (που θα έχεις υπερασπιστεί με το αίμα σου) δεν θα τραβάει μία.

    Παρεμπιπτόντως δεν άκουσα κανέναν να μιλάει για το φρέον που απελευθερώθηκε στην ατμόσφαιρα από τα παλιά κλιματιστικά που αντικαταστάθηκαν…

  4. Οχι ρε κοπελιά, οχι!

    Δηλαδή να πετάμε τα πλαστικά σκατά μας στις χωματερές, οπου μετά από 2000 χρονια που θα έχουν έρθει οι εξωγήινοι θα βρουν άθικτες τις συσκευασίες από τους Transformers στις ανασκαφές που θα κάνουν και θα αποφανθούν οτι είχαμε πολιτισμό. Να καίμε τα μεγαβάτ μας με τον ηλεκτρικό θερμοσίφωνα και να παραπονιόμαστε γιατί η ΔΕΗ μας ζητάει δυο μηνιάτικα το δίμηνο, να κόβουμε δεντράκια αβέρτα γιατι ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ρε φίλε να πετάμε το χαρτί στην ανακύκλωση (ειναι μακριά ο κάδος), και άλλα τέτοια ορθολογικά. Μου θυμίζεις κάτι «θείους» που πετάνε την τυρόπιτα μαζί με το χαρτί (τη μισή, γιατί κάνουν δίαιτα) εκει δίπλα στο παρκάκι, μπας και πεινάει κανένα παιδάκι που παίζει μπάλα να τη δαγκώσει και να κολλήσει και αυτό έρπη.

    ΔΕΝ είμαι οικολόγος, αλλά ανακυκλώνω. Είναι το ελάχιστο δυνατό που μπορώ να κάνω αφού ξέσκισα το περιβάλλον που με φιλοξενεί, εμένα και όλους τους άλλους του είδους μου. Εδώ και αρκετό καιρό χωρίζω το τυρί από το ρύζι και το Καμπά και πετάω τα πλαστικάκια μου αλλού, τα χαρτάκια μου αλλού και αμα γουστάρω δίνω και τις μπαταριούλες μου στην ΑΦΗΣ.

    Θα μου πεις, οχι απλά μια τρύπα στο νερό, αλλά και μικρή τρύπα; Ε, αμα το κάνω μόνο ΕΓΩ και δεν το κάνεις και ΕΣΥ, ναι, μια τρύπα είναι. Απλά άμα γίνει μεγάλη αυτή η τρύπα κάτι θα κερδίσουμε.

    Τωρα, όπως σε κάθε κατάσταση, έτσι και εδώ υπάρχουν υπερβολές. Το σκατό μου να το διοχετεύουν σε μονάδες που θα το επεξεργάζονται αυτοί και θα το κάνουν αυτοί παξιμάδι, γιατί να πρέπει εγώ να χέζω conditionally; Γιατί να μου κόψουν την αυτοκινητούμπα και να μην προωθήσουν τα υβριδικά σήμερα, τα ηλεκτροκίνητα/υδρογονοκίνητα άύριο; Γιατί να μου επιβάλλουν τα βιολογικά και να μην κάνουν καλύτερους ελέγχους στις υπάρχουσες μονάδες παραγωγής;

    Οσο για τα σκουληκάκια, τι πρόβλημα έχεις; Δεν σου είπε κανένας να τα φας, να σου φάνε το φαι θέλεις! Εντάξει, κομποστοποιητές στο μπαλκόνι δεν ξέρω πόσο παίζει, αλλά σε κάτι ταβερνεία που πετάνε τρεις τόνους παϊδάκια κάθε μέρα, ίσως και να έχει να κάνει.

  5. @ gyromyrisths : manoula exeis? 😛

  6. xamogelo said

    βασικά μλκιες… και όλα αυτά να κάνεις δεν νομίζω να σωθεί το περιβάλλον. Γενικά αυτά τα μέτρα μπορούν μόνο να ανακόψουν την καταστροφή.
    Το ότι θα έπρεπε πάντως αυτά τα μέτρα να εφαρμόζονται ανακύκλωση κτλ εγώ συμφωνώ.
    Για το χέσιμο νομίζω ότι το γάμισες. Καλά όχι ότι δεν τους έχω ικανούς.
    Εγώ πάντως νομίζω ότι ποιο πολύ θα τους ενδιαφέρει να φάνε παρά το περιβάλλον

  7. neotera said

    Πολύ καλό ! Μιλάμε για οικοφασισμό σε τεχνοφασιστική κοινωνία. Οτι το καλύτερο, ότι πιό «πράσινο»!
    Τα πάντα όλα, αρκεί να μην απειληθούν τα κέρδη της πλανητικής Αλητ και το στάτους των ντόπιων λαμογίων.

  8. Μπορώ να έχω wishlist; Ε; Μπορώ;
    Θέλω να γράψεις ένα άρθρο (αν δεν το έχεις κάνει ήδη!) για την αντικαπνιστική υστερία… ΟΧΙ για την απαγόρευση, για την υστερία! Please?

    • Απλά το skai ήταν η αφορμή για να πω δυο λόγια για το νέο τρέντ που δεν το αντέχω μία. Ξεκινάω από το τσιγάρο που ήδη έχω φρικάρει. Για να τα ξεκαθαρίσω απ΄την αρχή, εργάζομαι σε κτήριο που απαγορεύεται το κάπνισμα και δεν έχω κανένα πρόβλημα να κάνω μονάχα 1 τσιγάρο το 8ωρο. Ούτε μου λείπει, ούτε ποτέ άναψα τσιγάρο σε χώρους ή καταστάσεις που δεν έπρεπε. Όταν όμως κάποιος παραπονεθεί για την μυρωδιά του καπνιστή, τα παίρνω χοντρά γιατί αυτό δεν έχει καθόλου να κάνει με την υγεία του – που είναι ο μόνος λόγος που σέβομαι. Τα παίρνω γιατί όταν ο μισός πληθυσμός βρωμοκοπάει τζατζίκια εγώ δεν ήρθα ποτέ να κάνω εκστρατεία κατά της μπόχας του. Ή όταν μισώ ένα άρωμα αλλά είμαι υποχρεωμένη να το τρώω στη μάπα όλη μέρα, πάλι δε λέω κουβέντα. Εννοώ, η υγεία των παθητικών καπνιστών είναι αποκλειστικά ευθύνη μου και το βουλώνω με ευχαρίστηση όταν διακυβεύεται αλλά σόρι, η μυρωδιά μου είναι μόνο δική μου. ΔΕ θέλετε να ξεκινήσω εκστρατείες για τη δική σας.

      https://xpsilikatzoy.wordpress.com/2009/06/13/skaipolitis/

      😛

  9. koulpa said

    xaxaxa εγώ δε βλέπω κάτι απειλητικό.. αν και ένας παγκόσμιος έλεγχος των γεννήσεων δε θα ήταν κακή ιδέα..:):)
    αχαχαχα πολύ καλή ανάλυση.. και αφορμή για ωραία σχόλια..:):)
    μμμ εγώ και καπνιστής.. και καταναλωτής γιαουρτοσκόρδιου.. άστα κλάφτα..:):)

  10. Αυτή η σπόντα για το σκόρδο, εδώ μου κάθισε. Κάνω πως δε την διάβασα.
    .
    .
    .
    .

    (ναι ρε, γουστάρω με τζαζίκι το σουβλάκι μου)

  11. ewwwwww

    😛

  12. curiousss said

    Εμένα με ενοχλεί η μυρωδιά του καπνιστή και εκείνοι που ενοχλούνται απο όσους ενοχλούνται απο τη μυρωδιά του καπνιστή. Επίσης και οι τύποι που βάζουν τζατζίκι στο σουβλάκι τους. Αυτός είναι άλλωστε και ο μοναδικός λόγος που επικράτησε το μπλόγκινγκ και έτσι μπορούμε ακίνδυνα να επικοινωνούμε με αυτούς τους μπίχλες…

    Ρε σείς, τι καταστροφή απο τότε που απαγορεύτηκε μέσα το κάπνισμα είναι αδύνατο να κυκλοφορήσει κανείς έξω, μέχρι τώρα όλοι καπνίζανε στους κλειστούς χώρους και έξω υπήρχε σχετικά καθαρός αέρας… τώρα για να ανασάνεις πρέπει να φτάσεις στο Καιμακτσαλάν, προτείνω να επαναφέρουμε άμεσα το κάπνισμα στους κλειστους χώρους και μάλιστα να γίνει υποχρεωτικό

  13. xamogelo said

    τι τζατζίκια και φλωριές βρε? εγώ το τρώω χύμα σκέτο…

  14. Συμφωνώ κι επαυξάνω κι ακόμη περισσότερο θα ήθελα στο ίδιο πρόγραμμα να ενταχθεί η ανακύκλωση γκόμενων! Δεν μου κάνει ο 1.50 άσπρος τριχωτός που έχω; Τσουπ τον ανακυκλώνω και μου έρχεται στην πόρτα σούπερ μυώδης, 1.90 και μελαχρινός! Έτσι να το δεχτώ, μην μένουμε μόνο στο βιολογικό αγγουράκι, να τρώμε και κανένα live! :p

  15. Mary said

    Εγω δεν βάζω επάνω μου την ετικέτα »οικολόγος», αλλά ανακυκλώνω μανιακά και μετέδωσα την τρέλλα μου και στους γύρω μου.
    Δεν συστήνομαι »οικολόγος» αλλά βάραγα σκοπιές στο βουνό πάνω απο το σπίτι μου όλο το καλοκαίρι.
    Δεν λέγομαι »οικολόγος» επειδή είναι πολύ τρέντι, και είμαι εκ φύσεως παλιομοδίτισσα , ως Παραμυθού άλλωστε.

    Πού ήταν αυτοί οι τύποι το καλοκαίρι που κάηκε η Αττική;
    Θα σας πως εγώ μην ψάχνετε: Κάποιοιτους εντόπισαν να κάνουν διακοπές στα νησιά συνδυάζοντας την έρευνα για το πού πρέπει να μπουν τα αιολικά πάρκα στην Ελλάδα. Αφού μάζεψαν τα στοιχεία άρχισαν τις »διεθνείς » επαφές….
    Και τώρα ζητάνε και ψήφο. Μια μούτζα ρίχτε….

  16. amelinia said

    psilikatzoy μου κάλιο οι οικολόγοι παρά οι άλλοι οι κωλόγιοι.. ιφ γου νόου γοτ άι μην..

  17. yo!reeka's said

    μπα, διαφωνώ. νομίζω ότι η επιθεώρηση που λέγεται ΛΑΟΣ είναι μακράν το πιο εφιαλτικό σενάριο, από πολιτικής και αισθητικής άποψης

  18. Estarian said

    Η οικολογία είναι παντού. Και οι έλληνες οι καλύτεροι οικολόγοι. Ανακυκλώνουν τα πάντα. Μέχρι και τα κόμματά τους.

    Υ.Γ : Με κατέστρεψες! Με έσκισες. Πλέον δε μπορώ να σκεφτώ «φέισμπουκ» και «δωδεκάποντο» χωρίς τους προφανείς συνειρμούς.

  19. Marina said

    Αυτά που εσύ λές εφιαλτικά, εφαρμόζονται μιά χαρά σε ξένες χώρες (τουλάχιστον ένα μέρος τους)και αισθάνεται ο ενεργός πολίτης ότι κάτι κάνει για το περιβάλλον, απο το να περιμένει απο τους άλλους. Το να ξεδιαλύνουμε τα σκουπίδια μας, να μειώνουμε τα πλαστικά και τα αποφάγια να γίνονται compost για τις γλάστρες μας τα βρίσκω πάρα πολύ σωστά και εφαρμόσιμα Δεν είναι Νέα πρόταση των οικολόγων αυτά.. όσο για την επεξεργασία αποβλήτων, ούτε αυτό είναι καινούργιο, εφαρμόζεται στη Γερμανία εδώ και χρόνια.. Καλό θα ήταν να αγαπάμε την Ελλάδα και εμπράκτως όχι μόνο λόγια

  20. nicholas said

    ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΗΣ
    ΑΡΒΑNITΗ-ΠΡΕΒΕΖΑΝΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ YΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΛΑ.Ο.Σ. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
    ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ FREECYCLE.ORG ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΣΤΗΛΕΙ ΣΤΑ EMAIL ΤΩΝ (ΑΘΗΝΑΙΩΝ;) ΧΡΗΣΤΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ.

  21. Sino said

    ΠΣ

    Καθώς και

    ΠΣ

Σχολιάστε

 
