X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

  • --------
  • Σελιδοδείκτης

  • Εγγραφή

  • Συμπληρώστε το mail σας για να λαμβάνετε εκεί τις ενημερώσεις του blog.

    Μαζί με 648 ακόμα followers

  • Kaltsovrako @ flickr

  • Τρέντι κλικς!

  • SheBlogs!

    SheBlogs!
  • RSS SheBlogs Feed

    • Έφτασε η εποχή για να φροντίσετε τα ξύλινα έπιπλα κήπου Σεπτεμβρίου 14, 2017
      Λατρεύουμε τα ξύλινα έπιπλα κήπου και τα χαιρόμαστε όλο το καλοκαίρι, τώρα που φθινοπωριάζει όμως πρέπει να τα φροντίσουμεThe post Έφτασε η εποχή για να φροντίσετε τα ξύλινα έπιπλα κήπου appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Pesto alla Genovese, το πέστο της Tiziana Σεπτεμβρίου 8, 2017
      Φτιάχνουμε Γενοβέζικο πέστο! μια αυθεντική ιταλική συνταγή που εκτός από βασιλικό, μυρίζει μεσόγειο σε όλο της το μεγαλείο!The post Pesto alla Genovese, το πέστο της Tiziana appeared first on SheBlogs.eu.
      Giannis Charpantidis
    • Σπουδή πάνω στο κρητικό πιλάφι Σεπτεμβρίου 6, 2017
      Το κρητικό πιλάφι είναι ένα τα πιο γνωστά πιάτα της κρητικής κουζίνας και η Καλλιόπη το μαγειρεύει με βασικό συστατικό το άρωμα των παιδικών της αναμνήσεωνThe post Σπουδή πάνω στο κρητικό πιλάφι appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Kalliopi Fountoulaki
    • Παντζάρια σε βάζο Σεπτεμβρίου 1, 2017
      Σκεφτήκατε ποτέ να διατηρήσετε παντζάρια σε βάζο για να έχετε έτοιμη σαλάτα ή μεζέ οποιαδήποτε στιγμή;The post Παντζάρια σε βάζο appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Τι είναι τα hashtags, πώς και που τα βάζουμε στο Internet Αύγουστος 28, 2017
      Ακόμα κι αν δε ξέρεις τι είναι τα hashtags, σίγουρα έχεις δει στην τηλεόραση τις περίεργες λεξούλες με το καγκελάκι. Ας δούμε τι είναι τα hashtagsThe post Τι είναι τα hashtags, πώς και που τα βάζουμε στο Internet appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Πιτιά Καρπάθου Αύγουστος 25, 2017
      Ξέρεις τι είναι τα πιτιά Καρπάθου; Εγώ όχι. Αλλά ξέρει η αναγνώστρια μας η Άννα και μας στέλνει τη συνταγή της για να μάθουμε και να τα δοκιμάσουμεThe post Πιτιά Καρπάθου appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Πως να κρατήσεις τους φίλους σου όταν αποφασίσεις να κάνεις παιδάκι Αύγουστος 22, 2017
      Όταν αποφασίζεις να κάνεις ένα παιδάκι η ζωή σου αλλάζει. Αν δε θέλεις να αλλάξουν και οι φίλοι σου, θα πρέπει να μάθεις να διαχειρίζεσαι κάποια πράγματαThe post Πως να κρατήσεις τους φίλους σου όταν αποφασίσεις να κάνεις παιδάκι appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Μεσογειακή μελιτζανοσαλάτα Αύγουστος 22, 2017
      Πειράζουμε τη μελιτζανοσαλάτα για να της προσθέσουμε μέσα κι άλλες καλοκαιρινές γεύσεις για να ξεφύγει από τα συνηθισμέναThe post Μεσογειακή μελιτζανοσαλάτα appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Φτιάξε Μπακάλικα Πικάντικα Πιπεράκια σε βάζο Αύγουστος 20, 2017
      Γέμισαν οι λαϊκές αγορές με μικρά , πράσινα, πικάντικα πιπεράκια! Πάμε να φτιάξουμε πικάντικα, μπακάλικα πιπεράκια σε βάζα για να έχουμε για όλη την επόμενη χρονιά.The post Φτιάξε Μπακάλικα Πικάντικα Πιπεράκια σε βάζο appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Τι είναι η κατηγορία Go Social – Φτιάξε καφέ Αύγουστος 19, 2017
      Το σκεπτικό μου πίσω από τη δημιουργία της κατηγορίας Go Social του SheBlogs. Τι σκέφτομαι και γιατί την δημιούργησα.The post Τι είναι η κατηγορία Go Social – Φτιάξε καφέ appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου

ΠΡΟΒΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιουλίου 30, 2007


Τα κοκόρια έδωσαν για άλλη μια φορά μια πολύ γαμιστερή ιδέα. Με την έξυπνη πρότασή τους να ιδιωτικοποιηθούν τα δάση, η ανοιχτή θάλασσα, η ρύπανση και οι φυσικοί πόροι, θα ΄σκαγα αν δεν πήγαινα παραπέρα τέτοια θεωριάρα για να βρεθούν κι άλλες λύσεις για το καλό μας (sic)*.

[Η πρότασή τους με λίγα λόγια, είναι πως για να «σωθεί» το περιβάλλον, πρέπει κάποιοι να είναι ιδιοκτήτες των δασών για να τα προσέχουν, πρέπει να κάνουμε τη θάλασσα κομματάκια και να την πουλήσουμε στους «σωστούς»** ανθρώπους, πρέπει κάποιοι να αγοράσουν τα δικαιώματα ρύπανσης και όποιος ξεπερνάει τα φυσιολογικά όρια να εισπράτουν τα πρόστιμα κ.τ.λ. Με λίγα λόγια όσοι δεν έχουν φράγκα την μπούτσισαν αλλά αυτό το λέμε «ελευθερία» και φιλελευθερισμό (και άμα το είπε ο Φρήντμαν ή πώς τον λένε, σημαίνει ότι έχει διαβάσει ένα πάκο βιβλιοθήκες και άρα προσκυνάμε και ποια είμαι εγώ να τον αμφισβητήσω αφού για όλα έχει μια θεωρία με κάτι προβατάκια που βόσκουν στο χωράφι του γείτονα και προκαλούν εξωτερικότητες και κάτι άλλα δύσκολα που άμα οι τσοπάνηδες ήταν ένα τσικ φιλελεύθεροι, χρυσάφι θα πουλάγανε τα πνευματικά δικαιώματα για να μπορεί ο πάσα Φρήντμαν να χρησιμοποιεί τα προβατάκια τους στα οικονομικά του πειράματα)]

Έτσι λοιπόν θέλοντας πάντα στο –πολύ- βάθος του μυαλού μας να βοηθήσουμε το περιβάλλον θα έπρεπε ιδανικά να ξεκινήσουμε από τα συναισθήματα. Αυτά τα φταίνε όλα. Και για να παρουσιάσω τη φιλελεύθερη πρότασή μου αρκετά φιλελευθεριακά, θα σας το πω με… προβατάκια. Ακολουθεί προβατοοικονομικό μοντέλο:

Ας υποθέσουμε ότι έχουμε δύο φάρμες, τη φάρμα Α και τη φάρμα Β με δέκα πρόβατα έκαστη. Στη φάρμα Α τα δύο προβατάκια είναι λυπημένα γιατί η μάνα τους εξαφανίστηκε, τα άλλα δύο είναι καρακαταχαρούμενα γιατί μόλις χλαπακιάσανε ένα λιβάδι χόρτα, τα δύο είναι ταπηροκρανιασμένα γιατί τα προηγούμενα δεν τους άφησαν ούτε φούντα γρασιδάκι, τα άλλα δύο βαριούνται και τα τελευταία δύο είναι αγχωμένα γιατί η πόρτα του στάβλου έκλεισε και αυτό στο μυαλό ενός προβάτου σημαίνει ανελέητο κούρεμα. Ο τσοπάνης της φάρμας Α, τα χρωματίζει ανάλογα τα συναισθήματά τους. Στη φάρμα Β έχουμε τα ίδια συναισθήματα αλλά ο τσοπάνης παίζει τη φλογέρα του και τα ΄χει γραμμένα.

Το Προιόν που αναμένεται από τα πρόβατα είναι μπόλικο αφράτο μαλλί. Οι επιστημονικές έρευνες έχουν αποδείξει ότι τα χαρούμενα πρόβατα παράγουν 80% περισσότερο μαλλί οπότε ο ιδιοκτήτης της φάρμας Α, φροντίζει να καλύψει τις ανάγκες τους και να τα κάνει όλα χαρούμενα με ecstasy. Ο ιδιοκτήτης της φάρμας Β, συνεχίζει να τα ΄χει γραμμένα. Αποτέλεσμα; Ο νικητής είναι ο πρώτος τσοπάνης με 80% παραπάνω μαλλί (και φυσικά ένα τσικ παραπάνω κόστος γιατί τα ecstasy δεν πλησιάζονται πια τα ρημάδια).
Καλό εεεεεεε;;;;

Τα κομμούνια της παρέας, παρόλο που θα παραδεχτούν τον θρίαμβο του προβατοοικονομικού μοντέλου μου, εντούτοις θα αρχίσουν τις γνωστές πίπες: «και δηλαδή τι σχέση έχει όλο αυτό με τη διάσωση του περιβάλλοντος;» Μα τι πεζοί που είναι αυτοί οι άνθρωποι; Τεσπα, αφού θυμήσω ότι όλα γίνονται για το καλό-μας και ότι στο –πολύ- βάθος του μυαλού μου αυτό σκέφτηκα πρώτο, ας σας κάνω τη χάρη να σας απαντήσω αφού δεν σας κόφτει παραπέρα. Ετοιμαστείτε να καταρίψουμε μεμιάς κάθε δυσπιστία και να είστε σίγουροι ότι από αύριο όλοι θα κουμπωνόμαστε φιλελεύθερα:

Μα ρε βλήτα, αν όλοι οι τσοπάνηδες έβγαζαν 80% παραπάνω λεφτά, τουτέστιν – για να πάμε στους ανθρώπους – αν όλα τα πρόβατα προσφέραμε 80% περισσότερο Προιόν στους ιδιοκτήτες μας και είμασταν και καρακαταχαρούμενοι, ποιος το χέζει το περιβάλλον;

[Είμαι σίγουρη ότι αυτά δεν ήταν δύσκολο να τα ΄χε σκεφτεί κι ο Φρήντμαν αλλά οι φιλελεύθεροι έχουν ένα θεματάκι με τους λογικούς συνειρμούς γενικότερα. Λένε κάτι ουάου και άμα το πάρεις και το προχωρήσεις σε σούπερ ουάου, κολλάνε σε ηθικές και μαλακίες. Ή είσαι φιλελεύθερος ή δεν είσαι! Άμα δηλαδή ο απώτερος σκοπός σου είναι το Κέρδος και η Ελευθερία πάνω σε Πρόβατα, δεν έχεις κανένα λόγο να ασχοληθείς με το ευ ζειν των Προβάτων μόνο και μόνο για να λέγεσαι Άνθρωπος. Αυτά είναι παλαιολιθικά πράγματα που άμα δε βαριόμουνα θα ΄σας το ΄κανα κι αυτό προβατάκια να το καταλάβετε] 😀

*καλό μας: ελευθερία στο κέρδος.
**σωστός άνθρωπος: πλούσιος πλην τίμιος (το ‘’πλην’’ κυριολεκτικό).


Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

Advertisements

59 Σχόλια to “ΠΡΟΒΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΑ”

  1. Nassos K. said

    κλαπ κλαπ κλαπ!!!!!
    🙂

  2. Σε ποιό συρτάρι τα κρύβεις αυτά τα χάπια, γλυκιά μου;
    Γιατί δε κερνάς και σε ‘μας; Εεε;

  3. […] x-psilikatzoy […]

  4. Pan said

    Πάει, θα το κάψω το έρμο το μυαλό σήμερα! Ολόκληρο Σ/Κ δεν είχα υπολογιστή λόγω ανωτέρας βίας και με το που μπήκα σήμερα, έπεσα επάνω σου! Έλεος!

  5. Domino said

    Εγώ δηλώνω φιλελεύθερος.
    Αλλά κάποιοι πιστεύουν ότι φιλελευθερισμός είναι μόνο στα λεφτά και στο ξεπούλημα.
    Δυστυχώς οι φιλελεύθεροι (και καλά) στην ΕΛλάδα νοιάζονται μόνο γι’αυτά.

    Φιλελευθερισμός είναι η άπλα να έχω μια επιχείρηση και να μην μου στέκεται κανένας πούστης εμπόδιο γιατί είναι άεργος και θέλει να φάει από εμένα, να έχω το δικαίωμα να μπω στο δημόσιο εγώ που το αξίζω και όχι εκείνος που στο γραπτό του έγραψε (σύστοιχο) «Ιερουσαλήμ» -το σύνθημα ντε-, να γίνει πόλεμος και να έχω το δικαίωμα να γίνω πρόσφυγας για να σώσω τα παιδιά μου,να φοράω σκουλαρίκι στον κώλο μου και γυναικείο καπέλο.

    Πάω να μπουμπουνήσω καμιά ψαρόβαρκα με 100 μαυρούληδες, κάπου εκεί γύρω στη Μάλτα.
    Τέτοιους φιλελεύθερους ξέρω πολλούς.
    Σα να το παραέκανα ε;

    Τα προβατάκια μπορώ να τα ταΐζω εγώ; Μπορώ να σε κάνω καλή τιμή και ποιότητα ΑΑ…

  6. karfotos said

    μπεεεεεεε…..μπεεεεεε….ποιός μου έκλεψε τα ecstasy ecstano ????

  7. Your Man said

    Δαγκωτό στην xΨ! 🙂

  8. Spinoza said

    Και ο Στάθης ο σκιτσογράφος δηλώνει Φ, δεν τίθεται θέμα…

    Στην πραγματικότητα υπάρχει ένα πολύ απλό ζήτημα. Είναι προφανες ότι κάποιοι καίνε δασικές εκτάσεις γιατί υπάρχει συμφέρον σε αυτό. Το υπάρχον σύστημα, έχει αποτύχει παταγωδώς στο να αποτρέψει τη δράση των μεμονομένων συμφερόντων σε βάρος των πολλών. Το ερώτημα λοιπόν που προκύπτει είναι το εξής. Ποιος είναι ο τρόπος να κάνεις την καταστροφή του δάσους ασύμφορη; Η ΦΣ κάνει μία πρόταση που γνωρίζουμε ότι προσκρούει σε όλα τα ταμπού του κόσμου όμως πέρα από ευφυολογήματα κανείς δεν την έχει ανατρέψει ως τώρα.

    Κάτι ανάλογο λέμε και για τα ναρκωτικά αλλά δεν είδα τέτοιες αντιδράσεις. Εμείς δεν λέμε ότι το να πουλάς ναρκωτικά είναι ηθικά κακό. Λέμε ότι συμφέρει γιατί η απαγόρευση ανεβάζει τις τιμές. Αντί να ηθικολογούμε και να προσευχόμαστε μπας και ο κόσμος βάλει μυαλό και γίνει καλύτερος, προσπαθούμε να βρούμε τη λύση εκείνη που θα σπάσει το μηχανισμό και θα κάνει την παράνομη δράση ασύμφορη. Γιαυτό και μιλάμε για απελευθέρωση της χρήσης, για να είναι ασύμφορο για τον μπάτσο να πουλάει ναρκωτικά στη Βάθης. Κάποιοι περιμένουν να γίνει ο μπάτσος άνθρωπος και να το καταλάβει από μόνος του. Αμ δε.

    Αυτή είναι η συλλογιστικη μας γιατί εμείς καλώς ή κακώς δεν είμαστε θεούσοι για να ηθικολογούμε.

    Την ίδια συλλογιστική ακριβώς έχουμε και για τα δάση.

    Επίσης, διαπιστώνω με λύπη πολύ περιορισμένες προσλαμβάνουσες γιαυτό που μπορεί να σημαίνει «δασική εκμετάλευση από ιδιώτες». Ο νους σας είναι στη βιλίτσα με την πισίνα ( γιατί άραγε;) ενώ υπάρχουν άπειρες άλλες λύσεις εκμετάλευσης όπως η δημιουργία αγροτικών συνεταιρισμών για την καλλιέργεια συγκεκριμένων προϊόντων ( άγρια μανιτάρια, μέλι κλπ), πράγματα για τα οποία οι ντόπιοι που κατοικούν στα χωριά γύρω από τα δάση το επιθυμούν.

    Η μη φιλελεύθερη Φιλανδία στην οποία η συντριπτική πλειοψηφία των εκτάσεων ανήκει σε ιδιώτες, αγαπάει τα δάση λιγότερο από μας; Κι αν ναι, πώς και καλύπτεται από αυτά και γιατί οι ιδιώτες έχουν βρει αποτελεσματικούς τρόπους εκμετάλευσης και προστασίας τους ενώ εμείς οι κρατικιστές λάτρεις των δασών δεν έχουμε αφήσει κολυμπηθρόξυλο στη θέση του;

  9. axtapos said

    Η ιδιοκτησία ΔΕΝ είναι πανάκεια. Ούτε οι ιδιοκτήτες όλοι είναι άγιοι να θέλουν το «κοινό συμφέρον». Η πρόταση είναι εκ του πονηρού, αλλά και το παράδειγμα της Φιλανδίας ατυχές γιατί η φύση της χλωρίδας των δασών εκεί είναι διαφορετική και δεν καίγεται μαζικά, ούτε τώρα αλλά ούτε στο παρελθόν υπήρξαν μεγάλες καταστροφές από φωτιές στην Βόρεια Ευρώπη..
    Το σωστότερο θα ήταν να παραχωρούνται τα δικαιώματα χρήσης των δημόσιων εκτάσεων έναντι τιμήματος με δημοπρασίες. Είτε σε ιδιώτες είτε σε οργανώσεις και για ένα καθορισμένο χρονικό διάστημα που δεν μπορεί να είναι μικρότερο από 10 χρόνια. Αφού βέβαια έχουν από πριν καθοριστεί επακριβώς οι επιτρεπόμενες χρήσεις της γης.
    Φυσικά σε μια χώρα σαν τη δική μας που η διαφθορά είναι σχεδόν κατεστημένο, ο έλεγχος της τήρησης των κανόνων ενοικίασης είναι σχεδόν ουτοπία!!
    Τα προβατάκια ποτέ δεν βγαίνουν σωστά στο μέτρημα!!!

  10. onionfava said

    Αγαπητη Ψιλικατζου, καταρχην χαιρομαι που καταλαβα επιτελους σε τι αναφεροταν το καλτσοβρακο-ιδεα δεν ειχα για αυτην την προταση, εχω να ανοιξω τηλεοραση και εφημεριδα αρκετο καιρο…-Αμα δεις το βιβλιο «το μονοπατι στη θαλασσα» που εχω αρχισει θα καταλαβεις-τερας!
    Ετσι ντε…να το ολοκληρωνεται το θεμα. Εισαι καρασωστη. Εχεις, το προβλημα, εχεις καιμια καραθεωρια που μας καλυπτει πληρως…
    (μας πεταξε «Ενα απο την ποχη του Sar»-και δεν καταλαβαμε τιποτα τα ζωντοβολα, α, και να σου πω ο καλτσ ειναι το αλλο σου μισο στην μπλογκοσφαιρα η και στην αλλη την κανονικη? χεχε-κουτσομπολιο- :))

  11. Sandrina said

    1 προβατάκι, 2 προβατάκια, 3 προβατάκια, 4 προβατάκια, 5 προβατάκια, 6 προβατάκια, 7 προβατάκια… [Ήδη άρχισα να μπαίνω στην φάση του γλαρώματος], 10 προβατάκια, 11 προβατάκια, 12 προβατάκια, 6 προβατάκια… [φτου έχασα τον λογαριασμό, πάμε απ’την αρχή μπας και κοιμηθώ], 1 προβατάκι, 2 προβατάκια, 3 προβατάκια [χασμουρητό έντονο], 16 προβατάκια…

    Πάμε για ύπνο Κωνσταντίνα, πάμε ν’ αλλάξουμε ζωή, να δούμε όνειρα από ‘κείνα, που τελειώνουν το πρωί…

  12. An-Lu said

    Σημείωσε τα λόγια μου: οι ΜΒΑδες είναι τα χειρότερα μυαλά της οικουμένης…και ούτε ξέρουν με τι μοιάζει ένα πρόβατο! 😉

  13. Πάνος said

    Δίνουν και στα πρόβατα ecstasy;

    Τσκ, τσκ…

  14. Dralion said

    Αν εξαιρεσουμε τους εξυπνακιδισμους, εσυ τι προτεινεις για το προβλημα των πυρκαγιων;

    Εγω – τοσο μου κοβει, τοσα λεω – προτεινω στροφη στην χορτοφαγια και μετοικηση σε αλλα μερη εκτος της Αθηνας. Εχω γραψει ποστ, στο οποιο παραθετω μερικα επιχειρηματα. Σωστα η λαθος δεν εχει σημασια.

    Τα κοκκορια – τοσο τους κοβει και εκεινων, τοσα λενε – προτεινουν την ιδιωτικοποιηση των δασων. Με ποστ και με επιχειρηματα.

    Αλλοι 5 μπλογγερς – τοσο τους κοβει, τοσα λενε – εχουν κανει επισης ποστ με προτασεις κι επιχειρηματα.

    Εσυ – που σου κοβει περισσοτερο απ’ ολους μας – γιατι μας στερεις την χαρα ν’ ακουσουμε την αποψη σου; Τι προτεινεις να κανουμε για το προβλημα και τι επιχειρηματα εχεις;

    Στα καλαμπουρακια ολοι ειμαστε καλοί, και ο Χαρυ Κλυν καλλιστος. Απο προτασεις πασχουμε. Αν νομιζεις οτι το προβλημα σηκωνει αστειακια μεταξυ μας, πεστο μου. Εχω κατι πολυ ωραια ανεκδοτα προχειρα. 🙂

  15. absolutelydirty said

    Ναι, έχει δίκιο ο Dralion 😛
    Το να εκφράζεις άποψη για μια κατάσταση και να την περιγράφεις με ένα τόσο ακριβές και (εξοργιστικά) αφυπνιστικό μοντέλο προφανώς δεν είναι αρκετό για μερικούς..
    Εμένα μου ήρθε κάτι.Θ’αφησω τη δουλειά μου και θα στήσω καραούλι στην Πάρνηθα μέχρι την πλήρη αναδάσωσή της…θα έχω μαζί μου και μπουλντόζα (με δάνειο θα την πάρω-μη φανταστείς) σε περίπτωση που δω κάποια ύποπτη κίνηση…και ασφαλώς όλο αυτό εθελοντικά, με τα μέσα που διαθέτω σαν ευσυνείδητος πολίτης που προσφέρει λύση και την εφαρμόζει κιόλας…Dralion..έρχεσαι? 🙂
    Δεν πάσχουμε από προτάσεις ούτε από λύσεις.Πάσχουμε από κοιμισμένες συνειδήσεις(και ειδικά στα περιβαλλοντικά θέματα υστερούμε πολύ).

  16. Ασε τα χαμόγελα και το «τόσο τους κόβει» και τα λοιπά ισοβαρή, Dralion. Καλώς προτείνει ο καθένας λύσεις. Όμως εδώ δεν είμαστε μονάχα για να προτίνουμε αλλά και να κρίνουμε. Και αυτό συνέβη εδώ αλλά και αλλού. Κατά παραγγελίαν πόστ δε γίνονται. Όπως και κατά παραγγελίαν γνώμες. Αν στο κάτω-κάτω της γραφής υπάρχει μια άποψη που αξίζει για τον καθένα μας να την ασπαστεί, εδώ είμαστε να ακολουθήσουμε.

  17. onionfava said

    οκ, ειναι και στην κανονικη..:)

  18. Dralion said

    Καλτσοβρακο (και x-psilikatzoy), δεν ζητησα κατα παραγγελιαν γνωμες. Ουτε αμφισβητησα πουθενα το δικαιωμα οποιουδηποτε να κρινει και να σατιριζει το οτιδηποτε.

    Θεωρω ομως αντιπαραγωγικο και καταστροφικο να «σερνουμε» την καθε σοβαρη γνωμη στον βουρκο, με την προφαση της σατιρας. Αν η x-psilikatzoy εγραφε «διαφωνω με την ιδεα της ιδιωτικοποιησης, διοτι …» θα γινοταν μια συζητηση με βαση επιχειρηματα. Τωρα απλα χαβαλεδιαζουμε [*] με ενα σοβαρο θεμα. Αν νομιζεις οτι μπορουμε να χαβαλεδιασουμε με το προβλημα των πυρκαγιων, παω πασο.

    [*] εκτος αν η x-psilikatzoy το προβατοοικονομικο μοντελο το εννοουσε σοβαρα. Σε μια τετοια περιπτωση προτεινω να το εφαρμοσουμε, ωστε να σωθουν τα δαση.

    Μπορει να ειμαι λαθος, αλλα πιστευω οτι σε μερικα πραγματα ο χαβαλες ειναι καταστροφικος. Οπως ελεγε και ενα παλιο συνθημα:
    Η χωρα καταστρεφεται απο την αδιαφορια, αλλα τι με νοιαζει εμενα;

    Υ.Γ. Absolutelydirty, δεν με παιρνει ουτε για καραουλι στην Παρνηθα ουτε για μπουλντοζες. Αν ομως οι πολιτες αυτης της χωρας εδειχναν την ιδια προθυμια να παρουν την τυχη (και την αξιοπρεπεια) τους στα χερια τους, με εκεινη που δειχνουν στο να σατιριζουν τα παντα, δεν θα ειχε καει η Παρνηθα.

  19. Επειδή πήζω άσχημα προς το παρόν (αργότερα απαντήσεις σε όλους) να πω δυό φωνήεντα στον drallion για να μην δημιουργούνται εντυπώσεις:

    Drallion το αν μου κόβει περισσότερο απ΄όλους σας είναι κάτι που εικάζει μόνο το δικό σου κεφάλι. Οπότε καταλαβαίνεις πως δεν θα κάθομαι να απολογούμαι για αυτά που συμβαίνουν στο κεφάλι του καθενός.

    Για τα υπόλοιπα και για να καταλάβω καλύτερα, ήρθες να μου ζητήσεις το λόγο που ασχολήθηκα, πόσο σοβαρά τα εννοώ και αν δεν τα εννοώ σοβαρά γιατί αστειεύτηκα με τόσο σοβαρά θέματα;

    Η απάντηση είναι ότι είμαι ένα πολύ κακό κορίτσι και θα πάω στην κόλαση. Επίσης – για το καλό σου δηλαδή – αφού σε χαλάω τί με διαβάζεις; 😀

  20. Εχεις δίκιο.

    Κακώς γράφτηκε αυτό το κείμενο.

    Έπρεπε να γράψει για να καταλάβεις: διαφωνώ με την πρόταση των κοκοριών. Τέλος.

    Μη χαλάει και bits, δηλαδή.

    Υ.Γ.1. Μη παίρνεις και πολύ σοβαρά το blogin.
    Υ.Γ.2. Μή λες πως χαβαλεδιάζει ο καθένας με το πρόβλημα των πυρκαγιών μόνο και μόνο για να δημιουργήσεις εντύπωση (αυτά είναι μικροπολιτικά τρυκ, αδελφέ).
    Υ.Γ.3. Δε χρειάζονται και πολλά επιχειρήματα για να καταλάβεις πως αυτό που λένε οι roosters είναι ύβρη απέναντι στη ζωή και μάλιστα με σκοπούς που έχουν να κάνουν με τις λογικές του κέρδους που πρεσβευουν. Σιγά μην πληρώνουμε και τον αέρα που αναπνέουμε!

  21. Επίσης αν θεωρείς «αντιπαραγωγικό» το να σέρνουμε την κάθε σοβαρή γνώμη μας εδώ μεσα, πλήρωσέ με να σου την γράψω. ΤΟΤΕ, δεν θα είναι αντιπαραγωγικό (σύμφωνα με την κοκορολογική κοσμοθεωρία)

    Αντε πια, όλοι οι σοβαροί και σοβαροφανείς μαζευτήκαμε εδω μέσα.

  22. «Υ.Γ. Absolutelydirty, δεν με παιρνει ουτε για καραουλι στην Παρνηθα ουτε για μπουλντοζες. Αν ομως οι πολιτες αυτης της χωρας εδειχναν την ιδια προθυμια να παρουν την τυχη (και την αξιοπρεπεια) τους στα χερια τους, με εκεινη που δειχνουν στο να σατιριζουν τα παντα, δεν θα ειχε καει η Παρνηθα.»

    Εσύ που είσαι αξιοπρεπέστατος (σε αντίθεση με έμας, φυσικά), πες μας τί να κάνουμε, πάνσοφέ οδηγητή!

  23. Canis said

    Η αλήθεια καημένο καλτσόβρακο είναι πως τον αέρα που αναπνέουμε τον χρυσοπληρώνουμε και δυστυχώς χωρίς να το παίρνουμε πρέφα! Κι έχουμε φάει τόσο κουτόχορτο, που αν συνεχίσουμε να σνομπάρουμε τέτοιες προτάσεις , μια μέρα θα μας βρούνε ψόφιους στη φάρμα… κι εμας και τα 20 πρόβατα του παραδείγματος. Και ποιος μας χέζει μετά, εμάς και το σοσιαλιστικό μας ευ ζειν.

  24. «Το σοσιαλιστικό μας ευ ζειν». Ανεκδοτάρα!

    «τον αέρα που αναπνέουμε τον χρυσοπληρώνουμε». Όπως; (γιατί δε μου «κόβει» και πολύ)

    Εντάξει να σου πώ τώρα, αμα θες να πεις κάποιον «καημένο», σάλτα πες τα στον καθρέφτη, μικρέ.

  25. Canis said

    Το πως σήμερα δεν πληρώνεις κάτι από την τσέπη σου, δε σημαίνει πως αύριο δε θα σου κοστίσει στο πολλαπλάσιο. Τι να τον κάνω εγώ τον τζάμπα περίπατο στο καρβουνιασμένο δάσος που οι χαχόλοι το φώναζαν για δικό τους;

    Κι όταν γράφω «κοστίσει» δεν εννοώ απαραίτητα σε χρήμα.
    Αλλά πάλι τι ξέρω κι εγώ… μικρός είμαι.

  26. Αν φώναζαν οι χόχαλοι πως δεν είναι δικό τους αλλά του… Μητσου Κοκορίδη, τί θα άλλαζε ρε παλικάρι; Για να καταλάβω δηλαδή πού το πας.

    Το «μικρός» είναι πολύ soft χαρακτηρισμός για κάποιον που τουλάχιστον βλέπεις την φωτογραφία του, σε αντίθεση με το «καημένο» σε κάποιον τον οποίον δε γνωρίζεις καν.

  27. Canis said

    Λυπάμαι αν σε πείραξε ο χαρακτηρισμός. Μην τον παίρνεις τοις μετρητοίς.

    Το πάω στο οτι ο Μήτσος Κοκορίδης θα κουνούσε γη και ουρανό για να μην του καεί το βιός,
    δηλαδή το δάσος. Σήμερα αντιθέτως τι κάνει; Θρονιάζεται σπιτάκι του, αναπτύσσει τα προβατοοικονομικά του μοντέλα και καταριέται την ώρα και τη στιγμή που ψήφισε Πολύδωρα.

  28. Όμορφα.

    Προφανώς πιστευεις πως ο Μήτσος (ή η ψιλικατζού -μιας και αυτή θρονιάζεται και αναπτύσει….τη στιγμή που ψήφισε Πολύδωρα- στην προκειμένη) θα είναι πιο αποτελεσματική και με περισσότερα μέσα από ΟΛΟΚΛΗΡΟ κρατικό μηχανισμό.(ασχέτως των λαθών του)

    Γιατί δεν πάς να κάνεις καμμιά βουτιά στη θάλασσα;

  29. Dralion said

    Καλησπερα αδελφε καλτσοβρακε,
    ευχαριστω που με εμαθες τι ειναι μικροπολιτικο τρυκ. Δεν το ηξερα – το εμαθα στα μπλογκς. Ειδες λοιπον που με ωφελησε; γιατι με συμβουλευεις να μην θεωρω το μπλογκιν και πολυ σοβαρα;

    Ευχαριστω και για την προσκληση να σας πω – σαν οδηγητης – τι να κανετε. Θα την αποδεχτω οταν συμφωνησουμε στην αμοιβη μου. Μπορουμε αν θελεις να συμψηφισουμε τμημα της αμοιβης μου με αυτα που θα σου εδινα εγω προκειμενου να γραψεις παραγωγικες και σοβαρες γνωμες.

    Υ.Γ. Στην X-psilikatzoy δεν μπορω να απαντησω. Συμφωνα με την λογικη της (την οποια σεβομαι), οποιος διαφωνει δεν πρεπει να την διαβαζει, ουτε να την σχολιαζει.

    Υ.Υ.Γ. Αναγνωριζω το λαθος μου. Κακως σχολιασα. Σβηστα.

  30. Όχι καλέ, μη στενναχωριέσαι. Ελα μου να το χαϊδέψω να του περάσει του παιδιού.

  31. Πάνος said

    Συγγνώμη που παρεμβαίνω, αλλά όταν γίνει μια στραβή (που θα γίνει…) ο Μήτσος Κοκορίδης απέναντι σε ποιόν θα είναι υπεύθυνος και υπόλογος;

    (εκτός από την Τράπεζα, δηλαδή, που θα έχει χρηματοδοτήσει τη μπίζνα του)

    Όσο για τα άγρια μανιτάρια, μπορούν κάλλιστα να καλλιεργούνται στα εθνικά και δημοτικά δάση, ακριβώς όπως σε ιδιώτες δίνεται, εδώ και αιώνες, η εκμετάλλευση της ξυλείας. Όπως ιδιώτες εκμεταλλεύονται, ανέκαθεν, τα καταφύγια κλπ στους εθνικούς δρυμούς, βόσκουν τα μελίσσια τους κλπ.

    Η ανάθεση σύνθετων και πολύπλοκων καθηκόντων, όπως η δασοπροστασία, σε ιδιώτες, μοιάζει (και με το δεδομένο επίπεδο κουλτούρας και κοινωνικής ευαισθησίας) απλά εκτός τόπου και χρόνου.

    *

    Αυτά δε σημαίνουν ότι άλλες προτάσεις των Φ (όπως αυτή για τα ναρκωτικά, που αναπτύσσει η Σπινόζα, μερικά σχόλια παραπάνω) δεν είναι ιδιαίτερα αξιόλογες – και στη σωστή κατεύθυνση.

    Αλλά, όχι τα δάση (η προστασία τους, δηλαδή) σε ιδιώτες. Η ιδέα μπάζει, από παντού!

  32. Nassos, εντάξει εντάξει θα το ΄χεις το κέρασμα. 🙂

    Kaltso, στο πρώτο συρτάρι του δεξιού κομοδίνου. Σερβιρίσου. 😛

    Pan, καλά ρε φίλε και τί περίμενες δηλαδή να βρεις εδώ μέσα, καμμιά οικονομικοπολιτική ανάλυση; Ψιλικατζού λέγεται το μπλογκ όχι Πρυτάνισσα! 😀

    Domino, είσαι ελεύθερος να δηλώνεις ό,τι γουστάρεις και ένα παραπάνω άμα είσαι φιλαράκι (έχομεν μια κάποια παραπάνω ανοχή γαρ). Με αυτήν την ‘’άπλα’’ που λες έχω κάτι θεματάκια αν σκεφτείς ότι έχουμε ψιλοδοκιμάσει ‘’γαλάζια άπλα’’, ‘’πράσινη άπλα’’ και ένα σωρό άπλες που το αραλίκι δεν το ρυθμίζει το μήκος της αρίδας αλλά της ακρίδας που μας κυβερνά (στο προσκήνιο αλλά και το παρασκήνιο). 😉

    Karfotos, αααα να πας αλλού να τα ψάξεις. Αυτά εδώ είναι ολόδικά μου. 🙂

    My Man, μη μπερδεύεσαι. Τα κοκόρια ίδρυσαν κόμμα. Εγώ ακόμα είμαι ιδεολόγα. 😛

    Spinoza, το πολύ σοβαρό σου σχόλιο είναι εντελώς άτοπο ως απάντηση στο κείμενό μου, δέχομαι όμως πως η συμμετοχή σου στο κόμμα της Φ.Σ. δεν σου αφήνει περιθώρια για αστειάκια.
    Σοβαρά λοιπόν (ε, καλά όσο μπορώ) ένας από τους βασικότερους ενδοιασμούς μου στα επιχειρήματα της Φ.Σ. είναι ότι βαφτίζετε ταμπού οτιδήποτε πετάει και κινείται από τα ισχύοντα στην Ελλάδα αν δεν συμφωνεί με τα πιστεύω σας, για να ενισχύσετε την άποψή σας. Ε, λοιπόν το να πουλάμε τον αέρα που αναπνέουμε δεν είναι καθόλου θέμα ταμπού. Είναι αστείο κατά την ταπεινή μου γνώμη. Και φυσικά, το άλλο παράξενο είναι πως αν κάποιος δεν έχει νέες λύσεις να αντιπροτείνει, αμέσως η γνώμη του προσμετράται για ‘’λίγη’’ ή τέλος πάντων δεν της δίνετε τόση σημασία όση ενός ‘’σοβαρού’’ συνομιλητή. Επίσης, το αν είστε θεούσοι ή όχι δεν χρειάζεται να το λέτε και να το ξαναλέτε. Ούτε κι εγώ είμαι θεούσα, παρόλα αυτά διαθέτω ηθικό κώδικα που συνήθως είναι ανεξάρτητος από το κόμμα που θα υποστηρίξω (νταξ, το ΛΑΟΣ δεν παίζει με την καμμία). Τέλος οι δικές μου προσλαμβάνουσες γενικά για την εκμετάλλευση πόρων ακολουθούν τη λογική. Ο έχων προηγείται. Σαφώς και γενικά η εκμετάλλευση φυσικών πόρων δεν είναι πάντα αρνητική αλλά έλεος, ο ΑΕΡΑΣ που αναπνέουμε;;; Μπορεί σε κάποιους να φαίνονται απόλυτα λογικά αυτά που λες, δυστυχώς σε μένα ενέπνευσαν ένα σατιρικό κείμενο.

    Axtapos, αυτό είναι το πιο σημαντικό επιχείρημα που άκουσα ποτέ! «Τα προβατάκια ποτέ δεν βγαίνουν σωστά στο μέτρημα!!!» Ευχαριστώ. 🙂

    Onion, ναι, σε αυτό αναφερόταν το Καλτσόβρακο και ναι, είναι το άλλο μου μισό γενικώς δηλαδή. 🙂

    Sandrina, πού να πάω για ύπνο, έχω καμμιά εικοσαριά σχόλια να απαντήσω, έχω και κάτι κολοκυθάκια να τηγανίσω, πλύσιμο, σιδέρωμα. Βράστα! Εμείς οι πολιτικοί σχολιαστές τρέχουμε και δε φτάνουμε. 😀

    An-lu, μα αυτό ήταν η απορία μου. Έχουν δει δηλαδή ποτέ πρόβατο που πάνε και το κολλάνε στα οικονομικά τους μοντέλα χωρίς να ξέρουν τί συνειρμούς κάνει ο απλός κόσμος με δαύτα; 😀

    Πάνο, εμ εσείς που ζείτε σε καλύβες στα βουνά θα μας τα πείτε αυτά. 😉

    Absolutelydirty, ωραία ιδέα! Θα πάρω και το εκτελούνταιμεταφοραί καλού-κακού να ΄χουμε να την ξαπλάρουμε άμα πονέσει το νεφρί! 😀

    Canis, το ‘’καημένο’’ δεν το ξαναθέλω εδώ. Πόσο μάλλον αν αναφέρεσαι σε δικούς μου ανθρώπους. Παρόλα αυτά, κατάλαβα πώς το είπες. Το προσπερνάω λοιπόν και σε καλώ να ρίξεις μια ματιά και στο δικό σου κουτόχορτο. Είπαμε, να υποστηρίζουμε τις πολιτικές μας θέσεις αλλά τέτοια ισοπέδωση για να ενδώσω σε τέτοιες ακρότητες ντε και καλά, πρώτη φορά βλέπω. Το Dan Brown είναι βιπεράκι μπροστά σε αυτά που λες. Αλλά και πάλι, αυτή είναι η ‘’καημένη’’ ολόδική μου άποψη. 🙂

    Dralion, είπες τα εξής: «Θεωρω ομως αντιπαραγωγικο και καταστροφικο να “σερνουμε” την καθε σοβαρη γνωμη στον βουρκο, με την προφαση της σατιρας». Σύμφωνα λοιπόν με τα λεγόμενά σου, είμαι αντιπαραγωγικιά και καταστροφικιά. Αυτό ήταν ‘’αντίθετη’’ άποψη; Άμα δηλαδή ήθελες να με βρίσεις και να με ακυρώσεις τί θα έλεγες; Τεσπα, σόρι κιόλας που σε αποπήρα και δεν προέβαλλα επιχειρήματα να σε κατατροπώσω αλλά τυγχάνει να υπάρχει ένα χοντροχάσμα ανάμεσά μας οπότε το ‘’μη με διαβάζεις’’ ήταν στ΄αλήθεια για να σε γλιτώσω από χαμένο χρόνο. Και στην τελική, αφήστε με ρε γαμώτο να χαβαλεδιάσω σαν blogger μια φορά εδώ μέσα! 😀

    Πάνο, υποπέφτεις κι εσύ (πρόσεχε μη χτυπήσεις κιόλας) σε στερεότυπα και ταμπού ‘’που παιδεύουν την Ελλάδα’’ και πρέπει γρήγορα να τα αποτινάξεις από πάνω σου γιατί είσαι προκατειλημένος. Δεύτερον, ή θα συμφωνήσεις σε όλα με τη Φ.Σ ή σε τίποτα. Γιατί άμα συμφωνείς στα μισά, δεν πιάνεσαι για πραγματικά ελεύθερο άτομο και υποπέφτεις σε στερεότυπα και φτου κι απ΄την αρχή. Το ΄πιασες; Χα! 😀

  33. Πάνο μου, θα μου φαινόταν πολύ πιο τίμιο να άκουγα «θέλω να γίνουν όλα φέουδα και ‘γω ή οι δικοί μου να έχουμε ένα από αυτά», παρά να μου πουλάνε φούμαρα περί ιδιωτικοποίησης των δασών τάχα μου για προστασία, με όχημα την συναισθηματική φόρτιση του κόσμου αυτές τις μέρες.

  34. Πάνος said

    Τάσο, το παρατραβάς. Οι άνθρωποι (οι Φ) είναι ΙΔΕΟΛΟΓΟΙ, χωρίς πλάκα! Μόνο που η «ιδεολογία» είναι, πολλές φορές, τόσο κοντά (η ρημάδα…) στη «θεολογία» 🙂

    Και για να μη νομιστεί ότι το παίζω «κάπως», ο πολιτικός χώρος που υποστηρίζω (μη έχοντας κάτι καλύτερο) δηλαδή οι οικολόγοι, κάθε τρεις και λίγο αμολάει από μια θεολογική απανταχούσα ΤΟΟΟΟΣΗ, με το συμπάθειο!

    Έτσι είναι η ζωή. Και είναι θέμα χρόνου να «συνηθίσει» το αυτί μας ακόμα και τις πλέον κουφές πολιτικές προτάσεις. Κορυφαίο παράδειγμα, οι προτάσεις του ΧΧΧ*, με τις οποίες ουδείς γελάει πλέον, όπως θα έπρεπε!


    * το έσβησα, για να μη γίνει κανένας …συνωστισμός. Αφήστε τη φαντασία σας ελεύθερη… 🙂

  35. Δόγματα, δόγματα, δόγματα… μπούχτισα.

  36. «Kαι ακαρτέρει και ακαρτέρει, φιλελεύθερη παπαριά, ένα εκτύπαε τ’ άλλο χέρι, από την απελπισιά»
    Σόρυ για τη στρέβλωση του εθνικού ύμνου, αλλά δεν αντέχω άλλο φιλελευθερισμό… Ήδη τσούζει!

  37. axtapos said

    Και ξαφνικά το’ριξες!: «Βράστα! Εμείς οι πολιτικοί σχολιαστές τρέχουμε και δε φτάνουμε»……….Χαχαχαχαχαχαααα!!!
    Χτυπιέμαι στο γέλιο απ’το πρωί που το είδα…..
    Μ’έπιασε στον ύπνο!!

  38. j95 said

    Αν πάντως με «αυτό που προτέινουν τα κοκόρια» εννοείτε αυτό, έχω να παρατηρήσω ότι για την ακρίβεια προτείνει

    ατά συνέπεια, οι φιλελεύθεροι, και δη οι εξ αυτών νεο-φιλελεύθεροι, οι οποίοι κατηγορούνται ως υποστηρικτές της καταστροφικής εκμετάλλευσης των κοινόχρηστων πόρων που αναφέρθηκαν, είναι σκόπιμο να προβάλουν το κριτήριο της μηδενική ανοχής (zero tolerance) σ’ αυτές τις εξωτερικότητες και να προβάλλουν την ανάγκη για πολιτικές οι οποίες:
    1. Θα αποσαφηνίζουν τα δικαιώματα του κράτους ως θεματοφύλακα των κοινόχρηστων πόρων και θα προσδιορίζουν τα όρια της άσκησής τους έτσι ώστε όλοι να γνωρίζουν από πιο σημείο και μετά «όποιος δημιουργεί εξωτερικότητες στο περιβάλλον πληρώνει» Ένα σχετικό παράδειγμα είναι αυτό του υδροφόρου ορίζοντα. Αν υποθέσουμε ότι το κράτος δίνει σε κάποιο ιδιώτη την άδεια να ανοίξει ένα πηγάδι για να αντλήσει νερό, ο νόμος που προβλέπει την χορήγηση της άδειας πρέπει ταυτόχρονα να ρυθμίζει και τις προϋποθέσεις της εκμετάλλευσης του πόρου αυτού, ώστε να μην δημιουργούνται εξωτερικότητες σε άλλους πολίτες.
    2. Θα μετατρέπουν τους τρόπους χρήσης των πόρων από κοινόχρηστους σε ιδιωτικούς η οιονεί ιδιωτικούς. Για παράδειγμα, η εκμίσθωση ενός ποταμού, ενός θαλάσσιου κόλπου, η ενός πάρκου για την ανάπτυξη από ιδιώτες δραστηριοτήτων αναψυχής, θα βοηθούσε σημαντικά στην προστασία τους από την μόλυνση γιατί οι εκμισθωτές θα φρόντιζαν να τα διατηρήσουν καθαρά.
    3. Θα παρέχουν κίνητρα ώστε οι εξωτερικότητες να απορροφούνται στην πηγή τους.

    το οποίο δε μου φαίνεται καθόλου το ίδιο με τη φάση «καθείς και το δάσος του» που όντως είναι στο πρόγραμμα της ΦΣ (διαφορετικό πράγμα από τα περιεχόμενα του e-rooster).

  39. j, gia afto elega:

    http://e-rooster.gr/07/2007/500

    apo afto pou les esy daneisthka to »ejwterikothtes» giati poly fash eixe o oros. Ama dhladh to provato mou xesei to xwrafi tou geitona kai tou megalwsoun grhgorotera oi ntomates afto einai mia ypergamath »ejwterikothta»! 😀

  40. tzonakos said

    Mέσα σε ενα κοπάδι, υπάρχουν και πρόβατα εθισμένα στο ecstasy και άλλα όχι – ή όχι ακόμα – και ζούν μαζί.
    Θέλω να πώ δεν ειναι όλα το ίδιο happy provata.
    Η πλάκα ειναι οτι τα λίγα εθισμένα στο φούλ και οι εκλεκτικοί συγγενείς τους επιβάλλονται σιωπηρά σαν να ταν πλειοψηφία και ετσι το κοπάδι συνεχίζει να ζει λαμπρά με την συμμετοχή όλων των προβάτων ωσαν να μην συμβαίνει κάτι αφου και τα δυστυχή πρόβατα προσπαθούν τουλάχιστον να επιβιώσουν, οπότε ακολουθούν εναν χορό που σέρνουν τα εκλεκτά μαστουρωμένα.
    Καλό σας μήνα.

  41. egw ftaiw meta???

    http://synistologio.blogspot.com/2007/08/blog-post.html

    (ok, tha kraththw mh me peite kai merolhptikia) 😀

  42. axtapos said

    Πήγα και το διάβασα και επειδή δεν είδα ανάμεσα στα «παράπονα» του τίποτα σχετικό με τα νομικά δικαιώματα του.. τρίτου φύλλου, τον ρώτησα αν ξέρει γιατί.. Καλά έκανα;

  43. Νοσφεράτος said

    Για κατι τετοια ειχε πει ο αγγλος φιλοσοφος της πρωτης ουτοπίας ο Τομας Μωρ: » Τα προβατα κατεβρόχθισαν τούς ανθρωπους»

  44. Titanas said

    Υπάρχει κάποιο link με την πρόταση νόμου, την γενικότερη ιδέα or something?

  45. Βασικά ο Φρίντμαν όπως και όλοι οι νεοφιλελεύθεροι οικονομολόγοι βασίζουν τις αναλύσεις τους στην υπόθεση ότι οι άνθρωποι μεγιστοποιούν πάντα (δεν κάνουν λάθη) και μάλιστα ο Φρίντμαν υποθέτει ότι μπορούμε να προεξοφλήσουμε και τις όποιες μελλοντικές εξελίξεις με τον πλεόν ορθολογικό τρόπο (προσδίδοντας τους την υποτίθεται υπαρκτή σωστή στατιστική κατανομή όσον αφορά την πραγματοποίηση των διαφόρων ενδεχομένων). Αυτό βέβαια δεν μπορεί να το κάνει κανείς, οπότε ο Φρίντμαν έλεγε π…ς Ο μοναδικός λόγος τώρα που πρέπει να τρώμε στη μάπα αυτές τις π…ς είναι ότι οι θέσεις του Φρίντμαν ταιριάζουν με την παγκόσμιως κυρίαρχη ιδεολογία του καιρού μας, που αναφέρεις και στο post…
    Μάνθος
    http://matt7114.blogspot.com/

  46. Γεωργία said

    Τα πράγματα είναι εξαιρετικά απλά, αν σκεφθεί κανείς λογικά:

    Οι φυσικοί πόροι δεν ανήκουν σε κανένα ανθρώπινο ον, ώστε να έχει δικαίωμα να ορίζει τιμή γι αυτούς με τα υποκειμενικά και χρονικά μεταβλητά κριτήριά του. Υπάρχουν υπήρχαν και θα υπάρχουν ανεξάρτητα από το είδος μας.

    Το είδος μας, αντίθετα, εξαρτά την επιβίωσή του από τους φυσικούς πόρους.

    Αν αυτό το είχαμε καταλάβει, όλα θα ήταν διαφορετικά.

    Τώρα αν οι διάφοροι οικονομολόγοι προσπαθούν να αποτιμήσουν με την ανθρώπινη εφεύρεση της τιμής, της αγοραίας αξίας, πράγματα άχρονα και μη εκτιμώμενα, αυτό απλώς αποδεικνύει τη μη – ύπαρξη της «επιστήμης» τους.

  47. Καλλιγραφία, έγραψες!!!! 🙂

    Axtapos, χαίρομαι που έπιασες το βαθύτερο σκοπό των πολιτικών αναλυτών: να σας λιώσουμε στο γέλιο! 😀

    Tzonakos, αααα εσύ το ΄χεις φιλοσοφήσει καλά! Καλό μήνα ρε συ. 🙂

    Axtapos νομικά, το τρίτο φύλο θα είναι είτε άντρας είτε γυναίκα. Οπότε στα ίδια ερχόμαστε. 🙂

    Νοσφεράτος, μεγάλη κουβέντα είπε το ατομάκι! 🙂

    Titanas, στο σχόλιο 39 ρε φίλε! 🙂

    Μάνθο, παίρνοντας ως δεδομένο ό,τι οι Φ. αποτελούν τη διανοητική ελίτ της σημερινής κοινωνίας παρακαλώ να τα γράφεις απλούστερα για να μη σε παρεξηγήσουμε κιόλας. Ευτυχώς, με το ‘’πούτσες’’ το ΄σωσες. 😀 Σοβαρά τώρα, θεωρώ ότι λένε και κάποια σωστά πράγματα (για να μην τα ισοπεδώνω όλα), απλά άμα προσπαθήσεις να πας την ιδεολογία τους λίγο παραπέρα, αρχίζουν τα προβατοτέτοια και την παράθεση βιβλιοθηκών και αυθεντιών, για να σε φτάσουν να καταλήξεις στο συμπέρασμα που είχες από την αρχή: περνιούνται για διανοητική ελίτ αλλά η ιδεολογία τους παραμένει τρύπια. 🙂

    Γεωργία, τα πράγματα είναι εξαιρετικά απλά για απλά μυαλά. Για πολύπλοκα μυαλά τα απλά δε λαμβάνονται υπ΄όψιν τις περισσότερες φορές. 🙂

  48. j95 said

    Οι φυσικοί πόροι δεν ανήκουν σε κανένα ανθρώπινο ον, ώστε να έχει δικαίωμα να ορίζει τιμή γι αυτούς με τα υποκειμενικά και χρονικά μεταβλητά κριτήριά του. Υπάρχουν υπήρχαν και θα υπάρχουν ανεξάρτητα από το είδος μας.

    Το δέντρο που κόβεις για να χτίσεις ένα σπίτι δε θα συνεχίσει να υπάρχει ανεξάρτητα από το είδος σου.

  49. ermisastakoy said

    ¨Ασχετο με το θέμα
    Σήμερα παρέλαβα το βιβλίο. Το έχω νομίζω ξαναπεί είμαι βιβλιοπώλης το είδα στα νέα είναι στα πρώτα 5. Η αλήθεια είναι πως μου έκανε κακη εντύπωση το τσιγάρο στο χέρι. Ελπίζω στην επομένη έκδοση να το έχεις κόψει η τουλάχιστον να αλλάξεις φώτο

  50. Arkin said

    1, 2, 3, 4 προβατάκια, νύσταξα…

    (Αυτή είναι η λογική του προβατο-οικονομικού μοντέλου, να μας κοιμίζει. Μπε!)

  51. Rodia said

    Δεν παίζεσαι λέμε!:-)
    ..αν και διατηρώ αμφιβολίες περί της ευτυχίας των μαστουριασμένων προβάτων.. Είναι εντελώς πλαστή και δεν έχουν συναίσθηση πως είναι ευτυχισμένα, αντίθετα με τα άλλα που δεν τους δίνει σημασία ο τσοπάνης, πράγμα που σημαίνει ότι είναι ελεύθερα –>> άρα ευτυχή.

  52. DrStrangelove said

    @ x-psilikatzoy

    Για να βάλουμε κάποια πράγματα στη θέση τους,

    Λοιπόν, Ο M. Friedman δεν έχει να κάνει τίποτα με τη θεωρία που εσύ ανέφερες. Οι εξωτερικότητες και τα δημόσια αγαθά ως θεωρίες στην οικονομική επιστήμη είναι γνωστά από τη δεκαετία του 1920 και 1930. Κυρίως οφείλονται στισ εργασίες του R. Coase. Δεν έχουν καμία σχέση με το φιλελευθερισμό κτλ.
    Όσο για το πρόβλημα με τα βοσκοτόπια συγκεκριμένα παρουσιάστηκε – ως πραγματικό πρόβλημα – στην Αγγλία του 15ου αιώνα. Μία από τις πολλές λύσεις του προβλήματος ήταν και η εγκατάλειψη των χωριών (της Αγγλίας του 15ου αιώνα) αφού δεν μπορούσαν να ζήσουν από την γή την οποία υπερεκμεταλλεύονταν καιη μετανάστευση στις πόλεις. Η μετανάστευση στις πόλείς με τη σειρά της ανέπτυξε την οικονομία των πόλεων, οδήγησε στισ π΄ρωτες απόπειρές βιομηχανικής παραγωγής, στην Βιομηχανική Επανάσταση του 17ου αιώνα και σιγά σιγά η ιστορία έφτασε στις μέρες μας.

    Το post με τα προβατάκια είναι ομολογουμένος διασκεδαστικό για κάποιον που δε γνωρίζει τη θεωρία του Coase αλλά αν έχεις έστω και κάποια γνώση αυτής σου φαίνεται ιεροσυλια.
    Η άγνοια πολλές φορές κάνει κακό……γι’ αυτό όταν γράφουμε κάτι πρέπει να σκεφτόμαστε πάρα μα πάρα πολύ.
    Τα δήθεν πρωτοποριακά, επαναστατικά, χαζοχαρούμενα και τελικά χαζά και επικίνδυνα μυνήματα όπως αυτό με τα προβατάκια παραπάνω δεν είναι απαράιτητα. Ή τουλάχιστον αν είναι απαραίτητα θέλουν και κάποια σκέψη και κάποια προεργασία πρώτα.

    Μπορώ να σου γράψω και εγώ ένα υπόδειγμα που περιγράφει τις παραπάνω θεωρίες και που δεν είναι τόσο κωμικοτραγικό.

    Ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα δάσος. Και έχουμε και ένα χωριό δίπλα στο δάσος. Οι κάτοικοι του χωριού κάθε άνοιξη πηγαίνουν στο δάσος και μαζεύουν τα ξερά ξύλα, τα ξερά χόρτα κτλ. για να εχουν καύσιμα για το χειμώνα. Κάποιοι από αυτούς μαζεύουν και το ρετσίνι από τα πεύκα και έτσι εξασφαλίζουν ένα εισόδημα. Ταυτόχρονα όμως προσέχουν τα δέντρα γιατί από αυτά εξαρτάτε η ίδια τους η ζωή ή τουλάχιστον η ευημερία τους.
    Το καλοκαίρι έρχετε στο μικρό χωριό μας. Η θερμοκρασία ανεβαίνει και αυξάνει η πιθανότητα για την εκδήλωση πυρκαγιάς. Έστω ότι εκδηλώνετε μια πυρκαγιά από αμέλεια ή τυχαία ή ακόμη και από δόλο. Τι θα συμβεί; Το δάσος θα είναι καθαρό από ξερά χόρτα κτλ και συνεπώς η φωτιά δε θα έχει και πολλά πράγματα να κάψει – ως γνωστό τα χλωρά δέντρα είναι πολύ δύσκολο να καούν. Συνεπώς είτε η φωτιά θα σβήσει είτε θα έχει περιορισμένη έκταση. Και στις δύο περιπτώσεις όμως οι κάτοικοι του χωριού θα επέμβουν για να σβήσουν τη φωτιά που πλέον απειλέι άμεσα τη ζωή τους.
    Σύμφωνα με τη θεωρία του Coase το δάσος είναι ένα δημόσιο αγαθό. Οι κάτοικοι που αναζητούν σε αυτό ξύλεία , ρετσίνι κτλ. το εκμεταλεύονται οικονομικά. Η εκμετάλλευση του δάσους όμως οδηγεί και σε ένα άλλο όφελος πέρα από το οικονομικό, την προστασία του δάσους. Αυτό το φαινόμενο ονομάζεται ΘΕΤΙΚΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ.

    Ας υποθέσουμε τώρα ότι τα χρόνια περνάνε στο μικρό χωριό μας. Οι κάτοικοι που ξεκίνησαν από το δάσος, έχουν και άλλα εισοδήματα (π.χ. από εργασία σε βιομηχανικές μονάδες, από εργασία στην κοντινή πόλη κτλ.). Το δάσος πλέον έχει γίνει διακοσμητικό στοιχείο στη ζωή τους. Τους αρέσε αν το βλε΄πουν κάθε πρωϊ που ξυπνουν αλλά κανένανς δεν πηγαίνει στο δάσος για να το καθαρίσει. Γιατί δεν πηγαίνει; Γιατί πάντα λέει «Ωραίο το δάσος, μου αρέσει να το βλέπω, χρειάζεται καθάρισμα για να μην καεί ….αλλά εγώ δεν προλαβαίνω να πάω να το καθαρίσω. Δεν ανησυχώ όμως θα πάει κάποιος από τους υπόλοιπους κατοίκους.» Όλοι οι κάτοικοι σκεφτονται με αυτό τον τρόπο και τελικά τα ξερά ξύλα και τα ξερά χόρτα στοιβάζονται στο δάσος αφού κανένας ή σχεδόν κανένας δεν πάει στο δάσος. Μόνο κάποιοι οικολόγοι ενδιαφέρονται για το δάσος αλλά αυτούς οι κάτοικοι του χωριού τους θεωρούν εκκεντρικούς.
    Το καλοκαίρι έρχετε στο μικρό χωριό μας. Και τότε εκδηλώνεται μια πυρκαγιά. Και όπως είναι φυσικό η πυρκαγιά καίει τα ξερά ξύλα κτλ και κανένασ δε μπορεί πλέον να τη σταματήσει. Τη συνέχεια την ξέρετε. Το δάσος καίγετε, το χωριό καίγετε, οι κάτοικοι το εγκαταλείπουν (ας ελπίσουμε χωρίς νεκρούς κτλ.) και μόνο κάοιοι οικολόγοι μτο θυμούνται που και πού. Αλλά αυτούς όλοι τους θεωρούν εκκεντρικούς.
    Σε οικονομικούς όρους το δάσος είναι πάλι δημόσιο αγαθό. Καθένας μπορεί να το απολαμβάνει αλλά επειδή δεν εξαρτάται άμεσα από αυτό απλά μεταβιβάζει το κόστος της αντιμετώπισης στους άλλους. Συνεπώς αυτό θα το ονμάζαμαι ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ.

    Θα μπορούσα να στο κάνω λίγο ποιο πολύπλοκο και να βάλω μέσα και το ρόλο του κράτους. Αλλά και έτσι όπως είναι φτάνει. ΜΗΠΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΓΝΩΡΙΜΑ; Πριν δυο βδομάδες καιγόταν η μισή Ελλάδα και ο βασικός λόγος ήταν αυτός. Αν τα δάση ήταν καθαρά (και να δεν φυσούσε φυσικά) η πυρκαγιές θα είχαν αντιμετωπιστεί ποιο εύκολα. Και είδες τι ωραία που περιγράφει το πρόβλημα και την πραγματικότητα το απλό υπόδειγμα που μόλις σου έγραψα;
    Χωρίς συναισθηματισμούς (δήθεν) και χωρίς κωμικοτραγικές μπαρούφες.

    ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ. Όλοι οι φυσικοί πόροι (οι μη ανανεώσιμοι) αντιμετωπίζουν προβλήματα αυτής της μορφής. Και ιστοριούλες όπως αυτή που σου έγραψα τις περιγράφουν και δείχνουν δρόμους για λύσεις.

    ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ >>>ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΡΕΖΙΛΙ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΜΑΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΩΣ ΣΩΣΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΜεΙΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ.

  53. DrStrangelove said

    @ Μάνθος

    Ο M. Friedman δεν ήταν νεοφιλελεύθερος ή όπως αλλιώς εσύ το λές. Για την ακρίβεια ήταν μονεταριστής και όσον αφορά τις ιδέες του για το κράτος ήταν σχεδόν αναρχικός (όχι με την έννοια του «πετάω γκαζάκι στο Σϋνταγμα» αλλά με την έννοια ότι αυτά που έλεγε δεν μπορούσαν να χωρέσουν σε κανένα υπάρχον σύστημα). Έτσι και αλλιώς γενικα στα οικονομικά δεν τον πήραν ποτέ και πάρα πολύ στα σοβαρά πέρα από τις ιδέες του για την τιθάσευση του πλυθωρισμού και μερικών άλλων πραγμάτων.

    Όλα αυτά που γράφεις περί μεγιστοποίησης και ορθολογικότητας είναι σωστά εκτός από ένα σημείο. Όλα αυτά είναι υποδείγματα (μοντέλα κατά το ελληνικό….). Περιγράφουν μια πλευρά της πραγματικότητας όχι το σύνολο της. Είναι όπως ένας χάρτης σε κλίμακα. Δε μασ δείχνει τις λεπτομέρειες του μέρους που θέλουμε να πάμε, τα δέντρα, το τοπίο κτλ. Μας δείχνει όμως κάτι βασικό. ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΕΚΕΙ.

    Έτσι και ένα υπόδειγμα. Μας δείχνει το βασικό τρόπο με τον οποίο μπορούμε να φτασουμε σε ένα αποτέλεσμα. Είναι ένα σημείο αναφοράς. Αν ώρα στην πραγματικότητα δε φτάνουμε σε αυτό το αποτέλεσμα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το υπόδειγμα μας, να το εμπλουτίσουμε, να προσθέσουμε άλλους παράγοντες ή και να αφαιρέσουμε (πχ. η περιορισμένη ορθολογικότητα είναι κάτι που χρησιμοποιείτε ολοένα και περισσότερο) και στο τέλος μπορούμε να βρούμε το λόγο του γιατί δε φτάνουμε στο αποτέλεσμα που θέλουμε. Το ορθολογικό υπόδειγμα δείχνει ΕΝΑ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΥ. Υπάρχουν και άλλα υποδείγματα που δείχνουν που να φτάσυμε στο ίδιο «κάπου» ή σε «κάπου» χειρότερα ή καλύτερα.

    @ x-psilikatzoy

    Πάλι φαινεται ότι σε ενδιαφέρει η εικόνα του «δήθεν» και όχι η πραγματική ουσία των πραγμάτων. Πάλι πρόσεχε όταν γράφεις για πράγματα που δε γνωρίζεις. Σε πολιτικούς όυς αυτό λέγεται «λαϊκισμός»………

    @ j95

    Ωραία τα συνθήματα. ΕΙδικά αν ζείς σεπίτι καταναλώνεις ηλεκτρισμό, πηγαίνεις στη δουλειά με το αυτοκίνητο ή το λεωφορείο ή με οτιδήποτε κτλ. Γιατί θεωρείς οτιδήποτε οιονομικό απαραίτητα αρνητικό. Ο μισθός σου είναι «κακό πράγμα»; ‘Όχι φυσικά. Είναι η αμοιβή του «πόρου παραγωγής» που εσύ διαθέτεις και λέγετε εργασία.

    Παιδιά το να γράφουμε συνθήματα και «δήθεν επαναστατικές» μπούρδες είναι εύκολο πράγμα. Απλά να γ΄ραφεις γρήγορα τις λέξεις στο πληκτρολόγιο χρειάζεται. Το να γράφουμε ουσία όμως απαιτεί και κάτι παραπάνω ΣΟΒΑΡΗ ΣΚΕΨΗ.
    Είμαι καινούργιος στον χώρο των blog. Και μου τι δίνει όλο αυτό το δήθεν. Αν είναι να γράφουμε κάτι πρέπει πρώτα να «βουτάμε το μολύβι μας στο μυαλό μας πρώτα».

    Έστω το πληκτρολόγιο…..

  54. DrStrangelove, έχω εντυπωσιαστεί τόσο πολύ από το μυαλό σου και το πόσο πολύ το βουτάς το μολύβι μέσα που σκέφτομαι να πάω να κάνω αλλαγή φύλου.

    (και τα κεφαλαία με ρέγουλα)

  55. DrStrangelove said

    @ kaltsovrako

    Αντί να ειρωνεύεσε προσπάθησε να σκεφτείς λίγο. Δεν κάνω επίδειξη μυαλού ή γνώσεων. Απλά πίστευω ότι μερικά σωστά πράγματα είναι σωστό να λέγονται. Αν εσύ τώρα τα κάνεις όλα για επίδειξη εντάξυ δεν μπορώ να πώ τίποτα. Δεν έχει κανένα νόημα αυτό που κάνεις.

    Δίκιο έχεις για τα κεφαλαία. Δεν έχει νόημα να φωνάζω τόσο πολύ.

    Δεν χρησιμοποιήσα το λεξιλόγιο που χρησιμοποίησες εσύ …. αλλά αν θές να κάνεις αλλαγή φίλου εγώ δεν πρόκειτε να σε σταματήσω. Δε με αφορά κιόλας…..

  56. DrStrangelove, αν και με ζόρικο πονοκέφαλο, δυό πραγματάκια:

    «Πάλι πρόσεχε όταν γράφεις για πράγματα που δε γνωρίζεις. Σε πολιτικούς όυς αυτό λέγεται “λαϊκισμός”………»

    Γράφω για να μάθω και όχι για να κάνω κήρυγμα. Λέω αυτά που πιστεύω και ξέρω, ενώ δέχομαι παρατηρήσεις, σχόλια, επιχειρήματα και συχνά βρισιές. Έτσι λοιπόν, δεν καταλαβαίνω το πνεύμα σου. Είμαι απλά μία ιδιωτική υπάλληλος. Αν δεν έχεις καταλάβει ούτε τα βασικά για ένα μπλογκ, δεν φταίω εγώ αλλά όλοι όσοι περιμένετε να είμαστε δρ και άνω. Πέραν αυτού όμως, το κείμενο αυτό ήταν η αποδόμηση ενός κειμένου στο μπλογκ e-roosters. Δεν περιμένω φυσικά κάποιος που δεν διαβάζει τα ελληνικά μπλογκ να γνωρίζει την προιστορία ή που αναφέρομαι κάθε φορά, αλλά κράττει λίγο στους χαρακτηρισμούς σας. Όσο για τον λαικισμό, δεν τον θεωρώ καθόλου κακό πράγμα (αν και στο δικό μου λεξικό έχει άλλη έννοια).

  57. DrStrangelove said

    @ x-psilikatzoy

    ΕΠιτέλους μου μίλησες….

    Λοιπόν, δεν γνώριζα την προϊστορία του συγκεκριμένου μυνήματος. Το γεγονός ότι είσαι μια απλή υπάλληλος δε σε σώζει από την υπευθυνότητα που πρέπει να έχουν τα γραπτά σου. ΣΤην τελική ανάλυση αν δεν γνωρίζεις κάτι απλά μη το γράφεις. Είναι συνεπέστερο από το να το κατακρίνεις (ή ότι άλλο) χωρίς να ξέρεις τη χρησιμότητα του. Δεν είναι σωστό να βάζουμε ταμπέλες (πχ. νεοφιλελεύθερη, ¨πρόβατᨻ κτλ.) γιατί πολύ απλά παρασύρεις και άλλους στο να σκέφονται λανθασμένα.

    Δεν τα λέω όλα αυτά με κακό σκοπό. Απλά είδα κάτι που δε μου άρεσε και το έγραψα.

    Φιλικά
    DrStrangeLove

  58. Υπευθηνα… σε γράφω.

  59. Drstrangelove, άσχετα από τις προθέσεις σου, ζητάς να μην γράφω για αυτά που εγώ νομίζω σωστά; Και τί πειράζει αν γράψω κάτι λάθος και έρθεις και με διορθώσεις μετά;

    Αμέτρητες φορές έχω ζητήσει συγνώμη, έχω αλλάξει γνώμη ή έχει ανοίξει αλυσιδωτό θέμα σε άλλα μπλογκ που μόνο κέρδος έφερε. Να σου πω, ξεκόλλα λιγάκι. Ευπρέπειες, ευθύνες και άλλα επίσημα δεν παίζουν εδώ μέσα και ειλικρινά, κουράζομαι και μόνο να κάθομαι να απαντώ στα αυτονόητα και μάλιστα Παρασκευή βράδι.

    (εδώ έχασε την υπομονή του ο Καλτσό, φαντάσου δηλαδή) 🙂

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: