X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΚΟΥΛΟΥΒΑΧΑΤΑ

Posted by Constantina Delimitrou στο Απριλίου 4, 2007


Τρελό τρέξιμο τις τελευταίες μέρες, έγιναν όλα μαζί τόσο πολύ γρήγορα, που δεν καταλάβαινα από που μου ερχόταν. Έσκυβα απ΄την μιά, την έτρωγα απ΄την άλλη. Ένα σωρό αναπάντητα σχόλια στο μπλογκ με περιμένουν, ένα τρόλι περιμένει γερό ξέχεσμα αλλά δεν είμαι ακόμα σε φόρμα, μάλλον θα περιμένει να δω πάλι κάναν Αυτιά να λέει περί εξύβρισης του Έθνους και να τ΄ακούσει για όλους τους ανεγκέφαλους μαζί. Ήθελα τόσα πολλά να γράψω, μου ΄ρχονται ένα ένα και αμφιβάλλω αν θα βρω ποτέ το χρόνο να τα αναφέρω πριν και αυτά ξεχαστούν. Ή τέλος πάντων πρέπει να αγοράσω ένα μπλοκάκι να σημειώνω... μάλλον καμμιά δεκαριά μπλοκάκια θα χρειαζόμουν.

Θέλω και κάποια στιγμή να πιάσω το θέμα των ελληνικών aggregators που δεν υπάρχει ούτε ένας που να έχει όλα τα ελληνικά blog. Ούτε ένας που να ενημερώνει έναν άσχετο για τις δημοσιεύσεις όλων μας χωρίς να εξαιρεί αυτούς που δεν συμπαθεί, αυτούς που ζήτησαν να βγουν ή αυτούς που φοβάται να συμπεριλάβει μην τον χώσουν μέσα. Πρέπει να έχεις πέντε ανοιχτούς ταυτόχρονα για να πεις ότι ίσως έχεις μια εικόνα του 80% των blogs. Αυτό δεν είναι aggregators. Αυτό το κάνω και στο bloglines παιδιά. Δεν με ενδιαφέρει ποιοί είστε από πίσω, αλλά ίσως θα ήταν καλύτερα να μην ξέραμε για να ήταν πιο εύκολα τα πράγματα και για εσάς.

Ό,τι απωθημένα μπορεί να έχει μια μέση γυναίκα, τα απομυθοποίησα μέσα σε ένα εικοσαήμερο. Πήγα στην τηλεόραση. Με τα χίλια ζόρια (αν και κανείς δεν με υποχρεώσε – μόνη μου τις κουβαλάω τέτοιου είδους ενοχές συνήθως) πήγα σε μια πρωινή εκπομπή. Άλλα μου είχαν πει θα συζητήσουμε, άλλα είπαμε, μισάωρο μου ζητήσανε, μιάμιση ώρα στημένη με είχαν απόξω και με ένα στομάχι σκατά. Η εμπειρία απαίσια.

Κατά την διάρκεια της εκπομπής, έκρυβα τα χέρια μου να μην φαίνεται το τρέμουλο, τα μάτια μου δάκρυζαν απ΄τα πολλά φώτα, πράγμα το οποίο φάνηκε σαν να είχα βουρκώσει και πολύ μου την έδωσε, ο παρουσιαστής επικεντρώθηκε στο ριάλιτι του θέματος κι εγώ εντελώς ανήμπορη να κάνω το οτιδήποτε. Μονάχα απαντούσα μηχανικά και έκανα υπεράνθρωπες προσπάθειες να μην βγαίνει τρεμουλιαστή η φωνή μου από την τρομάρα. Ουφ. Το σκέφτομαι και κατατρομάζω. Ήταν η πρώτη και η τελευταία φορά παιδιά και μην το δοκιμάσετε, ειδικά αν θέλετε να περάσετε πράγματα που δεν πολυακούγονται στην τηλεόραση. Απ΄την τρομάρα σας θα πείτε τα τετριμένα και μετά θα μουτζώνεστε σαν κι εμένα που δεν είπα τίποτα ο βλάκας πέρα από το προμόσιον (σικ).

Φωτογραφήθηκα κιόλας. Αμέ. Δις. Οφείλω να παραδεχτώ ότι παρόλο που δεν νομίζω ότι θα το ξανακάνω ποτέ, οι άνθρωποι αυτοί ρίχνουν χοντρή δουλειά και είναι πολύ πιο ανθρώπινοι από τους τηλεορασένιους. Μου βρήκαν κάτι γαμάτα χρωματιστά ρουχαλάκια (τεράστια υποχώρηση αν σκεφτείτε ότι σχεδόν μόνο μαύρα φοράω), με μακιγιάρισαν, μου πήραν συνέντευξη με ραδιοφωνάκι (που τελικά μετά από λίγο το ξεχνάς και λες τις μαλακίες που λες συνήθως) και μετά σε ένα τεράστιο βαν όλο το συνεργείο, με τρέχανε σε ψιλικατζίδικα και πάρκα.

Το τί γιούχα έφαγα από κάτι μηχανάκηδες, το τί κύλισμα στα γρασίδια, το τί νευρικά γέλια με τον καλτσό που έκανε κερατάκια πίσω απ΄τα μηχανήματα – ομπρελάκια, το τί αντοχή νεύρων είχε αυτός ο φωτογράφος, δε φαντάζεστε. Και έπεσαν στην περίπτωση οι άνθρωποι, που για να κάτσω να μου βγάλει γενικώς κάποιος φωτογραφία αποτελεί είδηση. Ρωτήστε τον Καλτσό πόσες φωτογραφίες μου, έχει. Πήρε τέτοια εκδίκηση που γέλαγαν μέχρι και τα αυτιά του.

Η επόμενη φωτογράφηση ήταν πιο λιτή. Σε στήνουν σε έναν τοίχο και σου λένε χαλάρωσε. Αγγούρι σκέτο εγώ. Του ΄σπασα τα νεύρα του ανθρώπου. Μου ΄λεγε ένα σωρό φιλοσοφικά για τον φακό και πόσο διαβάζει τα συναισθήματά σου και να προσπαθήσω να σκεφτώ κάτι χαρούμενο και να διώξω απ΄τα μάτια μου την τρομάρα του οδοντιατρείου (μπουχαχα πού το κατάλαβε ο άτιμος), τίποτα εγώ. Ένα γαμωκλικ χρειαζόμουν για να φύγω τρέχοντας και μας πήρε ένα τέταρτο στον ρημάδη τον τοίχο. Πάει κι αυτό και τέ-λος.

Ε, την τρίτη φορά αρνήθηκα και αποφάσισαν να κάνουν ένα σκίτσο και τη γλίτωσα. Ευελπιστώ ότι το έκανα το χρέος μου και με το παραπάνω και μπορώ τώρα να χωθώ στην νέα μου δουλίτσα σαν κανονικός άνθρωπος μετά από τόσους μήνες εκπαίδευσης. Κειμενογράφος λέγεται στα ελληνικά τελικά. Όταν έγινε η πρόσληψη την Δευτέρα, με ρωτούσαν στο λογιστήριο την προυπηρεσία μου και άντε τώρα να κάτσω να εξηγήσω τί σχέση μπορεί να έχει ένα ψιλικατζίδικο, κάτι αδυνατίσματα, μια θέση λογιστηρίου τρίτης κατηγορίας και ο πάγκος της λαικής… με κειμενογράφους και άλλα προχώ ακαταλαβίστικα. Ε, είπα καμμία σχέση και το κρίμα στο λαιμό τους. 😀

Τελευταία μέρα δουλειάς σήμερα, με πυρετό που ανεβοκατεβαίνει, blogs που θέλω να διαβάσω σαν παλαβή (προτεραιότητα στον Ημίαιμο που μου ΄πε ο Καλτσό ότι έχει γράψει συγκλονιστικά ντοκουμέντα για το Βέλος και έχω λυσάξει που δεν τα διάβασα στην ώρα τους), έναν βαφτισιμιό που θέλω να τον γεμίσω λαμπάδες, αυγά, τσουρέκια και ότι άλλο γουστάρει και ένα σπίτι βόμβα που πρέπει να κάνω πασχαλινό. Ωραία πράγματα.

Λέω Καλό Πάσχα αν και μπορεί αυτές τις μέρες να ξανακωλοβαράω και να γράφω πάλι κάνα κείμενο ανακόντα. Α, και αφήστε λίγο χώρο ν΄αναπνεύσουν κι αυτοί που διαπράτουν το καρατεράστιο έγκλημα της μη- νηστείας, δεν είμαστε τίποτε σατανιστές, μιλάμε αν πίστευα στο μάτι, με τέτοιες φονικές ματιές που μου ρίχνουν κάθε φορά που τρώω, όλη μέρα θα ΄χα την μάνα μου στο τηλέφωνο να με ξεματιάζει. Άντε, σταματάω γιατί σας πήρα μονότερμα. Μου λείψατε γαμώτο, γι΄αυτό. 😀


Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

71 Σχόλια to “ΚΟΥΛΟΥΒΑΧΑΤΑ”

  1. θα τα προλαβεις,μη βιαζεσαι…

    καλα,βγηκες στην τηλεοραση;ρε τι χανω που δεν ειμαι κατω.

    καλες γιορτεεεεες!

  2. ο λαλάααα
    Ποιά εκπομπή ήταν?
    Βγήκαν καλές οι φοτο..ρωτάω γιατί έβγαλα και εγώ για ταυτότητα και είμαι σαν ανάποδο γαμώτο..
    Καλό Πάσχα αγαπητή ψιλικατζού

  3. Haris said

    Το βιβλίο σου είναι ήδη στην βιβλιοθήκη…
    Χρόνος που θα βρεθεί, για να βγει από την βιβλιοθήκη…?

  4. A … ώστε κειμενογράφος είσαι και όχι ψιλικατζού όπως νόμιζα και γράφεις και στον τίτλο του …μαγαζιού
    Καλά δεν πειράζει .Εγώ πάντως είμαι ηλεκτρολόγος.
    Δεν βλέπω κανένα σημείο στο κείμενο σου που να τα έκανες κουλουβάχατα .Όλα μου δείχνουν φυσιολογικά

  5. zouri said

    απλα σε γουστάρω.Καλα να περάσετε.

  6. Α και δεν μας είπες είναι καλός ο μισθός του κειμενογράφου;

  7. Ono, δεν έχασες απολύτως τίποτα. Πίστεψέ με. Καλές γιορτές και φιλιά στην οικογένειααααα! 🙂

    Maramena, δε θυμάμαι πώς την έλεγαν. Ήταν με τον Πάτρα που γίνεται πρωί Σαββάτου. Τις φωτό δεν τις είδα αλλά άστα, κι εγώ πρέπει αύριο ή μεθαύριο να βγάλω φωτό ταυτότητας και μου την έχει δώσει. Συνήθως σα γαμώτο βγαίνω κι εγώ. Άστα. Καλό Πάσχα μωρό! 🙂

    Haris, ευχαριστώ πολύ. Σου εύχομαι να βρεις πολύ ελεύθερο χρόνο να κάνεις ότι γουστάρεις και χέστο το βιβλίο. 🙂

    Ilectrologos, το «μαγαζί» γράφει x-psilikatzoy. Όταν ήμουν αληθινή ψιλικατζού, είχα το blog http://www.psilikatzoy.blogspot.com. Όταν πουλήθηκε το μαγαζί, έπιασα δουλειά γραμματέας γι΄αυτό άλλαξα blog. Το κειμενογράφος, προέκυψε πρόσφατα. Ρε συ, αν σκεφτείς πόσα θέματα έγραψα σ΄αυτό το κείμενο, ε είναι πολύ κουλουβάχατα. Είναι να μη με πιάσει η πάρλα!😀

    Zouri, κι εγώ. Πολύ. Να περάσεις καλά μωρό μου! 😀

    Ilectrologos, κάτσε βρε να πληρωθώ και θα σου πω! 🙂

  8. manosantonaros said

    Μαθίνω ότι θα σε προτείνουν του χρόνου για TVpersona της Χρονιάς.
    Χαχαχαχαχα

  9. mpampakis said

    Καλά, με του Ημίαιμου όντως έχεις χάσει! Τρέχα να το διαβάσεις όπως είσαι!

    Πολλά φιλιά και καλή Ανάσταση να έχουμε!😉

  10. vaso said

    leo ki ego, pou xathike i psilikatzou? tora eksigountai ola!
    vale to videaki sto youtube na doume ki emeis!😛
    kali dinami – kai eidika sti nea douleia!

  11. alas said

    Καλό Πάσχα αστεράκι!

    (…αν ήσουν αρνάκι, ξέρω τι θα μου απαντούσες… το έχω σε φωτογραφία στο blog μου🙂

  12. Julia said

    Γουστάρω όπως γράφεις Μήπως είσαι υδροχόος;

  13. dimitris-r said

    Ναι κι εγώ το πιστεύω αυτό από πάνω μου!
    Δεν έχεις διαβάσει τίποτα, δεν πήγες σχολείο, δεν παίδεψες ποτέ σου το κοντύλι…
    Απλά μια μέρα έπεσες από τον ουρανό πάνω σ’ ένα ψιλικατζίδικο κι άρχισες να γράφεις τα …βερεσέδια. Και τα γράφεις τόσο ωραία!
    Βρε μήπως είσαι υδροχόος;
    Α, να μην το ξεχάσω, θα ήθελα πολύ, πάρα πολύ να ήμουν βαφτισιμιός σου! Έστω και μόνο για φέτος🙂
    Καλοπάσχα!

  14. Debby said

    Ευχομαι να πάει καλά αυτή η καινούργια δουλειά και όλη αυτή η προβολή να πιάσει τόπο! Κρίμα που δουλευω πρωί και δεν σε είδα.

    Καλό Πασχα να έχεις και ας μην νηστευεις! Νομίζω ότι δεν έχουν μείνει πολλοί νέοι άνθρωποι που νηστευουν πλέον!
    Υπομονή! Σε λίγο καιρό ευελπιστώ ότι δεν θα είμαστε η μειοψηφία!

  15. SilentSoul said

    Ειμαι απο τις τυχερες που ειχα την τηλεοραση (Α) ενα πρωι Σαββατου (αν δεν κανω λάθος και δεν ηταν Κυριακη) και εκει σε ειδα για πρωτη φορα.Δεν την κοιταζα απλα ακουγα τι λεγανε κανοντας δουλειες στο σπιτι,ωσπου ακουσα τον τιτλο του βιβλιου και ετρεξα να δω πως θα το παρουσιαζαν.
    Πολυ μου αρεσαν οσα ειπες και η αντιμετωπιση που ειχες απο τον παρουσιαστη.
    Ενιωσα περήφανη σαν γυναικα,περηφανη που «σε διαβαζω» (ανελλιπώς και ας μη γραφω σχολια) και καμαρωνα.Το βιβλιο το εψαξα στα Χανια αλλα δεν το βρηκα.Το παρήγγειλα ομως στον καλο μου που θα ειναι Αθηνα για τις γιορτες.

    Να σαι καλα κοπελα μου και να ευχομαι να ξαναδω το λαμπερο σου χαμογελο και τα αστραφτερα σου ματια καποια στιγμη.Καλο Πασχα🙂
    Besos

  16. enteka said

    καλές γιορτές -και καλά κείμενα στη νέα δουλειά
    (το διάβασα τελικά το βιβλίο και το συστήνω σ’ όλους!)

  17. Γιατι δεν ειπες κατι απο πριν για να σε βλεπαμε και εμεις;;;

    Μα καλα γιατι ετρεμες;Οταν εισαι στον αερα δεν πρεπει να σκεφτεσαι οτι εισαι στον αερα!!!
    Εξαλου στις Live εκπομπες δεν χρειαζεται αγχος.Μια παρεα ειναι ολοι μαζι και κουβεντιαζουν…

  18. Rodia said

    Καλό Πάσχα νά ‘χετε κοριτσάκι μου:-))
    ..ξέρει ο Καλτσό από σούβλες και αρνιά και κοκορέτσια;..
    (ανησυχώ μη το βγάλει άψητο ο πεινάλας:-ΡΡ)

  19. Patsiouri said

    Ούτε εγώ σε είδα ρε γαμότο…ρίχνε ένα σύρμα άλλη φορά!!

    Κι εμείς θα σε περιμένουμε, κάτσε, φάε, διασκέδασε, πάρε γυναίκα για το σπίτι τώρα που έχεις δουλίτσα, δέ χάθηκε ο κόσμος για μία φορά, δώσε ένα ζουπηχτό φιλάκι στο βαφτηστηράκι…κι εμείς εδώ είμαστε!!

    Καλά να περάσετε μικρή και (γιορτάζει, δέ γιορτάζει???) να τον χαίρεσαι!!!

  20. Ίριδα said

    Καλό Πάσχα!
    Και καλή διαδρομή στο βιβλίο!

  21. anlu said

    Κι εμάς μας έλειψες βρε τερατάκι!😉

  22. yo!reeka's said

    αυτά έχει η δημοσιότητα😉 ανυπομονώ να δω το αποτέλεσμα. να μας ενημερώσεις για το πού θα δημοσιευτείς
    καλο πάσχα σε σένα και τον καλτσό

  23. zoaki said

    Άντε Καλή Ανάσταση και Καλή Δύναμη…Και όλα γίνονται…στην ώρα τους…:)

  24. m13 said

    ρε κούκλα, με μπέρδεψες.
    αφού λές ότι η τηλεόραση δείχνει μαλακίες και ότι δεν την έχουμε ανάγκη για να μάθουμε πράγματα…γιατί βγήκες στην τηλεόραση;;

    καλό πάσχα

  25. roidis said

    Καλές Γιορτές και Υγεία…
    δεν τα λέω αλλιώς γιατί είμαι σμιχτοφρύδης και ματιάζω κόσμο με τη μία.

    Στα παιδιά μου πού μόλις ήρθαν τους έκανα από μία σνίτσελ για διαπαιδαγώγηση.

  26. Κι εσύ τηλεοπτικιά έγινες;;;

    Καλό Πάσχα και καλό αρνίιιιιι!!!!!!!!!!!
    😉

  27. indictos said

    Καλό Πάσχα και να περνάς καλά και να έχεις αγωνία για το τι γράφεις σε εμάς που συνειδητά και καθημερινά σε διαβάζουμε, παρά για το τι θα πεις στο χαζοκούτι.
    Η ζωή είναι έξω από την τηλεόραση (το ξέρεις καλά). Μην αφήνεις τον εαυτό σου να εκτίθεται ανάμεσα σε γαριδάκια και σερβιέτες, ψιλικατζού ήσουν δεν τα έχεις βαρεθεί;
    Αυτά, με κάθε καλή διάθεση και τις ειλικρινείς ευχές μου για κάθε ευτυχία.🙂

  28. εισαι σιγουρη γλυκια μου x-p ,πως θα σου κανει καλο η δημοσιοτητα; μηπως σε δαγκωσει;

  29. Πολύ καλά έκανες και βγήκες και πολύ ασχημα που δεν μας το είπες εγκαίρως. Kαι τι αγοράζουμε τώρα να δούμε φωτογράφιση; Mισή μας την είπες την είδηση βρε παιδί μου. [Δε δαγκώνει η δημοσιότητα άμα έχεις ένα σκοπό για να τη χρησιμοποιήσεις. Τόσα πράγματα θέλει να πει η Ψιλικατζού. Ε, ασ τα πει και σε πιο πολύ κόσμο.]

  30. Πάνος said

    🙂

  31. Sadmanivo said

    Χμμμ… κοίτα τώρα τι κάνεις, θα με βάλεις να ξανανοίξω το χαζοκούτι μετά από… για να δούμε… καμμιά εικοσαριά χρονάκια (πάνω κάτω)… Καλό Πάσχα και next time, έχουν δίκιο τα παιδιά, ενημέρωσε, οκ;🙂

  32. j95 said

    Πήγα στην τηλεόραση.

    εντάξει όλοι κάνουμε λάθη.

  33. aremare said

    Εχει και αξιόλογα θέματα η τηλεόραση, αλλα εμεις πάντα τα χάνουμε.
    Μετάνιωσες;;

  34. aa-duck said

    🙂
    Εγώ σας είδα μισισ εξψιλικατζού-νυνκειμενογραφ

    Αν δεν κάνω λάθος ήταν η εβδομάδα που είχε κυκλοφορήσει το βιβλίο σου. Δευτέρα κυκλοφόρησε το βιβλίο, Σάββατο ήσουν στον Αρτα ή με 15 μέρες διαφορά, δεν θυμάμαι. Σε διάβαζα πολύ καιρό (μπλαμπλαμπλα) και φυσικά μου άρεσες και ας μη σου έγραψα ποτέ, γιατί ένιωθα πως τα κείμενά σου ήταν τόσο αυτοτελή και ολοκληρωμένα που δεν χωρούσαν τπτ άλλο… Ή επειδή μερικές φορές ένιωθα πως η παρέα εδώ είναι τόσο σφιχτοδεμένη που δεν χωράει άλλους.
    Ήμουν τυχερή γιατί την ημέρα που πήρα το βιβλίο σου είχα ρεπό κι έτσι μπόρεσα και βούτηξα πάραυτα στις σελίδες. Συγκίνηση πρώτη από το αφτάκι του βιβλίου που λέει πως γεννήθηκες στον Πειραιά και μάλιστα το 1973 (η γεννιά του ’74 και οι συχωριανοί σας χαιρετούν! RESPECTS!). Συγκίνηση δεύτερη και μεγάλο λυγμ εντός μου που έκανες αυτό που ονειρευόσουν πραγματικότητα. Για το βιβλίο λέω. Και ό,τι άλλο ονειρεύεσαι λέω πως θα έρθει με οποιον τρόπο. Δεν ξέρω πώς, αλλά θα γίνει. Συγκίνηση τρίτη και μεγαλύτερη το ημερολόγιο για το χαζοπελαργούλι που χάνει το δρόμο. (Θα τον βρει, πού θα πάει το πστράκι;;;). Συγκίνηση και πολύ μεγάλο λυγμ επειδή σε όλο αυτό το δρόμο δεν είσαι μόνη σου🙂 Είσαι τυχερή, το ξέρεις; Τρελαίνομαι με τον τρόπο που προφέρεις «ο άνθρωπός μου» μέσα στις σελίδες σου. Τρελαίνομαι! Είναι το μεγαλύτερο δώρο της ζωής σου τελικά να έχεις την αγάπη σου σε ό,τι σκτνιο ζόρι και να περνάς. Μερικοί θεωρούν μαγκιά ατελλλείωτη τις ατερμονές αλλαγές στη ζωή τους, αλλά εσείς :)))))))))))))))))))))))) έχετε το καλύτερο θεμέλιο για να χτίσετε ό,τι τραβάει η καρδιά σας. Λ α β! Εύχομαι σε ό,τι ζόρι και να τύχει να μην το ξεχνάτε ποτέ αυτό.

    Εκείνο το πρωνινό του Σαββάτου λοιπόν, περίπου στις 11, με πήρε τηλ. η φίλη μου η Πολυάννα. Και όταν λέω φίλη μου, εννοώ από τους ανθρώπους που ξέρουν ότι είναι σφάλμα μέγα να με ξυπνάνε τέτοια ώρα και ειδικά Σάββατο. Πριν ανοίξω το στόμα μου για κανένα #@$#@$@#γκρασδφμπαμπαμ#@$)@#$&@# ακούω ένα ΣΚΑΣΕ ΚΑΙ ΞΥΠΝΑ και βαλε ALPHA. Εχει ψιλικατζού ο Πάτρας. (Την είχα πρήξει μήνες τώρα με τα μπλογκσ έτσι και με την εξψιλικατζού αλλιώς.) Ε εντάξει, αυτό ήταν. Και είσαι χζό με αυτά που λες, γιατί φάνηκες μια χαρά στην οθόνη και πολύ γλυκούλα. Δεν ξέρω πώς θα ήθελες να είχες βγει, αλλά εφόσον είναι καινούργιο όοολο αυτό πώς να βγεις; Σαν καμιά υπερψωνάρα-σίγουρα-ταξερόλα κτλ; Εγώ είδα μια γλύκα, ένα μικρό κοριτσάκι! Όλα καλά θα πάνε. Αμέ. Όσο για τον Άρτα άσ’ τον να κάνει τις δουλειές του με τα Γιάννενα κι εσύ τη δική σου που είναι τόσο πιο… πιο… ανθρώπινη και αγαπησιάρικη, ρε γαμώτο.
    Σε καμαρώνω (έστω από μακριά αφού δεν σε ξέρω) και σου στέλνω ευχές πολλλλές και φιλάκια😉

  35. aa-duck said

    Νηστεία;;; Χουμμμ μόλις γύρισα από το Πασαλιμάνι κιόλας τίιιιγκα το γκούντισ σε λέω!!! Μήπως αυτοί που νηστεύουν τελικά έχουν πολλά νέρβα και ξεσπάνε πάνω μας;;;

  36. alzap said

    Καλό Πάσχα.
    Πολλά φιλιά σε σένα και τον Καλτσό.

  37. Μάνο, άσε το δούλεμα γιατί θα πέσει φάπα λέμε! 🙂

    Mpampakis, καλή Ανάσταση φιλαράκι. Άσε ακόμη δεν βρήκα χρόνο να το διαβάσω.

    Vaso, ευχαριστώ κοριτσάρα μου. Δεν έχω κανένα βιντεάκι – ευτυχώς (θα ξεχαστεί γρήγορα). 🙂

    Alas, καλό πάσχα ρε συ. Τα κακόμοιρα τα αρνάκια – αλλά είναι νόστιμα τα άτιμα. 🙂

    Julia, στ΄αλήθεια δηλαδή πιστεύεις ότι ένα ζώδιο είναι ικανό να χωρέσει τόσα εκατομμύρια ανθρώπους; Θα τη σπάσω ρε κοριτσάρα. Τα σιχαίνομαι τα ζώδια. Σόρι.

    Dimitris-r, όχι ρε δεν είμαι υδροχόος! Άντε, λέγε τί λαμπάδα θες. 😀

    Debby, καλό πάσχα και σε σένα. Άστα με την νηστεία τα βρήκα μπαστούνια. Μπροστά σε κόσμο αναγκαστικά νήστεψα. Φασισμός σου λέω. Πεινάωωωω. 😀

    Silent, ουφ. Άστα μη μου το θυμίζεις. Μια εμπειρία ακόμη λοιπόν, ένα ποτήρι δηλητήριο και τα τέτοια. Πάλι καλά που δε μούτζωνες. Όντως πάντως η παρουσίαση από την εκπομπή ήταν πολύ γλυκειά πράγμα που με έκανε να ξεχάσω τα επαναστατικά και τα μπινελίκια μου και να βγω όπως βγήκα. 😀

    Enteka, ευχαριστώ πολύ πολύ. Καλές γιορτές και σε σένα. 🙂

    Preza, κατ΄αρχήν ούτε στη μάνα μου δεν το ΄πα. Αν ήξερα ότι με βλέπουν και δικοί μου άνθρωποι θα έβγαινα με πάρκινσον καραστάνταρ. Έπειτα ρε φίλε, τί είναι αυτά που λες; Έχεις δηλαδή βγει στην τηλεόραση και νομίζεις ότι είναι μια παρεούλα που κουβεντιάζει; Μιλάμε, έχεις σαράντα άτομα μπροστά σου, δέκα προβολείς και ένα κάρο ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσεις ολόσωστα. Next time πάντως, θα στείλω εσένα. 😀

    Ροδιά μου καλό Πάσχα και πολλές πολλές ευχές! (ο Καλτσό δεν έχει ιδέα αλλά ο πεθερούλης του είναι ατσίδας στο ψήσιμο). 🙂

    Patsiouri μου καλά να περάσεις κι εσύ φιλενάδα. Δεν πρόκειται πάντως να σε ειδοποιήσω την επόμενη φορά γιατί δεν θα υπάρξει επόμενη φορά. Τέλος. Τα καλά πράγματα μια φορά γίνονται. 😛

    Ίριδα, ευχαριστώ και καλό πάσχα και σε εσένα. 🙂

    Anlu, τερατάκι μουά;;;; Φιλιά κοριτσάρα μου και καλό πάσχα! 🙂

    Yo! Reekas, ωχ ξέχασα να τα αναφέρω. Λοιπόν η φωτογράφηση με πάρκα και τα ψιλικατζίδικα και η συνέντευξη με το ραδιοφωνάκι θα είναι στο επόμενο «Εγώ», η φωτογράφηση με το στήσιμο στον τοίχο και την καραγαμάτη συνέντευξη θα είναι στο «Κ» της Καθημερινής (μάλλον της επόμενης εβδομάδας) και το σκίτσο στο επόμενο “Nitro”. Μόνο που στο Nitro, τους πήρα απ΄τα μούτρα και με τα πολλά πολλά αποφάσισαν να κάνω την συνέντευξη εντελώς καταμόνη μου. 😀 Καλό πάσχα αγαπούλα μου.

    Zoaki, και σε σένα μωρό μου. Πάντως ξέρεις, είτε γίνουν είτε όχι δε θα πεθάνουμε κιόλας! 🙂

    M13, πρώτον γιατί κάποιοι άνθρωποι χωρίς καμμία δική μου υποχρέωση, έκαναν αυτό το βιβλίο πραγματικότητα και ήθελα με αυτόν τον τρόπο να πω ένα ευχαριστώ και δεύτερον γιατί νόμιζα ο μαλάκας ότι θα μπορούσα να πω δυό πράγματα παραπάνω πέρα από αυτά που ακούγονται στην τηλεόραση. Αλλά δεν. Ξεμπερδεύτηκες; Καλό Πάσχα! 🙂

    Roidis, καλές γιορτές και ό,τι επιθυμείς για τ΄αστέρια σου. Κι ας τα ταίζεις αηδίες! 😀

    Σπιτόγατε, καλό πάσχα και καλό κοκορέτσιιιιι (που γαμάει περισσότερο απ΄το αρνί)! 😀

    Indictos, καλά ρε σεις το χάσατε τελείως; Τα ΄παμε, μια φορά βγήκα, δεν πρόκειται να ξανασυμβεί, το μπλογκάκι μου το λατρεύω και πάπαλα με δημοσιότητες και άλλα φαιδρά. Φιλάκια. 🙂

    Fuzzy, δεν είμαι κάνα εικοσάχρονο. Έπειτα η δημοσιότητα ήταν πάντα κάτι που απεχθανόμουν και πέρα από την εντελώς αναγκαστική – λόγω του βιβλίου – δεν πρόκειται να ξαναεκτεθώ σε αυτήν. Έχω κι άλλα πράγματα πιο σοβαρά να ασχοληθώ. Κάνετε λες και έγινα κάνας τηλεμαιντανός ρε συ. Καλό Πάσχαααα! 🙂

    Δε μασάμε ρε, έτσι ρομαντικούλικα το είδα κι εγώ, πήγα στην εκπομπή και… δεν είπα τίποτα. Χεχε. Άσε, μια χαρά τα λέμε κι από δω. Στην απάντηση του yoreeka, γράφω για ποιά περιοδικά εννοούσα. Σόρι αλλά ξέχασα να τα αναφέρω. Πολλά φιλιά και με προσοχή τα αρνιά. 🙂

    Πανούλη, ε ρε κάτι Πάσχατα που θα κάνετε στο Σαλόνικα… ζηλεύωωωωω!!! 🙂

    Sad, για χιλιοστή φορά, δεν θα υπάρξει επόμενη φορά. Και μην την κάνεις τη μαλακία να ξανανοίξεις το χαζοκούτι. Καλό Πάσχααααα!!!! 😀

    J95, ευχαριστώ για την άφεση.

    Aremare, ναι. Αλλά ήταν απαραίτητο για να συνειδητοποιήσω πολλά πολλά πράγματα γι΄αυτό το χαζοκούτι. 🙂

    Aa-duck, ευχαριστώ πολύ πολύ. Ρε συ στ΄αλήθεια, μια μαλακία και μισή είμαι. Είδες τί κάνουν σε ανθρώπους τα μπλόγκια, οι τηλεοράσεις και όλα που δεν σ΄αφήνουν να δεις ποιός είναι ο άλλος στ΄αλήθεια; Όμως σ΄ευχαριστώ που έκατσες κι έγραψες όλα αυτά. Με συγκίνησες και νοιώθω πολύ περίεργα. Εύχομαι και σε σένα καλές γιορτές και να καταφέρεις ότι κι αν επιθυμείς. Ευχαριστώ. Μάκια. 🙂

    Alzap καλό Πάσχα φιλαράκι μου. 🙂

  38. ilias said

    Επιτέλους γραφώ κ γω σχόλιο στο ποιο διάσιμο blog του νετ καλό Πάσχα σε όλους κ ιδιαίτερα στην psilikatsou να είστε καλά!

  39. indictos said

    Indictos, καλά ρε σεις το χάσατε τελείως;
    ου!!! τώρα; Χαμένα τα’χουμε απο χρόνια. Να ‘σαι καλά και να κάνεις ότι γουστάρεις.😉

  40. makes no sense said

    Καλημέρα σου. Διαβάζω πάνω αριστερά στη σελίδα «ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ».

    1. Ψιλικατζού δεν είσαι. Είσαι κειμενογράφος.
    2. Η τηλεόραση δεν σου αρέσει αλλά πήγες.
    3. Στο βιβλίο σου γράφεις αυτό που δεν «τολμούσες» να γράψεις στο μπλογκ. Γιατί δεν τολμούσες; Δεν το καταλαβαίνω.

    Κωνσταντίνα Δελημήτρου, είσαι αυτό που θέλεις να είσαι. Μια μεγάλη απάτη. Καλή Ανάσταση.

  41. j95 said

    σε βρίσκω κομματάκι υπερβολικό αγαπητέ/ή makes no sense.

  42. aa-duck said

    καλημέρα ξανά,
    κάντε λίγο πιο πέρα μισ ψιλικατζού να απαντήσω. ευχαριστώ

    @Makes no sense οι απορίες σας έχουν μια λογική βάση στην περίπτωση που δεν έχετε διαβάσει ενδελεχώς το μπλογκ.
    1. Και μόνο τη διεύθυνση να δείτε λέει xpsilikatzoy x που σημαίνει πρώην. Να τη βάλουμε να το αλλάξει σε νυν κειμενογραφ; Δηλαδή να της βάλουμε έναν πραίτορα στα @@@ της; Ντοντ θινκ σοου. Οπότε απάτη δεν προκύπτει
    2. Οταν κάποιος βγάζει ένα βιβλίο υπάρχει μια διαδικασία προώθησης που ακολουθείται από τον εκάστοτε εκδοτικό οίκο. Πχ δελτία Τύπου σε εφημερίδες, περιοδικά, φωτογραφίσεις, εμφανίσεις σε TV και ραδιόφωνο. Και όταν είσαι στην αρχή, στο δεν ήξερες-δεν ρώτησες, δεν είσαι καραφίρμα τύπου Τομ Ρόμπινς πχ μπορεί, λέω εγώ τώρα, να μην μπορείς να πεις ΟΧΙ. Μετά ξέρεις και επιλέγεις. Το ότι μετά υπάρχει εξήγηση το κανα δεν μου άρεσε είναι μια μαρτυρία. Οταν το ξανακάνει εκεί θα υπάρχει ασυνέπεια, αν και ίσως προκύψουν καλύτερες συνθήκες και να μπορεί και να το κάνει όπως θέλει. Οπότε ούτε από αυτό προκύπτει απάτη.
    3. Η στιγμή που διαλέγεις να αποκαλύψεις κάτι εντελώς προσωπικό είναι μόνο δική σου. Ή ακόμη ακόμη και η στιγμή που θα αποφασίσεις να συγγράψεις κάτι φανταστικό. Δηλαδή όλοι οι συγγραφείς του κόσμου που ΔΕΝ αυτοβιογραφούν είναι απατεώνες; Οπότε ούτε από αυτό προκύπτει απάτη.

    Πώς μπορούμε να μην είμαστε γενναιόδωροι, ρε συ, με ανθρώπους που πάλεψαν και το έκαναν αλήθεια;
    🙂
    Νανά Κούγια (:PPPPPPPPPPPPP) στη διάθεσή σας

  43. aa-duck said

    @x-psilikatzoy, συγχωρήστε με, αλλά ούτε εσάς θα σας βάλω πραίτορα στα @@@ μου, όσο και να σας συμπαθώ. Οπότε άκυρο αυτό που μου γράφετε περί τι κάνουν τα μπλόγκια και η τιβί.
    Εμένα μου αρέσει αυτό που διαβάζω – και ακόμη και να ισχύει αυτό το »μια μαλακία είμαι», τότε μαγκιά γιατί καταφέρνεις να μεταδίδεις το ακριβώς αντίθετο. Και αυτό είναι ταλέντο.

    :* και ευχές

  44. Ilias, καλωσήρθες και καλό πάσχα. 😀

    Indictos xaxaxa τί σύμπτωσις! Κι εγώ χαμένα τα ΄χω.😀

    makes no sense, επειδή δεν είμαι ρατσίστρια με τους ανεγκέφαλους το σχόλιό σου βρίσκεται ακόμα εδώ. Απλά μου επιβεβαιώνεις ότι οι λιγότερο έξυπνοι αναλώνονται σε θεωρίες συνομωσίας για να κερδίσουν το χαμένο έδαφος.
    Είτε διάβασε όλο το μπλογκ για να απαντηθείς, είτε βρες εξυπνότερα πράγματα να μου καταλογίσεις (επειδή κατάλαβα ότι το θες τόσο πολύ, δηλαδή). Περαστικούλια και καλό πάσχα too.

    J95, ναι αλλά έχει πλάκα. Τί θα ΄μασταν χωρίς συνομωσιολάγνους; 🙂

    Aa-duck, ευχαριστώ πολύ για την υπεράσπιση. Τα ίδια θα ΄γραφα κι εγώ αλλά στο πιο μπινελικουά. Φιλάκια πολλά πολλά και σ΄ευχαριστώ μωράκι. 🙂

  45. Καλή Ανάσταση

    κι όπως αναστήθηκε ο Χριστός, έτσι να αναστηθεί κάθε

    ελπίδα, όνειρο,ανάσα και θέληση που “σταυρώθηκε” άδικα…

  46. N.Ago said

    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!

  47. herinna said

    Σε διάβασα Κωνσταντίνα μου. Καλό Πάσχα, θα ακούσεις νεότερα σύντομα, ετοιμάζω δουλειά για σένα. Φιλιά. Καλη Ανάσταση

  48. ggk said

    Εγώ καταλαβαίνω απόλυτα την ανάγκη να διαφημιστεί ένα βιβλίο γιατί αυτή είναι η διαδικασία. Καλά έκανες και πρέπει να το συνεχίσεις. Όταν μπαίνεις στον χορό πρέπει και να χορέψεις.

    Δεν συμφωνώ όμως λιγάκι με την απάντησή σου προς τον makes no sense. Γιατί κάποιον που έχει κάποια λανθασμένα για εμάς συμπεράσματα πρέπει να τον βαφτίζουμε ανεγκέφαλο; Και ποιος είναι ο πολύ έξυπνος και ο λίγο έξυπνος σε αυτόν τον κόσμο; Απλά, κάποιος έχει μία άποψη την οποία την εκφράζει με πιο έντονο ή μπορεί και απαράδεκτο τρόπο. Το ίδιο δεν κάνουμε όλοι στα blog μας; Αν είναι λάθος ο άλλος του εξηγούμε πολιτισμένα ότι δεν είναι έτσι τα πράγματα. Και φυσικά δεν είναι υποχρεωμένος να διαβάσει ένα ολόκληρο blog. Είσαι εσύ η ίδια εδώ για να του εξηγήσεις. Η κριτική θα σε ακολουθάει από εδώ και εμπρός και πρέπει να χαίρεσαι που ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ βγήκε κάποιος και αντί να είναι μέσα στα μέλια και στις γλύκες για το βιβλίο σου και αυτό που κατάφερες, σου είπε αυτό που πιστεύει πραγματικά για εσένα και την όλη φάση. Και μην ξεχνάς ότι σε καλημέρισε και σου ευχήθηκε και καλή ανάσταση και το μόνο που πήρε ως απάντηση ήταν ότι κανονικά έπρεπε να τον βρίσεις!!!! Τώρα δεν ξέρω αν έχετε προηγούμενα και ποιος και τι είναι αυτός. Μπορεί να είναι όντως ένα κακόβουλο άτομο. Εγώ παίρνω ως δεδομένο ότι είναι ένας άγνωστος.

    Εύχομαι να περάσεις τέλεια σήμερα, να νικήσεις τους πάντες στο τσούγκρισμα αβγών και να ξεκουραστείς επιτέλους λιγάκι μετά από τόσες ημέρες τρεξίματος. 🙂

  49. j95 said

    πολύ σωστή η g.

  50. Ναι κυρία Κωνσταντίνα είστε μια μεγάλη απατή διότι καταφέρατε αυτό που οι περισσότεροι θα θέλαμε – ν’αλλάξουμε την ζωή μας σε κάτι καλύτερο να κάνουμε μια δουλειά που αγαπάμε και μας ταιριάζει και να έχουμε δίπλα μας αυτούς που αγαπάμε και μας αγαπούν,αν τώρα λάβει κανείς υπόψη του πως όλα αυτά ξεκίνησαν από ένα μπλογκ ποτισμένο με άπειρο και αστείρευτο ταλέντο και συνεχίζεται και θα συνεχιστεί με ακόμη μεγαλύτερα επιτεύγματα μόνο απατημένος μπορεί να αισθανθεί ο αναγνώστης σας.

    Καλό Πάσχα κορίτσι μου να είσαι γερή και πάντα ομάδα με τον Τάσο που σε λατρεύει.Στις 9/5 θέλω να σε δω λαμπερή και χωρίς τρέμουλο –τώρα ξεκινούν όλα.
    Ξέρεις πως ποτέ δεν πέφτω έξω η π@@τάνα.

    Υ.Γ.: δεν ξέρω γιατί πιστεύεται οι υπόλοιποι ότι έχει το δικαίωμα ο καθένας να έρχεται εδώ και να χαρακτηρίζει απάτη την ζωή ενός ανθρώπου που πάλεψε και παλεύει για όσα έχει καταφέρει και που ποτέ τπτ δεν του χαρίστηκε..
    Μπλόγκερ και συγγραφέας είναι η Ντίνα δεν είναι πολιτικός αι σιχτίρια!.. μέρα που είναι.

  51. Αναστασία μου, και σε σένα πολλές πολλές ευχές! 🙂

    N.Ago, καλό πάσχα και να προσέχεις την οικογένεια! 🙂

    Herinna μου, πολλά πολλά φιλιά. Καλές γιορτές! 🙂

    Ggk, η ευγένεια κάποιου για μένα, βρίσκεται στην ουσία όσων λέει και όχι στο αν τηρεί τους κώδικες ευγένειας. Τον χαρακτήρισα ανεγκέφαλο γιατί έχει ήδη βγάλει συμπεράσματα χωρίς καν να κάνει μια ερώτηση. Θα ήταν πανεύκολο πέρα από τις καλημέρες/καλησπέρες, απλά να ρωτήσει. Αντίθετα καταλήγει σε αυτό που από την αρχή ήθελε να καταλήξει. Αυτό για μένα είναι ο ορισμός του ανεγκέφαλου. Που δεν έχει να κάνει απαραίτητα με το iq αλλά πώς ο καθένας το χρησιμοποιεί. Ήταν απλή καθαρή εμπάθεια. Τώρα, ως προς την κριτική, αυτό το «επιτέλους» δεν το κατάλαβα. Έχω φάει χοντρό βρίσιμο και ξέχεσμα και γι΄αυτά που γράφω και για το βιβλίο. Δεν ήταν η πρώτη φορά. Τεσπα, κανείς όπως λες δεν είναι αναγκασμένος να διαβάσει ολόκληρο το μπλογκ γι΄αυτό ποτέ δεν αρνήθηκα οποιαδήποτε εξήγηση για το οτιδήποτε. Αντίθετα, έχω το όνομά μου φαρδύ πλατύ και την αληθινή ζωή μου τέντα ανοιχτή σε όλους. Το «απάτη» όμως δεν το δέχομαι. Χαρακτήρισέ με όπως θέλεις. Πω τί γράφω μετά από ένα κοπάδι αρνιά. Καλό Πάσχα!

    Κατ, πολλά φιλιά φιλενάδα και εύχομαι γρήγορα τα όνειρά σου να πραγματοποιηθούν. Θα τα πούμε σύντομα. Αγκαλίτσα 🙂

  52. ggk said

    Όχι, όχι δεν καταλάβατε βρε. Δεν σε χαρακτηρίζω κάπως και δεν πιστεύω ότι κάποιος έχει δικαίωμα να σε λέει απάτη όπως αναφέρει η Κατερίνα. Απλά, είναι φυσικό να μη σε πιάνουν πολλοί και νομίζω ότι εκεί το σωστό είναι να διατηρήσεις την ψυχραιμία σου και να τους εξηγήσεις. Αν πάλι δεν καταλαβαίνουν ή δεν θέλουν να καταλάβουν, τότε θα πεις άντε γειά! Εσύ προσπάθησες. Όσο για τις κακές κριτικές, στο λέω γιατί μόνο καλά λόγια έχω δει να σου λένε εδώ μέσα. Δηλαδή «πρόσωπο με πρόσωπο» κατά κάποιο τρόπο.

    Κατά τα άλλα και επειδή αν δεν στηρίξεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει, γιατί δεν κάνεις παρουσίαση του βιβλιου σου σε Δημοτικές Βιβλιοθήκες;;;; 🙂 -> επιμένω στο χαμογελάκι

  53. χαχαχα, μόλις ξύπνησα (και αφού ξέρασα όλο το αρνί – φαντάσου σαβούριασμα που έκανα) ναι, υπόσχομαι να εξηγώ ήρεμα και υπομονετικά.
    (για την παρουσίαση θα σας έρθει πρόσκληση σε όλους, δεν αποφάσισα εγώ το μέρος αλλά θα κάνω μια νύξη)

    φιλούμπες🙂

  54. Μiss Constantina,
    next time U ‘ll have to appear on dis little box called tv, don’t hesitate to contact us (we could provide some useful advice, λέμε) 😉
    Clever and sensitive people like you, girl, should ALWAYS appear on this fucking screen xctly as they are.

    mantalenomouts
    🙂

  55. Χριστός Ανέστη…
    Χρόνια Καλά, γεμάτα υγεία και ευτυχία…
    Εύχομαι, οι προσδοκίες σου να πραγματοποιηθούν…

    Και πάλι, Χρόνια Καλά…

  56. ημίαιμος said

    Αν δεν το μάθατε, Χριστός Ανέστη!
    Με την ευκαιρία, απαντώ εδώ στο σχόλιο περί ΒΕΛΟΣ ότι με τιμά ιδιαίτερα η εκτίμησή σου.
    Για τις συγκλονιστικές αποκαλύψεις αυτού του ποστ (Δαγκωτό για TV Persona 2007), έπρεπε να πέσει ειδοποίηση, όμως… Πολύ ζηλιάρης αυτός ο θρυλών Καλτσότασος ρε Κωσταντίνα. :)))

  57. ημίαιμος said

    Ο ‘Θρυλέων’ εννοώ

  58. vangelakas said

    πηγες και τηλεοραση μαρη;

    Μπραβο καλη μου…

    Α! Εκλασα στο γελιο με την περιγραφη περι κερατακιδιων του συμβιου σου. χαχαχαχα!

    Χρονια πολλα.

  59. Sadmanivo said

    Χμμ συνομωσιολάγνος… μ’ αρέσει η λέξη.
    Τώρα, μια μικρή (και ίσως περιττή) παρατήρηση. Από τη στιγμή που κάποιος-α ξεφύγει από τα όρια της προσωπικής ζωής, με οποιοδήποτε τρόπο συμπεριλαμβανομένου της δημοσιότητας, μπαίνει κάτω από τα φώτα της κριτικής. Εννοώ, γίνεται κατά κάποιο τρόπο σύμβολο και ως τέτοια προβολή αντιμετωπίζει τα σώψυχα του καθενός. Καλά, κακά, λογικά, παράλογα. Έτσι είναι η ανθρώπινη φύση. Επομένως, ετοιμάσου για κάθε καρυδιάς σχόλια…
    υ.γ. είδες; τα αρνάκια εκδικήθηκαν. Θεία δίκη😉

  60. patsiouri said

    Ναί!!Παρουσίαση!! Ρίξε σύρμα και περιμένουμε θέση στο prive!

    Κι εγώ το ξέρασα το αρνί για πλάκα…

  61. lisadel said

    Αυτά τα λένε νωρίτερα.

  62. herinna said

    Κοντεύω. Σύντομα θα σου γράψω τη γνώμη μου για το βιβλίο, το διαβάζω.

  63. aeipote said

    Καλημέρα, Χρόνια Πολλά.

    Υγίαινε

  64. Τηλεόραση .. Πως ; τι;

    Παναγία μου κάτι έχασα πάλι εγώ ..

    Χρόνια πολλά Κωνσταντίνα μου και ότι επιθυμείς .. δικό σου …

  65. Mantalena, and then ksypnhsa! 😀 As I said, there will be no such thing as “next time” or “tv star” for my afentomoutsounara. 😛

    Γιώργο, χρόνια πολλά και σ΄εσένα.

    Ημίαιμε, χρόνια πολλά και όντως… πολύ ζουλιάρης ο Καλτσός. 😀

    Vangelaka, εμ βέβαια ό,τι μλκ και να κάνει ο Καλτσό, εσύ ψοφάς. Τα ίδια βλαμμένα είστε κι οι δύο. 🙂

    Sad, έλα ρε συ, είναι ποτέ δυνατόν κάποιος που έχει περάσει από τα μπλογκ να φοβάται την κριτική; Για πασατέμπο τους έχουμε. 😛

    Patsiouri, εσύ μωρό μου θα πουλάς τις προσκλήσεις. Χαχαχα!!! 😀

    Lisadel, βασικά αυτά δεν τα λένε καθόλου αλλά θα με κράζατε, οπότε αμαρτία εξομολογουμένη και τα λοιπά. 🙂

    Herinna, μην με τρομάζεις ρε συ! 😛

    Aeipote, χρόνια πολλά φιλαράκι , υγεία και αγάπη και σε σένα. 🙂

    Όνειρα Γλυκά, τίποτε δεν έχασες. Χρόνια πολλά μωράκι. 🙂

  66. herinna said

    Τι καθίκι που είμαι ώρες ώρες, με είχε συνεπάρει το βιβλίο σου και ούτε χρόνια πολλά δεν σου είπα. Σαν τρίτο ράιχ ακούστηκε πράγματι. Συγνώμη Κωνσταντίνα μου, δεν εννοούσα κακά πράματα. Φιλιά και χρόνια πολλά.

  67. Τελικά, κρίνοντας από το τελευταίο ποστ, τον βαφτισιμιό τον γέμισες λαμπάδες ή απλώς καντήλια;

  68. ilias said

    ΚΑΛΗΜΕΡΟΥΔΙΑ

  69. […] επίσης την πάντα χειμαρώδη και ευρηματική στο λόγο Χ-Ψιλικατζού και την σουρεαλιστική maya που της αρέσουν οι συνεχείς […]

  70. papa giota said

    κωνσταντινα στειλε μου εναν χαιρετισμο. γιατι νιωθω πωσ δεν υπαρχω

  71. χαχαχαχχχ!!!

    καλημέρα Γιώτα🙂

Σχολιάστε

 
