X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

DRUM CIRCLE

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιουλίου 17, 2007


…ή κύκλος κρουστών. Είναι ένα από τα ωραιότερα πράγματα που μου έχει συμβεί. Η κοντινότερη σχέση μου με τη μουσική ως τώρα ήταν να πατήσω το play. Το να παίξω αληθινή μουσική σε ορχήστρα, ήταν για μένα εντελώς rocket science. Έτρεμα ότι όλοι θα παίζουν ντάπα ντούπα ντάπα ντούπα και εγώ θα είμαι το μοναχικό φάλτσο μπαπ μπαπ μπαπ. Τελικά όμως, τα κατάφερα μέσα σε μία ώρα και ένοιωσα πώς είναι να ζεις τη μουσική. Μαζί με άλλους 1800 που συντονιστήκαμε… τελείως!

Το event έγινε προχθές. Αναγκάστηκα να πάω λόγω δουλειάς και ο ρόλος μου ήταν να σφραγίζω χέρια στην είσοδο. Πολύ γέλιο. Ειδικά με κάτι πολύ τριχωτά χέρια που δεν έπιανε μελάνι. Τεσπα, είχα αρκετούς ενδοιασμούς δυό μήνες τώρα να γράψω γι΄αυτό, (παρόλο που η είσοδος ήταν δωρεάν, παρόλο που όσοι ήρθαν πήραν δώρο κρουστά όργανα και μάλιστα πανάκριβα, παρόλο που θα εμφανιζόταν κι ο G. Pal που είναι και γαμώ τα ατομάκια. Στο αμέσως επόμενο ποστ, μερικές σκέψεις για το παράλογο αυτό ταμπού).

Η φάση έγινε κάπως έτσι: μαζευτήκαμε 1.800 άνθρωποι στο θέατρο Βράχων και στις θέσεις που είχαμε κρατήσει, βρήκαμε ο καθένας από ένα κρουστό μουσικό όργανο. Υπήρχε κερκίδα με ντέφια, με (πρίμα και μπάσα) ταμπουρίνα και με τουμπελέκια. Η βαβούρα μέχρι να ξεκινήσει το event δε λέγεται! Δεν γίνεται να κρατάς ένα τουμπελέκι ας πούμε, και να σταματήσεις να το βαράς αν δεν μελιτζανιάσουν τα χέρια σου. Πόσο μάλλον τα ταμπουρίνα που βγάζουν τόσο έντονο ήχο. Λύσαξα!!!

Κατά τις δέκα, βγήκε στη σκηνή η ομάδα μουσικών Παράκρουση ο Κώστας Σημάτος. Είναι συντονιστής κύκλων κρουστών και πολύ γνωστός μουσικός. Μας έμαθε δυό – τρία παραγγέλματα, μας έμαθε να ακούμε την κάθε κερκίδα χωριστά, μας άφησε να βαβουριάσουμε, να τραγουδήσουμε και σε λίγα λεπτά μας απέδειξε ότι μπορούμε να παίξουμε όλοι μαζί συντονισμένα. Είναι σκέτη ανατριχίλα να παίζεις λάτιν (εγώ λάτιν;;;;  ) μαζί με 1.800 άλλους ανθρώπους που δεν είχατε ιδέα από μουσική μέχρι λίγα λεπτά πριν. Και είναι αδύνατο να περιγράψω το συναίσθημα, όταν ανέβηκε στη σκηνή ο GPal και για το υπόλοιπο της βραδιάς τον συνοδεύαμε στην μουσική του… ΕΜΕΙΣ! Είναι πανεύκολο τελικά. Και χορεύαμε κιόλας. Τι γαμάτη εμπειρία!

Έμαθα από τον Κώστα Σημάτο ότι αυτό ήταν το μεγαλύτερο drum circle που έχει γίνει ποτέ στον κόσμο. Βασικά και το μικρότερο να ήταν, εγώ πάλι θα ήμουν πολύ περήφανη γι΄αυτό. Αφήστε που έχω ολόδικό μου ένα πρίμο ταμπουρίνο να βαράω!   😀
P.S. Η Μαριαλένα ανέβασε βιντεάκια εδώ κι εδώ. Μόλις ανέβουν τα υπόλοιπα video στο youtube, θα βάλω και τα υπόλοιπα link.


Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

9 Σχόλια to “DRUM CIRCLE”

  1. κι άλλα βιντεάκια:

  2. Γντούπα το, γντούπα το! Είναι ωραία τα κρουστά, παθαίνω παράκρουση!
    http://valiacaldadog.blogspot.com/2007/07/quilombo.html

  3. patsiouri said

    Εμείς τα οργανώνουμε αυτά στο χωριουδάκι-φάντασμα όπου πάμε όλοι μιλημένοι! Δέν κατοικείται το χειμώνα, μόνο Σ.κ οι ξενώνες, αλλά όταν πέσει το σύρμα μαζευόμαστε και 200 άτομα…

    Ακόμη αναρωτιέμαι τί θα πάθει κανας χριστιανός ΄ν χάσει το δρόμο ένα βράδυ του χειμώνα και σκάσει σε ένα έρημο χωριουδάκι στη μέση του πουθενά και ξαφνικά δεί αυτό το θέαμα! Μάλλον θα μας περάσει για σατανιστές, μπράβο σας, φιλάκια!

  4. Σατανιστές;;; χαχαχα! Εγώ πάντως σε ότι παρτάκι κάτσει, θα παίρνω το ταμπουρίνο μου και θα τρέχω! 🙂

  5. Skylos, γαμάτη φάση μου ακούγεται! 🙂

  6. patsiouri said

    Μα θα είστε επίσημη καλεσμένη μου ma cherie….

  7. Sandrina said

    Λες ν’αγοράσω κι εγώ τίποτις κρουστά και να αρχίσω να συντονίζομαι με τα αδέσποτα και οικόσιτα κοπρόσκυλα, που ολημερίς και οληνυχτίς έχουν μια μόνιμη συναυλία, γαμώ την τρέλα μου; Λες αυτό να με κάνει πιο ήρεμη;
    Σύγγωμη για την ένταση αλλά διαβάζοντας το σχόλιο σου Κωνσταντίνα θυμήθηκα ότι όλο το βράδυ τα σκυλιά του γείτονα απέναντι με κράτησαν ψιλό-άϋπνη και μου ερχόταν να βαρέσω το κεφάλι στον τοίχο μπας και λιποθυμήσω και κοιμηθώ!!!

  8. Και το «επίσημο» video. 😀

    Enjoy:

  9. […] όμως πιο καταπληκτικό βρήκα το θέμα της Κωνσταντίνας σχετικά με ένα δρώμενο με κρουστά από όπου βάζω και ένα βίντεο, το οποίο θυμίζει την […]

Σχολιάστε

 
