X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

Η ΑΛΛΗ MYKONOS

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιουλίου 3, 2007


Όταν ακούς lifestyle, αν είσαι περίπου η φτιαξιά μου, τρέχεις μακριά. Δεν έχεις κότερο, ενώ πολλές φορές δεν είσαι σίγουρη ότι μπορείς να παραμείνεις σοβαρή βλέποντας ένα κανονικότατο τσίρκο να περνάει καμαρωτό από μπροστά σου. Απ΄αυτά τα τσίρκα, που πληρώνεις πανάκριβα για να τα δεις, το θέαμα είναι μοναδικά αστείο αλλά παραδόξως πρέπει να μην ακουστεί το γέλιο σου.

[Άλλες κάνουν bottox και γελάνε χωρίς να προδοθούν, άλλες μαζεύουν τα γέλια χρόνων, κάνουν ένα lifting και μετά γελάει η φάτσα τους μέχρι θανάτου ενώ άλλες γελάνε… επιτόπου και πολύ. Οι τελευταίες, δεν είναι ευπρόσδεκτες σ΄αυτό το τσίρκο. Ή μάλλον το αποφεύγουν ]

Αυτή τη φορά, είπα το μεγάλο «ναι». Δυό μερούλες όλες κι όλες λέω, θα κάνω την καρδιά μου πέτρα και θα πάω στη… Μύκονο (προσοχή στις μούτζες, τυφλώνουν λέει η γιαγιά μου).
Ήθελα όμως. Είχα κάτι ψυχούλες να γνωρίσω, ήταν και αυτή η ρημάδα η περιέργεια. Όλα όσα είχα ακούσει ως τότε, περιελάμβαναν γκλάμουρ, δόξες, όργια και βαβούρα. Είπα οκ, ένα μπανάκι θα το κάνω, ένα χρυσό πέδιλο κάπου θα το ξεχώσω, κάτι αγκαλίτσες θα τις δώσω, στα όργια θα πω ένα «όχι, ευχαριστώ» και σιγά το πράμα.

Έχω να πω πολλά για τη Μύκονο. Είναι όντως ένα εκθαμβωτικό νησί αλλά δεν γυαλίζει από γκλάμουρ και διαμάντια. Γυαλίζει μέσα από την φοβερή φυσική ομορφιά της που σχεδόν κανείς ποτέ δεν αναφέρεται, παρεκτός κι αν έχει μπακγκράουντ τον κώλο καμιάς Ατζολίνας (ή πώς την λένε αυτή που κάνει συλλογή βρεφών).

Οι άνθρωποί της, είναι όπως κι εμείς. Δυό πόδια, δυό χέρια, μια καρδιά ΝΑ και προπάντως φιλόξενοι και απλοί. Ναι, απλοί. Έχουν φάει όλο το lifestyle στη μάπα και προσπαθούν να επιβιώσουν στον τόπο τους. Δεν είναι όλοι οι ντόπιοι κροίσοι, ξέρετε. Υπάρχουν και οι σκέτοι Μυκονιάτες – μετανάστες ή μη – που αναγκάζονται χρόνια τώρα, να πληρώνουν εμφιαλωμένα νερά, ενώ οι βιλάρες από δίπλα ξοδεύουν το λιγοστό νερό τους για πισίνες (πετώντας το μετά στα χωράφια που ψοφάνε απ΄το χλώριο).

Υπάρχουν εκείνοι που προτιμούν να καμαρώνουν έναν κήπο κι ένα αμπέλι τόσο δα, παρά να επιβαρύνουν κι άλλο το νησί με μόστρες και πισίνες. Υπάρχουν οι Μυκονιάτες που αναγκάζονται να πληρώνουν τριπλά και τετραπλά μια βόλτα στο σούπερ μάρκετ ενώ υπομένουν σιωπηλοί όλη αυτή τη βαβούρα που δεν σταματά πριν τις τέσσερις το πρωί. Είναι εκείνοι που κοιτούν απορημένοι την παραλία τους να τεμαχίζεται και ξαφνικά να χρειάζεται να πληρώσουν αδρά για ένα μπάνιο. Ή εκείνοι που νοιώθουν παράταιροι σε τόσο lifestyle και προτιμούν να γεμίζουν λεκανάκια θαλασσινό νερό για να βουτήξουν τον φλεβίτη, κρυμένοι στο σπίτι.

Ξυπνήσαμε στις έξι να προλάβουμε το πλοίο και στο Κάτω Λιβάδι δυό παιδιά έπλεναν τα χλιδάτα μαγαζιά. Μια κυρία καθάριζε την άμμο, εκεί που σε λίγες ώρες θα ξάπλωναν οι προνομιούχοι των διάσημων ξαπλωτών καθισμάτων, των 3,000 ευρώ τη σεζόν. Οι σκληρά εργαζόμενοι άνθρωποι είναι αόρατοι στη Μύκονο τη μέρα. Λες και μερικές ώρες μετά, ανατέλλει ένας τεράστιος κώλος και τα σκεπάζει όλα. Δεν βλέπεις τίποτε γύρω σου πέρα από σφιχτά κορμιά και πόρσε.

…όλα αυτά φυσικά, αν πας εκεί που όλοι κάνουν ΟΥΑΟΥ! Γιατί υπάρχουν και μέρη που δεν σου βγαίνει άχνα απ΄το δέος. Κάτι σπίτια ψαράδων κρυμμένα στα βράχια, κάτι μικρές παραλίες με κανονικές οικογένειες και ταπεράκια, εκεί που γελάς με την καρδιά σου και παίζεις με την άμμο χωρίς να φοβάσαι μη φανεί η ετικέτα του μαγιό.

Υπάρχουν βίλες αληθινές, δυό δωματιάκια όλες κι όλες, που θα φας τα νοστιμότερα εδέσματα, που μια ζωή δεν θα σε έφτανε να πληρώσεις. Μικρά παιδιά που θα σου ετοιμάσουν το καλύτερο γλυκό – τέτοιο γλυκό δεν έχεις ματαφάει, γλυκαίνει από μόνο του πριν καν το αγγίξει τέτοιο ταλέντο.

Τριγύρω σου, γεμάτο ζωγραφιές, σάλτα και παιχνίδια, η πανσέληνος πιο πορτοκαλιά από ποτέ, βγαίνει απ΄τον βράχο τρία μέτρα λες πιο πέρα και μπροστά σου μόνο φίλοι κι αγκαλιές από οικογένειες που απορείς πώς έβαλαν τρικλοποδιές σε τόσο lifestyle και γελούν όταν το νοιώθουν στ΄αλήθεια.

Ήταν ένα αξέχαστο ταξίδι, που τελείωσε με μία πανέμορφη πρωινή ξενάγηση. Λίγες ώρες μετά στο γραφείο, ακόμη ταξίδευα σ΄εκείνα τα βράχια με το πράσινο αναπαλαιωμένο Μυκοκονιάτικο καραβάκι. Πήγα σε μέρη που δεν προτιμά κανείς άλλος, πέρα από τους ανθρώπους που αγαπούν στ΄αλήθεια την Μύκονο, γιατί είναι ο τόπος τους, με όλα όσα περιλαμβάνει αυτό, χωρίς τα αστραφτερά ανταλλάγματα που συνήθως υπόσχονται τα περιοδικά.

Έχουν άλλωστε πολύ καλύτερα πράγματα να χαρούν και άλλα τόσα να σου εξιστορήσουν, που είναι αποκάλυψη σκέτη να μαθαίνεις τους σληθινά σημαντικούς λόγους για να αγαπήσεις αυτό το νησί.

(αφιερωμένο στην πιο όμορφη και αγκαλιαστή Μυκονιάτικη οικογένεια)


Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

41 Σχόλια to “Η ΑΛΛΗ MYKONOS”

  1. atheofobos said

    Έχοντας κουμπάρο Μυκονιάτη πηγάίνω από παιδί σε αυτό το πενέμορφο νησί.Είναι το νησί που μπορείς να κάνεις τήν ζωή που θέλεις εσύ και πράγματι έχει μέρη πανέμορφα που δεν τα λέμε στούς παραέξω και τα χαίρονται αυτοί που αγαπούν το νησί και όχι το καρακατσουλιό που μαζεύεται για φιγούρα και μπορείς να το χαζεύεις αραγμένος στην παραλία.

  2. Lab said

    Στην Δήλο δεν πήγες.?

  3. annabooklover said

    Πολύ ωραία αυτή η Μύκονος!
    Χθες σε σκεφτόμουνα γιατί πήγα Παπασωτηρίου για προμήθειες και είχε μια στοίβα με το βιβλίο σου ενώ πριν κανά δυο μήνες έπρεπε να το κάνουμε ειδική παραγγελία. Μπράβο Κωνσταντίνα!

  4. keimgreek said

    τι να πω. γούστα είναι αυτά. εμένα μου φάνηκε αδιάφορο το νησί από πλευράς φυσικής ομορφιάς.

  5. ουτε κι εγω εχω παει Μυκονο μεχρι τωρα…την αποφευγω οπως ο διαολος το λιβανι ..ακριβως επειδη δεν ξερω εαν θα αντεξω την τοση γκλαμουρια…
    παρο ολα αυτα… φιλοι μου που εχουν παει , μου εχουν πει , πως ειναι πολυ ωραιο νησι , και πως αν ποτε την επισκεφθω να μην παω στα super paradise και ολα αυτα τα σχετικα ..αλλα στην ησυχη πλευρα του νησιου , που ειναι λεει καταπληκτικη….
    Και απο οτι διαβασα και στο δικο σου post , πρεπει να εχουν δικιο οι φιλοι μου!!

  6. m13 said

    κι εσύ τέκνον Βρούτε;

    αρχιμπλιάχ, σιχαίνομαι ΤΕΛΕΙΩς τη Μύκονο…πάραυτα, έχω την αίσθηση ότι αν είσαι εσύ εκεί θα γίνει πολύ πιο ανεκτό το νησί 😉

    καλά να περάσεις!!!

  7. Atheofovos, ακριβώς έτσι είναι και χαίρομαι που είδα την Μύκονο από αυτήν την πλευρά. 🙂

    Lab, όχι ρε συ, δυό μερούλες ήταν αυτές (με πολλά μποφόρια κιόλας), πού να προλάβω;

    Αννούλα μου, φιλιά! 🙂

    Keim, σίγουρα γούστα είναι, αλλά στην θέση σου θα ζητούσα ξενάγηση από Μυκονιάτη. 😉

    Vampitrella ναι, μην είσαι προκατειλημένη έχει πολλά καλά μέρη το νησί.

    Μ13, χαχαχα, μόλις γύρισα ρε συ! 😀

  8. axtapos said

    Να έρχεστε αγαπητή Ψιλικατζού συχνότερα στο νησί, μήπως και αλλάξουμε λιγουλάκι προς το καλύτερο τα τόσα αρνητικά σχόλια για τη Μύκονος..

  9. Axtapos, όταν ρώτησα γιατί δεν ακούγονται καθόλου τα καλά της Μυκόνου παρά μόνο τα κουλά, όλοι μου είπαν ότι τα γράφουν εδώ και δεκαετίες. Επιμένω να συνεχίσετε να τα γράφετε. Είναι κρίμα να ακούμε «Μύκονος» και να φρικάρουμε. Φιλιά πολλά πολλά. 😀

  10. zoaki said

    Moy pire 30 xronia gia na pao sthn Mykono giati aploustata sixainomai to dithen kai to stimeno…. Otan piga suneiditopoiisa oti einai polu pareksigimeno nisi…. To tavernaki ston Agio Sosti me ta 8 trapezia, oi erimikes paralioules xoris tis ksaplostres kai tis sampaniares (hmarton Thee mou), to nostimo faghto stis apomonomenes tavernes kai h filoksenia tou kosmou einai arketa gia na eroteyteis to nisi….Tora pleon thelo na pigaino kathe xrono….

    Skiniko sthn Psarrou: Eimai me to amore kai pinoume kafedaki sthn paralia kai to exo kanei xruso na paei na rotisei an exei tavli to magazi na paiksoume….»oxi den kanei, siga mhn exei edo tavli, tha enoxloume tous guro klp klp» Kai skaei muti poios kai zitaei tavli? O Zampounis….!:))))) Oxi mono epaiksa tavli alla varaga ta zaria me oli mou thn dynami na to euxaristitho….

  11. Niemandsrose said

    Ε, τώρα είναι που θα μπατάρει το δόλιο το νησί. Σα να μη το έφθανε όλο το αδερφάτο της υφηλίου συν τις αδερφομάνες από δίπλα, ήρθε και η κυρία Κωνσταντίνα να εκθειάσει την κρυμμένη πλευρά του φεγγαριού, και δε το σώζει ούτε ο Πολύδωρας από τη λαίλαπα μέινστρημ ΤΩΡΑ ΚΑΙ backpacker τουριστών.

    Γιατί γλυκό κορίτσι, δεν υπολογίζεις το πολιτικό κόστος όσων γράφεις; Θέλεις δηλαδή να αυξηθεί κι άλλο ο τουρισμός, να μπουχτίσει η Μύκονος από το πολύ χρήμα και να ξεκινήσει από κεί η παγκόσμια επανάσταση, όπως λέει κι ο Τζιμάκος;

  12. Κάτι μου λέει ότι περάσατε καλά, παρέα με τα λινκς μου.
    Χεχεχε, πάντα τέτοια!

  13. Lina said

    νομίζω ότι οι περισσότεροι φανταζόμασταν την κρυφή Μύκονο που λες, απλά επειδή αν θες να πας μύκονο για αυτόν το λόγο μάλλον καλύτερα να πας πριν πέσει το μπούγιο, κι επειδή ομορφιές έχουν και πιό ήρεμα νησιά, όσοι θέλουν φυσική ομορφιά πηγαίνουν αλλού.

    (πάντως όσον αφορά τα όργια, έχω μια υποψία ότι ίσως σε νησιά τύπου Ιος να είναι πιό πικάντικα τα πράγματα… λέμε τώρα, δεν έχω επισκευτεί κανένα εκ των δυο)

  14. ritsmas said

    ναι, ειναι αλήθεια ότι τη Μυκονο ή τη μισείς ή τη λατρεύεις, ανάλογα με το ποιά είναι η φιλοσοφία σου. Και στις δυο περιπτώσεις την αδικούμε. Γιατί η Μύκονος έχει ομορφιές, έχει κομμάτια γαλαζιου και γης μακριά από το λαικό λάιφ στάιλ που κυκλοφορεί ομαδικώς στην παραλία. Εχει ακόμη και κάποιους ατόφιους, αυθεντικούς χωρικούς που πάσχισαν να διατηρήσουν αναλλοίωτο το είναι τους, όχι τοσο τον τόπο τους.Με αυτή τη λογική, συμφωνώ με το κείμενο
    Ειμαι πολύ πολύ καινούργια στο δίκτυο
    καλως σε βρήκα και καλοτάξιδο και το βιβλίο σου ( αν δεν κανω λάθος, κυκλοφόρησε ή οχι ακόμη ; )
    Ριτς
    ριτσα μασουρα

  15. patsiouri said

    Γαμάτη είναι η Μύκονος, εγώ τη λατρεύω, απλά πάς ακριβώς τέτοια εποχή, ούτε νωρίτερα με όλες τις σχολές, ούτε φυσικά και τους δύο επόμενους μήνες.

    Εχεις απόλυτο δίκιο για τους εργαζόμενους του νησιού, τουλάχιστον εμείς δουλεύουμε στη βρωμοαθήνα που ο κόσμος είναι ούτως η άλλως κατσουφιασμένος…

    Τα παιδιά που δουλεέυουν εκεί καλοκαίρι απορώ πώς δέν έχουν αρχίσει να πετάνε γκαζάκια με τόση χλίδα, επίδειξη, θράσσος και άκρατο πλούτο γύρω τους…πίκρα!

  16. Όλα αυτά που περιγράφεις, πρεπει να ‘χεις και μάτια να τα δεις και τα δικά σου είναι ορθάνοιχτα και λαμπερά

    φιλιά

    (ρε συ, είχες χρυσό πέδιλο στην τσάντα και δεν το ‘βγαλες να το βαφτίσεις στη Μύκονο; Νομίζω πως δε θα στο συγχωρήσει ποτέ (το πέδιλο 😉

  17. silia said

    Ολα τα νησια , οπως κι όλα τα πραγματα -μύθοι στη ζωή μας ειναι σαν τα νομίσματα …. Με δυο τουλαχιστον οψεις .
    Αρκει να εχεις την οξυδέρκεια , το κουράγιο , την περιέργεια , την επιδεξιότητα , την ικανότητα και καμμια φορα και την ….τυχη , να τα «γυρίσεις» και να γνωρίσεις , να απολαυσεις και την αλλη τους όψη .
    Μου αρέσεις .
    Πολύ .

  18. 😀 Άρα πέρασες καλα 😀

  19. alitovios said

    Άσε που οι μυκονιάτικοι κουραμπιέδες δεν παίζονται.

  20. dimitris-r said

    Να σου πω τη μαύρη μου αλήθεια, εγώ διακοπές στη Μύκονο δεν έχω κάνει ποτέ!
    Έτσι το ‘χω απωθημένο.
    Τώρα θα μου πεις γιατί δεν το αποφασίζω… Μα για τον απλούστατο λόγο ότι το στυλ των διακοπών της Μυκόνου δεν είναι του τύπου μου. Βέβαια οφείλω στον εαυτό μου ένα καλό πέρασμα από ‘κει έτσι για να ‘χω το «δικαίωμα» να εκφράζω άποψη.

    Τυχεροί οι φίλοι σου με τα «δυό πόδια, δυό χέρια, μια καρδιά ΝΑ» που σ’ έχουν φίλη…

  21. Nausika said

    Κέντησες πάλι… Λευτεριά στη Μύκονο! Συμφωνώ μαζι σου, πράγματι ειναι πολύ όμορφο νησι. Μπορεις να κάνεις μια χαρά διακοπές , αν θέλεις,σε υπέροχα μέρη μακρυά απο τους νεοπλουτους κάφρους και τις βλαχάρες κοκότες μπλιαχ. Στο καλό ,τις θυμηθηκα και έβγαλα καντήλες …:PP

  22. bluecros said

    Γειτωνισσα, (αν εχω καταλαβει καλα μαλλον απο Νικαια εισαι)πηγαινω Μυκονο τα τελευταια 10 χρονια περιπου καθε καλοκαιρι…
    Λατρευω αυτο το νησι γιατι σου δινει την ελευθερια να κανεις οτι θες, οποτε θες, και οπως θες χωρις κανεις να σε κοιταξει παραξενα και απορημενα.
    Ειναι νησι που μπορεις να περασεις καλα με τις ομορφιες που ανακαλυψες εσυ, αλλα και με τους κωλους(ανδρικους ή γυναικειους δεν εχει σημασια).
    Οσο για τους Μυκονιατες που αναφερεις, μην τους λυπασαι…
    Οσο χαρτι βγαζουν ολοι τους δεν το εχει ο προυπολογισμος του κρατους…
    αυτα…

  23. ΣΗΜΕΡΑ ΥΠΕΣΤΗΝ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΠΡΩΗΝ ΦΑΛΑΚΡΟ ΓΚΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΣΒΗΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ..ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΘΑ ΜΕ ΒΡΕΙΤΕ ΕΔΩ…

    ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΑΠΟ ΜΠΛΟΓΚΕΡΣ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ…

  24. φιλοξενουμαι απο τον φιλο ουρφ γιατι δεν εχω φτιαξει δικο μου μπλογκ..λολιτα

  25. Zoaki, δίκιο έχεις. Αλλά ρε φιλενάδα, τάβλι στη Mykonossssss? Αχαχα!!! 😀

    Niemandsrose, ναι. 😛

    Σκύλε της Βάλια Κάλντα, αααααα εγώ δεν είπα τίποτα. 😉

    Lina, ναι όλοι έλεγαν ότι πήγα την κατάλληλη εποχή (αν σκεφτείς ότι τον Αύγουστο το νησί έχει πάνω από 50.000 ανθρώπους). Για τα όργια, επειδή πρόσφατα πήγα Ίο και μάλιστα με bloggers… δεν ξέρω, δεν απαντώ. 😛

    Ritsmas, σε όλα τα «λαμπερά» μέρη υπάρχουν άνθρωποι που προσπαθούν να επιβιώσουν και να συμβαδίσουν με τα καινούργια ήθη, αυτό ήθελα να πω. Καλωσήρθες λοιπόν, και καλά γραψίματα. Το βιβλίο ήδη κυκλοφορεί σε δεύτερη έκδοση. 😀

    Patsiouri, ε όχι και να πετάνε γκαζάκια! Είναι τόσο όμορφο το νησί που δεν νομίζω να άντεχαν να το διαλύσουν. 🙂

    Λουίζα μου, για τα μάτια μου έφταιγε το ρίμελ με τριχάκια. Όσο για τα πέδιλα, ΣΟΥ ΜΟΙΑΖΩ ΤΥΠΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΦΟΡΟΥΣΕ ΕΒΕΡ ΧΡΥΣΟ ΠΕΔΙΛΟ;;;;; Σιξ σιξ σιξ!!! 😀

    Silia, κι εμένα μου αρέσεις. Τα λες πολύ… ποιητικά. 🙂

    Χαμένο Κορμί, ναιιιιιιιιιιι!!!! 😀

    Alitovios, ναι ε; Με ρίξανε σ΄αυτόν τον τομέα και θα διαμαρτυρηθώ με επιστολή. 😛

    Dimitris-r, αααα δεν ξέρεις τι χάνεις; Να κανονίσουμε καμιά φορά να σε ξεναγήσω! Άσε που έχω εκεί και κάτι φιλαράκια που θα σε μάθουν να τρως και να πίνεις, να μην μας το παίζεις και γκουρμές! 😛
    (στην συγκ. περίπτωση εγώ είμαι η τυχερή)

    Ναυσικά, ευτυχώς δεν είχα πολλά πολλά με το lifestyle κατά την παραμονή μου εκεί, αλλιώς ακόμα θα διάβαζες ευτράπελα. 🙂

    Bluecross, ο καθένας πηγαίνει για τους δικούς του λόγους και είναι απόλυτα σεβαστό αυτό. Όσο για τους Μυκονιάτες, δεν ισχύει αυτό για όλους ή προφανώς δεν την έχεις γυρίσει παντού την Μύκονο. 🙂

    Λολίτα, ?

  26. Lina said

    με τόσα «όργια» που πήγανε εκεί, δε χρειάζεται να πεις τπτ…

  27. okairos said

    Κρυβε λογια καλη μου,μπας και γλυτωσουν οσα εχουν γλυτωσει.Χαλια το νησι λεμε.Και οι Μυκονιατες χαλια.Το λεει και ο dimitris-r.

  28. Δηλαδή να μην πάω το Νοέμβρη, κάτι μέρες που μου περ΄σεύουνε από την άδεια; Μπααααα, δεν θα πάω!

  29. ritsmas said

    καλώς σε βρήκα και ευχαριστώ
    Καλη διαδρομή και στη δική σου πορεία, τη συγγραφική. Ειδα ενα κομματάκι στον Ελευθερο Τύπο αν δεν κάνω λάθος, γιατί στην εφημερίδα έρχονται όλες οι εφημεριδες, ελληνικές και ξένες και μου άρεσε.
    Μπραβο
    Ριτσα Μασουρα

  30. dimitris-r said

    @ Εκεί τον Νοέμβρη δεν αστειεύονται. Αφήνουν τα μαγιάτικα και τους σκάρους και πιάνουν τα γουρούνια.
    Σκύλε μην πας, σ’ …εκλιπαρώ!
    Είσαι και τετράποδο!

  31. KKM said

    Εμένα, πάλι, μου είπανε να μη πατήσω πόδι στο νησί παρεκτός κι αν είναι Μάιος ή Σεπτέμβριος.
    Τι φοβούνται ρε γαμώτο ;

  32. Τα γ’ρούνια; Ε, εντάξ’ είμαι χοντρός σκύλος αλλά δεν κινδυνεύω: η ουρά μου είναι ίσια και η μύτη μου σουβλερή. Δεν πάω, σου λέω!

  33. sadrina said

    Είχα δει στην εκπομπή του Μαμαλάκη μια παρουσίαση του νησιού και μάλιστα την άλλη πλευρά του. Αυτή με τους απλούς ανθρώπους που έχουν ένα αμπελάκι για να κάνουν το κρασί τους, που λατρεύουν το νησί και κοιτάνε να τηρήσουν κάποια ήθη κι έθιμα, κλπ. κλπ. …
    Η «άλλη» Μύκονος είναι πιο λατρευτή! Τι να την κάνεις την ψευτογκλαμουριά; Σε τι θα σε οφελήσει στην ζωή σου; Τίποτε! Είναι απλώς μια στιγμιαία εικόνα που έρχεται και φεύγει. Ένας κόσμος ψεύτικος που ζει μόνο για το τι θα πει ο ένας και τι θα σχολιάσει ο άλλος! Σαν πας διακοπές, να κάνεις διακοπές! Μακριά απ’τα κλαμπ, την μουσική και την βαβούρα! Η πραγματική διασκέδαση βρίσκεται στην έρημη παραλία, όπου ο ήχος του κύματος σαν σκάει στην ακτή είναι η καλύτερη μουσική που μπορεί κανείς να απολαύσει, όταν ζητά στιγμές ηρεμίας κι απολύτου χαλάρωσης. Άκουγα κι εγώ συγγενείς μου που οι καλοκαιρινές διακοπές τους είχαν το όνομα Μύκονος, αλλά την γνωστή Μύκονο. Κι είχαν να το λένε μετά. Έτσι για εντυπωσιασμό! Τους κοίταζα περίεργα και δεν τους αναγνώριζα! Δεν με έκαναν παρέα γιατί δεν είχα ποτέ μου επισκεφθεί την Μύκονο, την γκλαμουράτη Μύκονο! Λογική κι αυτή ε;

    Σκύλε της Βάλιας Κάλντα, έλα Εύβοια. Βόρεια Εύβοια. Στη μεριά που κοιτά το Αιγαίο! Έχει απίθανες παραλίες και ησυχία. Θα ηρεμήσεις και θα επιστρέψεις με φορτωμένες μπαταρίες πίσω!

  34. NanaTsouma said

    Ναι ΄ετσι είναι…ένα πανέμορφο παρεξηγημένο νησί….
    Τί κάνεις Κωνσταντίνα μου;;;;;

  35. Τις καλημέρες από κάποιον που διακοπές δεν θα δει ούτε για δείγμα. Και δεν έχει καν δική του δουλειά…

  36. Lina, χαίρομαι που με καταλαβαίνεις. 😛

    Kairos, έχεις δίκιο. Παιδιά, μεγάλη μαλακία η Μύκονος. Μακριά! Ου σιξ σιξ σιξ ουυυυυυ!!!! 😀

    Σκύλε, ούτε να το σκέφτεσαι. Χάλια λέμε! 🙂

    Ritsmas, ευχαριστώ πολύ. 🙂

    Dimitris-r, τα γουρούνια; Μα τόσο αναίσθητοι αυτοί οι άνθρωποι; Πα πα πα!!!! 😉

    ΚΚΜ, προφανώς φοβούνται μην τους κλέψουμε την αίγλη. 🙂

    Σκύλε, πήρες τη σωστή απόφαση.- 😛

    Sadrina, χαίρομαι τελικά που υπάρχουν πολλοί που ξέρουν την αληθινή Μύκονο. Όσο για την Βόρεια Εύβοια, θεωρώ ότι είναι ένα από τα ομορφότερα μέρη που έχω πάει έβερ, έχεις πολύ δίκιο. 🙂

    Nana, ελπίζω κάποτε οι «μόδες» να σταματήσουν να καταστρέφουν τόσο όμορφα μέρη. Καλά είμαι Νανάκι μου, πολλή δουλειά μόνο αλλά πού θα πάει; Φτάνει η άδεια. 🙂

    Φλύαρος Αίολος, άστα τα ΄χω περάσει για πολλά χρόνια. Με ρωτούσαν «πού θα πας διακοπές;» και δεν ήξερα τι να απαντήσω. Κουράγιο, ξέρω πολύ κόσμο φέτος που δεν θα καταφέρει να πάει πουθενά. Εύχομαι σύντομα να βρεις έστω δουλίτσα. 🙂

  37. Afrodite said

    Μια από τα ίδια κι εγώ. Χρύση με έκανε ο καλός μου να πάμε πριν 3 χρόνια, αμετακίνητη εγώ. Δε γουστάρω τις ψωνάρες του έλεγα, δε θέλω τα δήθεν και τη στημένη γκλαμουριά. Πόσο λάθος ήμουν…… Υπάρχουν και αυτά στη Μύκονο αλλά το νησί δεν είναι αυτό, είναι τόσα διαφόρετικά που μπορείς να κάνεις και να περάσεις τέλεια. Παραλίες με καταπράσινα διαυγή νερά, χωρίς τα τακούνια και τα βαψίματα των κυριών, παραλίες χαμένες και εντελώς παρθένες, τρομερό φαγητό παντού, από την ταβέρνα σε ερημική παραλία μέχρι εστιατόρια μέσα στη Μύκονο και τη φοβερή Bandana στον Καλαφάτη με το γλυκό καλτσόνε αμαρτία. Και οι απογευματινές βόλτες την ώρα που πέφτει ο ήλιος κι έχει αυτό το άγιο αεράκι…. δεν πληρώνονται με τίποτα….
    Τη Μύκονο την αγαπώ πια πολύ. Πηγαίνουμε κάθε χρόνο πια έστω για 2-3 μέρες και την απολαμβάνουμε με πολύ διαφορετικούς τρόπους από αυτούς που δείχνουν τα κουτσομπολίστικα δελτία ειδήσεων του Star Channel!!!!

  38. cyberego said

    Από προσωπική εμπειρία, τα πράγματα σου αποκαλύπτονται όπως ακριβώς σου ταιριάζει τις περισσότερες φορές..λες και περίμεναν εσένα και όσους νοιάζονταν να τα δουν..

  39. GIORGOS said

    GIA MIA MYKONO POY AKSIZEI NA AGAPITHEI

  40. GIORGOS said

    ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΥΚΟΝΟ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΑΓΑΠΑΜΕ!!

  41. Τάσος said

    Τι να πει κανείς για την Μύκονο. Έχω ανακαλύψει μέρη πάνω στην Μύκονο, στα οποία η φύση πραγματικά οργιάζει – όποιος αναζητήσει τα μονοπάτια της Μυκόνου, θα ανακαλύψει μικροσκοπικά οικοσυστήματα, που ξεπηδούν μεσα από τα επιβλητικά βράχια..οικοσυστήματα τα οποία είναι πάντα καταπράσινα (χειμώνα-καλοκαίρι), με τρεχούμενο νερό από κάποιο λαγκάδι ή ρυάκι και στο οποίο ζουν από σαλιγκάρια μέχρι βατράχια και «κροκοδειλάκια»…και συνήθως αυτά τα μονοπάτια οδηγουν σε κάποιο απομονωμένο ξωκλήσι κρυμμένο μέσα στους τιτάνιους βράχους, σε κάποια ερημική μη προσβάσιμη παραλία (ναι, υπάρχουν ακόμα), ή απλά σε ένα από τα εναπομείναντα αυθεντικά Μυκονιάτικα φυσικά τοπία (κι αυτά υπάρχουν ακόμα)…Για να ζήσεις μια τέτοια εμπειρία βέβαια, χρειάζεται να έχεις ανήσυχο και περιπετειώδες πνεύμα. Όταν όμως το ζήσεις, νιώθεις ότι γίνεσαι ένα με τον τόπο..είναι μια άλλη ηδονή, διαφορετική..που μπροστά της, τα ξενύχτια, οι κραιπάλες και η γκλαμουριά της Μυκόνου, πέφτουν στο επίπεδο της ασημαντό-τητας στο οποίο ανήκουν!

Σχολιάστε

 
