X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

Μποτρίνι

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιουνίου 18, 2009

Εντάξει, παίζει να έχουμε φάει όλη η παρέα χοντρό κόλλημα με τον πολυβραβευμένο σεφ (sic). Μόλις κάνει να πέσει διάλειμα βαράνε όλοι μαζί τα τηλέφωνα να προλάβουμε κάνα σχολιάκι πριν ξαναρχίσει. Και δώστου τα sms “ρε μαλάκες πού μιλάτε, άντε κλείστε τοοοοο”! Φυσικά, είναι το μπίτσινες της όλης φάσης που ιντριγκάρει αλλά είναι ρε παιδάκι μου και μια ματιά στην φάση που λέγεται “οικογενειακή επιχείρηση” στην Ελλάδα. Κι όταν λέω οικογενειακή, δεν εννοώ απαραίτητα σόι, εννοώ αυτό το ηλίθιο παρεΐστικο/αρρωστημένα οικογενειακό των μικρών επιχειρήσεων, που και καλά περνάμε τέλεια όλοι μαζί, που σίγουρα αυτό αντανακλάται και στον κόσμο (sic) και που κάτι άλλο θα φταίει όμως που δεν μας προτιμά - πέρα από τη μπίχλα και τα σκατά που τον ταΐζουμε - που το 'χουμε καταντήσει μπουρδέλο από την τεμπελιά και την ξερολίαση, που όλοι ξέρουμε να τα κάνουμε όλα και δε δεχόμαστε κουβέντα αλλά είμαστε ανά πάσα στιγμή πρόθυμοι για κήρυγμα παντός είδους και που όταν αναγκαστικά πλησιάσει το φούντο βγάζουμε τα μαχαίρια και ριχνόμαστε με Αγάπη στην ενδοικογενειακή βία.
Βέβαια, μετά τη μπόρα, πάλι όλα καλά, πάλι όλοι αδέλφια μονιασμένα που δοξάζουμε τον πολυβραβευμένο σεφ, που μόλις λίγα πλάνα πριν μπινελικώναμε και όλα αυτά μπροστά στις κάμερες μόνο και μόνο για να σώσουμε την επιχείρηση/ οικογένειά μας!

π.σ. Το δεύτερο κόλλημα της εποχής, το Supernatural. Μεγάλη επιτυχία σας λέω στον γυναικείο φαντασιόπληκτο πληθυσμό που ξενυχτάει κάθε βράδυ για δει διαόλια και τριβόλια. Και για να μην έχουμε παρεξηγήσεις, είμαι φαν του Ντην. Σαμ αμ σόρι αλλά είσαι πολύ ξενέρωτος ρε φίλε. :(

π.σ.2 Και μην αρχίσετε τις βλακείες. Φυσικά και βλέπω τηλεόραση. Ταινίες, ντοκυμαντέρ, Μποτρίνι, Supernatural και brainiacs. :D



Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

33 Σχόλια to “Μποτρίνι”

  1. stelios said

    Γουστάρω!

    ΥΓ. Σου έχω πει ότι σε είχα βάλει στον reader μου αφού σταμάτησες και αρνιόμουν να σε βγάλω; Καλά έκανα! Γουστάρω!

  2. Απίστευτο, πριν μια ώρα είχα την ίδια συζήτηση! Ο κλασσικός Ελληνάρας που δεν έχει ιδέα από επιχείρηση, ανοίγει ένα μαγαζί, το βαφτίζει εστιατόριο, προσλαμβάνει και δύο μάγειρες των οποίων οι γνώσεις φτάνουν μέχρι τα αυγά μάτια και ο μόνος πελάτης είναι η μικρή Τερέζα! Δεν ξέρω για τα βραβεία του Μποτρίνι, στη συμπεριφορά πάντως παίρνει τρία χαχαχα! Τραγικότατος, γλοιώδης και με ξανθά τσίνορα!!!

  3. lina said

    ήθελα να ξερα πόσο πληρωνουν για τη διαφημιση οι «επιχειρισεις»…

  4. Το έχω κι εγώ το κολληματάκι με τον εφιάλτη στην κουζίνα. Θα μπορούσε να γίνεται και με λιγότερη αγένεια υποθέτω, αλλά δε θα είχε τόση τηλεθέαση.

    Τα σέβη μου :]

  5. mpampakis said

    Ευτυχώς το κλείνατε το ρημάδι το τηλέφωνο, για να κάνουμε κι εμείς την σχετική ανταπόκριση!

    Εντάξει πάντως, το «εγώ δεν δουλεύω στα σκατά» είναι στα best of της σαιζόν! 😀

    ΥΓ2: Δλδ, δεν βλέπετε Top Gear; Πλάκα κάνεις!

  6. Polykarpos said

    Δείτε battlestar Galactica
    Δεν έχει ξαναβγεί τέτοια σειρά
    !!!!!!!!

  7. Μπαμπάκη, διαφωνώ.

    Το best of είναι το «Μαϊντανός είναι αυτός ρε; Να πάτε να γαμηθείτε».

    Είναι Θεός ο Ιταλός
    (και με γερό έντερο, την έχει ξεφύγει την δηλητηρίαση)

  8. Estarian said

    Γαμάτος ο Μποτρίνης… Αλλά ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, από αυτά που δείχνει, ΕΓΩ τουλάχιστον δε θα πήγαινα ΠΟΤΕ στα μαγαζιά που σώζει από το βάραθρο της αποτυχίας!!
    Ρε συ, πες με κακό (είμαι) αλλά γέλασα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ με την τύπισσα στο Γκάζι που έκλαιγε όλη ώρα..
    έλιωσααααααααααααααααααααααα

    δες και House παιδί μου να δεις αττάκες που σκοτώνουσι!!

  9. Πωωωωωωωωωωωωωωω ρε σεις ξέχασα τον House!!!!
    (βέβαια δεν τον προλαβαίνω πάντα μετά τη δουλειά αλλά κάθε καλοκαίρι τις τσακίζω τις επαναλήψεις)

    τα λέμε ιν δι άφτερνουν 😀

  10. mpampakis said

    @Ιφιμέδεια:
    Δεν έχεις άδικο, αλλά δεν κάνει την ίδια αίσθηση αν δεν τον βλέπεις να σουτάρει το μπωλ με τον φερόμενο ως μαϊντανό… 😆

  11. ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΟΤΡΙΝΙ!!!!!!!

    Ευγενικότατος είναι! Δε κατάλαβα!

    😉

  12. Stelios κι εγώ σου έχω πει ότι είναι καιρός να σοβαρευτείς (ξεκίνα από τις μαλακίες που έχεις γεμίσει τον reader σου) . 😛

    Magissa Kirki, ήταν το επεισόδιο τέτοιο γι’ αυτό μας φούντωσε όλους μαζί. Η δε μαμά/άγγελος του μαγαζιού ήταν ολ δε μάνεϊ! Έλα ρε, ο Μποτρίνι δεν είναι τόσο χάλια. Νομίζω ότι για την άσχημη εικόνα του ευθύνεται πολύ ο εκφωνητής.

    Λινάκι δε νομίζω ότι πληρώνουν με λεφτά. Και μόνο ότι συμφωνούν να εκτεθούν σε τέτοιου είδους ριάλιτι αρκεί. Λες να πληρώνουν κι από πάνω;

    Brightbitebyalex συμφωνώ αλλά δεν θα το συζητάγαμε τώρα. Μπίτσεζ αφού. 😛
    (φιλιά)

    Mpampakis μα ρε φίλε υπάρχουν και τα skype και τα gtalk και τα θυροτηλέφωνα. Έπρεπε ντε και καλά να χώνεσαι εκεί που ξεμπιτσιαζόμεθα εμείς; 😛
    Τα μπιπ πάντως είναι μεγάλη αδικία. Χάνουμε όλο το φίλινγκ στις ατακάρες της σεζόν.
    Για πε, τι είναι αυτό το Top Gear;

    Πολύκαρπε πού το παίζει αυτό ρε συ;

    Ιφιμέδεια συμφωνώ. Η ατάκα αυτή με έριξε από το κρεβάτι απ΄τα γέλια. 😀

    Estarian είσαι πολύ κάφρος ρε φίλε, στο ‘χω πει; Εγώ πάντως συγκινήθηκα με τα λεφτά που της έδωσε.
    O House γαμεί και δέρνει. Εμ, αφού δεν βλέπεις τα γκρουπ μου στο φατσοβιβλίο! 😛

    Kaltso & Gourgourini μη μου τρομάζετε τον κόσμο! 😛

    Έ, λίγο αγενειούλης είναι αλλά όσο πρέπει. 🙂

    • Estarian said

      ΕΓΩ; Σε παρακαλώ, μη με λες κάφρο και μου χαλάς το καλό όνομα που χω στην πιάτσα!!
      Εγώ δεν είμαι κάφρος. ΑΥΤΟΙ είναι θύματα :p
      Και δεν κάνω και διακρίσεις! Τους κοροϊδεύω όλους!
      Για να μην αρχίσω τώρα για τον τύπο με το μαγαζί χωρίς όνομα και δε μας ξεπλένει ούτε ο Ασωπός με τριπλή δόση εξασθενούς χρωμίου (τα κάνει αόρατα)

      • Estarian said

        Εγώ θα συγκινιόμουν τρίδιπλα αν τα λεφτά τα δινε σε εμένα αλλά τέλος πάντων..
        Θα σου ριχνα και ένα δάκρυ, κορόμηλο. Μέχρι και φανταστική ιστορία με ανάπηρους πολέμου, ξαδέρφια από το Τσερνομπιλ και απαγωγές απο Νεφελίμ θα σου βαζα μέσα.. όχι ένα απλό «ΜΠΟΥΧΟΥΧΟΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΨΗΝΕΙ ΚΑΛΑ ΤΙΣ ΠΑΝΣΕΤΕΣ»…

  13. lina said

    εκτιθενται στην αρχη, μετά όμως; λες «ααα, κοιτα πώς άλλαξε τώρα..» ή «ααα, τους καημενους» κτλ… μετα λέει και ο σεφ τι ωριαο μενου που κανανε και τέλειωσε. η απόλυτη διαφήμιση

  14. fava said

    Καλα το χθεσινο επεισοδιο ηταν γαμάτο ρε!! Ειμαι κολλημενη κ εγω, δεν σηκωνω τηλεφωνο οταν παιζει, χαχα!

    Οταν πεταξε το μαιντανο χθες? ΚΟρυΦΑΙο!!!!

  15. 0comments said

    Έλα ρε γυναικάρα!!!!
    Καλώς μας ήρθες.
    Και μην τολμήσεις να ξαναφύγεις!!!!!!

  16. […] / μοντάζ όσο και σε ιδέες για θέματα) και επιπλέον είναι εύκολο να την βρεις, αν βλέπεις Brainiac: είναι στο ΣΚΑΪ αμέσως […]

  17. Και εγώ που νόμιζα ότι δεν θα ξαναέγραφες!Άντε καλώς μας ήρθες πάλι.
    Και που είσαι…όχι άλλες κατσαρόλες!
    Δεν αντέχω πιά τόσο μαγείρεμαααα
    Ζήτω τα ντελίβεριιιιιιιιιιιιιιι
    και τα σουβλάκια.
    Ο δικός μου εφιάλτης είναι το τί θα φάμε κάθε μέρα,από τότε που βγήκε στην σύνταξη ο άνδρας μου την έχει δει Σεφ και μαγειρεύει αποκλειστικά αυτός με αποτέλεσμα να τρέχω στα επίγοντα με χολοσπασμό μην χέσω.
    Οπότε…δεν ξεκινάμε μια καμπάνια λέω εγώ για να ξεκουμπιστούν οι άνδρες από την κουζίνα πριν τα τινάξουμε από την πολύ χολιστερόλη?
    😀

  18. άντε καλή αρχή , ξανά μανά δηλαδή!
    όσες φορές το έχω δει, σκέφτομαι τι θα γινόταν με τους αντίστοιχους Μποτρίνιδες σε άλλες … υπερεσίες, εταιρείες, κι απ’ τα μέρη μας μη σου πω!
    δηλαδή, για ν’ αλλάξω θέμα, δε βλέπ’ς Γκρέις Ανατομι και Χάουζ???
    Μπρεϊνιακός είμαι κι εγώ!
    …allwe we love TV!!!
    Καλή σου βδομάδα

  19. tsopanis said

    Welcome!

    Lykos

  20. patsiouri said

    Ελααααααααα!!!!
    Γυρισεεεεε!!!!!!
    Μισώ το Μποτρίνι.
    Όχι για άλλο λόγο αλά επειδή εκείνη την ώρα όλοι χαζογελ΄τε κι’εγώ δουλευώ…

  21. patsiouri said

    Χαζογελάτε εννοούσα…

  22. alitovios said

    Τα ίδια (και χειρότερα) συμβαίνουν κι έξω που παίζει η συγκεκριμένη εκπομπή.

  23. Estarian συγνώμη ευγενική μου ψυχούλα εάν σε πλήγωσα, ήταν τυχαίο… 😛 Θα πω στον Καλτσό να σου γράψει κάνα ποίημα να γιάνεις. 😀

    Λινάκι, βασικά και μετά χάλια μου φαίνονται τα περισσότερα εστιατόρια ακριβώς επειδή έχω δει πόση τιτανομαλακία κουβαλάει το καθένα τους. 🙂

    Fava άσε, μόλις μάθαμε ότι το επόμενο είναι το τελευταίο. 😦 Από το τρέϊλερ, νομίζω ότι αυτό θα είναι το πιο γαμάτο.

    0comments εντάξει, τώρα μπορώ να πω ότι αυτό το μπλογκ άνοιξε επίσημα (hugs n’ kissez)

    Μαραμένα Σύκα τι κάνεις ρε μωρό; Συμφωνώ απόλυτα για τα ντελίβερι. Πάντως μεταξύ μας εγώ παρακαλάω τον Τ. να χωθεί στην κουζίνα κι ας φτιάξει και βατραχοπόδαρα. Περαστικά πάντως. 🙂

    Γιάννη γειά σου και από εδώ! Πωωω δίκιο έχεις. Φαντάζεσαι να γινόταν κάνα τέτοιο στα ΙΚΑ ή στα ΤΕΒΕ της κάθε γειτονιάς; Γαμάτο θα ήταν. Καλή εβδομάδα! 🙂

    Τσοπάνη φιλιά ρε συ!

    Patsiouri, κοριτσάρα μου όμορφη κι εμένα μου έλειψες πολύ! Έλα ρε που δουλεύεις! Ξέρεις όμως, είμαι σίγουρη ότι όοοολο το καλοκαίρι θα το ξεσκίσουν στις επαναλήψεις και θα το πετύχεις, δε μπορεί! 🙂

    Alitovios ναι ρε συ, συνήθως τα ξένα ορίτζιναλ ριάλιτι είναι καμιά εικοσαριά φορές πιο “σκληρά” από τα βελούδινα δικά μας.

  24. mpampakis said

    Απαιτούμε update μετά το χθεσινό!!! 🙂

  25. de ginetai. pen8w. r.i.p. michael 😦

    (‘meres)

  26. R.I.P.
    (πεθαίνει σιγά-σιγά η εφηβεία μας…)

  27. Estarian said

    Yeah,, Recycle In Peace..

  28. Pygoskelis MXXXes (τι θα γίνει, θα αποφασίσεις ψευδώνυμο; :P), άστα να πάνε. 😦

    Estarian και μετά μου λες ότι δεν είσαι κάφρος! Όξωωωωω! 😛

Σχολιάστε

 
