X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΜΕΤΑΧΡΟΝΟΛΟΓΗΜΕΝΟ METABLOGGIN

Posted by Constantina Delimitrou στο Απριλίου 23, 2007


Παλιός blogger: «Εκεί που ήσουν ήμουνα», «τι να μου πεις εμένα εσύ», «έλα μπάρμπα να σου δείξω τα αμπελοχώραφά σου», «καλώστηνα κι ας άργησε» «εμένα που με βλέπεις».

Μετάφραση: Σκάσε κωλόψαρο, ΕΓΩ τα ξέρω καλύτερα γιατί τα πέρασα ΠΡΙΝ από σένα.

Απάντηση: Χου ρε!

Απανταχού αρχιδάκια που καταφέρατε και βρήκατε κάποιον για να ορθώσετε επιτέλους το ανάστημα (των εμπειριών) σας, σκεφτείτε τα εξής:
Στην πολύ απίθανη περίπτωση που έχετε ζήσει ακριβώς τα ίδια πράγματα με κάποιον άλλο, αυτό δεν σημαίνει ότι έχετε ζήσει σε παράλληλα σύμπαντα. Πολύ δε περισσότερο, όταν δεν διαθέτετε ούτε τις ίδιες γνώσεις, ούτε τον ίδιο επεξεργαστή, ούτε την ίδια ικανότητα να κάνετε κάτι χρήσιμο τις εμπειρίες σας. Άλλοι ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ από αυτές και άλλοι τις επιδεικνύουν ή τις κάνουν σημαία για να ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ. Ή για να μας πρήζουν τ΄αρχίδια.

But guess what! Ο κόσμος μας τρέχει τόσο πολύ γρήγορα πια, που δεν σας παίρνει να κολλάτε ανθρώπους στον τοίχο με επιχείρημα τις εξαιρετικά σπάνιες εμπειρίες σας, γιατί πολύ σύντομα θα βρεθεί μπροστά σας ένα δεκάχρονο (που έχει αξιοποιήσει καλύτερα τις όποιες εμπειρίες του) και θα γίνετε ρόμπες ξεκούμπωτες.

Συμπέρασμα: Πουθενά δεν υπάρχει «παλιός» και «νέος» εκτός από τον στρατό που προφανώς συνεχίζει να καταστρέφει πολύ κόσμο. Αν το σημείο αναφοράς σας είναι ο χρόνος ή η επανάληψη, τότε λυπάμαι αλλά χάσατε. Αρκεί απλά να μιλήσετε τρία λεπτά με ένα πιτσιρίκι για να βάλετε τα κλάματα.Τα απωθημένα σας λοιπόν αλλού. Και όχι, δεν βάζω λινκ. Ξέρετε ποιοι τα λέτε.

p.s. να θυμάμαι να ταπηροκρανιάζομαι on time γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να σου βγάλει ένας διπλός εσπρέσος (με πήρες στο λαιμό σου dominako). 😀


Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

46 Σχόλια to “ΜΕΤΑΧΡΟΝΟΛΟΓΗΜΕΝΟ METABLOGGIN”

  1. Σίγουρα δίκιο έχετε..όμως γιατί τους δίνετε αξία με αυτό το post; Πιστεύετε ότι θα τους αλλάξετε πιστεύω ή χαρακτήρα; Δυστυχώς ο τελευταίος διαμορφώνεται μέχρι την ηλικία που δεν θυμόμαστε.. Όσο για τα πρώτα είναι, μάλλον, πολύ ανίσχυρα και προσπαθούν να τα ενισχύσουν με τέτοιες συμπεριφορές..
    -όχι;
    Από το πέμπτο δημοτικό Χανίων, με εκτίμηση, Νικόλας.

  2. Ρε συ Νικόλα, από blog σε blog συνέχεια τα ίδια και τα ίδια σχόλια βλέπω άμα πάει κάνας «νέος» να πει μια κουβέντα. Το ξέρω ότι ήταν σχεδόν αυτονόητα αυτά που έγραψα αλλά ας πούμε ότι ήθελα να το δηλώσω κιόλας για να μην νομίζουν μερικοί ότι το ΄χω περάσει στο ντούκου. 😀

  3. vaso said

    den ksero pou akrivos anaferesai alla ta xoneis poli oraia re gamoto! kata ta loipa, den exo na prostheso tipota. monaxa na anafero, etsi gia tin istoria, oti emena me psaronoun kati tetoioi tipoi. ntrepomai pou to omologo🙂

  4. aa-duck said

    Καλά τα λέεειιιι καλά τα λέεειιιιιι η ψιλιιιιιικ! Πολύ φάπα πέφτει όταν είσαι νέοπας κάπου. Και δεν παίζει ρόλο μόνο η ηλικία, παίζει ρόλο το νέοπας, το αυτό το κάνω για πρώτη φορά, το φχαριστιέμαι για πρώτη φορά. Χθες πχ πήγα και είδα κάτι που δεν είχα ξαναδεί ποτέ στη ζωή μου και πιο πιο πίσω καθόταν ένας μπίτερ γέρων που όλο σχολίαζε, α, αυτό δεν είναι τίποτα, όταν το χα δει εγώ στο γουεστ εντ, αααα αυτός δεν τα λέει καλά όταν είχαμε πάει στο βροντγουει, οι Έλληνες δεν έχουν κριτήριο κτλ κτλ, παππού, παππού, τον μπαιρνεις πού και πού. σταδιαλα

  5. xairetw! epeidh eimai poly ma poly asxeth k apo oti vlepw exeis dhmiourghsei ena kataplhktiko blog, tha rixw mia poly asxeth erwthsh… pws sto kalo parathetoume comment? ennow me poion kwdiko? gt egw oti k an exw dokimasei einai lathos…

  6. j95 said

    @ψ και έλεγες ότι…; (^^^^^)
    🙂

  7. Τώρα που το λες το ίδιο μάπα σεξ έκανα και στα 20…ίσως και λιγάκι καλύτερο.
    Σκατά!

  8. Queerdom said

    Εγώ βέβαια δεν ξέρω τι έγινε, ούτε ποιος σε σύγχυσε τόσο και γιατί κι ούτε θα κρίνω λοιπόν, απλά θα πω ότι το «αρχιδάκια» μου ακούστηκε..κάπως..Κι όχι όχι δεν είναι θέμα σεμνοτυφίας..Απλά σαν λέξη, εκεί στο κείμενο στην μέση, σαν να διαπέρασε όλες τις άλλες λέξεις και να μην της άφησε να βγουν.

  9. και εγώ της τα λέω τόσες φορές αλλά δεν μ ακούει!!!
    Παλιάρχιδα έπρεπε να γράψεις να δεις τι ωραία που θα ισορροπούσε ο επιθετικός προσδιορισμός με τα ρήματα..
    τι! δεν είναι επιθετικός προσδιορισμό? ε και τότε τι είναι αμυντικός?
    Χαχαχαχαχαχα.
    πλάκα κάνω μην με παρεξηγείτε,το πρωί θα σέρνομαι.

  10. aa-duck, το ξέρεις, είμαι μαζί σου!

  11. Patsiouri said

    Κι εγώ δέν ξέρω που αναφέρεσαι αλλά θέλω να αφήσω τους συναδελφικούς μου χαιρετισμούς στη φίλη Vaso από πάνω…Μιλάμε για πλήρη ασχετοσύνη, κι εγώ ντρέπομαι αλλά ταυτόχρονα ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΘΑΝΑΣΙΜΑ να καθήσω να ασχοληθώ με κάτι που δέ με ενδιαφέρει…και να πάνε να γαμηθούνε οι ξερόλες όλου του κόσμου πάνω σε όλα τα θέματα…

    ΥΓ1 Το μπλόγκ μου ακόμα χωρίς λίνκς παίζει, ούτε με βλέπω να μαθαίνω σύντομα…

    ΥΓ2 Αργά βαδίζεις…ζωή κερδίζεις…

  12. ΜΙΡΚΑ said

    KΑΛΗ ΜΟΥ ΨΙΛΙΚΑΤΖΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!! ΕΙΣΑΙ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ BLOGGER ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ MOY!! ΑΝ ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ Η ΑΙΤΙΑ ΝΑ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΕΙΣ
    ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ!! ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΩ ΒΕΒΑΙΑ , ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΩ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΜΟΥ.
    ΤΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΗΜΟΥΝΑ , ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ,ΣΤΙΣ ΦΙΛΕΝΑΔΕΣ ΤΗΣ, ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΣΠΟΝΔΕΣ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΟ (ΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΡΕ ΘΕΙΤΣΕΣ Κ ΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ) Η (ΣΙΓΑ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΑΝ Κ ΣΑΣ)(ΓΙΑ ΕΡΩΤΕΣ ΕΙΣΤΕ ΤΩΡΑ ΧΟΥΦΤΑΛΑ?) ΛΕΣ ΝΑ ΒΡΩΜΑΩ ΘΑΝΑΤΙΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ? ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ . ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ Η ΔΟΛΙΑ ,ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ :ΜΗ ΜΕ ΠΡΗΖΕΙΣ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ ΩΣ ΕΚΚΟΛΑΠΤΟΜΕΝΗ ΗΘΙΚΟΛΟΓΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑ!! ΑΥΤΑ! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΩΝΗΣΕΙΣ ΣΟΥ , ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΤΙΣ ΕΚΛΑΒΩ ΩΣ ΦΙΛΟΦΡΟΝΗΣΕΙΣ!! ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΣ!!!

  13. parafonos said

    Χμ ο παλιός είναι αλλιώς αλλά ο νέος είναι ωραίος λέει η αθάνατη ελληνική «τραγουδοθυμοσοφία»
    Ευτυχώ εγώ δεν ανήκω στους παλιούς αλλά και ούτε στους ωραίους ….
    Καλημέρα κυρία μου…

  14. parafonos said

    Α ναι ούτε στο στρατό υπάρχει παλιός και νέος πια… Υπάρχει βύσμα και ξεκάρφωτος κάτι που έχω την αίσθηση ότι ισχύει ακόμη και την μπλογκόσφαιρα😉

  15. Vaso, γι΄αυτό το λέω. Για να μην ψαρώνουμε. 🙂

    Aa duck, βασικά εγώ για τους μπλόγκερς το έγραψα αλλά τώρα που το λες, έχει εφαρμογές παντού. 😀

    Singleornot, δεν έχω καταλάβει τι με ρωτάς, ειδικά αφού έκανες σχόλιο εδώ μια χαρά. Για εξήγησέ μου καλύτερα. 🙂

    J95, δεν κατάλαβα μία από το σχόλιό σου (άσε που αυτά τα σχηματάκια δεν έχω ιδέα τι σημαίνουν), αλλά αν κρίνω από το γελάκι και τον τρόπο που το χρησιμοποιείς συνήθως, προφανώς έχεις γράψει μεγάλη κακία. 😛

    Κατ, μ΄αρέσεις. 🙂

    Queer, ρε γαμώτο δεν το κάνω επίτηδες. Μόνες τους βγαίνουν οι κωλολέξεις. 😛

    Kat, είσαι εσύ μία… 😀

    Patsiouri, δεν έχει σημασία πού αναφέρομαι. Όσο για τα link, έχω χάσει επεισόδια με το καινούργιο μπλόγκερ. Αν είχες wordpress θα ήταν εύκολο να σε βοηθήσω. Πάντως μη μασάς. Μπες στο dashboard και πάτα το help για να διαβάσεις οδηγίες. 🙂

    Mirka, εσύ αιτία για να εκνευριστώ; Αφού δεν σε ξέρω ρε συ! Όχι, το κείμενο μιλάει για τους «παλιούς» μπλόγκερ. Από ΄κει και πέρα γενικά μου τη δίνουν οι ξερόλικες εκφράσεις αν κάποιος δεν αφήνει άλλους να μιλήσουν καθόλου. Κουράγιο με τις μικρές πάντως. 🙂

    Παράφωνε, καλημέρα. Όχι, βύσματα εδώ δεν παίζουν. 😉

  16. j95 said

    🙂
    J95, δεν κατάλαβα μία από το σχόλιό σου (άσε που αυτά τα σχηματάκια δεν έχω ιδέα τι σημαίνουν)

    Τα ^^^^^^ είναι βελάκια που δείχνουν το αμέσως από πάνω σχόλιο, και το () είναι παρένθεση που σημαίνει «εννοώ το…»

  17. FANFAN said

    E ΚΑΛΑ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΣΤΡΟΦΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΣΑΣ.ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΘΙΞΑΤΕ ΤΗΝ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΜΙΡΚΑ ΩΣ ΑΡΧΙΔΑΚΙ ΕΞ ΑΛΛΟΥ Η ΜΙΡΚΑ ΓΡΑΦΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ.ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ.

  18. λαμόγιοοοοο!!! (^^σχόλιο 16^^^)😀

    Fanfan, ααα κόψτε το δούλεμα ρε σεις! Δεν την ξέρω τη γυναίκα λέμε!🙂

  19. pascal said

    Παλιός και νέος και αρχ#$ια καπλαμά.
    Κάθε μέρα (ναι, κάθε μέρα), ξεφυτρώνει και από ένα πολύ ενδιαφέρον μπλογκ. Υπάρχουν εκεί έξω πιτσιρίκια (εννοώ μέχρι 24 -25 χρονών) που γράφουν ΠΑΠΑΔΕΣ.
    Και θα καθόμαστε τώρα να ασχολούμαστε με λοχίες που νομίζουν ότι έχουν από κάτω έναν λόχο στραβόξυλα;
    Έλεος και κούραση.
    ΚΟΥΡΑΣΗ.

    Φιλιά.

  20. eleanna said

    ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.
    ΠΡΟΣ ΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΟΣ? ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΘΕ’ΚΑΣΤΗΝ ΚΑΙ ΕΙΣΤΕ Η ΧΑΡΑ ΤΩΝ ΟΦΘΑΛΜΩΝ ΜΑΣ.
    Η ΕΚΦΡΑΣΗ (ΑΡΧΙΔΑΚΙ) ΣΤΗΝ ΦΙΛΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΜΙΡΚΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ?
    ΓΙΑΤΙ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΚΥΡΙΑ? Η ΜΙΡΚΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΤΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ.
    ΑΝ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑΣΟΥΜΕ.
    ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΣ.

  21. toixorixos said

    Δεν ξέρω τι λες αλλά εγώ είμαι παλιός και τα ξέρω όλα και όσα λες δεν με αγγίζουν. Εγώ που δεν με βλέπεις έκανα blogging σε πάπυρο με τον Ραμσί τον Βου έξω από ένα περίπτερο στο Νείλο. :p

  22. anlu said

    Συμπέρασμα: έχω χάσει επεισόδια.
    Αποτέλεσμα: Σκασίλα μου😉

  23. idimon said

    αυτοι οι διαχωρισμοι μεταξυ παλιων και νεων ειναι τουλαχιστων γραφικοι.Καλα τα χωνετε κυρια ψιλικατζου!

  24. Πάνος said

    Ανταλάσσω ευχαρίστως κάθε μία μέρα της μεγάλης πείρας μου (πως είπατε;) με μια μέρα νεότητας!

    …και δηλώνω στα ίσια ότι ελάχιστα από τα «παλαιά» μπλογκ εξακολουθούν να μου κεντρίζουν το ενδιαφέρον.

    (αυτό μπορεί να εκληφθεί και ως κομπλιμέντο για το παρόν ιστολόγιο :-))

    Ειδικά όταν βλέπω «παλαιούς και έμπειρους» μπλόγκερ να ασχολούνται μανιωδώς με αλληλο-καρφώματα, ε, τότε…

    …ΖΗΤΩ ΟΙ ΝΕΟΙ!

  25. indictos said

    Το σκάκι είναι ένα υπέροχο και διδακτικό παιχνίδι, για διάφορους λόγους. Ο βασικότερος για μένα είναι ο εξής. Είσαι εσύ ο παλιός με το τεράστιο εγώ σου και την αδιαμφισβήτητη εμπειρία σου και έρχεται στον σύλλογο ένα παπαράκι 10 – 12 ετών, γελάς και μόνο που σε προτείνει να παίξεις, παίζεις και σου κάνει τα μούτρα κρέας. Και άμα λάχει στα ξανακάνει. Και όλο αυτό δεν είναι κάτι σπάνιο, είναι μάλλον το σύνηθες. Συμβαίνει σε όλα τα σπορ, αλλά στο σκάκι δεν έχεις την δικαιολογία της σωματικής παρακμής.
    Δίδαγμα : Σεμνά και Ταπεινά (και να το εννοούμε ε, όχι σαν κάτι άλλους)

  26. se kapoia blogs zhtaei kwdiko gia na mporeseis na afiseis sxolio. An dn se voithisa k twra, an theleis steile sto vaiapro@hotmail.com (an theleis svise auto to comment meta, thanx)

  27. Singleornot, μάλλον αυτό συμβαίνει διότι κάποια μπλογκ επιτρέπουν μόνο σχόλια από bloggers που ανήκουν στο blogspot και όχι π.χ. στο wordpress. Σου ζητούν λοιπόν κωδικό blogspot γι΄αυτό δεν δέχονται τα σχόλιά σου.

    Αν ξέρει κάποιος άλλος καλύτερα, ας βοηθήσει πλήζ.

  28. lifewhispers said

    Χα! Να είσαι καλάαααααα! Νομίζω ότι δεν θα μπορούσες να το θέσεις καλύτερα!!!Και επίσης νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό το δικό σου blog να έχει αυτό το συγκεκριμένο ΠΟΣΤ!!! Πες τα κι εσύ μπας και σταματήσει αυτή η ανοησία.

  29. stranger12 said

    Πολύ καλά τα λες! Και είναι τουλάχιστον ενοχλητικό (αν όχι εμετικό) να βλέπεις πολλούς γαϊδάρους, παλιούς και νέους, να μαλώνουνε σε ξένο blogοαχυρώνα…

  30. euxaristw poly! k xanasygxarhthria….:P

  31. Domino said

    ‘Οι όι όι, τη είν’ τούτο μάναμ????

    Χίλια συγγνώμη φιλενάδα!

    «Και μετανιωμένοςςςςςςςς τράβηξε κατά το δάσοςςςςςςς……»

  32. Domino said

    Και κάτι άλλο. Έχεις λάθος το λινκ μου στη στήλη δίπλα. Άλλος γκρινιάρης εκείνος🙂. Διόρθωσέ το και εμένα βάλε με κάπου στον πάτο, μην κάνεις κανά κουλό και με αφήσεις εκεί.

    Οκ????ΑΚούςςςςςς?????

  33. nai re akouw alla variemai twra

  34. lao said

    γιατί πολύ σύντομα θα βρεθεί μπροστά σας ένα n-χρονο [..] και θα γίνετε ρόμπες ξεκούμπωτες

    δλδ κάποιος που έχει (ή νομίζει πως έχει) Χ περισσότερες «εμπειρίες» από έναν με Υ «εμπειρίες» (όπου Χ>>Υ) και είναι μιας Α ηλικίας ενώ ο άλλος έχει την Β ηλικία (όπου Α

  35. lao2 said

    γιατί πολύ σύντομα θα βρεθεί μπροστά σας ένα n-χρονο [..] και θα γίνετε ρόμπες ξεκούμπωτες

    δλδ κάποιος που έχει (ή νομίζει πως έχει) Χ περισσότερες «εμπειρίες» από έναν με Υ «εμπειρίες» (όπου Χ>>Υ) και είναι μιας Α ηλικίας ενώ ο άλλος έχει την Β ηλικία (όπου Α

  36. lao3 said

    γιατί πολύ σύντομα θα βρεθεί μπροστά σας ένα n-χρονο [..] και θα γίνετε ρόμπες ξεκούμπωτες

    δλδ κάποιος που έχει (ή νομίζει πως έχει) Χ περισσότερες «εμπειρίες» από έναν με Υ «εμπειρίες» (όπου Χ>>Υ) και είναι μιας Α ηλικίας ενώ ο άλλος έχει την Β ηλικία (όπου Α

  37. re lao eleos, den pairnei eisagwgikakia, den to kseres amorfwto? axaxaxaaaaaaaaaa 😀

  38. Rodia said

    Χαχαχαχαχα!! χώσε χώσε παιδί μου! Μετά, πέρνα να δεις (και όποιος άλλος θέλει, ε) ένα κολπάκι για να βάζετε βιντεάκια στο πλάι του μπλογκ… Χαχαχαχα!! εξακολουθώ να μαθαίνω βρε! ΟΥΑΟΥ🙂 🙂

  39. Rodia said

    Αντε,δίνω λινκ να μη κουράζεστε να ψάχνετε:
    http://www.vodpod.com/site/register?r=widget

  40. roidis said

    έβγαλα το καπέλο του άβατάρ μου (για τα λογάκια σου) αλλά το ξαναφόρεσα γρήγορα γιατί είναι γρουσουζιά.

    σπανίως βγάζω το καπέλο, αλλά για σένα Ντίνα…

  41. aa-duck said

    μικρέ νικόλα, κι εγώ μαζί σου είμαι σε όλα τα μπλόγκισ :*
    (συγγνώμη, συνεχίστε)

  42. Patsiouri said

    Ευχαριστώ βρέ, μά σίγουρα δέν είναι δύσκολο και μου έχουν πεί που να κοιτάξω…απλώς ΒΑΡΙΕΜΑΙ, και δέ ντρέπομαι να το ομολογήσω! Βαριέμαι θανάσμα με αυτό τον υπέροχο καιρό μετά τη δουλειά να διαβάζω οδηγίες, προτιμώ να διαβάζω εσάς περισσότερη ώρα! Άν αρρωστήσω καμιά βδομάδα υπάρχει ελπίδα, μόνο τότε, φιλούρες!

  43. zoaki said

    H evdomada ton mpinelikion h’ mou fainetai? Exoume oloi mia diathesi na ta xosoume…:)

  44. lao said

    sorry re exw meinei pisw. Tespa viazomoyn kai den to psaksa. To mono poy ithela na katalhksw einai oti MOU THN SPANE oi empeirianthropoi! (o tonos sto anth)

  45. enteka said

    πολύ καλά τα λες
    (τι σουρεαλισμός το θέμα με τη Μίρκα…)

  46. anadelfos said

    Σημερινό άρθρο για το βιβλίο σου..με μια πολύ ωραία φωτο σου!!
    http://www.tanea.gr/ColumnCategory.aspx?d=20070428&nid=4607175

Σχολιάστε

 
