X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΠΕΡΑΣΤΕ ΚΟΣΜΕ (3 κρίκοι, ένα τάληρο)

Posted by Constantina Delimitrou στο Μαΐου 7, 2007

Dress code: Anything that looks like “Of course I know who Wislawa Szymborska is” 😀


Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

69 Σχόλια to “ΠΕΡΑΣΤΕ ΚΟΣΜΕ (3 κρίκοι, ένα τάληρο)”

  1. Ε!Ε!ΕΡΧΟΜΑΙ!!!
    ΚΑΙ ΦΕΡΝΩ ΚΑΙ ΠΑΡΕΑ…

  2. EΕΕΕΕΕΛΑ, ΕΕΕΕΕΕΛΑ…
    😛

  3. mafalda said

    Καλή επιτυχία εύχομαι!
    Αν και το βιβίο είναι ήδη πετυχημένο, δεν χρειάζεται την παρουσίαση🙂
    Συγχαρητήρια δεν έχω πεί!

  4. Καλή επιτυχία στο βιβλίο, όπως την εννοείς μέσα σου.

    Άλλοι εννοούν πωλήσεις.
    Άλλοι εννοούν πούλιτζερ. 0:)
    Άλλοι εννοούν να γίνει σημείο αναφοράς για τη ζωή συνανθρώπων τους.

    Προσωπικά εννοώ το τελευταίο. Και στο εύχομαι. 0:)

  5. Kat & kaltso, ωραία. Έτοιμη η κερκίδα! Ευχαριστώ ρε φιλενάδα. Για όλα. 😀

    Mafalda, ευχαριστώ και μάκια γλυκά. 🙂

    Aggelos Spyrou, την «καλή επιτυχία» την εισέπραξα ήδη μέσα από τα μάτια των γονιών μου. Ειλικρινά, δεν με ενδιαφέρει τίποτε άλλο. Ευχαριστώ πολύ πολύ. 🙂

  6. Πάνος said

    Καλή επιτυχία!

    Θα σας δούμε κι εμείς από κοντά, όταν θα κάνετε παρουσίαση στη Θεσσαλονίκη!

  7. Σκέφτηκες τι αφιέρωση θα μου γράψεις? :ppppp

  8. είναι σίγουρο ότι δεν θα μπορέσω να έρθω, θα λείπω ταξίδι για την παρουσίαση ενός νέου μοντέλου αυτοκινήτου.
    θα σου ευχηθώ, όμως, το βιβλίο σου να περάσει από χιλιάδες μάτια που θα έχουν λαχτάρα να ρουφήξουν τα όσα γράφεις.
    Υ.Γ.: Θεωρώ σπουδαίο προσόν το να μην ξεχνάς ποιος ήσουν κι από πού ξεκίνησες…

  9. aa-duck said

    Καλή επιτυχία {{{{{{{psiii}}}}}} :******

    Κι εγώ θα έρθω αλλά ντρέπομαι πάρα πάρα πάρα πολύ όταν δεν ξέρω κανέναν. Οπότε 1) Δεν θα μιλάω σε κανέναν 2) Θα φοράω καμπαρντίνα, καπέλο και τεράστια γυαλιά 3) Γμτ ελπίζω να μην καρφωθώ με τη ρουφιανί στολή που κάνει και ζέστη κιόλας… 4):\ 5) Γμτ 6) Θα έρθω με την Πολυάννα που πιάνει φιλίες και κουβέντες με όλον τον κόσμο 7) Και με τις χαρτοπετσέτες 8):\ 9) Αλλά χαίρομαι που θα είμαι εκεί.
    🙂 :*

  10. zouri said

    θελω αφιερωση.

  11. για μα ςπου θα την χάσουμε, παίζει παρουσίαση πριβέ;

    :ΡΡΡΡΡΡΡΡ

  12. renata said

    Α, ρε Κωνσταντίνα, είσαι άπαιχτη! Αυτό τον τίτλο μόνο εσύ θα μπορούσες να τον βάλεις! Με την ευκαιρία «who Wislawa Szymborska is»? Για να νιώθω άνετα όταν έρθω ρωτάω!😉

  13. Μήπως είναι ποδοσφαιρική ομάδα της Βαρσοβίας;

    Πές μου και εμένανε κυρά, μη και φάω πόρτα ο δυστυχής!

  14. alzap said

    Wislawa Szymborska άσχετοι,σημαίνει στριγκάκια στα Λιθουανικά!
    Αμόρφωτοι!🙂

  15. Ναι ρε σεις, καλά λέει ο Alzap!

    btw, σημαίνει και το όνομα μιας νομπελίστας αλλά δεν είναι τίποτε αξιοσημείωτο. 😛

    (Ευχαριστώ πολύ πολύ όλους!) 😀

  16. idimon said

    sunxaritiria! kai kali epitixia me to vivlio!

  17. τότενες… i luv ilithuania.
    🙂

  18. 0 Comments said

    Μπεστσελερότατο!

    ΥΓ: IIII ‘ll be theeere 4 u (friends)

  19. Idimon, να ΄σαι καλά ρε συ!

    Ο comments!!!! Γαμάτο! Επιτέλους θα τα πούμε από κοντά!!!!

    Κροτ, και πριβέ παρουσίαση και ό,τι γουστάρεις κοριτσάρα μου. 😀

    Zouri, ειλικρινά σου μιλάω όταν πρόκειται για αφιερώσεις παθαίνω τέτοια κόμπλα που το πολύ πολύ να σου γράψω «με αγάπη» και να αναρρωτιέσαι μετά αν είμαι το ίδιο άτομο που κατάφερε να γεμίσει 230 σελίδες και δεν σκαμπάζει από μια τόσο δα αφιερωσούλα. 😀

  20. zouri said

    τοτε θα εχω ηδη γραψει μια αφιερωση,και συ απλα θα βαλεις το με αγαπη και την υπογραφη σου.:)

  21. mpampakis said

    Χρειάζεσαι ησυχία για την παρουσίαση;

    Αλλιώς να φέρω και τον πιτσιρικά.😉

  22. καταρχην να σου ευχηθω τα καλυτερα…
    και πανω απο ολα…
    ναι…
    να γινουν «τρεις» οι κρικοι…

    φιλι…
    και ενα μεγαλο χαμογελο…🙂

  23. Μπαμπάκη, βασικά στις παρουσιάσεις βιβλίων πας με καραμούζες, χαρτοπόλεμο και ροκάνες, οπότε οκ, φέρε και το μικρό, μες το κλίμα θα είσαστε!!!

  24. Μπορώ να φέρω και την Αθήνη;

  25. anlu said

    Γμτ! Θα έχουμε αναχωρήσει δια την αλλοδαπήν!
    Φτου! @#$%$%^$%^&%^@#$@
    Τα λέμε από κοντά κάποια στιγμή ελπίζω!

  26. patsiouri said

    Γαμώτο, δουλεύω ώς 8, άν σκάσω κατά τις 9 παρά προλαβαίνω κανέναν τουλάχιτον???
    Σνίφ!

  27. Rodia said

    Προλαβαίνεις να κάνεις μασάζ, χειρόλουτρα με ειδικά φυτά, να βάλεις κρέμες, πάρε κι ένα στυλό να γράφει μαλακά (προσοχή στο τόνο, ε) μη μας πάθεις καμιά τενοντίτιδα λέμε…
    σμουτς!🙂 κοριτσάρα μ’
    (θα φέρω και το βιβλίο μαζί μου, αλλά αν πουλάς πριβέ παίρνω κανα ακόμα)

  28. Rodia said

    Βρε συ Καλτσό, τι θα μας κάνει η Αθήνη; την ‘άλλη’ μη φέρεις κι έχει και βαρύ χέρι

  29. Sadmanivo said

    Δυστυχώς, η παρουσίασή σου πέφτει λίγο … μακριά, χώρια που δεν έχει καλές μπουγάτσες εκεί κάτω…
    Οπότε θα λείψω.
    Μα υπόσχομαι, αν το κάνεις κι εδώ στο Σαλόνικα, να είμαι πρώτη σειρά😉

  30. wise said

    wish i was there.congrats gia ola.

    (proerxomai apo oikogeneia me bary istoriko ateknias😦 isws na kontozugwnei k gia mena…de bariesai, tha iothetisw kinezaki :)))

  31. gademissa said

    Ελπίζω να ρθείτε και κατά Θεσσαλονίκη μεριά.

    Ο λαός απαιτεί-
    παρουσίαση και κει.🙂

  32. Panagiotis said

    Sinxaritiria

    Sou efxomai oti kalitero se esena kai stin oikogeneia sou anipomonw na ertheis kai thessaloniki exoume kai ekthesi bibliou 15-20 maiou mipws ta sindiaseis?

    Kai pali oti kalitero se esena kai stin oikogeneia sou apo kardias

  33. bidibis said

    A ωστέ εσύ είσαι η διάσημη ψιλικατζού!

    Στην εκδήλωση θα χει τζάμπα φαί και ξύδια. Αν είναι να ρθω να φέρω και το φίλο μου το Μπάμπη που του αρέσουν τα καναπεδάκια και οι ζαμπονοκασερόπιτες. Βασικά δε μας αρέσει η Αθήνα αλλά με την προοπτική να βάλουμε καμια φωτιά στο σύνταγμα, έτσι για να περνάει η ώρα ερχόμαστε – δε μας πειράζει.

    Το πρόβλημα με το βιβλιοπωλεία είναι ότι εκεί συγκεντρώνονται πολλοί κουλτουριάρηδες κατι που κάνει το φίλο μου το Μπάμπη να νοιώθει άβολα με αποτέλεσμα να του ρχεται ένα ακατάσχετο ρέψιμο πολλων ντεσιμπέλ. Ευχομαι αν μην είναι πολλοί μορφωμένοι εκεί μέσα και με κάνει ρεζίλι ο φίλος μου ο μπάμπης με καταγωγή των προγόνων τα από τα άγρια βουνά του Καυκάσου.

    anyway καλό βόλι και προσοχή στις κακοτοπιες και στους κομμουνιστάς – ο ζούρις είναι ένας για παράδειγμα

  34. herinna said

    Κωνσταντίνα μου νομίζω το ξέρεις πόσο θα ήθελα να παραυρεθώ, ωστόσο η συγκεκριμένη μέρα είναι που ξεκινούν και για μένα οι πενθήμερες παραστάσεις στο θέατρο και δεν γίνεται να λείψω. Έχεις όμως ήδη εξασφαλίσει τον κόσμο σου και βρίσκω την επιλογή των παρουσιαστών εξαιρετικά καλή. Εγώ δεν γουστάρω σφιγμένους λιμοκοντόρους και αυθεντίες στην παρουσίαση ενός έργου που είναι αληθινό, γουστάρω να μιλήσουν γι’ αυτό άνθρωποι αληθινοί και πολύ θα ήθελα να είμαι εκεί να τους ακούσω αλλά είπαμε. Εύχομαι καλή επιτυχία στη βραδιά όχι μόνο.
    Φιλιά

  35. herinna said

    ναι. Έφαγα ένα «και» στο όχι μόνο.

  36. […] σήμερα επίσημα το βιβλίο […]

  37. Καλή επιτυχία, αλλά μάλλον θα σου ευχηθώ και απο κοντά!🙂

  38. penguin_witch said

    Τουλάχιστον μόλις έμαθα τη Βισλάβα – ενδιαφέροντα ποιήματα!

    Ο δρόμος μου περνάει απο εκεί τέτοια ώρα. (Το θάρρος μου δεν ξέρω αν θα φτάσει😉 )

    Καλημέρα!

  39. Παιδιά δεν προλαβαίνω να απαντήσω στον καθένα σας ξεχωριστά αλλά προς θεού, δεν πειράζει αν κάποιος δεν τα καταφέρει. Θα βρούμε αφορμή να τα πούμε κάποια στιγμή από κοντά.

    Πατσιούρι μου, δεν ξέρω ρε αγάπη μου πόσο θα διαρκέσει. Πιστεύω πάντως πως θα είμαι εκεί τουλάχιστον μέχρι τις 9 που κλείνουν τα βιβλιοπωλεία.😀

    Penguin, όπως νοιώθεις ρε κοριτσάρα. Αν κρίνω από την δική μου αγοραφοβία, ξέρω πόσο θάρρος χρειάζεται. Αν τα καταφέρεις πάντως, το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να έρθεις και να μου ψιθυρίσεις στο αυτί «πιγκουίνα». Δεν χρειάζεται να το μάθει κανείς άλλος. 🙂

    Ευχαριστώ πολύ όλους σας παιδιά είτε έρθετε είτε όχι. Για μένα, είστε όλοι πάντα δίπλα μου. Αυτό αρκεί. 🙂

  40. maria said

    ppssht! ama kaneis Privé gia tin krotkaya na rthw kai gw pou eimai dipla?..

    ai sto kalo sou… !

  41. zboutzam said

    Καλή επιτυχία, από καρδιάς, κούκλα μου. Το έχω διαβάσει και το έχω κάνει και δώρο. Και μάλλον θα το κάνω πολλές φορές ακόμα. Εύχομαι να το γλεντήσεις σήμερα με ανθρώπους αγαπημένους κοντά σου. Σε εκτιμώ γιατί το έβγαλες επωνύμως. Εγώ έχω εκδόσει τρία επωνύμως και τι το ήθελα, με κατασπάραξε η οικογένειά μου (που είναι όλοι τους ένα μάτσο μαλάκες, εκτός από το γυναικάκι μου ευτυχώς) για κάποια δήθεν ¨ανήθικα¨ που υπήρχαν εκεί μέσα. Δράμα, σου λέω. Αλλά, παρασύρθηκα, δεν είναι ώρα για κλάψες. Και πάλι εύχομαι σούπερ επιτυχία.

  42. zboutzam said

    συγνώμη, επειδή είμαι ψυχαναγκαστικός, με διορθώνω: ¨εκδώσει¨

  43. BeBe said

    Καλή επιτυχία για απόψε. Εύχομαι να πάνε όλα καλά, να γεμίσουν οι άνθρωποι από τις σκέψεις σου και να θυμάσαι αυτή την νύχτα σαν μια από τις ωραιότερες🙂

  44. Idάκι said

    Αχ να μπορούσα να είμαι εκεί… Δεν έχει καν πτήση σήμερα!!

    Ελπίζω σε φουλ ρεπορτάζ της εμπειρίας!!!

    Θα λάμπεις Κωνσταντίνα μου… φιλιά πολλά.

  45. maria said

    asxeto re pedi alla eprepe na to pw ki afto!

    eimaste piaaaaaaaaa, prwtathliteeeeees! erxontai aaaaaaaaaaaaales epoxeeeesss!!!!

    aai… esthanomai kalitera…!

    Na peraseis teleia, kai teleiwne me to sindromo tou «de mporei na mou pan ola kala…»
    exeis skeftei kai siniditopieisei poso tixeri eise? posous anthrwpous pou se noiazontai exeis mazepsei stin zwi sou? kai mono gi afto… ! (asxeto -kai posous kakiwmenous exeis girw kapaki…to na fernei t allo! apo xematiasma kala pas?? …🙂 )

  46. ΜΙΡΚΑ said

    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!!
    ΑΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΕΣ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙΣ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ
    ΜΙΚΡΗΣ.. Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

  47. Patsiouri said

    Καλή επιτυχία καλό μου! Για το λόγο που θα εκφωνήσειςε εννοώ!

    Χλωμό να προλάβω γιατί δουλεύω Γέρακα σήμερα, τώρα φεύγω, άν δέν τα πούμε be sure, θα μου το υπογράψεις πριβέ κάποια στιγμή το βιβλίο! ( άν και σου κάνω ζημιά στις πωλήσεις, το έχω δανείσει ήδη σε 5-6 φίλουςαντί να τους στείλω να το αγοράσουν!)

  48. yo!reeka's said

    θα ήθελα πολύ να έρθω, αλλά δουλεύω. μάι χάρτ ιζ γουίθ γιου🙂
    ΥΓ. αυτό που λέγαμε, όχι αυτή την Κυριακή, την επόμενη (απ όσο ξέρω δηλαδής)

  49. Domino said

    Πάρε τον κώλο σου και έλα προς τα εδώ πάνω να κάνεις καμιά παρουσίαση.

    Γαμώ το αθηνοκεντρικό μου κράτος!!!!😀

  50. x-ray said

    Φτου.. τώρα τελείωσα τη δουλειά, καλά να περάσεις απόψε

  51. atheofobos said

    Εγραψα δυό λόγια για την παρουσίαση στο http://atheofobos.blogspot.com/
    Συγχαρητήρια!
    Το βιβλίο θα γίνει επιτυχία.

  52. Αν και λίγο καθυστερημένα , σου εύχομαι «και εις ανώτερα» μέσα από την καρδιά μου ..
    Το μόνο που εύχομαι στην επόμενη παρουσίαση , φυσικά του 2ου βιβλίου σου , ένα μικρό σκατουλάκι να μπρερδεύται στα πόδια σου και να τσαλακώνει την πανάκριβη τουαλέτα σου…

    Φιλιά ..

  53. Ακόμη δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόση φασαρία με αυτά τα επιεικώς απαράδεκτα και βαρετά κείμενα. Μου φαίνεται ότι τα μπλογκ θα είναι η νέα μας πρέζα. Ή μία νέα εξ αποκαλύψεως αλήθεια, όπως η τηλεόραση το ’60, αλλά σε χειρότερη μορφή….

  54. roidis said

    καλή Επιτυχία από τα Ξένα!
    αν ήμουν εδώ…

  55. Sorry για την απουσία ρε παιδιά, δουλεύω ασταμάτητα, ψήνομαι στον πυρετό και ακόμη δεν έχω καταφέρει να συνειδητοποιήσω όλα αυτά τα υπέροχα πράγματα που συνέβησαν χθες.

    Μέχρι λοιπόν να συνέλθω λιγάκι, να πω ένα θερμό ευχαριστώ σε όλους σας είτε ήρθατε, είτε όχι. Ευχαριστώ που υπάρχετε. 🙂

  56. maria said

    giati exeis pali pireto vre xameno?

  57. H Ψιλικατζού … αποκαλύπτεται στο site της ERT στην Αθηνά Σαλούστρου
    Λες να είναι ο…πυρετός της δόξας;
    Πάντα επιτυχίες Κων/να…

  58. troll said

    Kala ta eipes alla nomizw oti o antonaros eprepe prin milisei na diavasei to vivlio soy kai na min leei vlakies gia mageirikes… se ekane rompa kata tin gnomi moy panta, asxeta an esy logo dimosion sxesewn den tha to paradextheis

  59. Cristalaki said

    Eixame ekloges xtes kai dn mporesa na’rthw!😦
    Pistevw pws tha pigan ola teleia! Kai pali kali epitixia sto vivlio sou😀

  60. alximist said

    Ante μεγαλεία η Ψιλικατζού!
    Ελπίζω να ήταν μια ωραία εμπειρία για σένα, και αν το σώμα μου ήταν αδύνατο να είναι παρών, το πνεύμα μου ήταν εκεί…
    Με τι ευχές μου και άντε να ανέβεις και στην Θεσσαλονίκη, αφόυ φαίνεται ότι έχεις φαν κλαμπ εκεί..

  61. Δυστυχώς, λόγω αδιάκοπης τρεχάλας, είδα το ποστ καθυστερημένα. Σας εύχομαι ολόψυχα καλοτάξιδο. Και είμαι βέβαιος ότι θα είναι🙂

  62. Άκουσα πριν λίγο τη συνέντευξή σου στο Χρήστο Μιχαηλίδη στον ΑΝΤ1 radio. Μίλησες ζωντανά με έναν άνθρωπο που εκτιμώ όσο λίγους.

    Ξέρεις, ακούγοντάς σας σκεφτόμουν ότι

    όταν κάποια πράγματα που μας φοβίζουν δημοσιεύονται, τότε χάνουν από μέσα τους την έννοια του φόβου, παίρνουν ξαφνικά τη μορφή της ελπίδας. Δεν είναι μόνο το ότι τα αντικριζουμε κατάματα. Είναι ότι μπορέσαμε να τα νικήσουμε και να παλέψουμε γι’ αυτά. Πολλοί μας ζηλεύουν για αυτό. Αλλά πίστεψέ με, οι περισσότεροι, αυτοί που τα έχουν ακόμα φόβο, πιάνονται από το χέρι του νικητή και τα ξεπερνάνε κι αυτοί.

    Χάρηκα που σε άκουσα. Αλήθεια. Νά ‘σαι καλά. Κι επειδή σου έχω ευχηθεί πιο πάνω για το βιβλίο σου, σου εύχομαι τα καλύτερα για το επόμενο βιβλίο που θα βγάλεις! 0:)

    0:)

  63. Παιδιά, σας υπόσχομαι το βράδι να ρίξω χοντρό blogging, απαντήσεις σε όοοολους και ένα σπέσιαλ κειμενάκι. Προς το παρόν πάω να συνεχίσω τη δουλειά.. κλαψ.
    😀

  64. NanaTsouma said

    Χτες βράδυ που εκτάκτως λόγω Γιουροβίζιον είχα 2ωρο ξανάδωσα το βιβλίο σου σε ακροατες μου.
    Η Χριστίνα μου τα έστειλε στην ΕΡΤ κι εγω με τη σειρά μου θα τα ταχυδρομήσω σε όσους κληρώθηκαν.
    Εντυπωσιάστηκα λοιπόν όταν μια κυρία από αυτούς που κληρώθηκαν μου είπε:
    «Νανά θ`αργήσεις να μου το στείλεις;»

    Βλέπεις;;;Εχεις και ανυπόμονους!!!!

  65. Πάμε απ΄το τέλος:

    Νανά μου, χίλια ευχαριστώ. Ρε συ δώσε πολλά φιλιά σε αυτούς τους ανθρώπους και να ΄σαι καλά για όλα όσα έκανες για μένα. 🙂

    Aggelos Spyrou, δεν ξέρεις πόσο πολύ χάρηκα όταν είδα το μήνυμά σου στην εκπομπή. Ένας δικός μου άνθρωπος εκεί έξω και αμέσως ένοιωσα πολύ καλύτερα. Σ’ευχαριστώ πολύ και έχεις δίκιο. Όταν ρε γαμώτο τα πεις τα πράγματα με τ΄όνομά τους, γίνονται τόσο πολύ μικρά που λες τί καθόμουν κι ασχολιόμουν ο βλάκας τόσο καιρό και δεν τα ΄λεγα να βγουν από μέσα μου. Α, και συγχαρητήρια για το γεγονός (ξέρεις εσύ). 😉

    Χρήστο Φασούλα, σας ευχαριστώ πολύ πολύ. Σε κάποια πράγματα δεν υπάρχουν καθυστερήσεις. Έχουν πάντα την ίδια αξία και αγγίζουν το ίδιο γερά όποτε κι αν ειπωθούν. Ευχαριστώ. 🙂

    Alximist, και βέβαια ήσουν εκεί… ειδικά εσύ. Σ΄ευχαριστώ μωράκι μου και αν ποτέ τα καταφέρω θα κάνουμε φιλολογική συνάντηση οι τέσσερίς μας στην Βραζιλία! 😀

    Cristalaki μου, τί λες καλέ που θα απολογηθείς κιόλας; Ούτε που να το σκέφτεσαι. Σε ευχαριστώ πολύ και μου φτάνει η σκέψη σου. Να΄σαι καλά μωράκι. 🙂

    Troll, κι εσύ που ξέρεις τί είπε; Έπειτα ρε φίλε γούστα είναι αυτά. Στο δικό σου βιβλίο να καλέσεις τον Πάπα αν δεν σ΄άρεσε. Ωχου με τους δυσκοίλιους εδώ μέσα….

    Allu, ευχαριστώ για το λινκ. Και μετά νομίζετε ότι είμαι στις υψηλές θέσεις αναγνωσιμότητας λόγω καλού blogging. Αρχίδια είμαι. Ευχαριστώ πολύ πολύ μωρό μου.😀

    Maria, έχω παρατηρήσει τελευταία ότι όταν διαβάζω όμορφα κείμενα για μένα στα μπλογκ ή σε mail αρχίζει και καίει το κεφάλι μου. Φαντάσου που μου ήρθαν μαζεμένα. Κατάπινα τις ασπιρίνες τη μία μετά την άλλη και ο Καλτσό φώναζε να σταματήσω να διαβάζω και να απαντάω. Η μάνα μου, ξεμάτιαζε. Άσε, τρέλα. 😀

    Roidis, μα ήσουν εδώ… 😉

    Τραγωδία, την ίδια απορία έχω κι εγώ. Τα βιβλία της Ιστορίας θα φταίνε. 😀

    Όνειρα Γλυκά, καθόλου καθυστερημένα τα λόγια σου. Ευχαριστώ και στέλνω φιλάκια. 🙂

    Atheofobos, ρε μικρέ με έχεις μουρλάνει. Κι εγώ σε γουστάρω πολύ όμως… 🙂

    X-ray, να ΄σαι καλά ρε συ. 🙂

    Dominako μου, υπομονή τον Σεπτέμβρη. Προς το παρόν έχω κάψει φλάτζες! 😛

    Yoreeka, άντε ρε βλαμμένο, δεν πειράζει καθόλου. Άλλωστε εμείς θα τα πούμε κατ΄ιδίαν. Ευχαριστώ ξανά για όλα. 😀

    Patsiouri, απλά να σου θυμήσω βλαμμένο ότι κι εγώ Γέρακα δουλεύω και κερνάμε και καφέ. 😛

    Mίρκα μου, και βέβαια θα συναντηθούμε. Να ΄σαι καλά και να μου φιλήσεις την κούκλα σου. 😀

    Maria, πολύ δύσκολα μου βάζεις… έχω εγώ σύνδρομα; 😛

    Idaki μου, παρόλο που θέλω σαν παλαβή να σε γνωρίσω, καταλαβαίνω. Σιγά ρε συ που θα κάνεις ολόκληρο ταξίδι. Θα βρούμε τρόπο. Σίγουρα δηλαδή. Φιλάκια γλυκά. 🙂

    Bebe μου, έγιναν όλα όπως τα ΄πες. Ευχαριστώ θερμά. 🙂

    Zboutsam, ευχαριστώ αλλά πάμε στο ψητό: για στείλε mail ρε συ με τα βιβλία σου. Αν δεν έχεις πρόβλημα δηλαδή. Μάκια και zboutsa’s οι μαλάκες! 😀

    Maria, εσύ δικαιούσαι ολόδική σου πριβέ παρουσίαση (και στριπτήζ μη σου πω). 😛

    Απολλώνια, ήσουν φο-βε-ρή! 🙂

    Herinna, τα κατάφερες όμως τελικά. Αυτό και μόνο, λέει για μένα πάαααρα πολλά. 🙂

    Bidibis, όπως τα είπες ήταν. Απαπαπα καλά έκανες και έλειπες. 🙂

    Panagioti μου, Σεπτέμβρη λέω να ανέβω ρε συ. Θέλω λίγο να ρουτινιάσω πάλι. Κομμάτια είμαι από το τρέξιμο. Πάντως σίγουρα θα τα πούμε. 🙂

    Gademissa, διάβασε από πάνω. Mάκια. 😉

    Wise, εγώ ευχαριστώ πολύ! Μην προδικάζεις τίποτα. Πάντως τα κινεζάκια είναι υπέροχα. 😀

    Sad, τότε θα τα πούμε σίγουρα. Ευχαριστώ. 🙂

    Rodia μου, καθόλου δεν κουράστηκα. Τόσο όμορφα πράγματα δεν κουράζουν καθόλου. Καλή επιτυχία στην έκθεση, τα φιλιά μου στο Κουρκουμπίνι και μια μεγάααλη αγκαλιά σε σένα. Ευχαριστώ που ήσουν εκεί. 🙂

    Anlu, έλα ρε συ, εμείς θα τα πούμε ούτως ή άλλως. 🙂

    Baσιλική μου, ευχαριστώ. Αυτοί οι κρίκοι…. Φιλιά! 🙂

    Mpampaki, όλο απειλές είσαι και τελικά τον μπόμπιρα δεν τον είδαμε. 😛

    Zouri, πέρα από τις μαλακίες είσαι σπάνιος άνθρωπος και πάντα εκεί. Πάντα και παντού. Ένα δημόσιο ευχαριστώ (παρόλο που η αφιέρωση ήταν τελικά μαλακία). 🙂

  66. N.Ago said

    Δεν πρόλαβα να έρθω.
    Σου εύχομαι κάθε επιτυχία, και θέλω να έρθει το βιβλίο στα χέρια σου για να μου κάνεις κι εμένα μια αφιέρωση.
    Καλή όμως, όχι σαν του υπουργού. χιχιχιχιχιχι
    Καλό Σ/Κ!

  67. Asteroid said

    Δεν θέλω κι ούτε χρειάζεται να πω πολλά. Μονάχα πως, με την ευκαιρία της βραδιάς, είδα ότι μέσα στο βιβλίο είσαστε ακριβώς εσείς οι δυό. Σας στέλνω, μαζί με τις ευχές μου, μιαν αγκαλιά και για τους δυό – πάντα και για τους δυό και σύντομα και για τρεις και τέσσερις κι όσους θέλετε!
    :-))

  68. Σε περιμένουμε στη Θεσσαλονίκη!

    Και να ξέρεις: την αγάπη που έχεις εσύ προσφέρει σε όλους μέσα από τις σελίδες του βιβλίου σου (και όχι μόνο), αυτή θερίζεις! Ολη σου η ζωή να είναι ένα τέτοιο αλισβερίσι!

  69. Ioannis said

    Geia sou nana! Ti gnomi exeis gia to antriko striptease?

Σχολιάστε

 
