X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

Ε!

Posted by Constantina Delimitrou στο Αυγούστου 22, 2009

Στα γρήγορα για το καλοκαιράκι μου τώρα που ίσιωσα λίγο, γιατί με όλα αυτά που συμβαίνουν δε θα με αφήσουν να τα γράψω. So, πήγα Χανιά για 10 μέρες και γύρισα τη μισή Κρήτη, δοκίμασα τα καλύτερα φαγητά έβα και γέλασα τόσο πολύ που μου φτάνει για όλο τον χειμώνα. Έμεινα στο Μελρόουζ Πλέις Των Φτωχών, αυτό που γεννά ζατρούς και μάλιστα σιρούργους, εκεί που παραφυλάνε κάτι γραβατωμένοι για παραλιακές χειραψίες σε επίτιμους, εκεί που ο ήλιος τσουρουφλάει αλλά μόνο την πρώτη μέρα και οι αφράτοι ροζ άνθρωποι είναι για πρώτη φορά γαμάτοι γιατί είναι από τη Νορβηγία και όχι την Αγγλία.

Θες πολλή βενζίνη, κάνα δυο συκώτια καβάτζα, ένα τρίκιλο περιθώριο στην κοιλιακή χώρα πρωί-μεσημέρι-βράδυ και χώρο στα μάτια για τους αμέτρητους άσπρους και ροζ ιβίσκους (πληζ που στο διάολο τους πουλάνε στην Αθήνα;;; ). Έγινα μπεζίρι για μπεζίρι απ΄τις αναβασοκαταβάσεις, ένας σούπερ ντούπερ ντόπιος μας κέρασε εκδρομή από τις 8 το πρωί ως τις 12 τη νύχτα στην νότια Κρήτη, πιάστηκε η ψυχή μου μετά τα Σφακιά με τους γκρεμούς, μια κουκλάρα μαμά μας έφτιαξε μέχρι γαμοπίλαφο (γιαμ), έσκασα από τις ομορφιές, είπα και ξαναείπα ώφου!

Το ρεζουμέ, χρειάστηκαν μόνο λίγες μέρες για να μάθω μια νέα γλώσσα, να καταλάβω πόσο χιούτζ είναι ένας τοσοδούλης χάρτης άμα είναι να τον παίρνεις σβάρνα κάθε μέρα, να γίνω αστέρι στην γευσιγνωσία, τσιπουρογνωσία και μοχιτογνωσία (ναι, εγώ) και κυρίως να γυρίσω επιτέλους μια φορά στην αγία βαρβάρα και να νιώσω άνθρωπός τους ρε παιδί μου! Γιες αμ μπλaκ!!! :D

Προφανώς επειδή πέρασα υπερτέλεια το σύμπαν φρόντισε να επαναφέρει τις ισορροπίες χαρίζοντάς μου τον ιό της κωλογρίπης στο καράβι της επιστροφής και είμαι σε καραντίνα από την ημέρα που γύρισα έως αύριο όπως με ενημέρωσε το 1135, τουτέστιν απαγορεύεται να πάω να δω το νέο μου βαφτισιμάκι μέχρι την Τετάρτη, δεν έχω δει την ανηψιά μου για πάνω από εικοσαήμερο, έχω κυριολεκτικά λιώσει το Anno 1404 (καραλέει) και έχω ξεμείνει από πράτσετ και τσιφόρους με αποτέλεσμα να την έχω πέσει στο Κόκκινο Βιβλιαράκι Του Κειμενογράφου τίγκα στις γραμματικές και τα συντακτικά ώστε να νιώσω μια πελώρια λαχτάρα (sic) να γράψω τα ασύντακτα μακρυνάρια μου. Εξ' ου και το ποστ. :)

*Ε! = γαμιστερή κρητική προσφώνηση που δεν μπορεί να την μιμηθεί όποιος κι όποιος και που προκαλώ κάτι ΓουάναμπιΠανηγύριΣταρς της Κρήτης να την ηχογραφήσουν για να έχω εύκαιρο ένα κράξιμο που συχνά χρειάζομαι.



Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

31 Σχόλια to “Ε!”

  1. 0comments said

    Περαστικά σου κοπελάρα μου και πολλά φιλάτσια στο καλτσοκοπέλι σου!

  2. Περαστικάάάά!!!

  3. Snowball said

    Περαστικά κοπελιά!!!

  4. E

  5. sotomi said

    Περαστικά σου γρήγορα. Χαίρομαι που πέρασες όμορφα. Και του χρόνου 🙂

  6. Σου βρήκα ιβίσκους μαρή θα στους φέρω μόλις βγείτε από την καραντίνα:)))
    φιλάκι

  7. zeppos said

    Περαστικά σας!
    Ερώτηση: Κολλάς από την βεγγέρα στο μπλοκ;

  8. DPurpler said

    Καλά προφανώς δεν είχες ξαναπάει κρήτη!!!

    … και περαστικά!

  9. xamogelo said

    περαστικά!!!!!! 🙂
    καλύτερα σήμερα;;;

  10. Zeppos δεν νιώθεις ήδη ένα καψιματάκι στο λαιμό; 😛

    Dpupler, εννοείται πως όχι. θενκς.

    Χαμόγελο τι καλύτερα, πάνω που πάω να ανέβω με ενημερώνουν ότι λάθος τα υπολόγισα, αύριο πάω για δουλειά και όχι την άλλη βδομάδα. 😦

  11. Δημήτρης said

    Ήμουν εξωτερικό το καλοκαίρι και όταν μπήκαμε στη χώρα στο Ελ.Βενιζέλος είχε θερμική κάμερα που μας μετρούσε τη θερμοκρασία… Ευτυχώς πέρασα το «τεστ».

    Τελικά, με τόσους τουρίστες είναι πιο πιθανόν να κολλήσεις τον ιό στην Κρήτη. Πάντως μην ανησυχείς συνήθως αυτοί που πεθαίνουν από τον ιό είναι ήδη εξασθενημένοι οργανισμοί.

  12. ε!ψιλικτζου γεια σου! με αυτα που λεσ για γκρεμουσ μετα τα σφακια νομιζω οτι περασεσ απο το χωριο μου.

  13. Δημήτρη καλή φάση το θερμικό τεστ. Πάντως η Κρήτη θεωρείται ένα από τα μέρη με τη μεγαλύτερη έξαρση.

    Παρασκευή γειά σου. Ρε συ, στους γκρεμούς μένεις; Πώς το λένε το χωριό σου;

  14. amelinia said

    καλά πέρασες βλέπω. μπράβο! πάντα τέτοια!
    περαστικούλια τώρα με τη γρίππη. ξέρω θα ακουστεί σαν παρηγοριά αλλά καλύτερα τώρα παρά μες το καταχείμωνο. φαντάζομαι έχεις ήδη βγει από το quarantine?

  15. αν πηγεσ να δεισ το φαραγγη τησ σαμαριασ τοτε περασεσ και απο το χωριο μου την αγια ρουμελη.

  16. σηγα το εχτριμ σπορ βρε βρε ψιλικατζου την γριπη περασεσ το φαραγγη δεν θα περασεισ? τελοσ παντων η αγια ρουμελη ειναι στην εξοδο του φαραγγιου διπλα στην θαλασσα . την αλλη φορα μην κανεισ το ιδιο λαθοσ ελα προσ τα δω να δεισ γκρεμουσ !

  17. Estarian said

    Και συ στα Χανιά ήσουν!!!! πως και δε σε πέτυχα :p

  18. Έρεβος said

    Ρε ψιλικατζού… Βρέθηκες στα μέρη μας και δεν μας ειδοποίησες;
    Υποψιάζομαι πως τίποτα δεν γνώρισες από την Κρήτη… Την «άλλη» Κρήτη εννοώ… κι όχι την τουριστική…

  19. Έρεβος, ρε γαμώτο σε κανέναν δεν είπα τίποτα και μαλακία μου αλλά επιφυλάσομαι για το επόμενο καλοκαίρι. Το νησί σας είναι τόσο τέλειο που θέλαμε να μείνουμε μόνιμα εκεί να φανταστείς. Και όχι, ήμασταν με ντόπιους και δεν είδαμε μόνο τα «τουριστικά». 😀

    Estarian ακόμα μουτζωνόμαστε με τον Τάσο που δεν ξέραμε ότι ήσουν εκεί. Αλλά μη φοβού, όποτε έρθεις κατά ‘δω κανονίζουμε Αθήνα. :*

  20. Estarian said

    Να μουτζωθείτε να μουτζωθείτε :p δε ντρέπεστε :p

    να παίξει τσικουδια εν Αθήναις πάραυτα!

  21. Περαστικάααααααααα!!

    Τέλεια η Κρήτη ε; Αχ θέλω σαν τρελή να πάω, θα μου κάτσει κάποτε (το ίδιο και η Νορβηγία :p)

  22. antonis said

    den eirthes omos kopelia na pioume mia tsikoudia ston koutsoura

Σχολιάστε

 
