X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΕ,

Posted by Constantina Delimitrou στο Μαΐου 18, 2007


Ευχαριστούμε θερμά για τις συμβουλές και τη σοφία που στάζει ο λόγος σας αλλά προφανώς το ιντερνέτ (sic) γύρισε τούμπα και είναι έτοιμο να πέσει και να σας πλακώσει. Τα άπειρα συνωμοσιολογικά σκουπίδια από site που έχετε μεταφέρει στα βιβλία σας, μου λένε ακριβώς αυτό: το διαδίκτυο σας χρησιμεύει μόνο όταν πρόκειται να βγάλετε λεφτά. Όταν χάνετε λεφτά, είναι κακό και καρακατασίγουρα έρμαιο της Νέας Τάξης Πραγμάτων (sic).

Εκεί που θα σταθώ φυσικά, είναι στο βασικό επιχείρημά σας: Όσοι σας «επιτίθενται» (=σάτιρα) για μεγάλο χρονικό διάστημα μέσω διαδικτύου, «τα παίρνουνε». Δεδομένο, για το κεφάλι σας.

Ερώτηση: Πού ζείτε;

Απάντηση: Σε ένα παράλληλο σύμπαν με τους εξής νόμους και κανόνες:

-Εγώ μπορώ να χώνω (πανελλαδικά μέσα από τηλεοπτικό κανάλι με τις ώρες) σε αλλόθρησκους, αλλοεθνείς και οτιδήποτε άλλο εκτός από Έλληνας με την διεστραμμένη έννοια του όρου (Πελάτης των εκδόσεων Λιακόπουλος, dna, άμεση καταγωγή από ιδεατό όργιο μεταξύ Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Αφροδίτης, Δία – και όλης της αφρόκρεμας των αρχαίων ελλήνων και της μυθολογίας συμπεριλαμβανομένης), ενώ κανείς δεν επιτρέπεται να το κάνει σε μένα.

-Η συνεχόμενη κατασυκοφάντηση του Πούτιν, δεν πιάνεται. Γιατί εγώ δεν τα παίρνω από τους εχθρούς του. Τα παίρνω μόνο από τα βιβλία μου, που φυσικά τον κράζουν ασύστολα αλλά έχουν διδακτικούς σκοπούς. Αφήστε που παράγω και πολιτισμό γιατί ο Έλληνας επέστρεψε στο βιβλίο.

– Οι δικές μου εμμονές με όλα αυτά τα απίθανα όντα (εξωγήινοι, βρυλ, εσωγήινοι, προσθέστε ό,τι σκουπίδι κυκλοφορεί σε site) δεν πιάνονται. Γιατί εγώ τα λέω στην τηλεόραση επώνυμα και αυτό είναι από μόνο του και γαμώ τα αθωωτικά. Αφήστε που βγάζω και λεφτά και λέγομαι «εκδότης», τα οποία για τις σημερινές αξίες της Ελλάδας μας είναι κίλερ κίλερ κομπινέισον. Και σε φωνάζουν κιόλας στις ειδήσεις να σχολιάσεις τα πολιτικά δρώμενα. Σκίζω λέμε!

-Το άλλο; Δεν έχω ακούσει ποτέ δημοσιογράφο, κανάλι, εκδότη και δημόσιο πρόσωπο τέλος πάντων, να τα παίρνει. Αυτά τα κάνουν μόνο οι ανώνυμοι εμμονικοί bloggers που κράζουν εμένα και άλλους ευηπόληπτους (με λεφτά + εκδότες).

-Bottom line: Το ιντερνέτ (sic) πρέπει να μείνει ως έχει: ωκεανός χρήσιμων και κερδοφόρων συνομωσιολογιών, παιχνιδάκια να παίζουν τα παιδιά μας, επώνυμα blog που να γράφουν σοβαρά πράγματα (για τον Πούτιν και τους κωλοεβραίους) και ανώνυμα blog (γιατί είμαι υπέρ της ανωνυμίας) που να γράφουν αθώα ημερολογιάκια και αν παρεκκλίνουν να τους σούρνουμε στα δικαστήρια «για το καλό του ιντερνέτ».

Πηγές: Αυτό το γλυκούτσικο και συμβουλευτικό προειδητικοποιούλι βιντεάκι.

Ιστορικό: Το επερχόμενο δικαστήριο εναντίον του Αντώνη Τσιπρόπουλου που για όσους δεν γνωρίζουν έκανε το εξής: Έστησε μια μηχανή που διάβαζε τους τίτλους και τις πρώτες γραμμές όλων των άρθρων των blogs. Ένα από τα blog (που λέγεται funel) ήταν θεματικό και σατιρικό του κυρίου Λιακόπουλου (ξέρετε κύριε Λιακόπουλε τι σημαίνει θεματικό blog και ποια η διαφορά του από την εμμονή;;; ). Μόλις εμφανίστηκε το funel στο site του Τσιπρόπουλου και επειδή κανείς δεν ξέρει ποιος είναι, η λύση δόθηκε. Κατόπιν μήνυσης του κυρίου Λιακόπουλου, επενέβη εισαγγελέας, ο Τσιπρόπουλος πήγε με χειροπέδες αυτόφορω, ενώ του κατασχέθηκε ο σκληρός του δίσκος που ήταν η επιχείρησή του. Και τώρα, δικάζεται γονατισμένος οικονομικά και ηθικά (πάνω από χρόνο χωρίς δουλειά) γιατί φιλοξένησε στο site του ένα blog που δεν άρεσε στον κύριο Λιακόπουλο. Και όλα αυτά επειδή ο funel είναι ανώνυμος, επειδή οι αρχές δεν έχουν ιδέα τί κάνουν τα site όπως του Τσιπρόπουλου και επειδή θεωρείται προσβολή αυτό που έκανε ο funnel και όχι αυτό που κάνει ο Λιακόπουλος καθημερινά απ΄το κανάλι και τα βιβλία του (βλέπε παράλληλο σύμπαν παραπάνω). Δείτε εδώ την εξέλιξη.

P.S.: Μετά λύπης μου παραδέχομαι ότι το internet δεν είναι ηθικό και αγγελικά πλασμένο. Αλλά έλεος που θα μας φιμώσετε όλους επειδή υπάρχουν και οι διεστραμμένοι. Άλλωστε, για τους ηλίθιους νόμους της έξω κοινωνίας, κινδυνεύουμε ανά πάσα στιγμή από Ανθρώπους Με Φοβερή Ιδέα Για Τον Εαυτό Τους. Δε χρειαζόμαστε κι άλλους ηλίθιους νόμους για τους Ανθρώπους Με Φοβερή Ιδέα Για Τον Εαυτό Τους Που Μόλις Ανακάλυψαν Το Ιντερνέτι.



Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

132 Σχόλια to “ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΕ,”

  1. […] Σχετικά links SOS Ελευθερία στο Διαδίκτυο @ JimHellas blogme.gr: συλλογή υπογραφών @ vrypan Αγαπητέ κύριε Λιακόπουλε, @ x-psilikatzou […]

  2. zoaki said

    ti na perimeneis apo enan anthropo pou otan kanei megethunsi stis fotografies, to distortion to vlepei gia ktiria eksogiinon ston Ari…..:)

  3. Θα ειμαστε ολοι στο πλευρο του blogme.gr και ασε τον Λιακοπουλο να λεει τις ιδιες μαλακιες που χρονια μας παραθετει,κανοντας clopy- paste απο διαφορα βιβλια του εξωτερικου…
    Και αν βρεθει καποιος που μπορει να ορισει ακριβως το τι ειναι σατιρα και τι οχι,ας ερθει να μας το πει.
    προς το παρον Λιακο go to hell.
    Υπαρχουν και σκεπτομενα ατομα εδω εξω,περα απο τα προβατα τους τηλεθεατες σου…

  4. toixorixos said

    Κάποτε θα λέμε για μια χώρα, τη Δημοκρατία της Μπανανίας, όπου τη Δημοκρατία και τη Δικαιοσύνη καθόριζε ο Μέγας Τηλε-Βιβλιοπώλης. Χαίρε, ω χαίρε ελευθεριά!

  5. cyrusgeo said

    Η εξίσωση των FunEL με τους παιδεραστές και τους εμπόρους ναρκωτικών, τι σου λέει;

    Τα «πήρα» κι εγώ (στο κρανίο), και εκφράστηκα δεόντως.

    Να τα βλέπουν αυτά όσοι τον θεωρούν απλώς «γραφικό»…

  6. enteka said

    (μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι με το γλυκούτσικο βιντεάκι)
    η υπογραφή μου και η διάδοση του petition (σύντομα) είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω

  7. Τελικά, θέλοντας και μη, πήρα τον Λιακόπουλο στα σοβαρά. Να δούμε μόνο αν θα κάνουμε τίποτα με τις υπογραφές…
    (Κωνσταντίνα, δεν ξέρω αν έχεις τσεκάρει το mail τελευταία. Εκτός κι αν δεν ισχύει πια -είμαι «παθών» απ’ το hotmail, γι’ αυτό σ’το λέω…)

  8. Guys απαντήσεις σε όλους το βραδάκι (Χρήστο το έχω λάβει θα σου απαντήσω το βράδυ). 🙂

  9. m13 said

    μα τί γιγάντιες υπερμαλακίες…
    καταρχάς το άτομο επαναλαμβάνεται συνεχώς … απευθύνεται σε ηλίθιους; (ρητορική η ερώτηση)
    και κατά δεύτερον όντως…πού ζεί;
    Τί νομίζει ότι είναι ρε μλκ το ίντερνετ;
    πω πω ημιμάθεια…

  10. skounas said

    Στο Μ 13

    Το ίντερνετ; Να σου πω αμέσως: Νομίζει ότι είναι ο ρουφιάνος, που ξέρασε ότι ήξερε στον χωροφύλακα (βλ. δεκαετία ’50) κι αυτός θα μας μπαγλαρώσει όλους μαζί στη στρούγκα της σκοτεινής κοσμάρας του…
    Είναι και πολύ πυροβολημένος ο άνθρωπος, αδιαπραγμάτευτα.

  11. konsniper said

    Τι να λεμε τωρα..θα συμφωνησω και με τους προηγουμενους…Εχουμε φτασει σε τετοιο επιπεδο που η χωρα φτανει οχι μονο να επιρεαζεται απο κατι τετοιους τυπους,αλαλ στο τελςο να εξαρταται…Πραγματικα ελληνικη τραγωδια….Αν υπηρχε σοβαρο ΕΣΡ επρεπε να τον ειχε κοψει…..

  12. Αχούυυυ..από που τον ψωνίσατε αυτόν τον γραφικό τύπο ρε παιδιά?
    Τι ζούρλα είναι αυτή που τον δέρνει?
    Όμως πολύ φοβάμαι πως για να έχει τόση απήχηση αυτός ο μουρλός μάλλον είναι πολλοί άλλο τόσο παλαβοί που τον πιστεύουν!
    Βάι βαι βάι

  13. Ασμοδαίος said

    Έλεος, ρε γ****ο! Τι λέει το άτομο;!;

    «Να περιχαρακώσουμε την πραγματική ελευθερία του λόγου»=να μη μιλάει όποιος δε συμφωνεί μαζί μου=να καταργήσουμε την ελευθερία του λόγου για όσους μου ασκούν κριτική.

    «Η νέα τάξη θα μας επιβάλλει να μιλάμε επώνυμα, που εγώ δεν έχω πρόβλημα, μιλάω ως Δημοσθένης Λιακόπουλος».
    Τότε τι ζόρι τραβάς, ρε φιλαράκι; (που, -παρεμπιπτόντως- απ’ ότι φαίνεται από το απόσπασμα, συμφωνείς με την Νέα Τάξη Πραγμάτων, νεοτάξ και νεοφιλελεύθερε παγκοσμιοποιητή)🙂

  14. bougatsakima said

    Δεν μπορώ να καταλάβω αν τη «διευκόληνση» που έχουν οι φανς του ,την έχει και ο ίδιος.Όλα αυτά που λεεί και γράφει τα πιστεύει ή είναι μέσα στο promote για τη συσσωρευμένη ufoσοφία σε μορφή βιβλίου που εμπορεύεται;

  15. Θέλω λίγο από αυτό που πίνει (και δεν μας δίνει) το άτομο… o_O @_@ *_* x_x

    Σοβαρά μιλώντας τώρα, το γεγονός ότι αυτός ο τύπος έχει εκπομπή σε κανάλι και βιβλιοπωλεία σε Αθήνα (πάνω απο του Παπανικοτέτοιου τα βιολογικά) και Θεσσαλονίκη, σημαίνει ότι έχει απήχηση, πράγμα που με τρομάζει. Μας εθίζει στον ακραίο εθνικισμό έτσι ώστε όταν μετά κάποιος εκφράσει εθνικιστικές απόψεις, να τις βρίσκουμε μέχρι και νορμάλ.

    Φοβάμαι πάντως πολύ την έκβαση της δίκης τον Ιούνη…

  16. funEL said

    Μικρή μας τυρόπιτα, περάσαμε να πούμε ένα δυνατό και λιακουρικό γεια. Μόλις πήραμε το χοντρό πακέτο από τη Νέα Τάξη (καλά μιλάμε ψηλή ξανθιά χιπ χοπ γκομενάρα). Θα το μοιραστούμε και θα αρχίσουμε τις ύβρεις στον άνθρωπο του θεού.

    +σκοταδισον+

  17. nicholas manie said

    🙂 η ΚΑΤΆΝΤΙΑ δεν έχει φραγμό

  18. nicholas manie said

    και ως επι τούτου, μπορείς και ΕΣΥ να κάνεισ Flag ως Hate speech τα ιερά και Λιακούρεια βίδεα…

  19. Epikouros said

    Η υπόθεση είναι όντως από κωμικοτραγική έως πολύ σοβαρή. Γιατί κι εγώ φοβάμαι την έκπληξη στα τέλη του Ιούνη (το αναμενόμενο είναι να αθωωθεί ο Τσιπρόπουλος…). Penguin-witch έχεις δίκιο που φοβάσαι την έκβαση της δίκης γιατί, πολύ απλά, δεν ξέρουμε τι καπνό φουμάρει ο δικαστής!
    Ένα απλό παράδειγμα παρόμοιας υπόθεσης με άσχετο (τεχνολογικά) δικαστή είναι το παράδειγμα της Τουρκίας. Πέντε-δέκα πιτσιρίκια έφτιαξαν γελοία βίντεο στο YouTube παρουσιάζοντας τον Ατατούρκ ως ομοφυλόφιλο και ο τούρκος δικαστής (δικαστίνα αν θυμάμαι καλά), μη έχοντας γνώση περί Ίντερνετ, τεχνολογίας κλπ αποφάσισε να διακόψει την πρόσβαση στο YouTube για όλη την Τουρκία (80 εκατομμύρια άνθρωποι!).
    Επομένως, επαγρύπνηση για να μην μας φάει η σιγουριά! (και η λιακουριά!)

  20. Sadmanivo said

    Αυτό το άτομο (αναφέρομαι στην ποσότητα ύλης εντός του κρανίου του Λιάκου) ανέκαθεν προκαλούσε εξάρσεις στην αλλεργία που έχω. Και μόνο η σκέψη να δικαιωθεί στη δίκη με κάνει να τρέχω για αντισταμινικά.
    Αίσχος! Α πα πια!

  21. tsopanis said

    Πολύ εύστοχα το αίπε ο φίλος πιο πάνω…
    η ΚΑΤΆΝΤΙΑ δεν έχει φραγμό
    Α ρε Ελλάδα…

  22. Rodia said

    Πριν λίγο μιλούσα με φίλο από Πάτρα. Εχει μπουκώσει με εκπομπές του τοπικά κανάλια. Αυτό θα γίνεται και σε άλλες πόλεις. Ενημερώστε παιδιά, πείτε πού εκπέμπει. Εχει πιάσει όλα τα πόστα-κομπόστα.

    Εμπαινε Ντινάκι, κορούλα μου! όσο προλαβαίνουμε.. πριν «οι ιστοσελίδες κατεβάσουν τα ρολά» λέμε:-ΡΡΡ
    (κούνια που τον κούναγε)

  23. buzz said

    X-PSILIKATZOY: ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΕ,

    Ευχαριστούμε θερμά για τις συμβουλές και τη σοφία που στάζει ο λόγος σας αλλά προφανώς το ιντερνέτ (sic) γύρισε τούμπα και είναι έτοιμο να π…

  24. chaca-khan said

    άσε άσε..

  25. tsopanis said

    Έχω κάτι ντέρτια… Μιλάμε όλο το βράδι έπινα…
    Και θυμήθηκα μέσα σε Βαθιά σκοτούρα μου, ένα τραγουδάκι, απο τον Νικολάκι…

    Χαρά στον Έλληνα που ελληνοξεχνά
    και στο Σικάγο μέσα ζει στη λευτεριά
    εκείνος που δεν ξέρει και δεν αγαπά
    σάμπως φταις κι εσύ καημένη
    και στην Αθήνα μέσα ζει στη ξενιτιά

    Αχ Ελλάδα σ’ αγαπώ
    και βαθιά σ’ ευχαριστώ
    γιατί μ’ έμαθες και ξέρω
    ν’ ανασαίνω όπου βρεθώ
    να πεθαίνω όπου πατώ
    και να μην σε υποφέρω

    Αχ Ελλάδα θα στο πω
    πριν λαλήσεις πετεινό
    δεκατρείς φορές μ’ αρνιέσαι
    μ’ εκβιάζεις μου κολλάς
    σαν το νόθο με πετάς
    μα κι απάνω μου κρεμιέσαι

    Η πιο γλυκιά πατρίδα
    είναι η καρδιά
    Οδυσσέα γύρνα κοντά μου
    που τ’ άγια χώματα της
    πόνος και χαρά

    Κάθε ένας είναι ένας
    που σύνορο πονά
    κι εγώ είμαι ένας κανένας
    που σας σεργιανά

    Αχ Ελλάδα σ’ αγαπώ
    και βαθιά σ’ ευχαριστώ
    γιατί μ’ έμαθες και ξέρω
    ν’ ανασαίνω όπου βρεθώ
    να πεθαίνω όπου πατώ
    και να μην σε υποφέρω

    Αχ Ελλάδα θα στο πω
    πριν λαλήσεις πετεινό
    δεκατρείς φορές μ’ αρνιέσαι
    μ’ εκβιάζεις μου κολλάς
    σαν το νόθο με πετάς
    μα κι απάνω μου κρεμιέσαι

    Lykos… Βy the Mantri…

  26. DCD said

    Ηλιακοπουλος θερμοσιφωνας. Δε βγαζεις ακρη με παχυδερμα, αψυχα αντικειμενα.

  27. zaphod said

    Μάλιστα. Όποιος επιμένει και λέει τα ίδια και τα ίδια τα παίρνει, (ενώ οι εκπομπές του ΕΛ Λιακό είναι μες την ποικιλία), καταγγέλουμε την Νέα τάξη πραγμάτων ΑΛΛΑ συμφωνούμε μαζί της στις προσταγές της επωνυμίας και επικροτούμε όταν αυτή συλλαμβάνει όποιον δεν συμμορφώνεται στις εντολές της. Είμαστε δημοκράτες, αλλά μηνύουμε όποιον λέει κάτι που δεν μας αρέσει…αν δεν μπορούμε να τον βρούμε μηνύουμε όποιον έχει λινκ σε αυτόν, ή αλλιώς τον γείτονά του, τον ψιλικατζή του🙂, τη γιαγιά του και πάει λέγοντας. Οι πράκτορες της Ν.Τ.Π. επειδή έχουν πολύ δύναμη και χρήμα βρίσκονται στο σατανικό ίντερνετ (που είναι τζάμπα) και όχι σε 17 διαφορετικά κανάλια (που κάθε δευτερόλεπτο προβολής θεωρητικά κοστίζει). Μπορούμε να λέμε ότι να είναι, να καθιβρίζουμε λαούς, άτομα και ιδεολογίες, να πουλάμε παραμύθι, αλλά δεν πειράζει διότι εμείς είμεθα επώνυμοι! Πουτάνες δημοκρατίες που επιτρέπετε στον καθένα να κάνει τις μαλακίες του και μετά να σας επικαλείται!

    Υ.Γ.: Δεν έχω ξαναγράψει στο blog σου, καλώς ήρθα🙂. Καλά έκανες και ανάρτησες αυτό το ποστ.

  28. jim_hellas said

    Δεν φτάνει που τον ακούμε στην TV (κ καλά εμείς που είμαστε στα εξωτερικά και τις καπουλάρουμε, αλλά οι εν Ελλάδι τι φταίτε;;;), τώρα εκπέμπει υπεργαλαξιακώς (ναι, κ στο μου εις την νι του Κάτω Δεξιά Κενταύρου, δεύτερη στροφή δεξιά από όπου προερχόμαστε)!

    Φτάνει το γέλιο που ρίξαμε μαζί του. Ώρα να του απαντήσουμε νομίζω!

  29. Pan said

    Πρώτη μούρη στο Καβούρι, δες Ελευθεροτυπία, σήμερα!!!

  30. skounas said

    Κωνσταντίνα μου!
    Σε είδα στη φωτό της σημερινής Ελευθεροτυπίας με τον Τάσο!
    Διάβασα το άρθρο,(ενώ από χθες διαβάζω το βιβλίο σου) κι ένιωσα ένα βαθύ και πολύ έντονο συναίσθημα αγάπης και συγκίνησης κι όχι μόνο, αλλά… δεν βρίσκω λόγια να στο περιγράψω.
    Μαζί σου μικρούλα. Αυτά. Μπλόκαρα τώρα…

  31. Τον Λιακόπουλο τον έμαθα από την ιστορία με το blogme. Προτιμώ τις μεξικάνικες τελενοβέλας στην τηλεόραση και δεν είχα αντιληφθεί την ύπαρξή του και την εκπομπή του. Ούτε και το blogme παρακολουθούσα, με κάλυπτε ο Monitor. Τον funel ελαχιστότατα τον διάβασα, όταν βγήκε στο ίντερνετ η όλη υπόθεση της δικαστικής διαμάχης, δεν με αφορά το στυλ και τα θέματά του.
    Η όλη ιστορία είναι απίστευτα γελοία και δείχνει δυστυχώς το πόσο ανέτιμοι είναι οι μηχανισμοί της χώρας μας έτσι ώστε να μπορεί να συμβαδίσει ο κρατικός μηχανισμός με την εποχή μας.
    Την πληρώνει βέβαια κάποιος που δεν φέρει ευθύνη (ο ιδιοκτήτης του blogme) γιατί τρέχει στα δικαστήρια, χάνει χρόνο και χρήμα. Είναι άτυχος, έλαχε σε αυτόν ο κλήρος που θα πρέπει να βγάλει το φίδι από την τρύπα. Έχει την κατανόηση και την συμπαράστασή μας. Ο Λιακόπουλος πάλι, κερδίζει πολύ από την τζάμπα διαφήμιση, αφού ασχολούμαστε με αυτήν την υπόθεση και στα blogs και στα ΜΜΕ. Επαναλαμβάνω, εγώ έτσι έμαθα για την ύπαρξή του. Εξαιρετικός τρόπος από πλευράς μάρκετινγκ, αξίζει συγχαρητηρίων ο τρόπος που κινείται.
    Το καλό για τους χρήστες του ίντερνετ είναι ότι όταν θα υπάρξει η απόφαση, θα υπάρξει και το πρώτο δεδικασμένο και θα αρχίσει και η δικαιοσύνη αλλά και η αστυνομία να παίρνουν θέση για τους κανόνες λειτουργίας του ίντερνετ.
    Άντε, όλοι μαζί ενωμένοι να μηνύσουμε το Google. Για ποιό λόγο; Ε, όλο και κάτι θα βρεθεί. Πόσο γελοία είναι αυτή η ιστορία… αλλά κάπως έτσι δεν είναι τα πράγματα στην χώρα μας σε ευρύτερο πεδίο;

  32. Patsiouri said

    Παιδιά αυτή τη στιγμή νοσηλεύομαι σε ένα δημόσιο νοσοκομείο, περαστικά, ευχάριστώ, μπλά μπλά, ο.κ, και μου έχουν φέρει και ένα laptopaki να παίζω και να μή βαριέμαι.

    Σας πληροφορώ πως οι κλώσσες στα γύρω κρεβάτια αποθεώνουν και το Λιακό και ότι ανθυπαθρωπισκέξ κυκλοφορεί σε αυτή τη γελοία πλέον χώρα, μέρες τώρα κοντεύουν να πέσουν τα μαλλιά της κεφαλής μου μ’αυτά που ακούω γιατί έχω ξεσυνηθίσει εντελώς αυτού του είδους τις συναναστροφές.

    Σήμερα μάζεψαν υπογραφές, σας πληροφορώ όλες εκτός από τη δικιά μου, για να μήν επιτρέπεται να μένει τη νύχτα δίπλα στη γυναίκα του ένας Αλβανός υπήκοος που δέν έχει άλλον να τη φροντίσει, και η κοπέλα είναι σοβαρά…

    Ντράπηκα-ντράπηκα-ντράπηκα…για λογαριασμό μας, για το πώς έχει καταντήσει ο κόσμος σε αυτή τη σκατόχωρα και γιατί δέν υπάρχει καμία μα καμία προοπτική εξέλιξης…πνευματικής εννοώ..

    Δέν ξέρω για σάς, εγώ μόλις με το καλό βγώ από δώ μέσα θα ψάξω να βρω μία ενδιαφέρουσα χώρα του ανατολικού μπλόκ στην οποία και θα σπεύσω να πολιτογραφηθώ,ντρέπομαι να έχω σχέση πιά με οτιδήποτε ελληνικό, σόρι για το κατεβατό αλλά ειλικρινά θα έπρεπε να ζήσετε καμιά βδομαδούλα εδώ μέσα…( μα πού κυκλοφορούσε όοοοολος αυτός ο υπόκοσμος?? εγώ γιατί είχα τόσο καιρό να τους δώ και νόμιζα πως είχαμε ξυπνήσει λιγάκι???)

  33. kabamaru said

    mi ta rixnoume mono sto grafiko liakopoulo alla kai sto sistima dikaiosinis pou sernei enan anthrwpo pantelws athwo ena xrono twra enw de xreiazetai oute mialo vrefous gia na to apalaksei kaneis apo tis aniparktes katigories pou ton varainoun.

  34. j95 said

    Σήμερα μάζεψαν υπογραφές, σας πληροφορώ όλες εκτός από τη δικιά μου, για να μήν επιτρέπεται να μένει τη νύχτα δίπλα στη γυναίκα του ένας Αλβανός υπήκοος που δέν έχει άλλον να τη φροντίσει, και η κοπέλα είναι σοβαρά…

    Πες μας ποιο νοσοκομείο είναι και τα ονοματεπώνυμά τους. Είναι δημόσια πράξη αυτό που έκαναν και πρέπει να κραχτεί.

  35. stranger12 said

    O Jerry Falwell μας άφησε χρόνους, αλλά ο Λιακόπουλος πολύ φοβάμαι ότι θα μας ταλαιπωρεί για πολύ ακόμα…

  36. skounas said

    1. Η αισχρή γενική παιδεία (σχολικά- εξωσχολικά), μας έφερε στο αίσχος που αναφέρει
    το 32 Patsiouri.
    2. Σήμερα άρχισαν οι πανελλαδικές κι είδα παιδιά να έχουν καταρρεύσει ήδη ψυχολογικά, από το απάνθρωπο σύστημα,που καταστρέφει την ψυχοσωματική τους υγεία. Είδα μανάδες αποσβολωμένες κάτωχρες από την αγωνία. Τα παιδιά μαραίνονται, μέσα στο σύστημα κατατρώει ανθρώπους.
    ΚΑΙ σήμερα γράψανε έκθεση με θέμα:
    «Σε μια εποχή με μεγάλο έλλειμμα ανθρωπιάς, έχει σημασία να οργανώνονται εκδηλώσεις, που βοηθούν όσους συνανθρώπους μας το έχουν ανάγκη. Να γράψετε ένα άρθρο στην εφημερίδα του σχολείου σας, όπου θα εξηγείτε γιατί πρέπει να στηρίζονται τέτοιες προσπάθειες. Παράλληλα, να αναφερθείτε στη συμβολή της παιδείας στην καλλιέργεια της ανθρωπιστικής συνείδησης, ιδιαίτερα των νέων (500-600 λέξεις)».
    Τι υποκρισία,τι θράσος… Ποιος μιλά για «ανθρωπιά»??
    Μετα απ’ αυτό, παρακαλώ να προταθεί ο Mr. Liakopoulos, να βαθμολογήσει τα γραπτά με το «μοναδικό δημοκρατικό κ ανθρώπινο» τρόπο που μόνο εκείνος γνωρίζει. «Λιακόπουλοι» έφεραν την γενική παιδεία στην κατρακύλα που βρίσκεται. Διαφωνείτε?

  37. passer by said

    @patsiouri

    Πρώτον, περαστικά.
    Δεύτερον, μα καλά, βλαμμένα είναι εκεί μέσα;Και με ποια αιτιολογία υπογράψανε;

  38. Η δίκη αυτή είναι ξεφτίλα. Ε, λοιπόν θα την κάνουμε παρωδία. Ο Ούρφουρσλάαγκ θα είναι στο δικαστήριο.

  39. Crazy, έγραψες!!!! (άντε στον Καλτσό να λιώσεις) 🙂

    Zoaki, distortion? Και εσείς με τους εβραισιωνιστάς κυρία μου; 🙂

    Preza, δεν είμαι σίγουρη ότι είμαστε περισσότερο σκεπτόμενοι απ΄τους απέξω, αλλά τουλάχιστον στο δικαστήριο, θα είμαστε εκεί.-

    Toixorixos, σωστός!!!!

    Cyrus, έγραψες ένα υπέροχο κείμενο με ερωτήσεις διαμάντια. Δεν μπορώ να μην το παραθέσω κι εδώ. Πληζ διαβάστε το, όλοι:
    http://gravityandthewind.blogspot.com/2007/05/21.html

    Έντεκα, προς το παρόν είναι το μόνο που μπορούμε να κάνουμε ρε συ.

    Χρήστο, έχεις δίκιο. Έπρεπε να τον πάρουμε σοβαρά από την πρώτη στιγμή. Αλλά είναι τόσο αστεία αυτά που λέει, που και να θέλεις δεν μπορείς. 😀

    M13, “καταρχάς το άτομο επαναλαμβάνεται συνεχώς … απευθύνεται σε ηλίθιους;” AYTO ! Ακριβώς αυτό!!! Κι έλεγα τί δεν μου κολάει… λες και είναι δάσκαλος σε δημοτικό «αγαπητά μου παιδιά θα κάνετε αυτό κι αυτό γιατί θα έρθει ο Θεός και θα σας κάψει» . Μπράβο ρε μωρό!

    Skounas, yes indeed.

    Konsniper, ΕΣΡ;;;Τί είναι πάλι αυτό; Το είδες πουθενά και το ψάχνεις κι εδώ; Μόνο για κάτι ομοφυλοφιλικά φιλιά παρεμβαίνει.

    Μαραμένα Σύκα, θα σου κλείσω ραντεβουδάκι με κάτι συγγενείς να στα πουν όλα τα βιβλία του απ΄έξω. Για να δεις το χάλι το μεγάλο!

    Ασμόδαιος, είπαμε, αν είσαι εκδότης με λεφτά, όοοοτι και να πεις είναι αθωωτικούλι του κερατά. Λες κι εμείς είμαστε τίποτα κουκουλοφόροι.

    Bougatsakima, ξέρεις κάτι ρε συ; Δεν πρέπει να μας ενδιαφέρει αυτό καθόλου. Το αποτέλεσμα είναι που μετράει. Φυσικά, αν τα πιστεύει κιόλας ακόμα χειρότερα αλλά δεν με ενδιαφέρει στην τελική.

    Penguin, έχει απήχηση και μάλιστα μεγάλη. Όταν εκεί που βλέπεις ειδήσεις, ξαφνικά ανοίγει τηλ.παράθυρο και βγαίνει ο Λιακόπουλος να σχολιάσει τα πολιτικά δρώμενα, λες μαλάκα βρείτε μου αεροπλάνο να φύγω ΤΩΡΑ!!!

    Funel, αφήστε τα αγαπητό τάγμα. Έχω εδώ απ΄το πρωί τον Καλτσό που δεν μ΄αφήνει σε ησυχία με τις χοντρογελάρες του απ΄το μπλογκ σας. Τα νεύρα μου!

    Nickolas, λες;

    Επίκουρος, έχεις πολύ δίκιο. Και πιστεύω ότι η έκβαση αυτής της δίκης θα είναι πολύ κομβική και για μας. Πρέπει να αρχίσουν να αντιμετωπίζουν το δίκτυο με περισσότερη σοβαρότητα επιτέλους!

    Sad, αν δικαιωθεί, την άλλη μέρα θα έχουμε όλοι παραπομπές στα γραπτά του funel.-
    (α, και καπνίζω drum άσπρο)

    Τσοπάνης, πρέπει όμως να τελειώνουμε με τον ρημάδη τον πάτο γαμώτο.

    Ροδιά, ας κάνει ό,τι θέλει. Εμένα αυτό που με νοιάζει είναι να μην επιτίθεται σε αθώους ανθρώπους ή σε όποιον τον σατιρίζει ή κριτικάρει.

    Chaka, το αίμα στο κεφάλι, σου λέω!

    Τσοπάνη, αγαπημένο τραγουδάκι.

    Dcd, axaxaxaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

    Zaphod, πολύ καλώς ήρθες. Μου φαίνεται ότι θα τα λέμε συχνά μετά από αυτό το γαμάτο σχόλιο (οι σωστές δημοκρατίες έχουν και τον εξοστρακισμό. Εμείς, οεο; ).

    Jim, έχεις δίκιο. Πλέον δεν μου προκαλεί καθόλου γέλιο.

    Pan, ευχαριστώ αγορίνα μου. 🙂

    Skounas, κι εγώ μπλοκάρω όταν γράφετε τέτοια ρε συ… ευχαριστώ πολύ πολύ. 🙂

    Juanita, ρε συ δεν γίνεται όμως χωρίς έστω αρνητική διαφήμιση να μην αναφερθούμε καθόλου σε μια τόσο πολύ μεγάλη αδικία. Μιλάμε είναι κρίμα κι άδικο για το παλικάρι να παιδεύεται τόσο και οι funel να δέχονται απειλές και επικυρήξεις μόνο και μόνο επειδή ένας κύριος δεν επιτρέπει να σατιρίσουμε τις μπαρούφες που λέει. Έχεις δίκιο, είναι γελοία ιστορία. (Φιλάκια μωράκι).

    Patsiouri, περαστικά κι από ΄δω, ρε μωρό μου. Είδες πόσο σου αλλάζει τον τρόπο σκέψης μια απλή συναναστροφή με ανθρώπους που δεν ήξερες; Στο ψιλικατζίδικο να έβλεπες τί άκουγα. Χώσε όσο μπορείς. Μπας και καταλάβουν τί γκαβαμάρες υποστηρίζουν. Και για το θέμα με την Αλβανή κοπέλα έστω στείλε mail μπας και κάνουμε κάτι. Εν ανάγκη φώναξε αστυνομία. Δεν έχουν κανένα δικαίωμα να διώξουν τον άνθρωπο. Τα ζώα. Χώσε μωρό. Μην τους αφήσεις σε χλωρό κλαρί.

    Kabamaru, έχεις απόλυτο δίκιο. Ίσως από εκεί ξεκινούν όλα.

    J95, πολύ σωστός. Αν και δεν μας κόβω να μένουμε μόνο στο κράξιμο.

    Stranger, ελπίζω να βρεθεί μια άκρη, τουλάχιστον για να μην ταλαιπωρηθεί κι άλλος κόσμος.

    Skounas, εντάξει, είναι λίγο τραβηγμένο αυτό. Πιστεύω ότι είναι θέμα παιδείας. Αν ένα παιδί ας πούμε είχε λίγη κριτική σκέψη, θα ήταν αδύνατον να τον πιστέψει. Αλλά δεν.

    Urfus, όλοι θα είμαστε.-

  40. BeBe said

    Έλεος με τον κάθε ..άντε μη το γράψω και δεν είναι του στυλ μου(λέμε τώρα). Συνγχύστηκα απογευματιάτικο..
    Καλησπέρες Κωνσταντίνα🙂

  41. Καλησπέρες bebe🙂

  42. Patsiouri said

    Μή φοβάστε, είπαμε είμαστε πίσω αλλά όχι και έτσι, οι κλώσσες μάζεψαν υπογραφές, αυτό δέ σημαίνει πως μόλις φώναξαν τη νοσοκόμα και της το είπαν η κοπέλα δέ φρίαξε!

    Ήρθε δέ στο δωμάτιο και ένα επιτελείο ιατρών μαζί με το διευθυντή και τις κράζανε 5 ώρες, μιά χαρά είναι το νοσοκομείο και εννοείται τηρούν τους κανονισμούς οι άνθρωποι, ελπίζω να μή φταίω εγώ για την παρανόηση.

    Γενικότερα ήθελα να πώ πως σοκαρίστηκα, όπως λές κι εσύ με το ψιλικατζίδικο, με το πόσο χάλια παραμένει το επίπεδο του μέσου όρου. Εδώ και 1 βδομάδα το μόνο που ακούω εδώ μέσα είναι τί φοράει ο Γρηγόρης και η Μενεγάκη, ανάλυση όλων μα όλων των πεθεροπροβλημάτων του κους κους, για όλα φταίνε οι Αλβανοί…και το κακό συναπάντημα, ρε μαλάκα, ούτε τους πολιτικούς δέ βρίζουν όπως οι γέροι στα καφενεία τουλάχιστον! Πού πάμε ρε πούστη, και μεγαλώνουν και παιδιά οι γαμιόλες…

    Εμένα δέ, πρέπει να με θεωρούν ψυχοπαθή η εξωτικό πουλί, όταν τους είπα πως δέν παρακολουθώ σήριαλ και ριάλιτυ, πως δια-βα-ζω βιβ-λι-α, πώς συχνάζω σε μί-α πε-ρι-ο-χη που λε-γε-ται Γκα-ζι και πως έχω πολλούς φίλους καλλιτέχνες πρέπει να σκέφτηκαν το λιγότερο πως είμαι η Άννα της Ριανκούρ!

    Και κάθε βραδυ πρίν μας σβήσουν τα φώτα στο τσακίρ κέφι τραγουδούν τις επιτυχίες από την εκπομπή της Πάνια και ξεκαρδίζονται στα γέλια…
    Κι εγώ πονάω…
    Και είμαι η πιό μικρή εδώ μέσα…
    Άν ακούσετε αύριο στις ειδήσεις για μία τρελλή που κοπάνησε έναν ολόκληρο θάλαμο νοσοκομειου με τους ορούς, εγώ θα είμαι…
    Βοήθεια…
    (Ο Dimitri τις ενοχλούσε γιατί φοβόντουσαν να κοιμηθούν στο ίδο δωμάτιο μαζί του…,δίπλα μου τον έχω τώρα, σάς ευχαριστεί!)

  43. @patsiouri,

    AGAPOULA MOU!!!! Για να ρίχνεις τέτοια καντήλια, μια χαρά τα πας. Γρήγορα θα γίνεις καλά και θα επιστρέψεις στο ήρεμο σπιτάκι σου (λέμε τώρα).

    Δώσε πολλά πολλά φιλιά στον dimitri, ρίξε κι ένα γαμωσταυρίδι στις κάργιες από εμας και κοίτα να γίνεις γρήγορα καλά μωρό μου. Μάκια! 😀

  44. Patsiouri said

    Κι εσύ που μπορείς βούτα το baby αγκαζέ να πάτε καμιά βολτίτσα! Να τον κεράσεις και για την επιτυχία σου, ρε κακομοίρη Καλτσό τί Σκρούτζα πήγες και πέτυχες!

  45. xaxaxa ton exw steilei gia tainies kai pagwtakia exoume cinemarathwnio shmera giati rixnei kareklofeet.😀

  46. Αποστόλης said

    Αυτό που προσωπικά με προβληματίζει δεν είναι τόσο ο Λιακόπουλος και τα όσα λέει. Δεν είναι καν η απήχηση που ίσως έχει. Αυτή δεν είναι παρά το αποτέλεσμα μιας ευρύτερης παθολογικής κατάστασης που υπάρχει στην Ελληνική κοινωνία. Η κατάσταση αυτή καθ΄αυτή είναι που με ενοχλεί περισσότερο και που εκδηλώνεται με ένα σωρό εκφάνσεις (βλέπε posts Patsiouri και εμπειρίες Κωνσταντίνας από το Ψιλικατζίδικο). Με άλλα λόγια θεωρώ ότι ο Λιακόπουλος καλύπτει ένα κομμάτι του πληθυσμού, άγνωστο πόσο μικρό ή μεγάλο, για το οποίο ισχύει ότι «κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι». Αν δεν υπήρχε ο Λιακόπουλος, κάποιος άλλος θα εξέφραζε αυτούς τους ανθρώπους.

    Επιπλέον με ενοχλεί η χαρακτηριστική ευκολία που τέτοιες μειοψηφίες (θέλω να πιστεύω) βρίσκουν τηλεοπτική και έντυπη πρόσβαση. Αντίθετα, άνθρωποι με κοινή λογική και μετρημένες απόψεις είτε δε βρίσκουν τέτοια πρόσβαση, είτε εγκαταλείπουν τα ΜΜΕ αηδιασμένοι από τον τρόπο που αντιμετωπίζονται (βλέπε τηλεοπτικά παράθυρα, λογοκρισία κτλ).

    Σε ό,τι αφορά την υπόθεση Τσιπρόπουλου, εννοείται ότι ο άνθρωπος είναι αθώος. Το πρόβλημα όμως σε αυτή την περίπτωση δεν είναι η μεμονωμένη περίπτωση, ή το δεδικασμένο που ασφαλώς είναι σημαντικό όπως σωστά αναφέρθηκε σε κάποιο post, αλλά το ότι το κράτος και το νομικό μας σύστημα δεν έχει καταφέρει να συμβαδίσει με την τεχνολογία, όπως ορθά αναφέρεται στο post 31. Αυτό σίγουρα είναι ένα μεγάλο πρόβλημα το οποίο ίσως να αντιμετωπίσουμε με μεγαλύτερη συχνότητα τα επόμενα χρόνια. Είναι επίσης και ένα πρόβλημα πολύ δύσκολο να λυθεί. Πρακτικά θα απαιτούσε μεγαλύτερη ευελιξία και ταχύτητα στη λήψη και την υλοποίηση κρατικών και νομικών αποφάσεων, καθώς επίσης και μεγαλύτερη ικανότητα στη λήψη σωστών αποφάσεων.

    Πάντως, είναι σίγουρα παρήγορο το ότι υπάρχει τόσος κόσμος που σκέφτεται σωστά και καθαρά (και όχι δυνατά και ελληνικά κύριε Λιακόπουλε!).

  47. Patsiouri said

    Έχει δίκιο ο Αποστόλης, τα κρούσματα πληθαίνουν και το πρόβλημα δέν είναι ο Λιακό και ο κάθε Λιακό, είναι πως αντί να μειώνονται αυτοί πολλαπλασιάζονται αλματωδώς, τί να φταίει??? Σε μία Ελλάδα που πλέον και η κουτσή Μαρία σπουδάζει??? Ο κολλητός μου λέει φτώχεια και ανεργία, μαζί με τη βλακεία δημιουργούν μία τρύπα στον εγκέφαλο από την οποία πανέυκολο να εισχωρήσει και η κακία.
    Άν θέλετε διαβάστε τα ποστάκια μου με τίτλο «ένα είν’το σύνθημα, part one και two», για πλάκα τα έγραψα, ο.κ, γελάσαμε, αλλά δέν είναι αστείο, είναι θλιβερό…καληνυχτούδια τώρα!

    (και μέχρι να γυρίσει το bebe τράβα μιά βόλτα από την έρμη τη Μαρία που έφτιαξε κι αυτή μπλόγκ κατά λάθος και έχει βραχυκυκλώσει,κοίτα τώρα που δέν ξέρω να σου κάνω λίνκ, μου έχει κάνει σχόλιο στο αμέσως προηγούμενο ποστάκι από αυτό που έκανες εσύ!)

  48. vangelakas said

    Συμφωνώ σέ ό,τι λέτε, μέ τό ύφος, μέ τήν οξύτητά του καί κάθε λεπτομέρεια πού προστίθεται στά σχόλια. θέλω μόνο νά καταθέσω ότι ο έν λόγω τηλεπιτηδευματίας έχει σχεδόν ανύπαρκτη σχέση μέ τόν εθνικισμό. Καί λέω σχεδόν, διότι η όποια ποσότητα απομένει, υφίσταται γιά νά δυσφυμεί τόν εθνικισμό (λέγοντας τίς απίστευτες μαλακίες) δίνοντας λαβή καί επιχειρήματα στούς αντεθνικιστές. Εάν αύριο αντιληφθεί ότι οι κουκουλοφόροι, ότι οι αναρχοαυτόνομοι, ότι αυτοί πού καίνε σημαίες διακατέχονται από άκρατο καταναλωτισμό, θά τό γυρίσει σέ Μπάαντερ Μάινχοφ, σέ άπαντα σπαρτακιστών καί βιογραφίες τής Ρόζας.

  49. Ασμοδαίος said

    Ο τόνος στην παραλήγουσα, αν έχετε την καλοσύνη. Ευχαριστώωωω!

  50. ilias said

    Δεν έχω πάρει βιβλία του δεν βλέπω τις εκπομπές του στο »ιντερνετι » αλλά δεν υποχρεώνει κ κανέναν με το μαχαίρι. Θέλω να πω ότι αν κάποιος διαλέγει να βλέπει τις εκπομπές του ως ενημέρωση κ γνώση είναι επιλογή του. δεν νομίζω ότι πρέπει να οργιζόμαστε με τους ανθρώπους κ την διαφορετικότητα τους.

  51. passer by said

    @ ilias

    Η αντιεπιστημονικότητα και το μίσος δε συνιστούν διαφορετικότητα.
    Θεωρώ οτι δημιουργεί κοινωνικά και εθνικά προβλήματα.
    Αν ο κος Λιακόπουλος δήλωνε συγγραφέας science fiction, θα αγόραζα τα βιβλία του σε τρία αντίτυπα. Αντί γι’αυτό, τα παρουσιάζει ως αληθινά απευθυνόμενος σε κοινό που μεγαλώνει παιδιά με αυτές τις ιδέες.

  52. […] ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΕ, Ευχαριστούμε θερμά για τις συμβουλές και τη σοφία που στάζει ο […] […]

  53. Sadmanivo said

    Drum άσπρο; Κόλλησα… και μετά..(!) πού το θυμήθηκες;
    Και να διορθώσω κάτι που ‘γραψα εν βρασμώ. Δεν είναι α-νόητος ο τύπος. Είναι και γαμώ τους έξυπνους. Γι’ αυτό και μου τη δίνει. Η βλακεία (ίσως) συγχωρείται. Η εκούσια εκμετάλευση και η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ όχι!
    Ουφ.. Πάω για κανα lexotanil..

  54. ilias said

    Αν πει κάποιος αμόρφωτος ότι είναι επιστήμονας εσείς θα έπρεπε να γίνετε κουτσοί? Όμως την όραση δεν σας στην στερεί κάνεις. Ένα καλό που έχει ο άνθρωπος είναι ότι έχει ένα είδος βούλησης. Για αυτούς που «έμαθαν» το «ιντερνετι», αυτό τους το δίδαξε κανείς? Άντε γεια παιδάκια.

  55. tzonakos said

    Ελλάδα, διεθνώς ρεζίλι !
    Μ αρέσει που όταν έσκασε το θέμα με το blogme, εκείνες τις μέρες γινόταν εδω στην Ελλάδα ενα Διεθνές λέει συνέδριο τι κέρατο ηταν αυτό, περι Διαδικτύου και τα ρέστα.
    Δηλαδη για να καταλάβω, μου φαίνεται οτι κινδυνεύουμε αν δεν αρέσουμε σε κάποιον που δεν θέλω να χαρακτηρίσω καλύτερα ;
    Πιστέυω οτι το Ιντερνετ ( στα γκρίκς ) το χρησιμοποιεί ο καθένας όπως νομίζει, και πολλοί για κάποιους σκοπούς, εμπορικούς, πολιτικούς κλπ.
    Δεν ειναι καλό να φιμώνονται όσοι δεν συμφωνούν και όσοι έχουν άλλες απόψεις.
    Παρακολουθώ με ενδιαφέρον την ιστορία αυτή.
    Καλό σας μεσημέρι🙂

  56. Ο Γ. Παπανδρέου στηρίζει τον Αντώνη από τη σελίδα του. Εδώ:

    http://www.papandreou.gr/papandreou/content/Document.aspx?d=6&rd=7739474&f=1650&rf=-568018414&m=8898&rm=12412859&l=2
    🙂

  57. mistounou said

    Ψιλικατζούδι, άσχετο με το θέμας…Συγχαρητήρια για τη συνέντευξη στο «Κ» της Καθημερινής!!!!!Το διάβαζα στο τραμ σήμερα, το «Κ» εννοώ, και σε βλέπω ξαφνικά μπροστά μου! Αμάν, λέω, η Ψιλικατζού! Καλά, αν δεν το ‘γραφε, δε θα το πίστευα μιλάμε, που πήγε το ξανθό κορίτσι καλέ;

    Υ.Γ. Σου πάει πολύ το μελαχροινό! Συγχαρητήρια δις, λοιπόν…

    Φιλιά!

  58. Sourtoukw said

    Sorry που δεν έχω διαβάσει όλα αυτά που έχετε γράψει αλλά θέλω να πω το εξής:
    εγώ τον Λιακόπουλο γιατί δεν μπορώ να τον ακούσω για πάνω από 20δευτερόλεπτα;

  59. Rodia said

    ~~Mistounou, ήταν ποτέ ξανθό το κοριτσάκι μου και δεν το ξέρω..?
    (απέξω εννοώ.. γιατί από μέσα, σίγουρα ΔΕΝ είναι)

  60. Rodia said

    απέξω –>> στα μαλλιά
    από μέσα –>> στα μυαλά

    Μη παρεξηγηθώ κιόλας, ε

  61. Domino said

    Πριν 6-7 χρόνια διάβασα ένα βιβλίο του Βελόπουλου.
    Αυτό γιατί πρέπει να διαβάζεις πριν κρίνεις.
    Μετά από μερικά χρόνια ξεφύτρωσε ο τυπάς αυτός. Ένα αντίγραφο του προαναφερθέντος. Στην αρχή σε ένα κανάλι. Η συνταγή δοκιμασμένη. Βιβλίο και Άγιος ο Θεός. Μετά σε 2 κανάλια. Μετά σε 3. Θεσσαλονίκη βλέπεις, έδρα του. (Θεσσαλονίκη, το Σιάτλ των Βαλκανίων. Χοχοχο…)

    Το ίντερνετ όμως είναι δικό μας. Δεν θα μας το πάρουν και δεν θα κάνουν το μυαλό μας και την ζωή του παλικαριού σκατά.

    +Ευλόγησον+

  62. greekscorpio said

    Νομίζω ο΄τι αρκετά ασχοληθήκατε με τα προϊόντα υποκουλτούρας αυτού του κυρίου που σε κάποια φάση προσπάθησε να γίνει και ιδιοκτήτης ημερησίου φύλου (Της ιστορικής Ακροπόλεως) αν δεν κάνω λάθος. Ένα όμως πρέπει να του αναγνωρίσουμε είναι ευφυέστατος έμπορος (μάγκας θα λέγαμε στη Νεοελληνική. Ας τον απομονώσουμε

  63. skounas said

    ΑΣΧΕΤΟ ΜΕ ΛΙΑΚΟ…

    Κωνσταντίνα παιδί μου…
    Χτες σε είδα στην «Ε» και χάρηκα, στο είπα κ.λ.π.
    Ξέρεις που μένω. Καθόμουν σ’ ένα τραπέζι, κοίταζα τη θάλασσα, μασουλούσα σαλάτα και ξεφύλλιζα Κυριακάτικες εφημερίδες και τα περιοδικά τους…Στην πλήρη αφασία μου, φτάνω στο περιοδικό «Κ» της Καθημερινής και καρφώνομαι στο «πρόσωπο»… Μου κάνει ένα ντιννννν!
    Ναι αλλά εγώ κυρία μου, με ξανθά μαλλιά σε είδα στην «Ε».(Δεν ξέρω τι λένε οι κυρίες παραπάνω για τα ξανθά μαλλιά ή μυαλά σου)δεν σε έχω δει από κι κοντά.
    Ε? πολύ θέλει ο άνθρωπος? Μου φύτρωσε η ντομάτα από το μάτι… Τα υπόλοιπα, θέλεις να στα πω? Θέλεις, αλλά δεν θέλω να τρώω τον χώρο.
    Ένα μόνο: Τα είδα όλα σήμερα? Αύριο τι με περιμένει?
    Χα, χα, χα, Το χάρηκα που σε ξαναείδα να τόοοοοοοοοοοσο πολύ!!!

  64. (το σχόλιο λογοκρίθηκε. Αν θες να τα χώσεις στον Πρέζα tv, να πας στο μπλογκ του, όχι εδώ μέσα)

  65. proparaskeui said

    Συνωμοσιολογίας το ανάγνωσμα.
    May 20th, 2007 by proparaskeui

    Τι πραγματικά κινεί έναν άνθρωπο να αγοράσει, διαβάσει, αποδεχτεί, θεωρίες συνωμοσίας;

    Στους πολιτισμούς δυτικού τύπου, ο άνθρωπος μαθαίνει ότι για την πορεία του στην ζωή, είναι αποκλειστικά υπεύθυνος ο ίδιος. Υπάρχει, βέβαια ένα (σύστημα) μέσα στο οποίο πρέπει να προσπαθήσει, αλλά αυτό προβάλλεται περισσότερο ως κανονιστικό πλαίσιο, του οποίου οι κανόνες είναι γνωστοί σε όλους. Ακόμα και όταν το σύστημα είναι διεφθαρμένο, μη αξιοκρατικό ή ότι άλλο, δεν παύει να αποτελεί ένα πλαίσιο σωστό ή μη, δεδομένο για όλους. Το κληροδότημα των γονέων (οικονομική – κοινωνική θέση) υπάρχει μεν, αλλά η ευθύνη της διαχείρισης του μετά την ενηλικίωση είναι καθαρά ατομική. Σε κάθε περίπτωση το (σύστημα) μοιάζει να φωνάζει: αυτό είμαι, δοκίμασε, υπάρχει ακόμα και η δυνατότητα με θεσμοθετημένο τρόπο να με αλλάξεις. Ακόμα και στις θρησκείες δυτικού τύπου, η κρίση για την μεταθανάτιο ζωή έχει ως αντικείμενο την επίγεια. Αυτό προβάλλεται ως το μεγαλύτερο όπλο των δημοκρατικών κοινωνιών δυτικού τύπου έναντι των ολοκληρωτικών ή των κοινωνιών με θεοκρατικό προσανατολισμό.

    Αν και διαφαίνεται, ότι αυτό σε πρώτο επίπεδο παράγει ελευθερία, σε ένα δεύτερο παράγει άγχος και μάλιστα σε μεγάλες ποσότητες (φόβος της ελευθερίας). Η αποτυχία του ατόμου μέσα στο συγκεκριμένο σύστημα μοιάζει αδύνατη (από το σύστημα) και ανεξήγητη. Η έννοια του όρου χαμένος, στην Αμερικάνικη κοινωνία, χρησημοποιειται μεταξύ των εφήβων αντί του χαζού.

    Εχουμε λοιπόν υποσυνείδητο φόβο που μετουσιώνεται σε συνειδητό άγχος. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος ως γνωστόν ρέπει στο να προσλαμβάνει εύκολα και γρήγορα οτιδήποτε δρα αγχολυτικά.

    Εδώ έρχεται η συνωμοσιολογία που σε συνειδησιακό επίπεδο μοιάζει με άκακο σενάριο επιστημονικής φαντασίας, αλλά σε υποσυνείδητο επίπεδο δρα αγχολυτικά:

    …δεν χρειάζεται να φοβάσαι (την ελευθερία του συστήματος) διότι απλά δεν υπάρχει. Στην πραγματικότητα άλλοι, με πονηρό τρόπο διαχειρίζονται την τύχη σου. Αρα δεν φταις εσύ για την ζωή σου (πρωτόκολλα των σοφών της Σιών).

    …δεν χρειάζεται να φοβάσαι διότι ανήκεις σε ανώτερη φυλή (Ελλήνων – εξωγήινων- αρχαιολατρία)

    και το χειρότερο απ’ όλα …δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι για ότι σε φοβίζει, διότι ομάδες στις οποίες δικαιωματικά ανήκεις δρουν για εσένα (ομάδα Ε).

  66. «Σάββατο, 12 Μάϊος 2007
    Update: AΠΑΤΗ το Ψήφισμα για υπότιτλους στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ
    ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ, ΠΑΡΑΣΥΡΘΗΚΑ, ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΤΟΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΠΑΡΕΣΥΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΤΕΡΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΑΡΤΗΣΩ ΞΑΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΕ ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ. ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΗ ΣΕ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ, ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΒΡΕΘΗΚΑ ΑΔΥΝΑΜΗ, ΠΙΑΣΤΗΚΑ «ΚΩΤΣΟΣ» ΠΟΥ ΛΕΝΕ.
    ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ. ΑΦΗΝΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ, ΝΑ ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΜΟΥ
    :
    Αίτηση για την ενσωμάτωση ελληνικών υποτίτλων σε Blu-Ray και HD-DVD – Inclusion of Greek Subtitles in Blu-Ray and HD-DVD formats
    Ψηφίζουμε εδώ: http://www.petitiononline.com/grsubs/petition.html
    Posted by Rodia at 5/12/2007 08:42:00 πμ Links to this post
    http://rodiat7.blogspot.com
    »

  67. ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΕ ΚΙ ΕΓΩ ΤΑ ΠΑΙΡΝΩ

    ΣΤΟ ΚΡΑΝΙΟ

  68. @66: YES.-

  69. Patsiouri said

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ!!!!!!

    Να σε χαίρεσαι και να σε χαίρονται κι αυτοί που σ’αγαπάνε, όλοι μας δηλαδή!
    Σ’ευχαριστώ πολύ για τη συμπαράσταση, αύριο επιτέλους home sweet home, είναι μία αρχή!

    Καλές συνέχειες μικρή!

  70. […] Το κείμενο είναι από την X-PSILIKATZOY και θα το βρείτε εδώ. […]

  71. natasaki said

    Κωνσταντίνα, χρόνια πολλά κι από εμένα. Είμαι καινούρια στη «γειτονιά» και μου πήρε πολύ καιρό να διαβάσω όοοολα σου τα κείμενα (και τα σχόλια!)-και ακόμα μου μένουν κανά-δυό μήνες, αλλά χαλάλι σου!!!
    Θα τα λέμε, ελπίζω και θα μπορώ κι εγώ τώρα να σου σχολιάζω.
    Να χαίρεσαι τη γιορτή σου, και να προσέχεις τον Καλτσό…καλό παιδί φαίνεται….!

    Φιλικά, Νατάσα.

  72. Χρόνια πολλά και απο μένα και ότι το καλύτερο!

  73. Sadmanivo said

    Επειδή αύριο θα bloggάρω αργά το βράδυ, και επειδή τεχνικώς είναι ήδη 21.05,
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ!🙂

  74. herinna said

    Πολύχρονη, να σε χαιρόμαστε όλοι

  75. Pan said

    Χρόνια πολλά. Ελπίζω να περάσετε όμορφα την ημέρα!

  76. Dyolf said

    Κωνσταντίνα πολύχρονη, να σε χαιρόμαστε όλοι🙂
    Καλά να περάσεις σήμερα

  77. Πολύχρονη κι ευτυχισμένη…
    Όλα να σου πηγαίνουν πια όπως το επιθυμεί η ψυχή σου…

  78. skounas said

    Κωνσταντίνα μας !!!

    Χρόνια πολλά,
    Χρόνια πολλά σε σένα, χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα!
    Χρόνια πολλά στις παρέες που σκορπίσανε, στις φιλίες που κρατήσανε!!
    στις φωνές που πια σιωπήσανε,στις σιωπές που τραγουδίσανε!!!

  79. cyrusgeo said

    Χρόνια πολλά, Κωνσταντίνα.

    (Προφητεύω ότι θα είναι και πολύ καλά…)

  80. zoaki said

    XRONIA KALA Konstantina…. Xtes se eida kai sto K, mia koukla eisoun kai oraia ta eipes, mpravo sou!!!!
    Xronia kala kai pali kai sou euxomai o,ti oneireuesai na vgei pragmatikotita… aaa kai episis sou euxomai na min papseis na oneireuesai!!!!

  81. Domino said

    Χρόνια σου πολλά μάτια μου🙂

  82. mpampakis said

    Να σε χαιρόμαστε, αλλά δεν πέρασα να πω αυτό μόνο.

    ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΕΡΑΣΜΑ!

    χεχεχε

  83. Χρονια πολλα και καλα!!!Σου ευχομαι καθε ευτυχια και οτι επιθυμεις να το παθεις!!!!!

  84. roidis said

    Χρόνια σου Πολλά και όμορφα και μην ξεχνάς να τρως πολλά
    Είδη…Υγιεινής!😀🙂

  85. zaphod said

    Χρόνια πολλά, Κωνσταντίνα!
    Και όπως λέμε όταν είμεθα μεθ’ ημών…Πολύχρωμη και εντοιχισμένη!🙂

  86. Ευχαριστώ ρε παιδιά, ούτε στο όνειρό μου τόσες ευχές. Να’στε όλοι πολύ πολύ καλά και όσοι γιορτάζετε μια μεγάλη αγκαλιά. :’)

  87. d.c. kostas said

    baby, i wish you the very best.

  88. I’m sending a big big hug just for you. Xronia polla kwsth mou!🙂

  89. alzap said

    Χρόνια Πολλά και δημιουργικά!

  90. skounas said

    Αααα, Όχι μόνο όσοι γιορτάζουνε. Θέλουμε κι εμείς αγκαλιά, γιατί δηλαδήηη;;;

    Α, ρε Λιακό, τι σου έμελε να πάθεις. Σε γράψαμε κανονικά… και κάναμε το θέμα μια μεγάλη- μεγάλη, ευχητήρια κάρτα για την Κωνσταντίνα μας κι εσένα δεν σε παίζουμεεεε.

    Παιδιά μην τον παίξει κανείς έως τις 12.00 τα μεσάνυχτα. Η μέρα είναι της Κωνσταντίνας. Οk?🙂

  91. artanis said

    Χρόνια πολλά και καλά και όμορφα και ευτυχισμένα και όπως τα θες εσύ!
    Φιλιά και αγκαλιές, κοριτσάρα μου!!!

  92. Χρόνια μας πολλά κυρία μου!:-)

    Έστω και καθυστερημένα, συγχαρητήρια και πάντα επιτυχίες!

  93. An-Lu said

    Γλυκιά μου!
    Χρόνια σου Πολλά και καλά και να σε χαιρόμαστε όσοι σε αγαπάμε😉

  94. renata said

    Πολύχρονη, Κωνσταντίνα ! Εύχομαι τα καλύτερα!😉

  95. vangelakas said

    Ελάτε όλοι στό βλόγ μου! Έχω οδηγίες γιά τήν γιορτούλα απόψε στήν οικίαν τής εορταζούσης. Εννοείται βεβαίως, ότι όλοι είναι ευπρόσδεκτοι.

  96. Ευχαριστώ ευχαριστώ ευχαριστώ!!!!

    Βαγγέλακα, πού ρε; Στον Πόντο; (χάσου βλαμμένο) 😛

  97. Στο άλλο, ρε.😉

  98. skounas said

    Κωνσταντίνα μας,
    Αν του Βαγγέλα είναι μακριά… Εμ, ελάτε ρε συ σπίτι μου! Βρίσκεται στο κέντρο του κόσμου, στο Αιγαίο, θα φωνάξουμε και τη Μάρω (τι γελάς ρε; Μια γειτονιά είναι το Αρχιπέλαγος), θα μας κάνει ζωγραφιές για να στις χαρίσουμε. Ε, θέλεις?
    Άντε ρε συ περιμένω!!!

  99. Καλησπέρα,
    Χρόνια Πολλά!

  100. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ αγαπητή! Πάντα επιτυχίες!

  101. chaca-khan said

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΜΑΡΙ ΚΙ ΑΠΟ ΜΑΣ ΕΚΕΙ.
    Κ ΕΣΥ ΝΑ ΤΗ ΧΑΙΡΕΣΑΙ. ΝΑ ΣΤΕ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΕΝΙΚΩΣ.
    peace

  102. o -kairos said

    Χρονια καλα και παρα πολλα:-)

  103. Αποστόλης said

    Κωνσταντίνα, χρόνια πολλά και πάντα ευτυχισμένα. Να σε χαίρονται οι δικοί σου και ο άντρας σου.

  104. gyrologos said

    Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα. Με την δύναμη της ψυχής σου και το μαγικό ραβδί σου,εύχομαι οι επιθυμίες σου να γινουν πραγματικότητες. Σχόλιο 53: Η αμαρτία και η απάτη συγχωρουνται κατόπιν μετάνοιας. Η βλακεία και η μλκ ποτέ. Δεν βλέπω σχεδόν ποτέ τηλεόραση, χάνω επεισόδια αλλά ίσως να μην χάνω και τίποτε.Αυτός ο λιακοπουλος μάλλον βρέθηκε στην βροχή χωρις κάλυψη και νόμισε οτι τον φτύνουν τα blogs και παρεξηγήθηκε. Κάποιος πρέπει να του εξηγήσει οτι δεν είναι φτύσιμο.Βροχή είναι και θα περάσει. Στο χωριό μου οι αυλές που είχαν κοτόπουλα δεν είχαν ποτέ φίδια.Οι κότες τρώγανε τα πάντα και τα εξαφάνιζαν απο την γέννησή τους σε ηλικία αυγού. Εύχομαι οι νομικοί χειριστές της υπόθεσης να μην ευνοήσουν επώαση φιδιών με την νομολογία που θα προκύψει και οι δικαστές να υποψιαστούν το μεγεθος και την σημασία της απόφασής τους.

  105. suzyQ said

    Kωνσταντινα μου, Χρόνια πολλά γεμάτα χαρά και αγάπη.
    Πριν απο λίγο τελειωσα το βιβλιο σου ( αρχισα να το διαβάζω το απόγευμα).
    Με συγκίνησες πολυ…
    Να εισαι παντα καλά κούκλα μου μαζί με τον συντροφο σου!

    Φιλάκια

    Μια συνονοματη σου…

  106. aa-duck said

    Στο +4 να ευχηθώ χρόνια πολλά με αγάπες πολλές τριγύρω και επιτυχίες!
    Και σε παρακαλώ άκου και αυτό

    της εποχής μας! Εντάξει Gina? For you and you know who!

  107. aa-duck said

    αχ σκτ τα έκανα πάμε πάλι

  108. N.Ago said

    Χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένη, έστω κι λίγο αργά αλλά, ήταν τόσο μεγάλη η ουρά που, κοιμήθηκα έξω από το…ψιλικατζίδικο!

    Για το θέμα, δεν έχω να προσθέσω κάτι διότι, τα έχουν πει οι άλλοι, που είναι και απόγονοι των ΕΛ.
    Εγώ, όπως θα έλεγε ο Λιακόπουλος, όταν οι πολυμήχανοι ΕΛ, κατακτούσαν το διάστημα, μπορεί και να έτρωγα βαλανίδια!

  109. Ένα από τα τραγικότερα λάθη που πάνε να γίνουν, είναι πως το internet θέλουν να το αντιμετωπίσουν σαν την πλατεία Ομονοίας… Επιχείρηση σκούπα, χωρίς κανένα συλλογισμό πάνω στην ιδιαίτερη λειτουργία του, χωρίς καμία διάθεση να έχουν στο μυαλό τους την ελευθερία της έκφρασης…

    Αυτό το «πονάει κεφάλι-κόψει κεφάλι», που εύχομαι μέσα μου να μετατραπεί σε Λερναία Ύδρα και να καταπιεί τα χέρια και τα κεφάλια διαφόρων ανόητων και αστοιχείωτων…

    Καλημέρα και ένα καθυστερημένο «Χρόνια Πολλά» από εμένα -που με το χρόνο δεν τα πάω και πολύ καλά!

  110. lupa said

    ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ..

    Ρε παιδιά μ’ αυτά και μ’ αυτά φοβάμαι ότι θα μείνουμε μόνοι σ’αυτη τη χωρα με τους Έλληνες. Και είναι πολύ τρομακτικό αυτό.

    Υπερέφριξα με αυτά που γράφει η patsiouri.

  111. null said

    εγώ να πω χρόνια πολλά για χθες🙂

  112. ellinida said

    Εγώ σκέφτηκα το εξής. Αν δηλώσουμε όλοι ότι είμαστο ο funel, θα μας χώσουν όλους μέσα;
    Xρόνια πολλά για την γιορτή σου.

  113. Παιδιά, ευχαριστώ πολύ όλους σας!!!

    Αφιερωμένο μέσα από την καρδιά μου, ένα από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια:

  114. skounas said

    @ Ellinida

    Μπράβο, πολύ ευρυματικό.
    Δηλώνουμε όλοι ο funel! Θα μας χώσουν όλους μέσα;

  115. Αυτό που είδα πάντως εγώ είναι πως ο Λιακό βγαίνει στην τηλεόραση και θριαμβολογεί για το πόσο σκίζει στο ίντερνετ διεθνώς, πριν ακόμα φτιάξει επίσημα την σελίδα του.
    Ο παράλληλος κόσμος που λέγαμε…
    Αφήστε που πλέον είμαι σχεδόν σίγουρη ότι αυτά που γράφει στα βιβλία του, τα πιστεύει αφού δεν είχε κανένα πρόβλημα να πιστέψει ότι κυριαρχεί πια στο διεθνές ίντερνετ… ούπς σόρι, ιντερνέτ. 😦

  116. on second thought…
    μήπως να του χαρίσουμε ένα στατιστικομπλιμπλίκι για τη σελίδα του (που είναι και εθιστικό σε τέτοιου τύπου εγκεφάλους), μπας και αρχίσει να ασχολείται με τα νούμερα και αφήσει εμάς στην ησυχία μας;

  117. Djon said

    Δεν μπορώ να το καταλάβω ρε παιδιά, αφού το κοινό του Λιακοτέτοιου δεν έχει καμία επαφή με internet. Γιατί δεν πουλάει τις βιβλιοσκουπιδομαλακίες του στους παππούδες όπως έκανε και να αφήσει το ιντερνέτ (που λένε και κάποιοι) ήσυχο? Εκτός αν τελικά υπάρχει κοινό που τον ενδιαφέρει ανάμεσα στους blogger και τους αναγνώστες τους, θέλει να κάνει την παρουσία του αισθητή και σε αυτό το χώρο με σκοπό να τσιμπήσει καμία πώληση παραπάνω….

    Βέβαια προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι ο απαυτούλης δεν ξέρει τι ακριβώς έκανε και το χοντροκέφαλό του το έφαγε.

    ααα και καθυστερημένα Χρόνια Πολλά.🙂

  118. triaina said

    Παδιά ολίγον άσχετο, αλλά δεν ξέρω πόσο;

    Το Σάββατο 19 Mαΐου ήταν η ημέρα εξετάσεων για την απόκτηση πιστοποιητικού γλωσσομάθειας της αγγλικής γλώσσας, για τις εξετάσεις του Lower του πανεπιστήμιου του Michigan το θέμα που ζητήθηκε να αναπτύξουν οι μαθητές στην έκθεση ήταν:
    «Ποια ελληνική εθνική επέτειος πρέπει να καταργηθεί από την κυβέρνηση,
    έτσι ώστε να ωφεληθεί η χώρα».
    Τιναι τούτο ρε παιδιά; Μπας και μιλάμε, για τη Μεγάλη Οθωμανική Αυτοκρατορία?
    Συγγνώμη κιόλας, αλλά μου ήρθε κατιτί και βλέπω να φεύγει ασχολίαστο…

  119. funEL said

    μικρή μας τυρόπιτα χρόνια σας πολλά και να γίνετε σαν τις λευκές πυραμίδες.

    ο +ταπέρνογλου+ καντηΛανάφτης έκανε ενα βίντεο ακριβώς την ημέρα της εναρξης συλλογής υπογραφών. Μιλάει για σύσταση συμμορίας και εκβιασμό. Δεν μπουρδολογεί απλώς. Μπλέκει τον τσιπρόπουλο εμμεσως, βολιδοσκοπεί και αποπροσανατολίζει.
    Σατανική σύμπτωση επίσης που άρχισε να βγάζει δύο δελτία ειδήσεων κάθε μερα, σε μια ατυπη προεκλογική περίοδο.

    Πάρτε και τον ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΗΣ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΑΣ
    (ΣΕ ΤΡΙΑ ΜΕΡΗ)

    +σκοταδισον+κονομισον+

  120. savvas said

    πολυ κακο για το τιποτα ρε παιδια ο λιακοπουλος δεν λεει τιποτα καινουριο και δεν ειναι τοσο τραγικα οσο τα παρουσιαζεται ολες αυτες οι θεωριες κυκλοφορουν χρονια στην ελλαδα η τηλεοραση στην ελλαδα ειναι ενας απεραντος μπαχτσες εχει ολα τα φρουτα μεσα απο την καταθλιψη του σκυλου του κωστετσου τον βας βας ο παρασκευας τον αποτυχημενο νταλικερη που διαμορφωνη το στυλ πλεων και τοσα αλλα αυτο για τον πολεμο της ελλαδας και της τουρκιας που θα νικηση ο χριστος και η ελλαδα τα ακουσα στο αγιο ορος πριν δεκα χρονια αν ειναι να τους παρετε σβαρνα ολους και εγω μαζι σας η μονομεριες δεν με εκφραζουν τα αλλα για τα μπλοκ και τα υπολοιπα δεν μπορω να τα παρακολουθησω γιατι ειμαι απο χωριο με αναγκασαται να παρακολουθησω την εκπομπη υου αυτο που ελεγαι για τον αγωγο μπουρκας αλεξανδρουπολη με βρηκε απολυτως συμφωνω τωρα για τους ελλ και τα υπολοιπα και εγω λεω οτι μιλαω με τον θεο θα με πιστεψει κανεις, αυτο με τον αλβανο ειναι μια πραγματικοτητα επειδη ελλειπα πολλα χρονια ασχολουμαι με την κορη παρα πολυ απο τον γεναρη και μετα την περνω απο το σχολειο την παω στο παρκο βλεπω μπομπ σφουγγαρακι και γενικα πεζω μαζι της την προηγουμενι εβδομαδα μαλωσα με δυο μαμαδες η μια δικηγορος και η αλλη στην τραπεζα γιατι η καλυτερη φιλη της κορης μου ειναι αλβανιδα και οι κυριες προσπαθουσαν να πεισουν την μικρη να μην κανει παρεα μαζι της ο ρατσισμος ειναι εδω και παντου . Καλυτερα μπομπ σφουγγαρακι και πατρικ παρα αυτα τα χαλια

  121. marina said

    Μπορείς και εσύ (και ο ανώνυμος ΕΛλην ) να καταχωρήσεις τα κηρύγματα μίσους και συνωμοσίες του Λιακόπουλου στο καναλι που έφτιαξε στο youtube, ως Flag as Inappropriate/Hate Speech.
    ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ….

  122. deadniro said

    Cool idea Marina.
    Ποιος είπε ότι το φαιδρό δε μπορεί να γίνει επικίνδυνο;

    Ας καταλήξω και γώ στο κλισέ:
    «Freedom of speach»
    και στο άρθρο 5 παράγραφος 1 του Συντάγματος:
    «Καθένας έχει δικαίωμα να αναπτύσσει ελεύθερα την προσωπικότητά του και να συμμετέχει στην κοινωνική, οιμονομική και πολιτική ζωή της Χώρας, εφόσον δεν προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζει το Σύνταγμα ή τα χρηστά ήθη»

    ΥΓ.1 Όμως αυτό που γουστάρω με τους νόμους είναι ότι ακριβώς το ίδιο άρθρο μπορεί να επικαλεστεί και ο πωλητής βιβλίων για τον οποίο μιλάμε.
    ΥΓ. 2. Όποιος θέλει ας τσεκάρει το blog μου http://deadniro.blogspot.com
    Δεν είναι βαρύγδουπο, περιέχει speedati blogοτεχνία και αν χρησιμοποιηθεί συστηματικά, αδυνατίζει τον αναγνώστη και δημιουργεί αίσθημα ευεξίας και χαλάρωσης.Ευχαριστώ.

  123. -ToLiS- said

    Ξέρετε όμως ποιο έναι το περίεργο? Κάνεις απο έσας δεν συμπαθεί τον Λιακό, αλλά όλοι σχεδόν όλοι απ’ ότι φαίνεται από τις απαντήσεις σας δεν χάνετε εκπομπή. Η σάτιρα είναι καλή, αλλά πρέπει να γίνεται επώνυμα. Ο Μητσικωστας π.χ σατιρίζει τον Λιακοπουλο, αλλά με όνομα και επώνυμο.

    Και κάθεται ο καθένας και γράφει ό,τι μαλακία του κατέβει, κρυμμένος πίσω από κάποιο ευφάναταστο κατα τ’άλλα nickname. Κι εγώ γράφω, αλλά το κάνω επώνυμα.

    Απόστολος «~ToLiS~» Παπαδημητρίου

  124. -ToLiS- said

    Και ο νοών νοείτο, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχουν πια πολλοί νοούντες. Φαίνεται πως όλοι νομίζουν πως πρέπει να είναι υπέρ ή κατά του Λιακόπουλου. Εγώ είμαι ουδέτερος και είμαι υπερήφανος γι ‘αυτό.

  125. harisheiz said

    @ToLiS, γενικότερα συμφωνώ ότι υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα στη ζωή απέναντι στα οποία δεν χρειάζεται να είμαστε ούτε θετικοί ούτε αρνητικοί και μπορούμε να παραμένουμε ουδέτεροι, αλλά αυτά τα πράγματα είναι συνήθως λιγότερο σοβαρά από την συγκεκριμένη περίπτωση. Κάποιος άνθρωπος τρέχει στα δικαστήρια, 1ον άδικα γιατί δεν ανέβασε αυτός τη σελίδα, 2ον πιο άδικα γιατί ακόμα κι αν την είχε ανεβάσει δεν βρήσκω λόγο να περιοσρίζεται η ελευθερία τηε έκφρασης.. Δεν καταλαβαίνω λοιπόν στην περίπτωση Λιακόπουλου γιατί θα πρέπει να μην είμαστε κατά ενός πράγματος που το θεωρούμε κατάντια και trash, ειδικά όταν το εύρος της δημοσιότητας του Λιακό είναι πολύ μεγαλύτερο από την οποιαδήποτε ηλεκτρονική σελίδα που μπορεί να γράφει αρνητικά σχόλια ανώνυμα ή επώνυμα. Δεν τον γουστάρουμε τον Λιακόπουλο αλλά από την άλλη κανείς μας δεν τον φήμωσε, είναι ακόμα εκεί και πουλαέι ακροδεξιά φούμαρα και βιβλία γιατί υπάρχουν αυτοί που εξακολουθούν να τα αγοράζουν. Στο Ελλάντα δεν μπορείς να κριτικάρεις κάποιον στη ηλεκτρονική σελιδα σου των 40 επισκεπτών την ημέρα αλλά μπορείς άνετα να λές παπαριές σε κανάλια που εκπέπουν πανελλαδικά. Η άποψη και η σάτυρα ποινικοποιούνται… η λαμογιά και η βλακεία ποτέ! Εσύ μείνε ουδέτερος αν αυτό δεν σε θίγει! Όσο για το «ανώνυμα» που λες ότι σε ενοχλεί, καλωσήρθες, λέγεται ίντερνετ και η ανωνυμία του συχνά είναι και η μεγαλύτερη αρετή του, ειδικά όταν είναι ικανή να μας προστατεύσει από δικομανείς τύπου Λιακόπουλου!

  126. Tolis,
    «Η σάτιρα είναι καλή, αλλά πρέπει να γίνεται επώνυμα. Ο Μητσικωστας π.χ σατιρίζει τον Λιακοπουλο, αλλά με όνομα και επώνυμο».

    Κάνε μας τη χάρη ρε Τόλη. Λες και ο καθένας μας διαθέτει ένα τσουβάλι λεφτά να πληρώνουμε τις δικομανίες αυτών που σατιρίζουμε. Άσε που ο Μητσικώστας βγάζει και φράγκα. Εμείς, το κάνουμε τσαμπέ. Αν σε χαλάει μη διαβάζεις.

    «Και κάθεται ο καθένας και γράφει ό,τι μαλακία του κατέβει, κρυμμένος πίσω από κάποιο ευφάναταστο κατα τ’άλλα nickname. Κι εγώ γράφω, αλλά το κάνω επώνυμα».

    Κι εγώ γράφω επώνυμα και η επώνυμη άποψή μου για αυτά που γράφεις είναι ότι λες μεγάλες και επικίνδυνες μπαρούφες. Αν γράφαμε όλοι επώνυμα ούτε τα μισά δεν θα γράφαμε which in other words, is ΝΟΤ BLOGGING.-

  127. karfotos said

    Ο Λιακόπουλος έχω την εντύπωση ότι δεν αναφέρεται στους χρήστες αλλά στα Αφεντικά και στους Κρατούντες που με πρόσχημα τους ανώνυμους χρήστες ή ιδιοκτήτες Ιστοσελίδων που κάνουν κριτική ή σάτυρα ή ακολουθούν παράνομες δραστηριότητες (παιδεραστίες, πορνό, ναρκωτικά…κ.τ.λ.) Προσπαθούν να φιμώσουν και να ελέγξουν το Ιντερνετ με τους κανόνες για επωνυμία που σιγά-σιγά θέλουν να περάσουν.
    Με αποτέλεσμα το Ιντερνετ να γίνει ένα ελεγχόμενο μέσο όπως είναι τώρα η Τηλεόραση,το ραδιόφωνο, η Εφημερίδα δηλαδή σκατά.
    Γράφουν και προβάλουν ότι θέλουν Αυτοί (τα Αφεντικά), είναι όλα ελεγχόμενα.
    Συμφωνώ ότι ο Λιακόπουλος δεν το έκανε αυτό το βιντεάκι ΑΝΙΔΙΩΤΕΛΟΣ, στοχεύει και στην έμμεση Προβολή του και των χωντρών πακέτων του.
    Αρα γι’αυτό που αναφέρει χτυπάει ΕΜΑΣ.
    Εμείς πρέπει να αντιδράσουμε γι’αυτούς τους νόμους που θα έρθουν και θα έρθουν να είμαστε σίγουροι αν συμπεριφερόμαστε έτσι.

  128. karfotos said

    Sorry και πάλι Sorry. Να ανεκαλέσω εν μέρει το προηγούμενο μου σχόλιο και να του χώσω για την μήνυση που έχει κάνει στο blogme.gr τώρα το έμαθα διαβάζοντας αναλυτικά to blog http://www.develop4democracy.org/petition/ .Θα μου πείτε καλά τόσο καιρό δεν το ήξερες ? Είχα ακούσει ότι έγινε μήνυση σε ιδιοκτήτη Βlog ή site για κάποια «κακά» rss feeds που φιλοξενούσε.
    Ούτε ονόματα είχα ακούσει ή διαβάσει αναλυτικά ούτε τίποτα και λόγω φόρτου εργασίας το πέρασα στο ντούκου.
    Ε τώρα μιλάμε για μεγάλη καφρίλα….

  129. ermisastakoy said

    ego den diavasa oyte sxolia oyte kimeno shmera eidas thn efimerida sta eypolita ton neon oti to psilikantzoy einai sthn ekti thesei eimai vivliopolis sthn epasrxia kai tha paagkilo vivlia ayrio posa biblia tis psilikanzoys lete na poyliso ston astako aitol/nias;

  130. ermisastakoy said

    zarkadoulas.wordpress.com

  131. kostas said

    Κάτω τα χέρια απο τον «πατριώτη» Λιακόπουλο.
    Μα δεν το περιμένατε βρε παιδια? Η εποχή άλλαξε. Οι ασκοί του αιόλου άνοιξαν και έφεραν -μαζι με τ άλλα- και τον ΦΟΒΟ. Μέσα απ αυτόν κάποιοι πλουτίζουν.Εχει απ όλα ο μπαξές.Και ξενοφοβία και εθνικισμό και φασισμό και ναζισμό και παπαδοχριστοδουλισμο και πουλημενους πολιτικους και φρενοβλαβεις δημοσιογράφους και Ψωμιάδηδες και Καρατζαφέρηδες και «τρομοκρατες» και τον George Boush και τον ΑΝΤ1 με τον Κυριακού και τα λοιπά κωλοκάναλα και παπαροκάδες και και και και. Είναι λογικό στην άκρη αυτού του νήματος να κρέμονται οι καραγκιόζηδες τύπου Λιακόπουλου και Γεωργιάδη . Ηγέτες βέβαια υπάρχουν για όλα τα καθήκια να μαζεύονται γύρω τους σαν τις μύγες στα σκατα. Το δυστύχημα είναι οι «αθωοι» αλλα κυρίως οι «ανιδεοι» που προσηλυτιζονται με θρησκευτική ευλάβεια και χωρίς σκέψη . «Το είπε ο Λιακόπουλος..» άκουσα… «Ο Πούτιν θα πάρει πίσω την Αγια Σοφία..» ΑΙ ΓΑΜΙΣΟΥ ΜΑΛΑΚΑ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ . (έξω απ την ιερότητα του χώρου). Το δεύτερι δυστύχημα που ΦΟΒΑΜΑΙ ειναι μη και βγεί κανένας απ αυτούς ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΑΠΟ ΣΥΜΠΤΩΣΗ. Εκεί να δεις τι έχει να γίνει. Δεν θα τους χωράει ούτε το Ολυμπιακό Στάδιο στις συγκεντρώσεις τους. Κάπως έτσι δεν αναδύθηκε και ο Χίτλερ στην εξουσία? Κάπως έτσι δεν πήρε και ο Μουσολίνι την Ιταλία?Κάτω απ αυτούς βέβαι υπήξρξαν τα λαμόγια που έφτιαχναν το κατάλληλο κλίμα απο πριν.
    ΘΑ ΔΟΥΜΕ. «ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ» ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ.

  132. aZeus said

    …εδώ την κάμερα σ εμένα.. τι λετε ρε.. ο Λιακόπουλος;
    ρε δίχως αυτον τον μπουλελέ δεν θα γελούσε κάθε πικραμένο χείλι
    Κατ αρχάς ο άνθρωπος νομίζει πως όλοι οι άλλοι ειναι στην εποχή του τελέγραφου και επικοινωνίας ινδιάνικου καπνού.
    Τα πάντα αυτός τα είχε προβλέψει φωτιές σεισμους Σενγκεν μέγκεν όλα σας λέω. Μωρε βρήκε και κάνει αφου δεν τούρθε καμια μαλαστούπα καλολαδωμενη στη μουρη καλα κανει ο μπουλελές.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: