X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΧΟΡΤΟΛΑΤΡΕΙΣ

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιουνίου 28, 2007


Δεν έχω καταλήξει ακόμα για τους χορτοφάγους. Ομολογώ όμως, ότι είμαι αρκετά σκεπτική απέναντί τους. Και όχι λόγω επιχειρημάτων, το αντίθετο, έχω ψιλοπειστεί ότι αν δεν είσαι αυστηρά χορτοφάγος και κάνεις συχνά τεστ (ειδικά για σίδηρο) μάλλον καλό κάνεις στην υγεία σου. Κοινή λογική βασικά, παν μέτρο και τα τέτοια. Αφήστε που σκοτώνουμε ένα σωρό ζωάκια τσάμπα και βερεσέ.

Αυτό που μου τη δίνει περισσότερο απ΄όλα όμως, είναι ο τρόπος που πλασάρονται γενικά αυτά τα πράγματα. Έχεις ρε παιδάκι μου μια θεωρία ή τέλος πάντων μερικές αποδείξεις ότι κάτι πρέπει να αλλάξεις απ΄αυτά που κάνεις. Τι πιο φυσικό απ΄το να παραθέσεις τα στοιχεία και να αφήσεις τον καθένα να σχηματίσει την άποψή του; Ε, ποτέ δεν γίνεται έτσι. Δεν ξέρω πώς την έχουν δει τόσο σταυροφόροι, αλλά οι περισσότεροι πιάνονται από κάτι και το φορτώνουν με θρησκείες, με μόδες, με καταστροφικά σενάρια και άπειρες new age παπαριές.

Σας ορκίζομαι, θα αρκούσαν μερικά στοιχειάκια για να πειστεί ένας απλός άνθρωπος. Ούτε τύψεις, ούτε συναίσθημα, ούτε μεταφυσικές ανησυχίες, ούτε φόβος. Τίποτα δεν χρειάζομαι απ΄όλες αυτές τις σάλτσες, πέρα από απλή καλή λογική. Έπειτα, έχεις να βγάλεις και άκρη και με τα παρακλάδια τους. Η κάθε πασπαλισμένη με αηδίες θεωρία αρχίζει και μάχεται τις άλλες. Ο χορτοφάγος που τρώει παράγωγα ζώων επιτίθεται στον χορτοφάγο που τρώει μόνο καρπούς. Ο χορτοφάγος πολέμιος της σόγιας χώνει άπειρα στον χορτοφάγο που τρώει ψάρι ή στο τάδε οπαδό της δείνα χορτοφαγικής θρησκευτικής οργάνωσης. Αντί δηλαδή να εστιάσουν στην έρευνα και την ενημέρωση, έχουν χωριστεί σε ομάδες κι ενώ εσύ ψάχνεις να δεις τα υπέρ και τα κατά, χάνεσαι σε κοκορομαχίες (ενίοτε μη κοκοροφάγων) new age victims.

Περίπου τα ίδια γίνονται και σε οτιδήποτε έχει να σου πει μια άλλη άποψη για το πώς να ζήσεις καλύτερα. Έχουν μπλέξει το «ποιότητα ζωής» με το «πώς θα μπουρδουκλώσουμε τη θεωρία μας με ό,τι κινείται και πετάει», ενώ θεωρούν ότι η πλύση εγκεφάλου και ο φόβος είναι η αμεσότερη οδός. Βλέπε επίσης γυμναστική, δίαιτες, διαπαιδαγώγηση, διακόσμηση και γενικά οτιδήποτε έχει μπροστά τη λέξη «εναλλακτικό» ή αποτελεί εκστρατεία της Όπρα.

Και για να μην τους βάζω όλους σε ένα τσουβάλι, έχω ένα κρας τεστ που κάνω σε χορτοφάγους: Λέω σε κάποιον φανατικό χορτοφάγο ότι είμαι κι εγώ, μόνο που κάθε είκοσι μέρες καταπίνω ένα κοπάδι μπριζόλες γιατί αυτό θεωρώ ότι είναι το καλύτερο για την υγεία μου. Μετά την καραστάνταρ απορημένη μουτσούνα, οι αντιδράσεις είναι συγκεκριμένες. Απαρίθμηση των do και don’ts του σωστού χορτοφάγου, οπωσδήποτε αναφορά της λέξης «αμαρτία», παραστατικότατη παντομίμα της αγελαδινής φατσούλας την ώρα της σφαγής και στο τέλος, αφορισμός και αγανάκτηση. Επιχειρήματα, μηδέν. Λες και είπα ότι γδέρνω κουνέλια για να κάνω γούνα.

Οκ, δε θέλω και πολύ. Κάπου εκεί επεμβαίνω δυναμικά αναλύοντας την θεωρία μου περί της ψυχής των φυτών. Αλλά με επιχειρήματα σοβαρότατα: «επειδή δηλαδή τα φυτά δεν έχουν μάτια και στόμα, θεωρείς ότι δεν διαπράτεις δολοφονία;» ή «έχεις σκεφτεί ποτέ πόσο σιχαμερό είναι να ρουφάς το σπέρμα μιας ντομάτας;» ή «υποτιμάς το i.q. ενός βλήτου μόνο και μόνο επειδή δεν ξέρεις να το μετρήσεις;» ή «έχεις σκεφτεί πως αυτοί που χρησιμοποιούν αγγούρια για σεξουαλικό βοήθημα θα έπρεπε να λέγονται φυτόφιλοι και να θεωρούνται το ίδιο άρρωστοι με τους ζωόφιλους;».

Βασικά, δεν έχω πείσει κανέναν ακόμα. Ίσως αν τα ΄λεγα καλύτερα, μερικοί από τύψεις θα γίνονταν χωματοφάγοι. Χεχε, φυσικά και έχω μια θεωριούλα εύκαιρη και γι΄αυτούς.   😀


Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

40 Σχόλια to “ΧΟΡΤΟΛΑΤΡΕΙΣ”

  1. zoaki said

    exoume oistro vlepo…:)
    Apo thn stigmi pou o anthropos einai pamfago zoo, opos kai o ourakotagkos kai diafora alla syggenika mas zoa simenei oti exei anagki gia thn anaptyksi kai epiviosi tou kai to kreas kai ta xorta…ayth einai h fusi mas… diaforetika tha eimastan futofaga zoa kai tha trogame mono sano….Teleia kai paula….

  2. η θεωρια με τα «αγγουρια» συμπεριλαμβανει και τα πλαστικα?

    με εχουν ζωσει τα φιδια…

  3. elsa said

    -Είστε χορτοφάγος;
    ~Βεβαίως!

    -Και γιατί επιλέξατε να ακολουθήσετε αυτή την διατροφή;
    ~Διότι αγαπώ τα ζώα!

    -Τότε γιατί τρώτε το φαΐ τους;!

    😛

  4. elsa said

    Πού είναι το commentάκι μου αλήθεια;

  5. maria said

    Idies skepseis exw kai gia tous porwmenous oikologous.

    Pws itan kapote oi kommounistes me ta karo poukamisa pou pezan Dilan oli mera? Afto.

    To mali ston anemo kai thewries peri pagosmiopiisis, Al Gore kai Uncovinient truth, Greenpeace, ki «ama se xanadw mwri me plastiko potiri tha se skisw»

    Ante gamisou re!

    Nomizeis oti egw den thelw na piw neraki se kristalino? alla afou afta mou valan dipla sto sintrivanaki ti na kanw pia? na kouvalaw set 6 temaxia ap to spiti?

    O kathenas ton pono tou xerw… emena edw pou vriskome (akomi) m ‘exoun perikiklwsei xortofagoi kai new age oikologoi kalitexnes.
    Atimi ratsa. Poli priximo re pedi mou!! Manoula den exoun? spitaki? den tous perimenei kapios na pan na mas afisoun pou mas exoun xisei t’antera?
    Ma ti dialo?
    (evale i Vakalo mathima «oikologia, xortofagia, pws na gineis enas oloklirwmenos prixtis»?)

    les ki egw to xw valei ameti moxameti na rixw mazoutia stous okeanous, kai na sfaxw ageladia kai kounelia sta gonata!

    ai sixtir mesimeriatika… kolopswnares…

  6. anisixos said

    oi protaseis den fainontai kanonika.esy tis svineis.i ftaiei to internet explorer?

  7. maria said

    m’anapses ta aimata, ki anevasa post. Eise empnefsi…

    Tha parw ftiari leme na kopanaw! 🙂

  8. anlu said

    Πλάκα-πλάκα πάντως, εδώ φαίνεται να παραθέτουν σοβαρά επιχειρήματα χωρίς φαντικά λιλιά.

  9. Watcher said

    Οσες χορτοφάγες γκόμενες ξέρω.. ειναι ανέραστες… απλά μια παρατήρηση..

  10. Lina said

    δεν είμαι χορτοφάγος, μου αρέσει πολύ το κρέας, θέλω να το ελαττώσω στο ελάχιστο.
    Οι λόγοι που εμένα προσωπικά με πείθουν, είναι ότι πρώτον αν προσέξεις πώς είναι τ αέντερα χορτοφάγων και σαρκοφάγων ζώων, θα δεις ότι είμαστε φτιαγμένοι για να τρώμε κυρίως χόρτα (τα έντερά μας έχουν τόσες δίπλες που δεν αποβάλλουν έυκολα τις τοξίνες».

    Οάλλος λόγος είναι ότι ένα κιλό κρέας ισοδυναμεί με 10 κιλά χορταρικών, το ότι δλδ τρώω 1 μερίδα ρκεάτος είναι σαν να στερώ από 9 ανθρώπους τροφή. Δεν πρόκειται για τύψεις, πρόκειται για τη «βιομάζα» αν θυμάμαι καλά τον όρο. Για να παραχθεί ένα κιλό κρέατος χρειάζονται 10 κιλά φυτών, άρα αν τρώγαμε όλοι πολύ λιγότερο κρέας, το φαγητό θα μοιράζονταν καλύτερα.

    επισημαίνω ότι δεν είμαι επιστημονας, ούτε χορτοφάγος, θέλει προσοχή και μελέτη αυτός ο τροπος ζωής και μακάρι κάποτε να αποποιηθώ τόσο πολύ το ότι μ αρέσει το κρέας που να το τρώω μόνο ως γιορτινό πιάτο.

  11. Χορτολατρεία, καλά το είπες. Θρησκεία και χειρότερα το έχουν καταντήσει μερικοί. Θλιβερή τελειομανία, είμαστε καθαροί, αγνοί και αναμάρτητοι, τρφόμαστε αγνά, δεν θα μαας αγγιξουν αρρώστιες, εσάς που σας αγγίζουν φταίτε που είστε αμαρτωλοί, τρώτε απαγορευμένες τροφές και δεν ελέγχετε τον έκπτωτο εαυτό σας.
    Να περιορίσει κανεις το κρέας για λόγους υγείας το καταλαβαίνω – και άριστα κάνουν όσοι το κάνουν. Να κάνεις τη δίαιτα ψυχαναγκασμό και θρησκεία, δε μου κάνει και πολύ υγιές…

    (*σόρι,έχω λαλήσει από τη ζέστη*)

  12. zardoz said

    ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΟΥΣ ΧΟΡΤΟΦΑΓΟΥΣ,,,

    ΕΙΔΙΚΑ ,,ΑΡΝΑΚΙΑ ΧΟΡΤΟΦΑΓΙΚΑ

    ………ΜΟΣΧΑΡΑΚΙΑ ΧΟΡΤΟΦΑΓΙΚΑ

    …ΚΟΤΟΠΟΥΛΑΚΙΑ ΑΓΡΙΑΣ ΒΟΣΚΗΣ ,,

    ..Ω ΝΑΙ

  13. Είναι σίγουρο ότι το «μέτρον άριστον» ισχύει σε αυτά τα θέματα.

    Βέβαια, το έχουμε παρεξηγήσει το μέτρο. Έχουμε, ας πούμε, πίτσα με το μέτρο.

    Οι χορτοφάγοι έχουν (φαντάζομαι) πράσο με το μέτρο ή πίτα με χόρτα με το μέτρο.

    Τελικά, το πιο σωστό είναι αυτό που λες: ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ. Είναι σαν αυτόν που τσακωνόταν και στο τέλος λέει: Ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε? Όχι, του απαντάει ο άλλος. Έ, αν δεν ξέρεις μή μιλάς!

    :))))

  14. nerina said

    Εγώ πάλι είχα από πάντα ένα θέμα με τους σταυροφόρους και γενικά με τους κατέχοντες την «απόλυτη αλήθεια». Και ακριβώς αυτή η συμπεριφορά είναι το πρόβλημα μου. Κατά τα άλλα το τι επιλέγει ο άλλος να τρώει κρίνεται με όρους πραγματικούς και όχι με όρους ηθικής.
    Καλό σου βράδυ

  15. OSCAR said

    Το θέμα είναι ο καθένας να κάνει αυτά που του αρέσουν χωρίς να γίνεται – όσον αυτό είναι δυνατόν – ενοχλητικός στους άλλους.
    Από αυτά που βλέπω πάντως θα έλεγα ότι περισσότερο «ενοχλούμε» οι κρεατοφάγοι τους χορτοφάγους πάρα αυτοί εμάς.
    Σε όποια παρέα έχω γνωρίσει κάποιον χορτοφάγο, θα έλεγα ότι συνεχώς ο άνθρωπος δικαιολογείται γιατί δεν τρώει κρέας στις «πιέσεις» που του ασκούνται για να επιχειρηματολογήσει για αυτήν του την επιλογή.
    Πάσχα πάνω από το αρνί να προσφέρουν σε χορτοφάγο μεζέ και αυτός να αρνείται γιατί δεν τρώει κρέας και να δεις το βλέμμα και τα σχόλια των υπολοίπων.
    Αν και κρεατοφάγος πάντως θεωρώ ότι η με μέτρο χρήση κρέατος, απ’ ότι όλα δείχνουν, μάλλον καλό κάνει παρά κακό και όποιος μπορεί να το ακολουθήσει, καλό θα έκανε, πρώτα απ’ όλα στον εαυτό του.

  16. δεν ξέρω για τα βλίτα πάντως τα ραδίκια σίγουρα έχουν χαμηλό IQ.

    Τώρα εγώ δηλώνω χορτοφάγος, αλλά τρώω μόνο κρέας – γιατί το μισώ και θέλω να το εξαφανίσω.

    Για όσους ενδιαφέρονται το πρώιμο στάδιο να γίνει χωματοφάγος, είναι να τρως τη σκόνη του άλλου..

  17. toixorixos said

    Σημασία έχει να ξέρεις τι τρως, ότι κι αν είναι αυτό.

  18. dimitris-r said

    Απλά άπαιχτη!
    Ιδιαίτερα στις τελευταίες παραγράφους.
    Κι εγώ χορτοφάγος είμαι, αλλά έχω μεταμφιεστεί σε ιχθυόφιλο! Τρώω όμως μόνο τα χόρτα που πιάνω εγώ! Μου ‘χει μείνει κουσούρι από την εποχή των σπηλαίων.
    Καμμιά φορά τρώω και κομματάκι κρέας για να κάνω …φίλους. Να έτσι γνώρισα τον Αλζάπ κι αυτό από μόνο του είναι αρκετό για να με στείλει πίσω στη θάλασσα!
    Καλημέρα, όλη μέρα…

  19. maria said

    Ola ta MME milan gia tin ellada simera.
    Tileoraseis radiofwna efimerides…

    me ponaei i psixi mou! 😦

  20. zoaki, μέσα σε λογικά πλαίσια κι εγώ έτσι πιστεύω ότι είναι τα πράγματα. Απλά μου τη δίνει η βιομηχανία κρέατος έτσι όπως έχει εξελιχθεί. Αναλογικά στις μέρες μας, για να καταναλώσουμε μια γελάδα, σκοτώνουμε τέσσερις. Αυτό είναι το θέμα.

    Κατ, όχι. Τα πλαστικά τα χρησιμοποιείς ελεύθερα και χωρίς τύψεις. 🙂

    Elsa, απλά θεικό!!! 😀 (σε είχε στα spam η μαλακία γι΄αυτό δεν φαινόταν το σχόλιο)

    Μαράκι, δεν κρατιέσαι με τίποτα. Έτσι ακριβώς! Λες και θέλουμε να είμαστε φονιάδες και ασύδοτοι, λες και δεν θέλουμε να καλυτερεύσουμε τα πράγματα. Αλλά αυτή η νοοτροπία να σε δείχνουν με το δάχτυλο και να μην σε αφήνουν να αναπνεύσεις είναι πολύ σπασαρχίδικη (μπόμπα το κείμενό σου). 🙂

    Anisixos, δεν σβήνω τίποτα. Σίγουρα φταίει o explorer αλλά τεχνικώς είμαι πολύ σκράπας για να σε βοηθήσω. 😦

    Anlu, δεν το ΄χω δει ακόμα. Μόλις βρω χρόνο θα πάω μια βόλτα. Thanx 🙂

    Watcher, δεν είχα ποτέ χορτοφάγα γκόμενα, οπότε δεν ξέρω. 😛

    Lina, δεν είμαι σίγουρη αλλά πιστεύω ότι από το μήκος των εντέρων μας προκύπτει πως το κρέας είναι στις προβλεπόμενες τροφές μας. Θα το ψάξω και θα σου πω. Πάντως γενικά τα επιχειρήματα των χορτοφάγων (πέρα από τις σάλτσες) έχουν point είτε είμαστε εκ φύσεως κρεατοφάγοι είτε όχι.

    Penguin, αυτό ακριβώς. Και μάλιστα, χαντακώνουν τα όποια επιχειρήματά τους με όλα αυτά, προδιαθέτοντας αρνητικά πριν καν προσπαθήσεις να μάθεις.

    Zardoz, εντάξει, το καλύτερο σχόλιο έβερ!!!!! 😀

    Aggelos, αχαχαχα!!!! Ναι ρε συ, τα επιχειρήματα. Έχουμε καταντήσει γενικά ως νοοτροπία, πρώτα να μας ενδιαφέρουν οι φήμες, οι προλήψεις, οι σάλτσες και τα μεταφυσικά και μετά η λογική. Αν αυτό δεν είναι σουρεάλ, απορώ τι είναι.

    Νερίνα, σε δυό γραμμές όλα όσα εννοώ. Η ηθική είναι πλέον ο εύκολος μανδύας να ντύσουμε ό,τι κάτσει. Και αυτό, είναι… ανήθικο. 😉

    Οσκαρ, πολύ πολύ σωστά. Ειδικά στην ελληνική κοινωνία που το μόνο που ακούς είναι «μα, χορταίνει ο άνθρωπος χωρίς κρέας;». Γενικά τέτοιου είδους συμπεριφορές είναι ενοχλητικές και αδιάκριτες. Άλλο να συζητήσεις γενικά με κάποιον γιατί επέλεξε τον τάδε τρόπο ζωής και άλλο να τον επιδοκιμάζεις ή να τον φέρνεις σε δύσκολη θέση. Σωστότατος, και σ΄ευχαριστώ.

    Κατουρημένη Ποδιά, το ένα καλύτερο απ΄το άλλο. Βλέπω τα ΄χεις φιλοσοφήσει καλά τα πράγματα! 🙂

    Toixorixos, ευχαριστώ, θα ρίξω μια ματιά.

    Dimitris-r, κατ΄αρχήν φιλαράκι αυτό το «ιχθυόφιλος» είναι πολύ περίεργο και (βάσει του ποστ) δημιουργεί σιχαμερές εικόνες και έλεος πρωί πρωί, ούτε καφέ δεν έχω πιεί! 😛
    Που λες, ο αλζάπ είναι η αδελφή ψυχή μου και επειδή κάπου είμαστε καλεσμένοι, για να καταλάβεις πόσο μεγάλο ψυχικό δέσιμο υπάρχει, έχουμε πάρει μαζί μας τρία κιλά μπριζολίδια μη πέσουμε σε τίποτα ιχθυόφιλους και μας ταράξουν στα ψάρια που τα τρως απαγγέλοντας Όμηρο! Χεχε καλημέρα όοοοολη μέρα. 😀

    Maria, και πού να ΄βλεπες τον ουρανό χθες βράδι. Μιλάμε, λες και έχουμε κηδεία αισθανόμαστε όλοι στο γραφείο σήμερα. 😦

  21. zboutzam said

    Γεια σου, Κωνσταντίνα. Έχεις ένα τρόπο, βρε κορίτσι μου να τα λες, που ξεραίνομαι στα γέλια. Δεν σχολιάζω συχνά (δεν έχω χρόνο) αλλά σε διαβάζω πάντα. Να είσαι καλά.

  22. zboutzam ki emena. 😛

  23. yo!reeka's said

    τωρα αυτό πώς σου ρθε;

  24. σε όραμα με τον άγιο ονούφριο. 🙂

  25. dimitris-r said

    Μα είμαι ιχθυόφιλος:
    έχω γιο Ιχθύ, παλιά γκόμενα Ιχθύ και κολλητό συνταξιδιώτη (σου) Ιχθύ, τί άλλο να κάνω για να σε πείσω πως τα αισθήματά μου είναι αγνά (για τους Ιχθύες);
    Και που ‘σαι… τα τρία κιλά για κολατσιό μια χαρούλα είναι, τσάκο και μια μουστάρδα …κοπελλιά!

  26. karpidis said

    @X-psilikatzou: Είμαι χορτοφάγος. Δεν ασχολούμαι εκτός αν με πιέσουν πολύ να τους εξηγήσω για ποιο λόγο (απαντώ μόνο πως δε μου αρέσει η εικόνα του νεκρού ζώου) αν θες να είσαι κρεατοφάγος καλώς είσαι. Μη μου επιχειρηματολογείς θα έγραφα εγώ. Γενικώς στα 5 χρόνια έχω ακούσει όλα τα παραπάνω και αρνούμαι συνήθως να τους εξηγήσω πως είναι brainwahed Η Λίνα έχει δίκιο σε αυτό που γράφει και υπάρχουν και άλλα που δεν έχω όρεξη να κάνω διαδικτυακά αυτό που δεν κάνω στην πραγματική ζωή.
    Στο χορτοφαγία βαριέμαι να μπω για να δω τι λένε οι άλλοι χορτοφάγοι. Αν βρείτε καμμία γκόμενα χορτοφάγο να μου τη γνωρίσετε να λυθεί το πρόβλημα που αναφέρει ο watcher.

  27. atheofobos said

    Η δυστυχία είναι να μην έχεις στην παρέα χορτοφάγους.
    Δεν προλαβαίνεις να φας δεύτερο παϊδάκι και τα σαρκοβόρα τα έχουν θερίσει όλα!

  28. foxy said

    Νομίζω πως μεγαλύτερο ρατσισμό αντιμετωπίζουμε εμείς οι χορτοφάγοι…
    Ακόμη και να μη θέλεις να μιλήσεις για τις διατροφικές σου επιλογές,
    κάθε φορά που βρίσκεσαι με παρέα ή μέλη της οικογενείας σου που είναι κρεοφάγοι,
    η κουβέντα θα γυρίσει εκεί με τα γνωστά =χωρίς επιχειρήματα= πειράγματα ….
    Δεν φταίμε πάντα εμείς.

  29. karpidis said

    @foxy: Απλώς μην απαντάς.

  30. foxy said

    @karpidis
    έχεις δίκιο αλλά είναι φορές που αν δεν μιλήσεις,
    θεωρούν πως δεν έχεις επιχειρήματα…φαύλος κύκλος.

  31. karpidis said

    @foxy: Και; Συνήθως απαντώ, ναι έχεις δίκιο και είμαι … που είμαι χορτοφάγος. (Για πάρτι σου δεν το κάνεις; Χρειάζεται να αποδείξεις τίποτα σε κανέναν;)
    @ψιλικαντζού: Συγγνώμη που ανοίξαμε διάλογο στο blog σου αλλά τα’θελες. Και με έχεις βάλει σε μεγάλο δίλημμα εσύ μαζί με την πάρνηθα να μιλήσω για τις δασικές περιοχές στη Ν. Ζηλανδία και την εισαγωγή χώματος… Μια χώρα που κάθε πάσχα είναι από τις βασικές χώρες που εισάγουμε αρνάκια…

  32. vasvoe said

    πολύ κακό για το τίποτα κωσταντίνα… πού τις βρίσκεις τόσες συνωμοσίες και τις κάνεις και ολόκληρο ποστ!

    είμαι κατά βάση χορτοφάγος ή έστω κρεατοφάγος «λάιτ» δλδ το τρώω το κοψιδάκι μου («απόψε θα σε πάω να φάμε πτωματάκι» που λέει η κολλητή μου για να με πειράξει) όταν κατεβαίνω ελλάδα και άντε και κανένα σάντουιτς με ζαμπόν όταν είμαι έξω από το σπίτι -επειδή οι χορτοφαγικές εναλλακτικές είναι είτε σάντουιτς με πέστο βασιλικού είτε με ψητή μελιτζάνα, που και τα δύο με πειράζουν (χάθηκε δλδ να βάλουνε σκέτο τυράκι;)

    δεν μου επέβαλλε κανένας την χορτοφαγία, το αντίθετο συνέβη, μου επέβαλλαν από μικρή την κρεατοφαγία. ενώ σιχαινόμουνα το κρέας και λυπόμουνα τα ζωάκια με μπούκωναν «για το σίδηρό μου»! μπλιααχ! αηδία. μέχρι που έφυγα από ελλάδα και άνοιξα δικό μου σπίτι. μετά διάβασα και τα σχετικά περί περιβάλλοντος, διατροφής, βιταμινών, σιδήρου κτλ. από υγεία είμαι μια χαρά, πιστοποιημένο και με τσεκ-απ!

    οι λόγοι μου για τη χορτοφαγία είναι από συναισθηματικοί (τα καημένα τα γουρουνάκια), συνειδήσεως έως θρησκευτικο-σπιρίτουαλ περιεχομένου (κάτι από βουδισμό να το πω, κάτι για κάρμα να πω; τελοσπάντων αυτά τα πράγματα δεν έχουν λογική και αποδείξεις, τα πιστεύεις, τα νιώθεις, τελεία και παύλα) φυσικά οι περιβαλλοντικοί και λόγοι υγείας (και λίγο από επιστημονικά επιχειρήματα για να δέσει η ζύμη δηλαδής).

    δεν κάθομαι να πείσω κανέναν ούτε την έχω δει new age οσιομάρτυρας! αν τα φέρει η συζήτηση περί προστασίς του περιβάλλοντος κτλ φυσικά και αναφέρω αυτά που έχω διαβάσει. αν με ρωτήσουν και προσωπικά γιατί λέω και ότι το βρίσκω αηδιαστικό πώς «παράγουμε» μαζικά ζώα για σφάξιμο και κατανάλωση και ότι λυπάμαι τα ζωάκια (τρελή ειρωνία από τη μάνα μου). εκεί τους μισούς τους χάνω βέβαια, γιατί με περνάνε για τρελή. ότνα δε αρχίζω τα περί κάρμα κτλ γυρνάει σε ή «κάτσε να δούμε τί θα μας πει να σπάσουμε πλάκα». Τότε απλώς εκνευρίζομαι με την έλλειψη σεβασμού σε άλλες απόψεις, μπορεί να ρίξω και δυο γαμωσταυρίδια στα γερμανικά και να φύγω -στην ελλάδα αυτά φυσικά. τραπεζώματα σε σόγια αποφεύγονται με ελαφρά πηδηματάκια γιατί δεν έχω όρεξη να μπω σε αυτλη τη διαδικασία.

    Εδώ δεν με έχει ρωτήσει κανένας #γιατί# είμαι χορτοφάγος, μόνο όταν με καλούνε για φαί ΑΝ είμαι για να ξέρουν τί να μαγειρέψουν. Ούτε χρειάστηκε ποτέ να απολογηθώ για τη διατροφή μου ή να υπερασπιστώ αυτή μου την επιλογή όπως συμβαίνει κάθε δεύτερη μέρα όταν είμαι στα πάτρια!

    Γι αυτό λοιπόν αναρωτήθηκα πού τους βρήκες ή μάλλον πού σε βρήκανε τόσοι υστερικοί χορφάγοι και σε πρήζουνε. Εμένα μου τα πρήζουνε οι (έλληνες) κρεατοφάγοι!!

    καλές διακοπές!

  33. vasvoe said

    α, ξέχασα. οι περισσότερες χορτοφάγες γκόμενες είναι ούτως άλλως λεσβίες 😀

  34. Dralion said

    Συμφωνω x-psilikatzoy. Ειμαι χορτοφαγος. Για δικους μου λογους. Οι θρησκειες, κοσμοθεωριες, αμαρτιες και τα λοιπα που αναφερεις ειναι απλα βλακειες. Ο καθενας αναλογα με αυτα που κουβαλαει στο κεφαλι του. Αν διαβασεις μερικα πραγματα και πειστεις, ΟΚ. Αν οχι, παλι ΟΚ.

    Παντως μονο απο στοιχεια δεν γινεσαι χορτοφαγος. Αν δεν ανατριχιασεις, αν δεν δακρυσεις με τα μαρτυρια που υφιστανται τα ζωα προκειμενου να γινουν μπριζολα, ειναι πολυ απιθανο να γινεις χορτοφαγος. Μια δοση συναισθηματος χρειαζεται. Καμμια ομως δοση θρησκειας και new age.

  35. Zombila said

    Έξοχο αυτό με τον σπέρμα ντομάτας.

  36. Domino said

    Οι χορτοφάγοι είναι μια σατανική σέκτα που θέλει το κακό μου.

    Δημιουργήθηκαν για να με καταστρέψουν. ΟΥΥΥΥΥ ΣΙΞ ΣΙΞ ΣΙΞ ΣΙΞ.

    Ρε κωλόπαιδα, αν δεν τρώτε κρέας πού θα τις πουλάω εγώ τις ζωοτροφές;

  37. vasvoe said

    dralion, το δικαίωμα στην θρησκεία, ιδεολογία κτλ είναι… βλακείες;;!

  38. Παιδιά, όντως ο ρατσισμός υπάρχει και από τις δύο πλευρές και ειδικά στην ελληνική κοινωνία που έχουμε μεγαλώσει ως φανατικοί κρεατοφάγοι. Το θέμα είναι άλλο όμως. Δεν είναι η χορτοφαγία αυτή καθ΄αυτή (με την οποία συμφωνώ στα περισσότερα) αλλά η πλύση εγκεφάλου που μου την δίνει.

  39. alximist said

    Mikri moy zoyzoyna!
    egina xortofagos apokleistika meta apo ena seminario opoy peistika, afoy edw kai kairo eixa proetoimastei gia aythn thn allagh. Ayto poy tha soy zhthsw einai na deis ta 6 videakia alla to kako einai oti einai sta portogalika…sto post moy
    http://alximist.blogspot.com/2007/06/vegetariano.html#links
    Emeis apofasisame na stamatisoyme gia diaforoys logoys, kyriws omws apo aisthima apotropiasmoy gia tis synthikes poy o anthropos feretai shmera sta zwa. An to ausvits htan apotropiastiko, kathe monada paragwghs kreatos, einai xeirotero apo ausvits shmera.
    Epishs apofasisa oti einai pio ygies na mhn trws kreas, dioti poly apla to kreas shmera exeis sygkentrwmenes toses blaberes oysies, poy kalytera na trws ta xorta me oti xhmika apo to kreas me ta agrotoxika toy oti exei faei to zwo stis zwh toy, oles tis ormones apo tis eneseis kai ta farmaka, kai telws tis dioxines apo ton tromo toy zwoy lepta prin thn sfagh…
    Einai mia stash zwhs, opoy den epibarynei to periballon kai den symbalei sthn katastrofh toy ozotnos, dioti h paragwgh kreatos eleytherwnei aeria poy epidroyn sto ozon, kai katastrefei ton amazonio opoy epektinontai ta geladokopadia thw Brazilias poy exagwntai sthn Eyrwph kai alloy…Ayta kai alla epixhrhmata analyontai sta videakia ayta poy tha htn kalo na htan metafrasmeno alla mono blepontas apo to 2o meros kai meta katalabaineis ti symbainei…
    Edw kai panw apo mhna den exw balei kreas sto stoma moy, kai ayto den egine me megales thysies, apla epelexa…
    Mia megalh agkalia psilikatzoy moy..

  40. omadeon said

    Καθώς η ελληνική κοινωνία ωριμάζει, αρχίζει να υιοθετεί ΟΛΑ τα λάθη, τις ακρότητες και τις «πολιτικές ορθότητες» άλλων δυτικών κοινωνιών. Μία από αυτές είναι εκείνη που ορθώς κριτικάρεις, χ-ψι.

    Δεν είμαι χορτοφάγος, αλλά προσπαθώ να τρώω λιγότερο κρέας (καθαρά για λόγους υγιεινής). Κάτι άλλο ακόμη, που πολύ λίγος κόσμος ξέρει, για τις «βιολογικές τροφές» (όπως ονομάζονται) είναι ότι οι περισσότερες είναι αποτέλεσμα… οικολογικής ληστείας σε βάρος του γόνιμου χώματος (π.χ. από πλαγιές βουνών) που το… κλέβουν κανονικά μερικοί επιτήδειοι «καλλιεργητές βιολογικών τροφίμων» για τα λαχανικά τους, και οι τοποθεσίες από όπου πήραν το χώμα φτωχαίνουν σε φυσικά συστατικά. Η μόνη μέθοδος βιολογικής καλλιέργειας που αποφεύγει εντελώς αυτή την καταστροφή λέγεται «perma-culture» και την εφεύρε ένας Αυστραλός καλλιεργητής, ο Mollison. Συνίσταται σε κατασκευή περιβάλλοντος που είναι αυτόνομο και αυτο-τροφοδοτούμενο οικοσύστημα, όπου ακόμη και οι ανθρώπινες ακαθαρσίες ανακυκλώνονται αντί να πετιώνται. ΠΟΛΥ δύσκολο να φτιαχτεί κάτι τέτοιο, ιδίως σε χώρες με τόση άγνοια όπως η Ελλάδα.

    Η ευαισθησία σου Αλχημιστή είναι σε όλα σεβαστή, αλλά υπάρχουν και οι «θρησκόληπτοι» που βρήκαν στη χορτοφαγία έναν ακόμη τρόπο να εκφράζουν τη στενομυαλιά τους. Πολύ συχνά δεν είναι τόσο σημαντικό αυτό που κάνεις όσο ο ΤΡΟΠΟΣ και η ΠΡΟΘΕΣΗ που το κάνεις.

Σχολιάστε

 
