X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

  • --------
  • Σελιδοδείκτης

  • Εγγραφή

  • Συμπληρώστε το mail σας για να λαμβάνετε εκεί τις ενημερώσεις του blog.

    Μαζί με 648 ακόμα followers

  • Kaltsovrako @ flickr

  • Τρέντι κλικς!

  • SheBlogs!

    SheBlogs!
  • RSS SheBlogs Feed

    • Έφτασε η εποχή για να φροντίσετε τα ξύλινα έπιπλα κήπου Σεπτεμβρίου 14, 2017
      Λατρεύουμε τα ξύλινα έπιπλα κήπου και τα χαιρόμαστε όλο το καλοκαίρι, τώρα που φθινοπωριάζει όμως πρέπει να τα φροντίσουμεThe post Έφτασε η εποχή για να φροντίσετε τα ξύλινα έπιπλα κήπου appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Pesto alla Genovese, το πέστο της Tiziana Σεπτεμβρίου 8, 2017
      Φτιάχνουμε Γενοβέζικο πέστο! μια αυθεντική ιταλική συνταγή που εκτός από βασιλικό, μυρίζει μεσόγειο σε όλο της το μεγαλείο!The post Pesto alla Genovese, το πέστο της Tiziana appeared first on SheBlogs.eu.
      Giannis Charpantidis
    • Σπουδή πάνω στο κρητικό πιλάφι Σεπτεμβρίου 6, 2017
      Το κρητικό πιλάφι είναι ένα τα πιο γνωστά πιάτα της κρητικής κουζίνας και η Καλλιόπη το μαγειρεύει με βασικό συστατικό το άρωμα των παιδικών της αναμνήσεωνThe post Σπουδή πάνω στο κρητικό πιλάφι appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Kalliopi Fountoulaki
    • Παντζάρια σε βάζο Σεπτεμβρίου 1, 2017
      Σκεφτήκατε ποτέ να διατηρήσετε παντζάρια σε βάζο για να έχετε έτοιμη σαλάτα ή μεζέ οποιαδήποτε στιγμή;The post Παντζάρια σε βάζο appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Τι είναι τα hashtags, πώς και που τα βάζουμε στο Internet Αύγουστος 28, 2017
      Ακόμα κι αν δε ξέρεις τι είναι τα hashtags, σίγουρα έχεις δει στην τηλεόραση τις περίεργες λεξούλες με το καγκελάκι. Ας δούμε τι είναι τα hashtagsThe post Τι είναι τα hashtags, πώς και που τα βάζουμε στο Internet appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Πιτιά Καρπάθου Αύγουστος 25, 2017
      Ξέρεις τι είναι τα πιτιά Καρπάθου; Εγώ όχι. Αλλά ξέρει η αναγνώστρια μας η Άννα και μας στέλνει τη συνταγή της για να μάθουμε και να τα δοκιμάσουμεThe post Πιτιά Καρπάθου appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Πως να κρατήσεις τους φίλους σου όταν αποφασίσεις να κάνεις παιδάκι Αύγουστος 22, 2017
      Όταν αποφασίζεις να κάνεις ένα παιδάκι η ζωή σου αλλάζει. Αν δε θέλεις να αλλάξουν και οι φίλοι σου, θα πρέπει να μάθεις να διαχειρίζεσαι κάποια πράγματαThe post Πως να κρατήσεις τους φίλους σου όταν αποφασίσεις να κάνεις παιδάκι appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Μεσογειακή μελιτζανοσαλάτα Αύγουστος 22, 2017
      Πειράζουμε τη μελιτζανοσαλάτα για να της προσθέσουμε μέσα κι άλλες καλοκαιρινές γεύσεις για να ξεφύγει από τα συνηθισμέναThe post Μεσογειακή μελιτζανοσαλάτα appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Φτιάξε Μπακάλικα Πικάντικα Πιπεράκια σε βάζο Αύγουστος 20, 2017
      Γέμισαν οι λαϊκές αγορές με μικρά , πράσινα, πικάντικα πιπεράκια! Πάμε να φτιάξουμε πικάντικα, μπακάλικα πιπεράκια σε βάζα για να έχουμε για όλη την επόμενη χρονιά.The post Φτιάξε Μπακάλικα Πικάντικα Πιπεράκια σε βάζο appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Τι είναι η κατηγορία Go Social – Φτιάξε καφέ Αύγουστος 19, 2017
      Το σκεπτικό μου πίσω από τη δημιουργία της κατηγορίας Go Social του SheBlogs. Τι σκέφτομαι και γιατί την δημιούργησα.The post Τι είναι η κατηγορία Go Social – Φτιάξε καφέ appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου

“ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΜΑΛΑΚΙΕΣ”

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιανουαρίου 30, 2008


Καλά, τι σημαίνει “δεν θέλω να δω το dvd”; Ότι δηλαδή αφού όλοι οι άλλοι θέλουν, εγώ είμαι ανώτερος άνθρωπος και το βάζω ταμπέλα να σας κάνω να σκάσετε; Ή να παραδειγματιστείτε και να προβληματιστείτε; Καλά, κανείς δεν σκέφτηκε πώς για να θέλει τόσος πολύς κόσμος να δει το dvd, χρειάστηκε χρόνια εκπαίδευση από την οποία δεν έχει γλιτώσει κανείς μας; Και πάμε τώρα να το παίξουμε οσίες τη στιγμή που και χωρίς dvd, μια χαρά τα ίδια κάνουμε; Πώς ακριβώς φτάσαμε μέχρι το dvd;

Το θέμα δηλαδή, είναι πόσο στ’ αλήθεια ανώτεροι άνθρωποι είμαστε και ποιους ακριβώς έχουμε πρωτίστως νομιμοποιήσει (και νομιμοποιούμε) για να φτάνουν στο σημείο να μας κουνάνε το ντιβιντάκι ως τρόπαιο που λυσσάμε ν΄αρπάξουμε στον αέρα με τα δόντια. Και φυσικά, τι feedback είχαν και έχουν από εμάς, για να φτάσουν σε τόσο ακραίο (ω μον ντιε) σημείο.

Σε όλη αυτή τη φρίκη που σκάει κάθε μέρα με ό,τι σκάνδαλα (δεν) μπορούσα να φανταστώ, το dvd δεν είναι παρά το κερασάκι στην τούρτα. Τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι για να τα επικαλούμαστε μετά το πέρας των βασανιστηρίων; Ποια ακριβώς η διάκριση των βασανιστηρίων για να κινητοποιηθούμε; Το μαστίγωμα είναι λιγότερο καταπάτηση από τον βιασμό, ας πούμε; Με δουλεύετε; Βασικότατα ανθρώπινα δικαιώματα έχουν ξεσκιστεί κανονικότατα με όλα αυτά που δημοσιοποιούνται καθημερινά. Έχεις κανάλια να κατηγορεί το ένα το άλλο, έχεις δημοσιογράφους να ξεσκίζονται live, έχεις πολιτικούς να γίνονται ρόμπα και μετά όοολοι σα να μη συμβαίνει τίποτα πάνε να προσκυνήσουν την άγια σωρό.

Θα μου πείτε εμείς, η διαδικτυακή κοινωνία, είμαστε ανώτεροι και θα δώσουμε το παράδειγμα στα πρόβατα, εμείς δεν είμαστε σαν τους «έξω». Θα σας πω αρχίδια είμαστε, γιατί δεν είδα κανέναν σας να συμμετάσχει σε καμιά κινητοποίηση «δεν θα ξαναγράψω ανεπιβεβαίωτες μαλακίες για εντυπωσιασμό», ή «δεν θα ξαναδιασύρω άνθρωπο χωρίς αποδείξεις επειδή δεν τον γουστάρω», ή «η ανωνυμία δεν είναι για να γίνεις μάγκας με clicks μαλάκα, γιατί όταν τη χρειαστείς δεν θα την έχεις».

Αντιθέτως, έχουμε τιγκάρει στα «αποκαλυπτικά» και «αιρετικά» blogs, να γράφουν ό,τι σενάριο τους κατέβει που το πλασάρουν για inside info, που κατηγορούν όποιον κάτσει με τις χειρότερες των κατηγοριών και τους διασύρουν χυδαία πολλές φορές συμπεριλαμβάνοντας και τις οικογένειές τους. Χωρίς καμία αίσθηση μέτρου, συνεπειών ή έστω στοιχειώδους ανθρωπιάς γι΄αυτά που γράφουν. Η διασταύρωση στοιχείων δε, είναι επιστημονική φαντασία. Κι αν τύχει και βγουν μια φορά κοντά στην αλήθεια, ανοίγουν σαμπάνιες για τη μεγάλη επιτυχία ενώ εμείς προσκυνάμε. Το χειρότερο όμως είναι, πως τροφοδοτείται και η τηλεόραση με ό,τι παπαριά γραφτεί κι όλοι οι υπόλοιποι, αντί να έχουμε γαμηθεί στις κινητοποιήσεις και τα banners για τα ανθρώπινα δικαιώματα, τα παρακολουθούμε σαν χάνοι, τα αναπαράγουμε κιόλας, άλλοι τα αναλύουμε, άλλοι τα επικροτούμε κι άμα έχουμε κέφια κάνουμε και χαβαλέ.

Όλη αυτή την αρένα, την στολίσαμε με ωραιότατα φωτοστέφανα τύπου «η δημοσιογραφία των πολιτών», «η ελευθερία του λόγου», «η επανάσταση των bloggers» και βγήκαμε τώρα όλοι ενωμένοι, να κράξουμε το αμέσως επόμενο λογικότατο πράγμα, το μοναδικό που θα μπορούσε να ακολουθήσει όλα αυτά, το εντελώς τελικό βασανιστήριο, την προβολή του βιασμού.

Bottom line, αυτό που θέλουμε είναι να κόψουμε τα χέρια ενός μανιώδους αυνάνα για να του την παίζουμε μόνο εμείς.


Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

Advertisements

122 Σχόλια to ““ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΜΑΛΑΚΙΕΣ””

  1. Παναγιώτης Καρακούλης said

    Συνέχισε να είσαι μαχητικ΄η, αν και τίποτα δεν αλλάζει.Τουλάχιστον ένα μαχητικό παρών είναι πολύ καλύτερο από το τίποτα εννοώ το απών
    Μαζι σου

  2. η διαδικτυακή κοινωνία δεν υπάρχειπαρά μόνο στα πλάνα «επικοινωνίας» των δημαγωγών. Πόσα πρέπει να δείτε για να το εμπεδώσετε;…

  3. Καλά, τι σημαίνει “δεν θέλω να δω το dvd”; Ότι δηλαδή αφού όλοι οι άλλοι θέλουν, εγώ είμαι ανώτερος άνθρωπος και το βάζω ταμπέλα να σας κάνω να σκάσετε; Ή να παραδειγματιστείτε και να προβληματιστείτε;

    Δεν θέλω να δω το dvd γιατί σιχαίνομαι την παραβίαση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και τον εκχυδαϊσμό της πληροφόρησης και την απαξίωση κάθε έννοιας και κάθε ηθικής ή έντιμης και αξιοπρεπούς στάσης.
    Καμιά ανωτερότητα δεν προβάλλω ποτέ και πουθενά, αγνοώ τις σχέσεις και τις «γραμμές» στα ιστολόγια, δεν ξέρω τους δημοσιογράφους, ούτε τους διάσημους ή τους άσημους.
    Δεν θέλω να κάνω κανέναν να «σκάσει», δεν το είχα ανάγκη ούτε στο νηπιαγωγείο, πόσο μάλλον να σωφρονίσω ή να παραδειγματίσω κανέναν. Δεν γνωρίζω κανέναν από αυτούς που πήραν την πρωτοβουλία και το είδα τυχαία σε φιλικό ιστολόγιο.
    Θεώρησα ότι είναι έξυπνος ο σχεδιασμός της εικόνας και επίσης ότι είναι μια υγιής αντίδραση στη σαπίλα και τη διαφθορά της εποχής.
    Δεν απολογούμαι φυσικά, δεν θα έμπαινα εύκολα σε τέτοιο τριπ, με ενόχλησε όμως η αντιμετώπισή σου με τον πιασάρικο τίτλο, που με οδηγεί στην απλή σκέψη, ότι οι γραμμές καλά κρατούν και στα ιστολόγια.
    Δεν θα επανέλθω. Απεχθάνομαι αντιπαραθέσεις και συζητήσεις που δεν οδηγούν πουθενά, δεδομένου του χάους που με χωρίζει από τις συνήθεις διαφημιστικές πρακτικές.
    Την καλημέρα μου.

  4. Okyrios said

    To μπλόγκιν προσωπικά το εκλαμβάνω σαν το καινούργιο παιχνιδάκι από τα τόσα καλούδια που μάς προσφέρει η τεχνολογία σήμερα.
    Ενημερωτικό, ψυχοχαλαρωτικό,διασκεδαστικό, αγχολυτικό, μπορεί να λειτουργήσει ακόμη και σαν μοντέρνα κλειδαρότρυπα και αυτό δε νομίζω ότι πρέπει αναγκαστικά να μάς γεμίζει με ενοχές.
    Θα μού πείς, καλά δεν είναι πρώτιστα χώρος προβληματισμού, πεδίο ανταλλαγής ιδεών, βήμα διαλογισμού πανίσχυρο και αμεσότερο από οτιδήποτε άλλο μέχρι σήμερα;
    Σύμφωνοι, είναι, όπως ήταν η εφημερίδα, η τηλεόραση ή ακόμη και η κινητή τηλεφωνία. Σκέψου πόσο θα μπορούσαν να αλλάξουν την ζωή μας αυτά τα 3 μέσα και δες τι χρήση τούς αποδώσαμε τελικά.
    Γιατί πιστεύεις ότι θα επιφυλλάξουμε μιά καλύτερη τύχη στα μπλόγκς?

  5. Queerdom said

    Και κανείς δε λέει ότι εμείς θα του την παίζουμε καλύτερα βέβαια.

    Και το Μαύρο Πρόβατο λέει τη μεγάλη αλήθεια..Ποια διαδυκτιακή κοινωνία; Αν είναι ποτέ δυνατόν.

    Τι κινητοποιήσεις έχουμε κάνει σα διαδυκτιακή κοινωνία; Α, εκείνη με τα μαύρα. Όχι, ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα, αλλά…όσοι μαλάκες υπάρχουν οffline, αλλοί τόσοι υπάρχουν κι online.

    Περίμενα να δω πότε κάποιος θα βγει να κράξει το «δε θέλω να δω το dvd». Και δε θα μπορούσε να γίνει καλύτερα. Εγώ θέλω να το δω πάντως. Ηδονοβλεψίας ούσα, ως όλοι.

  6. ολοι λενε οτι δεν θελουν να ξερουν τιποτε για το dvd…ουτε καν να δουν εικονες…και ολοι γι’αυτο ψαχνουν συνεχεια….
    Και πες οτι το βγαζει καποιος,που θα βγει σε λιγες μερες….
    τι θα καταλαβουμε;;;;;

  7. Σκέτη «ποίηση»

    Χαχαχαχα

    ούτε εγώ θα επανέλθω…

  8. Παίχτηκε κάτι???

  9. j95 said

    Δεν θέλω να δω το dvd γιατί σιχαίνομαι την παραβίαση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και τον εκχυδαϊσμό της πληροφόρησης και την απαξίωση κάθε έννοιας και κάθε ηθικής ή έντιμης και αξιοπρεπούς στάσης.

    Μα *ακριβώς* επειδή τα σιχαίνεσαι πρέπει να τα πάθουν οι πρωταγωνιστές του DVD. Αλλιώτικα να τους τιμωρήσουμε με ισόβιες δωρεάν διακοπές σε ξενοδοχείο πέντε αστέρων στην Ταϊτή, που δεν τις σιχαίνεται κανένας.

  10. e-lawyer said

    Θέλω να εξηγήσω ένα ζήτημα, γιατί καταλαβαίνω την οπτική σου ότι ήρθαν κάποιοι κυριλέ και μας κάνουν τους ανώτερους.
    Κατ’ αρχήν δεν είναι ζήτημα του αν θέλει η πλειοψηφία ή η μειοψηφία. Ο νόμος είναι ξεκάθαρος και το απαγορεύει να παιχτεί αυτό στην τηλεόραση. Είναι όμως γνωστό ότι οι νόμοι δεν εφαρμόζονται πάντοτε και το να επέμβει εκ των υστέρων ένας εισαγγελέας ή μια ανεξάρτητη αρχή, δεν έχει νόημα γιατι θα έχει γίνει το κακό.

    Προκειμένου να αποφασίσει ένα μ.μ.ε. αν θα το βγάλει ή όχι, θέλει να κάνει τους υπολογισμούς του: αν μας πιάσουν τι θα κάνουμε; θα έχουμε κάνει απόσβεση από τα έσοδα; θα μας πουν μπράβο ή φτου σας; Υπάρχει δηλαδή ένα ζύγισμα από το μέσο ενημέρωσης, το οποίο έχει τα δικά του μιντιακά και οικονομικά κριτήρια.

    Εδώ έρχεται ο ρόλος της κοινωνίας, η οποία μπορεί να πάρει θέση. Να πει δηλαδή: μην περιμένεις ότι θα σε αγοράσω και θα βγάλεις τις αποζημιώσεις σου από εμένα. Ή ότι θα μπορείς να επικαλεστείς: μα το κατέβασαν από το youtube 150.000 άτομα, άρα τους ενδιέφερε.

    Και υπάρχουν διάφορες απόψεις, ως μέλη της κοινωνίας πια. Αν τελικά παιχτεί και η υπόθεση φτάσει στα Δικαστήρια, οι δικαστές θα κρίνουν αν υπάρχει «δικαιολογημένο ενδιαφέρον της κοινής γνώμης». Θα λάβει δηλαδή υπόψη, σε ένα βαθμό, την θέση που θα πάρει η κοινή γνώμη.

    Η δική μου παρέμβαση έχει αυτό το χαρακτήρα: εμένα παιδιά, ως Βασίλη, μη με λάβετε υπόψη στους «δικαιολογημένα ενδιαφερόμενους», γιατί σε όσο μου αναλογεί δεν με ενδιαφέρει. Και εξηγώ τους λόγους, για τους οποίους ούτε νομικά, αλλά ούτε κοινωνικά και πολιτισμικά με ενδιαφέρει να δω το ίδιο το ωμό περιεχόμενο δύο ενηλίκων που κάνουν έρωτα. Ούτε με ενδιαφέρει να ακούσω ή να διαβάσω τι έλεγαν πάνω στο σεξ, γιατί στο σεξ καθένας έχει δικαίωμα να λέει ό,τι θέλει, όταν δεν ξέρει ότι καταγράφεται ο λόγος του και επιπλέον, αυτά που λέγονται πάνω στην φάση αυτή επίτρεψέ μου να μην μπορώ να τα θεωρώ ακριβή και νηφάλια, ώστε να μου καθορίσουν την άποψή μου ως πολίτη για την εν λόγω υπόθεση.

    Και, επίτρεψέ μου, να συνυπογράψω όλα αυτά που λες για τα «αποκαλυπτικά» μπλογκς, τη διασταύρωση της ειδησης και, θα προσέθετα, τη διάκριση σχολίου-είδησης. Πράγματα που υποστηρίζω καθημερινά από το e-lawyer, εδώ και 2,5 χρόνια που το έχω, με πολλά κείμενα, αναφορές στη δεοντολογία και λοιπά. Δεν είναι λοιπόν ότι ξύπνησα, αλλά ότι απλώς στην προκειμένη περίπτωση δεν πάει άλλο. Δεν θέλω να ντρέπομαι άλλο για αυτήν την κατάσταση που μπορούμε να προλάβουμε, απλώς λέγοντας τη γνώμη μας.

  11. Γητεύτρια, δέχομαι και επαυξάνω ότι οι προθέσεις και οι δικές σου και των άλλων παιδιών ήταν πολύ καλές, παρόλα αυτά διαφωνώ γιατί αργήσαμε ή εθελοτυφλούμε σε όλα τα υπόλοιπα. Ο τίτλος δε, αφορά τις μαλακίες που γράφονται ως αποκαλύψεις στα blogs και όχι στην κινητοποίησή σας. Είτε επανέλθεις, είτε όχι, δεν έχω κανένα σκοπό να διαπληκτιστώ παρά μόνο να πω την άποψή μου στο blog μου.
    Και μην κάνεις το λάθος να υπερασπίζεσαι τη «διαδικτυακή κοινωνία» που όπως πολύ πολύ σωστά λέει και το Μαύρο Πρόβατο, δεν υφίσταται παρά μόνο για συγκεκριμένους σκοπούς.

  12. cyrusgeo said

    Ο πόλεμος των καναλιών και το αλληλοξέσκισμα των δημοσιογράφων θα μπορούσε να αποβούν θετικά — αν οι μαχητές δεν τα (ξανα)βρουν στην πορεία…

  13. j95

    Δεν το παθαίνουν οι πρωταγωνιστές. Το παθαίνουμε εμείς. Και δεν είναι τόσο απλό όσο το θέτεις. Και ξέρεις ότι δεν υπερασπίζομαι τους πρωταγωνιστές, σε καμία περίπτωση. Ούτε ζητώ καμία επιείκια για δαύτους. Σκέφτομαι όμως εκτός του τραγικού γιου του, και τα υπόλοιπα παιδιά. Τα δικά μας παιδιά. Που μεγαλώνουνε μέσα στη σήψη και στην κατινιά. Να τα δουν οι δικαστές τα dvd. Όχι εμείς. Ντρέπομαι να κοιτάξω τον αποστολέα στα γράμματα των συγκατοίκων μου, με φαντάζεσαι να βλέπω τις σκηνές απ’ το κρεβάτι τους στην τηλεόραση; Πόσο μάλλον στα ιστολόγια; Δεν το αντέχω. Το θεωρώ φρίκη. Έχω απωθημένο από τον αυριανισμό. Μου άφησε κατάλοιπα σαν το σεισμό. Είναι σαν το συντροφικό κέρατο. Προτιμώ να το φάω, από το να τον ψάξω. Αργά ή γρήγορα θα φανεί. Αλλά την κατινιά δε θα την έχω υποστεί. Γενικά είμαι της άποψης καλύτερα χίλιοι ένοχοι έξω, από έναν αθώο μέσα. Και ο αθώος εν προκειμένω, είναι ο πολίτης που σημαδεύεται δια βίου, με εικόνες τέτοιες και διαβρώνεται. Εθίζεται στο σκληρό, πώς να το πω; Κι αν σας φαίνονται παρωχημένα αυτά που λέω, κάποτε θα καταλάβετε ότι κάθαρση δε γίνεται με αυτόν τον τρόπο για να αποδοθεί δικαιοσύνη, αλλά για να κάνει νούμερα το Μέγκα και οι ΘεμοΜάκηδες!

    x-psilikatzoy
    Δεν είναι όλη η ιστόσφαιρα σάπια, παιδιά. Αρνούμαι να το δεχτώ. Και θα την υπερασπίζομαι γιατί μπορεί να αποτελέσει μια ανεξέλεγκτη υγιή φωνή, τρομακτικής δύναμης, αρκεί να μείνει καθαρή και έξω απ’ τα κυκλώματα. Πέντε θες, πέντε. Αλλά θα είναι φωνές καθαρές και όχι φερέφωνα συγκροτημάτων ή κομμάτων.
    Σ’ ευχαριστώ για την απάντηση. Το εκτιμώ. 🙂

  14. Eπανέρχομαι και γω λοιπόν, Αμ, τί;

    Αυτή η «συνήθης διαφημιστική πρακτική», μαχαιριά στην καρδιά μου ήταν!

    …. ταμπέλες και ταμπελάκια …..αλλλά από περιτύλιγμα σκίζουμε!

  15. Να σου πω βρε καλτσόβρακο, που δεν ξέρω εξ’ ονόματος ποιού ομιλείς και ποιός είσαι; Είπα, είμαι άσχετη, Ζω στην κοσμάρα μου αυτήν της «ποίησης». 😉 Να μην παρερμηνεύεις τα λόγια μου όμως για να μην μαχαιρώνεται τζάμπα η καρδούλα σου. Το συνηθισμένη διαφημιστική πρακτική, κόλλαγε στις πιασάρικες αντιπαραθέσεις που γίνονται στα ιστολόγια και είπα ότι δεν τις κάνω. Δεν ακολουθώ τέτοιες πρακτικές. Διάλογο να κάνουμε όσο θες. Τζάμπα μου πληγώθηκες! :)))
    Για ποιό περιτύλιγμα λέγαμε; 😉

  16. j95 said

    Η κόρη σου Γητεύτρια μια μέρα θα πάει για δουλειά, και το αφεντικό θα απαιτήσει πίπα.

    Και δεν είναι το ίδιο οι προσωπικές στιγμές με τις σεξουαλικές στιγμές.

  17. […] https://xpsilikatzoy.wordpress.com/2008/01/30/0130012008/  […]

  18. Η κόρη μου j95 είναι τσαμπούκι και ψαρώνει τ’ αφεντικά, σαν τη μάνα της και κανένα αφεντικό δε θα τολμήσει να απαιτήσει το παραμικρό γιατί μια ματιά μας μόνο φτάνει αεροπλάνο να τον κάνει. :Ρ
    Μην μπερδεύεις τον μωρόχαυλο και τον αγαθοτέτοιο, με τον αξιοπρεπή και τον σοβαρό. Αν δεν ξεκατινιάζεσαι δε σημαίνει ότι σε φάγανε λάχανο. Δεν είμαι σίγουρη για το αντίθετο…

  19. Είμαι ευαίσθητος και πληγώνομαι ευκολα σήμερα, φαίνεται.

    Ο Μάκης είμαι. Ο ίδιονας

    Τσίμπα ένα φιλάκι να λήξει η παρεξήγηση. Σμούτς! (τσάμπα να πάνε τόσα χαμογελάκια! Κρίμα και άδικο)
    😉

  20. sakafiora said

    Θέλουμε το DVD σε εθνικό δίκτυο τώρα! Να παίζουν όλα τα κανάλια το ίδιο. Αμ πώς!

  21. j95 said

    Τότε λογικά θα δυσκολευτεί λίγο να βρει δουλειά, και ειδικά στο Δημόσιο.

  22. Είσαι πολύ γλυκό φατσόνι! Σ’ έκοψα εγώ στο χαζοκούτι! Κρατάς μυστικό; Με τις πιο καλές μου φίλες έτσι ξεκινήσαμε. Παραλίγο μπουνιές(λεκτικές βρε!)…
    Ανταποδίδω ένα ολοσβούριχτο και σ’ ευχαριστώ που με άντεξες! Προφανώς είμαστε από παρόμοια πάστα… 😉
    Κι αυτόν τον άλλον j95, τον πάω. Κι ας μου τα κάνει κρόσσια με τις αντιρρήσεις του! :)))
    Καλό απόγευμα σε όλους! Αφού κατά βάθος συμφωνούμε… προς τί τόσα πλήκτρα; Χάνουμε κι ενέργεια…

  23. Για Δημόσιο δεν το συζητάμε. Είναι 26 κι έχει αλλάξει 20 δουλειές. Το Δημόσιο δεν την πάει και δεν το πάει… 😉

  24. Ντούρασελ (συγνώμη δια το διαφημιστικόν)

  25. sofistis said

    χ-psilikatzoy
    συμφωνώ μαζί σου, αν και νομίζω ότι είσαι πολύ ευγενική..τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα απο ότι τα βλέπεις.. Δες αν δεν βαριέσαι το μπλόγκ μου για να μην τα ξαναγράφω..

  26. Έλα βρε Σοφιστή και ξέχασα να σου βάλω λινκ μετά την γαμάτη αρθράρα που έγραψες χθες! Βιαζόμουν και ούτε ένα σχόλιο δε σου άφησα. Μπράβο και πάλι μπράβο.

    γμτ βρήκα μέρα να πήζω! Γκρρρρρ!!!!

  27. SimonSays said

    Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένη; Σε ποιά μπλόγκς και ποιά ανεπιβεβαίωτα άρθρα αναφέρεσαι συγκεκριμένα;

    Ας παίξω όμως το δικηγόρο του διαβόλου σχετικά με το DVD: πέρα από την περιέργεια γύρω από το σεξουαλικό περιεχόμενο, υπάρχει (απ’ότι διαβάζω τουλάχιστον)μια γενική απορία από αρκετό κόσμο σε αυτή την υπόθεση για το ποιός είναι ο θύτης και ποιός το θύμα.

  28. roidis said

    (ψιθυριστά)
    κι εγώ που δεν ασχολήθηκα;
    .
    φιλάκια
    (αυτά θέλω ν’ ακουστούν)

  29. θα το δούμε.. Αλλά με μια αίσθηση αυτοθυσίας. Υπαρχούν ΠΟΛΛΑ λιγότερο αντιαισθητικά πράγματα να δει κανείς!

    Τα σέβη μου

  30. harisheiz said

    Συμφωνώ απόλυτα και ανησυχητικά, η ποιότητα της blogόσφαιρας, η αισθητική και η «ηθική» (σκατά λέξη αλλά δεν βρίσκω άλλη αυτή τη στιγμή) του ψηφιακού λόγου είναι ένα σημαντικό ζήτημα αυτών των ημερών που πρέπει να μας προβληματίσει. Το χυδαίο και το κιτς θυμίζουν χούντα. Ανέβασα παρόμοιο post πρόσφατα, http://crazycows.wordpress.com/2008/01/29/etsi-fwnakste-oloi-mazi/

  31. Βρε Κωνσταντίνα γιατί απαραίτητα να σημαίνει πως δηλώνουν «ανώτεροι» όσοι δεν θέλουν να το δουν επειδή τους απωθεί όλο αυτό που συμβαίνει; Πειράζει που δεν έχω καμία περιέργεια να το δω; Πειράζει που και μόνο η κουβέντα γύρω από αυτό το θέμα με κουράζει και βαριέμαι να δω και ειδήσεις στην τηλεόραση; Πειράζει που δεν θέλω να μοιάζω με όλους τους άλλους σε αυτό το θέμα; Πειράζει που έχω άλλα ζόρια και καημούς από το να ασχοληθώ ποιος ήταν θύμα ή θύτης; Πειράζει που θεωρώ ηθικά εξίσου υπεύθυνους και τους δύο και θύμα και θύτη ένα αξεχώριστο ζευγάρι; Πειράζει που δεν κατανοώ το «το έκανα για να βρω δουλειά»; Αν εσύ ή όποιος άλλος με βλέπει έτσι ως «ανώτερη» πρόβλημα του 🙂 Πειράζει που είμαι ανεπίδεκτη της εκπαίδευσης που όλοι υφιστάμεθα χρόνια; Είμαι κοινωνικό περιθώριο και το ξέρω για τα σημερινά κοινωνικά δεδομένα, αν αυτό ερμηνεύεται ως ανωτερότητα δεν είναι δική μου ευθύνη 🙂

  32. Επιπλέον δεν έχω νομιμοποιήσει κανέναν «να φτάνει στο σημείο να μου κουνάει το ντιβιντάκι ως τρόπαιο που λυσσάω ν΄αρπάξω στον αέρα με τα δόντια» και αυτό έχει ένα τίμημα που ευχαρίστως το πληρώνω διότι προτιμώ να είμαι κοινωνικό περιθώριο και να τα έχω καλά με τον εαυτό μου πρωτίστως. Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο εσύ ενοχοποιείς αφενός τον εαυτό σου και θεωρείς πως νομιμοποίησες (-ποιήσαμε) κάποιους να κάνουν αυτό που κάνουν. Το ότι μπορεί να ανήκω στη μειοψηφία που δεν τους νομιμοποιεί δεν σημαίνει ότι με το ζόρι πρέπει να έχω και εγώ ενοχές. Η δημοκρατία είναι πολίτευμα με αργές διαδικασίες, άρα δεν μπορώ να πιάσω κανέναν από το λαιμό να απορρίψει όλα αυτά τα σκουπίδια. Μπορώ να δηλώνω όμως πως δεν τα θέλω και όποιος θέλει ακολουθεί 🙂

  33. artois said

    Αν το ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΜΑΛΑΚΙΕΣ αναφέρεται στο ποστ σου, το προσυπογράφω.

  34. Και καλά ξηγιεσαι.

  35. Επίσης να προσθέσω Κωνσταντίνα, πως αν το ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΜΑΛΑΚΙΕΣ αναφέρεται και στο δικό μου ποστ, του βάζω σφραγίδα, χαρτόσημο και βουρ για επικύρωση. Τί λες τώρα!

  36. […] αισιόδοξη. Για ποιο λόγο λοιπόν να νοιάζομαι για DVD Κωνσταντίνα μου; Χρειάζομαι ελπίδα να τρέφω την ψυχούλα μου και όχι […]

  37. Παναγιώτης Καρακούλης said

    Θα μπορούσε κανείς να θυμώσει με το περιεχόμενο του κειμένου, εγώ όμως στέκομαι στο ύφος του λόγου.Οφείλω να ομολογήσω ότι το ύφος του κειμένου από άποψη γλωσσικού ιδιώματος είναι άκρως ελκυστικό.Συνίσταται από ένα μίγμα γλώσσας του νεανικού συρμού και καλών ελληνικών.Με άλλα λόγια πρόκειται για ένα μίγμα νευρώδες με τσαγανό και μαγκιά δηλαδή λόγος αφυπνιστικός κάτι σαν γροθιά.Η συβουλή μου; ΣΥΝΕΧΙΣΕ!!!

  38. Coolplatanos, έλα ρε συ, είσαι η τελευταία που είχα στο μυαλό μου γράφοντας όλα αυτά. Το point όμως είναι πως με ένα ακόμη banner δουλειά δεν κάνουμε. Ξεκινήστε γμτ μια κινητοποίηση που να έχει συγκεκριμένο σκοπό και αποτέλεσμα όπως π.χ. «από 1/2/2008 – 15/2/2008 δεν θα αγοράσω ΚΑΜΙΑ εφημερίδα» ή φτιάχτε μια μαύρη λίστα με εκπομπές που διαδοχικά θα σαμποτάρουμε για κάνα μήνα την κάθεμιά. Κι όποιος συμμετάσχει, καλό θα ‘ναι. Τα «δεν θέλω να δω το dvd» είναι ακαδημαικά και για ακόμα μια φορά, αναποτελεσματικά. Αυτό είπα. (‘νταξ’ λίγο άγρια, αλλά τα είχα πάρει). 🙂

    artois, πόσο στ’ αρχίδια μου.

    Γιατρέ, μ’ έχεις κάνει αλοιφή τώρα αλλά αποδίδω τα κοπλιμέντα σου στον ενθουσιασμό του πρωτάρη. Κάνα μηνάκι ακόμα και να δεις γαλλικά που θα σούρνεις κι εσύ! (ευχαριστώ) 😀

  39. Κωσταντίνα σε παρακαλώωωωωωωωωωω!

    Με ξένα κόλυβα;

  40. [Καλτσό ξένα;;;; Τα δικά μου δικά σου και τα δικά σου πάαααλι δικά σου;;; Έλα, να σοβαρευτούμε λιγάκι εδώ μέσα!!!]

  41. ΄:I

  42. Κωνσταντίνα προσωπικά δεν αγοράζω πολιτική εφημερίδα (παρόλο που δούλευα σε οικονομική εφημερίδα! που για καλή μου τύχη δεν είχε λόγο να πέφτει τόσο σε επίπεδο…) εδώ και κοντά 25 χρόνια! Αγόραζα μόνο Ποντίκι τακτικά κάθε εβδομάδα μέχρι πριν μία δεκαετία περίπου. Κάποτε, μέχρι τα 20 τόσα μου (είμαι 50 πια!) ρουφούσα τα ρεπορτάζ των πολιτικών εφημερίδων, κάτι είχαν να μου πουν! Τώρα πια υπάρχουν ελάχιστα πράγματα που νιώθω να με αφορούν στις πολιτικές εφημερίδες. Στην ΕΣΗΕΑ που είμαι ψηφίζω κάποιους που ελπίζω να μας βγάλουν από το τέλμα, αλλά η πλειοψηφία ψηφίζει άλλους… Τι να τους κάνω; Να τους δείρω να αλλάξουν μυαλά; Δεν μου πάει το στύλ 🙂 Το ότι ο τύπος περνάει κρίση το γνωρίζουν από το 1992! Τότε είχε γίνει μία διεθνής συνάντηση στο Ιντερκοντινένταλ και είχαν ακούσει τα πρώτα μαντάτα και σύντομα τα είδαν και στις πτώσεις των πωλήσεων φύλλων. Η επιλογή τους; Να βάζουν cd και κόντρα ένθετα. Συμβουλάτορες οι μαρκετίστες που θεωρούν ότι ο λόγος δεν πουλάει και πρέπει απλά να υπογραμμίζει τις διαφημίσεις! Αυτό το στοιχείο από καταγγελία αρκετών σε ημερίδα στην ΕΣΗΕΑ. Πρέπει να μοιάζοι λέει ο τύπος στην τηλεόραση που πουλάει εικόνα, διότι ο κόσμος βιάζεται και δεν διαβάζει, θέλει μόνο την είδηση… Αναρωτιέμαι πώς διαβάζει όμως τόσα πολλά ποστ στα blog κάποιος κόσμος και πού το μέτρησαν οι ξύπνιοι; Εξέτασαν τι θα ήθελε να διαβάζει ο κόσμος; Όχι φυσικά! Διότι οι δημοσιογράφοι έχουν καταντήσει ένας κλάδος που ομφαλοσκοπεί… και αυτοναρκισσεύεται! Τα είπα στο Φλας την Κυριακή 27/1 και ελπίζω να μου δώσουν αντίγραφο της εκπομπής και να την ανεβάσω στη σελίδα μου. Τηλεόραση επίσης την είχα κομένη για πάνω από δεκαετία. Την ξανάβαλα σπίτι για επαγγελματικούς λόγους ίσα να αναγνωρίζω κάποιους που χρειαζόταν για τη δουλειά μου, μια και είχε ανανεωθεί η πολιτική σκηνή… στους επιμέρους, διότι οι άλλοι παραμένουν «σταθερές αξίες» 🙂
    Δημιούργησα το blog ακριβώς γιατί δεν αντέχω τη μπόχα του χώρου μου και γιατί ήξερα πως αυτά που θα ήθελα να πω δύσκολα θα κατάφερνα να γίνουν δεκτά. Οχι, δεν είναι όλοι οι δημοσιογράφοι αυτό που είναι οι γκλαμουράτοι και μίζεροι και χαβαλέδες, αλλά σίγουρα και αυτοί που είναι σοβαροί παλεύουν για να αναδεικνύεται η δουλειά τους που αποτελεί όαση κάποιες φορές. Αρνήθηκα να κανιβαλίζω… Οταν μου ζητήθηκε, τη χρονιά που έγινε το ατύχημα με τους Ελληνες τουρίστες στην Κωνσταντινούπολη, να ρωτήσω τους οδυρόμενους συγγενείς για τους χαμένους αγαπημένους τους την ηλίθια ερώτηση «πώς νιώθετε;» το απέφυγα με μία δικαιολογία. Επέλεξα να είμαι στο παρασκήνιο αυτού του χώρου για να νιώθω αξιοπρεπής. Αγαπώ αυτή τη δουλειά ως ουσιαστική ενημέρωση και όχι ως κλειδαρότρυπα. Ντρέπομαι να δηλώνω δημοσιογράφος εξαιτίας αυτής όλης της κατάντιας από μερικούς που κάνουν πολύ φασαρία και ας μην είναι πλειοψηφία. Βλέπεις τα κύμβαλα πάντα κάνουν περισσότερη φασαρία…
    Συμφωνώ μαζί σου για καμπάνια σαμποτάζ διαρκείας με εκπομπές σε μαύρη λίστα. Ετσι και αλλιώς δεν τις βλέπω, δεν θα μου στοιχίσει 🙂 Το «δεν θέλω να δω το DVD» δεν συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι είναι ακαδημαϊκό. Εμένα τουλάχιστον το κείμενο του E- Lawyer μου έδειξε τι με ενοχλούσε και τηρούσα σιωπή και αποχή από όλη αυτή την ιστορία. Το βρήκα περισσότερο συμβολικό για όλα τα σκουπίδια που μας προβάλλουν και γι’ αυτό συμφώνησα άμεσα και το πρόβαλα χθες που το είδα, αλλά δεν έχω καμία αντίρρηση να πάρει ευρύτερη διάσταση το θέμα και να έχει και συνέχεια. Ας το οργανώσουμε! Είμαι μέσα! Προτείνω για τη λίστα όλες τις μεσημεριανές και πρωινές αηδίες που όμως δεν ξέρω τίτλους διότι έχω πάνω από χρόνο σχεδόν να παρακολουθήσω και πάλι τηλεόραση. Προτείνω «αποχή» από ό,τι νιώθουμε να υποτιμά τη νοημοσύνη μας. Αποχή από εισαγγελάτους και κλειδαρότρυπες, από τάχα μου εξέταση παραφυσικών φαινομένων με το στυλ Χαρβαβέλα. Εκτιμούσα κάποτε τον Χαρδαβέλα σαν δημοσιογράφο της εποχής των Ρεπόρτερ (Λιάνης, Δημαράς, Χαρδαβέλας), δεν εκτιμώ τον Χαρδαβέλα των αθέατων και λοιπών κόσμων, παρόλο που με ενδιαφέρουν τέτοια φαινόμενα και ξέρεις τα κολλήματά μου με διάφορα του εξωεπιστημονικού χώρου. Αλλά παρόλα αυτά θεωρώ ότι ο τρόπος που τα εξετάζει ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος ότι υποτιμούν συχνά επίσης τη νοημοσύνη μου και μάλιστα μία μέρα του είχα γράψει ένα εκτενέστατο email στο οποίο ποτέ δεν έλαβα απάντηση. Είμαι μέσα λοιπόν στο να σαμποτάρουμε οποιοδήποτε υλικό μας σερβίρουν που μας υποτιμά σαν πολίτες. Ας πέσουν προτάσεις και από άλλους και θα είμαι η πρώτη που θα το προβάλλω από τη σελίδα μου. Αμ έπος αμ έργο!

  43. Α! Αν γουστάρεις πρόβαλε αυτό που κάνει ο δήμος Ραχών Ικαρίας. Το βρήκα στο blog του Τσιμιτάκη. Αρνούνται να κάνουν αργία στην κηδεία του Χριστόδουλου δηλώνοντας ότι ανήκουν σαν υπηρεσία στο κράτος και όχι στην Εκκλησία. Νομίζω αξίζουν τον κόπο να προβάλλονται τέτοιες κινήσεις 🙂 Η δική μου τακτική τουλάχιστον είναι να προβάλω ό,τι θεωρώ θετικό, από το να ασχολούμαι με τις κοπριές τους…

  44. Και τέλος προτείνω εκτός από μαύρη λίστα να γίνει και λίστα με εκπομπές που αξίζει να τις δει κανείς σαν τον Εξάντα του Αυγερόπουλου π.χ. που είναι ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ! για μένα όπως και μερικοί ακόμα. Υπάρχουν διαμάντια που χάνονται μέσα στα σκατά…

  45. […] σαμποτάρισμα τηλεοπτικών και έντυπων σκουπιδιών. Διαβάστε το κείμενο της και τα σχόλια και μακάρι να προκύψει περαιτέρω μία […]

  46. Rodia said

    «…να μας κουνάνε το ντιβιντάκι ως τρόπαιο που λυσσάμε ν΄αρπάξουμε στον αέρα με τα δόντια.» Απιστευτη εικονα!!!!! χαχαχαχαχα
    Εισαι μεγαλη λεμε :-)))))

    –>> για τα υπολοιπα, ολα καλογραμμενα, με καλυτερο τροπο απο αυτον που μας… γραφουν.
    –>> Εγω ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΟ DVD. Πειραζει..???

  47. buzz said

    ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΜΑΛΑΚΙΕΣ (X-PSILIKATZOY)

    …για να φτάνουν στο σημείο να μας κουνάνε το ντιβιντάκι ως τρόπαιο που λυσσάμε ν΄αρπάξουμε στον αέρα με τα δόντια.

  48. okyrios said

    Kουράστηκα ρε
    δε θέλω ούτε εφημερίδα, ούτε DVD,ούτε εφημερίδα με DVD,ούτε DVD με εφημερίδα…
    Αποφασίστε τι θα σαμποτάρομεν για να το γουστάρομεν

    Έχασες τίποτις αγόρι μου???

  49. dimitris-r said

    Ποιο DVD;

  50. harisheiz said

    Μόλις είδα στην λίστα της wordpress ότι το post σου ανέβηκε πρώτο, δυστυχώς αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι όλοι όσοι το διάβασαν συμφωνούν μαζί σου (αν και πολύ θα το ήθελα) αλλά τουλάχιστον είναι ελπιδοφόρο ότι επιτέλους μετά από αρκετές μέρες μια υγιής άποψη ακούγεται σε τέτοιο βαθμό ωστέ να αποκαθηλώσει την καφρίλα από την πρώτη θέση της αναγνωσιμότητας. Δεν ξέρω τι μπορεί να σημαίνει αυτό για την ποιότητα του blogging όμως θέλω να ελπίζω ότι οι αριθμοί των αναγνωστών έχουν ουσιαστικό αντίκρισμα και αποτυπώνουν ότι υπάρχει και κόσμος που πραγματικά ενστερνίζεται αυτά που γράφεις γιατί «ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ».

  51. arkoudas said

    Eγώ δεν θέλω να δω το dvd! Καλημέρα!

  52. sofistis said

    psilikatzoy μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.. Χαίρομαι πού βρήκες το κείμενο μου για τη φαιδρότητα των bloggers «γαμάτο»..

  53. par1saktos said

    συμφωνω κι επαυξανω και τα ιδια λεω κι εγω στο τελευταιο μου ποστ.γεμισαμε ‘δημοσιογραφικα’ μπλογκ που απλα αναπαραγουν τα σκατα της τηλεορασης…ελεος

  54. cyrusgeo said

    coolplatanos, να γράφεις συχνότερα τέτοια σχόλια…

  55. Luke no Look said

    Συμφωνώ, κι εγώ δεν θέλω να δω το DVD.
    Μια ματιά σε μια φωτογραφία με εκείνους τους πατσάδες του αυτόχειρα και στην ασχημόφατσα εκβιάστρια φτάνουν.
    Εσείς οι ηδονοβλεψίες τι περάσατε μια τέτοια σεξουαλική μιζέρια;
    Την Αντζελίνα με τον Μπραντ;
    Έχει και η αισθητική τα υπαρκτά όρια της.
    Βέβαια για τους λυμματοδότες το κέρδος δεν έχει όρια.

    Το κατρακύλισμα στον τύπο, στα ΜΜΕ και στο καταναλωτικό κοινό άρχισε με την εφημερίδα Απογευματινή και τις τσόντες της. Αργότερα κέρδισε την πλειοψηφία του λαού με τον γεροξεκούτη Παπανδρέου και την νυμφομανή γάτα της εξουσίας Δήμητρα Λιάνη.
    Πέρασαν δυο ολόκληρες γενιές παιδιών και νέων στην μαζική επιθετική έκθεση και εκθείαση του πορνό σαν εκπαιδευτικό εργαλείο της νεολαίας μας.
    Το Internet, και τα Tube συμπληρώνουν με όλες τις λεπτομέρειες ότι παρέλειψε λόγω ελλιπούς χρόνου ή μαθήσεως η ΕΔΠΣ (Ελληνική Δημιοσιογραφική Πορνογραφική Συντεχνία).

    Το μποϋκοτάρισμα είναι καλή ιδέα αν είναι ένα μαζικό κίνημα διαμαρτυρίας και όχι μόνο μια σπασμωδική κίνηση ολίγων εκλεκτών φίλων αλλά δεν είναι καλύτερα να αρχίσουμε πρώτα το ξέπλυμα από τον εαυτό μας και τα παιδιά μας;

    Μερικές ιδέες στα πεταχτά:

    Αν πρέπει να μάθουμε στα παιδιά μας τι ζητάει ο κάθε εκ-βιαστής εργοδότης αντί να τον καταγγείλουμε στην Δικαιοσύνη ¨για να μην μπούμε σε μπελάδες¨ τότε είμαστε υπεύθυνοι για την συσσώρευση τέτοιας λυμματολάσπης στην κοινωνία μας.
    Τέτοιοι εργοδότες είναι καλοί για καταναγκαστικά έργα.

    Η ελευθερία του πορνογραφικού λόγου και στην συγκεκριμένη περίπτωση της πορνογραφικής εικόνας είναι για ιδιωτική κατανάλωση ενηλίκων.
    Όταν προβάλλεται στα παιδιά έστω και ακούσια τότε είναι έγκλημα.

    p.s.
    Οι παπάδες στις ράχες της Ικαρίας που θέλουν να ανήκουν σαν υπηρεσία του κράτους πρέπει να ακολουθούν τις διαταγές της υπηρεσίας τους μια και δεν θέλουν να ακολουθούν την συνείδησή τους. Θέλουν και διαφήμιση!
    Τέτοιοι υποκριτές θυμίζουν τον τρομοκράτη βομβιστή αγιογράφο.
    Μετά από κάθε εκτέλεση ίσως πίστευε ότι έπαιρνε συγχωροχάρτι από τον Θεό ζωγραφίζοντας Τον. Η υποκρισία των φανατικών εγωιστών είναι πολύ αποτελεσματική για την διάβρωση του χαρακτήρα του Εγώ τους.

  56. @ Luke no Look

    «Αν πρέπει να μάθουμε στα παιδιά μας τι ζητάει ο κάθε εκ-βιαστής εργοδότης αντί να τον καταγγείλουμε στην Δικαιοσύνη ¨για να μην μπούμε σε μπελάδες¨ τότε είμαστε υπεύθυνοι για την συσσώρευση τέτοιας λυμματολάσπης στην κοινωνία μας.
    Τέτοιοι εργοδότες είναι καλοί για καταναγκαστικά έργα.»

    Αν τα παιδιά μας έκαναν αυτό που προτείνεις, αγαπητέ φίλε, θα έπρεπε να στήσουν και μια σκηνούλα στην Ευελπίδων γιατί θα ήταν καθημερινά εκεί. Και να δικαιώνονταν, να πεις πάει στο διάλο… να κατοικοεδρεύσω εκεί. Δυστυχώς όμως, στο 99% των περιπτώσεων, θα έβγαινε αθώος ο κατηγορούμενος και διαπομπευμένη η τύπισσα που «τα ήθελε ο κ*λος της», «ας μην του κουνιότανε» και οι λοιπές κλασικές ατάκες μιας κοινωνίας δομημένης έτσι όπως η δική μας. Άσε που δε θα ξανάβρισκε δουλειά πουθενά, γιατί το «συνάφι» αλληλοστηρίζεται.
    Η λύση είναι να μάθεις στο παιδί να ευνουχίζει τον κάθε λίγδα, με την προσωπικότητά του, προλαβαίνοντας την όποια κρούση ή ενόχληση ή έστω σκέψη! Με όπλα ισχυρά, όπως μόρφωση δυνατή(άκρως ψαρωτικό κι ευνουχιστικό), απαξίωση, ειρωνεία και περιφρόνηση στον επίδοξο. Σε διαβεβαιώ ότι προτιμά να την καταπιεί, παρά να του αρθεί έστω σε αξιοπρεπές ύψος. 😉
    Αυτό για τον γαμ*κουλα-εργδότη, είναι όντως καταναγκαστικό έργο! Αλλά την κάνει γαργάρα γιατί δεν τον άφησες να εκτεθεί. Έτσι απλά σε πολεμά αναίτια και αναεξήγητα, αν και όπου μπορεί να σε βρει μείον στη δουλειά. Που δε σε βρίσκει και λυσσομανά… απλώς!

  57. @Luke no Look για ποιους παπάδες μιλάς στις Ράχες Ικαρίας; Δεν είναι παπάδες αυτοί που δεν ήθελαν την αργία, αλλά δημοτικοί υπάλληλοι αγαπητέ

  58. Δηλαδή αν ήταν ο Μπραντ και κανένα τρικαβλο γκομενάκι σε ανάλογη περίπτωση, θα θέλαμε να το παρακολουθήσουμε;

    Το video αυτό ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ* να περιέχει κουβέντες ενός γενικού γραμματέα (έστω και με σώβρακο μονάχα) και της ιδιαιτέρας αυτού/ συνεταιρου του σε διάφορες οργανώσεις (μεταξύ αυτών και της συζύγου του πρωθυπουργού)/ μιας συμβασιούχου.
    Για να αποδειχθεί λοιπόν πως κάτι τέτοιο συμβαίνει ή το αντίθετο (δηλ, ήταν απλώς ένα καβλάντισμα μεταξύ δυο ενηλίκων-πράγμα που συμβαίνει στον κόσμο για όποιον το έχει ξεχασει), ΔΥΣΤΥΧΩΣ το video πλέον επιβάλεται να δειχτεί** (και κυρίως μετά την απόφαση για τη υπόθεση Vodafon και την έλλειψη εμπιστοσύνης προς τη δικαιοσύνη από τον κόσμο) τούλάχιστον ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ λέει ο καθένας αυριο μεθάυριο Ο,ΤΙ μαλακία μπορεί να του κατέβει στο μυαλό (και εμού συμπεραλαμβανομένου). Αντε, γιατί αμα κουκουλονόταν η ιστορία με τις ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΕΣ ρεμούλες θα έβγαιναν οι ίδιοι (και ακόμα περισσότεροι) να πουν «ΔΕΙΧΤΕ ΜΑΣ ΤΟ DVD, ΤΩΡΑ σε HD κιόλας» και να λάμψει όλη η αλήθεια και άλλες τέτοια political correct my ash τσιτάτα.

    *δυστυχώς ΕΚΕΙ ακριβώς είναι το σημείο που έχει φτάσει η κατάσταση. Το οτι μας έχουν κάνει να πιστεψουμε αυτό με τις φήμες που ακούμε

    ** Eίναι αποτέλεσμα αυτής της εκπαίδευσης που αναφέρει η Κωνσταντίνα στην πρώτη κιόλας παράγραφο

  59. SimonSays said

    Πέσ’τα καλτσόβρακο. Άλλωστε υπάρχουν τρόποι να προβληθεί χωρίς να γίνει τσόντα.

  60. Anilikos said

    Μαζί σου καλή μου ψιλικατζού.

  61. K.σ-Μ. said

    ψιλικατζού Είπε: artois, πόσο στ’ αρχίδια μου.

    Καλό μου κορίτσι, στην προσπάθεια που ξεκίνησαν οι 3 μπλόγκερς, αντιπαραβάλλεις ένα κείμενο με τον τίτλο «ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΜΑΛΑΚΙΕΣ».

    Δεν καταλαβαίνω επομένως γιατί νευριάζεις επειδή κι εγώ διαβάζω ως μαλακίες αυτά που έγραψες εσύ. Αφού έχουμε την ίδια ματιά βρε κουτό…

    Ξεκινάς το …φιλοσοφικό σου δοκίμιο (-) με την απορία: «Καλά, τι σημαίνει “δεν θέλω να δω το dvd”;

    Ε λοιπόν, θα σου πω τι σημαίνει και κρατήσου καλά μην πέσεις κάτω από την έκπληξη. «Δεν θέλω να δω το dvd» σημαίνει «δεν θέλω να δω το ντιβιντί».

    Περιττό να σου πω ότι εγώ δεν εκπλήσσομαι που δεν το κατάλαβες. Λογικό μου φαίνεται, μιας και αυτοί που το έγραψαν, εκτός από «αρχίδια» και «γαμάτο», φαίνεται πως ξέρουν τουλάχιστον 135.000 ελληνικές λέξεις περισσότερες από εσένα.

    Για λεκτικούς τύπους, καλύτερα να μη σου πω, γιατί το νούμερο θα σου φανεί ασύλληπτο.

    coolplatanos, το παραμύθι με τους Ραχιώτες της Ικαρίας, μπορείς να το διαβάσεις εδώ:
    http://nomads-tales.blogspot.com/2008/01/blog-post_31.html

  62. K.σ-Μ. said

    Ροδιά είπε: Εγω ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΟ DVD. Πειραζει..???

    Eξαρτάται τι τύπος είσαι. Αν είσαι οπτικός, πειράζει γιατί θα μείνεις με το ντιβιντί στο χέρι.

    Αν, πάλι, είσαι ακουστικός, μπορεί και να τη βρεις.

    Σε κάθε περίπτωση όμως, χρειάζεται να είσαι ανοργασμική.

    …ή όπως το είπε η abttha:

    είμαι άρρωστος ηδονοβλεψίας
    είμαι άρρωστος από πολλαπλή ανικανοποίηση
    είμαι μακάκας που αρέσκομαι στο πουθενά

    (http://abttha.blogspot.com/2008/01/blog-post_30.html)

  63. Μόνο μη ξεφύγει η συζήτηση και φτάσουμε ΠΑΛΙ στην Κατοχή και στις μαϊμούδες.

  64. «Δεν καταλαβαίνω επομένως γιατί νευριάζεις»

    ;;;;;;

    Προφανώς οι 135.000 ελληνικές λέξεις και οι λεκτικοί τύποι, αρχίδια κάνανε.

  65. Το ζήτημα είναι να μπορείς να πεις στον άλλον κατευθείαν αυτό που θες και όχι να γράφεις μια ολοκληρη παράγραφο ή να βάζεις κανα δυο διαφορικές (και ιστορικές) περσόνες σου για να πείς ό,τι μπορείς να πείς με μία λέξη. Και για να βοηθήσω την κουβέντα και για να διευκολύνω ορισμένα ζωντανά εδώ μέσα θα το πώ εγώ: Κωνσταντίνα είσαι ηλίθια και αμόρφωτη.

    Απλά και όμορφα

  66. Ναι μεν, αλλά- στην τελική, όχι και πάλι όχι. Θεωρείς ότι το μόνο μας κίνητρο είναι να βγούμε εμέις με φωτοστέφανα απέναντι σε όλους τους άλλους; Ποιόν λόγο και ποιάν ένδειξη έχεις για να μάς καταλογίσεις ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ αυτό το κίνητρο; Νομίζω ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση είσαι και άδικη και – δεν ξέρω για ποιόν λόγο- προκατειλημμένη.

    Και, όχι, ΔΕν θέλω να δω το DVD, και κανένα DVD με σπιτική τσόντα που οδηγεί ανθρώπους στην αυτοκτονία- κι αν αυτό με κάνει «ανώτερο» από αυτούς που ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ να δουν το αισχρό DVD, ε ναι, EIMAI καλύτερος από αυτούς, πώς να το κάνουμε; ΕΣΥ γιατί τους χαϊδεύεις τ΄ αυτιά, δεν καταλαβαίνω, απαξιώνοντας ταυτόχρονα ‘εμάς».

  67. Και προκατειλημένη! Ενδιαφέρον θα έλεγα. Το προσθέτουμε και αυτό.

    Σοβαρά τώρα. Δε διαφωνώ σε αυτά που γράφονται και την συλλογιστική τους. Η ένσταση μου έχει να κάνει με την ειλικρίνια αυτών που γράφονται. Είναι ευκολα να το λες και να το γράφεις. Εκτός πάλι και αν κάποιος είναι αφελής.

    Γράφεται λοιπόν:
    Διεκδικούμε την αποκάλυψη τής αλήθειας σε κάθε της πτυχή που αφορά στο δημόσιο βίο: οικονομικά σκάνδαλα, κατάχρηση εξουσίας, αξιόποινες πράξεις, αναξιοκρατία.

    Πότε συνέβη κάτι τέτοιο ή έστω παρόμοιο -μην πώ και μικρότερης σημασίας- γεγονός για να αποκαλυφθεί η αλήθεια; Μόλις πριν λίγες μέρες μοιάζει να κουκουλώθηκε η ιστορία με την παρακολούθηση τηλεφώνων του πρωθυπουργού και των μελών του ΚΥΣΕΑ. Στην ίδια υπόθεση είχαμε μια αυτοκτονία και πάλι ενός υπαλληλου. Ποιά λοιπόν δικαιοσύνη εχεις υπόψην σου που δεν έχει γερακίσιο μάτι; Από ένστικτο και μόνο αν θες απαντάς. Δε χρειάζεται ανάλυση δικογραφίας.

    Αρνούμαστε την εισβολή στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα οποιουδήποτε, ακόμα και των υποκειμένων των παραπάνω πράξεων, ως μη απαραίτητη και δυνητικά επικίνδυνη (τούτο αφορά στην κοινή γνώμη – τα αρμόδια όργανα, υπό τις νόμιμες διαδικασίες, ας διαχωρίσουν τα νομικώς ενδιαφέροντα από τα μη).

    Αυτά να παμε να τα πούμε στον κάθε φερόμενο ως ένοχο τηλεοπτικά που τον κηνυγάνε οι κάμερες των δελτίων. Να πάμε να το πούμε ακόμα και στον Δουρή. Ναι ΑΚΟΜΗ και σε αυτόν και την οικογένεια του. Επίσης δεν κατάλαβα πότε η κοινή γνώμη είναι με το μέρος μας και πότε είναι άχρηστη. Ας το ξεκαθαρίσουμε και αυτό παρακαλώ. Επίσης και μία άλλη παρατήριση. Αν αποδομηθεί κατά κάποιον τρόπο το κείμενο της παρένθεσης, τότε φοβάμαι πως τεινουμε να νομιμοποιήσουμε τον εισαγγελικό ρόλο της τηλεόρασης.

    Το επίπεδο τού πολιτισμού μας προσδιορίζεται και από το πόσο πολύτιμες θεμελιώδεις αξίες υπερισχύουν τής αδηφάγας, σκανδαλοθηρικής περιέργειάς μας.

    Η «χρόνια εκπαίδευση» που γράφει η Κωσταντίνα στην πρώτη παράγραφο. Ε; 😉
    Είναι μια παραδοχή της, την οποιά ασπαζόμαστε για να διαβάσουμε το υπόλοιπο κείμενο. Διαφορετικά δεν διαβάζουμε το κείμενο της αλλά αποσπάσματα αυτού και τσακωνόμαστε μέχρι να βγάλει ο ήλιος κέρατα.

    Η οριοθέτηση και η προστασία τού σκληρού πυρήνα τής προσωπικής ζωής τού καθενός, αφορά όλους μας. Σήμερα χτίζουμε τα όρια τού δικού μας προσωπικού αύριο.

    Σήμερα δε χτίζουμε τα όρια γιατί πολύ απλά δεν υπάρχουν. Όπως λες πολύ ευστοχα «φτάνει πια με την κατρακύλα» και επειδή είμαι αυτοκαταστροφικός τύπος, εγώ θα προτείνω «πάμε μέχρι τέλους ρε καριόλια και όποιον πάρω μαζί μου». Γιατί νομίζω πως στο τέλος με την ευγένεια και την πολιτισμένη αντίδραση χαμένοι θα βγούμε εμείς μια φορά ακόμη.

    Μπορεί να είμαι σάπιος, αγράμματος (κάποια ψυχή θα ευχαριστιέται τώρα), αλλά κουτός δεν είμαι, τουλάχιστον σε σημείο που να νομίζω πως γέμισε η μπλογκόσφαιρα με Όλγες που Τρέμουν. Μου φαίνεται υποκριτικό. Και ξέρεις γιατί Μιλτιάδη; Επειδή αυτήν την έλλειψη περιέργειας δεν την είδα από ορισμένους από δαυτούς σε άλλες περιπτώσεις. Εκεί δεν κόπτονταν για κανενός τον ιδιωτικό βίο. Εκεί δεν υπήρχαν δικαιώματα και άλλες τέτοιες ευαισθησίες. Και δεν μιλάμε για τον Κορκολή ή τον τυχαίο κλεφτράκο που πιάστηκε στα πράσα από κάμερα. Μιλάμε για τον «υπουργοφάγο» γενικό γραμματέα που φέρεται να αποκαλύπτει πράγματα που αφορούν όλους μας σε εποχές που το σκατό μας το κάνουμε παξυμάδι και σε μια κυβέρνηση που σήκωσε την παντιέρα της διαφάνειας για να εκλεγεί από την κοινή γνώμη. Αν δε στο βάλουν αυριο μεθάυριο στη μούρη σου με το ζόρι να το δείς (που δεν πρόκειται να το δείξει κανένας μάλλον -πόσο δε, να παιχτούν ολοι οι διαλογοι που έχουν «ζουμί»), θα βγείς εσύ, εγώ, όλοι μας και θα λέμε ανοησίες του τύπου: «Η νατάσσα, ο Κωστάκης, οι ΜΚΟ, οι μίζες, οι παρτούζες, τα αλλαξοκωλίδια και άλλα τέτοια πιπεράτα σε πολλά και διαφορετικά επίδεδα. Και αυτό θα είναι άδικο για τον οποιοδήποτε μπορεί να βρεθεί σημαδεμένος από ΜΑΛΑΚΙΕΣ και φήμες που κυκλοφορούν ανεξέλεκτα.

    Ποιος είπε πως το βίντεο αυτό θα ήθελα να το δώ για το γαμήσι; Δε το αξίζω. Πίστεψε με.
    Ποιος όμως προτάσει ΑΥΤΟ σαν πρώτη γραμμή άμυνας; Κάποτε όταν πουλούσα door2door για να βγάλω λεφτά, μου είχε πεί ένας σε σεμεινάριο: Αυτοί που σου φράζουν την πόρτα με το που θα σε δούν, είναι οι πιο εύκολοι πελάτες. Η πόρτα είναι η μόνη και πιό δυνατή αντίσταση που έχουν. Αν καταφέρεις και μπείς, νιώθουν πως θα αγοράσουν.

    Γιαυτό καλό θα είναι να είμαστε λίγο πιό ειλικρινείς με τον εαυτό μας. (εκτός και αν η διαδικτυακή περσόνα μας δεν είναι ο καθρέφτης μας και είναι προϊον καλωπισμού)

  68. zardoz said

    σε προηγουμενο σχολιο μου

    ζητησα κατι ¨» ΠΙΟ ΕΚΛΕΚΤΟ » ….

    αναφερομουν στη θεματολογια σου ,, οχι πιπινια,

    μου περισσευει ο τζουνιορ , τωρα σε δραση.

    σημερα παρατηρω οτι ειμαστε ολοι σε καλο δρομο.. με πιο

    ΕΚΛΕΚΤΟ ΘΕΜΑ Κ ΣΚΕΠΤΙΚΟ . ,, αιντε καλο μηνα =Ζ=

  69. Νομίζω πως ήρθε ο καιρός να χρησιμοποιηθεί το πιγκάλ (αν ενθυμήσαι)
    😉

  70. kostaslogh said

    1.Το dvd ειναι μουφα,δεν φαινεται τιποτα.2.Η πρωταγωνιστρια ευελπις(ωραια κινηση)θα κανει μεγαλη καριερα,ο τυπος απορριπτεος χωρις σχολια.3.Η καλη τσοντα ειναι τεχνη και σαν τετοια πρεπει να αντιμετωπιζεται.4.Η ελευθερη διακινηση πληροφοριων και η προσβαση στα αγαθα της τεχνης προστατευονται απο το Συνταγμα.5.Και ο Μαλακας εχει δικαιωματα.6.Ψυχραιμια τα πραγματα δεν ειναι τοσο τραγικα-ειναι πολυ χειροτερα!!!!!

  71. Luke no Look said

    Γητευτρια, η θρασύτητα του εργοδότη αυξάνεται μετά από κάθε απόπειρα εκ-βιασμού μια και μπορεί να ξεφεύγει από την τιμωρία ταυτόχρονα με την διατήρηση της εξουσίας του πάνω στην υπάλληλό του. Τέτοιοι θρασύδειλοι όταν μόνο βρεθούν στο εδώλιο κλαψουρίζουν για την “υπόληψη” τους και θυμούνται ότι έχουν παιδιά και οικογένεια. Coolplatanos ξέρεις τους “παπάδες” δημοσίους υπαλλήλους. Είναι αυτοί που μαγικά εξαφανίζονται όταν βλέπουν τον πελάτη-πολίτη.
    “Εδώ παπάς εκεί παπάς, που είναι ο παπάς;”
    Kaltsovrako, αν όλοι μας δεν εμπιστευόμαστε την δικαιοσύνη και χρειαζόμαστε να κρίνουμε με τα ίδια μας τα μάτια μας τότε είναι πολύ αργά γιατί θα έχουμε ήδη στραβωθεί. Ο ένας τυφλός θα εξηγεί στον άλλο τυφλό το DVD. Δεν φτάνει που είναι τυφλή η Δικαιοσύνη; Λέτε οι καναλάρχες να έχουν τόσο υψηλά ιδανικά; Ο κάθε ακροατής και ένορκος!
    Μόνο 135000 λέξεις παραπάνω; Αυτό δεν είναι τίποτα. Έχετε ακούσει για το κιμόνο; Οι Γιαπωνέζοι μόνο ξέρουν 135000 Ελληνικές λέξεις παραπάνω.
    Το ΟΚ που επαναλαμβάνουμε τόσο συχνά είναι ελληνικής καταγωγής φράση που την καθιέρωσαν οι Γιαπωνέζοι και μετά όλος ο κόσμος.
    Ψιλικατζού μην ακούς τα ζωντανά, άκου Γιαπωνέζα με το ζόρι!

    Υ.Γ.
    Για το περιβόητο DVD υπάρχει ο αμοιβαίος κανόνας. Μην κάνεις στους άλλους ότι δεν θέλεις οι άλλοι να κάνουν σε σένα. Υπάρχουν βέβαια και οι εξαιρέσεις.
    Επανερχόμαστε λοιπόν στον Μπραντ και στο “τρίκαβλο γκομενάκι” του.

  72. Luke no Look said

    Kaltsovrako: “πάμε μέχρι τέλους ρε καριόλια και όποιον πάρω μαζί μου”.
    Να ένας γνήσιος ηρωικός απόγονος του Σουλιώτη ηγούμενου Σαμουήλ! Ποιοι είναι όμως στην συγκεκριμένη περίπτωση οι Τουρκαλβανοί;
    Η κυβέρνηση, η αντίθετη πολιτική παράταξη, η κλειστή πόρτα;
    Όχι καταστροφικές διχόνοιες αδέλφια.
    Επειδή τον εκβίασε με το βίντεο η κοκκινομάλλα δεν σημαίνει ότι ο άνθρωπος είναι ένοχος κάποιου οικονομικού σκανδάλου. Δεν έχει αποδειχθεί με σοβαρά ενοχοποιητικά στοιχεία. Το γεγονός μάλιστα ότι η προσωπική του χρησιμοποίησε το βίντεο σαν όπλο εκβιασμού και όχι κάποια δημόσια έγγραφα που να αποδείχνουν ποινικές παραβάσεις δείχνει ότι μάλλον οι κατηγορίες είναι ανυπόστατες και στημένο πολιτικό παιχνίδι.

  73. Η δικαιοσύνη φαίνεται να μην είναι τυφλή. Ενα απλό περιοδικό γλαυκομα έχει. Ποιός όμως είπε πως δεν εχουν φτάσει σε αυτό το σημείο τα πράγματα; Δυστυχώς όταν μοιαζει να παίζεται με αυτούς τους κανόνες το παιχνίδι, δεν μπορείς ώς τυφλός να πάρεις για οδηγό κάποιον που βλέπει μόνο την πάρτη του. Τον παίρνεις αγκαλιά και τον πάς όπου στο διάολο σε βγάλει. Απελπισία; Μή λύση; Απερισκεψία; Αμυαλοσύνη; Ίσως, αλλά δε θα συνεχίσει να οδηγεί με αυτον τον τρόπο και τους υπόλοιπους τυφλούς.

  74. 盲目の正義か。またいつか!

  75. Luke no Look said

    Δικαιοσύνη, Δικαστές, Δικηγόροι, Πάντειο Πανεπιστήμιο, Πρύτανης Αιμίλιος Μεταξόπουλος και συμμορία, οικονομικές καταχρήσεις, φυλακή, Δικαιοσύνη.
    Κύκλος 360 μοιρών. Εγχείρηση στο γλαύκωμα με επιτυχία και χωρίς φακελάκι.
    Μη μου τους κύκλους τάραττε!

  76. Μηδεν εις το πυλίκον και φτού κι από την αρχή.

  77. Luke no Look said

    25 χρονάκια στο πηλήκιο του μεγαλοπρυτάνη Αιμίλιου μετά από τόσα χρόνια διαφθοράς μέσα στην σχολή της Δικαιοσύνης και είναι αυτό μια πολύ καλή αρχή.

  78. […] ΑΝemos, Αντιπλέοντας ψάχνω την ελπίδα, xeri. Ενστάσεις από x-psilikatzou και don’t kiss the frog. Eιδική παρατήρηση από Λαπούτα. […]

  79. Έγραψες. Καλημέρα.

  80. δεν θέλω να υποτιμούν τη νοημοσύνη μου…

  81. Καλτσό, συμφωνώ ΑΠΌΛΥΤΑ με το σχόλιό σου στις 1:50

    Κωνσταντίνα, με κάλυψε ο διάλογός σου με τη Γητεύτρια.

    Καλό μήνα

    Σ;-)))))

  82. K.σ-Μ. said

    Καλτσόβρακε γκαιμπελίζεις κι αυτή είναι μια εικόνα σου στην οποία δεν μας έχεις συνηθίσε. Στην απάντησή μου επανέλαβα και συνέχισα αυτό που γράφτηκε και στο πρώτο σχόλιο – ηλίου φαεινότερο και δεδηλωμένο και γνωστό και e-mail το αυτό. Και είπα «κατευθείαν» και στα ίσα αυτό που σκέφθηκα διαβάζοντας το παρόν ποστ, χωρίς περιστροφές. Αν δεν το κατάλαβες, ευχαρίστως, να το επαναλάβω: Δεν θέλω να διαβάζω μαλακίες.

    Απορώ γιατί ενοχλείσαι επειδή επαναλαμβάνω ό,τι ακριβώς έγραψε η x-psilikatzoy. Να υποθέσω ότι, κατά τη λογική σου, μπορεί η ίδια να το εκτοξεύει σε άλλους αλλά απαγορεύεται να κάνουν και οι άλλοι το ίδιο;

    Τέλος, ενώ είναι συγκινητικό να την προστατεύεις (κι αυτό το λέω χωρίς ίχνος ειρωνείας) θα σου έλεγα να μην την υποκαθιστάς απαντώντας για λογαριασμό της. Μπορείς να το κάνεις με διαφορετικό τρόπο.

    Εύχομαι πάντα αγαπημένοι και συντροφικοί

  83. K.σ-Μ. said

    x-psilikatzoy είπε:
    Προφανώς οι 135.000 ελληνικές λέξεις και οι λεκτικοί τύποι, αρχίδια κάνανε.

    Είναι φανερή η αδυναμία σου να κατανοήσεις τι διαβάζεις. Αφού δεν κατάλαβες το τόσο απλό που σου έγραψα εγώ, πώς να καταλάβεις το κείμενο που συνοδεύει το logo ώστε να είσαι και σε θέση να κρίνεις και να ανεβάζεις ποστ-απάντηση;

    Πολύ σαφώς, έγραψα ότι τις 135.000 ελληνικές λέξεις παραπάνω από σένα τις γνωρίζουν αυτοί που είχαν την πρωτοβουλία, που σχεδίασαν την καμπάνια και συνέταξαν το κείμενο – όχι εγώ. Επομένως, σε μένα δεν μπορούν να «κάνουν» τίποτα, γιατί ούτε κι εγώ έχω φτάσει αυτό τον αριθμό. Προσπαθώ όμως και σου συνιστώ να προσπαθήσεις κι εσύ. Ένα λεξικό τσέπης για αρχή θα ήταν ό,τι πρέπει.

    (Άσε μην απαντήσεις… ξανανευρίασες και ξέρω τι θα πεις: «Λεξικό;;; δεν θέλω να διαβάζω μαλακίες!» ή Αρχίδια θα προσπαθήσω)

  84. axaxaxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  85. Nα σου πώ λοιπόν.
    Η κωσταντίνα δεν εκνευρίστηκε όπως εσύ νομίζεις. Απλως πήγε να δεί μια ταινία γράφοντας αυτό που συνέβη. Το οτι αρχίδια κατάλαβες από την απάντηση της.
    Εγώ (που δεν συμφωνώ με την κωνσταντίνα συνήθως) εκνευρίστηκα με την «πονηριά» να απαντήσεις με άλλο nick (και μάλιστα με ενδιαφέρον παρελθόν με μένα) κάνοντας παιχνιδάκι εντυπώσεων όπως κάποτε.

    Γκαιμπελισμοί μου μοιάζουν περισσότερο οι προσπάθειες να στιγματίστούν ανθρώποι που δεν συμφωνούν (για οποιονδήποτε λόγο) μεχρι κεραίας με την προσπάθεια σας (την οποία δεν τη βρίσκω λάθος για ανθρώπους που ασχολούνται με τη νομική-αλλά επιπόλαια και άστοχη σε ευρύτερο επίπεδο) με τη ρετσινιά του ματάκια, του ανώμαλου, του υπάνθρωπου και δεν ξέρω γω τί άλλο θα ακολουθήσει αν συνεχιστεί μια αντιπαράθεση στην οποία κάποιοι θέλουν να θεωρρούν πως υπάρχει μόνο το άσπρο και το μαυρο για να γίνεται τζέρτζελο. Τώρα αν θες να σπας πλάκα με τον καθένα, κάντο με κανέναν που παίρνει τον εαυτό του πιό σοβαρά απ’ ότι εγώ ή η Κωνσταντίνα εδώ μέσα.

    Ναι ξέρω, θα μου πείς «γιατί εκνευρίζεσαι βρε κουτό;» και άλλες τέτοιου είδους τσιριμονιές.

    «η μόρφωση έχει να κάνει και με το ήθος, αλλιώς απομονώνεσαι μέσ στην ίδια σου την δυστυχία, βλέποντας στο τέλος μόνο τα μούτρα σου… ή τα nick name σου, θα πρόσθετα σήμερα».

    😉 Τέσσερα φιλάκια

  86. ΤΑΣΟΣ said

    ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΘΕΜΟ

    ΣΕ ΒΑΛΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΚΗ ΟΙ ΚΥΠΑΤΖΗΔΕΣ ΣΤΗΝ ΦΑΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕΣ ΟΥΤΕ ΤΟ ΤΥΡΙ.

    ΡΩΤΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΡΩΤΑ ΤΟΣΑ

    ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΦΕΙΑ

    ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ.

    ΑΠΛΑ ΜΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ

    ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ

    ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ Η ΣΤΗΝ ΘΥΡΙΔΑ

    ΤΟΣΟ ΑΣΧΕΤΟΣ ΡΕ ΘΕΜΟ ;;;;;

    Η ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΥ ΤΟ ΚΟΛΠΟ;;;;

  87. mike said

    eisai gtp

  88. salerosa said

    Καλά τα λες psilikatzou πάντως!

  89. Δεν νομίζω ότι αυτοί «που δεν θέλουν να δουν το DVD» είναι αυτοί που διασύρουν πρόσωπα. Μπορεί και να κάνω λάθος αλλά μάλλον πρέπει να αναγνωρίσουμε σε κάποιους το δικαίωμα να κάνουν ΚΑΙ τέτοια δήλωση. μην τα ξσκίζουμε όλα… Φυσικά δεν αναφέρομαι σε μένα, εγώ θέλω να το δώ!

  90. okyrios said

    Tελικά ρε μάγκες τη δικαιώσατε την ψιλικατζού και με το παραπάνω…
    Θεωρείτε εαυτούς ανώτερα όντα και ενδεχομένως καλώς το πιστεύετε αλλά επιχειρήσατε και να μάς το επιβάλλετε και μάλιστα στο συγκεκριμένο ιστολόγιο. Αλήθεια διατηρούμε ακόμη το δικαίωμα τής διαφωνίας ή όποτε αποφασίζουν κάποια κινητοποίηση κάποιοι μπλόγκερς «οφείλουμε» τυφλή συστράτευση και συμπαράταξη;
    H δυστυχώς χοντροκομμένη ειρωνία και οι ανεπίτρεπτοι χαρακτηρισμοί φανερώνουν μεγάλη όχληση που δεν μπορώ να αιτιάσω, ενδεχομένως ενοχλεί η μεγάλη αναγνώριση πού απολαμβάνει το μπλόγκ και η αποδοχή απο μεγάλο μέρος επισκεπτών των απόψεων της Ντίνας. Αυτό θα μπορούσα να το αντιληφθώ αλλά υποδείξεις περί χρήσεων λεξικών στη σύζυγο τού…γκαιμπελίζοντος νομίζω ότι υπερβαίνουν τα εσκαμμένα. Ζητώ συγνώμη πού εξέφρασα την άποψη μου, δεν σεβαστήκατε τούς οικοδεσπότες τουλάχιστον μη εκτείθεστε και στούς επισκέπτες (έστω σε αυτούς τούς ασήμαντους όπως ο υποφαινόμενος)

  91. hackaday said

    Τελικά είμαστε μπανιστηρτζίδικος λαός

  92. Rodia said

    ~~Kaltso, το σχολιο αρ. 67 πολυ καλοοοοο 🙂

    ~~Κ.Σ.-Μ. «Τώρα θέλω να σ’ ευχαριστήσω
    για την ειρωνεία που μου ‘δωσες στα χείλη» !!!

  93. K.σ-Μ. said

    «ίδιο απαλή με τη δικιά σου», Rodia 😉

    kaltsovrako, η δεύτερη απάντησή μου ήταν συνέχεια της πρώτης. Γι αυτόν ακριβώς το λόγο έκανα και quote της απάντησης που μου έδωσε η x-psιlikatzoy για να μην γίνει παρανόηση από τρίτους μιας κι εσείς βλέπετε και το μέηλ. Πάνω πάνω στέκει τo quote και το βλέπουν όλοι, εσύ δεν το βλέπεις;

    Stop goebbeling λοιπόν. Δεν αντιλαμβάνομαι για ποιο λόγο επιμένεις σε μία λανθασμένη κρίση σου. Φοβάσαι μήπως κάποιος, που δεν καταλαβαίνει τι διαβάζει, με μετρήσει σαν 2 ψήφους κατά;

    Όπως, δηλαδή, το αντιλαμβάνεται Okyrios από πάνω που νομίζει ότι στα μπλογκς διενεργούνται exit polls. Xώρια από το μπλέξιμό του ανάμεσα στο ίντερνετ και την real life… («οικοδεσπότες» θα κεράσετε καμμιά βυσσινάδα;)

    «η μόρφωση έχει να κάνει και με το ήθος… κτλ», ξέρεις ότι το έχω κάνει ειδικό ποστ «ένα κείμενο διαμάντι του καλτσόβρακου» και το έχω μνημονεύσει πολλές φορές. Όχι μόνον γιατί με εκφράζει, αλλά και γιατί με συμφέρει. Είμαι αυτό που λένε «ένας αγράμματος άνθρωπος» και δεν έχω καμμία σχέση με τους ανθρώπους που ξεκίνησαν την καμπάνια και συνέταξαν το κείμενο στο οποίο η x-psil. απάντησε με ποστ «δεν θέλω να διαβάζω μαλακίες». Εκτός, ίσως, από ιδεολογική, σε ό,τι αφορά σ’ αυτό το ζήτημα που το χειρίστηκαν με σοβαρότητα. Τα δικά μου, λοιπόν, σχόλια ήταν απολύτως προσαρμοσμένα στο απαξιωτικό ύφος του τίτλου και των σχολίων της x-psil. Σε «μαλακίες» και «αρχίδια» δεν γίνεται να απαντήσεις διαφορετικά. Όταν χρειάζεται μπορώ να είμαι και του λιμανιού και του σαλονιού για να μπορεί να με καταλαβαίνει αυτός που του απευθύνομαι. Αυτός είναι άλλωστε ο λόγος που σ’ εσένα απευθύνομαι με διαφορετικό τρόπο.

    (ε, ναι! αυτός που θέλει να βλέπει dvd με προσωπικές στιγμές ανθρώπων, παρά την θέλησή τους μάλιστα, είναι ματάκιας και κλειδαροτρυπάκιας. Tι άλλο είναι δηλαδή; σινεφίλ;;;)

  94. Καλό μήνα σε όλους! Είτε θέλετε, είτε δεν θέλετε να το δείτε το βίντεο. Θέμα οπτικής στα πράγματα είναι. Ούτε μόρφωσης, ούτε ανωτερότητας, ούτε δεν ξέρω τι άλλο. Καθένας λοιπόν μπορεί να έχει την άποψη του. Τις καλησπέρες μου.

  95. okyrios said

    Μια στιγμή να αφήσω τα βιώματα μου, να βγάλω την ηθική μου, κρατείστε και τις συνήθειες μου, μπαίνω στο ιντερνετ τώρα…

    Και πού ‘σαι… επαίοντα, τρελλαίνομαι για τα …γαμάτα αρχίδια της, κράτα τα λεξικά σου στα χρονοντούλαπα, εδώ νό γιούζ…

  96. «Σε “μαλακίες” και “αρχίδια” δεν γίνεται να απαντήσεις διαφορετικά. Όταν χρειάζεται μπορώ να είμαι και του λιμανιού και του σαλονιού»

    Tou limaniou? eleooooos! poso eisai ejhnta???

    karalol!!!

    [ela, kofte to. einai profanws epoxiako. Mou ta fylaei gia kana ejamhno kai otan kapoia stigmh mazeyontai kanei ena mpam kai skaei. Merikes fores me allo nick. E, kai meta pali kanei thn politismenh. Tou saloniou dhladh.
    aaaaaaaaaaaaaaaaaxaxaxxxxxxxxxxx ]

    ‘meres guys!

  97. DIONYSOS said

    ΕΓΩ ΠΆΛΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΤΟΥ ΥΠ.ΠΟ. ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΠΙΣΗΜΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΥς ΑΔΗΛΟΥΣ ΠΟΡΟΥς ΤΩΝ ΔΙΑΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ KAI KOMΠΑΝΙ….

  98. Ξέρετε να έγινε καμία κίνηση διαμαρτυρίας από όποιον θέλει να ΔΕΙ το DVD;

    🙂

    Εγώ θέλω να το δω! Και όχι φυσικά για την άθλια τσόντα που μπορεί να περιέχει.
    Οι σεμνότυφοι που ισχυρίζονται οτι όσοι θέλουμε να το δούμε είναι για λόγους ηδονοβλεπτικούς, είναι οι ίδιοι που από την αρχή αποπειράθηκαν να μας πείσουν ότι πρόκειται (απλώς) για ένα ροζ σκάνδαλο.
    Ο Ζαχό δεν βούτηξε στο φωταγωγό επειδή τον έπιασαν να ξενοπηδάει. Όποιοι πιστεύουν αυτό, έχουν την κυβέρνηση που τους αξίζει.

    Οέο

    Ψιλικατζούδι, μη μασάς

  99. @ mantalena Δεν είπαμε ότι όσοι θέλουν να το δουν είναι για λόγους ηδονοβλεπτικούς, αλλά ότι έτσι μας έχουν καταντήσει… και αυτό προσπαθούν διαρκώς να μας υποβάλουν. Αρνούμαστε απλά να γίνουμε ηδονοβλεψίες όπως μας θέλουν οι αυτόκλητοι ανακριτές της δημοσιογραφικής σχολής του Αη Γιώργη που σκοτώνει το δράκο που απειλεί τη δημοκρατία μας… Ακριβώς επειδή δεν είναι απλά ροζ σκάνδαλο δεν με αφορά η ροζ απόχρωσή του… Δεν διαφωνώ με τις γενικές διαπιστώσεις της Ψιλικατζούς. Διαφωνώ στην ενοχοποίηση μου ότι τα θέλω και τα τρώω αυτά που μου σερβίρουν. Ε! Οχι διάβολε, δεν τα θέλω! Και ακριβώς επειδή δεν τα θέλω είπα επιτέλους να το πω και φωναχτά αντί για σιωπηλά μόνο. Διότι η AGB δεν με μετράει με τα μηχανάκια της στα μείον… Μετράει μόνο τα συν της τηλεθέασης του ενός εκατομμυρίου τηλεθεατών. Η Ελλάδα έχει όμως κοντά 10 εκατ. πληθυσμό. Το 1 εκατ. δεν αποτελεί όλη την κοινή γνώμη

  100. Κουλπλάτανε,

    τι μπέρδεμένα είναι όλα αυτά που λες!

    Εγώ ΘΕΛΩ να το δω. Και όχι για τις σεξουαλικές σκηνές, αλλά για όσα κόπηκαν: τις ομιλίες και τα παραλειπόμενα.
    Ποιος τρώει λοιπόν όσα του σερβίρουν; Αυτός που θέλει να μάθει την αλήθεια και τι πολιτικό -ενδεχομένως- παίχτηκε;

    Μην κρύβεστε πίσω απ’ το δάχτυλο.

    Άσε που και να το προβάλλουν τα ΜΜΕ, τα επίμαχα σημεία (πρόσωπα κλπ) θα έχουν αλλοιωθεί εσκεμμένα για το νόμο περί ασέμνων και τα προσωπικά δεδομένα. ΑΛΛΟ είναι που τους καίει.

    Γι΄αυτό και όπως είδε όλος ο κόσμος, ο άγνωστος που πετσόκοψε το dvd, άφησε μόνο τα ροζ σημεία και αλλοίωσε την ομιλία.

    Είναι υποκρισία να λέμε ότι δεν θέλουμε να δούμε το dvd. Γιατί κανείς δεν θα το δει «για να το δει», αλλά για να μάθει τι παίζεται πολιτικά.
    Στο φινάλε, αν και θα προτιμούσα να βγάλω τα ΔΙΚΑ μου συμπεράσματα, ας το δουν άλλοι -οι ανακριτές ας πούμε, και ας μας πουν.
    Κάποιος ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ.

  101. Βρε κορίτσι μου τα στοιχεία για τα υπόλοιπα που αφορούν την πολιτική κάνουν κρα σε όλους τους τομείς τώρα θα ανακαλύψεις εσύ το μέγα σκάνδαλο την ώρα που π… ο Ζαχόπουλος; Δεν μας φτάνει η vodafone, οι πακιστανοί και άλλα παλαιότερα, οι αποχαρακτηρισμοί αρχαιολογικών χώρων, η σπατάλη και η προνομιακή μεταχείριση ημετέρων από το ΥΠΠΟ και χίλια μύρια όσα; Τώρα στο dvd περιμένεις εσύ να ανακαλύψεις τα σκάνδαλα; Βρε παιδιά δουλευόμαστε; Ελεος! Η άρνηση σε αυτή την θέαση είναι ακριβώς για να τους πούμε: Παρατείστε μας, δεν μας πείθετε με τα παραμύθια σας! Φτάνει πια γαμώ το κερατό μου με το δούλεμα ότι άμα ο Μάκης χώσει τάχα μου μερικούς φυλακή θα σωθεί η δημοκρατία! Στηρίζει φουλ αυτή τη βρώμα όλη αυτή η ιστορία. Διότι έτσι ο καθένας ησυχάζει ότι ο Μάκης με την κάμερα και ο κάθε μάκης που κραδαίνει κάμερα θα καθαρίσει για πάρτυ μας. Ε, εγώ δεν θέλω να καθαρίσει κανένας μάκης για πάρτη μου. Ποτέ δεν ήθελα, γι’ αυτό ποτέ δεν τον εκτίμησα, ποτέ δεν τον διαφήμισα, δεν τον υποστήριξα, δεν τον πρόβαλα. Δεν πιστεύω σε αυτή τη δημοσιογραφία. Δεν θέλω να με σώσουνε που να πάρει και να σηκώσει. Βάζω το ρημάδι το χέρι μου και ρίχνω εκεί που θέλω εγώ την ψήφο μου, δεν την πουλάω για κανέναν και για καμία θέση και δεν έχω καμία ενοχή για τα σκατά που έχουν δημιουργηθεί και δεν τα εγκρίνω. Δεν θα σώσω τον κόσμο, δεν είμαι ανώτερη, αλλά απλά ουρλιάζω ότι δεν θέλω άλλα σκατά! Μου κάτσανε μέχρι το λαιμό. Φτάνει! Ελεος! Εσύ κορίτσι μου αν τα γουστάρεις κάτσε και ψάξε μέσα να βρεις αλήθειες. Για μένα οι ρημάδες είναι ήδη αυτονόητες που να πάρει και να σηκώσει!

  102. Και το επιχείρημα κάποιων περί παραδειγματισμού για τους επόμενους δυστυχώς δεν ισχύει αν κρίνω από αυτό που μας είχε κάποτε η εγκληματολόγος Αλίκη Γιωτοπούλου – Μαραγκοπούλου: Την ώρα που κρέμαγαν τους κλέφτες πορτοφολιών γινόταν οι περισσότερες κλοπές πορτοφολιών! Αλλο τόσο θα συναιτισθούν οι επόμενοι επίδοξοι Ζαχόπουλοι. Αν μη τι άλλο, πιθανόν έχουμε ξεχάσει ότι ο Ζαχόπουλος είχε την ευθιξία να βουτήξει στο κενό. Στη θέση του δεν θα το έκανα, διότι θεωρώ πως καμία αξιοπρέπεια δεν αξίζει όσο η ίδια η ζωή. Διότι οι άνθρωποι γύρω σου σε ανεβάζουν και σε κατεβάζουν κατά βούληση και κατά τα συμφέροντά τους σαν το ανέκδοτο με τον γάιδαρο και τον αγωγιάτη.

  103. j95 said

    Πάντως ό,τι και να λέτε, καλλιτεχνικά κωλοστέκει να βγει το DVD. Αν ήταν ταινία, σίγουρα θα έπρεπε σε κάποια φάση να έβγαινε το DVD, με δεδομένα όλα αυτά που έχουν γίνει.

  104. K.σ-Μ. said

    x-psilikatzoy

    Η τρομοκρατία με υπονοούμενα (ή άνευ) δεν περνάει σε μένα’ τζάμπα την εξασκείς επάνω μου. Και τους προνηπιακού επιπέδου γκαιμπελισμούς σας, τους κάνω μια χαψιά. Όποια προσωπική άποψη γράφω, την υπογράφω με το νικ που ανταποκρίνεται είτε στο προφίλ των προσωπικών βιβλιοφιλικών μπλογκς μου, είτε στο συνεταιρικό προφίλ του σατιρικού «αρτουά» και όχι μόνον δεν το αποκρύπτω, αλλά το έχω γράψει αβίαστα. Οι απόψεις αυτές είναι συνεπείς, δεν αλληλοσυγκρούονται, και, όπως βλέπεις, δεν διστάζω να πω αυτό που θέλω. Μία φορά δεν το έπραξα, για ειδικούς λόγους (κάποιος εμμονοληπτικός είχε δηλώσει θα με ακολουθεί σε κάθε μπλογκ που επισκέπτομαι) αλλά είχα ενημερώσει τον μπλόγκερ στον οποίο απευθυνόμουν, και γνώριζε με ποιον μιλάει.

    Όλος αυτός ο πρόλογος είναι για να καταλάβεις πως δεν έχω κανέναν απολύτως λόγο να κάνω ό,τι υπονοείς, κυρίως, για λόγους αρχής – αυτοσεβασμού για την ακρίβεια. Για τους ίδιους, δηλαδή, λόγους που αρνούμαι ν΄αρπάξω στον αέρα το dvd που κουνάνε σαν κόκαλο μπροστά σε πεινασμένο σκύλο. Δεν απορώ που αυτή την στοιχειώδη αρχή, εσύ την βρίσκεις «μαλακία» – λογικό μου φαίνεται, πλέον, για σένα.

    Αφήνω τους αναγνώστες σου να συμπεράνουν για ποιο λόγο οδηγήθηκε εκεί η σκέψη σου, αλλά, τουλάχιστον, όταν κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια, να φροντίζεις να κρίνεις όμοιες περιπτώσεις γιατί εγώ δεν έχω κανέναν λόγο να μετέρχομαι των μεθόδων που υπονοείς. Και αν δεν καταλαβαίνεις τους λόγους αρχής που σου έγραψα παραπάνω, μπορώ να στο πω και διαφορετικά: Αποφεύγω να διατηρώ κωλομεγλειφάτες σχέσεις με μπλόγκερς, δεν χρησιμοποιώ το blogging για να κάνω καριέρα (όπως και οι περισσότεροι μπλόγκερς, άλλωστε) και ξεχωρίζω το μπλογκ από το σπίτι μου και την ιδιωτική μου ζωή. Προσωπικώς, δεν έχω τίποτα να κρύψω, αντίθετα έχω πολλά για να «κοκορεύομαι». Αν δεν τα βγάζω βούκινο στο διαδίκτυο, είναι γιατί δεν ζω μοναχικά και η ζωή μου είναι συνδεδεμένη με πρόσωπα που δεν επιθυμούν διαδικτυακό outing.

    Ως εκ τούτου, δεν ανησυχώ μήπως χάσω κλικς και αναγνώστες. Ως χαλαρός μπλόγκερ, είμαι άνευ ύλης – όπως είναι και τα μπλογκς – και οι φαντασιώσεις, ότι σου τα «φυλάω για κάνα εξάμηνο, κάνω μπαμ και μετά κάνω την πολιτισμένη», χαρακτηρίζουν εσένα και όχι εμένα.

    Πολύ περισσότερο που αυταναιρείσαι αφού εσύ είσαι που γράφεις «ανεπιβεβαίωτες μαλακίες για εντυπωσιασμό» και «ό,τι σενάριο σου κατέβει που το πλασάρεις για επιβεβαιωμένη info». Όπως ακριβώς αυτοδιαψεύδεσαι ότι τάχα αγανακτείς πως «τιγκάραμε στα αποκαλυπτικά μπλογκς». Θυμάσαι πως όταν φιλικό σου «αποκαλυπτικό» μπλογκ, που επικαλείτο την σχέση που είχε μαζί σου (σας) για να στηρίξει την ανύπαρκτη αξιοπιστία του, αποκάλυπτε ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα άλλων, σιωπούσες επιδεικτικά. Αντίθετα, εγώ πήρα θέση, και όπως κάνω τώρα με το dvd, έτσι κατήγγειλα και τότε αυτή την κακοήθεια. Προκάλεσα κι εσένα να κάνεις το ίδιο:
    http://observer-artois.blogspot.com/2007/04/o-observer.html

    αλλά προτίμησες να στηρίξεις διά της σιωπής σου αυτή την κακοήθεια. Και έρχεσαι τώρα, μετά από δέκα μήνες να μας πεις ότι «δεν θέλεις να διαβάζεις μαλακίες» όταν, τότε, έκανες γαργάρα άλλες.

    Από τότε δεν θυμάμαι να ξανασχολήθηκα μαζί σου, παρά μόνον, εμμέσως και για έναν λόγο που αποδεικνύει ότι ψεύδεσαι για άλλη μία φορά, όταν γράφεις ότι «στα φυλάω και μετά κάνω την πολιτισμένη». Αναφέρομαι στην παρέμβασή μου στα σχόλια του μανιφέστο,
    http://manifestogr.blogspot.com/2007/11/blog-post_23.html

    όπου κάποιος κακοήθης αναφερόταν αποκλειστικά σ’ εσένα και τον καλτσόβρακο με ό,τι πιο αρρωστημένο του υπαγόρευε ο διεστραμμένος εγκέφαλός του, γράφοντας αναρίθμητα σχόλια. Ζήτησα από τον μανιφέστο να μην ξαναεπιτρέψει τέτοια σχόλια και δεν ξαναέγραψα εκεί σε ένδειξη αγανάκτησης. Επέστρεψα όταν ο μανιφέστο ενεργοποίησε το comment moderation.
    http://manifestogr.blogspot.com/2007/12/comment-moderation.html

    Προς τιμήν του, γιατί αυτό, του στέρησε την αμεσότητα που είχε ο διάλογος με τους σχολιαστές του.

    Όπως βλέπεις, λοιπόν, «δεν περάσαμε από την ίδια εκπαίδευση» και η προσπάθειά μου για «πολιτισμό» είναι διαρκής και αποδεδειγμένη. Εσύ θα μπορούσες να ισχυρισθείς το ίδιο μετά από όσα ανυπόστατα και αναπόδεικτα γράφεις για μένα;

    Σου επαναλαμβάνω ότι συμμερίζομαι τον εκνευρισμό σου – κι εγώ το ίδιο θα εκνευριζόμουν αν με εξέθεταν όσα γράφω εγώ και όχι όσα μου καταμαρτυρά η φαντασία των άλλων. Με το ίδιο «επιχείρημα» του artois/Κ.σ-Μ, μου επετέθη, πρόσφατα, κι ένας άλλος μπλόγκερ όταν εκτέθηκε από την ασυνέπεια των θέσεών του μέσα από όσα ο ίδιος είχε γράψει στο μπλογκ του. Αλλά, κανείς απ’ τους δυο σας δεν σκέφτηκε ότι αν ήθελα θα μπορούσα να το κρατήσω μυστικό. Έτσι δεν είναι; Αυτό ακόμα κι ένας ανόητος θα μπορούσε να το καταλάβει.

    Υποθέτω ότι το καταλαβαίνεις κι εσύ.

    υ.γ.: Eπειδή τα γκρήκλις μου δεν είναι άριστα σαν τα δικά σου, μπορείς να γράψεις στα ελληνικά την ερώτησή σου;

    (πάρε και ένα παράδειγμα «πολιτισμού» από τον αμέσως παραπάνω σχολιαστή σου «Αλέξανδρο»)

  105. Luke no Look said

    Αυτοί που είναι του λιμανιού ας κάνουν μια βουτιά στην θάλασσα to cool down.
    Αυτοί που είναι του σαλονιού να τους βάλει η αφεντικίνα ένα κόκκινο φιογκάκι στο τσουλούφι. Τα άτιμα τα κινέζικα όλο γαβγίζουν

    Coolplatanos με το 101 και 102 ολοκληρώνεις imaginary functions.
    Νοητικό Νιρβάνα!

    Για τους φανατικούς οπαδούς των πορνοσκανδαλοθηρικών DVD, πολιτικάντηδες ή μπανιστιρτζήδες.
    Τραβήξτε το δικό σας DVD και upload.
    Όχι μόνο λόγια αλλά και έργα.
    Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα.
    Μην μας κάνετε τους προοδευτικούς όταν είναι του άλλου ο κόλος που βλέπει η Ελλάδα και σεμνότυφοι όταν είναι ο δικός σας.

  106. Αλέξανδρε, το σχόλιό σου λογοκρίθηκε. Όχι, δεν έχεις δικαίωμα να χρησιμοποιείς κατ’ αυτό τον τρόπο ονόματα τρίτων εδώ μέσα.

    Αρτουά, Κσμ ή όπως αλλιώς, αυτό ακριβώς το κατεβατό με τα links εννοούσα όταν έλεγα ότι μου τα κρατάς μαζεμένα. Ελπίζω τώρα που για άλλη μια φορά τα ανέφερες, να ξαλάφρωσες αν και είμαι σίγουρη ότι θα τα ξαναπούμε σε κάνα εξάμηνο, όταν θα θέλεις πάλι να δηλώσεις πόσο ανώτερη είσαι από εμάς τις ηλίθιες και αμόρφωτες που κάνουμε καριέρα από ‘δω μέσα και δεν ξέρω ‘γω τί άλλο μου προσάπτετε κάθε φορά που σας τη σπάω για άσχετο λόγο. Αυτάααααα.

    😀

  107. A! και μην το ξεχάσω artois. Θα απαντάω όπου και όποτε γουστάρω εγώ και όχι όποτε σου καβλώσει εσένα κάθε φορά που θεωρείς ότι πρέπει να πάρω θέση.
    Στην τελική την δική μου εικόνα τσαλακώνω, εσύ τί χαλιέσαι;

  108. Luke no Look said

    Αρχίζει και θυμίζει το ψιλικατζίδικο την Γειτονιά του Πρετεντέρη, πατέρα όχι υιού και προστατευμένου τηλεοπτικού αστέρα της Χούντας.
    Σας παρακαλούμε φίλοι και φίλες περιορίστε τις κλωτσιές πίσω στην φτέρνα και τα μαλλιοτραβήγματα. Χαλάνε την αισθητική του νεομοντέρνου διαδικτυακού χώρου.
    Την κάνω τροχάδην για τώρα.

  109. @Luke no Look αν έχω φτάσει σε επίπεδο νοητικού νιρβάνα τότε ποιος τη χάρη μου! Να νιώσω υπερήφανη αφού τα κατάφερα! Πάντως το νοητικό νιρβάνα δεν έχω καμία σχέση με imaginary functions 🙂 αλλά με πολύ περισσότερο γειωμένη πραγματικότητα

  110. Όποιος πάντως ενδιαφέρεται, ξεκινάμε πράξη αντίστασης στη συγκάλυψη που επιχειρείται!
    ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ DVD !!!
    http://mantalena-parianos.blogspot.com/2008/02/dvd_03.html

    join us!

  111. Luke no Look said

    Δροσοπλάτανε,
    Δωσ΄ μου την σκιά σου να δροσισθώ και την Γη θα κινήσω!

    Μανταλένα,
    Θέλουμε να δούμε το δικό σου DVD σαν ξεκίνημα πράξης αντίστασης.

  112. Ζήτα το απ΄’ του Μαξίμου, Λιουκ. Κι αν στο δώσουν, εγώ να πέσω απ’ το φωταγωγό.

    Εξυπνάκια!

    Το θέμα δεν είναι προσωπικό, αλλά πολιτικό, γιατί κάνεις πως δεν το καταλαβαίνεις;

  113. K.σ-Μ. said

    Luke no Look, άσε την Μανταλένα να αντιγράψει τον e-lawyer, έστω κι απ’ την ανάποδη. Δεν είναι κακό η αλληλεπίδραση.

    x-psilikatzoy, καλά κάνεις και απαντάς όπου θέλεις, κι εγώ το ίδιο κάνω. Ειδικά όταν οι ερωτήσεις τους με συμφέρουν.

    Αλλά, τουλάχιστον, όταν κάνω ερώτηση την κάνω σαφώς.

    Κι επειδή όμως εγώ θέλω να απαντήσω στην ερώτηση που μου έκανες εσύ, θα την γράψεις στα ελληνικά ώστε να την καταλάβω;

  114. K.σ-Μ. said

    Και μην εκτίθεσαι και με την απλή αριθμητική τώρα.

    Τρία λινκς δεν είναι κατεβατό. Ξαναμέτρα: ένα – δύο – τρία και πάπαλα.

    Πολύ περισσότερο, που μόνον το πρώτο θα μπορούσε να εκλάβει κάποιος με τον οποίο έχετε την ίδια κρίση ότι είναι αποτέλεσμα «μαζέματος».

    Τα δεύτερο, αποδεικνύει ότι κάθε άλλο παρά μαζεμένα κρατάω και το τρίτο είναι η απόφαση του μανιφέστο να βάλει comment moderation, μετά μάλιστα την παρέμβασή μου να λάβει τα μέτρα του για όσα έγραφε για σας ο ανώνυμος ψυχάκιας.

    Αυτό ο καθένας μπορεί να το καταλάβει με μια απλή ανάγνωση.

    Υποθέτω ότι μπορείς κι εσύ.

  115. tragouda oso 8es.-

  116. Luke no Look said

    Μανταλένα,
    Έχεις κάποιο δίκιο.
    Το θέμα δεν είναι προσωπικό αλλά πολιτικό και μάλιστα της πολιτικής πόλωσης.
    Οι μικροπολιτικοί πόλοι και οι πεσμένοι κώλοι πάνε πακέτο.

    Πτώση από φωταγωγό είπες;
    Ο Θέμος ενδιαφέρεται να το κάνει πρώτο θέμα.
    Με δεμένα τα πόδια ή χωρίς;

  117. Λιουκ,
    ο Θέμος πληρώνει πολλά διόδια – πάνω από ενάμισι μυριάκι ευρώ τη φορά, το παλικάρι.
    Δύσκολα θα έρθει να με «καλύψει» δημοσιογραφικά, οέο.

    🙂

    Αρτουά,
    κάθε δράση φέρνει αντίδραση. Είδες τι έγινε στην πλατεία Κολοκοτρώνη;
    Στο Θέμος – Μάκης; Στο ΠΑΟ – ΟΣΦΠ;
    Έτσι πάνε αυτά.
    Σιγά μην αφήσουμε 20 μπλόγκερς να μιλάνε για κίνημα και να μας καπελώνουν.

  118. K.σ-Μ. said

    Ε, ναι βρε Μανταλένα μου, μόνο που η δική σου αντίδραση είναι εντελώς παιδαριώδης.

    Μήπως σε πείραξε που δεν κάλεσαν τους συμμετέχοντες στην Πλατεία Συντάγματος ντυμένους στα ροζ; Γιατί, είναι αλήθεια ότι από την προσπάθεια αυτή έλειψε η σκηνογραφική επιμέλεια. Ξέρω πόσο σου αρέσει το θέατρο, και σε κατανοώ \/

    Αλλά νομίζω ότι και με τις έννοιες είσαι λίγο μπερδεμένη. Όση ιδέα έχεις για την λέξη «πολιτική» που, όπως έγραψες στο μπλογκ σου θέλεις να δεις το dvd «για να διαμορφώσεις πολιτική άποψη» (επιχειρηματάρα???), άλλη τόση έχεις και για την έννοια «καπέλωμα». Είδες να αναφέρεται στο κείμενο τίποτα για κίνημα;

    Η προσπάθεια, συν τοις άλλοις, είναι για να καταδειχθεί ότι η «κοινή γνώμη» που επικαλούνται, δεν είναι αυτή που δείχνουν τα μηχανάκια της AGB. Όσο είναι δικαίωμά σου να δηλώνεις ότι θέλεις να σε μετράνε αυτά τα μηχανάκια, άλλο τόσο είναι και δικό μου να δηλώνω ότι δεν θέλω να μετράνε κι εμένα μαζί σου.

    —-
    χ-ψιλικατζού, είναι η τρίτη φορά που σου ζητώ να γράψεις την ερώτησή σου στα ελληνικά για να την καταλάβω και να σου απαντήσω.

    Γιατί κωλώνεις; 😀

  119. yo!reeka's said

    ααααααα
    τώρα το διάβασα και υποκλίνομαι. ιδίως για το τελευταίο.

  120. Πέρασα μια σχεδόν ώρα, διαβάζοντας το ιστοπόνημα σου και τα σχόλια…
    εξακολουθώ να μην θέλω να δώ το DVD.
    Γιατί με προσβάλει..
    Γιατί δεν θα ήθελα να ήμουν στη θέση των πρωταγωνιστών
    Γιατί δέν έχει τίποτα καινούργιο να μου δείξει
    Γιατί οι προσωπικές στιγμές του καθενός και καθεμίας ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ.

    ΑΜΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΣΟΝΤΑ ΠΑΩ ΣΤΟ VIDEOCLUB
    Γιατί έχει μεγάλη ποικιλά σε βιτσια κάθε είδους…
    Γιατί οι ηθοποιοί είναι σαφώς πιο επαγγελματίες και πιο όμορφοι/ες
    Γιατί βρίσκω και Γκουζγκούνη,Σπάθη κλπ!!

    Αύτη είναι η αποψή μου και μου αρέσει να την μοιράζομαι με άλλους/ες.
    Η γενία μου έκανε λάθη και τα πληρώνει ακριβά!!
    Η περίοδος ανοχής όμως πέρασε..

    ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΚΛΕΙΔΑΡΟΤΡΥΠΑΣ

    ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟ DVD,,,,,,,

    ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΟΛΩΝ ΣΑΣ

    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ..
    Δημήτριος ο Ταξιδευτής..

  121. Μάλαμα said

    Καθόμουνα στον υπολογιστή και από τύχη μπήκα στην ιστιοσελίδα και εντυπωσιάστηκα πραγματικά.Δημήτρη πραγματικά με έχει εντυπωσιάσει ο τρόπος που εκφράζεσαι.:):):):):):):):):):):)

  122. Μάλαμα said

    Καθυμερινά διαδαζω περιοδικά μόδας που γράφουν τα ίδια και τα ίδια.ΑΜΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΝ,ΜΕ ΚΑΡΜΠΟΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΕΚΕΙΜΕΣΑ!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: