X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

Thriller

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιουνίου 26, 2009

Ένεκεν της ημέρας και ως tribute στον πιο αγαπημένο μου καλλιτέχνη μακράν, όχι ρε δε σκάω με τίποτα. Δεν ξέρω πώς να το εξηγήσω αλλά αυτό το θέμα με τημουσικήπουακούω πολύ μου την έχει βαρέσει. Ειδικά σήμερα. Αν κρίνω δηλαδή από αντιδράσεις που κόβω γύρω μου, τα πράγματα είναι πολύ σκούρα για εμάς τους πουροκάγκουρες που αναγκαστικά μεγαλώσαμε με πίτσα παπαδοπούλου στο πικάπ, ντίρλι ντίρλι στα τραπέζια, ρεμπέτικα στην αυλή, καζατζίδη στο αυτοκίνητο, μπόνει εμ στα πάρτι, κλαρίνα στους γάμους, πόλα αμπντούλ στην εκδρομή και μπλουζ στις πρώτες καύλες.

Τελειωμό δεν είχε η μουσική μας και τώρα μούγκα για όλα αυτά μη σε πουν καγκούρι. Θεωρώ χειρότερη καγκουριά να μην επιτρέπεται να σου αρέσει ένα συγκεκριμένο είδος μουσικής, παρά να σου αρέσει η ίδια η καγκουρομουσική κι ας είναι σκυλάδικα/ σέικ/ ταπαπάκια/ σκασουσού / ντέρτι (νταϊάνα). Άσε τα εξπεκτέισονς. Δεν μπορεί λέει να είσαι λαϊκιά και να μη σ’ αρέσουν τα σκυλάδικα, οπότε το αμέσως επόμενο λογικό συμπέρασμα είναι ότι άμα σ΄ αρέσουν τα σκυλάδικα πρέπει ντε και καλά να είσαι λαϊκιά. Ψυχάκηδες. Κι άντε μετά να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας (=φαν του πλούταρχου, πιχι).
Βέβαια το παραδέχομαι ότι παίζει να είμαι καγκούρι και να μην το ‘χω πάρει πρέφα αλλά στα τέτοια μου και δεν ξέρω πώς αλλιώς να στο πω, όμως ρε παιδάκι μου πολύ μου τη δίνει όταν άπειροι κρύβουν την μουσικήπουακούνε και όχι ρε, δεν παίζει να το κάνω κι εγώ (ειδικά όταν μετά το πρώτο ποτήρι δεν είμαι σε θέση να κάνω απολύτως καμία διάκριση στο κάψιμο).

Αν δηλαδή τα θέλετε και επιστημονικά, ημουσικήπουακούω κατάντησε σαν τα ζώδια με τη μόνη διαφορά ότι τη διαλέγεις. Παγίδα κανονική. Ακτινογραφία χαρακτήρα, μόνο που δεν έχεις άλλοθι ότι δε φταις εσύ που γεννήθηκες τότε που γεννήθηκες και πως η μάνα σου φταίει που δε σε κράταγε μέχρι το Νοέμβρη για να σε γεννήσει πιο κουλ. Κι έτσι διαλέγουν όλοι να είναι Σκορπιοί και μάλιστα του πρώτου δεκαήμερου με Σελήνη στου διαόλου τη μάνα μόνο και μόνο επειδή έχουν τη φήμη σεξουλοκίνκι. Και αφού δηλώσεις τι διάλεξες, όλο χαρά που είσαι εντός των πλαισίων της επικρατούσας κουλαμάρας, πάρε και τον αστρολογικομουσικό σου χάρτη. Πάρε σετάκι τα αγαπημένα σου χρώματα, τα σωστά μαλλιά και ρούχα, πάρε επαγγελματικά, πάρε τύχη, πάρε να μάθεις πως είσαι στις σχέσεις σου, πάρε στάτους, πάρε κι ένα μάτσο κάγκουρες που ταιριάζουν στη δική σου καγκουρότητα. Σκέτη ακτινογραφία μιλάμε, πρέπει να φέρεσαι ομοιόμορφα και να κράζεις τους Εχθρούς. Εννοείται πάντα οι Εχθροί είναι οι κάγκουρες. Η όλη κατάσταση είναι σα να μην είσαι γεννημένος Σκορπιός αλλά άμα το διαλέξεις, να πρέπει ντε και καλά να πηδάς 3 φορές τη μέρα για να μη φανεί ότι κατά βάθος παρθενοπαρθένος γεννήθηκες και παρθενοπαρθένος δε θες να πεθάνεις. Και γι’ αυτό κάνεις τέτοιες μαλακίες.

Το κλου είναι πως σε κάθε περίπτωση πρέπει ντε και καλά να (λες ότι) ακούς αυτά που ακούνε οι κουλ. Θα μου πεις τι είναι κουλ. Θα σου πω ανάλογα τον κάγκουρα που έχεις απέναντί σου. Έχεις τον κάγκουρα του έντεχνου, του λαϊκού, της ποπ, του χέβι, της ντανς… κόλλα δίπλα ό,τι θέλεις γιατί η μαλακία δεν τελειώνει πουθενά. Κι εσύ οφείλεις να ελιχθείς. Έχω υπάρξει καρακούλ παραδεχόμενη ότι ψοφάω να ακούω τσάμικο (αλήθεια, ψοφάω) αλλά στη σωστή παρέα. Μαλάκας είμαι να πάω να πω στον ροκά ότι έχω γίνει κουδούνι με Μαργαρίτη;

Ε, αυτό ακριβώς έπαθα με τον Michael Jackson. Μυρμήγκιασμα. Τώρα να το πω ή θα πέσουν να με φάνε; Να στεναχωρηθώ ή θα με δει κάνα μάτι; Να ανεβάσω ένταση στο μπίλι τζιν ένεκεν της ημέρας ή θα με κράξουν; Να σ’ αρέσει, να λιώνεις για τη μουσική και το χορό του, να είναι καρακούλ να το παραδέχεσαι για όλη σου την εφηβεία, να τον λατρεύει μέχρι η μάνα σου και η γιαγιά σου (κατόρθωμα, όχι αστεία) και ξαφνικά από τα μέσα περίπου της δεκαετίας 90 να ντρέπεσαι να πεις το όνομά του. Εκεί φτάσαμε με όσα έκανε και σύντομα εκτοπίστηκε τελείως έξω από το κουλόμετρο. Κάπως έτσι αποκαθηλώθηκε και για μένα από το θρόνο του Απόλυτου Θεού. Ψέματα ή αλήθεια δεν ξέρω, όμως ήταν πολλά όλα αυτά που του καταλόγιζαν αν και τα περισσότερα δεν έπρεπε να με αφορούν. Αυτό που ξέρω όμως είναι ότι εγώ θα ήμουν στο Δαφνί με το 1/1000 της επιτυχίας του. Και όπως όλοι (κι ας μην το παραδέχονται) τον λάτρευα. Ε, μετά απλά τον συμπαθούσα και στο τέλος μόνο τον λυπόμουν. Όλα αυτά μέχρι σήμερα.

Γκιόζης μέγας ο συγχωρεμένος ακούω να λένε τριγύρω. Έχω να τους πω ότι κατέληξα οριστικά για αυτούς που θυμήθηκαν να την πουν στον συγχωρεμένο: που πα ρε καραμήτρο που θα τολμήσεις να μιλήσεις για τον Michael Jackson; Και ποιον ακριβώς έχεις να αντιτάξεις; Και τι ακριβώς πιθανότητα έχει να τον μάθουν η μαμά μου και η γιαγιά μου; Δε σε παίρνει, λέμε.-

I just can't stop loving you :(
Διαβάζοντας σήμερα το πρωί στους επικήδειους το πλήρες βιογραφικό του, άρχισα να θυμάμαι πως δεν είναι σχήμα λόγου, στ’ αλήθεια άγγιξε την κορυφή του κόσμου, έκανε τις περισσότερες πωλήσεις όλων των εποχών, γάμησε ως χορευτής και γενικά το άξιζε. Κι όλα αυτά με διάρκεια όχι παίξε – γέλασε, από μικρό παιδάκι. Και φαντάσου δεν με τούμπαραν αυτά τόσο πολύ αλλά κάτι άλλο. Ανακάλυψα πως ο Michael Jackson τελικά, δεν ήταν στο μυαλό μου καθόλου όπως π.χ. η τέιλορ ντέιν, η σίντι λόπερ ή ο τζο κόκερ που μου έκαναν ένα τσικ για μια εποχή και τώρα τους θυμάμαι γλυκά γιατί μου θυμίζουν αγαπημένες καγκουροεποχές. Είναι η διαπίστωση πως βλέποντας σήμερα συγκεντρωμένα τα άλμπουμ του συνειδητοποίησα ότι γνωρίζω όλα μα όλα τα τραγούδια του, τα έχω χορέψει όλα πολύ και ξέρω όλους μα όλους τους στίχους. Και όλα έγιναν επιτυχίες. Σε όλον τον πλανήτη. Κι ο πλανήτης θα τον θυμάται μόνο για τις πλαστικές. Αν αυτό δεν είναι καγκουριά, τότε τι είναι;

Ευκολάκι παζλ λοιπόν. Ψοφάω: Rod Steward + System Of A Down + Βαμβακάρης + Robbie Williams + Ρίτα Σακελλαρίου + Chopin + Τάνια Τσανακλίδου + Prodigy + Μαργαρίτης…
+ τόσοι άλλοι που δεν υπάρχει λόγος να αποκαλύψω γιατί κόβω το κεφάλι μου ότι σε κάθε όνομα έχω ήδη αφήσει πίσω μπουλούκια που κατέληξαν οριστικά και αμετάκλητα για την καγκουρότητά μου*.

* και ναι ρε μαλάκες, το ξέρω ότι οι περισσότεροι χρειαστήκατε μονάχα τον Rod Steward. Γιατί νομίζατε ότι τον έχωσα πρώτο; :D

Beat it!



Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

24 Σχόλια to “Thriller”

  1. ioudas said

    Αν το 2009, υπάρχουν ακόμη άτομα που ντρέπονται για τη μουσική που τους φτιάχνει, ε είναι για φτύσιμο. Διάολε, στα 80ς έπρεπε να είσαι είτε φλώρος, είτε ροκάς, αν ισχύει μια παρόμοια κατάσταση σήμερα είναι παντελώς ξεφτίλα….

  2. Μαλάκας είμαι να πάω να πω στον ροκά ότι έχω γίνει κουδούνι με Μαργαρίτη;

    Τάσο, στο ορκίζομαι, ουδέποτε έγινε κουδούνι μαζί μου. Δε ξέρω τι λέει. Εγώ πάντως δεν έκανα τίποτα.

  3. Χαχαχαχα (με κάνεις και γέλαω ρε Γιώργη, μες το μνημόσυνο)
    😛

  4. curiousss said

    Όταν θα ξαναβγεί Μιχαλάκης στον πλανήτη Γη στείλτε μου μέηλ στον Αγιο Πέτρο όπου θα χτυπιέμαι αιωνίως με Beat it και Βillie Jean.
    Όσο για το άλλο περί επιτυχίας και τρελλάδικου, εμένα με βάψανε την προηγούμενη βδομάδα για να πώ μια μπούρδα σε τοπικό κανάλι και ψήλωσα δέκα πόντους, αν είχα το ενα εκατομμυριοστό σε σαξές, ούτε μαύρος ούτε ασπρος, ασπρόμαυρος θα γινόμουνα λουρίδα-λουρίδα(έτσι για να τη σπάνω και στον άντρα σου…)

    …μεχρι και η θεία Μερόπη πλαστική… εκείνος όμως έκανε πολλές… βρε δε πάτε να…ούστ

    Ουφ (έσκασα σημερα φιλενάδα)

  5. afierwmeno:

    😦

    nyxtes!

  6. lina said

    για τις πλαστικες του τον ξερουν μονο οι κατω των 18-20, οι υπολοιποι πιστευω τον εχουν καταχωρημενο ως θρυλο.
    και ναι, τον λατρευαν πολλες γενιες, μαζι και η μαμα μου!

    υ.γ. κι εγω νιωθω περιεργα οταν ανοιγω στο γιουτιουμπ βιντεο με σειρα: «grease», «master of puppets»,αλεξιου, μπιγαλη κτλ κτλ, αλλα εναι ωραιο να μπορειςνα διασκεδασεις παντου

  7. aaduck said

    εξ-πσι, μήπως διαβάζεις πολλά μπλογκΖ; 😉
    Εκεί γράφτηκε πολλές φορές το μακριά από μας, αλλά τι κρίμα.
    btw, έχω βινύλια από madonna και modern talking (!) [θυμάσαι;] αλλά όχι μάικλ. τπτ. Γούστο μου δεν είναι όμως; Και πιο πολύ μου άρεσε ο θεός Rod Stewart και Baby Jane και δε συμμαζεύεται, και ακόμα πιο πολύ ο Bon Jovi. Ο Μάιχλ πάλι όχι και τόσο. Δημοκρατία δεν έχουμε;
    Και αν στενοχωρήθηκες με αυτά που διάβασες, εγώ θα σου θυμίσω ότι στη Season 2 (του μπλογκ σου, που τόσο μου είχε λείψει) είχες κάνει μια φορά κι έναν καιρό μια τύπου δημοσκόπηση για κάτι εκλογές (δεν θυμάμαι ποιες, είναι και τόσες πολλές) και στην πρόθεση ψήφου είχε βγει πρώτος ο ΣΥΡΙΖΑ ή το ΚΚΕ. Έτσι έγινε όμως;
    :* μη στενοχ.!

  8. Sophia said

    Άμα καθόμασταν να χρωματίζουμε τα έργα των ανθρώπων που έχουνε αφήσει ιστορία στον τομέα τους ο καθένας, σύμφωνα με την ποιότητα του χαρακτήρα τους, τότε θα έπρεπε να ζούμε σε μια αποστειρωμένη γυάλα. Σκασιλάρα μου τι έκανε ο τύπος «δέρμα ντεγκρανέ» στην προσωπική του ζωή (για αυτό υπάρχουν οι νόμοι), όσον αφορά με το αν ήταν μουσικό ταλέντο και αν αναγνωρίστηκε για αυτό. Όταν ο κάθε παπαριτζίκος της διπλανής πολυκατοικίας ψωνίζεται με το παραμικρό, δεν θα φλιπάρουν αυτοί που έχουν στα πόδια τους όλον τον πλανήτη? Και επιτέλους, σκασίλα μου! Τα τραγούδια του πάλι μου αρέσουν.
    ;-Ρ

  9. Ioudas, παντελώς ξεφτίλα.-
    Γιώργο δε φταίω εγώ, τα θεϊκά τραγούδια σου τα φταίνε. 😛

    Curiousss ακριβώς έτσι ρε φίλε! Κάνουν τα άπειρα οι θείτσες τριγύρω μας και τη λέμε στον μοναδικό άνθρωπο στον πλανήτη που άντεξε 50 χρόνια αποθέωσης. Γαμάτο το κείμενο σου, though. 😦

    Λίνα δε νομίζω να είναι έτσι ακριβώς. Και σε πολλούς της γενιάς μου δεν άρεσε και το δέχομαι απόλυτα. Απλά δε δικαιολογώ να κρίνεται από αυτό τέτοια μέρα και να τον κράζουν για την εμφάνισή του μετά από όλα όσα έχει προσφέρει στη γενιά τους. Άσε, έχω φτιάξει τρελλό playlist στο youtube. Το έχω καβάτζα για τις ατέλειωτες ώρες οικοκυρικών. 😀

    Aaduck έχω βινύλια από boney m. 😛 Ναι, ρε δεν έχει να κάνει εάν αρέσει σε κάποιον ή όχι, για την επιρροή του στα πάντα συζητώ. Α καλά. Αν βάζεις ως μέτρο αυτά που διαβάζεις σε μπλογκς και σχόλια, σώθηκες. 🙂

    Sophia συνήθως ένα θέμα το ‘χω με τον χαρακτήρα εκείνων που μου αρέσει η δουλειά τους και δεν σου κρύβω ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων, τους διαγράφω. Αλλά είναι μερικές περιπτώσεις που αυτό είναι άτοπο γιατί μιλάμε για μεγαθήρια και όχι απλά καλλιτέχνες. Κίσεζ.

  10. Sourotiri said

    Ta leei kai o idios alloste, konstantina mou:

    Beat me, hate me, You can never break me
    Will me, thrill me You can never kill me,
    Jew me, sue me Everybody do me,
    Kick me, kike me
    Don’t you black or white me

    Where Your Blood Comes From Is Where Your Space Is
    I’ve Seen The Bright Get Duller
    I’m Not Going To Spend My Life Being A Color

    It’s slander With the words you use
    You’re a parasite in black and white
    Do anything for news

    Eleos me to xroma pia.

  11. «Κι ο πλανήτης θα τον θυμάται μόνο για τις πλαστικές. Αν αυτό δεν είναι καγκουριά, τότε τι είναι;»

    ΕΙΣΑΙ ΘΕΑ ΛΕΜΕ!!!!

    Καλά εκεί με το πουροκάγκουρες ψόφησα που τη βρήκες αυτή τη λέξη; Χχαχαχααχχαχα!

    Αυτό που μου τη δίνει είναι που ξαφνικά έγιναν όλοι ειδήμονες…μέχρι η Βάσια Λόη και η Καραβάτου τοποθετήθηκαν, δηλαδή ψιλοέλεος!
    Αυτές δεν ξέρουν πότε να μασάνε;

  12. Έχει καταντήσει λίγο αηδία αυτό το πράγμα, να κρίνει ο καθένας τον άλλο από την μουσική που ακούει και μάλιστα με ένα πολύ ψωνισμένο υφάκι. Εντάξει αν συναντήσω άτομα που ακούν την ίδια μουσική μ’εμένα θα έχω μια θετική προδιάθεση όμως θα είναι απλά γιατί έχουμε κάτι κοινό, όπως πχ θα έχουμε και με όσους λατρεύουν το παστίτσιο και την μερέντα!! Δεν θα θεωρήσω όμως πως είναι σουπερ-ουαου-γαματα-ψαγμένα άτομα επειδή ακούν την μουσική που μ’αρέσει (μα τι ψωνάρες κυκλοφορούν ελεύθερες, ας τους μαζέψει κάποιος…)

    Michael Jackson άκουγα όταν ήμουν μικρή (πρέπει να ήσουν κουφός για να μην άκουγες), μετά τον ξέχασα τελείως, όμως προχτές που είδα ξανά videoclip του συνειδητοποίησα πως είχα χαζέψει… Θαυμάζω γενικά τους ανθρώπους που έχουν ρυθμό κι αυτός ήταν μια προσωποποίηση του ρυθμού.

    Και σιγάαααααα!! Άκου ό,τι θες, σκασίλα σου, κι άσε τους άλλους να το παίζουν κουλτουριάρηδες, άμα ευχαριστιούνται αυτοί την μουσική που ακούν να μου τρυπήσεις την μύτη!!

  13. indictos said

    τέιλορ ντέιν!!!???

    μα τέιλορ ντέιν!!!???

    πρέπει να είσαι η μοναδική στον πλανήτη ΓΗ που την θυμάται!

    Δεν πας καλά ΣΕ λέω 🙂

  14. GeoCorfu said

    Εγώ πάλι είμαι απο αυτούς που συνηθίζω να κρίνω τους ανθρώπους από την μουσική που ακούνε αλλά όχι ως γνώστης η με υφάκι ανώτερου απλά κρίνω τον κόσμο γρήγορα κι από τα πάντα…
    Ρούχα , Απόψεις , Πιστέυω , Πολιτική Τοποθέτηση και μέσα σ’αυτά η μουσική (στα ζώδια δεν πιστεύω)…
    Κάνω συχνά λάθος και για τις δικές μου επιλογές δεν είμαι σίγουρος επίσης αλλά δεν μπορώ να σταματήσω να κρίνω τον κόσμο…
    Αυτό που πιστεύω ακράδαντα και απεχθάνομαι είναι αυτούς που ακούνε μόνο ότι ακούγεται γενικά κι απορώ δεν έχουν μπεί ποτέ στη λογική να ψαχτούν(???) ότι τους δώσουν το τρώνε???
    p.s. Μεγαλωμένος με MTV δεν μπορώ να μην θεωρώ είδωλο και μεγάλο ταλέντο τον Μichael…Είχα σταματήσει να τον ακούω χρόνια τώρα αλλά θπήρξε φαινόμενο…
    Respect και R.I.P.

  15. Sourotiri αρκετά από τα τραγούδια του λένε αυτά που δεν μπορούσε να πει αλλιώς, δυστυχώς.

    Μάγισα το αφιέρωμα του alpha ειδικά, ήταν αλλού ντ’ αλλού.

    Ιοκάστη έχει καταντήσει αηδία αλλά δυστυχώς συμβαίνει. Ο μόνος τρόπος να το πολεμήσεις είναι να λες κάνα κουλό σκυλάδικο όνομα για να την ακούν όλοι στέρεο (πες ρε παιδί μου “ακούω Μπουγά” και μέτρα πτώματα). 😀

    Indictos φυσικά και τη θυμάμαι, για πες ρε μουσική εγκυκλοπαίδεια, αυτή δεν ήταν με το προυβ γιορ λοβ που άκουγα τρία συνεχόμενα καλοκαίρια; Αν όχι γράψε άκυρο και βάλε μία άλλη άκυρη στη θέση της. 😛

    GeoCorfu διάβαζα μία ανάλυση για τη μουσική που ακούμε και πόσα πολλά πράγματα λέει για εμάς αφού όντως κατασκευάζεται για συγκεκριμένο καταναλωτικό κοινό και όντως “φτιάχνει” ταυτότητες αλλά απ΄την άλλη, στον βομβαρδισμό μουσικής που δεχόμαστε σήμερα, όλα αυτά είναι απλά στερεότυπα. Και μπορεί τα στερεότυπα να μας προστατεύουν ενίοτε, είναι σημαντικό όμως να τα αναγνωρίζουμε, πράγμα το οποίο εσύ κάνεις. 😉
    π.σ. Mtv κάθε μέρα για χρόνια, τι τέλεια βίντεο, τι τέλειες εποχές, από εκεί τον λάτρεψα κι εγώ.

  16. indictos said

  17. enteka said

    (όπως πάντα εύστοχη κι ακομπλεξάριστη)

  18. katerina said

    Rod Steward?
    τι λέτε μανδάμ?

  19. Με ποιο απόλα του Μαργαρίτη, κοπελιά? (Ωραίο το reunion με την όρεξη/έμπνευση, ΧΧΧ)

  20. […] Γιώργος Επιτήδειος αλλά και όχι μόνο… όπως αυτό της x-psilikatzoy και το αφιέρωμα από το […]

  21. Indictos είσαι θεός, το ξέρεις; 😀

    Έντεκα δε με ξέρεις, γι’ αυτό τα λες αυτά. 😛

    Κατ μη το γελάς, ήταν ωραίο γκομενάκι κάποτε. 🙂

    Άντα Φτυς εντάξει, μην ξεφτιλιστούμε τελείως κιόλας. Έχουμε και ένα επίπεδο. Φιλιά μωρό.

Σχολιάστε

 
