X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΝΤΕΦΙ (ΝΙΣΙΟΝΣ)

Posted by Constantina Delimitrou στο Απριλίου 13, 2007


Έχει κουρκουτιάσει το κεφάλι μου από όλους αυτούς τους καινούργιους διαφημιστικούς όρους που πρέπει να μάθω σε χρόνο ντε-τε (ντε-τε= συντομογραφία του «άντε ντε» που σημαίνει «τέλειωνε μαλάκα» και που προφανώς κουτσουρεύτηκε από τίποτα βλαχοεξέκιουτιβς και τώρα θεωρείται σίριους τερμινόλοτζι). Οι όροι αυτοί, είναι είτε πολύ δύσκολες λέξεις, είτε απίστευτα εύκολες που όμως μοιάζουν μεταξύ τους τόσο πολύ που όλο τις μπερδεύω.

Αφήστε που οι περισσότεροι όροι έχουν απαραίτητα δίπλα τη λέξη marketing. Εντάξει ρε κύριοι και οι κορδελιάστρες έχουν τους όρους τους αλλά τα λένε ανθρώπινα: φαλτσέτα, ρεφιλάρισμα, φόντι. Δε λένε κορδελιαστρική φαλτσέτα, κορδελιαστρικό ρεφιλάρισμα και φόντι κορδελιαστρικής. Έχουν μια κάποια ταπεινότητα οι άνθρωποι, άσε που τα ευκόλως εννοούμενα τα τρώει η φαλτσέτα. Για τους έξυπνους δηλαδή.

Ο πιο ενοχλητικός όρος είναι το “deadline”. Σημαίνει σε ελεύθερη μετάφραση ότι κάπου στο εγγύς μέλλον υπάρχει μια «ψόφια γραμμή». Άμα την περάσεις ψόφησες κι εσύ. Τόσο απλό, αρκεί να μην το ακούς τόσο πολύ συχνά ώστε μετά από λίγο να φτάσεις στο σημείο να νομίζεις ότι αυτή η λέξη έχει στοιχειώσει το κτίριο και να την ακούς ακόμα και από το στεγνωτήρι της τουαλέτας.

Πριν όμως την «ψόφια γραμμή», καλείσαι να κάνεις διάφορα πράγματα που δε γελάς στο άκουσμά τους, αποφεύγεις να ρωτήσεις τι σημαίνουν και κάθε φορά κουνάς συγκαταβατικά το κεφάλι τύπου «το κατάλαβα – το έχω σπουδάσει σου λέω αυτό το πράγμα –άσε που όλη μου η πτυχιακή είναι πάνω σ΄αυτό». Το μυστικό είναι να σηκώνεις παράλληλα το δεξί φρύδι ψηλά. Ή να το έχεις ξετριχιάσει έτσι, ώστε να φαίνεται μόνιμα σηκωμένο τύπου «ναι, σωστά κατάλαβες, τίποτε δεν άφησα όξω από την πτυχιακή μου».

Μόλις λήξει το παιχνίδι εντυπώσεων, βουλιάζεις στο υπολογιστάκι σου και ψάχνεις κρυφά τα λεξικά. Αρκεί να θυμάσαι καλά τις άγνωστες λέξεις. Το τι είχα τραβήξει με το guerilla marketing δε λέγεται. Να σπάω το κεφάλι μου να βρω πώς στο διάολο να συνδυάσω ένα γορίλα μάρκετινγκ (μπουχαχα) σε μια διαφημιστική καμπάνια για τράπεζες. Αφού δοκίμασα ένα σωρό αναγραμματισμούς, έπεσα πάνω στο Guerilla.

Ωραία λέω, ας δούμε τώρα τι σημαίνει: “The strategy of targeting small and specialized customer groups in such a way that bigger companies will not find it worthwhile to retaliate”. Εμ, πέστε το τόση ώρα ρε παιδιά! Απλό. Έψαχναν κάτι αρκετά σκουληκιάρικο για πλαγιοκόπημα (marketing ντε!) που όμως οι μεγαλοκαρχαρίες να θεωρήσουν εντελώς για τον μπούτσο. Έλα ρε παιδιά και είχα αγχωθεί, η ειδικότης μου λέμε! Τσαααακ έτοιμο το γοριλάκι.

Ε, και μετά είδαν πόσο ψηλά σηκώθηκε το φρύδι (τα τσιμπιδάκια σόλιγκεν είναι φονιάδες πάει και τελείωσε) και άρχισαν τις μαλακίες:

– Affinity Marketing

– Όχι ρε, δεν πουλάω τη μάνα μου.

– Ambush Marketing

– Α, εγώ τις χειροβομβίδες τις φοβάμαι.

– Marketing Myopia

– Στραβούλιακας είσαι και φαίνεσαι.

– Relationship Marketing

– Αυτό στο χωριό μου μίστερ, λέγεται σεξουαλική παρενόχληση.

– Offensive Marketing

– Της δικιάς σου μάνας.

– Neuromarketing

– Παρομοίως. Τσουρέκια.

Στα διάλα!


Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

56 Σχόλια to “ΝΤΕΦΙ (ΝΙΣΙΟΝΣ)”

  1. diavolikon said

    Χαχαχαχα! Πολύ καλό! Κι εγώ παθός (!) και σε νιώθω!

  2. toixorixos said

    Για το Astroturfing τι έχεις να πεις;;;
    Μουαααααααααααααααααααααχχαχχαχαχαχα!!!

  3. vaso said

    ntaks, tosa xronia (leme tora) sto mkt alla esi me esteiles adiavasti
    exei poli endiaferon o kosmos me ta dika sou matia
    kai afti tin paliokouventa apo d na mi tin ksanapeis, allios den ksanapatao to pontiki mou edo mesa.

  4. Captain Green said

    Εκτός από τις ψόφιες γραμμές να προσέχεις και τις μιλόπετρες (milestones)

    Καλή δύναμη.

  5. «Penis Marketing»: Αυτού που παίρνουμε και με μεγάλη απλοχεριά μας δίνουν (με το συμπάθιο κιόλας, φτου κακά στο στόμα!)

  6. Καλε, αυτοί ξεπεράσανε και τα παλαιοκομμουνιστικά κόμματα σε γελοιότητα νεολογισμών…
    Αν και το Astroturfing του Τοιχωρύχου μου αρέσει σαν παρομοίωση και το έχω δει εν δράσει… (και είναι και κατά τι πιο σικ να λές ότι «κάνω astroturfing» απο το να λες «αμόλησα τα λαμόγια»).

  7. Patsiouri said

    Εμένα πάλι το όνειρό μου αυτή τη στιγμή, ούτε χτές, ούτε αύριο, είναι να γίνω clean area manager…νοικοκυρούλα, you know…πόσο τις ζηλεύω ώρες ώρες!

  8. herinna said

    Με ξενύχτισες παλιοκόριτσο. Για πέρασε μια βόλτα από την herinna.

  9. Sadmanivo said

    Αμπι-φάκεν-λίβαμπλ! Μέσα σ’ ένα μόνο ποστ έμαθα ένα σωρό όρους!😉 Θενκς μίσεζ Εξ, προτείνω κάτι ανάλογο για τις νεο-ελληνικές λέξεις (πχ κουλ, τρέντυ κλπ).

  10. alombar42 said

    Εμένα με συγχωρείτε, έχω ντεντλάην για ένα πρότζεκτ.

    (
    – Τι λέει αυτή ρε Δημήτρη;
    – Τίποτα μωρέ, της είπα να τυπώσει τον τηλεφωνικό κατάλογο της εταιρίας.
    )

    Επάγγελμα: γλάστρα🙂

  11. alzap said

    Καλόοοο!🙂
    (Εκεί που έψαχνες για γορίλλα σε Τράπεζα εμένα σκέφτηκες ε;)

  12. anlu said

    Καλά….τα ρέστα σου!😉🙂😉🙂

  13. keimgreek said

    – an kai mia apo tis sxoles pu teliosa itan spudes sto marketing, to sixainomai. kai genikws oti exei na kanei me oikonomikes arxes tu typu «megalytero kerdos me mikrotero kostos» – auto to skopo ypiretei to marketing kai einai apan8rwpo. apolyseis, perissoteres ores ergasias, mikroteroi mis8oi kai ola ta sxetika.
    – ta deadlines, ponemeni istoria. yparxun gia na tempeliazeis kai na trexeis teleutaia stigmi na prolabeis na telioseis ti duleia su ontime.
    – oi alloi oroi, exune tin plaka tus🙂

  14. Maya said

    Κωνσταντίνα, άμα χρειαστείς βοήθεια με αυτές τις γαμω-ντεφι-νίσιονς, στείλε ένα μέιλ. Με ανασηκωμένο φρύδι λέω ότι το έχω σπουδάσει.🙂
    Επίσης το μπλογκ του bizwriter μπορεί να σε βοηθήσει πολύ κι είναι κι ενδιαφέρον. Κατά τ’άλλα σου εύχομαι καλή αρχή και μη μασάς!

  15. Pan said

    Μακρυά και αγάντα!

  16. Περίμενε λίγες μέρες. Θα σου μάθω και όρους design για να φρικάρεις κι άλλο 🙂

    Αυτό το οφενσιβ μαρκετινγκ ακουγεται ωραίο
    :p

    Καλημέρες Κ.

  17. xaxaxxa
    γιατί, το target group, τι σου λέει;

  18. Με λίγα λόγια ψιλικατζού,σου λένε,
    «βάλε φωτιά στα μπατζάκια σου και τρέχα γιατί αν δεν τρέξεις να φτάσεις την ταμπέλα με τα χιλιόμετρα θα αρπάξεις κλωτσιά στον κώλο και θα πας από εκεί που ήρθες.Και όταν πας απο εκεί που ήρθες εμείς θα βρούμε άλλον μαλάκα να τραβήξει το χαμαλίκι»
    μπρρρ

  19. zoaki said

    H erminia tou deadline einai korufi….Pos exo kataferei na epivioso apo ola ta deadlines ths zois mou enas Theos kserei…mporei na mhn psofisa sthn grammi tou alla psofisa apo douleia mexri na ftaso ekei…:)

  20. artanis said

    Χι χι χι!
    Σε ακούω στο ραζιόφωνο!!!!!
    Ουιιιιιιιιι!
    Μπράβο, κοριτσάρα μου!
    ΜΠΡΑΒΟ!
    Και γαμώ τις μουσικές διάλεξες!

  21. artanis said

    YOU ROCK, GIRL!!!!!!
    (που σκατά είναι η φατσούλα με τα παλαμάκια;;;!!!)

    Κλάπατα Κλάπατα Κλάπατα!!!

  22. ggk said

    Από marketing δεν ξέρω τίποτα. Αυτό που ξέρω είναι ότι τα είπες πάρα πολύ ωραία στο ραδιόφωνο.🙂

  23. αρχίδια! εδώ στην βόρειο ευρώπη δεν καταφέραμε να βρούμε την γαμωΝΕΤ.
    όχι το NET radio on-line δεν δούλευε.
    έγραψε κανείς την εκομπή γιατί αυτή η ντροπιάρα σίγουρα όχι..

    (χαμένη!… ε χαμένη!)

  24. μαραμένα σύκα said

    Aaaa,πού,πως΄,πότε τι ώρα στο ραδιόφωνό?
    Μα καλά πως μαθαίνουν οι άλλοι και εγώ κατόπιν εορτής?😮

  25. Patsiouri said

    Ναί ρε μαλάκα, τί είναι αυτά που κάνεις??? Μεταξύ μας ντροπές τώρα??? Άχ, και μου’λειψε η φωνούλα σου!! Χί!!

  26. Mastoyras said

    Plaka, plaka…

    To nte-te den einai oros executive, alla oros ma8hmatikwn kai malista peri oloklhrwmatwn. XA !

    Ayth th malakia poy mas elegan :

    Oloklhrwma (apo mhden ews to apeiro elege kammia fora otan kaylwne o teacher) ths synarthshs f(x) epi ths synarthshs d(x).

    Eimai ΓΚΟΛ ! ! ! !
    Kalhnyxtes kai oneires glykes.

  27. penguin_witch said

    Παιδιά, έχει γράψει κανείς την εκπομπή?

  28. Chryssa said

    Το ειδα και χθες το κειμενο αλλα δεν ειχα διαθεση να το διαβασω… Σημερα ήταν οτι επρεπε για το ξεκινημα της εβδομαδος!

    Οπως ειπε και ο φιλος κρειζυ κενε κουραγιο… που να ακουσεις «εφευρετικη» ορολογια για το ντιζαιν!

    *Καλημερα! Καλη εβδομαδα.
    χ.

  29. Diavolikon, ουφ. Δεν είμαι μόνη μου τελικά. 🙂

    Toixoroixos, δεν έχω ιδέα τι σημαίνει αυτό!

    Vaso, ο κόσμος με τα δικά μου μάτια είναι πολύυυυυυυυ μεγάλος γαμώτο. 😀

    Captain Green, καλά ρε εγώ γράφω τον πόνο μου κι εσείς με φορτώνετε με καινούργιους όρους;;; Τι είναι πάλι το milestone?

    Industrial, αααα να με συγχωρείτε δηλαδή αλλά οι διαφημιστικοί όροι που παρέθεσα δεν είναι από το μυαλό μου, υπάρχουν και παραυπάρχουν. Γιατί αν άφηνα κι εγώ την φαντασία μου ελεύθερη θα έπεφτε κατούρημα. Άκου penis! Δεν πάμε καλά λέμε!!! 😀

    Penguin, ααααα αυτό σημαίνει το astroturfing! Thanx, πάω να τους κάνω μάθημα! 🙂

    Patsiouri, κι εμένα ρε συ! Και ακούγεται και πιο ωραίο από όλους τους άλλους όρους! 🙂

    Herinna μου, ευχαριστώ. 🙂

    Sad, θα το ΄χω υπόψιν μου. Θα σου φτιάξω ένα λεξικό να τρίβεις τα μάτια σου. Άσε που θα μορφωθείς κιόλας. 😀

    Alombar, άντε ρε φίλε που χαθήκατε γαμώτο;;; Εσείς οι χάκερ πάντως έχετε ένα σωρό όρους που θα μπορούσες να εξηγήσεις. Αυτό το «πρότζεκτ» εδώ μου κάθεται πάντως! 😛

    Alzap xaxaxa!!!!! 😀

    An-lu, όχι έχω κι άλλα. 😉

    Keimgreek, στην δικιά μου περίπτωση όμως που τα συναντώ πρώτη φορά, έχουν τέτοιο γέλιο που συνήθως όλοι με κοιτάνε σαν ούφο που τα λέω μετεφρασμένα. Μα, «καταιγίδα μυαλών»;;; 😀

    Maya, thanx a lot. Ναι, τον bizwriter, τον έχω ανακαλύψει εδώ και καιρό, όπως και τον uroborus και άλλα. Αλλά συνήθως αποφεύγω τα σχόλια γιατί θα καταστρέψω το επαγγελματικό τους προφίλ. 😀

    Pan, α γειά σου! 🙂

    Crazy, αααα μου υποσχέθηκες να με μάθεις flash πρώτα απ΄όλα. Μετά βλέπουμε. 🙂

    Σπύρο, το target group αντιθέτως, μου φαίνεται λογικότατο. Βρίσκεις ένα τσούρμο κόσμο και πυροβολείς. Δεν θα μπορούσαν να το πουν καλύτερα. 🙂

    Μαραμένα Σύκα, αυτό ακριβώς! Με τη μόνη διαφορά ότι με πληρώνουν κιόλας. 🙂

    Zoaki, μάθε λοιπόν ότι η ψόφια γραμμή επειδή την περνάω συνέχεια, δεν σε ψοφάει τελικά. Τους άλλους ψοφάει απ΄την αγωνία. Χεχε! 😀

    Artanis, thanx! Κάναμε χοντρό γέλιο με τον Γκάζι αλλά δυστυχώς αυτά λέει, δεν λέγονται on air. Φιλάρες. 😀

    Ggk, ευχαριστώ αλλά γαμώτο ξέχασα να κάνω την φωνή μου αισθησιακή όπως αυτές οι γκόμενες στο nitro. Άσε που δεν θυμάμαι τι είπα. 🙂

    Kat, δεν είμαι ντροπιάρα ρε, απλά κομπλάρω αν ξέρω ότι με ακούν πολλοί. Και ναι, δεν έγραψα την εκπομπή γιατί το ρεμάλι ο αδελφός μου είχε ραντεβουδάκι και προτίμησε τσι γκομενίτσες από τις μαλακίες που έχει ακούσει ένα εκατομμύριο φορές να λέω και να ξαναλέω. 🙂

    Μαραμένα Σύκα, προφανώς δεν διαβάζεις τον προδότη τον Καλτσόβρακο γι΄αυτό. Δεν έχασες πάντως κάτι καινούργιο. 🙂

    Patsiouri, θα ανεβάσω κάνα τραγούδι σε mp3 να παρακαλάς να μην ξανακούσεις την φωνούλα μου. 😀

    Mastoyras, ΕΣΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΜΕΝΑΝΕ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΑΤΑ;;;; Απαξιάω ρε φίλε ακόμα και να σου απαντήσω! Ούστ! 😛

    Penguin, δυστυχώς όχι εγώ. Όποιος την έγραψε πάντως ας στείλει mail. Πληρώνω όσο όσο για να το καταστρέψει. 😛

    Chryssa, καλημέρα και καλή εβδομάδα. Κουράγιο μωρό! 🙂

  30. toixorixos said

    , ή αλλιώς το «μάρκετινγκ της μουφολογίας».

  31. yo!reeka's said

    πουλάκι μου, και πού είσαι ακόμα!
    υπομονή και επιμονή🙂

  32. Ε, είπα κι εγώ να συμβάλω στην πρόοδο της «ευγενούς» αυτής επιστήμης… χιχι🙂

  33. Den exw k poli sxesi me ton xwro alla itan ena akomi apolafstiko keimeno, to diavasa k perasa na afisw tis kalisperes. Filiaaaaa…..

  34. Evangelos said

    Για δες που η ελλαδιτσα ανοιγει σιγα σιγα την πορτα της δεκαετιας του 80 (εχουμε 30 χρονια διαφορα με τη γ#$$^@&* Αμερική)

    Λές το 2040 να εισβαλλουμε στο Ιρακ?

  35. uroborus said

    Προσωπικά αυτό που λατρεύω στους marketers είναι η ευλάβεια με την οποία τηρούν μία παράδοση χρόνων στον χρονικό προσδιορισμό έναρξης ενός project. Αρχή τους (και ενδεχομένως «μας» καθώς εκεί γύρω συχνάζουμε και το κολλήσαμε) είναι το «να κάνουμε ένα meeting να δούμε πότε θα βρεθούμε». Εξήγησε pls ότι έτσι σίγουρα internet δεν γίνεται.Για άλλα projects μπορεί – δεν είμαι ειδικός – δεν θέλω να γίνω – δεν πρόκειται να γίνω.

    Σύντροφοι affiliators πάμε για συνέργιες και inovvation (καλή μου ψιλακατζού να σαι καλά με το post που άνοιξες ξαναβρήκα το χαμόγελό μου)

  36. Pan said

    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!

  37. lololololololol😀

    Χάθηκες λίγο βέβαια…

    διαφήμιση = ενημέρωση
    marketing = χειραγώγιση

    Οι επιπλέον λέξεις προστίθενται για την κάλυψη της ασχήμιας της δεύτερης έννοιας🙂

  38. Όοοοολοι αυτοί οι όροι για να πουλήσουν κάποιοι τα τζιβαιρικά τους; Κρίμα!

  39. @ Darthiir, Τώρα είδα το σχόλιό σου. Η διαφήμιση παράγεται από το marketing που σε χειραγωγεί για να τη βλέπεις σαν ενημέρωση. Πως σου φαίνεται αυτό;

  40. herinna said

    Σου μεταφέρω με αντιγραφή-επικόλληση τα λόγια του Γιώργου Φλωράκη F,
    από τα σχόλια στο blog του. «Σκέφτομαι την Κωνσταντίνα. Το βιβλίο της. Αυτό που μ’ έψησε η Ελένη να ξανακοιτάξω. Στο προφίλ της βλέπω να ακούει metal. Τι να έκανε ανάμεσα στο 1993 και το 1998; Metal και τότε; Λες να διάβαζε Hammer; (παραληρηματική παράγραφος γιατρέ μου)»
    Αν θες πήγαινε να του απαντήσεις για το τι άκουγες. Φιλιά.

  41. herinna said

    Α ναι. radiopoetry.blogspot.com
    Αυτό. Ο Γιώργος Φλωράκης εκπέμπει από το τρίτο πρόγραμμα κάθε Δευτέρα Πέμπτη και Παρασκευή μεταξύ 9-10:30. Διδάσκει στο Μικρό Πολυτεχνείο ραδιοφωνία, ποίηση, διαδραστική και αυτοματική γραφή.

  42. Παιδιά sorry, είμαι σε φάση εξαντλητικής δουλειάς και πολύ κακής διάθεσης. Θα τα πούμε σε λίγες μέρες. 😦

  43. maria said

    kai pali geia! girisa pisw vevea…to oti den perasa apo Athina einai emfanes…

    egw pali fevgw ap afton ton «kosmo».
    apofasisa reconversion se kati pio iremo. ta parataw, kai ta grafistika kai ta tis diafimisis.
    kai niwthw agxwmeni men, poli kalitera de…
    polla filia kai kalo kouragio!

    gamw to kerato mou, to vivlio sou den to vrika se kanenan PAPASWTIRIOU. Stin larisa den to eida kai sto Venizelos parolo pou to psaxa neither…

    tha mou to steileis kapote… me afierwsi!
    xalarwse…🙂

  44. idimon said

    μαρκετινγκ και μαλακιες που λεει και μπαμπης!

  45. Patsiouri said

    Ρε χαζό, δέν είναι εταιρεία εδώ μέσα, ξεαγχώσου και γράψε και του χρόνουν αν θές με την ησυχία σου..ούτως η άλλως το’χεις πιάσει, να σε ξεχάσουμε αποκλείεται!!!

    Μαράαααακιιιιι, καλή αρχή στην καινούρια ζωή, δε σε φοβάμαι, είσαι τσάκαλος εσύ!

  46. lifewhispers said

    Χε χε! Αν και σε διαβάζω πολύυυυυ καιρό δεν έτυχε να σε σχολιάσω. Το mrkt αποτελεί το αντικέιενο σπουδών μου. Στις δύο δουλειές που κάνω έχω κάτι ηλίθια deadlines για πραγματικά ανόητα πράγματα. Αν αναλύσω το κείμενο σου μα μια SWOT analysis θα καταλήξουμε στο γεγονός ότι τα strengthens είναι πού περισσότερα και συνεπώς έχεις απόλυτο δίκιο. Το mrkt είναι σε πολλούς τομε΄ςι α-ν-ο-η-τ-ο. Αλλά τι να κάνουμε αφού το επιλέξαμε. Χίλια ευχαριστώ που έγραψες αυτά που αισθάνομαι αλλά δεν ήξερα πως να τα γράψω!!!!1

  47. Άντε ρε συ,έχει και τέτοιες μαλακίες να μάθεις;γιατί;κιεγώ που νόμιζα κειμενογράφος σημαίνει να σου δώσουν ένα γραφείο και να κάθεσαι να σκέφτεσαι έξυπνες ατάκες για πανέξυπνες διαφημίσεις και πιασάρικες λεζάντες και ωραίες ιστορίες και μετά να τις δείχνεις στον προϊστάμενο και να λέει»τι γαμώ συνεργάτιδα έχουμε»και μετά να πηγαίνεις σπίτι σου νιώθοντας πια ολοκληρωμένη ως άνθρωπος…Οι όροι νόμιζα είναι για geeks που κάνουν δουλειές όπως ο Τσάντλερ(ανεξιχνίαστες):/

  48. Corine said

    Yia na to katalaveis kalitera.Guerilla sta agglika simenei antartis kai oxi gorillas.den nomizeis oti bgazei pio poli noima tora?

  49. Kαι γιτί δεν το ονομάζουν EAMarketing?
    🙂

  50. καλτσο μια χαρα σε ακουω…

  51. Ναι, τί να σου πω!

    από έξω εμφάνιση και από μέσα… γάματα.
    😦

  52. αμα δεν μαθω τι στον μπουτσο εγινε πως να καταλαβω?
    κουφαθηκα…

  53. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τις ευχές. :)))

  54. Περαστικά και σιδερένια νινάκο μου! 😀

  55. alepouda said

    ναι, αλλα ας μη ξεχναμε και τις «πεπιεσμένες» ελληνοποιήσεις της αγγλικης επαγγελματικης ορολογιας…

    ξερεις τι είναι το ποντικοδρόμιο?

  56. […] ετοιμασίες, πολλή πολλή δουλειά, ψόφιες γραμμές (deadlines εννοώ, μη τα ξαναλέμε) που περιμένουν απειλητικά και μια στοίβα ρούχα πάλι […]

Σχολιάστε

 
