X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

Κβαντελλάδα

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιουνίου 7, 2009

Λένε πως άμα κάτι δεν το παρατηρήσεις τότε αυτό μπορεί να μην υπάρχει.
Βέβαια, από τη φυσική στην πολιτική, η απόσταση είναι έτη φωτός μακριά αλλά επειδή οι οπαδοί της Κβαντελλάδας όλο και πληθαίνουν, έχω να δηλώσω τα εξής:

Σας βλέπω.

Nice to be back. :D



Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

54 Σχόλια to “Κβαντελλάδα”

  1. Πάνος said

    Καλώστην! Καιρός ήταν… 🙂

  2. Γειά σου Πανούλη! 🙂

  3. fava said

    Welcome back!!! 😀

  4. Έμελλε να το ζήσω κι αυτό που ονειρεύτηκα;
    Επιστρέφει η Ψιλικατζού!

  5. Hi Favaki 🙂

  6. harisheiz said

    Καλωσόρισες!!! Ένα μόνο έχω να πω! Γιούπι!!!…

  7. Harisheiz, μισντ γιου του!

    Έλα, θα τελειώνουμε με τις χειραψίες; Ολόκληρη κβαντελλάδα έχουμε να παρατηρήσουμε! 😛

  8. και ‘μεις που σε βλέπουμε κάθε μέρα, τι να πούμε!

    😛

  9. νινα said

    γεια σου γλυκεια μου κωνσταντινα.χαθηκαμε….

  10. parafonos said

    Πες το σύμπτωση αλλά μόλις επέστρεψα και εγώ…

    Μήπως τελικά οι εκλογές μας θυμίζουν πόσο ισορροπημένοι άνθρωποι είμαστε σε σχέση με αυτούς 😉

  11. Pavlos said

    Που είσαι εσύ βρε κοπελάρα? Μας έλλειψες!!!

  12. Oneiros said

    Σε βλέπουμε (ινδιάνικος χαιρετισμός). Good to have you back 🙂

  13. Argos said

    Είναι τυχαία η χρονική στιγμή ή περίμενες να ψηφίσεις και μετά;;;
    Καλως ήρθες πίσω

  14. Sourotiri said

    Welcome back baby :)))))))))))

  15. Anemos said

    Ε, άντε ντε!

    Γουέλκαμ μπακ

  16. Sourotiri said

    Αδειομαι για να εξασκησω το εκλογικο μου δικαιωμα 🙂

    Και ποιος σου ειπε οτι την πατριδα την φυλαω εγω; Ποτε εγινε αυτο;;; Χαχαχαχα 🙂

  17. cpil said

    Τρελή έκπληξη με περίμενε στο Google Reader μου, welcome back.

  18. ALXIMIST said

    LEW NA PAW GA TSIGARA STO KBANTOPSILIKATZIDIKO SOY…

  19. indictos said

    🙂

  20. null said

    Welcome back! Ωραία εκεί που θα συζητούσαμε για την επιστροφή του ΓΑΠ, θα συζητάμε για την επιστροφή της Ψιλικατζούς! 🙂 🙂 🙂

  21. yo!reeka's said

    βρε καλώστο! βλέψω αψηφάς την κρίση και ξανανοίγεις το μαγαζί!

  22. renata said

    Μας έλειψες !! 🙂 Καλωσήρθες! 😀

  23. atheofobos said

    Εχω την εντύπωση ότι στο τέλος δεν άντεξες να αισθάνεσαι ,όπως λέει και η παροιμία-όλοι αντάμα κι ο ψωριάρης χώρια- και έτσι επέστρεψες στον τόπο του εγκλήματος!
    Ως ευ παρέστητε,λοιπόν !

  24. Sourotiri ουφ. Ησύχασα τώρα. 😛

    Cpil thnx!

    Alximist πρόσεχε γιατί θα σε παρατηρήσω! 🙂

    Indictos 😛

    Yo!reeka’s δε φταίω εγώ, μαζεύτηκε πολύ στοκ φιλαράκι και ξεχείλησαν οι αποθήκες. Να μην το ζπρώξω; 😛

    Ρενάτα μου κι εμένα. 🙂

  25. thirdeye3 said

    Αναστενάξαν τα ψηφιακά ραντάρ από χαρά…x-psilikatzoy is back! Ακόμα θυμάμαι πως καθόμουν σαν μαθητούδι δίπλα σου στη Σαλονίκη σε μια παρέα blogoτρελή, εκφραστηκότατη αλλά παν΄άπ’όλα ανθρώπινη. Εβίβα! Μας ελλείψες πολύ πολύ!

  26. N.Ago said

    Welcome back!!!
    Μέρα που διάλεξες πάντως! 😛

  27. AAR said

    Κωσταντίνα κι εγώ σε διάβαζα και χάρηκα που δεν είχα αφαιρέσει το feed όταν είδα πως επέστρεψες.

    A.A.R.
    (An Anonymous Reader)

  28. N.Ago ήταν απόλυτα σχεδιασμένο. 😉

    Α.Α.R. ευχαριστώ. 🙂

  29. db0 said

    Κάτι ήξερα και κράτησα της συνδρομή στο RSS ζωντανή. Καλώς (ξανά)ήρθες

  30. Domino said

    😉

  31. a8lios said

    Τί λε ρε φίλε?
    Να μια ευχάριστη έκπληξη για αυτό το καλοκαίρι…

  32. KiTaSuMbA said

    Βρε βρε… τι λες τώρα!!! Back from the disconnected η ψιλικατζού! ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ!!!

  33. Γεια!!!!! Θα πρωτοτυπήσω κι εγώ και θα πω καλώς μας ήρθες πάλι!!!!!! Ήταν ένα ευχάριστο νέο η επιστροφή σου 🙂

  34. Estarian said

    Βασικά άμα το παρατηρείς αλλάζει συμπεριφορά :p

  35. curiousss said

    Ήταν ανάγκη???

    και πάνω που έλεγα οτι το καλοκαίρι θα ησύχαζαμε…

  36. curiousss said

    και δε λες τίποτε…αφού ξέρεις ειμαι λίγο καθυστερημένος γενικώς

    τέρατο ε τέρατο

  37. katerina said

    δλδ εγώ έπρεπε να το μάθω τυχαία…
    καλά… καλά…

  38. lsim said

    Μόλις σήμερα σε (ξάνα)ανακάλυψα.
    Περιμένω καινούργιο βιβλίο …

Σχολιάστε

 
