X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΕΝΤ ΔΙ ΟΣΚΑΡ ΓΚΟΟΥΖ ΤΟΥ…

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιανουαρίου 18, 2008

Η γη γυρίζει απελπιστικά γρήγορα κι ενώ βαστιέμαι γερά μην πέσω, έχεις κάτι σιχαμένα μαλακιστήρια που έρχονται και σου πατάνε τα δάχτυλα όπως στα έργα που ο πρωταγωνιστής έχει γανιάσει να τρέχει μια ολόκληρη ταινία κι εκεί που λες ουφ τη γλίτωσε, φλααααπ τρώει μια σούπα από την κλασική ταράτσα στην οποία καταλήγουν όλοι μετά τα κυνηγητά στις ταινίες αυτές- που δηλαδή πόσο μυαλό θέλει να καταλάβει ότι ρε μαλάκα άμα σε κυνηγάνε και πας πάνω, κάποτε θα τελειώσει το πάνω και είτε πρέπει να κάνεις τον Σπάιντερμαν ή ο σεναριογράφος σε έχει για απόσυρση – και ως εκ θαύματος, πιάνεται από ένα μισοσπασμένο περβάζι ή από ένα σίδερο που λυγίζει ή από ένα σκοινί που ξεφτάει, από κάτι τσιτωτικό τέλος πάντων και μετά έρχεται με το πάσο του ο κακός που είχε λυσσάξει να τον κυνηγάει σε όοοοολη την ταινία και στριφογυρνάει την μπιχλιασμένη μπότα του πάνω στα δάχτυλα του φουκαρά, μέχρι που ακούς το κρακ κρακ κρακ απ’τα κοκκαλάκια του και τον εκνευριστικό ήχο του τσιτωτικού – ας το πούμε περβάζι που την κάνει σιγά σιγά – και λες πάει, τσάμπα έφαγα τέτοια αγωνία αφού θα ψοφήσει ο μαλάκας κι εκεί είναι που γίνεται η μεγάλη ανατροπή όταν ο κακός τρώει μια σφαίρα και πέφτει στο κενό από κάποιον που ποτέ δεν περίμενες ότι θα έρθει να σώσει τον φουκαρά γιατί όταν τον είχες δει στην αρχή της ταινίας είπες δεν είναι μεγάλη φίρμα και τον πήρες για κομπάρσο ή αναλώσιμο ενώ αυτός ήταν ρόλος κλειδί άσε το άλλο που μπορεί να τον σώσει καμιά γκόμενα που ήταν μη μου άπτου και ξενερουά σε όλη την ταινία και ξαφνικά γίνεται ο σβατζενέγκερ για τον έρωτά της και χειρίζεται τα ούζι σα λάστιχο βεράντας και στο τέλος μένεις με την απορία… μα τί μαλάκες σεναριογράφοι υπάρχουν…. και τί μαλακίες γράφω τόση ώρα, άλλο ήθελα να πω.

[Σόρι, προσπαθώ πολύ καιρό να μην γράφω μεγάλες προτάσεις ή σπαζοκεφαλιάζω στο edit μετά, αλλά δεν υπάρχει γαμιστερότερο αποσυμπιεστικό από το να γράφεις μεγάλες προτάσεις και αυτή τη στιγμή βαριέμαι να σας το κάνω κομματάκια. Νεξτ τάιμ, ιτς ε πρόμισ]

Ήθελα να πω, ότι ενώ οι ήχοι του τσιτωτικού μου, ας το πούμε σκοινί που ξεφτάει σιγά σιγά, αρχίζουν και νικάνε τους ήχους από τα κοκκαλάκια των δαχτύλων μου κάτω από τη μπιχλιασμένη μπότα του Κακού που μ’έχει ρημάξει στο τρεξελόλα σε όοοολη την ταινία, αντί να πέσω ή αντί να έρθει η ευλογημένη σφαίρα από τον κομπάρσο που δεν τον είχα σε υπόληψη αλλά προορίζεται για μεγάλη φίρμα εξ’ου και ο ρόλος κλειδί, εγώ γράφω κανονικότατα τους μαλάκες σεναριογράφους και σκεφτόμενη ότι ξύπνα ρε ζώον σε δουλεύουν, αφού ποτέ δεν θα ανέβαινα πάνω άμα με κυνηγούσανε να με κάνουν χαλκομανία, ξαφνικά διακτινίζομαι στο πιο γαμιστερό σημείο έβερ όταν θέλω να γλιτώσω από Κακούς που με λυσσάνε στην τρεχάλα:
Στο Τεθωρακισμένο Δωμάτιο Της Λογικής Μου.

π.σ.1: ή χοντρικά, έκοψα το κάπνισμα. 😛

π.σ.2: τελειωμένος σαδισμός το ποστίδιο αλλά μου ‘λειψε πολύ η οξεία σουρεαλίτιδα που κρύβω επιμελώς ατημέλητα στην πραγματική μου ζωή. 😀


Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

23 Σχόλια to “ΕΝΤ ΔΙ ΟΣΚΑΡ ΓΚΟΟΥΖ ΤΟΥ…”

  1. princess said

    Αν έκοψες το κάπνισμα δικαιολογείται η επίθεση των κλισέ… και παλι φτηνά τη γλιτώνεις δηλαδή. Εγω ακόμα στην ελλατωση βρισκομαι και βλεπω οραματα…

  2. sadrina said

    Εγώ διαβάζοντας όλο τούτο το κατεβατό μου ερχόταν στο μυαλό η διαφήμιση με τον σκωτσέζο με το μακρύ μαλλί και την καρό φουστίτσα και τον άλλο τον σύγχρονο που τρέχουν ο ένας από ταράτσα σε ταράτσα κι άλλος από ραχούλα σε ραχούλα καταλήγοντας να πετά ο ένας στον άλλο το ντραμπούϊ!

    Και τώρα μου λες πως θα κατεβαίνει ξεροσφύρι το ντραμπούϊ χωρίς τσιγάρο; 😛

  3. δε προσπαθησα ποτε να το κοψω.
    ειναι ωραια συντροφια.
    ενταξει βλαπτει.
    μην το εισπνεεις.
    ειναι μια λυση.
    απλα κρατα το.

    μικρες προτασουλες.

    ειναι εθισμος.
    και τι δεν ειναι;
    ολα χρειαζονται…

  4. Φανή said

    Αμα το εκοψες και δεν ξανακανεις τσιγαρο, χαλαλι σου οι μεγαλες προτασεις! 🙂

  5. TRINTAFYLLOS said

    ΘΕΜΟ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ Ν Α ΧΥΣΕΙΣ ΤΟ ΑΙΜΑ ΣΟΥ

    AN ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙΣ
    ΘΕΜΟ ΟΧΙ ΑΠΟ ΔΙΑΒΑΣΗ ΠΕΖΩΝ

    Ο ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΑΤΟΣ.

    ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ

    ΖΗΣΕ ΘΕΜΟ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ
    ΤΟΚΑΝΕ ΚΑΙ Ο JAMES BOND

  6. dimitris-r said

    Welcome to the club, κι εύχομαι να κρατήσει for ever.
    Θες όμως δυο μηνάκια για να νοιώσεις το μέγεθος της μαλακίας που συνιστά το κάπνισμα.
    Ύστερα μπορείς να κοντράρεις τον Καλτσόβρακο στον ανήφορο.

  7. Eύγε ψιλικατζούκα μου! 😛 Συγχαρητήρια! (εγώ, χάλια τα χω κάνει:το είχα κόψει για ένα χρόνο, και τώρα 3 χρόνια ξανα-καπνίζω…)

  8. coachp said

    Σουρεαλισμός, μεγάλες προτάσεις, κρύο, χειμώνας, ανιατες ασθένεις, βαρετές ταινιές, πολλά κόπμματα να χωρίζουν τις προτάσεις σε μικρότερα τευχη, πως πέθανε ο τελευταίος ποντιος μπάρμαν, δυστυχώς, ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΗΜΑ, καλυνήχτα με ορθογραφικα λαθεί….

  9. bissextile said

    Ζήτω οι μεγάλες προτάσεις.

  10. bissextile said

    Ζήτω οι μεγάλες προτάσεις.

    Θα ζοριστείς από στερητικό για 10 μερες κουράγιο και υπομονή
    μετά να προσέξεις τη 4η εβδομάδα μεγάλος κίνδυνος να ξανακυλήσεις κυρίως από υπερβολική σιγουριά (τα κατάφερα μπράβο μου ας κάνω ένα, το έχω ,κλπ μλκς)

    Το έκοψα 2 χρόνια το ξανάρχισα και έπαθα έμφραγμα.

  11. Είχα προσπαθήσει κι εγώ να τις κόψω.
    Διάβαζα χαϊκού για θεραπεία.
    Δεν έχανα πια τις γραμμές.
    Αισθανόμουν καλύτερα.
    Ποιός όμως θέλει να πεθάνει υγιής;
    Δεν αξίζουν οι περιορισμοί.
    Είναι και θέμα οικονομίας.
    Τα σημεία στίξης έχουν ακριβύνει.
    Διάβασα και τις δικές σου και τις απόλαυσα.
    Θα ξανακυλήσω.
    Ζήτω οι μεγάλες,ζουμερές προτάσεις!
    Οι λέξεις είναι για να μοιράζονται.
    Τα νοήματα για να γονιμοποιούνται.

  12. pavlos said

    Μήπως να το ξαναρχίσεις???

    χαχαχα

    Καλή Κυριακή να έχουμε!

  13. Princess, σοβαρά τώρα, δεν είναι και τόσο δύσκολο τελικά. Αρκεί να έχεις παντού δίπλα σου τα τσιγάρα σου. Να ξέρεις δηλαδή ότι δεν χάλασε ο κόσμος αν κάνεις ένα. Και το περίεργο είναι ότι δεν καταπιέζεσαι και κάνεις το πολύ δυό-τρία όλη μέρα, μέχρι που τα ξεχνάς! Ελπίζω δηλαδή. 🙂

    Sadrina xaxaxxxxx!!! Ρε συ, δεν το σηκώνω το αλκόολ. Κάνα μαρτινάκι κι αυτό με μέτρο. 😉

    Ονοματοδοσία, το να μην το εισπνέεις είναι εξίσου κακό. Την ζημιά την παθαίνει το στόμα σου. Τεσπα, μετά από αντιβιώσεις, σπρέι και αντιβηχικά, δεν είχα και πολλές επιλογές. Άσε που κατατρόμαξα. 🙂

    Φανή, ευχαριστώ ρε συ. Έπρεπε να βρω κάτι να απασχολήσω τα δαχτυλάκια μου! 😀

    Τριαντάφυλλος, ομοιοπαθής; Εγώ λέω να ξαναρχίσεις το κάπνισμα γιατί δεν την παλεύεις με την καμία!

    Δημητρούκο μου, ήδη βλέπω διαφορά. Τον Τάσο πάντως δεν τον φτάνω με τίποτα στις ανηφόρες. Το ‘κοψε κι εκείνος βλέπεις! 😀

    Liastidomata, έλα ρε συ, αφού κατάφερες και το ‘κοψες δεν είναι κρίμα; Κάνε ένα- δυό, μόνο έτσι για το χαρμάνιασμα τουλάχιστον!

    Coachp, και μετά μου λέτε ότι εγώ είμαι η ανισόρροπη εδώ μέσα. 😛

    Bissextile, wow! Ευχαριστώ πολύ πολύ για τις συμβουλές. Σίγουρα το να το κόψεις μαχαίρι είναι βάρβαρο. Εγώ κάνω ένα – δυό, οπότε δεν καταπιέζομαι σχεδόν καθόλου. Ακόμα, δηλαδή. Θα φανεί. Περαστικά ρε συ! 😦

    Λεξικό, ουφ και κάποιος που με καταλαβαίνει και γουστάρει τις μεγάλες προτάσεις. Θενκς ρε συ.
    (ήρθα μια βόλτα απ’το μπλογ σας και ενθουσιάστηκα – θα το πάρω οπωσδήποτε το βιβλίο – συγχαρητήρια) 🙂

    Pavlo, βήχω σα λυσασμένη. Άσε δε με παίρνει. Αν και τις καθημερινές την παλεύω στην δουλειά, τώρα το σουκού που αράζω σπίτι είναι λίγο πιο ζόρικα τα πράγματα. Χθες έκανα 4 και σήμερα 1. Ουφ. Καλή Κυριακή ρε συ! 🙂

  14. Καλή φάση να είσαι σε δουλειά που απαγορεύεται! Εγώ μόνο τότε τα είχα καταφέρει και ναί, τα Σ.Κ είναι δράμα! Κουράγιο μικρή μου!
    Εγώ από 2 πακέτα τη μέρα παλιά το έχω πάει στο μισό, μαλακωδώς το άρχισα μετά την εγχείριση που 3 βδομάδες νοσοκομείο δεν είχα φυσικά καπνίσει, αλλά γαμώτο ήμουν κλεισμένη στο σπίτι τόσο καιρό που αν δεν είχα κι αυτό θα είχα λαλήσει!

  15. sadrina said

    Κωνσταντίνα το να κόψεις το τσιγάρο είναι μια σοβαρή απόφαση και κυρίως εντελώς εγκεφαλική. Κάπνιζα κι εγώ κι όταν τελικά τα έβαλα κάτω διαπίστωσα πως ήταν η πιο ηλίθια συνήθεια που είχα και ήταν εντελώς -μα εντελώς ολότελα- μηχανική. Όταν το έκοψα και διαπίστωσα ότι μέρα με την μέρα η φυσική μου κατάσταση βελτιωνόταν ούτε που το ξανασκέφτηκα.

    Όσο για το ποτό… κι εγώ μια απ’τα ίδια! Κι αν είναι για κάνα πιο …σκληρό, το ρίχνω στην Ούρσους ρόττερ!!! 😆

  16. ΖΗΤΩ Ο ΜΑΚΡΟΠΕΡΙΟΔΟΣ ΛΟΓΟΣ!
    ΤΟΣΟ ΧΡΟΝΟ, ΣΑΝ ΜΙΑΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ, ΜΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΣΤΡΙΨΩ ΕΝΑ ΤΣΙΓΑΡΟ…ΤΟ ΕΡΙΞΑ ΣΤΟΝ ΚΑΠΝΟ…ΚΑΠΝΙΖΩ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΟΛΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ…ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ! 🙂

  17. ΛΟΥΙΚ said

    ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΞΑΝΑΡΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΠΝΙΖΕΙΣ, ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΤΟΝ ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ Μ……

  18. âlex said

    Eγώ το’χα αρχίσει, αλλά μου γαμούσε τους χρόνους στο κολύμπι.
    Σκέφτηκα να κόψω το κολύμπι και να κρατήσω το κάπνισμα.
    Μετά σκέφτηκα πως σκέφτομαι μαλακίες και έκοψα το κάπνισμα.
    Συμπέρασμα, σκάσε και κολύμπα.

  19. Patsiouri, άμα μου το απαγόρευαν στη δουλειά δεν θα το ‘κοβα με τίποτα. Το είχα πάθει κάποτε που δούλευα σε γυμναστήριο και όλη μέρα σκεφτόμουν πώς θα ξεκλέψω κάνα πεντάλεπτο να ξεχαρμανιάσω. Άστα. Πάντως μαλακία σου που το ξανάρχισες αλλά φαντάζομαι στη θέση σου εγώ θα είχα πέσει στα σκληρά. 🙂

    Sadrina, ένας από τους κυριότερους λόγους να μην ξανακυλήσω είναι ότι μου έχει κάνει φοβερή εντύπωση πόσο όμορφα μυρίζει το σπίτι (και ειδικά το γραφείο μου) και τα ρούχα μου. Απίστευτο.

    Σελήνη, τα τελευταία εφτά χρόνια καπνίζω καπνό με αυτή τη πρόφαση. Θα δεις ότι σε λίγο θα κάνεις περισσότερα από πριν γιατί εκτός που θα μάθεις να στρίβεις γρήγορα, δεν θα έχεις και πακέτο να μετρήσεις πόσα έκανες. Άστα είναι παγίδα ο καπνός – αν και πολύ φτηνότερος.

    Λουικ, φοβάσαι να πεις μαλακία και γράφεις «μ….» ή σου χαλάει την αισθητική; οκ, το παίρνω πίσω: Παιδιά δεν έγραψα σουρεάλ, έγραψα μαλακ.. oops μ….. ήθελα να πω. Πάει, με ξεφτίλισες τελείως τώρα.
    axaxaxxxxxxxxxx!!! Μα πάρτε τους δυσκοίλιους από ‘δω μέσα!

    Alex, καλά ρε συ είναι δυνατόν μεταξύ κολύμβησης και καπνίσματος να διάλεγε κανείς το δεύτερο; Και να θυσιάσει την σωματάρα του έναντι των κιτρινισμένων νυχιών; Καλά που το μετάνοιωσες δηλαδή. Νταξ, σκάω και κολυμπάω. Κλαψ. 😀

  20. κάθε πρωί οταν ξυπνάω το ίδιο θέλω να κάνω…
    αλλά μετά απο 3 ώρες ανάβω τσιγάρο.

    θα το κόψω φέτος, δεν πάει άλλο.

  21. scratchandwin said

    …..

    ela na fame!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! thes???

  22. Rodia said

    Μπραβο βρε! Για βαζε τωρα σε ενα κουμπαρα τα ευρα που θα σου κοστιζαν τα τσιγαρα να δουμε τι θα το κανεις το ποσον… 🙂

  23. toulipa said

    Έτσι Rodia έτσι…
    εγώ ποθ προσπαθώ εδώ και χρόνια να το κόψω της μανας μου σε ταγιέρ της τα μετραω τα τσιγάρα…

Σχολιάστε

 
