X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

“ISTORIKI MNIMI…

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιουνίου 11, 2007

…SIMAINEI KAT ARXIN “GLOSSA” K. YPOURGOS!”

“Ayti ti stigmi i nea genia,ektos elaxiston eksaireseon, ekdilonetai me enan oplismo tis takseos ton 1000 to poly lekseon,eno i diadiktyaki glossiki tous ekfrasi einai ta frixta ekeina «greaklish» pou tora diavazete.. ”

άντε ας το δεχτούμε αυτό…. πάμε όμως να δούμε το συμπέρασμα:

“Gi ayto oi neoi politikoi mas adynatoun na ftiaksoun ena syllogismo tis prokopis, kai anagazontai na diaxeirizontai ton petsino logo tis paroximenis politikis ekfrasis, eno ta syntaktika la8i tous kai oi miksobarbarismoi tous dinoune kai pairnoune stis tileoptikes tous «emfaniseis».”

Προφανώς οι παλιοί πολιτικοί μας που δεν αδυνατούν να φτιάξουν έναν συλλογισμό της προκοπής, διαχειρίζονται καλύτερα τον λόγο με αποτέλεσμα….:

“Κontologis, an den stiriksoume ti glossa mas stis neoteres genies, i istoriki mas mnimi 8a eksafanistei. Mazi, isos kai me o,ti allo simainei akoma, «ΕΛΛΑΔΑ».”

….να τιμούν δηλαδή την ιστορική μας μνήμη;;;;;;

Εντάξει κύριε Ιατρόπουλε, δεν σας αρέσει το μονοτονικό και τα greeklish, το σέβομαι. Αλλά οφείλετε να παραδεχτείτε ότι τα άψογα ελληνικά σας έχουν έλλειψη λογικής.

Φυσικά, μου επιβεβαιώνετε τις υποψίες μου πως αυτός ο ασύνδετος τρόπος σκέψης όντως σημαίνει ΕΛΛΑΔΑ.

Greeklish rulez.-


Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

21 Σχόλια to ““ISTORIKI MNIMI…”

  1. DCD said

    Δηλαδη, δηλαδη, εχμμμ… δηλαδη αν γραφουμε greeklish θα χασουμε την ιστορικη μας μνημη? Ε, ε? Πες μου! Θα σταματησουμε να σκοτωνομαστε και να φανατιζομαστε για τα ιστορικα θεματα που αφορουν τη καλη μας Ελλαδιτσα και τα προϊστορικα κρατη που ηθελαν να μας βρασουν και να μας φανε αντι να διδαχθουν? Και πες μου κατι ακομα. Θα εξαφανιστει και οτι αλλο ακομα σημαινει Ελλάδα?? Ελα, πλακα κανεις. Θα εξαφανιστει η δημοσιουπαλληλικη συμπεριφορα μας, η θρησκεια μας, η φιλοξενεια μας, η ευγενεια μας, ο μουσακας και το τζατζικι? Δεν αστειεύεσαι, έτσι?
    God damn! Greeklish rulez for sure filenada!!!!!

  2. ναι. και άμα οι πολιτικοί μιλούν στ΄αρχαία όλα τα προβλήματα θα λυθούν και ο λόγος τους δεν θα είναι πέτσινος/ξύλινος, θα γίνει ξέρωγω… κρεατένιος. kissez. 🙂

  3. DCD said

    Ε,ναι, καπως ετσι. Οχι πετσινος, πουτσινος. 😉

  4. Lina said

    kai pou na dei ta greeklish me anagramatimsus!!!

    =PPPP

  5. anlu said

    Δλδ εμείς (που γράφουμε σε ελληνο-εληνικά) είμαστε ορθά σκεπτόμενοι;;;;;

    Αει στο καλό σου! Γέλασα Δευτεριάτικα! 😉

  6. paidakia kalo to blogging (poly to fxarisththika shmera) alla prepei na epistrepsw sthn douleia. See u laser! 😀

  7. natassaki said

    Καλά, τώρα βρήκα χρόνο να διαβάσω το κείμενο του Ιατρόπουλου και φρίκαρα! Ούτε κι εμένα δεν μου αρέσουν τα greeklish,αλλά τα προτιμώ αν είναι να διαβάζω κείμενα σαν αυτό ή σαν τους λόγους της «κυρίας υπουργού» ή των υπόλοιπων…Είναι εύκολο να καταδικάζουμε κάτι που δεν ξέρουμε ή δεν μας εκφράζει, και να μην προσπαθούμε να βρούμε την αιτία του προβλήματος της γλωσικής φτωχειας των νέων!(που δεν είναι και τόσο τραγική όσο λένε, αλλά…)
    Δεν ξέρω, σίγουρα σηκώνει πολλή συζήτηση το θέμα.

  8. vangelakas said

    έλα ρέ… Υπέρ τού πολυτονικού ο Ιατρόπουλος; Μάλιστα…

  9. passer by said

    Πείτε μου οτι δε διάβασα αυτό που διάβασα!

  10. ethanandthecity said

    klassiki neoelliniki logiki: oti den antilamvanomai to stilitevw
    kai nai apantisa skopima se greeklish 😛

  11. tsopanis said

    Ελληνισμός εστι το καθ’Έλληνας διαλέγεσθαι, τουτέστι το ασολοικίστως και αβαρβαρίστως διαλέγεσθαι. => Ετυμολογικόν το Μέγα

    Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου => Ελύτης

    Έπαινος γαρ της φωνής η κυριολοξία => Μ. Ψελλός

    Οι ευρωπαϊκές γλώσσες φαίνονται ως διάλεκτοι της Ελληνικής => Wandruska [Καθηγητής Πανεπιστημίου Βιέννης]

    Πρώτος τοίνυν ην ο Παλαμήδης ο αρξάμενος ευρίσκειν τα ελληνικά γράμματα => Θεοδόσιος Γραμματικός

    Είθε η Ελληνική γλώσσα να γίνει κοινή όλων των λαών => Βολταίρος

    ολόκληρη η ιστορία της ευρωπαϊκής σκέψεως είναι μια σειρά υποσημειώσεων στον Πλάτωνα => Whitehead

    Tη γλώσσα μου έδωσαν Ελληνική· το σπίτι φτωχικό στις αμμουδιές του Ομήρου. Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου. => Οδυσσέας Ελύτης

    Η ελληνική κλασσική γλώσσα όργανον αποτελεί της διαμορφώσεως του ανθρώπινου νοός τε και εργαλήιον δοκιμασμένον του ποιείν τους ανθρώπους σκεπτόμενους τε και κριτικούς…Η ελληνική κλασσική γλώσσα υπήρξε η κατεξοχήν επιστημονική γλώσσα εν τη Ευρώπη…Δει δε αναλαμβάνειν το παγκόσμιον ανθρωπιστικόν πνεύμα του ευρωπαϊκού πολιτισμού. => Juan Jose Puhana Arza [Παγκοσμιο Γλωσσικο Συνεδριο, 1996)

    Από την Β’ πρόταση που κατέθεσαν οι Ισπανοί στο Ευρωπαϊκό Κοινωβούλιο, 1995
    «Απαιτεί από της Επιτροπής επεξεργάζεσθαι εν Πρόγραμμα Σπουδών της Κλασσικής Ελληνικής Γλώσσης και Παιδείας, αποβλέποντας αυτών εισαγωγήν, τουλάχιστον, εν πάσιν αναβαθμοίς της υποχρεωτικής εκπαιδεύσεως απάντων Κρατών Μελών δια των αντιστοίχων εκπαιδευτικών προγραμμάτων, ώστε η Ελληνική Γλώσσα όλων των ευρωπαίων κοινή γλώσσα γίγνηται.»

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Μελετώντας τον Όμηρο, γλωσσολόγοι και μη, αντιλαμβάνονται τον τεράστιο και αξεπέραστο γλωσσικό πλούτο, και το μόνο λογικό συμπέρασμα στο οποίο μπορούν να καταλήξουν είναι ότι για να φτάσει η Ελληνική γλώσσα σε τόσο υψηλά σημεία λογοτεχνικής έκφρασης θα έπρεπε να ομιλείται πάρα πολλά χρόνια πριν!!:
    «Ο μέγας ποιητής κατέχει ακένωτον ταμείον λέξεων και τοσαύτην ευχέρειαν όπως εικονίσει οιανδήποτε ιδέαν, ώστε η γλώσσα φαίνεται δούλη αυτού. Αλλ’ αυτός ο πλούτος των λέξεων μαρτυρεί, ότι πολύν χρόνον προ του Ομήρου η επική ποίησις διηνεκώς ησκείτο.» [Γ. Μιστριώτης, Μεγάλη Ελληνική Γραμματολογία]

    Η καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Irvine της Καλιφόρνιας Μαριάννα Μακ Ντόναλντ έχει χρηματοδοτήσει και συντονίσει ένα τιτάνιο πρόγραμμα καταγραφής του θησαυρού της Ελληνικής γλώσσης σε σύμπακτο δίσκο και διαδικτυακά, και περιλαμβάνει τα διασωθέντα έργα των αρχαίων Ελλήνων και Βυζαντινών συγγραφέων. Μέχρι στιγμής ο Θησαυρός της Ελληνικής Γλώσσης περιλαμβάνει πάνω από 6.000.000 πρωτογενείς ελληνικούς λεξιτύπους και άνω των 75.000.000 λημμάτων! [το πρόγραμμα συνεχίζεται..]

    Έχει υπολογισθεί ότι σήμερα χρησιμοποιούμε αυτούσιες περίπου 2.500 ομηρικές λέξεις στην καθημερινή μας ομιλία (νεότης, πατρίς, πελασγός). Άλλες όμως λέξεις έχουν παραφθαρεί και δύσκολα αναγνωρίζονται, αλλά συνεχίζουν να υπάρχουν στον λόγο μας. Υπάρχουν ακόμη Ομηρικές και Ησιόδεις λέξεις που διασώζονται στις δυτικές γλώσσες, ενώ στην Ελληνική έχουν σιγήσει και επανεισάγονται με την μορφή αντιδάνειου:
    Ένα τρανταχτό παράδειγμα είναι το Αγγλικό ρήμα KISS
    Λένε οι Αγγλοι «Kiss me»
    Λέει ο Αριστοτέλης «Κύσον με και την χείρα δος την δεξιά»
    Λέει ο Ομηρος «χαίρον η γαίη, κύσε δε ζείδωρον άρουραν»

    Σήμερα στην νέα Ελληνική το ρήμα ΚΥΝΕΩ δεν χρησιμοποιείται, αλλά υπάρχει η λέξη «προσκυνώ» = δηλ. σκήβω και φιλώ/ασπάζομαι!!

    Πλέον δεν ονομάζουμε την φωνή «ΑΥΔΗ», αλλά λέμε «έμεινα άναυδος»..
    Δεν χρησιμοποιούμε το ουσιαστικό «ΑΡΟΥΡΑ» για να αναφερθούμε στην γή, αλλά λέμε «αρουραίος» [και οι Αγγλοι λένε area, arable land..]
    Το ιμάτιο σήμερα δεν λέγεται «ΛΩΠΗ», αλλά λέμε «λωποδύτης»
    Το Ομηρικό ρήμα «κορέω» = φροντίζω, έδωσε στους Λατίνους το «curo» και σήμερα το γνωρίζουμε ως cure, curator – αλλά μας έχει έρθει πίσω ως αντιδάνειο «κάνω κούρα» και λανθασμένα νομίζουμε ότι η λέξη είναι λατινικής προελεύσεως.

    Η Ελληνική γλώσσα δεν είναι μόνο η πλουσιότερη σε λέξεις και έννοιες σε σχέση με άλλες γλώσσες του πλανήτη. Πολλές φορές δείχνει να αποτελεί και ένα πανίσχυρο νοηματικό κώδικα πολλαπλών επιπέδων εμβάθυνσης, που μόνο οι μυημένοι, οι ευφυείς μπορούν να κατανοήσουν και να καταλάβουν. Σαν ελάχιστο παράδειγμα αναφέρουμε τη λέξη ευφυής που χρησιμοποιήσαμε που δεν έχει καμία σχέση με τη λέξη έξυπνος όπως σχεδόν όλοι νομίζουμε. Ο ευφυής νους δηλώνει τον κάτοχο εκείνου του διανοητικού «τόπου» στον οποίο η κωδικοποιημένη πληροφορία θα βρεί πρόσφορο «έδαφος» για να αφομοιωθεί και να αποκοδικοποιηθεί εν τέλει. Πρόκειται για άτομα σκεπτόμενα με απελευθερωμένη σκέψη. Η λέξη έξυπνος από την άλλη, χαρακτηρίζει αυτόν ο οποίος βρίσκεται «εκτός υπό τον νου», αυτόν που δεν είναι ύπνος. Δηλαδή τον ενσυνείδητο, αυτόν που είναι κυβερνήτης του εαυτού του. Ενώ ο υποσυνείδητος είναι υπό την συνείδηση…είναι έρμαιο της επιβολής ξένης συνείδησης.

    Κάθε σύνθετη λέξη όταν χρησιμοποιείται, δημιουργεί στον εγκέφαλο την ανάλογη και κατάλληλη οργάνωσή του, δίνοντάς του την κατάλληλη πληροφόρηση. Επειδή όμως η πληροφόρηση αυτή δεν είναι πάντα συνειδητή, ο εγκέφαλος οργανώνεται ούτως ή άλλως για να τη δεχτεί. Ο εγκέφαλός μας λοιπόν οργανώνεται σε γλώσσα μηχανής είτε εμείς το κατανοούμε είτε όχι. Για αυτό ο Ελληνικός Λόγος, με τις αναρίθμητες σύνθετες λέξεις του, λειτουργεί σαν γλώσσα μηχανής η οποία έχει σαν σκοπό να οργανώσει τον εγκέφαλο που τη δέχεται και του αποδίδει ανάπτυξη και εξέλιξη.

    Το αποτέλεσμα που επιφέρει η δύναμη του λόγου, καλό ή κακό, εξαρτάται από το ήθος αυτού που τον χρησιμοποιεί. Ο Πλάτωνας, ο Σωκράτης κ.α. στις διαδασκαλίες τους χρησιμοποιούσαν το λόγο σαν διανοτητικό πρόγραμμα ίασης, διότι οι λέξεις που λέγανε είχαν σαν σκοπό να απελευθερώσουν την ανθρώπινη συνείδηση και να προτρέψουν τη διάνοια που τις δέχεται, να εξελιχθεί και να δημιουργήσει τη δική της σκέψη. Μήπως αυτός είναι και ο λόγος που τότε οι σοφοί δεν χρειάζονταν να παραθέτουν βιβλιογραφία για να ενισχύουν τις θέσεις τους και τις φιλοσοφίες τους, πράγμα που δεν νοείται στις μέρες μας? Σήμερα δεν υπάρχει περίπτωση να εκφράσουμε μια δημιουργική άποψη εκ του μη ασφαλούς, χωρίς να παραθέσουμε την απαραίτητη βιβλιογραφία που θα πιστοποιεί και θα ενισχύει την άποψή μας. Πόσο δημιουργικό είναι όμως αυτό? Πως θα ξεφύγουμε από την δύσκολη αυτή κατάσταση όπου ο σημερινός «σκεπτόμενος» δεν είναι τίποτα άλλο από αναμεταδότης σκέψεων κι όχι δημιουργός? Τι πρέπει να κάνουμε για να σταματήσουμε να είμαστε φορείς της ξένης σκέψης? Πρέπει απλά να μάθουμε να μελετάμε το Πλάτωνα, το Σωκράτη και να απελευθερώσουμε τη διάνοιά μας από όσα μας λένε οι άλλοι, χωρίς να τα απορρίπτουμε κατ’ ανάγκη, και να δημιουργήσουμε τη δική μας σκέψη. Πως λοιπόν μπορούμε να το καταφέρουμε αυτό? Απλά, μαθαίνοντας να ελέγχουμε και να χρησιμοποιούμε αυτό που ονομάσαμε «γλώσσα μηχανής» , δηλαδή τον Ελληνικό Λόγο. Αυτή (η γλώσσα μηχανής), θα διακινήσει όλες τις δυνατές έννοιες που θα καταχωρηθούν στον εγκέφαλό μας προς επεξεργασία. Η επεξεργασία αυτή γίνεται ανάλογα με τη δυνατότητα που έχει αποκτήσει, που έχει εκπαιδευτεί η συνείδησή μας να εκβαθύνει και να αποκοδικοποιεί. Εάν π.χ. μια μη εκπαιδευμένη συνείδηση έρθει σε επαφή με την έννοια «σε ενδιαφέρουσα» το μόνο που θα αντιληφθή είναι ότι μια γυναίκα είναι έγκυος. Στην άλλη περίπτωση όμως, η εκπαιδευμένη συνείδηση θα αντιληφθή ότι το σώμα της συγκεκριμένης γυναίκας είναι «εν Διός(δυο) φέρουσα», δηλαδή σε κατάσταση διαχωρισμού, από ένα σώμα που ήταν σε δύο.

    Η σωστή χρήση λοιπόν του Ελληνικού Λόγου, κάνει τη διάνοια να οργανώνεται ορθά, δίνοντάς της την ιδιότητα αφ’ ενός να εντάσσεται ομαλά στη ροή των πραγμάτων, αφ’ ετέρου να διεισδύει πέρα από αυτά που φαίνονται σε αυτά που υπ-άρχουν, σε όσα υπόκεινται υπό Αρχήν, δηλαδή στο Είναι των πραγμάτων και όχι στο φαίνεσθαι αυτών. Είναι αναγκάιο λοιπόν η συνείδησή μας να φτάσει σε εκείνο το σημείο που θα αναλύει τη πληροφορία και θα φτάνει στο βάθος των νοημάτων που μπορεί να κρύβει μια λέξη, μία φράση ακόμα και μία εικόνα. Ας αναλογιστούμε τον αμύητο που βλέπει έναν αρχαίο ναό, σαν ένα απλο κτίσμα. Στον μύημενο όμως ο ναός αποκαλύπτεται και του μιλάει μέσα από τη γεωμετρία του, το σχήμα του, το μέγεθός του.

    Μέσα από την Drymonia… Lykos.

  12. j95 said

    τι ατελείωτες μαλακίες τα παραπάνω.

  13. penguin_witch said

    Έζησα να δω και σπάμ γλωσσαμυντορικό, με τρυφερά κομματάκια ελληνογλωσσικού μύθου (Τα εβδομηνταπέντε εκατομμύρια ελληνικές λέξεις – η ελληνική σαν γλώσσα μηχανής υπολογιστών*). Σερβίρεται με παπαρδέλες Τζιροπούλου και φρέσκια σάλτσα Ελύτη. Προσοχή, η ταυτόχρονη κατανάλωση διαλόγων Σολωμού μπορεί να προκαλέσει σοβαρότατες αλλεργικές αντιδράσεις (βήχα, ναυτία, φλύκταινες)…

    *αχ, θέλω να σκίσω το πτυχίο μου…

  14. Καλημέρα,
    όταν διαβάζω κείμενα τέτοιου περιεχομένου, ‘χάνουμε τη γλώσσα μας… χάνουμε την ταυτότητά μας… ο Μακρυγιάννης χρησιμοποιούσε τόσες χιλιάδες λέξεις, οι σημερινοί νέοι μόνο μερικές εκατοντάδες…’ κτλ κτλ, θυμάμαι το εξής: παρακολουθούσα πριν από μερικά χρόνια την εκπομπή του Μπαμπινιώτη ‘Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική…’ Είχε αφιέρωμα στη λεξιπενία των νέων και βγήκε ένας δημοσιογράφος στο δρόμο να ρωτήσει τη γνώμη του κοσμάκη. Τελευταία που ρωτήθηκε μία μεσήλικα κυρία που καθόταν σε ένα παγκάκι. Την πλησιάζει ο δημοσιογράφος και της βάζει το μικρόφωνο στο στόμα:

    -Τι έχετε να πείτε για την λεξιπενία των νέων;
    -Λεξιπενία; Τι είναι αυτό;
    -Πως οι νέοι σήμερα χρησιμοποιούν πολύ λίγες λέξεις
    -Α ναι, βέβαια…

    Και μία παρατήρηση. Διάβασα ολόκληρο το κείμενο του Ιατρόπουλο. Φαίνεται πως κάποιο γραμμάτειο θέλει να ξεπληρώσει ή εποφθαλμιά κάποια θέση στο υπουργείο, γιατί ξεχείλισε ο κομπιούτορας από το το πολύ το γλείψιμο στην υπουργό. Λέτε να είναι θαυματουργή η οθόνη μου και να δακρύζει;
    Καλή σας μέρα
    Υ/Α

  15. vangelakas said

    Πάντως ο κοχλιώδης χαβαλές προκύπτει όταν «ελληναράδικες» απόψεις εκφράζουν ξένοι. Τί κρίμα πού δέν μπορούμε ρέ κάτσο μου νά καταχωρήσουμε στίς δέλτους τής ΕΠΕΝ τόν Βολταίρο…

    (Α ρέ ΕΠΕΝάρα! Τί θυμήθηκα τώρα… Τί ΛΑΟΣ καί μ*λ*κείες!)

  16. penguin_witch said

    Ο Βολταίρος δηλαδή δεν θα μπορούσε να λέει μαλακίες επειδή τον βόλευαν ιδεολογικά; Εδώ κωλόγλειφε την Αικατερίνη την μεγάλη (ανδροφάγο) και τον Φρειδερίκο…
    Δεν είδα πάντως κανένα φυσικό να υπερασπίζεται την αλχημεία επειδή ο Νεύτωνας ήταν και αλχημιστής και καβαλιστής, ούτε κανέναν αστρονόμο να παίρνει σοβαρά την αστρολογία επειδή ο Κέπλερ εκτός απο αστρονόμος ήταν και αστρολόγος.
    (*όχι μαλάκα μου, ψυχαναλυτής του καναπέως δε θα γίνω… no ad hominem here… no ad hominem here…*)

  17. vangelakas said

    Ε;

  18. vangelakas said

    Πώς τυχαίνει όμως νά έχουν περίοδο κάποιες προσωπικότητες κατά τήν έκφραση απόψεων όταν αυτές, δέν μάς βολεύουν…

    Προσωπικότητες οι οποίες κατά τ’άλλα βρίσκονται στόν όλυμπο τής εκτιμήσεώς μας γιά κάποιες άλλες θέσεις. Τίς οποίες κάνουμε κέφι κι ώς έκ τούτου δέν είναι παπαριές!

  19. j95 said

    Η pw σου λέει ότι μόνο και μόνο επειδή το είπε ο Βολταίρος, αυτό δε σημαίνει ότι δεν είναι μαλακία.

    Προσθέτω εγώ: μόνο και μόνο επειδή μιλάει με καλά λόγια για τους αρχαίους Έλληνες αυτό δε σημαίνει ότι το σκεπτικό είναι ελληναράδικο.

    Ο ευρωπαϊκός επεκτατισμός αγιοποίησε και εξύψωσε τον ελληνικό πολιτισμό (δηλαδή τις μισές του ρίζες) με κύριο σκοπό να έχει να παρουσιάσει μια πειστική δικαιολογία για τους «εκπολιτισμούς» των αποικιών.

    Το ότι κάποια στιγμή προέκυψαν κάτι πονηρόβλαχοι στη ΝΑ Ευρώπη που νομίζουν ότι το όλο παραμύθι εξυψώνει κατ’ οιονδήποτε τρόπο τις φάτσες τους, είναι μάλλον κωμικοτραγική παρενέργεια. Ο Βολταίρος πιθανότατα θεωρούσε τον εαυτό του πολύ πιο «Έλληνα» από οποιονδήποτε κάτοικο της Ελλάδας στην εποχή του. Και ξέρεις κάτι; Είχε απόλυτο δίκιο.

  20. vangelakas said

    Σαφώς καί δέν αποκλείεται νά είναι μαλακία κάτι βολταίρειο, εξάλλου στήν προκειμένη περίπτωση, ευχή εξέφραζε ο άνθρωπος, δέν παρέθεσε τόνους επιχειρημάτων υπέρ τής μιάς θέσης γιά νά αποστομώσει κάποιους π.χ..

    Τό «είθε η ελληνική…» μπλά μπλά όπως εκφράζεται όμως, θυμίζει πάρα πολλούς ημέτερους τούς οποίους μέ χλεύη μνημονεύουμε. Οι γνωστοί Ελληναράδες κλπ κλπ κλπ.

    Ο Βολταίρος θυμίζει τούς γιά τά βελανίδια επιμένοντες έλληνες. Έτσι μού φαίνεται ρέ παιδί μου, αυτήν τήν αίσθηση μού δίνει. Ο Γεωργαλάς π.χ. κάτι τέτοια γράφει στήν αγαπημένη μου σειρά περί ριζών.

    Οι πονηρόβλαχοι τής περιοχής μας, μπορεί περατωθείσης μιάς κτηνοβασίας νά βαυκαλίζονταν επειδή είχαν τόν Σωκράτη πρόγονο, υπάρχει όμως μιά άλλη κατηγορία ελλήνων πού χρησιμοποιεί αυτές εξυφωτικές εκφράσεις ξένων πρός ιδία χρήση. Προσωπικά τίς χρησιμοποιώ, τίς ανακαλώ όταν ακούω «σοφίες» γιά όλοι ίσοι π.χ. γιά ισότητα καί σχετικά.

  21. vangelakas said

    αυτές τίς εξυψωτικές ήθελα νά γράψω…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: