X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΤΣΙ ΠΡΟΚΟΠΗΣ

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιανουαρίου 27, 2008


Σε μια συζήτηση λίγες μέρες πριν, προσπάθησε ένας καθηγητής νευροψυχολογίας να μου εξηγήσει από πού προέρχονται οι θεόκουλες συμπεριφορές. Χονδρικά δηλαδή, γιατί έχω ένα θεματάκι με τις εμβαθύνσεις σε πολύ εξειδικευμένα τόπικς. Μου είπε λοιπόν, ότι άμα ήμουν χημικός τα πράγματα θα ήταν πανεύκολα να τα καταλάβω. Είναι κάποιες ρημάδες ουσίες, που από τη στιγμή που θα απελευθερωθούν μέσα μου, με κάνουν άνω κάτω. Αλλά αυτό λειτουργεί και αντίστροφα. Μπορεί δηλαδή κάποιος να με ταπηροκρανιάσει και αυτό να προκαλέσει αλλαγή της χημείας στο σώμα μου.

Για να σας τα πω απλά (γιατί μια κάποια εμβάθυνση με χημικά ήταν αναπόφευκτη), είμαστε τέτοιου είδους μηχανές που καταντάμε έρμαια εξωτερικών και εσωτερικών ερεθισμάτων. Μόνο. Ούτε σκέψη, ούτε λογική, ούτε τίποτε δύσκολο. Μπορεί δηλαδή εδώ που κάθομαι και πίνω το καφεδάκι μου, να μου τη βαρέσει ξαφνικά κι αντί να βάψω τα νύχια μου, να πάω να ξεσκονίσω το τραπεζάκι του σαλονιού (πράγμα εντελώς ξεκούδουνο αν μιλάμε για μένα).

Σ’ αυτή την περίπτωση λέει, θα φταίνε τα εξής δύο πράγματα. Ο εξωτερικός παράγοντας: καλεσμένοι στο σπίτι που ειδοποίησαν τελευταία στιγμή ή ο εσωτερικός παράγοντας: η ορμόνη της προκοπής (σε εξαιρετικά μεγάλες ποσότητες αν μιλάμε για μένα). Ε, υπάρχουν λοιπόν και κάποιοι άρρωστοι άνθρωποι, που είτε λαμβάνουν λάθος ερεθίσματα είτε ξεχαρβαλιάστηκε τελείως η εσωτερική τους μηχανή και όλο εκκρίνει τα λάθος χημικά. Εκεί δηλαδή που θα ‘πρεπε να βάφουν νύχια όλη μέρα, όπως όοολοι οι φυσιολογικοί άνθρωποι, αυτοί ξεσκονίζουν τραπεζάκια.

Ουφ. Κι έτσι μου λύθηκαν όλες οι απορίες περί κουλών συμπεριφορών, έκανα όοολη μέρα τα beaute μου, έβαψα νυχάκια, έβαλα ρόλει στο μαλλί κι είπα να έρθω ωσάν οπτασία, να σας ανοίξω τα μάτια για τις αληθινά νοσηρές συμπεριφορές. Επιστημονικά πάντα. 😀


Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

19 Σχόλια to “ΤΣΙ ΠΡΟΚΟΠΗΣ”

  1. xamogelo said

    χαχαχαχ λολ!!!
    σε αυτόν για να τα λέει αυτά τι ουσίες έχουν δράσει δηλαδη???
    Δεν πιστεύω ότι μπορώ να το απαντήσω με σιγουριά :-p

  2. princess said

    Μαλιστα… κι εγω νόμιζα οτι έπρεπε να αρχισω τα χημικά για να ισιώσω..

  3. Xamogelo, ααααα κουβέντα για τον αγαπημένο μου καθηγητή. Αυτά που διάβασες ήταν δικιά μου ανάλυση. 😛

    Princess κοίτα, σοβαρά μιλώντας ένα κουτάκι προκοpan το χρειαζόμεθα εδώ που τα λέμε. 😀

  4. princess said

    Ψιλικατζού, σοβαρά τώρα, θα πεταγα το prokopan στην τουαλέτα και θα συνέχιζα να φτιάχνω νύχι..

  5. Princess, sovara twra, egw afto akrivws ekana. 🙂

  6. Sadmanivo said

    Τώρα εξηγούνται όλα όσα με κάνανε να απορώ!! Αφού δεν έχουμε ούτε σκέψη, ούτε λογική και οι αποφάσεις είναι θέμα ουσιών, είναι φυσικό να ψηφίζουμε τα καλόπαιδα που μας ξεσκίζουνε… Φαντάζομαι, κάποια χημικά μέσα στα Μακντόναλτ’ς ή στα Γκούντιζ θα φταίνε.. 🙂

  7. xamogelo said

    ααα δεν φταίω εγώ οι ορμόνες βλέπεις….
    πλάκα πλάκα εγώ κάθε πρωι παίρνω την δόση μου… παίρνω για 30 λεπτά εγκεφαλίνες (τρέχω μην με παρεξηγήσετε κιόλας :-p )… και μαστουρώνω… έτσι εξηγήται ότι είμαι μέσα στην τρελή χαρά όλη μέρα!!!

    υγ.x-psilikatzoy πλάκα έκανα για τον καθηγητή σου 😀

  8. Αυτά τα χημικά που λες και που εκκρίνουν οι άνθρωποι, μήπως είναι βλαβερά για το περιβάλλον; Ποιός ο ρόλος τους στο φαινόμενο του θερμοκηπίου και στην κουμπότρυπα του όζοντος;

  9. scratchandwin said

    eftixws pou se pantrepsame gia tha kataagxwthei meta ap afto to postaki.
    moulara!

  10. scratchandwin said

    tha eixame

    enoousa!

  11. Ευτυχώς για σας….

    😉

  12. Κλείνουν τα μάτια μου από τη νύστα και δεν μπορώ να διαβάσω το ποστ σου, αλλά είδα χτες αργά στο Youtube το ντοκυμανταίρ του Ανδριωτάκη- μα τί ακτινοβόλο πλάσμα είσαι εσύ; Τυχερέ Καλτσό….

    Σ;ο))))

  13. sadrina said

    Κωνσταντίνα δεν είναι τίποτε κορίτσι μου! Νομίζω οδεύεις στην προ-κλιμακτήριο σου! Καλά κρασιά δηλαδή!

    Καλτσόβρακε υπομονή, θα περάσει κι αυτό…

    😆

  14. karaflokotsifas said

    Aν ξαναπεράσει δώσε του ένα κουτάκι με XANAX…προσφορά του καταστήματος!!!

  15. An-Lu said

    Μιά χαρά τις βρίσκω τις χημικές σου προτορπές!!!!!

  16. Amanta said

    Τώρα καταλαβαίνω γιατι με έπιασε η προκοπή. Μειώνονται τα οιστρογόνα μου, αυξάνεται το prokopan. Πενηνταπεντάχρονη σε δράση. Ευτυχώς αυξάνεται και η ενασχόλησή μου με την beute. Υποχρεωτικά δηλ. για να βλέπομαι. Απ τα λεγόμενά σου, περίμενα οτι θα είσουν σιτεμένη. Εσύ για 18άρα μοιάζεις. Σε διαβάζω πάντα.
    Amanta

  17. Δεν υπάρχουν «κουλές συμπεριφορές».

    Χικ!

    🙂

  18. alximist said

    Μια είναι η ουσία,
    δεν υπάρχει Αθανασία,
    επιστημονικώς πάντα

  19. revqueer said

    Έτσι εξηγούνται πολλά…

    Καλημέρα!!

Σχολιάστε

 
