X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΣΟΥΤΙΕΝ

Posted by Constantina Delimitrou στο Αύγουστος 12, 2007


Ήταν πολύ μπερδεμένα τα πράγματα τότε. Μια κλωτσιά στο καλάμι και πουφ! Οι προσπάθειες εβδομάδων να δείχνεις γυναικωτή, στράφι. Ήταν τόσο πολύ δύσκολο το πέρασμα από το «σαμιαμίδι» στο «σωστή κοπέλα» που αρκούσε μία μόνο κίνηση και ξαφνικά, στα κεφάλια όλων των υποφηφίων γαμπρών, γκρεμιζόταν η... υποψηφιότητά σου για γκομενίτσα.

Μεγάλη μαλακία αυτό. Γιατί αν θέλανε να το πάρουμε λογικά, τί πιο γκομενέ απ΄το να βαράς γαμάουα σουτ, να τρέχεις σαν κατσίκι, να καρουμπαλιάζεις τους άλλους υποψήφιους γαμπρούς και να ξέρεις κι από σφεντόνα. Αλλά τα ΄χουμε ξαναπεί, στερεότυπα και πάλι στερεότυπα. Έτσι λοιπόν, η ηλικία του Γυμνασίου πια, οι ορμόνες, η άτιμη κοινωνία και ένα καλό γκομενάκι απ΄την Τρίτη, πρόσταζαν μεταμόρφωση. Φούστες και δη κοντές όχι μόνο την Κυριακή. Λουστρίνια τριμμένα με πατάτα στη σόλα για να τρως λιγότερες σούπες, καλτσόν αλλά χωρίς να ξύνεσαι…

…και σουτιέν. Νούμερο… μηδέν. Ναι, υπάρχει τέτοιο. Και μάλιστα έβγαινε μόνο σε ροζ. Αφού ήξεραν οι άνθρωποι ότι με άβυζα είχαν να κάνουν, σου λέει μην τα κάνουμε και πολύ χάρντκορ. Ίσα δυό ραντάκια και μια φάσα τούλι. Έλα μου όμως που αν δεν είχες ξαναβάλει τέτοιο, ένοιωθες λες και φόραγες αλεξίπτωτο. Νόμιζες ότι στην παραμικρή κίνηση, θα ξεκουμπωθεί το λουράκι, θα ανοίξει και θα πεταχτείς στον αέρα σαν τον Αστυνόμο Σαίνη (εμπρός λοιπόν καλό μου σουτιέεεεεν).

Περπατούσες προσεκτικά έτσι φασκιωμένη και φυσικά φορούσες λαιμόκοψη να φαίνεται το λουράκι. Άλλωστε ποιός ο λόγος να δεθείς στα καλά καθούμενα αν δεν το παρατηρούσαν οι παραλίγο Άντρες του σχολείου! Το ότι δεν είχες βυζί δεν είχε σημασία φυσικά. Σημασία είχε ότι είχες φτάσει στην σωστή ηλικία να κάτσεις να σκεφτείς να το βάλεις σε θήκη (το όποιο, τέλος πάντων). Γι΄αυτούς μόνο τότε το μυαλό σου είχε ωριμάσει. Το απέξω σου που δεν είχε ωριμάσει δεν μέτραγε. Άλλωστε αργότερα έμαθα ότι αυτά τα πράγματα τελικά, ξεκινούν πάντα απ΄το μυαλό.

Ξαφνικά άρχισα να κάνω λίγη παρέα με τα μικρομέγαλα της τάξης. Τις πιο ξεπεταγμένες. Εκείνες που στα διαλείματα συζητούσαν για τα σουτιέν τους, σήκωναν κρυφά τις μπλούζες (αλλά όχι και πάρα πολύ κρυφά) να δείξουν τα δικά τους που είχαν και δαντέλα ενώ επέμεναν να φοράς σερβιέτα «Ντάλια» γιατί «φαίνεται». Μπλιάχ! Αλλά είπαμε, έπρεπε να κάνουμε μπαμ από μακριά ότι μεγαλώσαμε, ακόμα κι αν τις δύσκολες μέρες περπατούσαμε σαν πάπιες με τις «Ντάλιες» μας.

Η παρέα μαζί τους, μου έμαθε πολλά. Όχι ότι τις συμπαθούσα, αλλά έπρεπε κάπως να μυηθώ κι εγώ στον αστραφτερό κόσμο της Γυναίκας. Άλλες εύκαιρες δεν είχα να μου τα μάθουν, η γιαγιά τα ΄λεγε μασημένα, η μαμά δεν τα ΄λεγε (και σ΄έχωνε κιόλας και τιμωρία), η αδελφή μου ήξερε λιγότερα, η προχώ μαμά μιας φίλης όλο έλεγε «ό,τι κι αν κάνετε να ΄χετε πάντα δεμένο το βρακί» (και το δικό μου ήταν πάντα πολύ στενό να το δέσω – άσε που δεν πολυπίστευα σε χαζοπρολήψεις) ενώ οι κολλητές που είχαν μείνει στις σφεντόνες, επέμεναν να δοκιμάσουμε το σουτιέν μου «γιατί θα ρίχνει σίγουρα πάνω από πέντε μέτρα». Πφφφ παιδιά ακόμη!

Η καινούργια μου παρέα άρχισε κανονικότατα τα μαθήματα. Πώς περπατάς (αυτό το πέτυχα μάλλον γιατί ήμουν το μόνο γυμνασιοκόριτσο με λουμπάγκα), πώς μιλάς στ΄αγόρια (με μια λέξη: σανηλίθια), τί λες άμα σε καλέσουν σε πάρτι (ναι.- αλλά διστακτικά), τί σημαίνει «τα φτιάχνουμε» (σου κάνει δώρα ο γκόμενος κιεσύταπαίρνεις) και το σημαντικότερο, πώς φιλάς Σαν Γυναίκα (με τη γλώσσα να κάνει τραμπάλα), Οκ, λοιπόν, είχα όλα τα απαραίτητα εφόδια. Ο γκόμενος έλειπε. Όοοοχι επέμεναν οι άλλες. Έχει κι άλλο μάθημα: Τί κάνεις άμα σου πιάσει το βυζί;;;

Ααααα όλα κι όλα! Εκεί επαναστάτησα. Δε φτάνει που κοψομεσιάστηκα, που σαβουριαζόμουν κάθε τρεις και λίγο με τα κωλοπάπουτσα της εκκλησίας, που δεν έλεγα πια Ρε-Μπίχλα αλλά Μωρό μου στον κάθε Μπίχλα, που έτρεχα δεξιά αριστερά σε πάρτια και δε με χόρευε κανείς ενώ απαγορευόταν λέει να χορεύω μόνη μου, που θα έπρεπε να κάνω λούνα παρκ τη γλώσσα μου άμα κάποιος μου «τα έφτιαχνε» και μου χάριζε κάνα σαβουροαρκουδάκι, θα καθόμουν αποπάνω να μου πιάσει ΚΑΙ το βυζί;

Αυτό λοιπόν που διαπίστωσα αμέσως μετά, είναι πως τα σουτιέν νούμερο μηδέν σφεντονάνε στα οχτώ μέτρα ακριβώς. Καρατσεκαρισμένο. 😀


Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

44 Σχόλια to “ΣΟΥΤΙΕΝ”

  1. indictos said

    Bend It Like Beckham 😛

  2. Jangel said

    endiaferon proseggisi!!!!LOL!!!

  3. SimonSays said

    «Να φαίνεται» η σερβιέτα;!;! Περίεργα φετίχ είχανε εκείνη την εποχή.

    -Simon @ atheoi.ORG

  4. stixakias said

    Φαντάζομαι πως σφεντονάνε με 2 πέτρες και όχι μία

    Παραμένει βέβαια η απορία στο τι κάνεις άμα σου πιάσει το βυζί

  5. Cristalin said

    Elpizw sta 8 metra na vriskotan kapoio apo ola afta ta noumera gia na min pigaine k xameni i petra 😛 🙂

  6. dimitris-r said

    xa xa xa xa xa xa xa!
    Ξραθύμιο η γραφή σου Κωνσταντίνα.
    Και να σου πω… δυνατό θέμα.

  7. bollywood said

    Το ελληνικό bollywood ψηφίστε Παρακευά αναδειξτε το κιλοτακι της ΜΕΝΕΓΑΚΗ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ…
    http://bollywood-gr.blogspot.com/

  8. anlu said

    Μπράβο παιδί μου!
    Το πιασες έγκαιρα το νόημα! (0->8 μέτρα)
    Ένα ερώτημα έχω: Σε πόσα δευτερόλεπτα;

    😉

  9. atheofobos said

    Οταν όμως φυτρώσει το βυζί είναι αυτό που όλες πρώτα αυτό σε αφήνουν να πιάσεις!

  10. zaphod said

    Εμείς είχαμε θέματα πιο δύσκολα. Άντε και της έπιασες το βυζί. Τί το κάνεις μετά; χαχαχαχαχα!

    Άψογο το ποστ σας κυρία μου!

  11. a8lios said

    Καλύτερα που έμεινες κατσίκι. Αλλιώς δύσκολα θα διαβάζαμε τώρα τις ιστορίες σου.

    Σουτιέν στη σφεντόνα ε; Για να δούμε…

  12. aeipote said

    Γλώσσα ροδάνι, κι από κάτω,
    η ευαισθησία
    να σπαρταράει. . .

    Καλό σου βράδυ

  13. Indictos ρε συ, εκτός από το βρακί της Βικτώρια, ο Μπέκαμ φοράει και το σουτιέν της;;;; Και το σφεντονάει κιόλας;;;; αχαχαχαχ!!! 😀

    Jangel, national (gomenowanabe-)geographic έχω καταντήσει… 🙂

    Simon, μην το γελάς καθόλου. Οτιδήποτε υποδήλωνε ψήγματα Γυναίκας, έπρεπε να βγάζει μάτι. Φαντάζομαι δεν ξέρεις ότι όλες είχαμε ένα κουτί αντισυλληπτικά χάπια στην κασετίνα μας, που όλως τυχαίως ήταν πάντα ανοιχτή πάνω στο θρανίο. Πω, άσε σου λέω! 😉

    Stihakias, και με καμία πέτρα, τη δουλειά του την έκανε. Στο ερώτημά σου καλύτερα να απαντήσουν οι παθόντες. 😀

    Cristalin, όλα αυτά τα νούμερα παρακολουθούσαν από μακριά εκτός σουτιενοακτίνας. Στα δέκα μέτρα και άνω. 🙂

    Dimitris-r, ελπίζω αυτό το «ξραθύμιο» να είναι καλό γιατί θα συγχιστώ βραδιάτικα και μετά θα πρέπει ο Καλτσό να μου διαβάσει όοοολα τα Μυκονιάτικα παραμύθια για να μη φάει καμιά σουτιενοσφεντονιά! (ευχαριστώ θερμά, θα γράψω εντυπώσεις μόλις το τελειώσω – το Μισοκωλάκι ΕΙΝΑΙ το Μισοκωλάκι μου, μόνο που το δικό μου ήταν πιο… Μαγκάιβερ). 😀

    Bollywood, χέστε με ρε παιδιά με τις διαφημίσεις σας!

    Anlu, σε οχτώ σουτιενονανοδευτερόλεπτα. Κι αυτό τσεκαρισμένο! 😛

    Αθεόφοβε, ή είσαι ωραίος γκόμενος ή δεν έχεις ιδέα από γκόμενες. 😀

    Zaphod, έλα τώρα που δεν ξέρατε το πρώτο πράγμα που μαθαίνει ένας άντρας μόλις γεννηθεί και το τελευταίο που θα συνεχίσει να του κάνει μαντάρα τον εγκέφαλο μέχρι τα βαθειά γεράματα! Θενκς! 🙂

    A8lios, υπονοείς πως γράφω κατσικοκείμενα;;; Φτου σας ρε! (Όχι ακριβώς σουτιέν στη σφεντόνα – μάλλον σουτιέν αντί σφεντόνας). 😀

    Aeipote, σας απαγορεύω ρητώς να σηκώνετε τα ποστάκια μου και να βλέπετε αποκάτου. Ματάκηδες! Καλό σας βράδι too. 😀

  14. Marsi said

    Αχ ρε Κωνσταντίνα τι πας και θυμάσαι! Εγώ από όσο θυμάμαι, με είχαν σε μια μόνιμη αποστείρωση οι γονείς: σχολείο-σπίτι και τούμπαλιν. Έτσι ένα μεσημέρι γυρνώντας για το σπίτι, μου κλείνει τον δρόμο ένας γύφτος συνομίληκος μου που μέρες με λιγουρευόταν και περίμενε πάντα στο ίδιο σημείο του δρόμου. Κάνω να τον προσπεράσω κι αυτός μου χουφτώνει το βυζί! Τα’χασα, ντράπηκα, κοκκίνησα. Ένοιωσα άθλια. Εκείνος έλεγε τα δικά του… αντί λοιπόν να του πατήσω μια κλωτσιά στο καλάμι, έβαλα τα κλάμματα και έφυγα. Φυσικά δεν είπα τίποτε στους δικούς μου και για κάμποσο διάστημα φοβόμουν να περάσω από εκείνον τον δρόμο. Αναγκάστηκα να πηγαίνω από αλλού στο σχολείο που ήταν και μεγαλύτερη η απόσταση.
    Ειλικρινά για τα τότε δεδομένα ήταν δραματική η εμπειρία για ένα γυμνασιο-κόριτσο που του μιλούσε αγόρι και έσκυβε το κεφάλι από ντροπή!

    😦

  15. indictos said

    Δεν λέω για την Βικτώρια ρε συ, για την Keira Knightley λέω που στο Bend It Like Beckham
    κάνει αυτά που περιγράφεις και είδες τι έπαθε, αναγκάστηκε να τρέχει στην Καραϊβική μετά και να φιλιέται μιά με τον Ορλάντο Μπλουμ και μιά με τον Τζόνι Ντεπ η καημένη.
    😉

  16. onionfava said

    Τέλεια η αναδρομη σου… Αυτες οι ορμονες φταιγαναε για όλα!

  17. περιμένω με αγωνία το επόμενο ποστ που θα εξηγεί πώς η μπετονιά έγινε βρακί..

    απορία: γιατί τα σουτιέν δεν τα φορούσανε το μέσα έξω όπως γινότανε κάποτε με τα μπλουζάκια?

  18. γλαφυρό οδοιπορικό στα στενά της εφηβείας μας, χαχα Να σαι καλά! Τελικά τη σφεντονιά με το λουστρίνι την έριξες??

    Πρωτη φορά στο μπλογκ σου (καινούρια στο χώρο βλέπεις), αλλα χαίρομαι που «έπεσα πάνω σου» !!!:)

  19. Γλυκιά μου Κωσταντίνα σε διαβάζω ανά πακέτα, τρία-τρία τα ποστ και μου φτιάχνεις τη διάθεση. Παραμένεις ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΗ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΣΤΟ ΕΙΔΟΣ ΣΟΥ!

  20. Μη νομίζεις πως επειδή δεν σχολιάζω συνήθως δεν παρακολουθώ πορεία… Σύντομα βλέπω και δεύτερο βιβλίο…

  21. κι αυτό γιατί εξακολουθείς να παραμένεις ασύγκριτα ανθρώπινη…

  22. The Phantom said

    Μην νομίζεις..
    Για τα αγόρια δεν ήταν δα και το ευκολότερο..
    Εκεί να δεις στοίχειωμα!
    Η παλιοπαρέα που αναλάμβανε να σε «μορφώσει».
    Η λάμπα της εξώπορτας, ο προθάλαμος, το αλισβερίσι με την «τσατσά», τα χρήματα, το κόκκινο φως στο δωμάτιο και συ να τρέμεις σαν το ψάρι έξω απ το νερό.
    Έπειτα η γυμνή φιγούρα, το θρόισμα απ΄ τα σατέν σεντόνια, η ψεύτικη ανάσα στο λαιμό σου πρόκληση για την στύση σου και σε λίγα δευτερόλεπτα ο σπασμός να φεύγει μαζί με τις ενοχές που έρχονταν.
    Κι έπειτα, πολύ έπειτα, το όλο σκηνικό να στοιχειώνει τους έρωτές σου…

  23. pavlos said

    Τι μου θύμισες. δεκαετία του 70 στην Μυτιλήνη.
    Κάπου ανάμεσα στην μπάλα στο Κιόσκι, και στο πρώτο φιλί, χορεύοντας μπλουζ, υπό τους ήχους του WITHOUT YOU.

  24. Idάκι said

    Καταπληκτικό κείμενο… και ταξίδι στο χρόνο πίσω στο δημοτικό… Οι δικές μου «αναμορφώτριες» έπιασαν δουλειά στην Έκτη, στο προαύλιο των μεγάλων, τα ίδια ψου ψου μου μου και όταν ρώτησα την κολλητή μου τι λένε τόσες ώρες αντί να έρθουν να παίξουμε, με ρώτησε όλο σοβαρότητα αν ξέρω τι θα πει να έχεις περίοδο. Της απάντησα εξίσου σοβαρά ότι αυτό το παθαίνουν κάτι άτυχες στα 17 τους και πονάει σα διάολος. Μου εκμυστηρεύθηκε ότι δεν έπρεπε να το λέω ατυχία, αλλά για τον πόνο έχω δίκιο – και συνειδητοποίησα ότι είμαι άσχετη. Μετά διάβασα τα καθέκαστα στην εγκυκλοπαίδεια Υγεία, και επειδή οι άλλες δεν ήθελαν να ακούσουν την επιστημονική πλευρά του θέματος από κάποια που δεν ήξερε από πρώτο χέρι, ανέλαβα να ξεστραβώσω ένα καλό μου φιλαράκι που ήταν περίεργος. Δυστυχώς ήμουν πλέον τόσο ενημερωμένη που το σπίρτο κατάλαβε με τη μία τι συνέβαινε με τις σερβιέτες και τα σουτιέν, και με τη σειρά του έκανε μερικά σεμινάρια στα υπόλοιπα αγοράκια της τάξης.

    Δεν θυμάμαι να μου ξαναμίλησε καμία τους μέχρι την αποφοίτηση, αλλά ούτως ή άλλως ήταν βαρετές κι ήθελα να παίξω 😛

  25. scratchandwin said

    etsi akrivws itan ola… to soutien na fenete …to noumero miden….ta ftiaximata 4 imerwn ews vdomadas, ta dwrakia stil arkoudaki i stilos pou mirizei portokali kai den xerw ti, kamia zwgrafia, to «na tou peis na tou pei oti i tetoia eipe»…kai to prwto tsigaro kapou ekei apo erwtiko sekleti enoeite, kapou pou na fenese oti to arxises kai fteei AFTOS…»iiiiiii enas papas » ki alla wrea! 🙂

  26. Τι νούμερο σουτιέν άραγε χρειάζεται η σφεντόνα για διπλάσια απόσταση; δηλαδή 16 μέτρα;
    Αυτή την απορία μου δημιούργησε το post σου.

  27. Lina said

    xaxχαχαχα…. εγώ το έζησα αλλιώς!

    στο γυμνάσιο -ναι- περηφανευεσαι για το σουτιέν σου, πόσο μάλλον όταν δεν είναι μηδεν 😉

    στο δημοτικό όμως…. εσύ και η άλλη μια μοναδική κοπέλα που έχει σουτιέν απλά το κρύβετε με φανελάκια από πάνω μην τυχόν και δει κανείς ότι μεγαλώσατε και ξεχωρίζετε…

    ρατσιστική παιδική ηλικία…. =Ρ

  28. Να έχεις ή να μην έχεις? τι είναι χειρότερο?
    Ιδού η απορία!

  29. kathigitis deuterobathmias ekpedeusis said

    ΣΕ ΔΙΑΤΑΖΩ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ ΑΝΔΡΑ!!

  30. Lina said

    ενημερωμένος κύριε καθηγητά βλέπω….

  31. Stragali said

    Midle East… To exoun lisei to provlima. Oles me mia mpourga… Ti les na skeftontai gia ta proanaferthenta efivika provlimata?

    Crash Test.

  32. Marsi, απίστευτο. Και δεν του ΄χωσες καμιά μπούφλα; Μάλλον επειδή ήσουν ντροπαλή το έκανε αυτό. Έβρισκαν και τα έκαναν οι δειλοί.

    Indictos, αααα την καημένη. Να μπορούσα να πάρω το βάρος της! 🙂

    Onion, «είμαστε οι ορμόνες μας» λέει. Αλλά δε λέει πως μετά την εφηβεία που πέφτουν οι ρημάδες, είμαστε έρμαια των αποτελεσμάτων τους… 😛

    Κατουρημένη ποδιά, τα σουτιέν έξω απ΄τα μπλουζάκια;;;; Μα αυτό θα έδειχνε απελπισία. Είπαμε, να φαινόμαστε γυναίκες αλλά… κυρίες! 😀

    Αναπνοή όχι, και μου ΄χει ΄μείνει απωθημένο. Welcome! 🙂

    Cool, aααα με τέτοια κοπλιμέντα, θα σου στέλνω τα πακετάκια μου, με μια πίτσα δώρο! 😀

    The Phantom, το έγραψες υπέροχα… σκέφτομαι καμιά φορά αν ήμουν αγόρι πόσο ντροπιαστικό θα ήταν να έπρεπε να πηδήξω μια άγνωστη ντε και καλά γιατί «πρέπει». Περίεργες ηλικίες αυτές και περίεργες οι εποχές που τις ζήσαμε. Ευτυχώς τώρα τα πράγματα ψιλοάλλαξαν. 🙂

    Pavlo, πατριωτάκι άσε με τα μπλουζ. Είχα κολλήσει με ένα “hold me now” αλλά δεν θυμάμαι ποιός το ΄λεγε. Μιλάμε σε κάθε πάρτι μου το έβαζαν δυό και τρεις φορές. 🙂

    Idaki, ρε Αρτέμη Μάτσα, έκατσες και πρόδοσες μυστικά αιώνων στα αγόρια;;;; Ασυγχώρητη! 😀

    Scratch, ναι ρε συ, τα στυλό με τα αρώματα. Πού τα θυμήθηκες; Ήταν το πιο βολικό δώρο που ανταλλάσαμε με τους γκόμενους! Ωραία ήταν όντως… 🙂

    Ilectrologos, η επιστήμη σου, επιβάλλει να πειραματιστείς και να μην τα ζητάς όλα μασημένα δεξιά αριστερά. 🙂

    Lina, πάρε τους βύζους σου από ΄δω, με στράβωσες! E, ρε φαντασιώσεις που θα ΄χουν τα αγοράκια που διδάσκεις! 😛

    Κατερίνα, όλα είναι θέμα μυαλού. Αν τον πείσεις ότι είσαι η Πάμελα, αυτός Πάμελα θα βλέπει. 😛

    Kathigiths, βασικά αυτό το είδος άντρα που υπονοείς, ούτε να το φτύσω.

    Στραγάλι, και πού θες να ξέρω;

  33. Lina said

    κι όμως! απο κοριτσάκι έφαγα χούφτωμα…. (είναι τα πε΄ριεργα του επαγγέλματος)

  34. puffthemagicdragon said

    Αυτά είναι τα μπερδεμένα; Μέχρι τώρα μόνο διάβαζα τα post και περνούσα καλά. Έκανα και πως δούλευα στο pc, δεν έπαιρνε κανείς χαμπάρι, όλα μια χαρά. Δεν μπορώ σήμερα όμως. Πρέπει να το γράψω γιατί θα σκάσωωωωωωωωωωωωωω. Πρέπει να τα πω γιατί αυτά δεν γίνονται. Ή μαλλον γίνονται μόνο σε μένα.
    Εγώ. Moi. Me. Κλασσικός Έλλην άρρεν 33 ετών όσο τα χρόνια του Χριστού και του Bruce Lee. Παντρεμένος με μία κόρη την Μαριάννα. Επάγγελμα Σύμβουλος. Οικονομικός, ασφαλιστικός και γενικά σύμβουλος επιχειρήσεων. Χρόνια στο πεζοδρόμιο. Καλή οικονομική κατάσταση. Καλή ζωή. Η γυναίκα μου ίδια ηλικία καλός άνθρωπος 13 χρόνια μαζί από το πανεπιστήμιο.
    Κάποια στιγμή ως γνήσιος απόγονος του Διονύσου γνωρίζω πιτσιρίκα 24 ετών και ξεκινάει περιπετειούλα ερωτική. Τόσο μαλάκας είμαι. Πολλά κιλά. Βλαξ που έλεγε και ο δάσκαλος μου στο δημοτικό.
    Το κάτω κεφάλι πήρε τον έλεγχο. Συντηρητικά βέβαια. Μια στο τόσο. Κάθε εβδομάδα μια φορά άντε δυο. Καλή φάση όμως. Ξενοδοχείο κυριλέ στην θεσσαλονίκη, με τα jacuzzia μας, τις πισίνες μας και τα room services μας. Μια χαρά. Κύριος.
    Με την πιτσιρίκα τέλεια εξήγηση. Έχει και έναν φίλο τον οποίο τον αγαπάει και θα παντρευτούνε. Έκατσε η φάση η καλή. Νόμιζα ότι έπιασα το jack pot sto Λοττο.
    Εχθές λοιπόν και αφού μιλήσαμε στο τηλ και της λέω ότι θα πάω θεσσαλονίκη για να τα «πούμε» βαρέθηκα μετά και της λέω μια δικαιολογία και το αναβάλω. Της λέω ναι μεν θα έρθω θες αλλά με την γυναίκα μου. Και φυσικά δεν πάω και μένω στην πόλη μου και ξενυχτάω με κάτι αλάνια φιλαράκια μέχρι πρωίας. Και με βλέπει μια φίλη της και πάει και της το λέει.
    Πρόσεξτε τηλεφωνική επικοινωνία πρωινή σήμερα στις 7.00
    Εγώ: Ναι; …μετά από 3 mohjitos και ένα πακέτο τσιγάρα και με 3 ώρες ύπνο ακουγόμουν σαν τον Darth Vader από το Star wars
    Αυτή:Καλημέρα μωρό μου; Τι κάνεις;
    Εγώ: Καλά εσύ; Καλημέρα
    Αυτή:Τι ώρα γύρισες εχθές; Πήγατε στο ΙΚΕΑ;
    Εγώ:Εεεε. Ναι φυσικά. Και γυρίσαμε λίγο αργούτσικα … Αυτό σκέφτηκα εκείνη την ώρα αυτό είπα.
    Αυτή: Καλά ρε μαλάκα. Ποιον κοροιδέυεις; Σε ποιον λες ψέμματα; Ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να με κοροιδευεις; Με πήρες τηλ γιατί ήθελες να γαμήσεις και επειδή μετά βαρέθηκες μου αράδιασες μια ντουζίνα ψέμματα για να μην έρθεις. Τόσο μαλάκας είσαι ρε; Αλλά εγώ φταίω που κάθομαι και χαλάω τον χρόνο μου μαζί σου ρε καραγκιόζη. Παππού. Τράβα τώρα να τον παίζεις μαλάκα γιατί ξανά δεν θα με ξαναδείς. Και μην τολμήσεις να με πάρεις τηλ.
    Εγώ: <>
    Αυτή: Σε είδανε ρε μαλάκα. Σε είδε η Κατερίνα και μου το είπε. Α ρε καημένε. Σε λυπάμαι. Κάτσε τώρα μόνος σου να κλαις την μοίρα σου ρε καραγκιόζη, ηλίθιε που το μόνο που ξέρεις να κάνεις είναι να κοροιδέυεις αλλά τελικά εσύ είσαι ο γελείος.
    Εγώ: Έλενα;
    Αυτή: Τι θες ρε;
    Εγώ: Σάλτα και γαμήσου πρωί πρωί με έπρηξες τα @@… και το κλείνω.

    Από εκείνη τη στιγμή με έχει πάρει 324 τηλ και μου έχει στείλει 2435 sms γιατί θέλει να μιλήσουμε και να μου ζητήσει συγγνώμη για τα μπινελίκια που μου έριξε.
    Και ρωτάω τώρα εγώ τον εαυτό μου.
    1. Ρε μαλάκα μεσόκοπε γιατί μπλέκεις δεν σε φτάνει η οικογένεια σου;
    2. Μήπως παίρνει ναρκωτικά και δεν το ξέρω;
    3. Που θα ξαναβρείς άλλο πιπίνι να ξεσπάς μετά από μια κουραστική οικογενειακή καθημερινότητα;
    4. Σίγουρα παίρνει αγχολυτικά και δεν τα πήρε το πρωί και έπαθε κρίση;
    5. Και τέλος αφού απολογούμαι για κάθε μαλακία που κάνω στη γυναίκα μου πρέπει ρε πούστη μου να απολογούμαι και σε άλλη γυναίκα; Μήπως κατι δεν πάει καλά

    Ξελάφρωσα

  35. Εγώ στη θέση σου, θα έμενα στην πρώτη ερώτηση:

    1. Ρε μαλάκα μεσόκοπε γιατί μπλέκεις δεν σε φτάνει η οικογένεια σου;

    Καλά ξεμπερδέματα φιλαράκι. 😀

  36. oxi re gmt twra katalava oti eimai synomilhkh. Ok, to «mesokopos» svhste to. 😛

  37. Αυτό το «παππού» μαχαιριά (και στην δική μου) καρδιά ήταν.

    😉

  38. Your Man said

    Όλα τα καλά καθυστερημένος τα διαβάζω ρε γμτ.

  39. Samantha said

    Αχχχχ τα ίδια τράβηξα κι εγώ, με την ίδια ακριβώς κατάληξη…εντάξει μπορεί να μην δοκίμασα το πόσα μέτρα πετάει την πέτρα το σουτιέν μου, αλλά γύρισα στην άνετη εικόνα του αγοροκόριτσου – συνειδητά πλέον!

    Να ΄σαι καλά ψιλικατζού, είσαι ότι καλύτερο για ένα απόγευμα φρίκης στο γραφείο (πιθανότατα και όχι μόνο, αλλά τόσο σε ξέρω τόσο λέω!)

  40. Dimitra said

    Να ‘σαι καλά κορίτσι μου. Ήταν πραγματικά πολύ μπίχλες οι μπίχλες.

  41. Mart said

    Άουτς!!!

    Στην αρχή ξάφνιασμα, μετά θυμός και πριν το τσούξιμο περάσει από την πλάτη, μια καλαμιά στο ξερό του «μπίχλα» για να μάθει πως το σουτιέν δεν είναι σφεντόνα και κυρίως η πλάτη δεν είναι το θήραμα!

    Το αγαπημένο παιχνίδι των «μπιχλοαγοριών» να κάνουν σφεντόνα το σουτιέν στις τρυφερές εφηβικές πλατούλες, που ήταν αχάϊδευτες ακόμα και πρώτη αίσθηση ήταν το τσούξιμο του σουτιέν…(ή μήπως εκείνος ο άγουρος έφηβος δεν ήταν τελικά και τόσο μπίχλας; απλά λίγο αδέξιος και σαχλός στο ξύπνημα των ορμονών;)

    Τι νόημα έχει το νούμερο 0;;; θα κρεμάσει το βυζί από το πολύ το βάρος;
    Α ρε μανάδες ξύλο που θέλετε, ροζ τούλινα νούμερο 0 για να γίνει το κοριτσάκι σας γυναίκα; ή μήπως τάχα να μάθει να αιχμαλωτίζει τη θυληκότητά του από τα 10;

    Σφεντόνες να γεμίσει ο ουρανός με ροζ τούλινα… κι ο Τομ Σώγιερ να τρίβει τα ματάκια του!!!

  42. Feanor13 said

    Xaxaxaxaxaxaxa, ta spas!!!!!!
    (Nai, twra to eida)
    (Oxi, den xypnhsa twra)
    (Nai, xerw oti den sas noiazei)

  43. Car said

    just browsed in….

    Wasn’t what I was looking for, but good website. Thanks….

  44. […] ορόσημα. Η πλαστική ντουλάπα είναι κάτι τόσο γερό σαν το σουτιέν νούμερο μηδέν, τη θήκη με τις σκιές, το πρώτο ζευγάρι τακούνια. Τόσο […]

Σχολιάστε

 
