X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

SIMILIA SIMILIBUS CURENTUR

Posted by Constantina Delimitrou στο Μαΐου 24, 2007


Η διπλή τυφλή κλινική δοκιμή απαιτεί να χορηγείται το ίδιο φάρμακο σε όλους τους ασθενείς, πράγμα το οποίο δεν συμβαίνει στην ομοιοπαθητική, η οποία θεωρεί τον κάθε ασθενή ξεχωριστό και θεραπεύει τη δική του νόσο. Έτσι, δεν είναι εύκολο να υπάρξουν διπλές τυφλές κλινικές δοκιμές. Υπάρχουν όμως μελέτες που καταδεικνύουν την αποτελεσματικότητα των ομοιοπαθητικών φαρμάκων”. Πηγή.

Εξπλανασιόν: Αν δηλαδή κάποιος έχει σύφιλη, η δικιά του σύφιλη δεν θα είναι ίδια με κανενός αλλουνού τη σύφιλη, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να τεστάρουν τα αποτελέσματα των φαρμάκων.

Αφού όμως η κάθε σύφιλη δεν μοιάζει με κανενός αλλουνού, πώς δηλαδή ξέρετε ότι πρόκειται για σύφιλη και όχι ας πούμε, για βαριά κατάθλιψη με ολίγο από aids και τρία καβλόσπυρα?

Και αφού δεν είναι ίδιες οι νόσοι, πώς γίνεται και τα συμπτώματα μοιάζουν τόσο διαολεμένα μεταξύ τους;

p.s. Και για να ρωτήσω και τίποτα τσι προκοπής… και αφού τα όμοια θεραπεύουν τα όμοια (σε ελάχιστες δόσεις) αν δίνω κάθε μέρα σε έναν ομοιοπαθητικό γιατρό ομοιοπαθητικά φάρμακα, πότε θα γίνει συμβατικός γιατρός; 😀


Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

64 Σχόλια to “SIMILIA SIMILIBUS CURENTUR”

  1. Idάκι said

    Εξαίρετον. Η μοναδικότητα θα μας φάει και το ξέρουμε😉

    Φιλιά Κωνσταντινούλα.

  2. artanis said

    Η ερώτηση στο υστερόγραφο είναι όλα τα λεφτά!!!
    Προσφέρεται κανείς ομοιογιατρός για πειραματόζωο;;;😀

  3. 😀 Ta espases!

  4. Πάντως, δεν μπορεί να πει κανείς ότι δεν είναι συνεπείς… Όσο πιο πολύ αραιώνουν τα ιατρικά τους δεδομένα με μεταμοντέρνα άμπρακατάμπρα, τόσο πιο σπουδαίοι γιατροί θεωρούν ότι γίνονται και όσο πιο λίγες οι περιπτώσεις ίασης, τόσο πιο αποτελεσματικές θεωρούν τις θεραπείες τους😉

  5. cyrusgeo said

    Α, Κωνσταντίνα, θα σε μαλώσω — ξέχασες πως όλες οι ασθένειες αποτελούν εκδηλώσεις «ενεργειακού ελλείμματος»;

    Μήπως πρέπει να τραβήξεις ένα μαστεράκι στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου;

  6. Και όμως ξέρω γιατρό που έχει τελειώσει κανονική ιατρική και τώρα εξασκεί την ομοιοπαθητική..

    Γίνεται τελικά και το ανάποδο ε?

  7. Cyrus, καθόλου δεν ξέχασα. Αυτοί τα μπέρδεψαν. Αν υποθετικά και οι δυό χάσουμε από δυό κιλά ενέργειας, λογικά θα θεραπευτούμε με τον ίδιο τρόπο. Άρα η ασθένεια θα έπρεπε να λεγόταν ας πούμε, δυό-κιλά-να-τ΄-αφήσω και όχι δερματίτιδα, σύφιλη ή δεν ξέρω γω τι. Έχουν λοιπόν πάρει ορισμούς ασθενειών της κλασσικής που δεν παραδέχονται με τίποτα – και το ομολογούν – για να τις θεραπεύσουν με τον τρόπο που εκείνοι παραδέχονται.

    Είναι σαν να έχεις μια ελιά, να χτυπάς τον κώλο σου κάτω ότι είναι μουσμουλιά και απ΄την άλλη να ρίχνεις μουσμουλοφυτοφάρμακα για τον δάκο. Καπίτο? 😀

  8. Κάποτε γνωστή μου έκανε ομοιοπαθητική για να ξεπεράσει χυλοπίτα που είχε φάει…,φαντάζεστε τον τρόπο.
    Ρίξαμε πολύ γέλιο.

    χωρίς πλάκα σε τι κόσμο ζούμε ρε?

  9. @κατερίνα
    Καταλαβαίνω τον νεο γιατρό που θ’αναγκαστεί να βουτήξει τα χέρια του στα εναλλακτικά σκ@τ@ για να επιβιώσει, με την ανεργία και τις απίστευτες αναμονές για ειδικότητα.
    Το φαινόμενο είναι απο ότι φαίνεται διεθνές αν κρίνω απο τια αναφορές ένος αμερικανού γιατρου-blogger:
    http://scienceblogs.com/insolence/2007/02/alternative_medical_income_or_woo_pays.php

  10. «Και όμως ξέρω γιατρό που έχει τελειώσει κανονική ιατρική και τώρα εξασκεί την ομοιοπαθητική..»

    Εγώ να δεις φιλενάδα πόσους ξέρω που είτε έχουν άμεση ανάγκη από φράγκα, είτε την είδαν χίπιδες και κβαντοζέν ταυτόχρονα ώστε μόνο η ομοιοπαθητική μπορεί να τους χωρέσει. 🙂

  11. Penguin kaloooo «woo pays the bills»!!! 😀

  12. Τα ομοιπαθητικά μας μάραναν!Εδώ καταπείνουμε τόνους συμβατικών φαρμάκων κάθε μέρα!
    Ρε εσείς,δεν καταλαβαίνω την γαμημένη την μανία του ΄Ελληνα να του γράφει ο γιατρό φ’άρμακα τα έχει δεν τα εχει ανάγκη!
    Αν δεν γράψει δεν είναι καλός γιατρός.

  13. Περιπτερού, έλα μου ντε! Καλωσήρθες (πρώην) συναδέρφισσα! 😀

  14. Γέλασα με το post σου, και το είχα ανάγκη! 0:)))))

    Ομοιοπαθητική. Έχει μέσα το «παθαίνω».

    Αν δεν πάθεις, δε θα μάθεις!🙂

  15. Domino said

    Το ps με ισοπέδωσε…

    Το ομοιοπαθητικό φαρμακείο απέναντι δουλεύει μέρα νύχτα…

  16. aa-duck said

    Η ερώτησίσ σασ, αγαπητή, με κάνει link μερικά χρόνια πριν, σε μαγαζί της παραλιακής (back then) -Ιουλιέττα το λέγανε; Μοντέγοι; Καπουλέτοι; Δεν Θυμάμαι- όπου ένας όμοιος αλλά όχι παθητικός τραγουδούσε: «Ο έρωτας με έρωτα περνάει». Φοβούμαι βέβαια πως αυτός ο (back then) νέος εννοούσε έλα να σε κάμω μια ξεπέτα να ξεχάσω τη Φλωρέττα.
    Αλλά παραστράτησα (από το ποστ).

    Στο γραφείο μας έχει έρθει ένα καινούργιο σκατό (ανίψι του δεξιού χεριού του αφεντικού) και πολύ βλαμμένο και πουλάει πολύ ξυπναδιλίκι. Με το που έφτασε άρχισε να κάνει παρέα με τον πιο ρούφους του άλλου αφεντικού και όλο πάνε για γέλια και τσιγάρο στο WC. Αυτοί που είναι όμοιος με όμοια έχουν καμιά ελπίδα να αλληλοεξουδετερωθούν; Ερωτώ!
    Ξανά παραστράτησα (από το ποστ)

    Θέλω να λιώσω ολίγα κιλά. Αν ρίξω κανά-δυο πίτσες σε οικογενειακό μέγεθος με φιλαδέλφεια κραστ ΟΜΟΥ με μακαρονάδες φούρνου και γαλακτομπούρεκα από το Κοσμικόν, έχω ελπίδα να λιώσω ό,τι συσσώρευσα πριχού; Γιατί λίπος στο λίπος όμοιο δεν είναι;

    Αντεπάααλιιιι (από το ποστ)

    οκέι οκέι οκέι οκέι, μη δείρεις!.. Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με το άθλημα, αλλά μου έφερες μερικές χαρούμενες σκέψεις.

    Τενσ! και Τενκσ!

  17. Γενικά η ιατρική στηρίζεται πολλές φορές στην ενεργοποίηση των μηχανισμών του οργανισμού μέσω «ομοιοπαθητικών» μεθόδων. Αδρανοποιημένος ιός ενεργοποιεί την άμυνα στον ενεργό ιό. Το μεγάλο μυστικό είναι στο «αδρανοποιημένος». Η ομοιοπαθητική πάλι στηρίζεται στο ότι ο οργανισμός έχει την δυνατότητα να αύτο-ιαθεί ούτως ή άλλως. Το τραβά όμως από τα μαλλιά και φυσικά αφού «επιτύχει» ίαση όσων ούτως ή άλλως θα θεραπευόταν (στον ίδιο χρόνο) χωρίς την ομοιοπαθητική, κοροϊδεύει τον κόσμο λέγοντας πως είναι ικανή να θεραπεύσει «πάσαν νόσον και μαλακίαν».
    Σε μια κοινωνία όμως που οι γιατροί άρχισαν το promotion φαρμάκων, οδηγώντας στην καταστροφική πολυφαρμακία, με μόνο στόχο το κέρδος, και ταυτόχρονα το marketing παίζει τον μοναδικό ρόλο χειραγώγησης της μάζας, είναι λογικό να ξεφυτρώνουν οι κομπογιαννίτες ως αντίβαρα της πολυφαρμακίας…😦

  18. BeBe said

    Ακούω συνεχώς από γνωστούς και φίλους την ατάκα «Ρε, ξέρεις τι θαύματα κάνει η ομοιοπαθητική»; Δεν θέλω να μπω σε χωράφια ξένα,άγνωστα για μένα και να το παίξω ειδήμων, αλλά πραγματικά η απορία σου στο υστερόγραφο είναι άξια σκέψης…
    Μου έφτιαξες τη μέρα με γέλιο🙂
    Καλημέρες

  19. xBerliner said

    @ Darthiir the Abban
    guess what
    Η ομοιοπαθητική δεν αποδέχεται τα εμβόλια.
    Υπάρχουν στην Αθήνα (που ξέρω περιπτώσεις) γιατροί της αυτής κλίκας οι οποίοι υπογράφουν ότι τα παιδιά έκαναν τα απαιτούμενα εμβόλια (τυπικά για να εγραφεί το παιδί στο σχολείο πρέπει να έχει κάνει κάποια εμβόλια) χωρίς φυσικά να έχουν κάνει τίποτα. Αν τώρα το αγοράκι σε 20 χρόνια «κολλήσει» μαγουλάδες (σε μεγάλη ηλικία είναι επικύνδινες για τους άντρες) ποιον πρέπει να μυνήσει, τη μάνα του και τον πατέρα του ή το «γιατρό»?

  20. Να πούμε και το άλλο: «Αν οι ομοιοπαθητική ιατρική και τα ομοιοποαθητικά φάρμακα ήταν αυτό που ισχυρίζονται ότι είναι, σιγά που η κανονική ιατρική και οι φαρμακευτικές εταιρείες θα τ’ άφηναν στους ομοιοπαθητικούς…»

  21. triaina said

    @ AaDuck

    Ρε συ… Ρε ακόμα δεν μπορώ να γράψω δυο λόγια και δεν ξέρεις πόσες ώρες προσπαθώ.
    Έχω ψοφήσει στα γέλια μ’ αυτά που γράφεις. Νασαι καλά, πονάω απ’ τα γέλια αααααχαχαχα ρε χαμένο… Ούτε τώρα μπορώ να γράψω, συγγνώμη κιόλας χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα ρεεε χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα αααααα χαχαχααχαχα ουουου χαχαχαχαχαχαχαχαχα. Πρώτο των πρώτων!!!

  22. Η απάντησή μου xberliner θα ήταν απλή: Την πολιτεία που επιτρέπει το δικαίωμα της εκμετάλλευσης

  23. zaphod said

    To ps όλα τα λεφτά!!
    Πλάκα πλάκα ο ανθρώπινος οργανισμός έχει κάποιες δυνατότητες αυτοΐασης μέσω placebo ή δεν ξέρω και γω τι άλλο. Τόσα «θαύματα» αγίων δεν μπορούμε να πούμε πως ΔΕΝ έγιναν ΟΛΑ! Από εκεί όμως (αυτοΐαση) μέχρι να πιστέψουμε πως όντως μας έκανε καλά ο Άι Χαραλάμπης, η ομοιοπαθητική, η Σαϊεντεολογία, η μαλακία που μας δέρνει ή ό,τι άλλο, ο δρόμος είναι (πολύ) μακρυά!

  24. ggk said

    Χαχαχαχαχαχαχαχαχα… τέλειο το p.s.!!

  25. harisheiz said

    Χεχε… Εκτός από τα ομοιοπαθητικά φάρμακα υπάρχουν και τα placebo, κοινό σημείο των δύο ότι μετατρέπουν τους κατα φαντασίαν ασθενείς σε κατά φαντασίαν θεραπευθέντες! Η βλακεία πάντως είναι ανίκητη, χρόνια και ανίατη! Δεν βγαίνει ούτε με εγχείρηση!

  26. dimitris-r said

    Σε συνέχεια του προηγούμενου ποστ αγαπητή να υποβάλω κι εγώ ένα ερώτημα («να ρωτήσω και τίποτα τσι προκοπής…» δηλαδή), δεν μιλάμε για πνευματική σύφιλη, έτσι;
    Αυτή σας το διαβεβαιώ δεν θεραπεύεται με τίποτα!
    Ανίατη, λέμε!

  27. m13 said

    xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxxaxaaxxaxaxaaxax tha mas skotwseis kamia mera!

    teleio!

  28. j95 said

    Και πρώτα απ’ όλα η διπλά τυφλή κλινική δοκιμή δεν απαιτεί κάτι τέτοιο. Απαιτεί απλά τόσο οι ασθενείς όσο και οι γιατροί να μην ξέρουν αν αυτό που δίνεται είναι κανονικό φάρμακο ή placebo.

  29. tsaperdona said

    giati ….ti exoun ta kavlospira????

    polla filia

  30. Patsiouri said

    Α χα χα χα, όσο πάς και παίρνεις τα πάνω σου μικρή!

    Λυπάμαι φίλοι μου της ομοιοπαθητικής, αλλά ώς παθούσα ένα θα σας πώ! Οι φρικτοί πόνοι που αισθάνεται από ένα υπαρκτό πρόβλημα ένας νορμάλ και μή φαντασιόπληκτος άνθρωπος, μόνο με τη συμβατική ιατρική ανακουφίζονται, Βερυ σορρυ!!

    Κατα τ’άλλα συμφωνώ απόλυτα με το Zaphod για τα φαινόμενα αυτοίασης, καθώς και με την περιπτερού, είναι ακριβώς σάν τον τρελλό που νομίζει πως είναι ο Ναπολέων, όσο τον αποκαλείς «Μεγαλειότατο» τόσο θα συνεχίζει!

    Επειδή περνάω κι εγώ το δράμα μου,και δέ φτάνει αυτό, μίλησα και στο τηλ. με μία βλαμμένη πρώην συνάδελφο που έχει πάθει κατάθλιψη και δέ βγαίνει ένα μήνα έξω γιατί έχει ένα σταφυλοκοκκάκι στο μάγουλο και άν κάνει λέιζερ μπορεί να της μείνει μία γουβίτσα όμοια μ’αυτή του καβλόσπυρου και δέν την αντέχει αυτή την τραγωδία, ας μή συγχιστώ άλλο!

    Απλά όταν βγώ από το σπίτι με το καλό θα την χειρουργήσω στα τέσσερα και μετά θα τη βάλω να γλείψει την τομή μου, ώρες, με το πιστόλι στον κρόταφο, ίσως το σάλιο της είναι ιαματικό και μπορέσω κι εγώ η καημενούλα ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΝΑ ΣΚΆΣΩ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΊΑ ΧΩΡΊΣ ΝΑ ΦΡΙΚΆΡΩ ΜΕ ΤΟ ΓΚΡΈΜΛΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΚΟΥΒΑΛΆΩ ΠΆΝΩ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΈ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΤΟΥ ΚΆΝΩ ΚΑΙ ΠΛΑΣΤΙΚΉ!

    ΑΕΙ ΣΙΧΤΊΡ!

  31. An-Lu said

    Α καλαααααα….ιατρική που μου λέει να ΚΟΨΩ ΤΟΝ ΚΑΦΕ είναι ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ!
    Το καταλάβατε ή να κάνω και κακά😉

  32. zoaki said

    an kai kapoioi diadidoun oti giatreutikan, teino na pisteuo oti tha ginontan kala etsi kai allios xoris ta matzounia pou piran apo tous omoiopathitikoys…

  33. Idάκι said

    Επέστρεψα, έχοντας διαβάσει μπόλικα από τα κείμενα του http://scienceblogs.com/insolence που έδωσε η αγαπητή Πιγκουίνα Μάγισσα παραπάνω… ο τύπος είναι άπαιχτος και τα λέει όπως ακριβώς τα σκέφτομαι αλλά με αποδείξεις. Διαβάστε τον, όποιοι νομίζετε ότι η ομοιοπαθητική έχει σοβαρές προτάσεις… και αν συνεχίσετε να είστε σίγουροι χωρίς δικές σας χειροπιαστές αποδείξεις… ε τι να πω!!

    Κωνσταντίνα, πάλι μας ανοίγεις τα μάτια😀

  34. Σκορπιός said

    Ουδεμία επιστημονική τεκμηρίωσις υπάρχει για την ομοιοπαθητική.Έχουν γίνει πολλαί προσπάθειαι τόσον από θιασώτες της, όσον αντίθέτους με αποτελέσματα αποκαρδιωτικά για την αποτελεσματικότητα της. Πιστεύω ότι οποίος έχει πρόβλημα και καταφεύγει εις τους αγύρτας οι οποίοι την ασκούν,ας μέμφονται εαυτούς την ώρα του ισολογισμού

  35. Domino said

    Επανέρχομαι γιατί θυμήθηκα ένα φιλαράκι μου που παιδεύεται με τον ώμο του 1 χρόνο και κατρακύλησε στα ομοιπαθητικά. Ενώ στη αρχή έλεγε ότι κάνουν δουλειά τώρα είναι πάλι σκατά.

    Βέβαια δεν τα κατηγορεί. Δεν μπορώ να το καταλάβω.

    Πάω να μαζέψω μαντζουράνα να την πουλήσω σαν «Fytoxaxlex» από το μακρινό Περού.

    Αλλά αλήθεια, το ps είναι όλα τα λεφτα!!!!😀😀

  36. Βάνος Παπαδημητρίου said

    Ο μόνος τρόπος για να κριθεί η ανάγκη της άσκησης της ομοιοπαθητικής είναι ο εκ του αποτελέσματος. Όλα τα άλλα είναι είναι μικρής σημασίας.
    Γι αυτό προτείνω να μη βγάζει κανείς συμπεράσματα εκτός εαν έχει σημαντική εμπειρία για την αποτελεσματικότητα της.
    Υπάρχουν κλινικές μελέτες σχετικά με την ομοιοπαθητική θεραπεία οι οποίες είτε είναι πολύ μικρού μεγέθους είτε διεξάγονται λάθος. Χρειάζονται σαφώς περισσότερα δεδομένα προκειμένου να οδηγηθούμε σε ασφαλή και κοινώς αποδεκτά συμπεράσματα.
    @ x-psilikatzoy: Τα συμπτώματα δε μοιάζουν διαολεμένα μεταξύ τους. Η κλινική εκδήλωση του ίδιου νοσήματος μπορεί να διαφέρει δραματικά και αυτό είναι γι αυτό το λόγο υπάρχουν σχεδόν όλα νοσήματα που εμφανίζονται με άτυπα συμπτώματα. Διαφορετικά δε θα υπήρχαν ποτέ διαγνωστικά προβλήματα… Εκτός αυτού όμως, όταν έχεις π.χ. σύφιλη δε φτάνουν μόνο τα συμπτώματα της νόσου προκειμένου να συνταγογράψει ο ομοιοπαθητικός γιατρός κάποιο φάρμακο. Εξετάζονται περισσότερες παράμετροι. Όμως, αυτό μπορεί και να μην το ήξερες ή να μην το αξιολόγησες.
    Οι διπλές τυφλές μελέτες δεν μπορούν, εκ των πραγμάτων, να εφαρμοσθούν με την κλασσική του μορφή. Ωστόσο, θα μπορούσε σε μια ομάδα ασθενών να δωθεί placebo και σε μια άλλη να χορηγηθεί το κατάλληλο για τον κάθε ασθενή ομοιοπαθητικό φάρμακο και στο τέλος να συγκριθούν τα αποτελέσματα.
    Είναι απαραίτητο (στην Έλλάδα τουλάχιστον) ο ομοιοπαθητικός να είναι ιατρός. Με άλλα λόγια έχει λάβει την κλασσική ιατρική παιδεία. Πάνω από όλα δεν είναι ομοιοπαθητικός αλλα γιατρός. Η ομοιοπαθητική είναι απλά ένα εργαλείο του που θα χρησιμοποιεί όταν εκείνος κρίνει (με τη συναίνεση και του ασθενούς).
    Τέλος, γιατί να κάνεις ομοιοπαθητική για τη σύφιλη εφόσον υπάρχει και η κλασσική ιατρική η οποία είναι και πολύ αποτελεσματική στη συγκεκριμένα νόσο;;;; Δεν πρέπει να κάνουμε ομοιοπαθητική για λόγους ιδεολογικούς!!!!! Θα τη χρησιμοποιούμε μόνο εκεί που η κλασσική ιατρική είναι αναποτελεσματική ή όταν η κλασσική θεραπεία έχει παρενέργειες…Μην τρελαθούμε κιόλας…!

  37. O Henny Youngman, ένας παλιός εξαίρετος αμερικανός κωμικός, έχει πει το εξής καταπληκτικό: «Είπα στο γιατρό μου ότι έχω σπάσει το πόδι μου σε δύο μέρη. Μου συνέστησε να σταματήσω να πηγαίνω στα μέρη αυτά»…🙂

  38. Μόλις το έμαθα: η Αμαλία Καλυβίνου «έσβησε» πριν από λίγες ώρες… Αλλά η πυρκαγιά που άναψε (στα μπατζάκια του συστήματος, στα μπατζάκια ΟΛΩΝ ΜΑΣ) θα καίει για πολύ καιρό ακόμα. Τους αλμπάνηδες τους τσουρούφλισε, αλλά, δυστυχώς, δεν τους έκαψε…

  39. 😥

  40. Patsiouri said

    Το είδα κι εγώ…πάγωσα…

  41. triaina said

    Της Αμαλίας

    Για ποιο ταξίδι κίνησες να πας;
    Στα μάτια παίζει τ’ άστρο της αυγής
    ο ήλιος πλένει τ’ όνειρο της γης
    πλατύ ποτάμι και βαθύ
    κουράστηκε και πάει να κοιμηθεί…

  42. Domino said

    Ε ρε πούστη…

  43. Καλημέρα δεν ξέρω πότε θα δράσουν τα ομοιοπαθητικά, αλλά οι μεν είναι ομοιοπαθητικοί οι δε γιατροί. Όχι ομοιοπαθητικοί και συμβατικοί (γιατροί)
    Τώρα, βέβαια, υπάρχουν και γιατροί που ασκούν ομοιοπαθητική😦

  44. Έλενα said

    Κατανοούμε απόλυτα τον ανθρώπινο πόνο. Γι΄ αυτό εμπνευσμένοι από αυτόν δημιουργήσαμε τη δική μας ιστορία.

    Για περισσότερες πληροφορίες:

    xouakina.blogspot.com

  45. atheofobos said

    Το υστερόγραφο είναι όλα τα λεφτά !
    Ελα μου όμως που σε λίγο οι ομοιοπαθητικοί θα εμφανίζονται και με μαστερ από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου όπως έγραψα αυτή την βδομάδα!
    Το τελευταίο επίσης πόστ που δημοσίευσα έχει άμεση σχέση με τις επιθέσεις που γίνονται στούς εμβολιασμούς με έμεσο τρόπο.

  46. keimgreek said

    Δηλαδή η πρώτη μέθοδος εφαρμόζει μαζικό μάρκετινγκ ενώ η ομοιοπαθητική εξατομικευμένο; Είναι σα να πηγαίνεις σε μια πιτσαρία και να παραγγέλνεις από το μενού προπαρασκευασμένες κατεψυγμένες πίτσες, ενώ σε μια άλλη διαλέγεις εσύ τα φρέσκα υλικά με τα οποία θα γίνει, τη φέρνεις πιο κοντά στις δικές σου γευστικές εξατομικευμένες ανάγκες. Χμμμμ.

  47. Chrisni said

    Αγαπητή μου μήπως για να μη φανείς αφελής πέφτεις σε παγίδες άλλων συμφερόντων?
    Και αν τα η αλλοπαθητική ιατρική βλέπει τη γη επίπεδη, το άτομο α-τομο και τον Αδάμ τον κοινό παππού μας?Και πόσα δις είναι ο τζίρος των φαρμακοβιομηχανιών και των νοσοκομείων? Σε κοινωνίες ποιό ψαγμένες από την ελληνική όπως στο Βέλγιο που ζω το 40 τοις εκατό πάει σε όμοιοπαθητική/εναλλακτική και μόνο, ακόμη και για πολύ σοβαρές κατααστάσεις

  48. Βάνος Παπαδημητρίου,

    “Ο μόνος τρόπος για να κριθεί η ανάγκη της άσκησης της ομοιοπαθητικής είναι ο εκ του αποτελέσματος. Όλα τα άλλα είναι είναι μικρής σημασίας”.
    Εκ του αποτελέσματος λοιπόν, η ομοιοπαθητική δουλεύει όπως το ξεμάτιασμα στον πονοκέφαλο. Βάσει πίστης δηλαδή. Κανείς όμως δεν μου επέβαλε να πληρώνω ως φορολογούμενη πανεπιστήμια και φοιτητές Ξεματιαστικής.

    “Ωστόσο, θα μπορούσε σε μια ομάδα ασθενών να δωθεί placebo και σε μια άλλη να χορηγηθεί το κατάλληλο για τον κάθε ασθενή ομοιοπαθητικό φάρμακο και στο τέλος να συγκριθούν τα αποτελέσματα”.
    Hello? Αυτό σημαίνει διπλές τυφλές μελέτες που αναφέρεις παραπάνω στις οποίες η ομοιοπαθητική απέτυχε παταγωδώς και για τις οποίες οι ομοιοπαθητικοί υποστηρίζουν ότι δεν τις παραδέχονται.

    “Είναι απαραίτητο (στην Έλλάδα τουλάχιστον) ο ομοιοπαθητικός να είναι ιατρός. Με άλλα λόγια έχει λάβει την κλασσική ιατρική παιδεία. Πάνω από όλα δεν είναι ομοιοπαθητικός αλλα γιατρός. Η ομοιοπαθητική είναι απλά ένα εργαλείο του που θα χρησιμοποιεί όταν εκείνος κρίνει (με τη συναίνεση και του ασθενούς)”.
    Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει η κλασσική ιατρική να αποδεχθεί την αποτελεσματικότητά της. Πράγμα το οποίο δεν συμβαίνει γιατί δεν υπάρχει επιστημονική απόδειξη γι΄αυτό. Και πάμε τώρα εμείς με το ζόρι να θεσμοθετήσουμε την ομοιοπαθητική, λέγοντας με λίγα λόγια στα άνεργα γιατρουδάκια, ορίστε ένας πολύ ωραίος τρόπος να βγάλετε φράγκα.

    ”Τέλος, γιατί να κάνεις ομοιοπαθητική για τη σύφιλη εφόσον υπάρχει και η κλασσική ιατρική η οποία είναι και πολύ αποτελεσματική στη συγκεκριμένα νόσο;;;; “
    Έλα μου ντε! Και γιατί να πατάς πάνω στα κακά της κλασσικής ιατρικής (μαλάκες γιατροί π.χ.) για να τη βγάλεις άχρηστη; Και γιατί να πουλάς ένα μπουκαλάκι νερό, ένα κάρο λεφτά… ουπς μαλακία, αυτό το κάνεις για να βγάλεις φράγκα.

    «Δεν πρέπει να κάνουμε ομοιοπαθητική για λόγους ιδεολογικούς!!!!! Θα τη χρησιμοποιούμε μόνο εκεί που η κλασσική ιατρική είναι αναποτελεσματική ή όταν η κλασσική θεραπεία έχει παρενέργειες…Μην τρελαθούμε κιόλας…!»
    Θα το κάνουμε, κι εγώ πρώτη, όταν αποδειχτεί ότι δουλεύει έστω συμπληρωματικά. Από τη στιγμή όμως που κάτι τέτοιο δεν ισχύει, προτιμώ τα ωραία μου λεφτάκια να τα πληρώνω σε έρευνες της κλασσικής ιατρικής παρά σε ό,τι κουκουρούκου ερευνητές που μας δουλεύουν ΧΟΝΤΡΑ.

    Chrisni,

    Δεν κατάλαβα, ο τζίρος των φαρμακοβιομηχανιών τί σχέση έχει με την αποτελεσματικότητα της κλασσικής ιατρικής; Επίσης, μην νομίζεις ότι τα ομοιοπαθητικά φάρμακα τα φτιάχνουν τίποτα καλοσυνάτοι παππούληδες σε πράσινα λιβάδια. Οι ίδιες φαρμακοβιομηχανίες είναι.

    Όσο για τα “για να μη φανείς αφελής” και “πέφτεις σε παγίδες άλλων συμφερόντων”, για τελευταία φορά να τονίσω τα εξής: Αν η άποψή σου καταπατά τη λογική σου για να αποφύγει αφέλειες, παγίδες και συμφέροντα, καταλαβαίνω απόλυτα ότι δεν σου έμειναν πολλές εναλλακτικές πέρα από την ομοιοπαθητική. Άντε, ίσως να παίζει και λίγο από νηστειοθεραπεία, αύρες και ιριδοσκοπήσεις.

    Τέλος για την ψαγμενιά της κάθε κοινωνίας, θα μου επιτρέψεις να έχω αμφιβολίες αν δέχονται οι πολίτες της να πληρώνουν 40% (!!!) για εκπαιδευμένα νερά.

  49. Βάνος Παπαδημητρίου said

    @ x-psilikatzoy:

    «Εκ του αποτελέσματος λοιπόν, η ομοιοπαθητική δουλεύει όπως το ξεμάτιασμα στον πονοκέφαλο. Βάσει πίστης δηλαδή. Κανείς όμως δεν μου επέβαλε να πληρώνω ως φορολογούμενη πανεπιστήμια και φοιτητές Ξεματιαστικής.»
    Εννοείται πως για να αποδειχθεί η αποτελεσματικότητα της ομοιοπαθητικής θα πρέπει, επιστημονικώς, να αποκλειστεί ο παράγων αυθυποβολή. Όταν λοιπόν συμβεί αυτό τότε θα μιλάμε για πραγματικό αποτέλεσμα. BTW από αυτά που ξέρω το μεταπτυχιακό δεν είναι δωρεάν και αν δεν κάνω λάθος το κόστος κυμαίνεται περί τα 4000 ευρώ ετησίως. Οπότε, μάλλον, ο Έλληνας φορολογούμενος δεν θα το επωμιστεί.

    «Hello? Αυτό σημαίνει διπλές τυφλές μελέτες που αναφέρεις παραπάνω στις οποίες η ομοιοπαθητική απέτυχε παταγωδώς και για τις οποίες οι ομοιοπαθητικοί υποστηρίζουν ότι δεν τις παραδέχονται.»
    Όχι, αυτό δε σημαίνει διπλές τυφλές μελέτες. Το διπλό τυφλό πείραμα προϋποθέτει, στην κλασσική του μορφή, τη χορήγηση ενός φαρμάκου για μια πάθηση. Ως γνωστόν, αυτό δεν μπορεί, γενικώς, να ισχύσει στην ομοποιπαθητική θεραπεία. Εαν έχουν πραγματοποιηθεί τέτοιες μελέτες για την ανάδειξη της αξίας της ομοιοπαθητικής θεραπείας τότε είναι άχρηστες. Ακόμα και αν έχει προκύψει θετικό αποτέλεσμα δε θα πρέπει να αξιολογείται.

    «Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει η κλασσική ιατρική να αποδεχθεί την αποτελεσματικότητά της. Πράγμα το οποίο δεν συμβαίνει γιατί δεν υπάρχει επιστημονική απόδειξη γι΄αυτό. Και πάμε τώρα εμείς με το ζόρι να θεσμοθετήσουμε την ομοιοπαθητική, λέγοντας με λίγα λόγια στα άνεργα γιατρουδάκια, ορίστε ένας πολύ ωραίος τρόπος να βγάλετε φράγκα.»
    Η κλασσική ιατρική δεν είναι μια ιδέα που πλανάται γενικώς και αορίστως στον αέρα. Η Κλασσική ιατρική είναι οι φορείς της. Από τη στιγμἠ που μερίδα της ασπάζεται την ομοιοπαθητική τότε μπορεί να υπάρξει παράλληλη χρήση και των δύο θεραπευτικών προσεγγίσεων. Πάντως, ακόμα και τα πιο κλασσικά ιατρικά συγγράματα δεν καταδικάζουν την ομοιοπαθητική. Είναι επιφυλακτικά, αναγνωρίζουν, τουλάχιστον, κάποιες ενδείξεις θεραπευτικού αποτελέσματος και αναμένουν περαιτέρω έρευνες.
    Επίσης, είμαι βέβαιος πως εαν το Ελληνικό κράτος αναζητούσε διακαώς την επαγγελματική αποκατάσταση των νέων γιατρών, τότε θα ανακάλυπτε καλύτερο τρόπο από το να προσπαθεί να βρει δουλειά σε 50 γιατρούς ανά ακαδημαϊκό έτος.

    Η μεγάλη επιφυλακτικότητα ως προς την αποτελεσματικότητα της ομοιοπαθητικής αποτελεί για τον καθένα, κατά τη γνώμη μου, ένδειξη πως δεν είναι αγγελοκρουσμένος και πως δε τον ενδιαφέρουν τα ταρώ, η αυγομαντεία κ.ο.κ. Ωστόσο, χρειάζεται ο καθένας να ερευνά στην πράξη καθένα ζήτημα και να μην καταδικάζει συλλήβδην.

  50. Βάνο, ως προς το κόστος, διάβασε τα παρακάτω προς το παρόν:

    Αρθρο 11
    Κόστος Λειτουργίας

    1. Το ετήσιο κόστος λειτουργίας του ΠΜΣ. υπολογίζεται συνολικά σε 320.000 � και αναλύεται ως εξής:

    α) Ανθρώπινο δυναμικό 140.000,00 *
    β) Συνέδρια, εκδόσεις και άλλες εκπαιδευτικές δραστηριότητες 10.000,00
    γ) Μετακινήσεις 30.000,00
    δ) Προμήθεια εκπαιδευτικού υλικού 5.000,00
    ε) Υποτροφίες 10.000,00
    στ) Προμήθεια και συντήρηση εξοπλισμού και λογισμικού, αναβάθμιση αιθουσών και εργαστηρίων 80.000,00
    ζ) Αναλώσιμα 10.000,00
    η) Δημοσιότητα 15.000,00
    θ) ’λλες δαπάνες 20.000,00
    Γενικό σύνολο 320.000,00

    2. Οι πηγές χρηματοδότησης του Π.Μ.Σ. θα είναι:
    α) Δίδακτρα των μεταπτυχιακών φοιτητών
    β) Χρηματοδότηση από φορείς του ευρύτερου Δημοσίου τομέα, όπως π.χ. μέσα από ερευνητικά προγράμματα της ΓΓΈΤ, της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κλπ.
    γ) Αλλα Ερευνητικά προγράμματα
    δ) Χορηγίες και δωρεές.

    http://www.vithoulkas.com/GR/fek_25993_master_aegean.html

  51. «Ωστόσο, χρειάζεται ο καθένας να ερευνά στην πράξη καθένα ζήτημα και να μην καταδικάζει συλλήβδην».

    Βάνο, πού το είδες αυτό; Έχεις μια «καινούργια επιστήμη» που σου λέει ότι ο «νόμος των ομοίων» θα σε θεραπεύσει και πως αν αραιώσεις ένα υγρό καμμιά χιλιάδα φορές τότε αυτό θα εκπαιδευτεί έτσι ώστε να σε θεραπεύσει. Λες, οκ ας πιστεύουν ό,τι θέλουν.

    Μετά από λίγο οι ίδιοι τύποι γεμίζουν τα φαρμακεία μπουκαλάκια με εκπαιδευμένα νερά και συμβουλεύουν τους ασθενείς να σταματήσουν τις θεραπείες κλασσικής ιατρικής και να κάνουν τις δικές τους. Λες πάλι οκ, αν είναι μαλάκες πρόβλημά τους.

    Και ενώ ακόμη δεν έχει αποδειχτεί, [«Two hundred years and we’re still waiting for proof! Having an open mind is one thing; waiting forever for evidence is more akin to wishful thinking] http://skepdic.com/homeo.html

    ξαφνικά ζητούν να πληρώσω μεταπτυχιακό σε γιατρούς πάνω στην Ομοιοπαθητική.

    Και ρωτώ: Γιατί τα λεφτά για έρευνες δεν τα ρίχνουμε κάπου που να πιάσουν τόπο παρά σε κουκουρούκου παπαριές;
    Συνήθης Απάντηση: «γιατί δεν έχεις ανοιχτό μυαλό».

    αυτό μου λες.

  52. Βάνος Παπαδημητρίου said

    Όσον αφορά το κόστος, έχεις δίκιο (όμως μόνο στην περίπτωση όπου, όντως, η ομοιοπαθητική είναι άχρηστη).
    Πάντως βλέπω να αναμασάς συνεχώς τα ίδια και σε ορισμένες περιπτώσεις δεν απαντάς.

    «ξαφνικά ζητούν να πληρώσω μεταπτυχιακό σε γιατρούς πάνω στην Ομοιοπαθητική.

    Και ρωτώ: Γιατί τα λεφτά για έρευνες δεν τα ρίχνουμε κάπου που να πιάσουν τόπο παρά σε κουκουρούκου παπαριές;»
    Σωστή Απάντηση: «Γιατί είσαι αδαής».

  53. Βάνος Παπαδημητρίου said

    Εν προκειμένω αδαής είναι ένα άτομο που στερείται οποιασδήποτε κλινικής εμπειρίας στην άσκηση κλασσικής και ομοιοπαθητικής θεραπευτικής.

  54. Είπα «διάβασε τα παρακάτω προς το παρόν» και για να το κάνω τυρογαριδάκια, εννοούσα ότι σύντομα θα απαντήσω και στα υπόλοιπα. Φυσικά, όχι σήμερα.

  55. Στέλιος Κυμπουρόπουλος said

    Πιάσατε ένα θέμα και το γυρίζετε γύρω γύρω όλοι με την ίδια άποψη (ή σχεδόν όλοι!). Η ομοιοπαθητική είναι κοροϊδία. Και δε μου λέτε γιατί απορρίπτεται κάτι που δεν το έχετε δοκιμάσει? Είσαστε τελείως δογματικοί για κάτι που γνωρίζετε επιφανειακά.
    Με την ίδια λογική καλά κάνανε και στο μεσαίωνα που κρίνανε τους γιατρούς γιατί δε μπορούσαν να κατανοήσουν τις θεραπείες με τους μέχρι τότε γνωστούς μηχανισμούς. Και που ξέρετε πως τα ομοιοπαθητικά δε δρουν σε μηχανισμούς που ακόμα δεν έχουμε ανακαλύψει?
    Για να γίνει ένας ΓΙΑΤΡΟΣ σωστός ομοιοπαθητικός γνωρίζετε τι διάβασμα πρέπει να κάνει? Σίγουρα υπάρχουν και τσαρλατάνοι ομοιοπαθητικοί που βασίζονται στην άγνοια του κόσμου. Για αυτό γίνεται και το μεταπτυχιακό για να διασφαλίσει το χώρο και να την οδηγήσει σε πιο επιστημονικά μονοπάτια. Όμως ένας καλός ομοιοπαθητικός-γιατρός μπορεί να θεραπεύσει με βάση την ατομικότητα και την παρατήρηση του γιατρού. Και τα φάρμακα δε φτιάχνονται με απλή αραίωση αλλά μετά από κάθε αραίωση δυναμοποιούνται κιόλας.
    Και κάτι τελευταίο. Χρόνια φαγούρα στο τριχωτό της κεφαλής. Πήγα στα καλύτερα νοσοκομεία της Αθήνας και σε ιδιωτικούς γιατρούς. Η διάγνωση όλων, άγχος. Πήρα μια θεραπευτική αγωγή με σαμπουάν και κάτι άλλα για το κεφάλι φάρμακα η οποία δε λειτούργησε. Μετά από 3 μήνες θεραπείας με ομοιοπαθητικά η φαγούρα σταμάτησε. Πως το εξηγείτε αυτό? Δε θέλω placebo και τέτοια!

  56. Στέλιο, προφανώς η άποψή σου είναι παγιωμένη. Δυστυχώς και εσύ και ο Βάνος θα πρέπει να περιμένετε να βρω λίγο χρόνο να τα πούμε. Μέχρι τότε, να ενημερώσω ότι δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται εδώ (και αλλού) στα μπλογκ συζήτηση για την ομοιοπαθητική, καθώς και πως έχουμε επιχειρηματολογήσει εκτενέστατα για τα κουκουρούκου που υποστηρίζει. Ίσως γι΄αυτό αυτή η συζήτηση σας φαίνεται δογματική. Ίσως κι εγώ αν δεν ήξερα τις ατέλειωτες συζητήσεις που έχουν γίνει να απορούσα.

    So, σας δίνω μερικά λινκ να ρίξετε μια ματιά:

    http://blog.dontkissthefrog.net/2005/11/21/materia-medica-et-hocus-pocus-1/

    http://blog.dontkissthefrog.net/2005/11/21/hocus-pocus-et-materia-medica-2/

    http://blog.dontkissthefrog.net/2005/11/28/hocus-medica-et-pocus-materia3/

    http://blog.dontkissthefrog.net/2005/11/29/hocus-pocus4/

    http://blog.dontkissthefrog.net/2005/12/01/%ce%bf%ce%b9-wannabe-%ce%b3%ce%b1%ce%bb%ce%b9%ce%bb%ce%b1%ce%af%ce%bf%ce%b95/

    https://xpsilikatzoy.wordpress.com/2006/05/14/0114052006/

    https://xpsilikatzoy.wordpress.com/2006/01/12/0212012006/

    https://xpsilikatzoy.wordpress.com/2005/08/25/0125082005/

    καθώς και άρθρα σε όλα τα blogs:

    http://blogs.sync.gr/searchposts/%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CF%80%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE/index.html

  57. Βάνος Παπαδημητρίου said

    Διάβασα τα παραπάνω links με πολύ ενδιαφέρον.
    Σχετικά με το περιστατικό με τη staphysagria, θέλω να επισημάνω ορισμένα πράγματα. Πρώτον, δεν χρειάζεται να έχεις όλα αυτά τα χαρακτηριστικά ή συνήθειες (π.χ. αυνανισμό) προκειμένου να πάρεις αυτό το φάρμακο π.χ. για μια ουρολοίμωξη. Δεύτερον, θεωρώ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ένας φαρμακοποιός να συνταγογραφεί ομοιοπαθητικό φάρμακο! Τρίτον, η ομοιοπαθητική δεν κάνει κατήχηση. Η συμπεριφορά του καθενός είναι δικό θέμα και μόνο όταν ο ίδιος ή/και ο περίγυρος του τη θεωρεί παθολογική τότε μπορεί να κάνει ομοιοπαθητική (αν και δε συμφωνώ με το να κάνεις ομοιοπαθητική για το παραμικρό).
    Η συνθετική ομοιοπαθητική είναι κάτι που δε με αφορά. Δεν έχει ουσιαστικό θεραπευτικό αποτέλεσμα και δε τη συστήνω καθόλου. Είναι, απλώς, η εύκολη λύση για κακούς ομοιοπαθητικούς.
    Κάπου αναφέρεις πως ο ομοιοπαθητικός δεν κάνει εγχειρήσεις. Αυτό είναι λάθος. Ο ομοιοπαθητικός εφόσον είναι γιατρός (δε μιλώ για εκείνους άνευ πτυχίου ιστρικής) θα συστήσει το χειρουργείο όταν θεωρείται αναπόφευκτο. Θα συστήσει επίσης να ακολουθηθεί χημειοθεραπεία και ίσως παράλληλα να δωθεί και κάποιο ομοιοπαθητικό για να βοηθήσει τη χημειοθεραπεία ή προφυλάξει τον ασθενή από τις ανεπιθύμητες ενέργειες της. Αυτό, τουλάχιστον, θα κάνει ο σωστός γιατρός. Πρώτα από όλα είσαι γιατρός και ΜΕΤΑ ομοιοπαθητικός (πάρα πολλοί hardcore ομοιοπαθητικοί είναι κολλημένοι και είναι καλό να μην τους εμπιστευόμαστε).
    Το σημαντικότερο, ίσως, όλων είναι να αντιληφθεί ο καθένας πως δεν ξέρουμε πως δρα το ομοιοπαθητικό φάρμακο. Η θεωρία σχετικά με τη μνήμη του νερού είναι μόνο εικασία. Δεν αποτελεί ουσιαστικά μέρος της ομοιοπαθητικής. Και φυσικά, δεν πρέπει κανένας να αρκείται σε θεωρίες που εμπεριέχουν έννοιες όπως «ενεργειακός» κ.λπ. Αυτά απέχουν πολύ από την επιστήμη. Τη μόνη ενέργεια που πρέπει να δεχόμαστε είναι εκείνη που διδάσκεται στα βιβλία της φυσικής. Όλα τα άλλα είναι αερολογίες.

  58. OSCAR said

    Ο «ομοιοπαθητικός» είναι γιατρός. Όπως κάθε άλλος γιατρός. Μπορεί να είναι γυναικολόγος, μπορεί να είναι δερματολόγος, μπορεί οτιδήποτε. Η ομοιοπαθητική είναι ας πούμε μια τεχνική για θεραπείας, χωρίς την χρήση των κλασικών φαρμάκων.
    Οπότε μην τον θεωρείτε τσαρλατάνο, αλλά έναν γιατρό όπως όλους τους άλλους.
    Τσαρλατάνοι μπορούν να θεωρηθούν πολλοί γιατροί που οι σπουδές τους ολοκληρώθηκαν με την βοήθεια κάποιων χιλιάδων ευρώ σε χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ και όχι μόνο.
    Ο γιατρός δηλαδή που θα σας βοηθήσει με την μέθοδο της ομοιοπαθητικής, μπορεί να έχει βγάλει την Ιατρική σχολή της Αθήνας, για να σας το κάνω λιανά, γιατί δεν φαίνεται να καταλαβαίνετε.
    Δεν έχουμε δηλαδή από την μία την κλασική ιατρική και από την άλλη την ομοιοπαθητική.
    Για να πιάσει κανείς το νόημα της ομοιοπαθητικής, καλό θα ήταν να διαβάσει και κάνα βιβλίο ή να ρωτήσει τους κατάλληλους επιστήμονες και να συζητήσει μαζί τους ότι απορίες έχει πάνω στο θέμα.
    Κατά τα άλλα θα έλεγα ότι είναι εντελώς φαιδρό να αναπτύσει κάποιος μια άποψη και μάλιστα τόσο αρνητική για ένα θέμα, έχοντας ως μόνη του ενημέρωση «κάποια» αποσπάσματα «κάποιων» και μηδενική εκπαίδευση πάνω σε αυτόν τον χώρο.
    Μιλάμε για πραγματική φαιδρότητα, ειδικά όταν σε ορισμένα σημεία χρησιμοποιούν επιχειρήματα καφενείου παριστάνοντας μάλιστα τους γνώστες της κατάστασης.
    Και πως να το πω αλλιώς όταν η γράφων και ιδιοκτητρία του παρόντος μπλοκ, εξανίσταται για την έδρα ομοιοπαθητικής που δημιουργήθηκε στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου και για τα λεφτά που δίνονται από το Κράτος, θεωρώντας τους επιστήμονες αυτούς κομπογιαννίτες.
    Μήπως να καταργήσουμε και τις ανασκαφές, την έδρα της αρχαιολογίας γιατί ίσως να μην πιάνει το μυαλουδάκι του κάθε περιπτερά «σε τι χρησιμεύουν αυτές οι πέτρες»; και πάει τσάμπα τόσο χρήμα που βγάζει αυτός πουλώντας τσιγάρα;

    Πραγματικά πιστεύω ότι θα πάει τσάμπα να πω για τα πιθανά ωφέλη της ομοιοπαθητικής, ασε που δεν πιστεύω σε επιμόρφωση μέσω των μπλοκ των γενικών θεμάτων.
    Πάντως αν θέλει κάποιος να ψαχτεί γιατί υπάρχει η ομοιοπαθητική ας ξεκινήσει διαβάζοντας τις παρενέργειες των φαρμάκων. Αλλά και των εμβολίων, μιας και χλευάστηκε και αυτό παραπάνω.
    Μιας και έχουμε μια σειρά από λάθος αναφορές παραπάνω, να σχολιάσω και το εξής:
    ———
    Επίσης, μην νομίζεις ότι τα ομοιοπαθητικά φάρμακα τα φτιάχνουν τίποτα καλοσυνάτοι παππούληδες σε πράσινα λιβάδια. Οι ίδιες φαρμακοβιομηχανίες είναι.
    ———-
    Άλλη μια τεράστια … μην το πω. Άλλο ένα τεράστιο λάθος ανενημέρωτου με τον χώρο που λέει ότι θέλει για να πείσει περί της άποψής του.
    Τα ομοιοπαθητικά φάρμακα τα φτιάχνουν οι εκπαιδευμένοι φαρμακοποιοί με βάση την συνταγή του γιατρού. Καμιά φαρμακοβιομηχανία δεν φτιάχνει ομοιοπαθητικά και αν δεν το ξέρετε αυτό σκεφτείτε λογικά, αφού παραπάνω αναφέρθηκε ότι είναι διαφορετικό κάθε φάρμακο για κάθε ασθενή.΄

    Κλείνω λέγοντας πως για κάθε θέμα θα πρέπει πρώτα να διαβάζουμε (βιβλία και επιστημονικές εκδόσεις και όχι τυχαία κείμενα), να μαθαίνουμε και μετά να μιλάμε, να γράφουμε και να συζητάμε.

  59. j95 said

    Ο “ομοιοπαθητικός” είναι γιατρός. Όπως κάθε άλλος γιατρός. Μπορεί να είναι γυναικολόγος, μπορεί να είναι δερματολόγος, μπορεί οτιδήποτε.

    Ε ναι, και η κυρα-Λίτσα η αστρολόγος μπορεί να είναι φιλόλογος και η κυρα-Μάρω η χαρτορίχτρα μπορεί να είναι ψυχολόγος. ΚΑΙ;

    ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟΙ;

    ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΤΑΙ;

    Δεν έχουμε δηλαδή από την μία την κλασική ιατρική και από την άλλη την ομοιοπαθητική.

    Φυσικά και τις έχουμε, η μία δέχεται τους νόμους της φυσικής και της χημείας η άλλη λέει ότι οι αρρώστιες είναι ενεργειακά ξερωγωτί που θεραπεύονται με ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟ ΝΕΡΟ.

    Κατά τα άλλα θα έλεγα ότι είναι εντελώς φαιδρό να αναπτύσει κάποιος μια άποψη και μάλιστα τόσο αρνητική για ένα θέμα, έχοντας ως μόνη του ενημέρωση “κάποια” αποσπάσματα “κάποιων” και μηδενική εκπαίδευση πάνω σε αυτόν τον χώρο.

    Είμαι σίγουρος ότι έχετε γράψει σελίδες επί σελίδων για να ντύσετε την άποψη ότι ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΤΑΙ με διάφορα ψευδοεπιστημονικά mambo-jambo, αλλά αυτό δε λέει κάτι. Και η Αστρολογία είναι «επιστήμη» με ιστορία 5000 χρόνων που μπορείς να τη σπουδάζεις 10 χρόνια και μάλλον άμα πω ότι ο ανάστροφος Ερμής σημαίνει λεφτά για τους Ζυγούς λέω κάτι λανθασμένο για κάποιον που έχει σπουδάσει Αστρολογία.

    Αλλά σε τελική ανάλυση η αστρολογία λέει ότι τεράστιες μπάλες από αέρια δισεκατομμύρια χιλιόμετρα ενδιαφέρονται για το αν με γουστάρει η γκομενίτσα που βλέπω στο δρόμο, και αυτό είναι ΜΑΛΑΚΙΑ και δε χρειάζεται ιδιαίτερες σπουδές για να το καταλάβει κανείς, χρειάζεται απλά να μην ΚΟΡΟΪΔΕΥΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ.

    Και πως να το πω αλλιώς όταν η γράφων και ιδιοκτητρία του παρόντος μπλοκ, εξανίσταται για την έδρα ομοιοπαθητικής που δημιουργήθηκε στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου και για τα λεφτά που δίνονται από το Κράτος, θεωρώντας τους επιστήμονες αυτούς κομπογιαννίτες.
    Μήπως να καταργήσουμε και τις ανασκαφές, την έδρα της αρχαιολογίας γιατί ίσως να μην πιάνει το μυαλουδάκι του κάθε περιπτερά “σε τι χρησιμεύουν αυτές οι πέτρες”; και πάει τσάμπα τόσο χρήμα που βγάζει αυτός πουλώντας τσιγάρα;

    Διαστρεβλώνετε αισχρά. Κανείς δεν αναρωτήθηκε πού χρησιμεύει η Ομοιοπαθητική (προφανώς χρησιμεύει για να κάνει διάφορους ηλίθιους να ΝΟΜΙΖΟΥΝ ότι αισθάνονται καλύτερα και διάφορους τσαρλατάνους να εμπορεύονται νερό σε τιμή χρυσού). Είπαμε ξεκάθαρα ότι είναι ΨΕΥΔΟΕΠΙΣΤΗΜΗ και ΚΟΜΠΟΓΙΑΝΙΤΙΣΜΟΣ.

    Πάντως αν θέλει κάποιος να ψαχτεί γιατί υπάρχει η ομοιοπαθητική ας ξεκινήσει διαβάζοντας τις παρενέργειες των φαρμάκων. Αλλά και των εμβολίων, μιας και χλευάστηκε και αυτό παραπάνω.

    Μπα;;;;;; ΜΠΑΑΑΑ;;; Νόμιζα ότι λίγες σειρές πριν ΔΕΝ είχαμε «από τη μία την κλασική ιατρική και από την άλλη την Ομοιοπαθητική».

    Κατά τα άλλα αγαπητέ προπαγανδιστή τόσο τα φάρμακα όσο και τα εμβόλια έχουν (ΕΝΙΟΤΕ) παρενέργειες, επειδή ΔΡΟΥΝ. Κάτι που ΔΕΝ κάνει το ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟ ΝΕΡΟ.

    Τα ομοιοπαθητικά φάρμακα τα φτιάχνουν οι εκπαιδευμένοι φαρμακοποιοί με βάση την συνταγή του γιατρού.

    Ναι, και το χοιρινό κρέας το φτιάχνει ο χαμογελαστός αγρότης στη βιολογική του φάρμα.

    Και να σου πω, πού τη βρίσκει τη μπελαντόνα και το χαλκό και το ξερωγωτι πού τα βρίσκει ο «εκπαιδευμένος φαρμακοποιός»; Τα βγάζει από τον κώλο του ή πηγαίνει στο βουνό και τα κόβει;

    Κάνε μας τη χάρη λοιπόν, προπαγανδιστή των τσαρλατάνων: Τα κουβαδάκια σου και στο esoterica.gr.

  60. Βάνος Παπαδημητρίου said

    Επανέλαβα πως η θεωρία περί «εκπαιδεύσεως» του νερού ήταν, απλώς, μια εικασία που προσπαθεί να εξηγήσει τον τρόπο με τον οποίο,
    ίσως, να δρα το ομοιοπαθητικό φάρμακο. Αυτό πάντως ΔΕΝ αποτελεί μέρος της ομοιοπαθητικής θεωρίας. ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΣ ΞΕΧΑΣΤΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ. ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΠΛΕΟΝ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΦΑΡΜΑΚΟΥ.

  61. Στέλιος Κυμπουρόπουλος said

    Ρε J95 πόσο άσχετος μπορεί να είναι ένας άνθρωπος για ένα θέμα? Είσαι παράδειγμα για να δείχνουμε πως όταν δε ξέρουμε τι να απαντήσουμε λέμε ό,τι να είναι με σκοπό να «αποδείξουμε» πως έχουμε δίκιο. Α! Και τα φάρμακα κάνουν ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ όχι γιατί δρουν αλλά γιατί δεν τα δέχεται ο οργανισμός. Μπήκες!

  62. OSCAR said

    @J95 και ομοίους του,

    Να διευκρινήσω πως δεν είμαι γιατρός, φαρμακοποιός ή άλλο που να έχει συμφέρον από τα ομοιοπαθητικά. Κάθε έννοια προπαγάνδας ελλείψη συμφέροντος, μάλλον είναι άτοπη. Η εργασία μου είναι γραφίστας και δεν με ενδιαφέρει ποσώς αν κάποιος γουστάρει την ομοιοπαθητική ή όχι.
    Επίσης, δόξα τα θεό και την κράση μου, δεν έχω χρειαστεί, ούτε ομοιοπαθητικά, ούτε άλλα χημικά φάρμακα και ελπίζω να συνεχιστεί αυτό. Οπότε ούτε από κει έχω κάποιες επιροές που να παρασύρουν την άποψή μου.
    Επαφή με την ομοιοπαθητική έχω μέσω αδελφικού μου φίλου χειρούργου – την ποιότητα του οποίου γνωρίζω και είναι αδιαμφησβήτητη, αφού η καριέρα του έχει γίνει σε νοσοκομείο των Ηνωμένων Πολιτειών που δεν προσλαμβάνεσε εκεί, ούτε τον Μπους μπάρμπα να έχεις αν δεν αξίζεις, ειδικά στην ειδικότητα του γενικού χειρουργού – και μέσω φίλης μου φαρμακοποιού.
    Από κει και πέρα διάβασα και ενημερώθηκα επί του θέματος, χωρίς να έχω κάποιον ιδιαίτερο λόγο πέρα από το ότι μου αρέσει να προστατεύω όσο μπορώ τον οργανισμό μου, από χωρίς λόγο φθορές.

    Ο όλος μου σχολιασμός γίνετε γιατί δεν μου αρέσει να βλέπω άτομα που δεν έχουν ασχοληθεί με κάποιο θέμα, να γράφουν αρνητικά και ΚΥΡΙΩΣ ΛΑΘΟΣ, απόψεις περί αυτού. Τσαρλατάνοι και κομπογιαννίτες είναι κατά την γνώμη μου αυτοί που δεν γνωρίζουν κάποιο θέμα και το παίζουν ειδήμονες επ’ αυτού. Απλά είναι τα πράγματα.

    Είπα και στο πρώτο μου σχόλιο ότι, επιμόρφωση μέσω τέτοιων μπλοκ είναι άτοπο να πιστεύεις ότι μπορεί να γίνει. Γι’ αυτό όποιος θέλει ας ψαχτεί μόνος του να μάθει πέντε πράγματα και ας δει αν είναι λάθος ή όχι το όλο θέμα και αυτή η κατεύθυνση.

    Τα σχόλιά σου j95 είναι όλα άτοπα νομίζω, όπως και οι συγκρίσεις της ομοιοπαθητικής με την αστρολογία και με ότι άλλο εσύ θες να μας κάνεις να πιστέψουμε.
    Διαστρεβλώνεις την άποψη της ομοιοπαθητικής που με λίγα λόγια και απλοϊκά σου λέει, χρησιμοποίησε όσο το δυνατόν λιγότερα φάρμακα, γιατί οι αντιβιώσεις και οι πάσες φύσεως θεραπείες με την χημεία, αποδυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού μας. Επίσης εξίσου σημαντικό είναι ότι οι ιοί και τα μικρόβια στο πέρασμα των χρόνων, γίνονται και αυτά ισχυρότερα στις υπάρχουσες αντιβιώσεις και για να τα καταπολεμήσουμε χρειάζονται όλο και πιο ισχυρές αντιβιώσεις. Και μην μου πεις ότι δεν τα έχεις ακούσει αυτά. Πολλές φορές λένε για τον νέο ιό της φυματίωσης που είναι πιο ανθεκτικός, για τις πάσης φύσεως γρίπες που είναι πιο ανθεκτικές κοκ.
    Δεν σου λέει η ομοιοπαθητική να μην χρησιμοποιείς καθόλου φάρμακα.
    Ακόμα και ένας γιατρός που δεν είναι και ομοιοπαθητικός το ίδιο θα σου πει. Απλά η ομοιοπαθητική σου δίνει αυτή την διέξοδο ας πούμε.
    Το «εκπαιδευμένα νεράκια» που χρησιμοποίησες, σου ανέφερε ο προηγούμενος φίλος για το πόσο ισχύει σαν όρος και εμπίπτει σε αυτό που είπα πριν ότι, εκπαίδευση μέσω των μπλοκ δεν γίνετε και γίνονται παρανοήσεις όταν προσπαθείς να εξηγήσεις απλοικά κάποια πράγματα, ειδικά αν ο άλλος θέλει μόνο να αντιπαρατεθεί.
    Τα ομοιοπαθητικά είναι ας πούμε φάρμακα που ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα του κάθε οργανισμού, αν αυτό λειτουργεί ακόμα φυσικά, γιατί υπάρχει και αυτή η περίπτωση.
    Άλλωστε και μόνος σου αναφέρεις την μπελαντόνα και το χαλκό που σίγουρα δεν είναι νεράκια.
    Για το αν θεωρείς βιομηχανία τους πέντε ανθρώπους που προμηθεύουν τις ελάχιστου κόστους πρώτες ύλες για τα ομοιοπαθητικά, το αφήνω στην κρίση του καθενός. Πάντως είμαι πολύ σίγουρος και αποδεικνύετε σε όποιον δει το κόστος των φαρμάκων, πως θα κονομάγαν πολύ περισσότερο από την πώληση ψυχοφαρμάκων που έχουν κόστος που δεν το πιστεύεις, όπως και από την πώληση φαρμάκων για τους καρκινοπαθείς που εκεί και αν το κόστος τους είναι να βαράς το κεφάλι σου στον τοίχο.

    Όσο για την προτροπή σου να πάω να λουφάξω στο esoterica.gr και να σας αφήσω ήσυχους, να σου πω ότι από ιδεολογία και μόνο, δεν αφήνω τον κάθε αδαή να το παίζει ειδήμων και να λέει το μακρύ του και το κοντό του, έστω και για το πιο απλό θέμα. Όποτε έχω χρόνο, του απαντάω και σχολιάζω αυτά που λέει.

  63. penguin_witch said

    @τιποτεπαθητική συμμορία: Γουάου, με πείσατε!
    Όσο τ’αραιώνουμε τα σχόλια εναντίον σας, τόσο σας τσούζουν και λυσσάτε…
    (Να δούμε, τώρα που εμπλούτισα τα σχόλια, θα σταματήσετε;😉 )>:D

  64. OSCAR said

    @προηγούμενο σχολιαστή
    λυσσάρη μου εσύ.
    Σιγά μην σε πείσουμε εσένα.
    Πολύ σοβαρά παίρνεις τον εαυτό σου για να νομίζεις ότι προσπαθεί κανείς να σε πείσει.
    Την κάθε λογής κοτσάνα σχολιάζω. Όχι τον παραγωγό της κοτσάνας.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: