X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΚΑΙ?

Posted by Constantina Delimitrou στο Σεπτεμβρίου 17, 2007


Τι άλλαξε;

Η νουδού πάλι κυβέρνηση, το πασόκ αντιπολίτευση και η αριστερά πήρε κάτι στασίδια παραπάνω.
Α, μπήκαν και τα φασισταριά μέσα.

Αν η «θέληση του λαού» συνοψίζεται στο ότι η αντεθνική Μαριέττα πήρε τον πούλο από την Βουλή για να αντικατασταθεί από πατριώτες τύπου Πλεύρηδες και Βορίδια, ε μπράβο ρε κυρίαρχε λαέ. Γάμησες πάλι. Εμένα δηλαδή.

Προσεχώς στη βουλή: η Αριστερά θα αναλώνεται να υπερασπιστεί τα άλλοτε δεδομένα που δεν θα είναι καθόλου δεδομένα για τα φασισταριά και η νουδού θα κάνει τη δουλειά της ανενόχλητη. Εντάξει, το πασόκ μια απ΄τα ίδια. Θα συμφωνεί με την αριστερά και θα κάνει πλάτες στη δεξιά.

Υ.Γ. : Τι γαμάτα που τα λέει αυτός ο Παπαγιαννάκης!!!


Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

115 Σχόλια to “ΚΑΙ?”

  1. Ελένη said

    Κάτι πρέπει να ξέρουν οι πολιτικοί που μας θεωρούν ηλίθιους..Αφού τους επιβεβαιώνουμε συνεχώς..

  2. null said

    την καλημέρα μου. Το κακό είναι ότι τα μέσα θα ασχολούνται με τα εσωκομματικά του ΠΑΣΟΚ και όχι με την πολιτική της ΝΔ.

  3. […] με την psilikatzoy, Αν η «θέληση του λαού» συνοψίζεται στο ότι η […]

  4. Swell said

    Κάτι θ’ αλλάξει στο ΠΑΣΟΚ:
    http://www.swell-swell.blogspot.com/2007/09/dear-george.html

  5. The Phantom said

    .. λαέ μου..
    .. την Κυριακή τους ψηφίζεις, κι έπειτα στην λαϊκή, στις ουρές του δημοσίου, στην είσπραξη της σύνταξης, στου ξέχειλους δρόμους, στις παραλίες που δεν είναι δικές σου, στο μαύρο δάσος, στο.. στα.. στη..
    .. τους βρίζεις..
    .. λαέ μου..

  6. zoaki said

    το οτι καποιοι εφαγαν μαυρο και δεν ξαναβγαίνουν κάτι είναι και αυτό…Το θέμα είναι αυτοί που βγαίνουν να ψηφίζουν τα νομοσχέδια βάσει συνείδησης και να μην είναι πιόνια του κόμματος. Να έχουν το θάρρος της γνώμης τους…

  7. Giramondo said

    Σκεφτόμουν χθες…
    Τελικά…έχουμε μεγάλη δόση μαζοχισμού…ή μεγάλες αντοχές;

    Ένας κι ένας είναι όλοι τους…

    φιλιά

  8. σαν comment θα ήθελα να γράψω αυτά που έγραψα στο τελευταίο μου post στο blog αλλά είναι πάρα πολλά. Αν δε βαριέσαι ρίξε μια ματιά.

  9. Σαν την κακοποιημένη γυναίκα είναι η Ελλάδα.
    (Ελπίζω ότι είσαι απο τις τυχερές που δεν έχουν ζήσει την εμπειρία.)
    Όλο λέει θα φύγει απο τον άντρα που την κακοποιεί.
    Όλο λέει ότι δεν αντέχει άλλα ψέματα, ξύλο σ’αυτήν και τα παιδιά, κέρατο και εξευτελισμό.
    Καμμιά φορά μπορεί να φύγει και για λίγο.
    Αλλα, το πιο συνηθισμένο είναι ότι θα γυρίσει. Και θα του ζητήσει -αυτή!- συγγνώμη, και θα τον δικαιολογήσει: «Με δέρνει γιατί μ’αγαπάει», «έτσι όπως είμαι, ποιός άλλος θα με πάρει», «τον αγαπάω», «δεν μπορώ να κάνω μόνη μου».
    Κι ακόμα κι αν δε γυρίσει στον ίδιο, το πιθανότερο είναι ότι στον όμοιό του θα πάει. Ο φυσιολογικός άντρας που τη σεβεται και την αγαπάει της φαίνεται χαλβάς και φλώρος.
    Το ξέρουν αυτό όλοι – όλοι εκτός από το νέρντ τον Γιωργάκη τον τρίτο το μακρύτερο. Το ήξερε ο μπαμπάκας του και γιός του Γεωργίου του Α του Παπατζη ο Ανδρέας ο Α ο σιδερένιος. Το ήξερε ο θείος ο Κώστας ο Α, το έμαθε κι ο ανιψιός ο Κωστάκης ο Βους. Μας γαμούν, μας δέρνουν, παίρνουν τα λεφτά για το ψωμί των παιδιών μας και το δικό μας και τα κάνουν ρουχα, γλέντια και κουμπούρια κι εμείς τους αγαπάμε και τους δικαιολογούμε γιατί φοβόμαστε ότι μετά δε θα έχουμε στον ήλιο μοίρα και γιατί δεν θέλουμε κυβερνήτες που μας σέβονται, γιατί είναι χαλβάδες (άντε να τους κάνουμε διακοσμητικές πατρικές μορφές, σαν τον παππού το Στεφανόπουλο).
    Γαμητέα η κατάσταση, Κωσταντίνα μου – αλλά τώρα θα μου πείς πότε ήταν εύκολα τα πράγματα;
    Καλημέρα και καλή δύναμη…

  10. greek-tv said

    Ελα μωρέ… δε βαριέσαι…

    ήμασταν που ήμασταν σκατά, αποσκατωθήκαμε!

  11. giannis said

    Οι πολλοί πάντα ξέρουν λιγότερα από τους λίγους. Έχεις γράψει ρε συ psi ένα σωρό πράματα για τον ηλίθιο νεοέλληνα, τι περίμενες να ψηφίσει δηλαδή;

  12. Passeng3r said

    eimaste oti psifizoume or de psifizoume de mporo na katalabo giati gkriniazoume meta.
    psilikatzou elpizo na sou aresei to sex kai oi 5 tis boulis deixnoun treli diathesi na sou kanoun, oi ypoloipoi mi xamogelate mia psilikatzou de ftanei gia olous.

  13. Αυτό που δε μπορώ να χωνέψω, είναι τα διαστροφικά μυαλά που έβαλαν τον Καρατζαφέρη και το συνάφι του στα ‘στασίδια’ που λες κι εσύ!
    Κι όσο για τη δεξιά, όταν τα μοίραζε τα καλά (που γι αυτά πήρε και ψήφο εμπιστοσύνης) εγώ ήμουν αλλού και δεν πήρα μυρωδιά …τίποτα!

    Σαλτάραμε?

  14. Μαρία απο Ρόδο... said

    Περιμένουμε εδώ και 7 μήνες να κάνει η μητέρα μου μία εγχείρηση…Είμαστε λεει σε λίστα αναμονής….Και η κατάσταση της χειροτερεύει…Και όλα αυτά όταν κάποιοι χτες κουνούσαν σημαίες μπλε, πράσινες και κόκκινες γιατί χαίρονταν…λέει…Αυτή η χώρα ζωντανέυει όταν έχουμε εκλογές και τελικούς αγώνων…Μετά; Μετά τι; Και όλα αυτά γίνονται στην Ελλάδα του εκσυγχρονισμού και της εξέλιξης…Η μάνα μου να μην έχει καν μία ιδέα για το πότε θα εγχειριστεί την ίδια στιγμή που ο Κύριος Χριστόδουλος είναι ήδη στην Αμερική…Την ευχή σας νεοέλληνες………….

  15. toixorixos said

    Αλλαγή δεν ήθελες Γιωργάκη; Αλλαγή θα γίνει… κράτα το δοκάρι ρε μπούρδα καρα-Βάγγο!

  16. Griniaris said

    Δεν θεωρώ ότι είναι μεγάλη έκπληξη που ξανά βγήκε η νέα Δημοκρατία. Το περίεργο θα ήταν να βγει το ΠΑΣΟΚ γιατί δυστυχώς πολιτικές και εκλογικές εκπλήξεις στην Ελλάδα δεν έχουμε και δεν είχαμε ποτέ(ποτέ όσο εγώ θυμάμαι τουλάχιστον). Τουλάχιστον ο λαός τιμωρεί και αν δείτε πολλά στελέχη που παραδοσιακά εκλέγονταν όπως η Μαριέτα Γιαννάκου είναι εκτός βουλής. ίσως και αυτό να είναι ένα μάθημα για όλους τους νέους πολιτικούς και τα πολιτικά κόμματα, δεν μπορείς να βγάζεις αντιλαϊκές αποφάσεις να τις εκφράζεις πίσω από τα μαύρα σου γυαλιά να εναντιώνεις ολόκληρο το φοιτητικό κίνημα να μην αφουγκράζεσαι τι θέλει ο πολίτης να τον βαφτίζεις και ταραξία και μετά να ζητάς και την ψήφο του.

  17. anisixos said

    Σημασια εχει οτι η πηρε ποδι η Γιαννακου!

  18. adamo said

    @Anisixos:
    Το ότι δεν βγήκε βουλευτής δεν σημαίνει πως δεν μπορεί να είναι Υπουργός Παιδείας.

  19. Griniaris said

    Δεν θεωρώ ότι πήρε πόδι, νομίζω οτι πλήρωσε το τίμημα των πράξεων της. Το πολιτικό κόστος που λέμε και όχι μόνο η Γιαννάκου αλλά και πολλοί άλλοι.

  20. Διαφωνώ μαζί σου αγαπητή μου ψιλικατζού.

    Ασκούνται πλέον πιέσεις στα κόμματα, σε όλα. Μη βλέπεις κοντόφθαλμα, σε αυτή τη Βουλή δεν αλλάζουν πολλά πράγματα, θα αλλάξουν στην επόμενη, στη μεθεπόμενη. Όποιος δεν εκσυγχρονιστεί και δεν ανανεωθεί, όποιος δεν πείσει, θα βγει χαμένος. Ο λαός απλά έδειξε ότι μπορεί να ασκήσει πίεση προς όλες τις κατευθύνσεις. Αυτό θα αναγκάσει (ίσως) τη ΝΔ να κυβερνήσει επιτέλους και να ανανεωθεί, το ΠΑΣΟΚ να αναδείξει νέα πρόσωπα και να βρει πολιτική ιδεολογία, το ΚΚΕ να ξεκολλήσει λίγο από τα κλισέ «λαϊκοί αγώνες» (λες και το 80% που πρεσβεύει δικομματισμό δεν είναι εργαζόμενοι), το ΣΥΡΙΖΑ να προσπαθήσει να αποκτήσει ακόμα γερότερες βάσεις ιδεολογίας, πιο σαφείς αν θέλεις, για να κρατήσει τους ψήφους του (μην ξεχνάς ότι κινδυνεύει κι από το ΠΑΣΟΚ που σίγουρα θα κάνει άνοιγμα αριστερότερα). Όσο για το ΛΑΟΣ, παροδικό είναι, αποτέλεσμα κι αυτό της αντι-ψήφου.

    Το μέλημα όσων πιστεύουν σε έναν καλύτερο μέλλον δεν είναι να κοιτάνε πια τα κόμματα. Είναι να ψηφίζουν πρόσωπα, νέους, δυναμικούς, οραματιστές, σύγχρονους πολιτικούς, με ήθος και αξίες. Όχι πια στους μαθουσάλες και τα τζάκια. Αυτοί μας έχουν πάει χρόνια πίσω θέλοντας να πάρουν σύνταξη στις πλάτες μας, αυτοί έκαναν την πολιτική επάγγελμα και όχι λειτούργημα.

    Αυτό που θα με ικανοποιούσε θα ήταν να εφαρμοστεί ο νόμος περί προσμέτρησης του λευκού, που όλοι κάνουν ότι δεν τον ξέρουν, και να έμεναν και μερικές έδρες άδειες στη Βουλή.

    Αυτά.
    🙂

  21. arammos said

    Διαφωνώ σχεδόν με όλους. Ο λαός δεν θέλει ανατροπές (δυστυχώς). Κανείς δεν θα παλέψει για 7ωρο αλλά θα προσπαθήσει να κρατήσει το κεκτημένο 8ωρο. Ο κόσμος δεν διεκδικεί κάτι παραπάνω. Ο κόσμος φοβάται και προσπαθεί να διασφαλίσει μελλοντικά αυτά που έχει κατακτήσει.

    Την καλημέρα μου.

  22. Παρεμπιπτόντως, ο Παπαγιαννάκης φκιάχνει ωραία αχινοσαλάτα!

  23. Ελένη, σίγουροι είναι.

    Null, και όχι μόνο. Ό,τι μαλακία παίζει, θα είναι πρώτο θέμα.

    Swell, και; Θα φύγει ο Γιώργος, θα ΄ρθει ο επόμενος και κάτι έγινε…

    The Phantom, τελικά αρχίζω και πιστεύω ότι η πολλή τηλεόραση μας έκανε να μοιάζουμε με τα ψώνια των καναλιών. Στο γυαλί πομπώδεις και καταγγελτικοί ενώ στη ζωή αγάμητοι και γλοιώδεις.

    Ζωάκι, το θέμα είναι ποιοι έφαγαν μαύρο και γιατί και όχι ότι κάποιοι έφαγαν μαύρο. Όσο για τα πιόνια των κομμάτων δεν είμαι και τόσο αισιόδοξη γαμώτο.

    Giramondo, πού είσαι κουκλάρα μου;;;; Ούτε το ένα ούτε το άλλο. Μαλάκες είμαστε. Τόσο απλό.

    Κουρδιστό μανταρίνι, δεν έχω πολύ χρόνο αυτή τη στιγμή, αλλά με μια διαγώνια ανάγνωση, έχεις πολλά δίκια. Δημοπράτες με τα όλα τους. Μα ένα τριχίλιαρο έφτασε ρε γαμώτο;;;;

    Penguin wow! Να χαρώ ανάλυση!!! Μόνο που δεν πιστεύω ότι φταίει μόνο η ανασφάλεια της κακοποιημένης και ο λανθάνων μαζοχισμός προς τον άντρα τον σωστό. Είναι και η εντελώς ανορθόδοξη πρόσληψη της πραγματικότητας. Άμα ζεις στη γη και σε πείσουν ότι ζεις στον Άρη, ε Αρειανούς θα ψηφίσεις να σε κυβερνήσουν.

    Greek tv, έτσι ακριβώς!

    Giannis, οι πολλοί είναι πολύ μαλάκες, απλά. Όσο και να γράφει κανείς, αν δεν καεί τουλάχιστον και η υπόλοιπη Ελλάδα, ο νεοέλληνας δεν θα την ακούσει με τίποτα.

    Passeng3r, σέβομαι τη δημοκρατία αλλά επειδή ποτέ δεν έχω ψηφίσει αυτούς τους οποίους βρίζω και – ούτως ή άλλως- έχω όλο το δικαίωμα να γκρινιάζω. Για τα υπόλοιπα, επειδή έχεις ξεφύγει ετοιμάσου για πόρτα (εκτός αν δεν κατάλαβα καλά, οπότε μπορείς ελεύθερα να εξηγήσεις).

    Liastidomata, έχω τις ίδιες απορίες ακριβώς.

    Μαράκι, περαστικά στην μητέρα σου ρε συ. Γαμώτο είναι πολύ ηλίθιο αυτό που γίνεται, να κατεβαίνουμε σα ζώα στους δρόμους και να πανηγυρίζουμε όταν η καθημερινότητά μας είναι μια αηδία. Εύχομαι πολύ γρήγορα να εγχειριστεί η μητέρα σου.

    Toixorixos, αλλαγή δε λες τίποτα.

    Griniaris, διαφωνώ. «Τουλάχιστον ο λαός τιμωρεί και αν δείτε πολλά στελέχη που παραδοσιακά εκλέγονταν όπως η Μαριέτα Γιαννάκου είναι εκτός βουλής».
    Ποια ήταν η τιμωρία και για ποιο θέμα; Ο «σοφός λαός» επέλεξε δηλαδή, να τιμωρήσει τη Γιαννάκου για αυτά που θα γαλουχήσουν την επόμενη γενιά ενώ άφησε ατιμώρητο αυτόν που σαπακιάζει την τωρινή;;; Ξαφνικά το μέγιστο εθνικό ζήτημα για το οποίο «απάντησε ο κυρίαρχος λαός» είναι το βιβλίο ιστορίας και όχι η ελευθερία και η καταπάτηση στοιχειωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων; Και δε φτάνουν όλα αυτά, αλλά έβαλαν και ακροδεξιά φασιστόμουτρα στη βουλή;;; Αν αυτή ήταν η τιμωρία του λαού, τότε έχουμε και πολύ μαλάκες πολίτες.

    Anisixos, μπράβο ρε. Να χαρώ λογική.

    Άγγελε, θα ήμουν αισιόδοξη αν ασκούνταν πραγματικές πιέσεις στην εξουσία από τα αριστερά κόμματα. Έχοντας όμως να αντικρούσουν δεξιές πρακτικές της κυβέρνησης και ακροδεξιό σιγοντάρισμα του λαος, ούτε ανάσα δεν προλαβαίνουν να παίρνουν. Όσο για τα λευκά, ακόμα και να προσμετρούνταν, τίποτε δεν θα άλλαζε. Ο δικομματισμός παρέμεινε στο 80%, η αποχή λίγο παραπάνω από τα ίδια (αλλά και κανείς δεν ίδρωσε) και τα τζάκια πάλι μέσα. Εδώ ρε, ο Αλογοσκούφης βγήκε τρίτος!!! Τι ελπίδα να έχει κανείς μετά από αυτό;

    Arammos, και ακριβώς γι΄αυτόν τον λόγο είναι που χάνουμε και τα κεκτημένα. Καλημέρες.

    Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα, ήμουν σίγουρη!

  24. kapetank said

    stin fasistoupoli laos pano apo syriza
    ola kala stin frapedoupoli

  25. Θα συμφωνησω με τον Arammos και θα πω: αφου υπαρχουν τοσοι «βολεμενοι» που δεν θελουν να αλλαξει κατι, αλλα και τοσοι «καμμενοι» μη μονιμοι δημοσιοι υπαλληλοι που φοβουνται να αλλαξει κατι καθως χανουν την δουλεια τους απο τα των αλλων «δικα μας παιδια»
    Δεν αλλαζει κατι στην Ελλαδα στις κυβερνησεις. Ολο πρασινα ή μπλε θα τα βλεπουμε με τα μικρα κομματα απλους παρατηρητες. Ελλαδισταν… τα μεγαλεια σου!!!

  26. pavlos said

    Ελλάς το μεγαλείο σου
    Μια καλησπέρα με μια ευχή για καλό κουράγιο, γιατί θα το χρειαστούμε

  27. Δεν είπες το χειρότερο:

    Εκλέγεται ξανά ο Πολύδωρας!

  28. sakafiora said

    Πάλι καλά που το 28% δεν πήγε να ψηφίσει ή ψήφισε άκυρο και λευκό.
    Οταν όλοι οι υπόλοιποι κουλαθούν, αυτοί θα έχουν τα χεράκια τους να δουλέψουνε.
    Οι οιπόλοιποι ζωγραφική με το στόμα, με το πόδι και με το $%#%@#@%

  29. neofitos said

    μη μου πεις ότι περίμενες να γίνει κάτι διαφορετικό.

  30. Haris said

    Ποιος ξέρει, τι σκατά θα φάμε πάλι με την ΝΔ….

  31. navycris said

    Καλά ρε κοριτσάκι……καλά τα λες και μου αρέσει να σε διαβάζω αλλά με πια κριτήρια λες φασιασταρια…τα φασισταρια…όλοι οι υπόλοιποι τι είναι δηλαδη?ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ? για ποιο μεγάλο θέμα σε ρώτησαν ΄?που είδες τη δημοκρατία σήμερα.?έχεις ανοίξει το σύνταγμα της «Ελαδιστάν» τι από αυτά που γράφει τηρείται σήμερα ? θα σου πω εγώ ……ΤΙΠΟΤΑ οπότε για ποια δημοκρατία μιλάμε?
    Έχεις φράγκα γαμάς και δέρνεις ….λαδώνεις τα λιγούρια και όλα καλά…που είναι η Ισονομία ….εε? Αμα την δεις πουθενά να μου τη δω και εγώ….
    Όλοι έχουμε βολευτεί στην κακόμοιρη καθημερινότητα μας ,αδιαφορούμε για τον διπλανό μας , για όλα μας φταινε οι ΑΛΛΟΙ και όχι εμείς …αδιαφορούμε και για τα παιδιά μας ακόμη (δεν ξέρω αν έχεις παει σε συγκέντρωση γονέων σε σχολείο )μια δοκιμή ….θα σε πείσει.
    Ξέρεις ποιο είναι το όραμα του Νεοέλληνα …να κάνω και εγώ μια κομπίνα ..να τα κονομήσω και ας τους άλλους να γαμιούνται…..ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ….
    Κοίτα γύρω σου και θα σου λυθούν όλες οι απορίες …και για τις εκλογές και για όλα τα παράλογα …που βλέπεις .
    Έχει χαθεί η λογική ..πλέον μέχρι να έρθει η ώρα που θα ξυπνήσουμε από τη νιρβάνα μας (γιατί θα έρθει …αυτό είναι σίγουρο ) και θα είναι Άσχημο το ξύπνημα …καλόν ύπνο και όνειρα γλυκά ….σε όλους ΜΑΣ

  32. Τιποτε δεν θα αλλαξει….Ουτε και υπηρχε περιπτωση…
    Απλα κουβεντα να γινεται…Αυριο αρχιζουν και οι πρωινες εκπομπες…οποτε σε λιγες μερες ολα θα εχουν ξεχαστει και θα ζουμε ευτυχισμενοι στη μιζερια μας…

  33. Malista, ematha to apotelesma pro 5 leptwn, aporeia moy, giati kaneis den psifizei oikologoys re paidia, meta apo tetia oikologiki katastrofi dhladhs…
    A, nai to SYRIZA einai o Synaspismos ths aristeras kai proodoy?
    Alla 4 xronakia loipon sto sberko sas o xontroylis…
    Xairomai poy den dynamai na symmetexw se aytin thn laiki boylisi pantws…
    Pantws i Diethnis amnistia esteile erwtimatolgio gia antrhwpina dikaiwmata kai synafi themata, kai mporw na pw oti o Syriza kai oi oikologoi apo ta synolika 3 kommata poy apanthsan, oi apanthseis toys htan kata tin gnwmi moy orthes…
    Oi megaloi agnohsan fysika, eixan pio symantika pragmata na kanoyn…

  34. sorry gia ta greklish απλά ξεχάστικα…

  35. buzz said

    ΚΑΙ? (X-psilikatzou)

    «Αν η «θέληση του λαού» συνοψίζεται στο ότι η αντεθνική Μαριέττα πήρε τον πούλο από την Βουλή για να αντικατασταθεί από πατριώτες τύπου Π…

  36. x-ray said

    Και;
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Καλά γαμήσια!

  37. papaioannou said

    ΔΗΛΩΣΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ

  38. Papaioannou, να δηλώσω τι;

    Θα του έδινα τον ώμο μου να κλάψει, αλλά αυτός γελάει και ο ώμος μου δεν του κρύβει ούτε το αριστερό σοσιαλιστικό προγούλι.

  39. Mερικές φορές η υγεία περνάει πρώτα από τη κρίση. Kαι δεύτερον, είναι θετικό που ο κόσμος δεν είναι «δεδομένος».

    Tο κυριότερο:

    Eίναι σημαντικό να θυμάται κανείς ότι EMEIΣ έχουμε ευθύνη για το που πάνε τα πράγματα. Δεν αρκεί να γράφουμε. Πρέπει να αρχίσουμε να κάνουμε. Eκτός από τα πληκτρολόγια, υπάρχει και η ζωή μας τριγύρω.

    Tα δάση καίγονται όχι μόνο επειδή έχουμε μία κυβέρνηση κρετίνων, αλλά και επειδή έχουμε και έναν κόσμο που είναι θεατής. Σχηματικά το λέω.

    Tα μπλογκς δεν είναι μαγικά όπλα. Eίναι όμως μία δυνατότητά να επικοινωνούμε μεταξύ μας και να ακουγόμαστε και να συντονιζόμαστε χωρίς κομματικές ή επιχειρηματικές κηδεμονίες.

    Nαι, με σπάζει και το τραγουδάκι που έβαλα στο μπλογκ μου, πρώτα απ’ όλα γιατί προσβάλει την αισθητική μου. Αλλά μέσα μου σήμερα σκεφτόμουν πόσα ωραία πράγματα μπορούμε να κάνουμε παρέα και σφύριζα χαρούμενοσ!

  40. Γκρου said

    Ρε ψιλικατζού, δε σε ξέρω αλλά προφανώς σε διαβάζουν πολλοί. Συγχαρητήρια!

    Τεσπα, στο θέμα μας. Δυνάμωσε το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ και μειώθηκαν και τα 2 κόμματα εξουσίας. Δεν έγινε η πλήρης ανατροπή του υπάρχοντως πολιτικού τοπίου και δε μπορούσε άλλωστε. Έγινε όμως κάτι σε θετική κατευθυνση. Θα φοβούνται λίγο παραπάνω και οι 2. Θα διστάσουν λίγο περισσότερο να προωθήσουν τις επιλογές του κεφαλαίου. Δε σου λέω οτι δε θα το κάνουν, μην παρεξηγηθώ, απλά ότι θα υπολογίζουν λίγο παραπάνω την αντίδραση. Ότι κόσμος ξέφυγε απο τη λογική του «μικρότερου κακού» και είδε, έστω κι ευκαιριακά έναν άλλο δρόμο νομίζω ότι είναι θετικό.

    Το ότι μπήκε το ΛΑΟΣ στη βουλή έχει κι αυτό το θετικό του. Ότι όλοι πλέον θα μπορέσουν να καταλάβουν ποιός πραγματικά είναι ο ρόλος του, δε θα μπορεί να κρύβεται πλέον.

    Και ούτε αρχίζουν όλα ούτε σταματάνε στη βουλή. Η πραγματική δύναμη του λαού εκφράζεται με άλλους τρόπους κι όχι με την ψήφο. Εδώ είμαστε απο σήμερα πάλι στους αγώνες μαζί με όλους αυτούς που ψήφισαν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Και στον πρώτο νικηφόρο μεγάλο αγώνα θα ξαναμπώ εδώ μέσα να σου το θυμίσω! 😉

  41. Μ&Α said

    Δηλώστε την υποστηριξή σας για την υποψηφιότητα της Φώφης Γεννηματάς για την αρχηγία του ΠΑΣΟΚ
    http://www.flickr.com/photos/62649090@N00/1396663826/ (Ευχαριστώ τον enteka για την παρατηρητικότητα του, βρέθηκε νέο μοντέλο για την κραυγή του Munch)

  42. […] Δείτε κι ένα επίσης πολύ σύντομο post από από τη Psilikatzou που πετυχαίνει […]

  43. κάγγελος said

    1) |<αι εγώ είμαι σε αυτούς που θεωρούν απαράδεκτη τη Γιαννάκου, αλλά της αναγνωρίζω ότι τα βάζει με όλους και όλα … αυτή δεν είναι ούτε με το θεό ούτε με το διάολο…(για χάρη βεβαίως του κομματικού συμφέροντος)… Πιστεύω πως με ένα καλό παιδί θα στρώσει λίγο…
    2) Ένα πράγμα που σιχαίνομαι είναι τα δόγματα και οι ταμπέλες. Στο λάος / λαός (που τονίζεται ρε γμτ;) δε πήγαν μόνο τα φασιστόμουτρα, πήγαν και διαμαρτυρόμενοι που δε θελαν να ψηφίσουν καρά-αμάν αλί και τρις αλί…
    Είναι ηλίθιο να φοβάστε τον Καρατζαφέρη μήπως και φέρει ξανά στο προσκήνιο τον εθνικοσοσιαλισμό (που ολοφάνερα πρεσβεύει)… Ο άνθρωπας καριέρα θέλει να κάνει, νομίζω και την αριστερά συμφέρει να υπάρχει ένα μαξιλάρι (και περισσότερα αν γίνεται) για τους διαμαρτυρόμενους (πλην δογματικούς) δεξιούς και όχι να ψηφίζουν μια νουδού και μια μπατσόκ. Είναι κέρδος για μας και πλήγμα στο 2κομματισμό.

  44. Rodia said

    Τώρα… γιατί αισιοδοξώ..? Ισως επειδή γίνονται κάτι φεστιβαλάκια σε Δράμα και Χαλκίδα… Ισως επειδή νομίζω ότι κάποια ισορροπία πάει να παλαντζάρει πιο καλά τα πράγματα… Ιδωμεν καρδιά μου! 🙂

    –>> ξέρεις, η «κακοποιημένη γυναίκα» είναι το τοπ των αναζητήσεων του κ. Γκούγκλη κι αυτό κάτι λέει…

  45. Ροδια said

    Ιδωμεν σε 18 μήνες δλδ…

  46. Stragali said

    Καλος ο καγγελος και θα ηθελα να το παω ενα βημα παραπερα…
    Οτι και αν εχει σαν φιλοδοξια ο καρατζαφερης ειναι αδιαφορο. Το να μπει ενα κομμα σαν το λαος στη βουλη ειναι καλο για πολλους λογους, ακομα και αν αυτοι δεν μας αρεσουν. Πιστευω (ειδικα για τα μικρα κομματα του 2-4%) οτι καλυτερος τροπος να τα εξαφανισεις ειναι αυτος. Αν παλι ο καρατζαφ καταφερει να κανει το ποσοστο του 40% και να σχηματισει κυβερνηση (με την Εφη στο Υπ. Πολιτισμου?!?) τοτε πιστευω οτι μπορουμε ανετα να μεταναστευσουμε…

    Καλορίζικος ο χοντρουλης μας και παλι.

  47. Swell said

    Θα πάτε την Πέμπτη;
    http://www.swell-swell.blogspot.com/2007/09/blog-post_6479.html

  48. patsiouri said

    Απαξιώ και να σχολιάσω, ήμουν κι εγώ στην ιδιαίτερη πατρίδα μου και έκανα ένα πείραμα: Στην ερώτηση «γιατί ψηφίζεις αυτό που ψηφίζεις» οι περισσότεροι παραδέχονταν πως δέ μπορούν να δώσουν μία ολοκληρωμένη ΛΟΓΙΚΗ απάντηση…οπότε..

    Επίσης, έχω να παρατηρήσω πως ενώ ουδέποτε έτρεφα κάποια συμπάθεια προς το ΠΑΣΟΚ και τους εκπροσώπους του, τα’χω πάρει από χτές που όλοι οι μεγαλοκαραγκιόζηδες του κινήματος καίνε το Γιωργάκη από εκατό μεριές. Ούτε αυτόν τον συμπαθώ αλλά να ρίχνουν ευθύνες αλλού κάτι μασκαράδες όπως η Βάσω και ο Πρωτόπαππας το θεωρώ αν μή τι άλλο λογοκριτέο… υπάρχει και η ΜΝΗΜΗ κύριοι, λίγος σεβασμός!

    Αυτό που με χαροποιήησε πιό πολύ (γιατί άν μιλήσω γι αυτά που με δυσαρεστούν πρέπει ν’ανοίξω κι άλλο μπλόγκ) ήταν τα μούτρα του Πρετεντέρη και του Ακη…αυτά…

  49. Γιατί, Κωνσταντίνα μου, περίμενε κανείς ν’ αλλάξει τίποτα;…
    Τον αβίωτο βίο της πόλης (που είναι… ακόμα πιο αβίωτος, ύστερα από 2,5 μήνες στας εξοχάς ) να δούμε πώς θα τον αλλάξω…
    Ελπίζω να είσαι καλά!
    Φιλιά 🙂

  50. Γιατί, Κωνσταντίνα μου, περίμενε κανείς ν’ αλλάξει τίποτα;…
    Τον αβίωτο βίο της πόλης (που είναι… ακόμα πιο αβίωτος, ύστερα από 2,5 μήνες στας εξοχάς ) να δούμε πώς θα τον αλλάξω…
    Ελπίζω να είσαι καλά!
    Φιλιά

  51. fakas said

    diabaste ligo to blog tou androulaki na katalabete
    gia pio logo den afisane ton gap na kanei allages

  52. proponitis said

    οι λεξεις:
    φασισταρια,
    πουλο,
    γαμησες,
    καθως και το συνολικο καφενειακο υφος με αναγκαζουν να σε καταταξω στην κατηγορια νο3 του τελευταιου μας ποστ. – η γυναικα οπαδος

  53. maria said

    βρε δεν σε γαμησαν σε εχεσαν μονο, γιατι ειναι φασιστικο το λαος και οχι το κκε?

  54. Proponitis, egw se entasw sthn gnwsth kathgoria «o-klassikos-o-malakas-o-ellhnas» kai prosthetw tin ypokathgoria «pou-einai-boukwmenos-mexri-ekei-pou-den-pairnei-me-stereotypa». 😀

    maria, den diafwnw. Apla exoun pio sympathitikh fatsa.

  55. luccia said

    Νομίζω οτι αυτό είναι το post της απόλυτης ισοπέδωσης! Γιατί;;
    Αυτές οι εκλογές είχαν έντονο το μηνυμα της δυσαρέσκειας.

    Excuse me, αλλά τα «μερικά στασίδια παραπάνω» όπως λες είναι
    π ο λ ύ μεγάλο βήμα. Δεν είναι μερικά στασίδια παραπάνω, είναι μερικές φωνές παραπάνω. Πριν μερικά χρόνια η αριστερά ήταν σχεδόν γραφική και τώρα μπήκε δυναμικά στο κοινοβούλιο.

    Το γεγονός οτι «έσπασε» ως ένα βαθμό ο δικομματισμός με αποτέλεσμα να μπούν πολύ περισσότεροι αριστεροί βουλευτές στη βουλή, είτε απο τον Συνασπισμό (τον οποίο προσωπικά εμπιστεύτηκα) είτε απο το ΚΚΕ, σίγουρα συμφέρει περισσότερο τους μέσους Έλληνες.

    Όσο για την ακροδεξιά, σίγουρα είναι απογοητευτικό που μπήκε στη βουλή αλλά μην ξεχνάμε οτι πολλοί τους ψήφισαν για τους ίδιους λόγους που άλλοι ψήφισαν αριστερά, όσο παράδοξο και αν ακούγεται αυτό. Όχι για να τιμωρήσουν τα μεγάλα κόμματα αλλά γιατί πιστεύουν οτι θα υποστηρίξει κοινωνικούς τομείς (εργασία, υγεία) με λιγότερες διαπλοκές απ’ότι τα δύο «μεγάλα» κόμματα.
    Αυτό πιστεύω.
    Δεν είναι δυνατόν η Ελλάδα ξαφνικά να «γέμισε» ακροδεξιούς.

    Απλώς άνθρωποι που δουλεύουν για 500 και 600 ευρώ/μήνα, 10 ώρες/μέρα απλήρωτες, με εικονικές συμβάσεις, που βλέπουν «φυτευτούς» παντού στο δημόσιο, που θέλουν να κάνουν παιδιά και το ωράριο δεν τους το επιτρέπει, αποφάσισαν να κάνουν κάτι άλλο, να δοκιμάσουν κάτι διαφορετικό. Και έκαναν αυτό.

    Η ουσία είναι οτι τα μεγάλα κόμματα, με την πολιτική τους, οδήγησαν τους πολίτες στα «άκρα» και στην πραγματικότητα, αν και έχουν την πλειοψηφία, κανείς τους δε νίκησε.

    Χαιρετισμούς!

  56. luccia,

    «Το γεγονός οτι “έσπασε” ως ένα βαθμό ο δικομματισμός»

    ο δικομματισμός παρέμεινε στο 80% απλά σκόρπισαν περισσότερο οι υπόλοιποι.

    «Όσο για την ακροδεξιά, σίγουρα είναι απογοητευτικό που μπήκε στη βουλή αλλά μην ξεχνάμε οτι πολλοί τους ψήφισαν για τους ίδιους λόγους που άλλοι ψήφισαν αριστερά, όσο παράδοξο και αν ακούγεται αυτό»

    Καθόλου παράξενο αλλά εγώ κι εσύ ας πούμε, άμα θέλουμε να την πούμε σε κάποιον δε θα πάμε να του σκοτώσουμε τη μάνα, όσο ισχυρό κι αν θέλουμε να κάνουμε το point μας (καλά, παρεκτός κι αν θέλουμε να εκλείψει το είδος, οπότε έχει μία βάση αυτό)!

    «Η ουσία είναι οτι τα μεγάλα κόμματα, με την πολιτική τους, οδήγησαν τους πολίτες στα “άκρα” και στην πραγματικότητα, αν και έχουν την πλειοψηφία, κανείς τους δε νίκησε».

    Η ουσία είναι ότι βγήκε πάλι η νουδού και εδώ είμαστε να δεις αν θα μπορέσουν τα μικρά κόμματα να περάσουν κάτι της προκοπής αν σκεφτείς ότι τόσα χρόνια το μέγιστο πρόβλημα του κκε π.χ. είναι ο συν.
    Χαιρετισμούς επίσης ρε συ! 🙂

  57. paranoia said

    η πιο σωστή διάγνωση by far

  58. proponitis said

    ψιλικατζου θενκς!! 😀

    παρολαυτα επιμενω πως η γενικη οργη απεναντι σε μια δεδομενη κατασταση εχει παψει προ πολλου να θεωρειται αντισυμβατικη

  59. μα είπα εγώ ποτέ ότι είμαι αντισυμβατικιά;;;; 😛

  60. proponitis said

    22 Ιουνιου 2005
    ψιλικατζου:
    «…αλιμονο, ειμαι αντισυμβατικια αλλα,…»

    οριστε και οι αποδειξεις
    :p

  61. Αχαχαχαχαχα

    Σωστός ο κόουτς!

  62. ktkouk said

    Αίσχος !

    Να διοργανωθεί πάραυτα βουβή συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την απώλεια της βουλευτικής έδρας της πρώην υπουργού παιδείας (και του Πρωτόπαπα από το ΠΑΣΟΚ). Πως θα λειτοργήσει η δημοκρατία από αύριο ;

  63. Θα δούμε και τον ΣΥΡΙΖΑ πως θα διαχειριστεί την αυξημένη εκπροσώπησή του. ‘Ολοι θα κριθούν.

  64. «οριστε και οι αποδειξεις»

    ναι αλλά μας έκρυψες τα συμφραζόμενα πονηρούλη 🙂

  65. babis said

    Ψιλικατζού, σε διαβάζω καιρό τώρα αλλά είναι η πρώτη φορά που αφήνω σχόλιο. Δε θα πω πολλά, θα πω μόνο ότι συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Δε ξέρω πόσο συχνά χρησημοποιείς το you tube αλλά θα σου δώσω 2 url : http://www.youtube.com/watch?v=8xUyXfuiq48 kai

  66. Έχουν τρελαθεί οι πάντες και τα πάντα (συμπεριλαμβανομένης και της συντριπτικής πλειοψηφίας των blogs) με τις ανασκοπήσεις του εκλογικού αποτελέσματος: «ανέβηκε ο τάδε, μπήκε ο τάδε, βγήκε ο τάδε, διαλύθηκε ο τάδε» κτλ κτλ

    Μία κουβέντα που μοιάζει με αυτές γίνονται μετά το τέλος ενός ποδοσφαιρικού αγώνα. «Ο τάδε έπαιξε καλά», «ο τάδε το ξέραμε, είναι τραυματίας εδώ και καιρό», «ο τάδε ήταν η χρυσή αλλαγή» κτλ κτλ

    Ναι, μη γελάς, υπάρχουν κι άλλες ομοιότητες ανάμεσα στο ποδόσφαιρο και την πολιτική (με την έννοια της ενασχόλησης με -ή έστω της αγωνίας για- τα κοινά): οι σημαιούλες, τα συνθήματα, το πάθος, τα επιχειρήματα-η λίστα εκτιμώ πως είναι ατελείωτη.

    Υπάρχει όμως μια πουτάνα διαφορά.

    Μια πουτάνα διαφορά. Στους αγώνες ποδοσφαιρου είμαστε συνέχεια θεατές. Πριν ξεκινήσει το «ματς», φυσικά κατά τη διάρκειά του, ακόμη και μετά το τέλος του. Στην πολιτική όμως, επαναλαμβάνω με την έννοια της ενασχόλησης με -ή έστω της αγωνίας για- τα κοινά, δεν είναι έτσι. Ευτυχώς.

    Εκεί, ή συμμετέχουμε ή το άθλημα δεν μας αφορά καθόλου, δεν έχει νόημα να ‘παρακολουθούμε τις εξελίξεις’…

    Το λέω γιατί σε όλη αυτή η συζήτηση περί εκλογών, πολλές φορές έχω την εντύπωση ότι πολλοί συμμετέχουν με το σκεπτικό «ωραία, το κάναμε το καθήκον μας, ψηφίσαμε, ας δούμε τώρα με αυτές τις ‘αναλογίες’ πού θα είμαστε σε 4 χρόνια’.

    Αυτό που θέλω να πω είναι: ας ξεγράψουμε επιτέλους το πόσο μας άρεσε ή δεν μας άρεσε το αποτέλεσμα του ‘ντέρμπυ’ της 16ης Σεπτεμβρίου. Και ας ψάξουμε τί μπορούμε να κάνουμε στο ρόλο που θα έχουμε ΕΜΕΙΣ για τα επόμενα 4 χρόνια. Στο ρόλο του πολίτη. Και στα εργαλεία που έχουμε, είτε τα ανακαλύψαμε πρόσφατα και τα ονομάσαμε ‘μπλογκς’, τα έχουμε ανακαλύψει εδώ και χρόνια και τα έχουμε ονομάσει ‘δρόμο’.

    Αυτά. Ευχαριστώ
    Χρυσόστομος

    ΥΓ. Το συγκεκριμένο σχόλιο, θα μπορούσε να γραφτεί σε άλλο μπλογκ (x-psilikatzou ευχαριστώ για τη φιλοξενία!). Το έβαλα όμως εδώ, γιατί όλα αυτά τα σχόλια παραπάνω, αν εξαιρεσω το 39 του ΔεΜασάμεΡε, ήταν η σταγόνα που ξεχείλησε το ποτήρι.

    ΥΓ2. Μπάλα δεν βλέπω ποτέ.

  67. SIBBA said

    1o
    O kathe laos exei thn kybernhsh pou tou axizei. Autos den thn vgazei sto kato kato? Sthn prokeimenh periptosh lyphro alla alithino.

    2o
    phre kaneis xampari oti sthn pragmatikothta antipoliteush einai h apoxh? deste arithmous psifon sto site tou ypourgeiou….

    3o
    psilikatzou:
    ti perimenes more na ginei s autes tis ekloges kai eisai apagohteumenh? thaumata den ginote apo thn mia eklogikh periodo sthn allh dystyxos.

  68. κάγγελος said

    Σίμπα, η νδ πήρε 30% αλλά η αποχή τα άκυρα και η χαμένη ψήφος (στα κόμματα κάτω του 3%) την φέραν στο 41,9. Για 30 χιλιάρικα ψηφαλάκια πήρε την αυτοδυναμία. Αν η αντιπολίτευση (η αποχή κατά τα λεγόμενά σου) αναδεικνύει λοιπόν κυβέρνηση, τότε θα πρέπει να στραφούμε εναντίων και αυτών, ειδικά των πιο φανατικών (απολιτίκ). Η αποχή δεν είναι κόμμα, είναι στήριξη εν λευκώ στο πρώτο κόμμα και μάλιστα από πριν, χωρίς να ξέρεις ποιο είναι αυτό. Όμως από την άλλη, από το 26% δε ξέρω να σου πω ποιοι είναι αυτοί που πραγματικά θα μπορούσαν να πάνε να ψηφίσουν και δεν είναι μετανάστες, υπερήλικοι, ξέρω ‘γω. Εγώ προσωπικά έχω κολλήσει πάντως στο γεγονός ότι οι άνω των 55 με ποσοστό 48% βγάλαν στην ουσία την κυβέρνηση τους…
    περισσότερα στο: http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=832176&lngDtrID=244

  69. Να αγιάσει το στόμα σου βρε Κάγγελε.

  70. Παιδιά, σκεφτόμουν ότι δεν πρέπει να έχει υπάρξει αντιπολίτευση τα τελευταία χρόνια με τόσο λίγες έδρες. Θυμήθηκα την ΝΔ του Έβερτ (πάτο των πάτων) αλλά κι εκείνοι είχαν 107 βουλευτές και ήταν σα να μην υπάρχουν.

    Αν οι ΠΑΣΟΚοι καταφέρουν να μαλώσουν και μεταξύ τους και γίνουν δυο κομμάτια, την αντιπολίτευση θα την κάνει η Αλέκα. Και φυσικά αυτό το σίχαμα ο Βορίδης.

    Ψιλικατζού: μάλλον ο Παπαγιαννάκης έπρεπε να είναι ο πρόεδρος… κι ας είχε μείνει ο σύριζα στο 3%…

  71. Γεωργία said

    @Κάγγελε

    Το 48,6% της ΝΔ στους άνω των 55 εξηγείται εύκολα και είναι και αναμενόμενο…
    Το υψηλότερο ποσοστό όμως του ΛΑΟΣ (5,1%, διπλάσιο από των υπολοίπων ηλικιακών ομάδων), στην ομάδα «22-34», τι σας λέει;

  72. Nikos said

    Το τραγικότερο της κατάστασης, και που κανείς δεν θέλησε να σχολιάσει είναι το πως δημιουργήθηκε αυτή η κυβέρνηση. Κατά τα προτυπα της Αμερικής. Έπειτα από μεγάλες συνεισφορές στην κοινωνία (βλέπε: Coca-Cola, McDonalds κτλ) τώρα εμείς τα βλαχάκια ζηλέψαμε καιτο εκλογικό σύστημα. Και έχουμε και λέμε: από το 100% είχαμε 27% αποχή. Άρα ψήφισε το 73%.Από το 73% μόνο το 42%+4,5%=46,6% στήριξε τη δεξιά πολιτική. Αν τώρα το ποσοστό το ανάγουμε στο 100% είναι λιγότερο από το 30%. Άρα περίπου, 0,9 Έλληνες στους 3 επέλεξαν το Κυβερνητικό σχήμα που επιλέγει για εμάς χωρίς εμάς για τα επόμενα χρόνια. Κορόϊδευε κανείς τα Αμερικανάκια;

  73. sakafiora said

    Proponitis, αυτό είναι που λένε «ό,τι πεις μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίον σου»

  74. SIBBA said

    Kagkele symfono mazy sou, apla leo oti h apoxh-akyra -leuka htan parapano apo tis psifous pou phre to pasok

  75. gerodinis said

    όλοι τα ίδια σκατά είναι ρε παιδιά (ή τουλάχιστον παρόμοια)

  76. vangelakas said

    Κυρία x-ψιλικατζού, αφήστε τά βορίδια στήν θέσιν των!

    @ liastidomata

    Φφφφφ… Άστα μωρέ… Είναι δυνατόν νά υπάρχουν τόσο υπανάπτυκτοι; Πού’ντοι νά τούς δώσουμε 8 δράμια νιονιό!

  77. ronin said

    @Nikos
    gia vasta re megale… kai tin aristeri politiki ti pososto tin stirixe? 51.29 an valeis aristero to pasok (leme kai kamia malakia na pernaei h ora) pou an to anagageis sto 100% einai episis 30%. Opote kata tin apopsi sou ti politiki eprepe (dedomenon ton apotelesmaton) na akolouthithei. Posoi ellines stoys posous (an oxi 0.9 stoys 3) eprepe na ypostirixoyn tin kivernisi. An de valeis to pasok gia dexio komma (xalara kata tin apopsi mou) tote h ypothesi ginetai «pidame kai ton tigri». Se poies xores exeis dei esy ekloges me 98% symetoxi p.x.? H 95%? Den paizei etsi h domkratia. Eipame, alla oxi oti prolavei o kathenas…

  78. Τα πράγματα θα αλλάξουν μόνο όταν οι Έλληνες πάψουμε να ψηφίζουμε με βάση το προσωπικό μας συμφέρον και την πώρωση (πχ γεννήθηκα και θα πεθάνω δεξιός…)
    Συνεχίζουμε να ψηφίζουμε αυτόν που μας τάζει τα πιο πολλά, λυπηρό δεν είναι?

  79. Μαρία απο Ρόδο... said

    Ρε παιδιά για καθίστε λίγο….Τόσο καιρό λέγαμε «άντε να τελειώσουν οι εκλογές να ησυχάσουμε…» Και εδώ και πόσες μέρες έχουμε κάνει το blog του κοριτσιού εκλογικό τμήμα….!!!!!! Πείτε και κανέν ανεκδοτάκι να γελάσει το χειλάκι μας….Πείτε ο καθένας τι του καίει την ψυχούλα του και όλα τα άλλα….είναι οδοντοκρεμες!!!! Ρε Κωνσταντινούλα τι θα γίνει με την πάρτη σου;;;;; Ψάχνω το βιβλίο σου στη Ρόδο σε δύο βιβλιοπωλεία, εδώ και δύο εβδομάδες!!!!!!Είναι εξαντλημένο λεει!!!!!! Και εμείς δηλαδή που δεν προλάβαμε τι θα κάνουμε;;;;;ε;;;;;;;;
    Αυτά είναι προβλήματα μάγκες!!!!!

  80. Kat, αν δεν ανοίξεις τα σχόλια δεν σου μιλάω! 😛

    Άντε ρε Μαράκι, πες τα! Έχω ξενερώσει τη ζωή μου με τις σοβαρότητες! 🙂

    (ρε συ, δεν έχω καμία σχέση με την διανομή του βιβλίου, στείλε ένα mail με τη διεύθυνσή σου μήπως βρω άκρη και στο στείλω)

  81. The Torch said

    Εγώ πάντως να πω την αληθεια μου δεν περίμενα να υπήρχαν εκπλήξεις. Και δεν υπήρξαν, εκτός ίσως από το μέγεθος της ήττας του ΠΑΣΟΚ. Όλα τα άλλα ήταν αυτονόητα. Όπότε για ποιό πράγμα γκρινιάζουμε;

  82. sofistis said

    δες λίγο και αυτό για κάτι πιο σοβαρό..
    http://www.sofistis.wordpress.com

  83. Stragali said

    @ x-psilikatzoy: Νομιζω οτι ξεφευγεις επικίνδυνα… και πιο συγκεκριμενα, μιλαω για το σχολιο 53 της Μαριας και την επιδοκιμασια σου στο αμεσως επομενο (54 για οσους δε ξερουν αριθμητική).

    Απο ποτε ρε κοπελες εγινε το ιδιο η αριστερα με την ακρα δεξια? Νταξ δεν ειμαι στην Ελλαδα 3 χρονια τωρα, αλλα δε νομιζω οτι εχω χασει τοσα επεισόδια.
    Ζητω να επιληφθεί της αναρμοστης συμπεριφορας ο εσωρουχος, ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ…

  84. j95 said

    Πριν μερικά χρόνια η αριστερά ήταν σχεδόν γραφική και τώρα μπήκε δυναμικά στο κοινοβούλιο.

    Η κοινοβουλευτική παρουσία και η γραφικότητα δεν είναι ασυμβίβαστα πράγματα.

    Κάθε άλλο.

  85. Homer said

    Που πηγαν ολα τα παπαγαλακια του ΠΑΣΟΚ που ντε και καλα πηγαν να μας πεισουν προεκλογικα οτι ντε και καλα ο Γιωργακης ειναι φωτισμενος ηγετης, που αν δεν τον υποστηριζαν συγκεκριμενα συμφεροντα και δημοσιογραφοι (που καταπιαν την γλωσσα τους οταν ανακοινωναν τα exit-polls) δεν θα εβγαινε ουτε δημοτικος συμβουλος σε ακριτικο νησι…Στην αρχη περιμενανε «τα πραγματικα αποτελεσματα», μετα «να ενσωματωθει η Β Αθηνων»,μετα κανανε κατι γελοιες προσθεσεις το ποσοστο τους με τα ποσοστα του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ λες και τα κληρονομησανε μαζι…Ναι,καθε κυβερνηση χανει δυναμεις,που ειδατε ομως αξιωματικη αντιπολιτευση να χανει ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ; Ειχανε τα χαμηλοτερα ποσοτα απο το 1981,και οποιος δεν το περιμενε μαλλον ζει σε αλλη χωρα.Θετικη η ανοδος της αριστερας σε καθε περιπτωση.
    Χοντρουλη τον ανεβαζαν τον Καραμανλη,χοντρουλη τον κατεβαζαν..αρπαξτε εναν Βενιζελο τωρα στα μουτρα …ο οποιος ενω δεν ειχε παγωσει το πτωμα και ακομα ετρεχαν τα αποτελεσματα,βγηκε να το παιξει αρχηγος..απο τοτε σκοτωνονται εκει μεσα,αλλα κατα τ’αλλα «προεχει η ενοτητα του κινηματος» . Τωρα θυμηθηκαν πως ισως «δεν πεισαμε τον πολιτη»,ενω βγηκαν πιο χοντρα στην φορα απο στοματος Τζουμακα (νομιζω) οτι τον Χοντρουλη (Βενιζελο,να μην ξεχνιομαστε) τον υποστηριουν μεγαλα εκδοτικα συμφεροντα ! Ελα…Ολοι αυτοι θα γινονταν κυβερνηση,που αρνηθηκαν τον Γιωργακη τρις μετα την ψυχρολουσια..περαστικα!

  86. SOFISTIS said

    Ομως δες λίγο και αυτό:
    http://www.sofistis.wordpress.com

  87. Nikos said

    @ronin

    Απλά για να μην λέμε ότι θέλουμε, Γαλλία, Γερμανία καθώς και όοοολες οι βόρειοευρωπαϊκές χώρες έχουν αποχή της τάξεως του 10%. Όσον αφορά την ευρύτερη αριστερά, γιατί ναι όπως και να το κάνουμε η πλειοψηφία του ΠΑΣΟΚ βρίσκεται στην ευρύτερη αριστερά είναι η πλεοψηφία. Εγώ πάντως δεν ήθελα να επικεντρωθώ σ’ αυτό, γιατί αυτή δεν είναι η ουσία. Την αποχή ήθελα να θίξω και την εκλογή τύπων όπως Βελόπουλος και Βορίδης με απόψεις όπως η λέξη έλληνας σημαίνει ανώτερος άνθρωπος και παρόμοια κουραφέξαλα. Αυτά.

    Ανέκδοτο τώρα:
    Ήταν δύο ξανθιές και περνάνε έξω από ένα ζαχαροπλαστέιο. Λέει η πρώτη, τί γλυκό είναι αυτό;λέει η άλλη κοκάκι! Και λέει η άλλη, αααααααααααα έτσι λένε κι έναν φίλο μου!

  88. kostas said

    KAPOIA STIGMH O KOSMOS PREPEI NA ENHMERWTHEI GIA TA TH ARNHTIKH VARYTHTA THS EPILOGHS NA APEXEI.
    25% APOXH PISTEYW DEN MPOREI PARA NA EPIFEREI DIASTREVLWSH THS POLITIKHS TAYTOTHTAS TWN KOMMATWN

    APO THN ALLH EIMAI MIKROS AKOMA GIA NA EIMAI SIGOUROS MIAS KAI TO SKEPTIKO VASIZETAI MONAXA SE ANTANAKLASH OSWN EXW VIWSEI… :S

  89. sophia said

    sxetika me tin apoxh…

    exoume pollous nekrous stouw eklogikouw katalogous… alhthteia!

  90. DIONYSOS said

    Επιπλαστος Λαός αναζητάει Περιούσιο Αρχηγό. 😆

  91. ronin said

    @nikos
    ti pineis?
    sti ekloges tou 2007 sti galia eixe 16% apoxi (kai itan «exceptionally low», to 2002 eixe sxedon 28) kai sti germania to 2001 28%. Se poio kosmo zeis?
    na kai ta links
    http://en.wikipedia.org/wiki/French_presidential_election,_2007

    http://www.wsws.org/articles/2001/mar2001/germ-m30.shtml

  92. Nikos said

    @Ronin

    Πάντως όχι αυτό πυ πίνεις εσύ. Αν πάτησες ποτέ σε πανεπιστημιακή αίθουσα, ο καλός σου καθηγητής θα σου έλεγε να μη εμπιστεύεσαι wikipedia. Από την άλλη, πάντα κρίνεις με τις τελευταίες εκλογές ποτέ με τις προ-προηγούμενες. Μάλλον όλοι καταλάβαμε ποιο κόμμα ψήφισες you know.
    Ευχαριστούμε για την προσφορά σου στη χώρα. Αλλά θυμήσου, μην φορέσεις ποτέ πράσσινα παπούτσια.

  93. Nikos said

    @Ronin

    Πάντως όχι αυτό που πίνεις εσύ. Αν πάτησες ποτέ σε πανεπιστημιακή αίθουσα, ο καλός σου καθηγητής θα σου έλεγε να μη εμπιστεύεσαι wikipedia. Από την άλλη, πάντα κρίνεις με τις τελευταίες εκλογές ποτέ με τις προ-προηγούμενες. Ενημερωτικά στη Γαλλία ο Σαρκοζί (παρά την αποχή συγκέντρωσε κάπου ανάμεσα σε 405-445 θέσεις από τις 577! Αντιλαμβάνεσαι τη διαφορά φαντάζομαι δεν θέλει μυαλό. Από την άλλη στη Γερμανία: ναι μεν το 2002 είχε περίπου 20% αλλά ήταν διπλάσιο από την προηγούμενη φορά. Συν το γεγονώςότι στη Γερμανία είναι μείζον σημασίας γεγονός και οι πολιικόι με τους πολιτικούς αναλυτές προσπαθούν να το ανατρέψουν. Αντιλαμβάνεσαι τη διαφορά; Αυτό που έχει σημασία είναι ότι κανείς τους δεν δίνει σημασία στην αποχή. Είναι σαν να μην υπήρξε με αποτέλεσμα αυτό να ικανοποιεί αυτούς που με ουσιαστική συμμετοχή του εκλογικού σώματος θα είχαν παέι σπίτια τους, ΣΕ ΌΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΑΝΕΙΚΟΥΝ.

    Μάλλον όλοι καταλάβαμε ποιο κόμμα ψήφισες you know.
    Ευχαριστούμε για την προσφορά σου στη χώρα. Αλλά θυμήσου, αν και ο Βύρων ο Μέγας έφυγε από το Υπουργέιο, για καλό και για κακό μην φορέσεις ποτέ πράσσινα παπούτσια..

  94. Μαρία απο Ρόδο... said

    Εγώ τα λέω…εγώ τα ακούω….Το κάναμε το blog παράθυρο στο δελτίο του Ευαγγελάτου…..
    Ε ψιτ! Κωνσταντινούλα;;;;; Το βιβλίο σου το βρήκα!!!!! Το παρήγγειλα μέσω Ιντερνετ και τσουπ!!!!!! Φεύγω απο τη δουλειά μισή ώρα νωρίτερα για να το αρχίσω….Το δεύτερο το ετοιμάζεις;;;;

  95. ronin said

    @Nikos
    Otan teleiosa ego me ta panepistimia (89) oi kaloi mou oi kathigites den ixeran tin wikipedia. Esy pali pou den tin empistevesai mia ki eisai toso asteri, pane sta episima sites. H’ mipos den empistevesai to «Bundestagswahl 2005» tin episimi selida toy germanikou kratous

    http://www.bundeswahlleiter.de/bundestagswahl2005/ergebnisse/bundesergebnisse/

    opou m’ena klik sto «Übersicht» pas sta episima apotelesmata toy 2005 me apoxi einai 23% (afou ithele teleftaies eklolges). Ki an den empistevesai ti wiki pane sto episimo site tis galikis kyvernisis kai des to idio pososto me ti wiki

    http://www.interieur.gouv.fr/sections/a_votre_service/resultats-elections/PR2007/FE.html
    Ki oles aftes oi papariEs gia tis edres ti sxesi exoyn me tin dilosi sou oti h apoxi einai 10%? Pou ta vriskeis ta stoixeia sou asteri mou? Asteri ton panepistimion! To giati den empistevesai tin wiki tha mou to exigiseis alli fora, otan tha endiaferomai. Dose mas kana link na ypostirizei to 10% se prosfates ekloges stin galia h stin germania. Tora to ti psifisa ego, sta @@ mou an to katalaves. Oso gia tin prosfora mou sti xora, poios soiu eipe oti thelo na prosfero, ap’tin stigmi malista pou yparxpoun toso lamproi anthropoi opos esy pou kaneis oti sou lene oi kaloi sou kathigites kai den kaneis ena google na vreis ta episima sites. Protimo na min prosfero kai na xero (peripou) ti leo. Ola afta pou les einai ad hominem ention mou epidi den exei noumera na stirizoun afto pou les. Paradexomai oti s’afto to comment ekana ki ego ad hominem, alla mallon san apantisi.

  96. Μαρία απο Ρόδο... said

    Ένα δωδεκάχρονο παιδάκι βλέποντας τις ειδήσεις ρωτάει τον μπαμπά του:
    – Μπαμπά, τι είναι η πολιτική;
    Ο πατέρας, που είναι φανερά ικανοποιημένος που ο γιος του δείχνει σημάδια ωρίμανσης, του απαντάει με ένα παράδειγμα:
    – Κοίταξε παιδί μου… Μια χώρα είναι σαν μια οικογένεια. Πάρε για παράδειγμα τη δική μας.

    Η μαμά, είναι σαν την κυβέρνηση, κανονίζει τα πάντα μέσα στο σπίτι.

    Εγώ, ο πατέρας, είμαι σαν το μεγάλο κεφάλαιο, στηρίζω την οικονομία του σπιτιού.

    Η υπηρέτρια, είναι σαν την εργατική τάξη, κάνει όλες τις εργασίες που πρέπει να γίνουν.

    Εσύ, είσαι η κοινή γνώμη που παρατηρεί τα όσα συμβαίνουν γύρω της.

    Τέλος, το μωρό που έχουμε σπίτι συμβολίζει το μέλλoν της χώρας.

    Σκέψου τα όλα αυτά το βράδυ, και αύριο θα συζητήσουμε για τα συμπεράσματα που έβγαλες, εντάξει;
    – Εντάξει μπαμπά, απαντάει ο μικρός, και σκεφτικός πηγαίνει στο κρεβάτι του.

    Στη διάρκεια της νύχτας και ενώ σκεφτόταν τα σοφά λόγια του πατέρα , ακούει
    κλάματα από την κούνια του μωρού. Σηκώνεται πάνω, πλησιάζει την κούνια και
    βλέπει ότι το μωρό έχει λερωθεί..
    Πηγαίνει στην κρεβατοκάμαρα να το πει στην μητέρα του, ανοίγει την πόρτα και βλέπει μόνο τη μητέρα του στο κρεβάτι να κοιμάται . Ο πατέρας άφαντος! Τον πιάνει πανικός!
    Από την μισάνοιχτη πόρτα του δωματίου υπηρεσίας, ακούει ύποπτους
    θορύβους.. .πλησιάζει, κοιτάει και βλέπει τον πατέρα του με την υπηρέτρια στα
    τέσσερα! Κάγκελο ο πιτσιρίκος!!!

    – «Τι να κάνω;», σκέφτεται, «να ξυπνήσω την μαμά; θα δει τον μπαμπά με την
    υπηρέτρια, να διακόψω τον μπαμπά; ντρέπομαι, και ποιος θα αλλάξει το
    μωρό;;;, εγώ δεν ξέρω να το κάνω…»

    Αποφασίζει, λοιπόν να κάνει την πάπια και πάει για ύπνο. Το επόμενο
    μεσημέρι, μετά το φαγητό, λέει ο πατέρας στον γιο:
    – Λοιπόν; Σκέφτηκες αυτά που σου είπα εχθές;
    – Ναι πατέρα, τα σκέφτηκα.

    – Και τι συμπέρασμα έβγαλες;

    – Όταν η κυβέρνηση κοιμάται,

    το μεγάλο κεφάλαιο πηδάει την εργατική τάξη ,

    η κοινή γνώμη αδιαφορεί,

    και το μέλλον της χώρας είναι βυθισμένο στα σκατά !!

  97. Nikos said

    Ευτυχώς! Και ο νοών νοείτο..
    Κατά την ταπεινή μου άποψη το 16 είναι πιο κοντά στο 10 παρα στο 27, όσο για τη Γερμανία ανέφερα τα στοιχεία σε παραπάνω μήνυμα.
    Επειδή όμως δεν θέλω να καταχραστώ τη φιλοξενία της Χ-Psilikatzoy(s), καλή καρδιά!

    Α!! Ωραίο ανέκδοτοοο!

  98. ronin said

    @Nikos
    to 16 pou itan «exceptionally low» apexei PARA poly ap’to 10% pou aneferes. Oso gia tin germania ta pososta stis 2 teleftaiees ekloges itan 28% kai 23%… Poia stoixeia aneferes diladi? Kai an thes na min kataxrasai tin filoxenia mi kaneis ad hominem. An exeis kapoia stoixeia grapse to link h valta sto diko sou to blog na’rtho na ta do. Mexri tora apla eixame ton logo sou mono gia to oti h apoxi se galia kai germania einai 10%. Afta.

  99. Nikos said

    Ronin poios Ronin den vlepw kanena link?

  100. ronin said

    den xreiazetai… gia tis epomenes meres (mexri tin triti) tha pernao ap’to blog sou. An exeis kati, valto

  101. Nikos said

    Έχω και dead line? σπούκι..
    Είπα και κλείνω, στην προ-προ-τελευταία μου τοποθέτηση i justified everything.
    Αυτά.-

  102. Nikos said

    Ρε παιδά; ο τύπο; που έριξε τον καφέ στον Βενιζέλο, μου θύμισε τον τύπο που μπαίνει στα Ισπανικά γήπεδα!! Κατά συρροήν καφερίχτης!

  103. ronin said

    to «justified» egine sto idio sympan pou h germania eixe 10% apoxi? Oso gia to deadline, ti itheles, kamia dekaetia? Exeis stoixeia h den exeis? Anyway, otan peraseis ki ap’ afto pou leme pragmatikotia, postare ta stoixeia, na fotistoume ki emeis oi agramatoi, pou oi kathigites mas sto panepistimio den xeran apo wikipedia

  104. Nikos said

    Ανέβασε καινούριο post psilikantoyoyoyoyoy ! ! Λύτρωσέ μαςςςςςςςς !

  105. ρε κωλόπαιδα πήζωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

  106. χαχαχαχ.. το σχόλιο μου περί πολιτικής παπαριάς πήγε περίπατο μόλις διάβασα το τελευταίο σου comment..

  107. @if.. igeneia, εμένα όχι..
    @x-psilikatzoy,
    αναπάντητο ερώτημα 1ο: Μετά το θάνατο, τι;
    αναπάντητο ερώτημα 2ο: Αφού το ξέρουμε ότι μας κοροϊδεύουν -αυτοί που αναφέρεις παραπάνω- γιατί υπάρχουν ακόμα στη βουλή;

  108. Ο μικρός Νικόλας Παράδεισος, κόλαση, μετεμψύχωση, διάλεξε και πάρε.. Γιατί υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που τους πιστεύουν.. Γιατί στην ίδια πλατεία που μέρες πρίν θρηνούσαμε για τα θύματα των πυρκαγιών έκαναν πάρτυ με σημαίες.. Συγγνώμη που ενώ τα ερωτήματα σου απευθύνονται στην οικοδέσποινα απάντησα..

  109. Ίσα – ίσα! Απλά είχε τον αρχικό προβληματισμό και γι αυτό απευθύνθηκα σ’ αυτήν.. 😉

  110. SAMAEL said

    Η Δημοκρατία που έχουμε είναι δύο λύκοι που συζητούν ποιος θα φάει το πρόβατο…

    nomoretrends.blogspot.com

  111. wertyui said

    stin kritiki ise kali. akouo k auto omos i dimokratia den tha kerdize ean eugene to koma sou i to koma mou i dimokratia kerdizete oti k an pisteuoume k stirizoume emis.sebasou auro.»πατριώτες τύπου»»ε μπράβο ρε κυρίαρχε λαέ. Γάμησες πάλι. Εμένα δηλαδή»xamilo epipedo gia mia sigrafea. mipos ine akro an kai c pisteuis oti mono esi exis dikio . dimokratia ine an den eugene kanis i kati pou pisteuis esi? na se kala se diabazo ala den simfono me ola osa grafis. na se kala.panos

  112. «xamilo epipedo gia mia sigrafea»

    α, να με συγχωρεί η χάρη σου αλλά το επίπεδό μου είναι παντού ίδιο. Χαμηλό το λες; Χαμηλό, σύμφωνοι.

    «mipos ine akro an kai c pisteuis oti mono esi exis dikio»

    δεν είπα πουθενά τίποτα τέτοιο. Γράφω την αποψούλα μου στο μπλογκάκι μου. Αν δεν συμφωνείς, δεν τρέχει μία.

    «dimokratia ine an den eugene kanis i kati pou pisteuis esi?»

    Κοίτα, αν κατ’ αρχήν πιστεύεις ότι έχουμε δημοκρατία πάει τσάμπα το παρακάτω αλλά ας είναι. Θα ήμουν λοιπόν ευχαριστημένη αν ας πούμε ο μέσος όρος ηλικίας της βουλής ήταν κάτω από 80, αν τον πρωθυπουργό for a change δεν τον έλεγαν παπανδρέου ή καραμανλή, αν άλλαζε ο εκλογικός νόμος και αν το λάος συγκεκριμένα, δεν απευθυνόταν σε έλληνες αλλά σε ανθρώπους με κρίση και παιδεία. Είναι κι άλλα, αλλά βαριέμαι.

    «na se kala se diabazo ala den simfono me ola osa grafis»

    Κάτι μας είπες τώρα. Καλέ, ξεκολάτε λέμε! Πόσες γαμωφορές πρέπει να το πω;;;; Μη συμφωνείτε, μλκς γράφω.

    Να ΄σαι καλά ρε συ. 🙂

  113. Τι γαμώ, που θα ναι ο Κοροβέσης στη Βουλή…

  114. Πέτρος said

    Αναρχική δημοκρατία. Ο καθένας κάνει ό, τι θέλει…

  115. makrjohn said

    Φαντασου να εμπαινε στην βουλη η psilikatzou. Μπρρρ!!!
    Τοτε θα ηταν

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: