X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιουλίου 11, 2007


Η δουλειά μου μερικές μέρες είναι τόσο δύσκολη που ο μόνος τρόπος να ξεκολλήσει το κεφάλι μου είναι… να με κάνω ρόμπα. Χθες ας πούμε, μου ζητήθηκε να γράψω μια ανακοίνωση για τους νικητές κάποιου διαγωνισμού. Είχα γράψει τα κείμενά του, ήξερα το αντικείμενο γιατί είναι κάτι που τρέχει μήνες, οπότε no prob το πολύ πέντε λεπτά, λέω. Ε, έφαγα το κεφάλι μου να βρω κάτι της προκοπής να γράψω, κάτι που να είναι «αξιοπρεπές με ένα τσικ ενθουσιασμού». Το τυπώνω όλο χαρά και διαβάζω δυνατά την πρώτη φράση. Είχα γράψει επί λέξει: «αναδείχτηκαν οι μεγάλοι νικητές του μεγάλου διαγωνισμού που κέρδισαν το μεγάλο έπαθλο!» Ακόμα γελάνε στο γραφείο.

Άνοιξα ένα λεξικό μπας και καταφέρω να ξεκολλήσω. Λες και ο εγκέφαλός μου είχε μέσα μία και μοναδική λέξη: μεγάλο. Τα συνώνυμα δεν βοήθησαν και πολύ, παρεκτός κι αν με άφηναν να γράψω τίποτα «αναδείχτηκαν οι πελώριοι νικητές του γιγάντιου διαγωνισμού που κέρδισαν το τρισμέγιστο έπαθλο». Αλλά δεν. Έπρεπε κατεπειγόντως να βρω τρόπο για να αρχίζει αυτή η περίφημη ανακοίνωση. Τις λέξεις που να επικοινωνούν (αχαχα μιλάω κι εγώ σαν μεταλλαγμένη! Μα, επικοινωνούν; Ναι, εδώ αυτή τη λέξη τη χρησιμοποιούν όλοι πολύ περίεργα τύπου «θέλω να επικοινωνήσω το τάδε μήνυμα» και στο τσακ είμαι να τους επικοινωνήσω κάνα γαλλικό). Τι έλεγα; Α, και έψαχνα λοιπόν πώς στο διάολο να γράψω για τον ρημάδη τον διαγωνισμό με τους υπερτυχερούς και το μεγά… (άει σιχτίρ) το… έπαθλο. Τρεις ώρες!

Μου λένε όλοι ότι αυτή η δουλειά, είναι περισσότερο τεχνική. Ότι δεν χρειάζεται φοβερή προσπάθεια, αρκεί να καταφέρεις να επικοιν… (φτού!) να δώσεις το μήνυμα αποφεύγοντας τους διθυράμβους και τα κλισέ. Σου δίνουν δηλαδή ένα γεγονός και σου λένε γράψε εκατό λέξεις με δυό μεσότιτλους. Αυτά τα πράγματα όμως, μερικές μέρες δε γίνονται με την καμία. Πρέπει να μπουρδουκλώσεις συγκεκριμένες λέξεις με δικές σου και να καταφέρεις να μη σου βγει αστείο. Ε, αποκλείεται.

Καμιά φορά όταν βρω λίγο χρόνο, έτσι για αποσυμπίεση φτιάχνω δικά μου κείμενα με όσο περισσότερο βλακ χιούμορ μπορώ. Μετά βάζω σοβαρούς τίτλους, τα τυπώνω και τα διαβάζω σε όλους φωναχτά μπας και ξεκολλήσει η ατμόσφαιρα. Κάτι σαν «Ήρθε η ώρα σου! Ω μεγάλε νικητή της εταιρείας, μπορείς να περάσεις αύριο από τη γραφειάρα μας όπου ο Μεγάλος θα σου παραδώσει αυτοπροσώπως ένα καρακαταπληκτικό ανοιχτήρι για μπάμιες». Νταξ΄εδώ φαίνεται ξενέρωτο αλλά εντός κόντεξτ καραλέει.

Άλλες πάλι, με πιάνει οίστρος και αντί για σοβαρή ανακοίνωση, μου βγαίνει μυθιστόρημα και όλοι μου ζητούν να το κάνω πιο χαρντσέλινγκ. Χε, το ΄μαθα τι σημαίνει αυτό. Αντί δηλαδή να το ξεσκίσεις στο δράμα και να πεις «το σούπερ φανταστικό γαμάουα προϊόν μας θα σας σκίσει τα φάρδουλα και οι γκόμενες θα πέφτουν τέζα» πρέπει να το κάνεις λίγο πιο «το προϊόν μας είναι το καλύτερο στην κατηγορία του». Μπλιαχ! Ε, ξενερώνω και μετά νοιώθω λες κι έχω καταπιεί κασέτα μέχρι που αδειάζει εντελώς ο εγκέφαλος και το μόνο που μένει μέσα είναι ο μεγάλος διαγωνισμός, οι μεγάλοι νικητές και τα μεγάλα έπαθλα… Ουφ!

Δεν ξέρω πώς μπορώ να το τιθασεύσω αυτό το πράγμα. Ή όλα ή τίποτα. Οι μέσες λύσεις δεν μου αρέσουν μία. Τα περισσότερα διαφημιστικά κείμενα που θα συναντήσεις τριγύρω, είναι είτε ξενέρωτα είτε κλισαδούρες. Καμιά φορά θα ήθελα να μπορούσα να τα γράψω χωρίς κανένα «τσικ αξιοπρέπειας και ενθουσιασμού». Πιο ελεύθερα ρε παιδί μου. Λες και δεν μιλάει από πίσω κάνας πληθυντικόδουλος αλλά τέλος πάντων κάποιος που το γουστάρει αυτό το ρημάδι. Το κείμενο ας πούμε, μιας εταιρείας με βαφές να το έγραφε ένας μπογιατζής και να ξεκινούσε: «Μανταμίτσα, τι λέτε να σας περάσουμε κάνα χεράκι;» Ή το κείμενο ενός δανείου να έλεγε: «αφού είσαι που είσαι μαλάκας και χρεώνεσαι σαν τρελός δεξιά αριστερά, πάρε τουλάχιστον το δικό μας να γουστάρουμε». Ή για τους διαγωνισμούς «τώρα θα σκέφτεσαι σιγά μη κερδίσεις αλλά κάπου εδώ πρέπει να σε πληροφορήσω ότι δεν είναι πολλοί οι καμένοι που θα κάτσουν να συμμετάσχουν, μπορεί να είσαι και ο μόνος δηλαδή, οπότε έχεις πολλές πιθανότητες. Πάρε μέρος που σου λέω».

Γαμώτο τι ωραία που είναι να γράφω εδώ μέσα. Πέντε λεπτάκια και τσουπ! Έτοιμο. Άμα όμως πρέπει να τα γράψω έτσι κι έτσι κι έτσι, τα σκατώνω τελείως. Πρέπει να το κοιτάξω αυτό.

[Διάλειμμα τέλος. Πρέπει να επιστρέψω στους μεγάλους διαγωνισμούς με τα μεγάλα δώρα και τους μεγάλους νικητές. Ε ρε κάτι μεγάλες μαλακίες που θα γράψω πάλι! Οι συνάδελφοι πάντως γουστάρουν κι αυτό είναι μια κάποια παρηγοριά] 😀


Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

60 Σχόλια to “ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ”

  1. Yiannis said

    bgale th leksh «megalo» kai gia tsik enthousiasmou peta tous 3 thavmastika (!!!) kai tsououp etoimo 😉

  2. Yianni, thanx! koita na deis pou ta blog einai xrhsima telika. 😀

  3. scratchandwin said

    vazoume akoustika kai to akoume poli-poli dinata.
    Poli omws.
    xekovomaste entelws ap osa ginonte girw mas kai kouname diakritika ton kolo.
    pou kai pou mas vgenei kai kamia psilokravgoula «eeeeeeeeeeaaaaaasssseeeeee» kai mas pernoun gia ta mpaza.

    ante vre! kalo voli… megalo na nai mono. 🙂

  4. Καλή μου,με όλες τις παπαριές που σας βάζουν να πλασάρετε στα μάρκετινγκ γραφεία πως είναι δυνατόν να πιστεύεις ότι όλα αυτά που προωθείς είναι τόσο μεγάλααα,τόσο θαυμάσιαααα,τόσο χρήσιμαααα,τόσα απαραίτηταααα,τόσο υπέροχαααα,τόσο ευκολοαπόχτηταααα?
    Παπαρίες είναι και το ξέρεις..και γιάυτό δεν μπορείς να γράψεις.
    Μάλλον είσαι πολύ ευσυνeiδητη γιάυτή την δουλειά.
    😀
    Άλλαξε δουλειά για να μην βγαίνουν τα τσικ με κόπο.

  5. Maria mou, egw kai oi synadelfoi se eyxaristoume therma gia th symvolh sou! 🙂

    Maramena Syka, den einai ola paparies kaneis lathos, ase pou mou aresei poly h douleia mou. Apla mallon prepei na pinw perissoterous kafedes. Einai kai h hlikia pou de vohthaei… 😉

  6. scratchandwin said

    parakalw kale!
    tin efxi mou na xete kai na nai megali!

    kai seis se aaaaaaaaagency eiste? eeee? mmmm top cooooolll…

    🙂

  7. χιχιχι!

  8. Αυτη η μετατροπή του ρήματος ‘επικοινωνώ» σε μεταβατικό μου έκατσε κάπως, να σου πώ…

    «Μανταμίτσα, τι λέτε να σας περάσουμε κάνα χεράκι;» – 😉 🙂 LOL

  9. Scratch makia makia makia!!! 🙂

    hi Kat! 🙂

    Penguin, ρε συ, γραμματικώς δηλαδή δεν στέκει το επικοινωνώ με αυτή τη χρήση; Μιλάμε αν υπάρχει και θεωρία πίσω από αυτό που απλά μου έκατσε στραβά στ΄αυτί, θα πέσει μεγάλο γέλιο στη δουλειά. Θα πάρω παρόμοια ρήματα και θα τους αλλάξω τον αδόξαστο λέμε! 😉

  10. parafonos said

    Τελικά δεν μας είπες, από που θα παραλάβουμε το πελώριο έπαθλο 😉

  11. δώσαμε δώσαμε! 😛

  12. ftoyyyy den prolava

  13. Δανείσου τους τίτλους και τα ράστερ από την πρώτη σελίδα του «ΦΩΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ».
    Πίστεψέ με, καμμία διαφορά δεν έχουν οι μεταγραφές και τα κωλοπροϊόντα που χρήζουν μεσότιτλους!
    Ρώτα και τον σχετικό δίπλα σου…

  14. roidis said

    πάρε ένα γνωστό ποίημα και άπλωσε όλες τις λέξεις του μπρος σου και κοίτα το για 7-8 λεπτά, όταν «πιάσεις» την αρχή άρπα την. πέταξε το ποίημα από μπρος σου και ξεκίνα. θα είναι τόσο καλό το κείμενο όσο δεν φαντάζεσαι.

  15. Πιάσε το ΠΡΕΠΕΙ από το ιώτα και γδάρε το ίσαμε το πι.
    Οδυσσέας Ελύτης.
    (Αν θέλεις να μιλάμε σοβαρά. Μη το κάνεις όμως σε μας, δεν σου χρωστάμε…)

  16. silia said

    Αν μου επιτρέπεις ……..
    μεγάλος , μέγας , τρανός , ευρύς , άπειρος , απέραντος , ατελείωτος , ατέρμων , αχανής , ευμεγέθης , χειροπληθείς ,μεγαλόσχημος , μεγαλοπρεπής , μεγιστος ,πελώριος , γιγαντειος , ηράκλειος , κολοσσιαίος , τιτάνιος , σπουδαιος , σημαντικος , αξιοπρόσεκτος , αξιόλογος , αξιομνημόνευτος , αξιοπαρατηρητος , περισπουδαστος , ενδιαφέρων , πολύς , τρανός , εντυπωσιακός , εξαιρετικός , ιδιάζων , ιδιαίτερος , ξεχωριστός , οχιτυχαίος , ουσιώδης , πρωταρχικός , υπερτατος , υψιστος , βαρυσήμαντος , πολυσήμαντος , μνημιώδης , κοσμοϊστορικός , υπολογίσιμος , προσήκων , έξοχος , μεγάλης ολκης , τρικούβερτος …..
    …..Συγνωμη…..χιλια συγνωμη . Ηταν οντως αλαζονικο αυτο που εκανα . Παρασυρθηκα . Ζητώ συγνωμη .
    Θα μου πεις : αφου το κατάλαβες έγκαιρα τί το πάτησες το ρημάδι το «Submit Comment» ; ….Ε….το πατησα .
    Καλο βραδυ .

  17. Όταν οι λέξεις βρίσκονται μέσα σου, βρίσκουν οπωσδήποτε τον τρόπο να ξεπηδήσουν. Κι εσένα δεν νομίζω να σου λείπουν

  18. elsa said

    Απ’ότι θυμάμαι από άλλους διαγωνισμούς σε αναψυκτικά κλπ κλπ, κάθε φορά οι διαγωνιζόμενοι είναι «υπερτυχεροί», ο διαγωνισμός «μεγάλος» και τα δώρα «πλούσια».

    Αυτό το «πλούσια» δώρα ποτέ δεν το κατάλαβα. Κάτι σαν δώρο-με-προίκα σαν να λέμε; 😛

  19. atheofobos said

    Δύσκολα μπορούσαμε να διαλέξουμε μέσα από τόσους έξυπνους συμμετέχοντες(κολακία στους συμμετέχοντες)τον καλύτερο και έτσι κάναμε κλήρωση(δεν φταίμε εμέις που δεν κέρδισες μαλάκα)
    για το δώρο που όλοι επιθυμούσατε(΄το δώρο δεν καθορίζεται,αυτοί που συμμετείχαν το ξέρουν οι άλλοι τους κινεί την περιέργεια για το μέλλον)
    Θα το στέλναμε ταχυδρομικά στον τυχερό(ναι άλλη δουλειά δεν είχαμε να κάνουμε)αλλά προτιμούμε να περάσει από τα φιλικά στους πελάτες μας γραφεία(μπας και καταφέρουμε να του πουλήσουμε και τίποτα άλλο) και με την ευκαιρία αυτή να τον γνωρίσουμε και από κοντά(έχουμε βάλει στοίχημα με τον διευθυντή μας ότι πρόκειται για μεγάλο μαλάκα για να συμμετέχει σε τέτοιους διαγωνισμούς).
    Πάντοτε θα είμαστε πρόθυμοι για να ικανοποιήσουμε κάθε σας επιθυμία(όχι βέβαια και να μας πηδήξετε)με φιλικό τρόπο και κατανόηση για το δίκιο του πελάτη.(ας μην είχα ανάγκη τον μισθό και θα σου έλεγα τι θα έγραφα)

  20. yiannis said

    καλή είσαι ρε κουκλα μου, μολις σημερα σε’μαθα και δεν θυμαμε από που….. (κάπου είδα γραμμένο κάτι για την ταλαιπωρία σου με εξωσωματικές και λοιπά)
    αλλά να,
    …μου άρεσε το «ψιλικατζου» και είπα να ένας άνθρωπος που κάθετε πολλές ώρες πιγμένος σε ένα χώρο και βρήκε διέξοδο στην αννοία του με το «πισι» του στα μπλοκς!!!
    μου άρεσε θέμα σου με το «πάχος» και την γυναίκα «μοντέλο» όπως και επίσης η αναδημοσιευσή του μαιλ της κοπελιάς «…(κάτι για) πεσμενους κώλους» το καταγούσταρα…
    μετά προσεξα (αργησα γιατί δεν ηπια καφέ) ότι εγινες και βιβλίο !!!
    μετά κατάλαβα (αυτό με τον καφέ…) ότι δεν είσαι ψιλικατζού πια και οι φρέσκες ιδεές θα μπούν σε παρωχημενες διαφήμισεις (σ’άρπαξε το ΘΕΑΜΑ)… εντάξει δεν ειπα και τίποτα βιοπαλεστρια «ησουνα(;)» κανενα φραγκάκι παραπάνω, καλά είναι…
    αλλά, ρε συ, ενταξει να πουλάς τα περιοδικά του κώλου (πρέπει να ζησουμε κάπως…)
    αλλά αυτος ο θαυμασμός στον αρχιτέκτονα του «κωλου»
    και άλλων υψηλού επιπέδου περιοδικών(imako) 😦 😦 δις
    na ekei poy goystara enas kompos moy katse sto laimo

    το site δεν ειναι δικό μου απλά μου άρεσει η δουλεια της τυπισας

  21. penguin_witch said

    (*πισωπατάει στα σχόλια*)
    Δεν θυμάμαι, νομίζω ότι στο σημερινό συντακτικό το ρήμα επικοινωνώ δεν έχει αντικείμενο (Ο/Η/Το Χ επικοινωνεί το Υ) αλλά παίρνει προσδιορισμούς (επικοινωνώ με τον Χ τρόπο/με το Υ άτομο).

    Ποτέ δεν ξέρεις πως θα εξελιχθεί η γλώσσα, βέβαια. Μπορεί το «ο Χ επικοινωνεί το Υ στον Ζ» σε εκατό χρόνια να γίνει δόκιμο…

    Έτσι όπως το ακούω, πάντως, μου φαίνεται προσπάθεια των διαφημιστικών κύκλων να βρούν έναν πιο σίκ τρόπο να πούν «Θα σου πω/στείλω/φορτώσω/κάνω πάσα το Υ»… 😉

  22. scratchandwin said

    Agapite # yiannis

    agapi mou glikeia, tetoia Link den dinoun prwi-prwi kai prin piei kafe o anthrwpos….

    sou arese i douleia tis tipisas leei???

    egw pali mono lipothimi den epesa me tin douleia tis tipisas. TA THELW OLA. OSO-OSO….
    Pia einai??? pou einai???
    apo pou katevike???

  23. The Torch said

    Ποτέ δεν ήμουν καλός σε κάτι τέτοια κείμενα. Συνήθως ζητάει να του γράφω κάτι τέτοια ο πατέρας μου για κάτι προτάσεις που κάνει και ενώ βασανίζομαι και τα σιχαίνομαι μου λέει και το μοναδικό «έλα μωρέ, εσύ τα έχεις πανεύκολα αυτά». Εκεί με πεθαίνει. Δεν τα αντέχω τα promo, κάθε είδους. ΟΥΦ!

  24. καλά σου τα λένε οι συνάδελφοι, ο πρώτος χρόνος είναι δύσκολος, μετά «μαθαίνεις» και σου βγαίνει αυτομάτως το λοβοτομημένο το γραπτό. άσε που με τον καιρό σου βγαίνει έτσι και στο μιλητό. Υπομονή.

  25. scratchandwin said

    twra, meta ap afto pou sou eipe i Άντα Φτυς fantazomai niwtheis kalitera…

    mmmppfffffffffhhhhmpouuuhahaaaa 🙂

    simpathate, exw imikrania… :-%

  26. kale phzw, lyphtheite me!!!!! 😀

  27. mpeite oloi edw:

    http://www.myspace.com/imambaildi

    milame gia to KALYTERO ellhniko sygrothma EVER!!!! 🙂

  28. scratchandwin said

    siga to priximo…kai gw mpanw sto mYspace n akouw mousikoules…
    thes kai ton oikto mou psilikatzoudena gia n’akous «Pasatempo»??

    me doulevei re ki eimai me Brufen ap tin deftera…

  29. hehe!

  30. Ψι-γλυκατζού,
    επειδή με τα μεγάλα λόγια χτίζεις ανώγεια και κατώγια
    κι επειδή ο μυαλός του άνθρωπα κολλάει πού και πού,
    ακόμη κι αν είναι μια αξιαγάπητη γλωσσοκοπάνα,
    ψάξε και βρες κάνα λεξικό συνώνυμων κι αντίθετων
    (π.χ. Συνώνυμα κι Αντώνυμα by Τεγόπουλος-Φυτράκης)
    να σε ξελασπώνει στις δύσκολες ώρες.

  31. Sandrina said

    «αναδείχτηκαν οι μεγάλοι νικητές του μεγάλου διαγωνισμού που κέρδισαν το μεγάλο έπαθλο!»
    Αυτό όταν το διάβασες στο γραφείο είχε και το ανάλογο έκο ή το άφησες και πέρασε στο ντούκου; Χα-χα-χα! Αυτή η εικόνα μου ήρθε εμένα στο μυαλό όπως και μιαν άλλη: να περνάς με ένα ντάτσουν (δανεικό από γύφτο) με την σχετική ντουντούκα και μικρόφωνο το ακουστικό ενός παλιού τηλεφώνου και να διαλαλείς την ανακοίνωση, αντί του: οτιδήποτε παλιό μαζεύω.. ο παλιατζής! Παλιο-κουζίνες, παλιό-ψυγεία, παλιό-καλοφέρια!!! 😆

  32. m said

    by by μικρή μου τυρόπιτα

    +++

  33. anisixos said

    se proskalo se ena neo blogopaixnido
    des edo:
    http://anisixos.blogspot.com/2007/07/blog-post_12.html

  34. anisixos said

    se proskalo se ena neo blogopaixnido.
    perna apo to blog mu gia na deis.

  35. aeipote said

    Ώστε τα έχετε βάλει με τις λέξεις;

    Καλό ΠΣΚ

  36. zoaki said

    αναδείχτηκαν οι υπερτυχεροι νικητές του διαγωνισμού …ταδε … Το έπαθλο ήταν….

    Εγω ειμαι παντα υπερμαχος του απλου…μικρες προτασουλες και περιφραστικα λεμε αυτο που θελουμε…

    Δεν βοηθησα το ξερω…αλλα ειπα να γραψω και εγω κατι…:)

  37. uroborus said

    Ξέρεις ότι πρέπει να προσέχεις έτσι? Ο καλύτερος τρόπος να «στεγνώσεις» είναι αυτή η δουλειά… (sorry που κάνω τον σοβαρό και τον κακό αλλά είναι θέμα το να στεγνώνουν οι καλοί γιατί μένουν μόνο οι ατάλαντοι)

  38. lkk said

    afoy eisai agramath re syggrafea ths pipas

  39. An-Lu said

    Κατέβηκε καμιά ιδεά τελικά; 😉

  40. mpampakis said

    Μετά από όλα αυτά τα «μεγάλα» γράψε και κανένα «μετά συγχωρήσεως»!

    Μπορεί να σε διαβάζουν και μικρά παιδιά! (δεν είμαστε άλλωστε όλοι παιδιά βαθειά μες την ψυχή?)

  41. ελπίδα said

    Άντε να βρω άκρη εδώ! Έχω τόση ύλη να διαβάσω! Δεν ξέρω να κάνω και μπακάπ, να σε πάρω μαζί μου στο χωριό να σε διαβάσω!
    Σίγουρα άλλαξες δουλειά Κωνσταντίνα μου, το λες και στο βιβλίο σου που το μαγαζάκι σου έγινε μαγαζάκι «του»!
    Εύχομαι όλα από κει και μετά να είναι όλα υπέροχα και να είσαι ευτυχισμένη με τον άντρα σου!Αν είναι θε να ‘ρθει, αλλιώς θα προσπεράσει…
    Γράφε γιατί είσαι «πηγή», μόνο, όπως θα συμβούλευα και την κόρη μου αν το έκανε, κόψε λίγο αυτές τις κακές λεξούλες… Πιπέρι θα σου βάλλω στο στόμα! Μπορεί να έχουν γίνει ψωμοτύρι γύρω μας, μα αν τις διώξεις, τα κείμενά σου θα είναι αριστουργήματα!
    Χθες που σε διάβαζα ταξιδεύοντας, με συγκινούσες τόσο πολύ και μόλις έβλεπα αυτό το μ……ς, σε μάλωνα νοερά!
    Στο είπα και ξεθύμανα!
    Μη μου θυμώσεις! Απ’ αγάπη το κάνω!
    Εννοείται ότι διάβασες κι εκεί! Να μη ζαλίζουμε και την παρέα!
    Φιλιά πολλά! Καλές εμπνεύσεις! Καλή επιτυχία στο βιβλίο σου! Είναι βιβλίο που μπορεί να το διαβάσει από παιδί, μέχρι γιαγιά στο χωριό μου και θα το δανείζω ή και θα το χαρίζω απλόχερα!
    Κάτι τέτοια βιβλία ψυχής, τα καταλαβαίνουν και οι αγράμματοι κι αυτό είναι συν! Να το θυμάσαι!
    Τα λέμε!

  42. Σκύλε, μόλις παρέλαβα δύο λεξικά τούβλα και την έχω καταβρεί! 🙂

    Sandrina, παλιοκαλοριφέρια;;; Αχαχαχα!!!! 😀

    M, bye man. Take care. 😦

    Anisixe, φεύγω σήμερα και επιστρέφω Κυριακή βράδι. Αν προλάβω, από Δευτέρα. Σόρι ρε συ.

    Aeipote, και συ φιλαράκι καλό πουσουκου! 🙂
    (άσχετο: τα τραγούδια που μου είχες στείλει δεν κατάφερα ποτέ να τα ανοίξω, δεν μου στέλνεις τους τίτλους να τα βρω μόνη μου; )

    Zoaki μου, θενκς. Ευτυχώς ξεκόλλησα και τα κατάφερα. Γιούπι! 😀

    Uroborus, ο μόνος φόβος να «στεγνώσω» είναι όταν πρόκειται για στεγνούς πελάτες. Αλλά πού θα μου πάει, θα τους αλλάξω μυαλά. 🙂

    LKK, ναι αλλά ας μείνει μεταξύ μας γιατί όλοι νομίζουν ότι έχω αποφοιτήσει στα εξωτερικά. Αχαχαχαααααχααααχαααχχχχχχχχχχ!!!

    An-lu, το ΄σωσα φιλενάδα! 🙂

    Mpampakis, ουπς σωστά! Μετά συγχωρήσεως παιδιά, με το συμπάθειο και με το καλό να το βρείτε στον… δρόμο σας! 😛

    Ελπίδα (καλά, γιατί δεν εμφανίζεται το μπλογκ σου και βγαίνεις ανώνυμη; ) Ρε συ, ευχαριστώ πολύ αλλά αυτό με τις κακιές λέξεις δεν το κάνω επίτηδες, μόνο του βγαίνει. Πλέον γράφω τα κείμενα και μετά κάθομαι και αντικαθιστώ πενήντα «μαλάκας» για να το ποστάρω. Άσε που σπαζοκεφαλιάζω γιατί μερικές φορές δεν βρίσκω καθωσπρέπει συνώνυμο. Να’σαι καλά και θα τα λέμε συχνά από ΄δω και πέρα. Ευχαριστώ πολύ και τις ευχούλες σου! 🙂

  43. ftoy! twra eida oti den apanthsa oyte stous misous! Apo deyftera paidia kai KALO SOYKOY!!! 😀

  44. ελπίδα said

    Κωνσταντίνα μου, βγάλε μια άλλη όμορφη λέξη μόνη σου. Το μπορείς!
    Δεν ξέρω τι έγινε. Δυο φορές το πάτησα για να φανεί το σχόλιο.
    Συγχαρητήρια και για τα ΝΕΑ!
    Καλό ΣουΚου και σε σένα!
    Τα λέμε!

  45. Sandrina said

    Κωνσταντίνα όχι… Είναι όπως το σημείωσα: παλιοκαλοφέρια!!! Ψιλοάσχετο: μια τέτοια περατζάδα παλιατζή την έχω κάνει ringtone στο κινητό για τα sms. Το τι τρελό γέλιο πέφτει όπου το ακούνε!!! 😆

  46. Rodia said

    Οταν οι νικητές σήκωσαν το υπέρλαμπρο έπαθλο, κατάλαβα πόσο μάπα ήταν ο διαγωνισμός για να νικήσουν αυτές οι μισοριξιές. Καράφλιασα λέμε! Θα μπορούσα να είμαι πρώτη αν είχα λάβει μέρος…
    🙂 χαχαχα

  47. passerby said

    Μηπως πρόκειται απλα για ακριβη μεταφραση απο τα αγγλικά «communicate sth»? Νομιζω πως το εχω δει με αυτη τη συνταξη. Στο marketing και τα οικονομικα ολο κατι τετοια βλεπω γιατι χρησιμοποιουν πολλή ξενη βιβλιογραφία.

  48. dimitris-r said

    Και το «Αντιλεξικόν» του Βοσταντζόγλου …βοηθάει!

  49. Η ψιλικατζού προσπαθεί να μεγαλώσει και δεν τα καταφέρνει;

  50. Psilikatzoy mou tha ithela please na pas sto blog mou (cristal4daffy.wordpress.com) kai na diavaseis to teleftaio mou post. Einai ligo megalo alla plz diavase to. Afto to blog dn to gnwrizoun oi filoi mou k epeidi thelw mia gnwmi apefthinomai se sena, ws diadiktiaki fili. PLease pes mou ti gnwmi sou gia tin periptwsi mou ws fili. Giati i ta vlepw ola anapoda i kapoios paei na me trelanei…

  51. yo!reeka's said

    μην ανησυχείς, συμβαίνει και στα Μεγαλύτερα μυαλά

  52. Efxaristw kali mou pou perases na mou peis ti gnwmi sou 🙂

    Na sai kala! Kai exeis dikio 🙂 Filiaa

  53. Είναι φανερό : Θέλεις διακοπές !

  54. Μαραμένα Σύκα, την επόμενη φορά. 🙂

    Παράλληλος, χμμμ δεν έχεις άδικο! 🙂

    Roidis, πολύ δύσκολο μου ακούγεται ή… τέλος πάντων, αρκετά σουρεαλιστικό για διαφήμιση. 😉

    Καλλιγραφία, γαμάτο το quote! Εντάξει, δεν έχει άλλα σοβαρά. 😀

    Silia, πλάκα κάνεις; Καθόλου αλαζονικό! Φιλιά πολλά. 🙂

    Νεφελόεσσα, δεν ξέρω τι έχω μέσα μου αλλά χωρίς εσπρεσάκι δεν βγαίνει όξω με τίποτα. 😉

    Elsa, έτσι ακριβώς είναι. Απλά πήγα να γίνω πιο δημιουργική και τα σκάτωσα. 🙂

    Atheofobos, χα! Κόπι πέιστ είναι το κειμενάκι. Η μαλακία είναι ότι εγώ θα το ήθελα με τις παρενθέσεις. 🙂

    Yannis, είσαι ελεύθερος να πιστεύεις ό,τι σου κάτσει. Από τη στιγμή όμως που έρχεσαι και μου το πετάς στη μούρη (όταν στάνταρ δε θα μου τα ΄λεγες αυτά αν με συναντούσες / τουλάχιστον όχι με τέτοια αδιακρισία), αυτό σημαίνει ότι θα δεχτείς και την απάντηση. Το τι θαυμάζω και τι όχι, δεν το ξέρεις. Ή μάλλον ξέρεις αυτά που επέτρεψα εγώ να ξέρεις. Οπότε κράτα στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι η εικόνα σου για τη ζωή μου έχει μια απόκλιση 80%. Το 20% που σου επέτρεψα να μάθεις δεν σου δίνει κανένα δικαίωμα να λες αυτά που λες. Αλλιώς, δεν είσαι τίποτα πέρα από τον κλασσικό ελληνάρα.

    Penguin, στο υπέρτουβλο λεξικό που παρέλαβα πριν λίγες μέρες δικαιώνεσαι. Είναι όντως λάθος η χρήση «θέλω να επικοινωνήσω το τάδε». 😀

    Torch, τελικά τουλάχιστον για μένα, εξαρτάται από τις μέρες. Είναι κάτι μερούλες που τα ξεπετάω δέκα δέκα και κάτι άλλες… φρίκη. 🙂

    Αντα Φτυς, ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ;;;; Τη γάμησα! 🙂

    Ελπίδα μου, δεν υπόσχομαι τίποτα. Θα το προσπαθήσω μόνο και μόνο για να μη μου βγει το όνομα. 😛

    Sandrina, είναι φοβερή λέξη! 😀

    Ροδιά, εντάξει ρε σεις, κόψτε το δούλεμα! 🙂

    Passerby, έχεις απόλυτο δίκιο. Είναι από μετάφραση. Όπως και το «περάστε μου το αλάτι» που ψοφάω στα γέλια! 🙂

    Dimitris r, μου φαίνεται θα το ψάξω. Θενκς! 🙂

    Αίολος, εξαρτάται τι εννοείς «μεγάλωμα». 😉

    Cristal, φιλιά 🙂

    Yo!reekas, σου συνέβη κι Εσένα;;;; 😛

    Johny, φάνηκε ε; 😀

  55. kitrinogati said

    Psilikatzou επιτελους εμφανιστηκες!! Το βιβλιο σου τελειο.. μου εδωσε απιστευτο κουραγιο (σου ειχα γραψει στο contact). Σου εχω κανει απιστευτη διαφημιση οπως και ενος φιλου μου του Γκαζμεντ Καπλανι, «το μικρο ημερολογιο συνορων» που αν δεν το εχεισ διαβασει στο προτεινω ανεπιφυλακτα…

  56. Kitrinogati, φτου σε ξέχασα! Να ΄σαι καλά ρε κορίτσι, έγραψα τις απαντήσεις ξαφνικά και ξέχασα να περάσω κι απ΄το ποστ που σχολίασες. Κατ’ αρχήν με γεια το μπλογκάκι και σου εύχομαι πολύ πολύ σύντομα να δεις από κοντά την παραλία που ονειρεύτηκες. Όσο για τον Γκάζι, τον έχω γνωρίσει από κοντά, είναι καταπληκτικός άνθρωπος και το βιβλίο του το ΄χω διαβάσει δύο φορές ως τώρα. Απλά συγκλονιστικό. Να ΄σαι καλά. 😀

  57. kitrinogati said

    Αρχισα και εγω ενα blοg poy bebaia akoma το φτιαχνω γιατι αν και γραφιστρια τα εχω λιγο απο μακρια τα διαδικτιακα τα τελευταια χρονια και εχω χασει επεισοδια!!!
    Ας ειναι καλα και o crazymonkey που με βοηθησε σε κατι αποριες-πολυ καλο παιδι-
    Οπως και να εχει αποτελεσες εμπνευση σε μια δυσκολη περιοδο της ζωης και σε ευχαριστω για αυτο.
    Φιλακια

  58. Εγώ ευχαριστώ. 🙂

  59. kitrinogati said

    Ο Γκαζι ειναι η σημαια μου σε ολες τις συζητησεις που εχουν ρατσιστικο περιεχομενο απο ηλιθια ατομα και αφου την ανεμισω μετα το βουλωνουν και με κοιτανε σαν βλακες…

  60. kitrinogati said

    Αντε και αμα βγω απο το βρωμοκαβουκι μου ισως και να βρεθουμε ολοι μαζι!!
    Πολλα φιλακια

Σχολιάστε

 
