X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΠΙΝΕΖΕΣ

Posted by Constantina Delimitrou στο Απριλίου 25, 2007

Ο μόνος λόγος για τον οποίο ενίσταμαι στις πολιτικές ιδεολογίες είναι βασικά, η ύπαρξή τους. Κι αυτό, όχι επειδή η μυαλουδάρα μου έχει κάτι να αντιπροτείνει ντε και καλά, αλλά πρωτίστως επειδή βρίσκομαι σε μια ηλικία που πρέπει λένε, να αποφασίσω επιτέλους. Δυσκολεύομαι όμως. Ως τώρα, όλοι μου σφυροκοπούσαν το μυαλό με ένα σωρό υψηλά πράγματα, όπως «να προχωράς», «να σκέφτεσαι», «να εξελίσσεσαι» και τώρα ξαφνικά όλοι ρωτούν τι είμαι και τι αποφάσισα να υποστηρίξω. Πρέπει δηλαδή να εντάξω τον εαυτό μου σε συγκεκριμένο πακετάκι αξιών και πιστεύω, να τα υιοθετήσω και να τα προβάλλω ως σημαία μου, οκ, όχι για πάντα αλλά τέλος πάντων, να έχω λέει μια κάποια πολιτική θέση. Εδώ όμως, μιλάμε για αντιφασάρα του κερατά. Τι θέτε δηλαδή; Να προχωράω ή όχι; Να εξελίσσομαι ή να προσκολλούμαι σε προκάτ ιδέες (και λόγω αυτού να με θεωρείτε και σοβαρό πολιτικό όν, συνέλθετε λιγάκι δηλαδή).

Σκέφτομαι πόσο άτοπο θα ήταν αυτό, αν σε ένα τελείως φανταστικό σύμπαν, ο ίδιος τρόπος σκέψης εφαρμοζόταν σε κάτι άλλο, στις βιομηχανίες ας πούμε. Φανταστείτε δηλαδή, να υπήρχαν βιομηχανίες που η καθεμιά θα είχε ένα συγκεκριμένο τρόπο εργασίας. Να έλεγαν, κύριοι, εμείς είμαστε της μπλε ιδεολογίας και πιστοί στις αξίες μας, θα έχουμε αυτά κι αυτά κι αυτά τα μηχανήματα. Τελεία. Κι η τεχνολογία να προχωρούσε σαν βολίδα, αλλά αυτοί τίποτα. Και μάλιστα, να το θεωρούσαν τιμή και καμάρι τους που είναι ακέραιοι και να έκραζαν όσους προσπαθούσαν να ακολουθήσουν τα νέα πράγματα. Και ποιο το επιχείρημα; Ότι η ύπαρξη και μόνο, (και όχι η ευημερία) της βιομηχανίας τόσα χρόνια με αυτήν την συγκεκριμένη τεχνογνωσία, αποδεικνύει πως μόνο έτσι διασφαλίζεται το μέλλον. Και να τους έλεγες μα ρε σεις, εδώ μιλάμε για αύξηση της ζήτησης, χάνετε δουλειά κι αυτοί, να έλεγαν λάθος κάνετε κυρία μου, η αύξηση της ζήτησης είναι πλασματική και στο μυαλό σας και κατευθύνεται απ΄τον εχθρό, γιατί όπως έχουμε διδαχτεί από την ιστορία των βιομηχανιών όλα είναι κύκλος και θα συμβεί αυτό και τα λοιπά και τα λοιπά…

Ο τρόπος που καταλαβαίνω τις πολιτικές ιδεολογίες είναι ως εξής. Έχεις μια νοητή κλίμακα, από το πλην άπειρο ως το συν άπειρο και επάνω της κολλημένες πινέζες γι’ αυτά που πιστεύεις για τον κόσμο σου. Όπου «άπειρο», οι καμένοι. Η κλίμακά σου έχει τρία κυρίαρχα χρώματα, που ενδιάμεσα σαν το ουράνιο τόξο παρεμβάλλονται μερικές ακόμα αποχρώσεις. Αυτά τα χρώματα είναι τα όρια των ιδεολογιών που φυσικά, κάνουν και λίγο ντεγκραντέ. Έτσι, αν πιστεύεις στην πλήρη κυριαρχία του λαού, βάζεις την πινέζα σου στο κόκκινο χρώμα που εκτείνεται από το μηδέν ως το πλην άπειρο (τα ΄παμε, τους καμένους). Αν πιστεύεις στην κυριαρχία του λαού με ένα κάποιο φρένο, η πινέζα σου πάει προς το κέντρο και ντεγκραντάρεις ανάλογα πόσο φρένο γουστάρεις. Αν τέλος, τον λαό τον έχεις για τα μπάζα, η πινέζα σου πάει τέρμα δεξιά ή τέλος πάντων, την προσαρμόζεις ανάλογα τι σημαίνει για σένα «μπάζα». Ως εδώ, καλά. Αρκεί να σε αφήσουν να κουνήσεις εσύ την ρημάδα πινέζα σου.

Το πρόβλημα είναι ότι οι πινέζες είναι ήδη καρφωμένες. Πιστεύεις στο τάδε κουκουρούκου ζήτημα αλλά η πινέζα σου έχει ήδη παρκάρει σε κάποιο χρώμα. Και λες, οι παραδίπλα τι γνώμη έχουν γι΄αυτό; Και σου απαντάνε πως ό,τι κι αν είναι, απαγορεύεται να το δεχτείς. Τι κάνεις όμως άμα η μία πινέζα σου είναι στο κόκκινο και η άλλη στο μπλε; Και εδώ, δεν έχεις ένα ντεγκραντέ να σε βοηθήσει, μιλάμε για εντελώς διαφορετικά πακετάκια που απαγορεύεται να πιστεύεις γιατί…. είσαι λένε, ασυνάρτητος. Δεν επιτρέπεται ιδεολογικά να υποστηρίξεις πολύχρωμα πράγματα. Κι ας έχεις επιχειρήματα.

Κι εσύ, φυσικά θέλεις να ενταχθείς κάπου. Μακάρι όλη αυτή τη δύσκολη δουλειά να στην έδινε κάποιος έτοιμη και να σου έλεγε, μπάστα μανταμίτσα μην κουράζεσαι. Αυτό είναι έτσι κι έτσι κι έτσι, πάρε και τα επιχειρήματά σου, τις πινέζες σου και ας περάσει ο επόμενος. Όχι σου λένε, να τα σκεφτείς. Κι εσύ οφείλεις να σκέφτεσαι με αχρωματοψία κι ας είναι ο κόσμος σου πίτα στα χρώματα. Σαν τους σκύλους: άσπρο – μαύρο. Γιατί έχουν όλα προφανώς δοθεί σε βουνά πάνω σε σκαλιστές πλάκες. Γιατί κάτσανε κάποτε κάποιοι μαλάκες, έκαναν πειράματα σε κοινωνίες κι αποφάνθηκαν φορέβερ. Εξέλιξη καμία, παρεκτός κι αν θεωρείται εξέλιξη να υποστηρίζει πια η δεξιά τα ανθρώπινα δικαιώματα, χωρίς όμως να εξαιρεί απ΄αυτά δολοφόνους ματατζήδες (που όμως επιβάλλει να δολοφονούν για τρεις κι εξήντα). Ή να θεωρείται εξέλιξη η πτώση του κομουνισμού και η παγκόσμια κατακραυγή των πρακτικών της εξαθλίωσης που επέφερε, αλλά παράλληλα να απορρίπτει συλλήβδην την κατανάλωση, ως φορέα της κακής παγκοσμιοποίησης.

Αποφάσισα λοιπόν να είμαι πολιτικά ασυνάρτητη και να μην ανήκω στους ακέραιους υποστηρικτές έτοιμων πακέτων, μέχρι να έρθει εκείνη η ωραία μέρα που οι πινέζες θα μπαίνουν όπως γουστάρει ο καθένας και θα εκλέγουμε κυβερνήσεις εξειδικευμένες για το καθετί. Κυβέρνηση Διαδικτύου, κυβέρνηση Υγείας, κυβέρνηση Παιδείας. Αυτόνομες και από πολύχρωμους ανθρώπους χωρίς ένα ταβάνι πάνω απ΄το κεφάλι τους που να καθορίζει από πού μέχρι πού μπορούν να σκεφτούν.


Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

61 Σχόλια to “ΠΙΝΕΖΕΣ”

  1. «Αποφάσισα λοιπόν να είμαι πολιτικά ασυνάρτητη…»

    Μαζί σου και εγώ, ασυνάρτητος νάμπερ του

  2. Λίνα said

    xexexee τελικά μου κάνει τρομερή εν΄τυπωση πόσα άτομα το βλεπουμε σαν χρωματολόγιο και πινέζα το θέμα.

    (όλα αυτά για να μας πεις ότι έκανες του πούστη τις αντάυγειες και βγήκες σαν μαλάκας;… οκ οκ, κατεβάζω το επίπεδο =Ρ)

  3. «Τι κάνεις όμως άμα η μία πινέζα σου είναι στο κόκκινο και η άλλη στο μπλε;»

    Κωνσταντίνα, αυτό δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτό που μου συμβαίνει: τι κάνεις λοιπόν, όταν βλέπεις ΚΑΙ το κόκκινο ΚΑΙ το μπλε σαν ΤΟ ΙΔΙΟ χρώμα, όπως εγώ;😉

    Όσο για τον υπόλοιπο συλλογισμό («Δεν επιτρέπεται ιδεολογικά να υποστηρίξεις πολύχρωμα πράγματα. Κι ας έχεις επιχειρήματα.») μαζί σου. Και εξηγούμαι:
    Οι όσο το δυνατόν πιο αυτόνομες αρχές διακυβέρνησης όπως τις αναφέρεις και τις αντιλαμβάνομαι – κυβέρνηση ενέργειας , κυβέρνηση απασχόλησης κ.ο.κ. (κυβέρνηση εξάλλου είναι ο οργανισμός που κυβερνά και ΌΧΙ το ΚΡΑΤΟΣ), θα έλυναν πολλά προβλήματα.

    Στην Ελλάδα όμως, όπως θα δεις, ούτε ο επίσημος *κυβερνήτης* μας, ο πρωθυπουργός, δεν ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ από αρχηγός του κόμματός του, προκειμένου να κυβερνήσει…
    Μα, κανείς δεν σκέφτηκε ότι έστω για τα προσχήματα, θα πρέπει να ΠΕΙΘΕΙ πως δεν είναι πρωθυπουργός μόνο αυτών που τον ψήφισαν αλλά ΌΛΩΝ ΜΑΣ;
    Ξέρω… ψιλά γράμματα…

  4. Idάκι said

    Πες τα κοριτσάρα μου!! Δεν είχα σκεφτεί πινέζες, αλλά κονκάρδες (στο πιο πολιτίκ) αλλά αυτό με τα χρώματα ΔΙΑΝΑ!!

  5. esp0ir said

    Αρπάζεις την πινέζα σου, τη γυρνάς ανάποδα και τη μπήγεις στο δάχτυλο όποιου πάει να στην κολλήσει κάπου.

    «Ταραντίνειο» σπλάτερ, εντελώς όμως!

  6. yo!reeka's said

    ωραία η ασυναρτησία και απολύτως λογική🙂

  7. μόλις έγραψες όλα αυτά που σκέφτομαι τόσα χρόνια αλλά δεν είχα λόγια να τα πω…

    οι λόγοι που δεν πολιτεύομαι, οι λόγοι που δεν ασχολούμαι, οι λόγοι που με κουράζει όλο αυτό το τσίρκο με το οποίο τόσοι και τόσοι παθιάζονται.

    θενξ, αγαπητή μου, το φχαριστήθηκα

  8. Queerdom said

    Δεν καταλαβαίνω καν γιατί να νιώσεις την πίεση του πακέτου, γιατί να σε ενοχλεί το να είναι η μια πινέζα σου εδώ κι η άλλη εκεί ή και στα δύο σημεία μαζί. Το να σε πουν ασυνάρτητη ή το να νιώθεις εσύ έτσι; Εγώ έχω κι άλλα χρώματα, κι άλλες πινέζες, και δεν ένιωσα ποτέ την ανάγκη να ανήκω κάπου με αυτό τον τρόπο να σου πω την αλήθεια. Και στην τελική αν έχεις επιχειρήματα, θα έπρεπε για σένα να αρκεί.

  9. Greek HistoryX, μη σε πάρω στο λαιμό μου, είναι βαρύς αυτός ο χαρακτηρισμός να στον λένε στη μάπα κι ας τον γράφω τώρα στην πλάκα. Πάει σετάκι με άγνοια, αναλγησία και άλλα που σε ακυρώνουν ντιπ για ντιπ.

    Λίνα, αααα το επίπεδο χρυσό μου είναι πάντα τέτοιο που αντέχει ότι συζητησούλα γουστάρεις για ανταύγειες. 😀

    Mantalena, αν τα βλέπεις ως το ίδιο χρώμα, δεν έχουν πρόβλημα τα χρώματα αλλά εσύ. Εννοώ, ότι αυτοί μια χαρά διαφοροποιούνται, απλά εμείς βαριόμαστε να διαβάσουμε τα ψιλά γράμματα. Π.χ. τη διαφορά μεταξύ άσπρου και λευκού την ξέρεις; (τσσσσς τί μαθαίνεις άμα έχεις άντρα μπογιατζή ε; ) 😀 Για τα υπόλοιπα ακριβώς τα ίδια λέω. Έχουμε δεχτεί ένα τελείως σάπιο πράγμα αδιαμαρτύρητα και να δω πού θα μας βγάλει.

    Idaki, κονκάρδες; Ναι, ρε συ σαν κι αυτές που φοράνε αυτοί έξω απ΄τα εκλογικά κέντρα όταν πάμε για ψήφους. 🙂

    EspOir, γιαχχχχχχ! Αλλά για φαντάσου να γινόταν κάτι τέτοιο. Μια χαρά θα ήταν τα πράγματα. Τύπου, κύριοι επιτρέπεται να σκεφτείτε όσο γουστάρετε αλλά απαγορεύεται να χωθείτε σε μια ιδεολογία. Γαμάτο! 🙂

    Yo!reeka, ρε συ κι εγώ αυτό ακριβώς σκεφτόμουν. Πρώτη φορά είμαι ασυνάρτητη και μου φαίνομαι εντελώς λογικιά. Λες ν΄αλλάξουμε ντράγκς; 😛

    Μιχάλη, εγώ θενκς που δεν ρίξατε ντομάτες. 😀

    Queerdom, απλό. Διότι η ψήφος μου καθορίζει τα πράγματα στην χώρα. Διότι θέλω δε θέλω, πρέπει να πω αναγκαστικά ένα «ναι» σε ένα ολόκληρο πακετάκι και όχι μόνο σ΄αυτά που θεωρώ εγώ σωστά. Θα μου πεις μην ψηφίσεις. Ωραία, και τότε θα μείνουν οι καμμένοι να ψηφίζουν οπότε θα καούμε όλοι γρηγορότερα. Άστα, μπέρδεμα.

  10. aa-duck said

    😀
    Γι’ άλλη μία φορά νομίζω βάζεις τις σκέψεις μου (ή τις σκέψεις πάρα-πολλών-θέρτι-ντέρτι-τόσο) στη σειρά… Ασυνάρτητοι κι εμείς, ναι… αλλά όταν βλέπεις χόρτα είναι χόρτα δεν είναι μπριζόλα, έτσι; Και στενοχωριέμαι και όταν βλέπω και μικρά σχήματα που στην αρχή με ενθουσιάζουν και μετα… μπα… για διάφορους λόγους… Προς το παρόν νομίζω το μόνο στο οποίο αντέχω να χωρέσω είναι ο ρεαλισμός
    ευχαριστώ που λες έτσι απλά ρε ψι🙂🙂🙂
    :*

  11. Μαζί σου. Για πρώτη φορά σε τέτοια θέματα είμαι με κάποιον.

  12. alzap said

    Σιγά που είσαι ασυνάρτητη. Αλλού αυτά!
    Την πιό στέρεη, την πιό διαχρονική, την πιό δύσκολη συνάρτηση έχεις αγκαλιάσει σφιχτά.
    Αυτή τη συνάρτηση που που κρίσιμοι παράγοντες της είναι η ευαισθησία, η ανθρωπιά, το θάρρος, η αλήθεια.
    Κι αυτό ΕΙΝΑΙ πολιτική θέση. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ.

  13. ΧΨιλικατζούδι,
    πες μου αν έχω εγώ πρόβλημα να τα βλέπω όλα ίδια, τη στιγμή που:
    η μοναδική περίπτωση που η Βουλή ψηφίζει ομόφωνα είναι για αυξήσεις στους μισθούς των μελών της (βουλευτικές αποζημιώσεις λέγεται) και για την προμήθεια νέων tax-free αυτοκινήτων για τους κ.κ. βουλευτάς.

    Όταν τα βλέπω αυτά, όλα τα ψάρια στην αγορά μου βρωμάνε και έχουν φάτσες σκυλιών. Και τότε θέλω να βγω στο δρόμο να κάνω αγώνες ταχύτητας με τους κουκουλοφόρους.🙂

  14. Rodia said

    Γεια σου κοριτσάρα μου! Αταξινόμητη σαν τη μαμάκα σου -εμένα δλδ:-ΡΡ
    Ωραία η παρομοίωση με τις πινέζες.. μα πώς τη σκαρφίστηκες!🙂
    ..και.. μερικές φορές ζηλεύω ρε παιδί μου αυτούς τους πινεζάτους.. σε ιδεολογίες, σε θρησκείες, κλπ κλπ.. έχουν λύσει το βασικό τους πρόβλημα, έχουν να λένε ότι «κάπου ανήκουν».. είναι βαρύ πράγμα η ελευθερία ξέρεις..

    Η μόνη πινέζα που παραδέχομαι είναι ο ανθρωπισμός -όχι η φιλανθρωπία, ε- και δεν ξέρω και τι χρώμα έχει…

  15. toixorixos said

    Δεν θα δούμε ποτέ προκοπή από την πολιτική, αυτό είναι το μόνο σίγουρο, αν οι πολιτικοί δεν αρχίσουν να σκέφτονται και να αποφασίζουν με γνώμονα τον άνθρωπο και όχι το ίδιο το σύστημα. Η δημοκρατία όπως είναι θεσμοθετημένη σήμερα σημαίνει να κάνουμε ελεύθερα ό,τι αποφασίζει η κυβέρνηση.

  16. diavolikon said

    λοιπόν την σήμερον οι μόνες – και πιο δογματικές – ιδεολογίες είναι αυτές που αφορούν χώρους που υπαινίσεσαι ότι θα ήταν παράλογο να τους δούμε ενταγμένους σε ιδεολογικά συστήματα (βλ. βιομηχανίες, ασφαλιστικές, διαφημιστικές (εδώ να δεις!!!!), κλπ). Οι σημερινοί κνίτες, οι οννεδίτες της εποχής μας είναι τα στελέχη των επιχειρήσεων με επικεφαλείς στην ομάδα διαφώτισης τους μαρκετιαρς… η περιγραφή σου περί πολιτικής ιδεολογίας φωτίζει περισσότερο την κατάσταση που επικρατούσε τον περασμένο αιώνα!.. :))

  17. @Mantalena.

    «…θέλω να βγω στο δρόμο να κάνω αγώνες ταχύτητας με τους κουκουλοφόρους»

    Μόνο προσεχε, μη σε συλλάβουν οι κουκουλοφόροι. Χοχοχοχο

  18. zboutzam said

    Πολύ καλό, αγαπητή, πάντα έτσι ένιωθα κι εγώ. Να είσαι καλά…

  19. Ε, όχι και ντομάτες! Το πολύ-πολύ να σε κρεμούσαμε έξω από τη βουλή… Αν είναι να κάνει κανείς κάτι να το κάνει σωστά!

  20. Καλτσό,

    να τρέξουμε μέχρι τη γωνία κι όποιος τερματίσει πρώτος.
    «Ο τελευταίος είναι χάχας» (= ο τελευταίος συλλαμβάνεται)
    🙂

  21. «Greek HistoryX, μη σε πάρω στο λαιμό μου, είναι βαρύς αυτός ο χαρακτηρισμός να στον λένε στη μάπα κι ας τον γράφω τώρα στην πλάκα. Πάει σετάκι με άγνοια, αναλγησία και άλλα που σε ακυρώνουν ντιπ για ντιπ»

    Με την αναλγησία συμφωνώ, με την άγνοια διαφωνώ. Η άγνοια πολλές φορές αποδεικνύεται χρυσάφι και μας ωθεί να κάνουμε πράγματα που αν γνωρίζαμε δεν θα τα κάναμε.

    Ασυναρτησία στην πολιτική, όπως εσύ την όρισες, μου αρέσει και σε ψηφίζω άμα λάχει ναουμε. Εδώ δεν φοβηθήκαμε μην μας χαρακτηρίσουν με πολύ βαρύτερες λέξεις, στην ασυναρτησία θα κολλήσουμε???

    Βρε θέλω η πινέζα μου να χοροπηδάει σι λιέου…

  22. Domino said

    Ντίνα, το mail που έχεις στο contact δουλεύει;

  23. dirtyjazz said

    απο την μεγάλη «πινέζα» των εκλογών πώς θα ξεκρεμαστούμε όμως;
    πόσο ασυνάρτητη μπορεί να ακούγεται μιά στάση που συναρτάται τελικά από εκλογικές αυταπάτες;

  24. Mr e. said

    Οι καλύτερες αποχρώσεις βγαίνουν όταν τα χρώματα ανακατεύονται… Πετάξτε λοιπόν τις πινέζες ανακατέψτε τα χρώματα και βάψτε με την απόχρωση που φτειάξατε. Ιριδισμοί επιτρέπονται σε μικρή μόνο κίμακα…. Προσέχτε μόνο τον τοίχο που θα βάψετε. Πρέπει να είναι σταθερός…

  25. […] και να βάψετε τον «τοίχο» σας με ότι βγει? χωρίς …πινέζες ?ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ! Είναι σίγουρο ότι δεν μπορείτε! Να […]

  26. Καταπληκτικό!

    Λοιπόν, αν ποτέ στο μέλλον βγει ένα μηχάνημα το οποίο βγάζει κάτι σαν «ακτινογραφία των σκέψεων σου», και αν αφού βγει αυτό το μηχάνημα πάρεις το κεφάλι μου το χώσεις μέσα, μου πεις την λέξη πολιτική στο αυτί και μετά τραβήξεις μία «σκεψεο-γραφία» (note to myself: να κάνω κόπιραιτ τον όρο…) για να δεις του συνειρμούς που μου φέρνει αυτή η λέξη, νομίζω πως θα βγει αυτό το κείμενο σου. Τέρμα, συμπίπτουμε εντελώς, πως το λένε.

    Και μπαιδεγουέι, η σκέψη και η στάση σου αυτή *είναι* πολιτική σκέψη και στάση, κάθε άλλο παρά «πολιτικά ασυνάρτητη» θα τη χαρακτήριζα.

    Αυτά!

  27. maria said

    egw pali se vriskw me exeretiki politiki sinideisi.
    Mi sou pw oti therw oti spas to kefali sou kanonika.
    (kai para poli kala kaneis, makari na mporousa)
    Den katalavenw giati tha prepei aparetitws na teineis pros ena xrwma.
    I ideologia kai ta pistevw einai poli proswpiki ipothesi.

    Giati diladi to gegonos oti se oti afora oooooooola ta alla stin zwi, otan sigrineis aposeis kai ideologies kai kaneis tin diki sou, thewreise nwon anthrwpos, mi sou pw asteri, kai otan to kaneis stin politiki thewreise asinartitos…

    To provlima eventually tha einai oti otan tha pas na psifiseis, tha sou g……. o Dias gia n apofasiseis.

    Proswpika, palevw me ton Sarcozy mesa mou edw kai mia vdomada… megali istoria…

  28. DCD said

    Βλεπω ψηφιζουμε το ιδιο κομμα.🙂

  29. DCD said

    Τωρα πως διαολο βγηκε αυτο το profile?! (ασχετο)

  30. Και αναρωτιέμαι, αν πιστεύεις στην κυριαρχία του σεβασμού, του δίκαιου, του ήθους και του μέτρου, που στον κόρακα να βάλεις την πινέζα σου;
    Το κακό είναι αριβώς όπως το θέτεις. Άν βαφτείς με ένα χρώμα, τότε δύσκολα συμπεριλαμβάνεις κάτι που είπε κάποιος άλλος.
    Γιατί; (Εμένα ποτέ δεν μου αρέσει να μην ρωτάω τα γιατί)
    Γιατί αντί να χτίζουμε και να αναγνωρίζουμε την αξία των άλλων, οπότε να προσπαθούμε να κερδίσουμε ξοδεύοντας ενέργεια ώστε να γίνουμε καλύτεροι από «τους άλλους», μας βολεύει να τους μηδενίζουμε και να χειραγωγούμε, ώστε να μας κοστίζει λιγότερο και να έχουμε «οπαδούς φερέφωνα».
    Το βασικό όμως ερώτημα είναι: Σου λένε να προχωράς και να σκέφτεσαι, αλλά μήπως στο λένε υποκριτικά; Γιατί εγώ αλήθεια δεν βλέπω να σου άφησαν χρόνο και τρόπο να κάνεις αυτό που σε προτρέπουν.

    Τελικά… υποκρισία…

  31. anlu said

    Μαρέσουν τα επιχειρήματά σου…
    ….ξέρεις εσύ😉

  32. Patsiouri said

    Mr E, πολύ καλό σχόλιο…όσο για σένα μικρή μου, τελικά είμαστε πάρα πολλοί, απλά χανόμαστε μέσα στο ουράνιο τόξο των χρωμάτων και στις λαχταριστλές χρωματιστές πινεζούλες, αλλιώς…στο’χω ξαναπεί, το σηκώναμε για πλάκα το ποσοστάκι!

  33. Όσα κεφάλια τόσες ιδέες.

    Ας καθορίσουμε μόνοι μας τον τρόπο που θέλουμε να ζούμε χωρίς δογματισμούς και μουχλιασμένα κατάλοιπα. Πολυμορφία κόντρα στην ομοιομορφία της εποχής.

  34. artanis said

    Κυρία patsiouri, σας καταγγέλω για τηλεπαθητική κλοπή σχολίου! Δεν σας ξέρω, δεν με ξεύρετε, αλλά όταν μπήκα να γράψω το σχόλιό μου, είδα ότι…το είχατε γράψει εσείς!!!😀
    Ε, τότε να συμπληρώσω γράφοντας, ότι συμφωνώ και επαυξάνω με την κ. Patsiouri!😉
    Και με σένα…
    Είμαστε πολλοί, αλλά σκόρπιοι…

  35. alximist said

    Απο θέσεως και εγώ ασυνάρτητως! ΜΟυ πέφτει και μακρυα ευτυχώς να τα παρακολουθώ να τεκτενόμενα, που όλο τα ίδια είνια…
    Ρε συ το Πάσχα που είμασταν με κάτι συγγενείς από το Μοναχο αρχίσαν την ίδια ιστορία με το πως το Πασοκ πρόδωσε τις προσδοκίες τους και να μιλάνε την ίδια κουβέντα τόσα χρόνια χωρίς καμία αλλαγή…αααα δεν μπορώ estou fora που λέμε και εμείς εδώ…εμείς να είμαστε καλά (μόνο που οι μαλάκες που μας κυβερνούν, να μην πω τι άλλο μας κάνουν τώρα…)

  36. Μπάα,όπου θέλεις κόλλα την πινέζα το ίδιο είναι.
    Ο λαός δεν έιναι ποτέ κυρίαρχος.

  37. N.Ago said

    Λογική ασυναρτησία…
    Καλο Σ/Κ!

  38. Γιώργος said

    Δεν μπορώ να πω πως δεν έχεις δίκιο.Υπάρχει όμως μια παράμετρος που κανείς δεν έχει αναφέρει.Η απαξίωση της πολιτικής από εμάς τους ίδιους και η μη ενασχόληση ανοίγει την κερκόπορτα σε διάφορα λαμόγια.Μιλάμε για τα προβλήματα που βλέπουμε καθημερινά μπροστά μας,τα σχολιάζουμε όμως δεν προτείνουμε κάτι.Πρέπει μέσα μας να μην
    τα δικαιολογούμε ως αναπόφευκτο χαρακτηριστικό του ανθρωπίνου γένους.
    Πρέπει να συμμετέχουμε!!!

  39. Patsiouri said

    -Ω Artanis….τί λέτε…να οργανωνόμαστε σιγά σιγά???
    Το κακό στην περίπτωσή μου, δέ μπορώ να ομιλήσω και δι υμάς, είναι πως δέν αστειεύομαι καθόλου…

    -Και Κωνσταντίνα, άσχετο αλλά κοίτα να δείς, σε είδα σήμερα στον Καπλάνι, προχτές στο down town, ναί, ξέρω, nayghty girl αλλά το κρυφοδιαβάζω που και πού, σε έχω διαβάσει με κάθε τρόπο anyway, αλλά δέν έχω καταφέρει ακόμα να συνδυάσω ΟΠΤΟΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ καλή μου!!! Αμάν πιά, όλοι σε είδανε tv, σε ακούσαν on air και το κακόμοιρο το πατσιούρι στην απέξω, με τα γραπτούλια, please ενημέρωσε για τυχόν επανεμφάνιση στην οποία θα ακούσω και τη φωνούλα σου at last!

    Και τώρα την κοπανάω γιατί κάτι έφαγα μάλλον και με πείραξε και αρχίζω να μιλάω σάν το Γιωργάκη…

  40. Χμμμ…

    Πολιτικά ασυνάρτητοι δεν είναι αυτοί που «πολιτεύονται» τόσα χρόνια?

    Δε γνωρίζει η «δεξιά» τους τί ποιεί η «αριστερά» τους…

    Δε συμφωνώ με τον όρο «ασυνάρτητη». Θα λάτρευα όμως τον όρο «ανεξάρτητη», «ελεύθερη», «σκεπτόμενη».

    Κι αν γίνεις πραγματικά έτσι, και γίνουμε και μερικοί ακόμα, ίσως τα «ρομπότ» που προσπαθούν να φτιάξουν ολόγυρά μας, τα χωρίς παρελθόν και μέλλον, να αφυπνιστούν και να εξανθρωπιστούν.

    Προσωπικά, θα σε ακολουθήσω. 0:)

  41. anonymi said

    TOSO OMORFH KI OMWS TOSO BRWMOSTOMH!!!😦

  42. aa-duck said

    Έλα ρε ανώνυμη, αυτό είναι και γαμώ τους σέξι συνδυασμοί

  43. 2024 said

    Καλα αυτα που λες, αλλα βλεπω και κατι αλλες βορείες χωρές (ακομά και μεσογειακές πχ Ισπανία) και αναριωτιεμαι μηπως εμεις οντως ειμαστε οι μαλάκες της υποθεσής και οχι οι πολιτικοι μας. Δηλαδή οταν κυρίαρχη ιδεολογια μας(των ελληνών ειναι το αρπα κόλλα,το πώς θα εξαπατησω τον διπλανό μου, το «δε βαρίεσαι» τοτε τι περιμενεις απο τα κομματα. Και αυτα απο ανθρωπους αποτελουνται…

  44. @ anonymi, είναι καθαρά θέμα ισορροπίας. Όσο μεγαλώνω και πατσουρεύω, υπόσχομαι ότι θα γίνομαι όλο και πιο μελιστάλαχτη.😀

  45. Κι εγώ που ήλπιζα νομίζοντας πως η στριμάδα συμβαδίζει με την ηλικία…😛

  46. Rodia said

    ~~Γιώργο, και πώς να το κάνουμε πράξη αυτό που γράφεις: «Πρέπει να συμμετέχουμε!!!»..???
    Υπάρχει άλλος τρόπος εκτός από το να… λαμογιάσουμε..? :-))
    δλδ.. να γραφτούμε σε ΕΝΑ κόμμα.. να «αναλάβουμε δράση».. κλπ κλπ..

    Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΔΙΑΦΘΕΙΡΕΙ έλεγ’ ο Αριστοτέλης και είχε δίκιο

  47. Rodia said

    εχμ.. προτιμώ να ελέγχω την εξουσία από το να αποτελώ μέρος της.

  48. Liondas said

    Ρε Ψιλικατζού, είναι πρωτοφανείς οι ασυναρτησίες σου. Όποιος σε διαβάζει θα ξεχάσει και τα γράμματα που ξέρει. Τέτοιες μαλακίες είχα καιρό να διαβάσω. Υπάρχουν κάτι σχολεία για άτομα με ειδικές ασυναρτησίες – εκεί σου συνιστώ να πας για να κάνεις το ντοκτορά σου. Είσαι μια αλεπού, αφού κατάφερες και τον άλλον αμερικανο-ασυνάρτητο, εξ Αλβανίας, στα «Νέα», ν’ ασχοληθεί μαζί σου. Μην το παίζεις τάχα μου αγράμματη. Γιατί και το βιβλιαράκι σου έβγαλες – άντε τώρα και με μποτίκ φρούτων (τέτοιο φρούτο που είσαι)!

  49. SOMEWHERE ON A BLUE PLANET…

    ~10΄000΄000 ELΛΗΝΑΡΑΔΕΣ (ΔΟΞΑΣΤΕ ΜΑΣ)
    ~~7΄000΄000 ΨΟΦΟΦΟΡΟΙ (LET’S DO SOMETHING)
    ~~~3΄000΄000 ΝΕΟΔΗΜΟΠΡΑΤΕΣ (ΜΠΕΕΕΕ)
    ~~~3΄000΄000 ΣΟΣΙΑΛΗΣΤΕΣ (ΑΝΤΡΕΑ ΖΕΙΣ)
    ~~~~1΄000΄000 ΚΟΜΟΥΝΙΑ (WAITING FOR LELIN)
    ~~~~~500΄000 3COLOR-ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ (LA MOYA)
    ~~~~~~10΄000 ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ&ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ(TOP-DOGS)
    ~~~~~~~300 ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΔΕΣ (THIS IS NOT SPARTA)
    ~~~~~~~~50 ΦΑΜΙΛΙΕΣ (WE RULE)
    Α! ΚΑΙ 6΄500΄000΄000 ΞΕΝΟΙ (FUCK THEM)

    …ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΤΟΥ ΠΟΛΥΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟΥ REALITY «IS ANYBODY LISTENING OUT THERE?».

  50. Patsiouri said

    » Πατσουρεύουμε?????» ( σχόλιο 44), Jesus!!!!

  51. Δεν είπα πατσΙουρεύουμε, είπα πατσουρεύουμε. 😛

  52. Πατσούρα: ως μειωτικός χαρακτηρισμός για συνήθως γυναίκα μεγάλης ηλικίας με γερασμένο και χαλαρό δέρμα και ατημέλητη. Λέγεται επίσης πατσούρω. Ετυμολογικά βγαίνει από το πατσα(β)ούρα, θηλυκό του επιθέτου πατσούρης (πλακωτός-κουτσομύτης).

    (Από Λεξικό της Ν.Ελληνικής Γλώσσας, Γ.Μπαμπινιώτη).

    Ο όρος ΠατσΙούρα δεν υφίσταται.

    Για να σας λυθεί η απορία! 0:)

  53. Patsiouri said

    Άντε ρέ, κι εγώ είχα φορέσει τη σιδηρογροθιά και ετοιμαζόμουν να κατηφορήσω Νίκαια!

    Άγγελε ευχαριστούμε!

  54. George Marselis said

    Θα ήθελα παρακαλώ να μου εξηγήσετε πως θα ήταν δυνατό κάποιος αναρχικός να είναι και εθνικιστής. Η σκέψη σας κάθε άλλο παρά ασυνάρτητη είναι, αλλά όντως υπάρχουν ιδέες – δεν θα πω ιδεολογίες – οι οποίες εννοιολογικά αντιτίθενται η μία την άλλη. πχ: Φιλελεύθερος και να εργάζεται για το κράτος. Μαρξιστής και θρησκευόμενος. Όντως η επιλεκτική σύνθεση ιδεών μπορεί να αποφέρει θαυμάσια αποτελέσματα (πχ Jazz & Hiphop: Guru/StreetSoul – US3/Broadway & 52nd, Μαργαρίτης να τραγουδάει «το φεγγάρι κάνει βόλτα» σε ροκ ρυθμό). Σε καμία περίπτωση όμως η ιδέα της Βλαχογκλαμουριάς, μετριότητας και μικροαστισμού που συντηρείται από τα μέσα μαζικής εξημέρωσης και τα κοινοβουλευτικά κόμματα, του είσαι ότι μερσεντές έχεις και όπου πήγες διακοπές δεν μπορεί να αποτελεί πρότυπο οργανωσης, λειτουργίας και ανάπτυξης για μια ορθολογιζόμενη κοινωνία. Κανείς σοβαρός αναρχικός, πχ, δεν πρόκειται να δεχτεί την κατάργηση των εθνικών συνόρων για να διευκολυνθούν οι εμπορικές σχέσεις 30-40 πολυεθνικών όπως έγινε με το NATFA (North American Free Trade Agreement) και όπως γίνεται στην ενωμένη Ευρώπη, αλλά γιατί κανένας άνθρωπος δεν έχει να χωρίσει τίποτα από έναν άλλο. Δεν γίνεται να πηγαίνουμε στη διαδήλωση φορώντας σύμβολα του αστικού πληθυσμού…

    Δεν είναι δυνατόν μια πολύχρωμη κυβέρνηση να κυβερνήσει, γιατί το κάθε χρώμα θα σκέφτεται την πάρτη του. Εκτός και αν τα χρωματάκια συμφωνήσουν ότι υπερέχει το κοινό του λαού/κοινό καλό. Αλλά τότε παύουν να είναι χρωματάκια και αρχίζουν να σκέφτονται κάθετα/ταξικά και όχι οριζόντια/κομματικά.

    (Άσχετο, μπηχτό σχόλιο: Ανυποταξία, Απαλλαγή, Ι-5: ΟΜΗΡΟΙ της θητείας, των εξοπλισμών, του παρελθόντος)

  55. Τα παρακάτω να τα λάβεις ως σημείο αναφοράς, έτσι για να υπάρχουν τα δεδομένα.

    Εθνικές Εκλογές 2004
    Κόμμα % Ψήφοι Έδρες
    N.Δ. 45,36 3.359.058 165
    ΠA.ΣO.K 40,55 3.002.531 117
    K.K.E. 5,90 436.573 12
    ΣYN 3,26 241.539 6
    ΛΑ.Ο.Σ. 2,19 162.103 0
    ΔH.K.KI. 1,79 132.750 0
    Εν.Κεντ. 0,26 19.531 0
    ΜΕ.Ρ.Α. 0,15 11.261 0
    ΚΚΕ (Μ-Λ ) 0,15 10.754 0
    Αντ. Συμ. 0,11 8.313 0
    Ελλ.Μετ. 0,09 6.751 0
    Μ-Λ ΚΚΕ 0,07 4.846 0
    Α.Σ.Κ.Ε. 0,04 3.180 0
    Κομ.Φιλ. 0,04 2.658 0
    Ο.Α.Κ.Κ.Ε 0,03 2.099 0
    Αν.Μεμ. 0,01 892 0
    Χριστ. 0,00 95 0

    Εθνικές Εκλογές 2000
    Κόμμα % Ψήφοι Έδρες
    ΠA.ΣO.K 43,79 3.007.596 158
    N.Δ. 42,74 2.935.196 125
    K.K.E. 5,52 379.454 11
    ΣYN 3,20 219.880 6
    ΔH.K.KI. 2,69 184.598 0
    Δ.Π.Ε. 0,47 32.068 0
    Εν.Κεντρ. 0,34 23.228 0
    Ελλ.Οικ. 0,30 20.446 0
    Εθν.Συμ. 0,21 14.703 0
    Πρ.Γραμ. 0,18 12.125 0
    ΜΕ.Ρ.Α. 0,12 8.132 0
    ΚΚΕ (Μ-Λ) 0,11 7.301 0
    Κομ.Ελλ. 0,09 6.272 0
    Μ-Λ ΚΚΕ Αρ.0,09 5.866 0
    Οικ.Εναλ. 0,05 3.321 0
    Κομ.Φιλ. 0,03 2.091 0
    Α.Σ.Κ.Ε. 0,03 2.026 0
    Α.Κ.Ε.Π. 0,02 1.145 0
    Ο.Α.Κ.Κ.Ε. 0,02 1.126 0
    Λοιπά 0,01 923 0
    Χριστ. 0,00 305 0
    ΚΟ.Ε.ΕΛ. 0,00 169 0
    Ε.Π.Α.Κ. 0,00 22 0
    Ολυμπισμός 0,00 14 0
    ΠΑ.ΔΗ.ΚΕ. 0,00 4 0

    Εθνικές Εκλογές 1996
    Κόμμα % Ψήφοι Έδρες
    ΠA.ΣO.K 41,49 2.813.245 162
    N.Δ. 38,12 2.584.765 108
    K.K.E. 5,61 380.167 11
    ΣYN 5,12 347.051 10
    ΔH.K.KI. 4,43 300.671 9
    Άνοιξη 2,94 199.463 0
    Eν.Kεντ. 0,72 48.677 0
    Εν.Οικολ.0,29 19.934 0
    Κυνηγοί 0,26 17.419 0
    ΕΠΕΝ 0,24 16.501 0
    Κομ.Ελλ. 0,18 12.255 0
    Μαχ.Αρ. 0,15 10.443 0
    Οικ.Εναλ.0,08 5.715 0
    Χρ.Αυγή 0,07 4.487 0
    Oικ.Ελλ. 0,06 4.113 0
    M-Λ KKE 0,06 4.016 0
    ΟΑΚΚΕ 0,05 3.485 0
    ΣΕΑΝ 0,04 2.470 0
    A.Σ.K.E 0,03 2.108 0
    Ολυμπ. 0,02 1.619 0
    Λοιπά 0,02 1.123 0
    Κ.Ε.Ελλ. 0,00 247 0
    Ελ.Δημ. 0,00 65 0
    Ελ.Ε.Κ. 0,00 8 0
    Κ.Α.Δικ. 0,00 2 0

    Λοιπόν, Κωνσταντίνα, σε αυτές τι Εκλογές, τι θα κάνεις;

  56. Καλα, ελπίζουμε. Εσύ;

  57. Λοιπόν, είχα μείνει στο σχόλιο 10 😀

    Aa duck, ναι ρε συ, λίγος ρεαλισμός, αυτό λέω στο κάτω κάτω!

    Industrial, εσένα θα σε κάνω υπουργό Δικαιοσύνης. 🙂

    Alzap, ναι αλλά μη εφαρμόσιμη. Είπαμε, πάνω απ΄όλα ρεαλισμός. 😉

    Μανταλένα, έτσι ακριβώς νοιώθω κι εγώ και όχι μόνο γι΄αυτά αλλά για άλλα τόσα. Αλλά ξέρεις, τα κράζουν όλοι και παντού και μετά από λίγο καιρό παθαίνουμε ανοσία στο κράξιμο – ειδικά οι κραζόμενοι.

    Ροδιά είπες μεγάλη κουβέντα. Δεν ξέρεις πόσο ζηλεύω κι εγώ τους πινεζάτους. Και μάλλον δεν είναι ελευθερία να μην ανήκεις πουθενά αλλά απάθεια. Ελευθερία θα ήταν να μην ανήκεις πουθενά αλλά να κάνεις κάτι γι΄αυτό. Κι εγώ δεν κάνω τίποτε εκτός από το κράξιμο.

    Toixorixos, έπιασες άλλο μεγάλο θέμα. Για να καταλάβεις μπλέξιμο, δεν είμαι και τόσο σίγουρη ότι η δημοκρατία είναι το καλύτερο πολίτευμα (έτσι όπως την κατάντησαν). Και όπως συνηθίζει να λέει και ο άντρας μου, «δημοκρατία χωρίς εξοστρακισμό, σκατά δημοκρατία είναι».

    Διαβολικόν, ομολογώ ότι με πιάνεις αδιάβαστη. Που σιγά το νέο δηλαδή αλλά μου φαίνεται λίγο τραβηγμένο να συμβαίνει κάτι τέτοιο.

    Ζboutsam, ευχαριστώ και πολλά συγχαρητήρια για το nickname. Τέλειο!

    Μιχάλης, μπράβο ρε, μη χάσεις εσύ. 🙂

    Greek History X, συμφωνούμε σι λιέου! 🙂

    Dominako, σου έχω ήδη απαντήσει.

    Dirtyjazz, αααα εδώ έχω σκεφτεί μια λύση απ΄την ανάποδη. Τί θα ΄λεγες για εκλογές επιδοκιμασίας ή αποδοκιμασίας της κάθε κυβέρνησης ανά εξάμηνο που κάτω από κάποιο ποσοστό να έχανε και μια έδρα; Σατανικό; 😀

    Mr E, αυτό που κατάλαβα είναι πως δεν λείπουν καθόλου τα χρώματα ή οι σταθεροί τοίχοι. Η έμπνευση λείπει…

    Έλληνας, ααα εγώ νοιώθω βλάκας εκ γενετής.

    Γιώργο, γούστα είναι αυτά. Μερικά σχόλια πιο κάτω με κάνουν με τα κρεμμυδάκια. Πάντως έχω να δηλώσω ότι μ΄αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. 🙂

    Maraki, είναι πολύ απλό. Όταν γενικώς φιλοσοφείς έχεις κάποια παραδείγματα αλλά η σκέψη σου δεν είναι απαραίτητο να επιβάλλει συγκεκριμένα πράγματα σε ανθρώπους. Αντίθετα, στην πολιτική το κάθετι εφαρμόζεται σε χιλιάδες ανθρώπων και ίσως γι΄αυτό προτιμούν ένα έτοιμο ερμητικά κλειστό πρακτικό πακετάκι, παρά πινελιές εδώ κι εκεί από χρώματα που μπορεί να μπερδέψουν. Μάλλον δηλαδή.

    Dcd, κι εσύ Βεργή ρε σύντροφε;;;; 😀

    Darthir, εντάξει μην τα ισοπεδώνουμε όλα, δεν είναι εντελώς υποκρισία, είναι έτοιμα μοντελάκια σκέψης που εν μέρει, λειτούργησαν. Αλλά ρε γαμώτο, αφού δεν λειτουργούν πια, πώς να το κάνουμε! Στο τέλος θα ακουγόμαστε εμείς οι μηδενιστές και όλοι οι άλλοι οι σωστοί με την τρέλλα που μας κυβερνά.

    Anlu, δίδυμο κρανίο θα σε λέω από ΄δω και πέρα. 🙂

    Patsiouri, λες; Βάζω τα ταγιεράκια, βάζεις τις προκυρήξεις; 😀

    Inlovewithlife, σύμφωνοι αλλά όταν πάω στις μουλάρες του Ίκα για παράδειγμα, το τελευταίο που θα περάσει είναι αυτό που έχω στο κεφάλι μου. 🙂

    Artanis, κοίτα να δεις που βρήκαμε και υπουργό δημοσίων σχέσεων πλάκα πλάκα. 🙂

    Alximist, ίσως να είσαι ο μόνος εδώ μέσα που αηδίασε και τα βρόντηξε κι έφυγε αναζητώντας καλύτερα πράγματα. Υπό αυτό το πρίσμα, αρχίδια λέμε όλοι εμείς. Εσύ πες τα που έκανες τα χρώματά σου πράξη.

    Μαραμένα Σύκα, ααα μη με μπερδεύεις. Αφού είπαμε, έχουμε δημοκρατία. Ουπς, γράψε λάθος, Νέα Δημοκρατία. 😀

    Ν.Αgo, γαμώτο, με μια βδομάδα καθυστέρηση καλό σουκου. 🙂

    Γιώργο, πέρα από την ζωή μου και την καθημερινότητά μου που δεν αφήνω τα λαμόγια σε χλωρό κλαρί, δεν μπορώ να κάνω τίποτε άλλο. Πιστεύω όμως, πως αν ο καθένας μας σταματήσει να ανέχεται τέτοιες πρακτικές στον περίγυρό του, όλα θα γίνουν καλύτερα. Δες την Αμαλία. Βγήκε επώνυμα και κατήγγειλε τους φακελάκηδες με το όνομά τους. Τί παραπάνω μπορεί να κάνει ένας απλός άνθρωπος από αυτό;

    Πατσιούρι, αυτές τις μέρες θα ανεβάσω την πρόσκληση για την παρουσίαση του βιβλίου, αν τα καταφέρεις κατέβα μια βόλτα. Αλλιώς, πάει η μπογιά μου, βιβλίο δεν με βλέπω να ξαναβγάζω, οπότε κανονίζουμε πριβέ κάναν καφέ. 😀

  58. Aggelos, μαλακία θα κάνεις. Αρκεί να με ρωτήσεις μια ιστορική ερώτηση για να σου γκρεμίσω όλο το οικοδόμημα με μια απάντηση τύπου «δεν ξέρω γαμώτο». 😀

    Ανώνυμη, α, εσένα σου απάντησα. Άσε που η φωτογραφία μου είναι από φότοσοπ.

    Aa duck, εγώ εσένα θα σου κόψω ποσοστό όπως πας. 🙂

    2024, πολύ πολύ σωστά. Από εμάς ξεκινά. Ρίξε μόνο μια ματιά στους τρελλαμένους με τις σημαίες τις ημέρες των εκλογών. Κανονική οπαδοποίηση και νοοτροπία «έτσι γαμάει ο Πειραιάς».

    Darthir, όχι. Έχει και άλλες παραμέτρους: αγαμία, νοικοκυροσύνη, κουλτουρίτιδα και σπουδές που τελείωσες. 😀

    Rodia, εγώ πάλι τίποτε απ΄τα δύο. Άσε που θα προτιμούσα να μην υπήρχε καθόλου εξουσία με την έννοια που υπάρχει σήμερα (αρπαχτή, λαμογιές και αλλαζόνες μαλάκες).

    Liontas, ρε φίλε αυτά τους λέω δύο χρόνια τώρα και τίποτα αυτοί. Εκεί να με σιγοντάρουν στις μαλακίες που γράφω. Τί να σου πω. Άσε το άλλο με τη μόρφωση. Δεν κάνω τίποτε άλλο εδώ μέσα απ΄το να εκλαικεύω τις επιστήμες μπας και τα εμπεδώσουν, ντουβάρια αυτοί. Να ΄σαι καλά και να περνάς συχνά να μας τα χώνεις μπας και βάλουμε μυαλό. Και μη μασάς. Εσύ ξέρεις περισσότερα από μένα και τους Αλβανούς αμερικανο-ασυνάρτητους αλλά είναι το ρημάδι το κατεστημένο που σε πολεμάει. Ξέρω, υπομονή κι η παναγιά μαζί σου.

    Ανδρομέδα, δεν κατάλαβα χριστό.

    Aggelos Spyrou, το ξέρω ρε συ ότι δεν υφίσταται, πλάκα στην patsiouri κάνω.

  59. George Marselis, έχεις δίκιο. Οι αντιφάσεις (ειδικά) της κοινωνίας μας είναι που με έμπλεξαν. Οι αριστεροί με τις δεξιές τσέπες, οι φιλολαικοί δεξιοί, το ορθόδοξο ελληνικό κράτος και άλλα περίεργα που το μυαλό μου αδυνατεί να επεξεργαστεί ώστε να βγει μια λογική πολιτική ιδεολογία. Ως προς το πρακτικό μέρος της πολύχρωμης κυβέρνησης, σαφώς και δεν το ΄χω σκεφτεί. Το μυαλό μου δεν φτάνει μέχρι εκεί. Σαφώς όμως παίρνω ως δεδομένο πως η βάση είναι το κοινό καλό. Που από ΄κει και μόνο χωλαίνει η ιδεολογία μου και τα παρατάω όντας ασυνάρτητη. 🙂

    Ψήφος=Δύναμη, ευχαριστώ για την παράθεση των δεδομένων, μου άρεσε που τα είδα και τα έχω κάπου συγκεντρωμένα για μελλοντικές αναφορές. Όσο για το τί θα κάνω στις εκλογές, τόσο χρονών μουλάρα και δεν έχω μια απάντηση. Ειλικρινά την τρέμω εκείνη την ώρα. 😦

  60. […] και να βάψετε τον «τοίχο» σας με ότι βγει? χωρίς …πινέζες ?ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ! Είναι σίγουρο ότι δεν μπορείτε! Να […]

  61. […] όλα αυτά, συνεχίζω πεισματικά να παίζω με τις πινέζες μου σε έναν δικό μου κόσμο γεμάτο χρώματα που ηλιθιωδώς […]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: