X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΘΑ

Posted by Constantina Delimitrou στο Απριλίου 22, 2007

Έχω καταντήσει ο πολιτικός του εαυτού μου. Θα σας πλύνουμε κουρτίνες, θα σας βάψουμε τα νύχια, θα σας ξεσκονίσουμε, θα σας σιδερώσουμε, θα σας χτίσουμε γέφυρες… οκει παρασύρθηκα. Το πνεύμα προεκλογικό, η δε σαρξ… μια μέρα μετά. Σαβουριάζομαι από καρέκλα σε καρέκλα και περιμένω από έναν τενεκέ φραπέ να με σηκώσει και να μου υλοποιήσει τα προεκλογικά που έλεγα στον εαυτό μου όλη τη βδομάδα. Αλλά δεν. Οι κουρτίνες ακόμα εκρού, τα νύχια άβαφα και η σκόνη κάνει καριέρα κόμπακτ πούδρας για ταλαιπωρημένες επιδερμίδες.

Κι αύριο πάλι δουλειά. Μέχρι την Παρασκευή που θα ξανατρέξω στις κάλπες, θα με ξαναψηφίσω – γαμάει λέμε το πολιτικό πρόγραμμα – και μετά θα κάτσω σα τον μαλάκα τον ψηφοφόρο να τα ρίχνω στο φραπέ… που ήταν ντεκαφεινέ μάλλον. Ή στο νευρικό μου σύστημα που είναι αδιάβροχο πια. Και να πεις ότι έχω και σοβαρή αντιπολίτευση; Αρχίδια. Μόλις πω τη μαγική φράση «ανοιξιάτικες κουρτίνες», ξυπνάει ο πορωμένος οπαδός μέσα μου και χειροκροτάω τα γαμάτα σχέδια για το μέλλον. Κλαπ κλαπ κλαπ. Μπράβο πρόεδρε! Και κουρτίνες, και φούντες (στην κουρτίνα ντε) και ξαράχνιασμα, μέχρι και μέριτο για το σιδέρωμα θα βάλουμε. Κλαπ κλαπ κλαπ!

Φυσικά, οι εβδομαδιαίες αυτές εκλογές θα έπρεπε να μου είχαν βάλει λίγο μυαλό αλλά ακόμα πιο φυσικά, άμα είσαι οπαδός… είσαι οπαδός. Δε θες πολλά πολλά. Χώνεις, ξενερώνεις, απελπίζεσαι, μέχρι κάποιος να πει μια τόσο δα μαγική λέξη. Ε, εγώ τη λέω στον εαυτό μου και αυτομπλοφάρω μια χαρά. Αφού με ξέρω. «Πικέ κουβερτούλες»! Ααααααα…. κλαπ κλαπ κλαπ. Μόνη μου εντυπωσιάζομαι ο μαλάκας. Κσι δεν φτάνει αυτό. Όοοχι. Τη λέω και στους άλλους. Κύριοι, πού να σας τα λέω, θα σας αλλάξουμε τη ζωή, το σπίτι σας θα λάμπει, οι αράχνες θα φύγουν μετανάστες, τα χαλιά θα μαζευτούν και στον μπούτσο σας λουλούδια!

Ε, και μετά σαβουριάζομαι ήσυχη για την εκλογή μου και περιμένω να ξεκουνηθώ. Κυριακή βράδι. Πάω να σιδερώσω. Το αποφάσισα. Έχουμε εκλογές την Παρασκευή και με βλέπω να παίρνω τον πούλο.

P.s. Ετοιμάζεται πραξικόπημα έμαθα. Τώρα, μαμά θα΄ναι, πεθερά θα ΄ναι, δε ξέρω. Το σίγουρο είναι ότι αυτοί οι συνταγματάρχες δε χρειάζονται φραπέ. Βάλτε τη μάνα μου και την πεθερά μου να κάνουν τους πολιτικούς και κόβω τα βυζιά μου ότι την άλλη μέρα θα κυκλοφορούμε όλοι με βατραχοπέδιλα για να στρώσει η άσφαλτος.


Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

28 Σχόλια to “ΘΑ”

  1. Patsiouri said

    Αν σιδερώνουν στείλτες κι από δώ και υπόσχομαι να κάνω ακόμα και σέξ με τα βατραχοπέδιλα…τί σύμπνοια…έχω ένα τόνο σίδερο και αύριο πρωί πρωί ένα κάρο τρέξιμο, ζωή είναι αυτή?

  2. Queerdom said

    Χαχαχα🙂 Εγώ έχω εγκαταλείψει πλήρως την ιδέα του σίδερου. Άντε δεν είναι πολλές οι δουλειές, ξεκίνα. Αν και να μην τις κάνεις, θα ξαναψηφιστείς, μην ανησυχείς..Έτσι δεν πάει πάντα;

  3. Μια από τα ίδια και εγώ (και δεν σε πήρα τηλ)
    Αλλά να συμπληρώσω εκείνο το ωραίο στον «μπούτσο μας λουλούδια.. και γύρω-γύρω μέλισσες»

  4. Πάνος said

    🙂

  5. Sadmanivo said

    Τι να πω τώρα κι εγώ, αυτά είναι γυναικείες κουβέντες… Άμα πάραυτα σας πιάσει καμμιά γκάντια ή τερέζια τάση, ρίχτε ένα μέηλ (ή και φιμέηλ, δε με πειράζει)κι εγώ θα σας στείλω μια ντάνα πουκάμισα για σίδερο…😉

  6. anlu said

    Με το σίδερο το έλυσα το πρόβλημα…τη σκούπα την κάνει ο κύρης μου, ένα φαγάκι το φτιάχνω ενίοτε…..στο πλυντήριο όλα καλά, ευχαριστώ…

    …αλλά αυτό το ρημοδοέπιπλο που πήρα από το ΙΚΕΑ, ΠΟΤΕ θα το συναρμολογήσω; (ένα μήνα αναμένει τανάσκελο το έρμο!)😉

  7. herinna said

    ωχ. Άσε να μην αρχίσω κι εγώ. Καλά και μου κάνουν καμιά μπλόφα οι φίλοι ενίοτε. «Κοίτα θα έρθουμε για βραδινό καφέ ή τσάι». Πιάνω η καλή σου σκοτώνομαι και σε δυο ώρες μεταμφιέζω το αχούρι σε σπίτι αλλα μόνο για τόσο. Και λέει η βάσια, ποιον περιμένουμε μαμά; το σπίτι είναι συγυρισμένο. Χθες με έστησε μια θα αντέξουμε μέχρι το επόμενο ραντεβού τώρα.

  8. NanaTsouma said

    Κατ`αρχήν στις δουλειές του σπιτιού πρέπει να ακολουθούνται οι παραδοσιακοί κανόνες του τύπου:
    -καθημερινά καθαρίζουμε ότι φαίνεται με την πρώτη ματιά.
    -μια φορά την εβδομάδα καθαρίζουμε ότι φαίνεται με τη δευτερη ματια.
    -μια φορά το μήνα ότι με την τρίτη
    κ.λ.π. κ.λ.π.
    -σιδερώνουμε όσα φαίνονται π.χ. το γιακά και τις μανσέτες των πουκαμίσων
    (αν θελει ο κύριος ολοκληρο το πουκάμισο να το σιδερώσει μόνος του)
    -μαγειρεύουμε για ένα λόχο μια φορά την εβδομαδα και το βάζουμε σε μερίδες στην κατάψυξη……
    -χρησιμοποιούμε άπειρο χαρτί κουζίνας για να μαζεύουμε ότι πεφτει κάτω,π.χ.σκουπιδάκια, στο τραπέζι ψίχουλα, στο μπανιο τρίχες…..
    ……………………………….
    Οι μαμάδες και οι πεθερές βολικές είναι αλλά σε περίπτωση προξικοπήματος σου κάθονται στο σβέρκο όχι τα 7 της Χούντας αλλά τα 40 του Φράνκο!

  9. aa-duck said

    😆 😆
    Τι πενθήσαμε προχθές; Ε; Την επανάσταση με Το πουλί. Για ό,τι έχει να κάνει με σπίτι και τέτοιου τύπου »υποχρεώσεις» προτείνω την επανάσταση με Το κλουβί. Με την πόρτα ανοιχτή! Γιατί δεν είναι δυνατότε με 10ωρα και 12ωρα δουλειάς και μετακίνησης να πνιγόμαστε στην ενοχή -στην ενοχή, λέω, συντρόφισσες!!!- επειδή δεν προλαβαίνουμε να τα έχουμε όλα τέλεια! Ακούσατε ποτέ για κανέναν αιφνίδιο θάνατο από ακάρια; Όχι. Ολα είναι μια συνομωσία για την εργαζόμενη γυναίκα, σας διαβεβαιώ!!! Ενώ όταν κάνεις δουλειές όλο και σε κάποια πρίζα θα είσαι κοντά -κίνδυνος τζιζ- όλο και σε κάποιο μάτι -έγκαυμα!!!- όλο και που μπορεί να γλιστρήσεις εκεί που σφουγγαρίζεις!!! Νταξ, δεν προτείνω και να βγούμε να κάψουμε τα σουτιένε στις πλατείες, είναι και λίγο πασέ. Όμως… λίγο παραπάνω άραγμα δεν έβλαψε κανέναν. Εκείνο το τραγούδι με τα »βρεμένα και τ’ ασιδέρωτα της αλητείας θα βγαίνουμε έξω» δεν έγινε τυχαία Πιτυχία!!!
    γουιθ οοοολ μαι λοβ

  10. ifigeneia said

    xaxaxaxax!! xaxaxax.. katoyrh8hka sto gelio lemeeeeeeee xaxaxax… apisteyth! dwse kai swse!

  11. ifigeneia said

    :> 3exasa to ifigeneia:P xik..

  12. ψιλικατζού δαγκωτό!
    και χωρίς απαίτηση για υπουργικό θώκο – ούτε καν Υ.Δ.Β*
    για την ψυχή μου θα το κάνω😉

    *Υπέυθυνη Διανομής Βατραχοπέδιλων

  13. Chryssa said

    Το θεμα τελικά της πολιτικής μας πορείας στη ζωη αυτή εξαρταται «καθαρα» απο την πάντα υποκειμενικη διαθεση των «οπαδών» μας. Προσεξε που τα λες μη βρεις και αλλους οπαδους αντι για «συνταγματαρχες» και μετα δεν «καθαριζεις» τοσο ευκολα!

    *Στις δυσκολες στιγμεεεες…. βγες εξω ή παρε τηλεφωνο το «room service»!!!!

    Χρυσα

  14. Εκλογές; Ποιες εκλογές; Καλά πάλι ανημέρωτος είμαι!; Α, ρε ριμάδα Αγγλία με έχεις αφήσει στην απέξω τόσα χρόνια… Καλό σου μεσημέρι πρώην-ψιλικατζού μου.

    (αν έχεις ανάγκη από ψήφους μου λες να κατέβω Ελλάδα να ψηφίσω, μη ντραπείς ε!)

    φιλιά

  15. Domino said

    Εσπρέσο Ντίνα μου.

    Δεν είχα και στο χωριό μου αλλά στην τελική μόνο αυτό πιάνει…

  16. Εγώ έχω ακόμα την μαμά μου να μου λέει: «Θα φας!»,»Θα κάνεις μπάνιο!»,»Θα..[…]»..😛

  17. Patsiouri μου, άστα. Τπτ δεν έκανα, μάλλον σήμερα. Καλό σιδέρωμα ρε συ!

    Queerdom, με ψήφισα ήδη. 😀

    Kat, τελικά μείναμε με τις μέλισσες. 😛

    Πάνο, κόψε τα γελάκια και άντε βοήθα το σιγύρισμα της καλύβας. Άντρες! 😀

    Sad, σε μίσησα λέμε! 😛

    Anlu, άστα ποτέ δεν τελειώνουν οι ρημαδοδουλειές. Να δω ο δικός μου κύρης πότε θα ξεκουνηθεί από το κωλογκομπιούτερ. 🙂

    Herrina, έχεις πολύ δίκιο. Καλά που υπάρχουν και οι επισκέψεις και ψιλοστρωνόμαστε. Αλλά πάνω από μέρα δεν κρατάει πάντως. 🙂

    Nana, τις συμβουλές σου τις ακολουθώ ήδη. Πάντως τα δικά μας πραξικοπήματα κρατούν ελάχιστα. Τα καταστέλλει γρήγορα ο σύζυξ. 😉

    Aaa duck ααααααχαχαχα!!!! Τι γαμάτο σχόλιο! Αχ αυτές οι ενοχές. Και απορώ δηλαδή γιατί να τις έχουμε μόνο εμείς γαμώτο. Μόνες μας ζούμε;;;; Μου φαίνεται πρέπει να κάτσεις να γράψεις ένα τραγούδι για τις νοικοκυρές και να το κάνουμε πιτυχία!!!! 😀

    Hi ifi! 🙂

    Λουίζα, όλες οι ομοιοπαθείς βλέπω εδώ ε; Κρυφές πληγές άνοιξα μου φαίνεται. 😀

    Chrysa, room service? Μου ακούγονται αυτή τη στιγμή σαν οι δυό πιο ωραίες λέξεις του κόσμου! 😀

    Μιχάλη, μη μασάς. Με ψήφισα δαγκωτή. 😀

    Dominako, τον ήπια ρε βλαμμένο και άντε δες από πάνω τι βγήκε. Μου φαίνεται θα μείνω στα πιτόγυρα γιατί εσύ θα με καταστρέψεις εδώ μέσα. 😀

    Μικρέ Νικόλα, ο καθένας με τα ζόρια του. Αλλά ρε φίλε, για σκέψου ότι για να φας δεν χρειάζεται να μαγειρέψεις! Μόνο αυτό δηλαδή. 🙂

  18. Υ.Γ. και δεν είναι μόνο η μαμά μου..
    Από μικρός στην πολιτικοποίηση και τον συνδικαλισμό; Ναι! Μία στο σπίτι με τους γονείς μου, μία στο σχολείο με τον δάσκαλο και τους συμμαθητές, έχει γίνει ανυπόφορη η κατάσταση για έναν πιτσιρικά σαν εμένα..κι εσείς κυρία psilikatzoy μου δείχνετε ένα μέλλον ακόμα πιο δύσκολο; Δεν με λυπάστε;😦

  19. Ποιος σας είπε ότι δεν μαγειρεύω; οι γονείς μου γυρίζουν μετά τις 4μ.μ. στο σπίτι..Σήμερα έκανα ένα «μεθυσμένο» κοτόπουλο.Το πέτυχα!

  20. Καλά ρε Νικόλα, μαγειρεύεις και στα χώνουν κιόλας; Περαστικά μεθυσμένο μου κοτοπουλάκι. 😀

  21. Eυχαριστώ, για την κατανόηση..😉

  22. parafonos said

    Θα σας ψηφίσουμε αλλά θα….
    καθαρίσετε και το δικό μας σπίτι😉

  23. Idάκι said

    AAAX… πώς σε καταλαβαίνω γλυκιά μου!!!

    Εμείς επίσης καθαρίζουμε όποτε είναι να έρθει κάποιος… τα υπόλοιπα Σ/Κ προσπαθούμε να είμαστε εκτός σπιτιού. Ευτυχώς καλούμε τακτικά κόσμο αλλιώς θα ζούσαμε σε χοιροστάσιο :Ρ

    Κατά συνέπεια όλοι θαυμάζουν το πόσο τακτικό και καθαρό είναι το σπίτι… το «κάνουμε φασίνα αυτό το Σ/Κ» δημιουργεί την απορία «μα καλά πάλι;;»

    Τουλάχιστον μας έχει βγει το όνομα χεχεχε!\

    ΥΓ. Σίδερο; Τι είναι αυτό; Κανά βιαστικό πάτημα το πρωί και μετά λυπάσαι να το πετάξεις στα άπλυτα το βράδυ… Η λύσις είναι μία: στεγνώνεις κατευθείαν πάνω στην κρεμάστρα το ρούχο, και ποτέ μα ποτέ στεγνωτήριο που τα ζαρώνει!😉

  24. Sadmanivo said

    Ναι, μη τολμήσει κανείς και χαλαρώσει λιγάκι και πει και καμμιά χαζοειλικρίνεια!😉

  25. paris said

    ENA ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ http://www.famagustaday.info
    Στηρίξτε μέσα απο τις σελίδες σας , τα blogs σας , τα άρθρα σας αυτήν την προσπάθεια. Ενημερώστε φίλους, στείλτε τους email. Ας το δοκιμάσουμε, είναι ενα απλό κλικ.

  26. Rodia said

    🙂

  27. Rodia said

    Mην ακούω για σίδερο! Είμαι αλλεργική λέμε😉

  28. Rodia said

    ~~Γοργονάκι, συναρμολογώ έπιπλα ξέρεις…

Σχολιάστε

 
