X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

DECODING

Posted by Constantina Delimitrou στο Νοέμβριος 28, 2007


Βαρέθηκα τους κώδικες και τις γλώσσες του σώματος και τα σήματα και τα μηνύματα και όλα αυτά τέλος πάντων τα αόρατα με τα οποία προσπαθούν να με μεταφράσουν και που καλούμαι με τη σειρά μου να αποκωδικοποιήσω για να μπορέσω επιτέλους να επικοινωνήσω με τον διπλανό μου. Με μορς καλύτερα θα τα λέγαμε.

Ένα ατέλειωτο κατεβατό από όρους, ταμπέλες και κλισέ που τις περισσότερες φορές ούτε λογική έχουν, άσε που σε καταμπερδεύουν. Και εντάξει, κάποτε ίσως να χρειάζονταν, όμως στην εποχή μας οι κώδικες αλλάζουν τόσο πολύ γρήγορα που είναι σχεδόν παράλογο να χρησιμοποιείς για κριτήρια τις ερμηνείες συμπεριφοράς που βοήθησαν κάποτε τη γιαγιά σου να επιβιώσει (με βοηθητικά αναγνώσματα τον ονειροκρίτη και τον καζαμία).

Είναι σα να ξυπνάς ένα πρωί και να φοράς το αγαπημένο σου στρετς μαύρο παντελόνι με το μαύρο κοντό πουλοβεράκι. Φαντάσου ότι είναι από εκείνα τα σπάνια πρωινά που έχεις όλο το χρόνο μπροστά σου να φτιάξεις ζεστό καφεδάκι και να εντρυφήσεις χαλλλλαρά σε όλες τις χαζολεπτομέρειες: να προβάρεις το πιο ψηλό τακούνι σου, να μακιγιαριστείς με τις ώρες, να διαλέξεις κατάλληλη ζώνη, να αρωματίσεις το μαλλί με σανταλόξυλο και να ξεκινήσεις χαρούμενη για τη δουλειά με τέρμα μουσικές κολλημένες στ΄αφτί, σχεδόν άλλος άνθρωπος.

Ε, όλοι όσοι σε δουν θα σταθούν σε ένα και μόνο γεγονός. Απ΄όοοολα όσα έχεις κάνει όλο το πρωί, κολλάνε σα χαλασμένα γραμμόφωνα στο ότι φοράς μαύρα και αντί για καλημέρα, σε ρωτούν μήπως πέθανε κανείς. Άλλοι πάλι σκέφτονται πως θα υπάρχει κάποιο βαθύτερο ψυχολογικό αίτιο που – έστω υποσυνείδητα – σε σπρώχνει στην καταχνιά, ενώ κάποιοι απ΄αυτούς, πως σίγουρα θέλεις να κρύψεις τα περιττά κιλά σου… Ούτε που τους περνάει απ΄το μυαλό πως helloooo? ίσως, απλά και μόνο λατρεύεις το μαύρο. Κανείς δεν βλέπει τη φάτσα σου που λάμπει από χαρά, κανείς δεν παρατηρεί τα μάτια σου που λένε πάντα τις πιο μεγάλες αλήθειες και που κανείς τους ποτέ δε σκέφτηκε να τα αποκωδικοποιεί πρώτα. Κολλάνε. Σα χαλασμένα γραμμόφωνα.

Με το που θα σκάσεις μύτη, ανοίγουν με τη μία το Μεγάλο Λεξικό της Τετριμένης Συμπεριφοράς: Χμμμ… μαύρα ρούχα…καταθλιπιτικιά, μαύροι κύκλοι…άγριο σεξ ή μπάφοι, κόκκινο μανό….πουτάνα ή απλά κακό γούστο, πλατύ χαμόγελο…φλερτάρει, υπερκινητική…κόκα ή διπλός εσπρέσσο, ψηλό τακούνι… πεσμένος κώλος.

Ε λοιπόν, καιρός να αλλάξετε λεξικό. Οι περισσότερες ερμηνείες σας είναι πρωτόγονες και ανήκουν στην σφαίρα του φανταστικού με ολίγη από πουριτανισμό, κάτι από μισανθρωπισμό, μπόλικο κουτσομπολιό και τίγκα στο στερεότυπο.

[Κι αν θέτε να ξέρετε οι πουτάνες πια χρησιμοποιούν γαλλικό μανικιούρ, το πλατύ χαμόγελο σημαίνει πρόσφατη λεύκανση, οι μαύροι κύκλοι καλύπτονται αψογότατα με στικ και το ψηλό τακούνι δεν σηκώνει με τίποτα τον πεσμένο κώλο. Χρειάζεσαι και ειδικό καλσόν για να το πετύχεις αυτό ]   😛


Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

45 Σχόλια to “DECODING”

  1. zardoz said

    χμμ,, ναι τοχουν να μου το ρωταν αυτο συνεχεια,,

    γιατι ρε φιλε , φορας μαυρα ,, απ’τσι ΚΡΗΤΗ εισαι.?

    οχι απο τη ΜΑΝΗ , γιατι ρωτας ,,,?

    γιατι οι κρητικοι κλπ..κλπ..κλπ..

    για τα τακουνια κ καμποσες ωρες για να διαλεξω ζωνη

    δεν τοχω ., αλλα γιαταλλο ……………=Ζ=

  2. Nαι, αλλά αν ψοφήσω δε θα το πάρει κανένας χαμπάρι.
    (Μαυρα φοράγες, μαυρα θα φοράς)

    Αυριο φόρα κόκκινα. Ιταλική μόδα
    😉

  3. Domino said

    …άγριο σεξ ή μπάφοι…

    Παντοτινά δικός σου! 😉

  4. sadrina said

    Κι άμα προσπεράσεις τους κωλο-κώδικες, σου πετάνε κι ένα κατάμουτρα: «μα πως είσαι έτσι;» κι άντε μετά να σου πάει καλά η μέρα! Κι όντως το μαύρο έχει την σημασία του… πλατιάζει το άτιμο! Εν ολίγοις κρύβεσαι πίσω απ’ το μαύρο για να΄χουν να αναρωτιούνται οι ‘έξυπνοι’ της πιάτσας! 😉
    Κι επειδή η καθημερινότητα παίζει και με κωδικούς σε κινητά και κάρτες, έχω έναν και μοναδικό κωδικό και είμαστε ευτυχισμένοι όλοι! Κοίτα που ήρθε και κόλλησε το σκεπτικό μου με το προηγούμενο θεματάκι: Γουίκς Νόουλεντζ!!! 😀

  5. progastor said

    Εχει πλάκα όταν ξέρεις τους κώδικες των ανθρώπων που συναναστρέφεσαι γιατί μπορείς να τους τρελλένεις κατά βούληση.

  6. pavlos said

    Άσε που έτσι και πας σε κανένα inrerview, πρέπει όλους τους κανόνες να τους ξέρεις απέξω και ανακατωτά. Δράμα!!!

  7. Καλημέρα! Μαύρο και πάλι μαύρο… θυμάμαι παλιά που κάτι έψαχνα για την αφεντιά του και κοίταξα, μεταξύ άλλων, σε ελληνική και αγγλική wikipedia…

    http://en.wikipedia.org/wiki/Black
    (Ok, με προετοίμασε για διάλεξη…)

    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%B1%CF%8D%CF%81%CE%BF (μήπως είχατε αμφιβολίες δηλαδή…!!)

  8. Λίνα said

    αρχικά νόμιζα θα μιλούσες για άλλους κώδικες.
    Λατρεύω να μεταφράζω κώδικες, αλλά εννοώ τους άλλους κώδικες: κινήσεις, βλέμματα, στάση σώματος, τρόπος ομιλίας. Και νομίζω είμαι καλή σ αυτό.
    Τώρα για τα άλλα, τι να πω; Μόνο μη μου κατηγορέιτε το κόκκινο μανό!!!! όσα χρόνια προσπαθούσα να σταματήσω να τρώω τα νύχια μου, ονειρευόμουν πως θα μπορώ επιτέλους να τα βάφω κόκκινα! μια χαρούλα το βρίσκω

  9. Α χα χα χα, έχω λiώσει με το σχόλιο του Καλτσό!!!
    Εμένα που είμαι γενικώς αφηρημένη και δεν επικοινωνώ αν δέν έχω πιεί καφέ, όλοι με ρωτάνε αν θέλω πορτοκαλαδίτσα…(το θολό μάτι μου κάνει κλίκ στους μπάφους μόνο…)
    Απο’δω και πέρα θα δηλώνω πως έπαιζα όλη νύχτα pro!

  10. dimitris-r said

    Εγώ που δεν έχω πεσμένο κώλο… πού με βάζεις;

  11. stixakias said

    Ευτυχώς υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν πρόκειται ποτέ να γίνουν decoded.

    Κρίμα θα ήταν, δε νομίζετε;

  12. Mika said

    Είσαι μέσα στο μυαλό μου. Σήμερα φοράω μαύρα στο γραφείο και κανα-δυό με ρώτησαν με ταχα μου ανησυχητικό βλέμμα, αν μου συνέβη κάτι…Τι να πείς, κολλήσαμε στα στερεότυπα και δεν πάει παραπέρα το μυαλό μας

  13. Chryssa said

    Η απλη λογική θα ελεγε… πως αν ειχε συμβει κατι, δεν θα φοραγες μαυρα την επομενη μερα στο γραφειο… απλα δεν θα πηγαινες… περι τακουνιου και λοιπων… θα συμφωνησω… χρειαζεται πραγματι ειδικο καλσον (και ενιοτε γερανος) ….

    *Το ωραιο σε κατι τετοια ειναι παιξεις…. ναι κατι συνεβει ειναι η απαντηση αλλα ποτε δε λεμε τι… αν ειναι να σε τρελανουν αυτοι μανα μου καλυτερα να τους τρελανεις πρωτη!!!

  14. Fallen Angel said

    Φιλεναδα σωστα τα λες, μα πιο πολυ γουσταρω την φραση «κόκκινο μανό….πουτάνα ή απλά κακό γούστο».
    ΚΑΚΟ ΓΟΥΣΤΟ φιλεναδα, κακο, κακιστο γουστο γαμω την τρελα μου…

  15. Nobe said

    Το κόκκινο μανό – πουτάνα;;;; Κι εγώ σήμερα αγόρασα ένα κατακόκκινο, πιο κόκκινο δεν γίνεται! Άρα ιδέα δεν έχω από κώδικες! Θα το βάλω όμως κι ας με πούνε ό,τι θέλουν!

  16. thogia said

    Χριστέ μου!!! Φαντάσου τι λένε για τη λαχανί μου μπλούζα!!! Για τα φαρδυά πατελόνια τι ξέρετε; Τα λυμένα κορδόνια δείχνουν γρουσουζιά; Και τέλος, όλοι αυτοί που κρινουν έτσι, ΠΩΣ ντύνονται; Ακόμα πιο τέλος, θα ήθελα να συμπληρώσω πως, τα ψηλά τακούνια μόνο καλά σχόλια (και ίσως μερικές πρόστυχες σκέψεις, με την καλή έννοια) αποσπούν από μένα. Εύγε!

  17. dim said

    Είσαι και πολύ προχώ. Αη λάικ βέρυ ματς. Κι αν σου την πε, μη σε πειρά μανό-λα μου.

  18. tsaperdona said

    αυτό με τον πεσμένο κωλο πονάει….

    υγ γαμώ την βαρύτητά μου
    υγ γαμώ

  19. Θήτα Μής said

    Αποκωδικοποίηση τώρα: «Πουτάνα» από το στόμα άντρα «δεν μου κάθεται», από το στόμα γυναίκας «μα τι κάνει; κάθε μέρα ωραιότερη;»
    Μαύρο φόρεμα και κόκκινα βαμμένα νύχια; Φαντασίωση!

  20. Πρώτον είναι επιτέλους ένα κείμενο που μου αρέσει…Καλό το θέμα αλλά και πάλι θίγεται με αυτή την περιβόητη «γυναικεία» ματιά…!!! (Δηλαδή ποτέ δεν καταλάβα την διαφορά. Λες και η ευαίσθητη ματιά είναι θηλυκή αποκλειστικότητα..μωρέ έχω φάει στη μάπα παρέες γυναικών με κάτι αγελαδίσιες ματιές!)Επίσης το κόκκινο δεν σημαίνει πουτάνα, αντίθετα ναι ξυπναέι την φαντασίωση της πουτάνας από έναν άντρα. Δεν σημαίνει όμως ότι έτσι χαρακτηρίζεται η γυναίκα. Τέλος το ντύσιμο έχουν περάσει αιώνες που από ανάγκη μετατράπηκε σε κώδικα. Και είναι κατ αρχήν ταξικός κώδικας. Όπως και να το κάνουμε υπάρχουν ρούχα που δεν μπορούμε να τα αγοράσουμε όλοι!!! ¨Αρα ξεχωρίζει ο αστός από τον λαϊκό και το αφεντικό από τον υπάλληλο.
    Πάντως μου άρεσε το κειμενάκι. Μπράβο βελτιώνεσαι….
    koukios.wordpress.com

  21. Επειδη και γω το χω αυτο με τα μαυρα καθε φορα που βγαινω εξω σαν το κορακι βαζω και μια χρωματιστη πουτανια,μια ζωνη ,μια κορδελα,ενα κατι. Και ασε τον αλλο μετα να καθεται να αναρωτιεται αν τα τιναξε καποιος η οχι…Κολλαει ασχημα!

  22. Παρατήρηση πρώτη:
    Μανό – άγνωστη λέξις καθ΄άπασα την επικράτεια, συναντάται κατά κόρον εντός των ορίων τής πρωτευούσης (κάτι σαν το … σουβλάκι-καλαμάκι)

    Παρατήρηση (ερώτηση)δεύτερη (κον Καλτσόν):
    Tελικά το κόκκινο χαρακτηρίζει τις πουτάνες ή είναι απλά ένδειξη κακού γούστου; (Aποφασίστε και εσείς αγαπητοί μπλογκολογάδες)

    Παρατήρηση τρίτη:
    Έφ’ όσον προέκυψε τέτοιο θέμα με το μαύρο ντύσιμο, προτείνω να ντυθείτε όλοι προεξάρχοντος τού Καλτσό στα ασπρόμαυρα (κατά προτίμηση σε ρίγες)Η εξ απ’ανέκαθεν trenty-classy black & white προσέγγιση

  23. Παρατήρηση πρώτη:
    Μανό – άγνωστη λέξις καθ΄άπασα την επικράτεια, συναντάται κατά κόρον εντός των ορίων τής πρωτευούσης (κάτι σαν το … σουβλάκι-καλαμάκι)

    Παρατήρηση (ερώτηση)δεύτερη (κον Καλτσόν):
    Tελικά το κόκκινο χαρακτηρίζει τις πουτάνες ή είναι απλά ένδειξη κακού γούστου; (Aποφασίστε και εσείς αγαπητοί μπλογκολογάδες)

    Παρατήρηση τρίτη:
    Έφ’ όσον προέκυψε τέτοιο θέμα με το μαύρο ντύσιμο, προτείνω να ντυθείτε όλοι προεξάρχοντος τού Καλτσό στα ασπρόμαυρα (κατά προτίμηση σε ρίγες)Η εξ απ’ανέκαθεν trenty-classy black & white προσέγγιση

  24. πάει τάπαιξε το μηχάνημα (sorry)
    κανονικά αυτό δε θάπρεπε να γίνεται (ε Κωνσταντίνα?)

  25. Είναι η γνωστή ανάγκη των περισσοτέρων να ράβουμε κοστούμια και ταγέρ και να τοποθετούμε στους άλλους ταμπελίτσες. Είναι μια ευκολία, στην οποία καταφεύγουμε, γιατί ίσως έτσι να είναι πιο εύκολο να αντιληφθούμε τους ανθρώπους και τις συμπεριφορές τους. Αν και δεν πιστεύω, πως μας οφείλει κανείς να κάνει πρώτα ρεπορτάζ πριν σχηματίσει μια άποψη για μας, αυτό θα ήταν το δίκιο, αν σώνει και καλά θέλει να καταλήξει σε κάποια συμπεράσματα.
    Αν κάποια στιγμή, βρούμε το θάρρος και το κάνουμε το ίδιο και για τον εαυτό μας, ίσως γίνουμε λιγάκι πιο μετριοπαθείς, λιγάκι πιο ειλικρινείς, λιγάκι πιο δίκαιοι.
    Γιατί θα πρέπει άλλωστε να έχουμε άποψη για οτιδήποτε, ακόμη και για ότι δεν μας αφορά;

    Μιλώ πρώτα από όλα για τον εαυτό μου, έχω υπάρξει πολύ άδικη στο παρελθόν με ανθρώπους και σε κάποιες περιπτώσεις όταν εμπλέκομαι προσωπικά ακόμη το κάνω, αλλά ειλικρινά προσπαθώ να το αλλάξω, προσπαθώ αλλά δεν τα καταφέρνω πάντα.

    Υ.Γ.: κάτι σχετικό.
    Πριν από λίγες μέρες, άτομο το οποίο με γνωρίζει μόνο μέσα από το μπλογκ μου και όχι εξ όψεως, δήλωσε πως με ξέρει: «απ’ την καλή κι απ’ την ανάποδη». Ένα άτομο, που εγώ αγνοώ παντελώς την ύπαρξη του.
    Το μερίδιο ευθύνης μου, έχει να κάνει με τον τρόπο κατά τον οποίο έχω παρουσιάσει και προωθήσει την περσόνα μου, καθώς και τη δημοσιοποίηση κατά καιρούς κάποιων προσωπικών μου δεδομένων, αν και δικαίωμα μου, δεν θα το αρνηθώ! Όπως, δικαίωμα του ατόμου αυτού να βγάλει συμπεράσματα.
    Θεωρώ όμως, πως μόνο ίδιον ηλιθίου ανθρώπου, είναι να πιστεύει πως γνωρίζει κάποιον επειδή τον διαβάζει!
    Εκεί που θέλω να καταλήξω, είναι πως η εμπάθεια και η ζήλια είναι συνήθως το όχημα που οδηγεί σε τέτοιες βιαστικές και αυθαίρετες κρίσεις και συμπεράσματα

  26. An-Lu said

    Να σαι καλά Κωκώ μου! Κι ότι θα ξεχνούσα να ανανεώσω το κατακόκκινο κραγιόν μου 😉

  27. fvasileiou said

    Οι κώδικες δεν ισχύουν πλέον, τα πρότυπα συμπεριφοράς έχουν ανατραπεί, τα «συμπεφωνημένα υπονοούμενα» έχουν πέσει σε αχρηστία.

    Τα κλισέ όμως συνεχίζουν να είναι οι μεγαλύτερες αλήθειες….

  28. Eχω την εντύπωση πως σε αυτό το post έχει σχολιάσει ο… Ζαγοράκης. Δε βγαίνει αλλιώς!
    (βρε χαρά που σας έδωσε ο Στελάκης χθες. Χαχαχα)

    Οι ασπρόμαυρες στολές είναι για τους φυλακισμένους (από χρέη, π.χ., όπως επίσης η ευρωπαϊκή μόδα ΠΛΕΟΝ προστάζει την ρίγα την κόκκινη. ΠΑΛΑΙΑ, ναι ήταν για τις πουτανες. Δε το αρνούμαι)

    😉

    Αλλιώς και όζα (πως λέμε κασσέρι ό,τι κιτρινί (αρειανό;) τυρί κυκλοφορεί στη περιφέρεια του Νομάρχη (του Ενός και Αδιεραίτου)

    😛

  29. zoaki said

    Αυτες οι ταμπελες ξαναπεστο…. και αντε να αλλαξεις τα μυαλα που κουβαλαει ο αλλος….αδυνατον!!!

  30. βρε χαρά που σας έδωσε ο Στελάκης χθες. Χαχαχα)

    @ Kαλτσο
    Ανυπόστατες ανακρίβειες και ασύστολα ψεύδη. Όλοι οι αγνοί φίλαθλοι συμπαρίστανται στην ατυχή κατάληξη τού έντιμου αγώνα του ιστορικού συμπολίτη.
    Σ.Φ.ΠΑΟΚ «ΣΤΕΛΙΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ»

  31. anastasia said

    KAΛΗΣΠΕΡΑ.
    ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΤΕ ΣΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ AIDS ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΦΟΝΙΚΟΥ ΙΟΥ.

    http://skai-anemologio.pblogs.gr/

  32. Xαχαχαχα,…. άκαρδε

  33. BIFTEKI said

    αι σιχτίρια πια!! Έτσι και δαγκώσουν τη γλώσσα τους θα ψοφήσουν από το δηλητήριο!!!!

    μαζί σου…

  34. Zardoz, ναι ρε συ κι αυτό το ΄χω ακούσει για τους Κρητικούς και τους Μανιάτες. Μα τί μαλακία. Πάντως αν ποτέ χρειαστείς βοήθεια στα τακούνια, μην ντραπείς! 😛

    Καλτσό, ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ!!!

    Domino, και σου ΄πα κόφτο το ρημάδι το σεξ, οι κύκλοι σου έχουν φτάσει στα βυζιά! 😛

    Sadrina, εσύ με έσκισες στους σουρεάλ συνειρμούς βρε! 🙂

    Progastor, ναι. Πατάς ένα κουμπάκι και μπουμ! σκάει στα μούτρα τους. Χεχε. 😀

    Pavlos, η μαλακία είναι ότι πρέπει να ξέρεις και τους κανόνες της εκάστοτε επιχείρησης από πριν. Φρηκ σόου σκέτο. 🙂

    SolitaryMan, ρε συ το κόλλησες για τα καλά το μικρόβιο των λέξεων, έτσι; Το δεύτερο λίνκ όλα τα money! 😉

    Λίνα, αρχικά ούτε εγώ δεν ήξερα για τί θα μιλήσω. Έπρεπε να το είχες καταλάβει τόσο καιρό. Όσο για το κόκκινο μανό, μη μπερδεύεσαι κοπελιά. Άμα σε πουν τσουλάρα δε θα φταίει αυτό. 😛 😛

    Patsiouri, εγώ λέω να υιοθετήσεις μόνιμα το θολό μάτι. Θα σε έχουν όλοι στα ώπα ώπα! 😀

    Dimitris-r, εσύ δεν έχεις ανάγκη γκομενιακώς. Το καπάρωσες το κελεπούρι. 😉

    Στιχάκια, τίποτα δεν είναι δυνατό να γίνει decoded εξ όψεως στην εποχή μας. Και αυτό, είναι το πιο συναρπαστικό των ανθρώπινων σχέσεων. Η χαρά της ανακάλυψης. 🙂

    Mika, σε νικάω χαλαρά. Εμένα με ρώτησαν τέσσερις. Βράστα.

    Chryssa, η απλή λογική λέει επίσης πώς άμα τύχει κάτι τόσο χοντρό, βασικά το τελευταίο που θα σκεφτείς είναι να αλλάξεις ρούχα και μάλιστα να διαλέξεις και χρωματάκι. Αλλά πού να τους κόψει. Επίσης, σιγά ρε συ μην τους πω ότι κάτι συνέβη, να τους έχω μετά να μου τα πρήζουν. 🙂

    Fallen αααα όλα κι όλα. Εγώ δεν είπα τίποτε τέτοιο. Τα περί πουτάνας ή κακού γούστου, τα λένε τα στερεότυπα. Πάντως περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Προσωπικά αν είχα ωραία νύχια θα τα ξέσκιζα στα χρώματα αλλά είναι τόσο μικρά που ούτε μια πινελιά δε χωράει… άσε που βαρέθηκα να κολλάω ψεύτικα. κλαψ. 🙂

    Nobe, βάλτο ρε αγάπη μου εκεί πέρα και άσε να λένε! 🙂

    Thogia, άστα. Ούτε τα μισά δεν έχουμε υποψιαστεί από τα στερεότυπα που κουβαλάει ο καθένας. Μια φορά φορούσα δερμάτινο παντελόνι και η μάνα μιας φίλης, έκανε να μου μιλήσει κάνα μήνα. Τέτοια λόλα! 🙂

    Dim, να προσέ μη σκι κάνα καλσόν. 😛

    Tsaperdona, πονάνε ωρέ οι κορίτσαροι;; Έλα, δε θέλω ηττοπάθειες στην εποχή του μασαζοκαλσόν!!! 😀

    Θήτα Μή, πέφτεις στην παγίδα των στερεοτύπων. Έχεις δει την Θώδη με μαύρο φόρεμα και κόκκινα νύχια;;; 😛

    Σωτήρη, το γάμησες και ψόφησε. Χαλάρωσε λιγάκι ρε παιδάκι μου! (α, και ευχαριστώ που εγκρίνεις). 🙂

    Sanity, ναι ρε συ δεν έχει πλάκα; Εκεί που περιμένουν να δουν πλερέζες σετάκι με τη μαυρίλα, χώνεις λίγη πουτανιά και πάει η μπάλα! Εύγε. 😀

    Μισέλληνα, παρατήρηση μία και μοναδική: κατέληξα ότι η γενιά σου δεν έχει καμία σωτηρία. 😛 😛 (σορι για το διπλό σχόλιο αλλά δεν έχω ιδέα γιατί έγινε)

    Κατερίνα, μου φαίνεται χτύπησα φλέβα. Ομοιοπαθούσα κι εσύ αλλά στο… πιο χοντρό. Γράφτους ρε φιλενάδα. Με έχεις γανιάσει να στο λέω! 😀

    An-lu, wow! Θα κάψεις καρδιές κοριτσάρα μου! 🙂

    Fvasileiou, βασικά διαφωνούμε κάθετα. Τουλάχιστον για την πλειοψηφία δηλαδή, που βαδίζει εντελώς στα τυφλά μεταφράζοντας τα πάντα με την πεπατημένη (κώδικες, στερεότυπα κ.τ.λ.). Όσο για τα κλισέ, πώς γίνεται να ισχύουν όσα λες και τα κλισέ να συνεχίζουν να στέκονται;

    Καλτσό & Μισέλληνα, αν υποψιαστώ ότι μιλάτε κι εδώ μέσα για ποδόσφαιρο θα τα βάψω… κόκκινα! 😛

    Zoaki, όπως τα βλέπω τα πράγματα μία λύση υπάρχει. Να σαμποτάρουμε τους κανόνες. Από αύριο θα αφήσω μουστάκι! 😀

    Bifteki, μπα δεν νομίζω ότι είναι πάντα από κακία. Μάλλον είναι μηχανικές αντιδράσεις. Ρομποτάκια που δεν μπήκαν ποτέ στον κόπο να δώσουν μια δεύτερη ευκαιρία σε κάποιον άμα το λεξικό τους έλεγε «τζιζ» επειδή ας πούμε, είχε ένα σκουλαρίκι κρεμασμένο στ΄αφτί.

  35. Θήτα Μής said

    Αν έχω δει την Θώδη, με μαύρο φόρεμα και κόκκινα νύχια; Εξαρτάται ποιο θα είναι το μαύρο φόρεμα και τι κόκκινο τα νύχια.
    Η ομορφιά είναι αντικειμενική, υποκειμενική είναι η άποψή μας για αυτήν. Δεν υπάρχουν άσχημοι άνθρωποι, άσχημα εμείς τους βλέπουμε, όταν οι «κώδικες» που τους συνθέτουν δεν ταιριάζουν στους δικούς μας.

  36. Θήτα, η Θώδη ήταν απλό παράδειγμα. Αυτό που εννοούσα είναι ότι αν μια γυναίκα δεν είναι του γούστου σου, ό,τι κι αν φοράει δεν θα έχει καμία σημασία. Αν όμως σου αρέσει, ε οκ τότε αυτά τα αξεσουάρ λειτουργούν σαν ατού. Άσε που παίζει μια γυναίκα του γούστου σου με τα αξεσουάρ του γούστου σου να σε ξενερώσει με το περπάτημά της, ας πούμε.
    Λέω δηλαδή, ότι οι κώδικες είναι «ρευστοί» ακόμα και για τον ίδιο μας τον εαυτό.
    Ένα προσωπικό παράδειγμα: μέχρι σήμερα δεν έχω φορέσει ποτέ στην ζωή μου γόβες. Είναι ένα παπούτσι που το σι-χαί-νο-μαι. Τις είδα όμως, φορεμένες αυτή τη σεζόν με ένα φόρεμα που έχω ερωτευτεί και αρχίζω και σκέφτομαι να την κάνω την απόπειρα. 😀

  37. Θήτα Μής said

    Να την κάνεις την απόπειρα, να την κάνεις.
    Θα δεις! Θα δικαιωθείς και θα σου αρέσεις περισσότερο.

  38. Και όταν δέ σηκώνω το τηλ. θα τραγουδούν νοσταλγικά…»Δέν τη βρίσκω την άκρηηηηη…πουθενάαααα…και πέεες μουουου τι να κάααανωωω…!»

  39. penguin-witch said

    Κι εμένα που μ’αρέσει το μαύρο επειδή κόβει κιλά; 😉

    Ρωτάω κι εγώ, που δεν έχω γούστο: Υπάρχουν άσχημα ρούχα ή μονο άσχημοι συνδυασμοι;

  40. an said

    ξεπατικωνεις και εσυ την πανια μαυρα ρουχα λιγο καλιαρντα αποτομο στιλακι σιγα το προτοτυπο …βλημα

  41. An, οι επαλαμβανόμενες επισκέψεις μόνο και μόνο για να εκφράσεις το μίσος σου, επιβάλλουν να σου υπενθυμίσω ότι είμαι straight.

  42. Τα μάτια! Τα μάτια είναι όλος ο κώδικας!…

    (όχι πάντως οι κύκλοι τους, αλλά η εκπομπή τους!)

  43. Embrance said

    Πρωτη φορα μπαινω,και ενα εχω να πω!Δεν καταλαβαινω τιποταααα!!!!ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΜΩΣ,ΥΠΟΜΟΝΗ….

  44. tink said

    το κόκκινο νύχι είναι αυτό δηλαδή που παραπέμπει σε πουτάνα; περίεργο, εγώ πίστευα πως κόκκινο νύχι=θυληκότητα. Υπάρχει άλλη μια ταμπέλα που έχει τρελό γέλιο πάντως. Αν είσαι λέει άνθρωπος που βρίζεις πολύ και τα ισοπεδώνεις όλα με ευκολία, κατά βάθος είσαι ένα πληγωμένο και ευαίσθητο πλάσμα! φάκινγκ τζίνιους!
    Κανείς δεν δέχεται τίποτα έτσι όπως είναι, όλοι έγιναν ψυχολόγοι ξαφνικά. Βρε ουστ.

  45. Gothangel said

    Περιττο να πω ΠΟΣΟ μα ΠΟΣΟ δικιο εχεις !

    Και ποσο τελεια το εθεσες.

    Μου εφτιαξες τη διαθεση 😀 να σαι καλα!

Σχολιάστε

 
