X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

  • --------
  • Σελιδοδείκτης

  • Εγγραφή

  • Συμπληρώστε το mail σας για να λαμβάνετε εκεί τις ενημερώσεις του blog.

    Μαζί με 648 ακόμα followers

  • Kaltsovrako @ flickr

  • Τρέντι κλικς!

  • SheBlogs!

    SheBlogs!
  • RSS SheBlogs Feed

    • Έφτασε η εποχή για να φροντίσετε τα ξύλινα έπιπλα κήπου Σεπτεμβρίου 14, 2017
      Λατρεύουμε τα ξύλινα έπιπλα κήπου και τα χαιρόμαστε όλο το καλοκαίρι, τώρα που φθινοπωριάζει όμως πρέπει να τα φροντίσουμεThe post Έφτασε η εποχή για να φροντίσετε τα ξύλινα έπιπλα κήπου appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Pesto alla Genovese, το πέστο της Tiziana Σεπτεμβρίου 8, 2017
      Φτιάχνουμε Γενοβέζικο πέστο! μια αυθεντική ιταλική συνταγή που εκτός από βασιλικό, μυρίζει μεσόγειο σε όλο της το μεγαλείο!The post Pesto alla Genovese, το πέστο της Tiziana appeared first on SheBlogs.eu.
      Giannis Charpantidis
    • Σπουδή πάνω στο κρητικό πιλάφι Σεπτεμβρίου 6, 2017
      Το κρητικό πιλάφι είναι ένα τα πιο γνωστά πιάτα της κρητικής κουζίνας και η Καλλιόπη το μαγειρεύει με βασικό συστατικό το άρωμα των παιδικών της αναμνήσεωνThe post Σπουδή πάνω στο κρητικό πιλάφι appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Kalliopi Fountoulaki
    • Παντζάρια σε βάζο Σεπτεμβρίου 1, 2017
      Σκεφτήκατε ποτέ να διατηρήσετε παντζάρια σε βάζο για να έχετε έτοιμη σαλάτα ή μεζέ οποιαδήποτε στιγμή;The post Παντζάρια σε βάζο appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Τι είναι τα hashtags, πώς και που τα βάζουμε στο Internet Αύγουστος 28, 2017
      Ακόμα κι αν δε ξέρεις τι είναι τα hashtags, σίγουρα έχεις δει στην τηλεόραση τις περίεργες λεξούλες με το καγκελάκι. Ας δούμε τι είναι τα hashtagsThe post Τι είναι τα hashtags, πώς και που τα βάζουμε στο Internet appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Πιτιά Καρπάθου Αύγουστος 25, 2017
      Ξέρεις τι είναι τα πιτιά Καρπάθου; Εγώ όχι. Αλλά ξέρει η αναγνώστρια μας η Άννα και μας στέλνει τη συνταγή της για να μάθουμε και να τα δοκιμάσουμεThe post Πιτιά Καρπάθου appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Πως να κρατήσεις τους φίλους σου όταν αποφασίσεις να κάνεις παιδάκι Αύγουστος 22, 2017
      Όταν αποφασίζεις να κάνεις ένα παιδάκι η ζωή σου αλλάζει. Αν δε θέλεις να αλλάξουν και οι φίλοι σου, θα πρέπει να μάθεις να διαχειρίζεσαι κάποια πράγματαThe post Πως να κρατήσεις τους φίλους σου όταν αποφασίσεις να κάνεις παιδάκι appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Μεσογειακή μελιτζανοσαλάτα Αύγουστος 22, 2017
      Πειράζουμε τη μελιτζανοσαλάτα για να της προσθέσουμε μέσα κι άλλες καλοκαιρινές γεύσεις για να ξεφύγει από τα συνηθισμέναThe post Μεσογειακή μελιτζανοσαλάτα appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Φτιάξε Μπακάλικα Πικάντικα Πιπεράκια σε βάζο Αύγουστος 20, 2017
      Γέμισαν οι λαϊκές αγορές με μικρά , πράσινα, πικάντικα πιπεράκια! Πάμε να φτιάξουμε πικάντικα, μπακάλικα πιπεράκια σε βάζα για να έχουμε για όλη την επόμενη χρονιά.The post Φτιάξε Μπακάλικα Πικάντικα Πιπεράκια σε βάζο appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Τι είναι η κατηγορία Go Social – Φτιάξε καφέ Αύγουστος 19, 2017
      Το σκεπτικό μου πίσω από τη δημιουργία της κατηγορίας Go Social του SheBlogs. Τι σκέφτομαι και γιατί την δημιούργησα.The post Τι είναι η κατηγορία Go Social – Φτιάξε καφέ appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου

browsing routines

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιουλίου 3, 2009

Μπορεί πριν πατήσουν το κλικ στον browser οι άλλοι άνθρωποι να κάνουν χίλια δυο πράγματα, είδα όμως ότι μετά όλοι ακολουθούν μία συγκεκριμένη ρουτίνα κι ας μην το παραδέχονται οι μισοί. Βασικά ανακούφιση γιατί νόμιζα ότι ήμουν το κολλημένο ψυχάκι με τις ρουτίνες μου αλλά παραφύλαξα και είδα ότι πάνω κάτω όλοι έχουν τουλάχιστον μερικά tab καρφωμένα και από ‘κει και πέρα ανοίγουν ό,τι κάτσει. Η ρουτίνα στο σερφάρισμα ήταν κάτι που νόμιζα ότι το κάνω μόνο εγώ. Υπέθετα ρε παιδάκι μου ότι οι νορμάλ άνθρωποι ανοίγουν το mail τους, ρίχνουν μια ματιά και αυτό είναι το μόνο απαραίτητο. Μέχρι που ρώτησα στα ίσια κάνα δυο, είδα και κάτι άλλους και για μεγάλη μου χαρά ανακάλυψα ότι οι περισσότεροι έχουν τη δική τους “ρουτίνα”, τα στανταράκια τους δηλαδή που τα ‘χουν ανοιχτά και από εκεί ξεκινούν το σερφάρισμα.

Αρκετά παλιά, η ρουτινίτσα μου αποτελούταν από ένα ολόκληρο παράθυρο για το hotmail μου κι ένα για το in.gr ενώ λίγο αργότερα ένα ακόμη για το gmail που αναγκάστηκα να ανοίξω γιατί είχε λέει μεγαλύτερη χωρητικότητα αλλά μεταξύ μας, σε παραμύθιαζαν ότι ήταν πολύ δύσκολο να πάρεις πρόσκληση, πράγμα που το έκανε βέρι χοτ τις εποχές εκείνες. Το πράγμα ξεφτιλίστηκε όταν πρωτοάνοιξα το blog και πρόσθεσα στη ρουτίνα μου ένα ακόμη παράθυρο για το blogspot. Τα είχα δει όλα καθώς γέμιζε η οθόνη παράθυρα και δεν είχα χώρο για τίποτε άλλο. Ούτε καν για την πασιέντζα μου. Αλλά τα ‘θελα όλα μπροστά μου ανοιχτά.

Όταν έγινε πολύ της μόδας ένας τσάμπα browser ο firefox, τον έβαλα με τη μία, πράγμα που μου βγήκε πολύ σε καλό καθώς είχε την υπεργαμάτη επιλογή των tabs. Είχε κι άλλα να κάνεις αλλά εμένα αυτά μου άστραψαν περισσότερο καθώς και το ότι όλοι έβριζαν τον explorer και μερικοί είχαν βάλει και ρουφιανομηχανάκια και σου έλεγαν φάτσα μπάτσα τι browser έχεις, οπότε δεν ήταν πολύ κουλ να σερφάρεις με i.e. και να σε κράζουν κιόλας. Τι ωραία που ήταν με τον firefox. Ένα μόνο παραθυράκι ανοιχτό και μέσα τα καμιά δεκαριά tabs με τη νέα μου ρουτίνα που τώρα πια περιείχε και το monitor και το ολοκαίνουργιο blog του καλτσό.

Τότε δεν είχα ιδέα τι ήταν το rss, οπότε ο μόνος τρόπος που βρήκε το κεφάλι μου για να παρακολουθήσω ένα blog ήταν να κάνω συχνά refresh στη σελίδα του. Έτσι έπαιρνα σβάρνα τα tabs μου εναλλάξ, πάταγα το refresh και περίμενα εναγωνίως για κάτι νέο. Το δε monitor ήταν άπειρα σπαστικό γιατί ανανεωνόταν περίπου κάθε μία ώρα στην αρχή ενώ τα blogs ήταν ελάχιστα σε αριθμό, οπότε μπορεί να πέρναγε και μία ολόκληρη μέρα χωρίς να διαβάσω κάτι της προκοπής. Και δε μιλάμε για καλοκαίρια, γιατί από μέσα Ιουλίου το ελληνικό ίντερνετ λες και έφευγε όλο μαζί με πούλμαν για διακοπές και άμα δεν ήξερες πολύ καλά αγγλικά ήσουν υποχρεωμένη να τη βγάζεις σε εκείνα τα άθλια ελληνικά σάιτς και φόρουμ με τα άστρα που αναβόσβηναν και σου έτσουζαν τα μάτια και έγραφαν για εξωγήινους και άλλα τσουχτερά.

Σε ελάχιστο διάστημα βέβαια, τα blogs πλήθυναν και τότε μου την έσπασε ακόμη πιο πολύ γιατί για πρώτη φορά έχασα τη μπάλα. Ήταν εξοργιστικό να χάνεις κάτι καινούργιο που γράφτηκε στο ίντερνετ. Ναι, τότε ακόμη νόμιζα ότι το διάβαζα όλο. :) Έχανα λοιπόν τις μισές ανανεώσεις του monitor, ήταν αδύνατο να διαβάσω όλα τα νέα σχόλια και εκτός των άλλων, άνοιγα κι ατέλειωτα tabs με ό,τι blogs είχαν γράψει κάτι νέο. Άσε που άρχισαν να μπαίνουν στο παιχνίδι και οι πρώτες εφημερίδες που ήταν πολύ γαμάτο να διαβάζεις ελληνικές αληθινές επίκαιρες (νταξ΄ χθεσινές) ειδήσεις στο νετ αλλά εξαιρετικά δύσκολο να βλέπεις ό,τι ανανεώνεται. Τα tabs τώρα ήταν εκείνα που άνοιγα πάντα, συν καμιά εικοσαριά blogs, συν κάνα δυο εφημερίδες, συν κάτι ξένα site και ταραταραταράμ τη Wikipedia. Την Wiki την έχωσα στην ρουτίνα μου γιατί περιέργως έπεσα θύμα ψυχαναγκασμού άλλων εποχών –α, ρε μάνα – που έπρεπε απαξάπαντος να έχεις δίπλα σου εύκαιρη μια Δομή.

Σύντομα έμαθα και για το rss. Επιτέλους θα είχα χώρο στην οθόνη μου που είχε αρχίσει πάλι να καταπιέζει την πασιέντζα μου. Πρόσθεσα κατενθουσιάσμενη στο σερφοπάτερν μου το bloglines με καμιά διακοσαριά διευθύνσεις μέσα για αρχή. Ναι, με το χέρι. Το θεώρησα επανάσταση που κάποιος επιτέλους θα καθόταν να ψάξει όλα αυτά τα blogs και θα με ειδοποιούσε σε κάθε ανανέωση. Τα παράθυρα λιγόστεψαν πάλι μέχρι το επόμενο δευτερόλεπτο περίπου που συνειδητοποίησα ότι οκ, παρακολουθώ αυτά που θέλω να παρακολουθώ αλλά ρε βλήμα πώς στο καλό θα παρακολουθώ τα σχόλια που εκεί βρισκόταν όλο το ζουμί; Άρα τι ‘χες Γιάννη. Έβλεπα από το rss ποιος έγραφε κάτι που με ενδιέφερε και ξαναμανά τα ίδια, άνοιγα δηλαδή το blog του σε ένα tab και δώστου refresh άμα ήθελα να πάρω μέρος στη συζήτηση. Σαρανταποδαρούσα η ρουτινίτσα μου.
Μέχρι που η διάνοιά μου πήρε πρέφα ότι υπάρχει rss και για σχόλια! Πάει λέω πσσσσσσσσσσς τεχνολογία ρουλς, λύθηκε και αυτό. Στούμπωσα το bloglines με τα σχόλια των blogs που μου είχαν πηδήξει την οθόνη, έβαλα μέσα και όλες πια σχεδόν τις εφημερίδες, κάτι γαμάτα ξένα blogs, μερικά τέλεια περιοδικά, κάτι forum, αγγελίες, προσωποποιημένες ειδήσεις (τσσσσσσσσσς) και λέω τώρα, άραξε και το ελέγχεις όλο το ίντερνετ.

Ναι, καλά. Αφήνουν άνθρωπο εδώ μέσα να αγιάσει; Ξεσκίστηκαν να βγάζουν καινούργια πράγματα. Ο ρυθμός ήταν περίπου ένα νέο tab την ημέρα. Βάλε facebook, βάλε buzz, βάλε myspace, βάλε twitter, βάλε youtube, βάλε last.fm, βάλε και flickr κι άμα η οθόνη σου δεν είναι τρία μέτρα μήκος, είσαι ο σούπερμαν. Κι όλα αυτά στο πισί στο σπίτι και εντελώς για κωλοβάρεμα, γιατί άμα μιλάμε για τη δουλειά έφτασα να έχω συν 10 tabs σε μια ήρεμη ημέρα και 5 εγγραφές σε ό,τι νέο site σου έστελναν με mail για να φαίνεσαι και καλά ενημερωμένη.

Και φτάνουμε στο προκείμενο. Είμαι τρελή ή οι υπόλοιποι φυσιολογικοί άνθρωποι, έχετε εφεύρει κάτι άλλο ξέρωγώ παράλληλα σύμπαντα, rss για XMen ή τίποτα τετραδιάστατους reader; Άμα είναι, να βγω σε πρόωρη σύνταξη να αγοράσω και 3 οθόνες να τελειώνουμε δηλαδή.

p.s. μιλάμε πάντα για τους δικούς μου χρόνους ανακάλυψης πραγμάτων και τεχνολογιών στο νετ, εάν εσείς τα ξέρατε νωρίτερα μπράβο σας αλλά είστε πολύ μαλάκες που δεν σφυράγατε ένα φωνήεντο να τα μάθουμε και εμείς οι αργόστροφοι. :P



Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

16 Σχόλια to “browsing routines”

  1. katerina said

    «γαμάς ξανά!»

    πολύ χαίρομαι!

  2. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ!
    Η αλήθεια είναι ότι ανοίγεις το pc με την προοπτική να δεις τα emails σου και καταλήγεις να σου κολλάνε βαρέα ανθυγιεινά!

  3. Εφόσον ξανάνοιξε το μαγαζί, από δω και πέρα, έτσι θα κανιβαλίζω, με το «νέο κοσκινάκι μου και που να σε κρεμάσω»…

  4. lina said

    δεν ξερω καποιον που ΔΕΝ εχει ρουτινα στα ταμπς. ηρεμησες; =Ρ νομιζω πως οι περισσοτεορι περναμε μια ψαχαναγκασιτκη φαση κατα την οποια πρεπει να διαβαζουμε ότι βρισκεται στις συχνες επισκεψεις μας, αλλά μετα απο λιγο χαλαρωνουμε και το βλεπουμε πιο αντικειμενικα το πραγμα.

  5. Καλά τα γράφεις. Εγώ είμαι ακόμη πιό πίσω στις εξελίξεις οπότε κανένα νέο φωνήεντο από μένα.

    φαντάσου δεν ξέρω ότι μπορείς να παρακολουθείς τα σχόλια με rss (και να πω την αλήθεια δεν θέλω να μάθω)

  6. Δυστυχώς έχουμε όλοι μια παροιμία ρουτίνα, δεν μπορείς να κάνεις και πολλά γιατί όσο πάμε θα τα παρακολουθούμε όλα από το πισί, θα ψάχνεις το αρ ες ες να σε ενημερώνει για τον καφέ στην καφετιέρα ή για το πότε λήγει η κομπόστα στο ψυγείο.

    Και γω κάπως έτσι είμαι αν εξαιρέσεις ότι δεν είμαι μεγάλος φαν των φέησμπουκ και τουίτερ. Προτιμώ να παρακολουθώ τις τελευταίες κυκλοφορίες σε μουσική και ταινίες (και τσόντες).

  7. «Προτιμώ να παρακολουθώ τις τελευταίες κυκλοφορίες σε μουσική και ταινίες (και τσόντες).»

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ … ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΝΟΡΜΑΛ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!!!
    😉

  8. tougo said

    κάνω μια επιλογή 4-5 site όλα και όλα και τα κάνω ρουτίνα, ανα δύο χρόνια κάποιο εναλλάσσετε.

    Αλλά ναι δεν μπορείς να παρακολουθήσεις 500 πράγματα ακόμα και να θέλεις.

  9. Άστα, καμιά φορά καταλήγω με 30-40 tabs ανοιχτά και κάνει 3 ώρες να ανοίξει το κακομοιρούλι το firefox… Είχα συνηθίσει στην Ουαλία στην δουλειά που πιάναμε άλλες ταχύτητες κι άντεχε διάφορα τότε το λάπτοπ κι εδώ σερνόμεθα για να δούμε τα mail μας το πρωί αν κάνουμε το λάθος και δεν κλείσουμε κάνα tab το βράδυ…

  10. Θεωρώ ότι η πιο πάνω απάντηση-σχόλιο του Καλτσόβρακου, είναι πολύ υποκειμενική!!!!!!!

    Μα… πολύ λέμε!!!!

    Άσε που τελικά έχω την άποψη ότι εμάς τους πολυάσχολους μας ανακαλύπτει η τεχνολογία κι όχι εμείς αυτήν! :):):)

    • δε διαφωνώ. Άλλωστε με την αντικειμενικότητα δε μιλιόμαστε εδώ και χρόνια.
      😉

      (Σε περίπτωση πάντως που πειράχτηκε κάποιος -και δεν το έχω αντιληφθεί- το πείραγμα είχε ως στόχο τον έναν. Όχι όλους τους άλλους, φυσικά)

  11. Κατ τα ‘παμε εμείς με μέηλ, μην το γαμήσουμε κι από ‘δω. 😛

    Magissa Kirki ναι ρε συ και φαντάσου τώρα τι κόλλημα τρώω εγώ που και η δουλειά μου είναι όλη μέρα μπροστά σε έναν υπολογιστή. Στα σαράντα θα είμαι αόμματη.

    Λίνα ουφ. Σωστότατη. 🙂

    Ιφιμέδεια σώθηκες αν περιμένεις από εμένα. Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι πως o google reader είναι κορυφή σε σχέση με bloglines που είχε όλο προβλήματα και netvibes που τουλάχιστον με τη δική μου αργή σύνδεση ήταν ένα μαρτύριο.
    (για τα σχόλια, πάνω – πάνω δεξιά στη σελίδα μου, η wordpress σου δίνει feed είτε για posts είτε για σχόλια 😉 )

    Microsurfer μη το γελάς καθόλου, εγώ το σπίτι το κρατάω σχεδόν με το ίντερνετ (συνταγές, συμβουλές για τα λευκά, σωστή αποτρίχωση, εξαφάνιση κυτταρίτιδας). 😛
    Κοίτα, το τουίτερ σε περιόδους όπως π.χ. με τις φασαρίες του Δεκέμβρη ήταν ό,τι καλύτερο έχω δει ποτέ, τις υπόλοιπες μέρες το θεωρώ πολλή φασαρία για το τίποτα. Το facebook το βλέπω τελείως διαφορετικά. Είναι η προσωπική σελίδα μου στο νετ με τις πληροφορίες για μένα που δεν έχω πρόβλημα να υπάρχουν και από ‘κει και πέρα (επειδή η μεγαλύτερη χρησιμότητα του νετ είναι το share), το έχω συνδέσει με τον google reader και μοιράζομαι αυτόματα ό,τι γαμιστερό διαβάζω. Λες να αρχίσω να μοιράζομαι και τις τσοντούλες μου; 😛

    Καλτσό είδες που υπάρχει ακόμη ελπίδα στους μπλόγκερς;

    Tougo είσαι ήρωας. Μόνο 4-5 site? 🙂

    Ιοκάστη μια από τα ίδια. Και με την αργή σύνδεση μεγάλο μαρτύριο. Βέβαια είμαστε σε καλύτερη μοίρα από μια φίλη μου π.χ. που μένει στα Πετράλωνα και εδώ και έξι μήνες δεν μπορεί να βάλει καθόλου ίντερνετ. Άσε.

    Άγγελε ναι αλλά επειδή αντικειμενικά είναι ο σύζυγός μου, εντελώς υποκειμενικά έχει δίκιο. 😛

  12. giannis said

    lol

    Έχω σχεδόν πάντα καμιά 30αριά tabs ανοιχτά. Αν θέλεις να γίνει λίγο πιο εύκολη η διαχείρισή τους δοκίμασε να βάλεις το tab mix plus extension (http://tmp.garyr.net/), έχει αρκετά καλούδια για να κοστουμάρεις τα tabs όπως θές.

  13. Εμ, το google reader το έχει δοκιμάσει? Η την παρακολούθηση ιστολογίων από το blogger.com/home? (όσον αφορά στα μπλογκς αυτό).
    Επίσης, το blogger και πλέον και το wordpress, έχει «ειδοποίηση για follow up comments, και σου έρχονται στο mail και τέλος το f5.

    Τελος, ο firefox, έχει την «εργαλειοθήκη σελιδοδεικτών», όπου πάνω από τα tabs μπορείς να βάλεις τα αγαπημένα σου οργανωμένα σε φακέλλους οι οποίοι ανοίγουν κάθετα και τα έχει σε πιο εύκολη πρόσβαση από ότι στο μενού.
    Τουλάχιστον αυτά χρησιμοποιώ εγώ για να μη χάνω την μπάλα.

  14. Estarian said

    Αγχωτικοί άνθρωπες..

    Ένα tab για το mail, ένα για blog -που τα κοιτάς απο το blogroll στο δικό σου.. 10-20 όχι 300- ένα για δουλειά και ένα για κώλους..

    TA ΑΡΕΣΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΓΚΡΕΓΚΑΤΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ..χμμ.. για τους άλλους τέλος πάντων :p

  15. Debby said

    Και εγώ μέχρι πρότινος με το bloglines παιδευόμουν μέχρι που ανακάλυψα τον google reader και είδα το φως μου!!

Σχολιάστε

 
