X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

Posted by Constantina Delimitrou στο Μαρτίου 21, 2007


Εμείς οι Έλληνες πολίτες ζούμε, σε καθημερινή πλέον βάση, μια απαξίωση σε βάρος μας. Σε κανέναν άλλο τομέα της Διοίκησης της χώρας μας η απαξίωση αυτή δεν είναι πιο έντονη απ’ ότι στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης.

Διαμαρτυρόμαστε για την απαξίωση σε βάρος μας, που παίρνει τη μορφή τυφλής βίας εναντίον συμπολιτών μας.

Διαμαρτυρόμαστε για την απαξίωση σε βάρος μας, όταν αυτή εκδηλώνεται με την συγκάλυψη της έκνομης δράσης λίγων αστυνομικών.

Διαμαρτυρόμαστε για την απαξίωση σε βάρος μας, που αποτελεί η ανείπωτη ταλαιπωρία για την έκδοση διαβατηρίου και ταυτότητας.

Φτάνει πιά! Ζητούμε τη λήψη συγκεκριμένων μέτρων για να σταματήσει η απαξίωση σε βάρος των Ελλήνων πολιτών.

Ζητούμε:

  • Τον απόλυτο σεβασμό προς την προσωπικότητα και την αξιοπρέπεια των πολιτών.
  • Την αποκατάσταση, με έργα και πράξεις, της αξιοπιστίας της Ελληνικής Αστυνομίας στην οποία έχει ανατεθεί η τήρηση της έννομης τάξης.
  • Τον άμεσο εξορθολογισμό διαδικασιών για την έκδοση διαβατηρίων και ταυτοτήτων.

Ζητούμε αυτά που θα έπρεπε να είναι αυτονόητα σε μια δημοκρατική κοινωνία στον 21ο αιώνα.

Μια πρωτοβουλία των ιστολογίων: Αμπελοφιλοσοφίες, αναΜόρφωση-ιστολόγιο, ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ, Ελεύθερος Σκοπευτής, Ιστολόγιον, ΚΑΙ βλέπω ΚΑΙ ακούω ΚΑΙ μιλάω, Καλτσόβρακο, Λαπούτα, Λευκός Θόρυβος, λ:ηρ, Μαργαριταρένια, Με Νταούλια και Ζουρνάδες, Στέφανος Ν. Παπανώτας, το χέρι, Ψιλικατζού, ANARRIMA, Digital Era, divaynne, doncat, eidisis-sxolia, Fairy Smoke, fastbackwards, Gravity & the Wind, GreekUniversityReform, Non-Linear Complexity, Nylon, oraelladas, RealityTape, taparaponasas stoMIXER, vrypan|net|weblog, We are not alone

Πάρτε μέρος στην πρωτοβουλία μας.

tags: |


Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

23 Σχόλια to “ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!”

  1. fevis said

    Διάβασα το βιβλίο σου και μου άρεσε πολύ… Για την ακρίβεια το διάβασα μονορούφι μέσα σε ένα σαββατοκύριακο… Σ’ ευχαριστώ πολύ για την καταπληκτική παρέα και τα μαθήματα ζωής… Να ‘ σαι καλά….

  2. pascal said

    (κωνσταντίνα, η λίστα με τα blogs έχει μεγαλώσει)

  3. Σούπερ η πρωτοβουλία! εύγε…

  4. Patsiouri said

    Μέσα..όλοι φαντάζομαι…

  5. iluvatar said

    copy – paste

    .. DONE:)

    best regards
    iluvatar

  6. lao said

    ..πάντως εγώ την καινούρια μου ταυτότητα την έβγαλα σε 10 min
    (για τα υπόλοιπα δεν παίρνω κι όρκο)

    cheerz

  7. roidis said

    είμαι μέσα.

  8. Domino said

    Το εν υπνώσει δικτυακό μου ημερολόγιο στην διαθεσή σας.

  9. alas said

    είμαι μέσα

  10. alzap said

    Παρακαλώ προσθέστε κι εμένα και σας ευχαριστώ!

  11. Μηπως το εν λογο ποστ που εχουν αναδημοσιευσει μεγαλη μεριδα των μπλογκς,ειναι λιγο ευγενικο και γουτσου γουτσου,μπροστα στα εγκληματα που διαπρατουν καθημερινα;
    Μηπως,λεω τωρα εγω…

  12. indictos said

    DONE
    http://indictos.wordpress.com/2007/03/22/%ce%a6%ce%a4%ce%91%ce%9d%ce%95%ce%99-%ce%a0%ce%99%ce%91-%ce%a5%ce%91-%ce%92%ce%91%ce%a3%ce%a4%ce%91/

  13. N.Ago said

    Εγω μπορώ; Αν ναι,παρακαλώ προσθέστε κι εμένα και σας ευχαριστώ!

  14. DCD said

    Γιατι δε βλεπω το blog μου μεσα? Ε, γιατι??

  15. alagrecque said

    κι εγω μεσα

  16. Nicholas Manie said

    Guys, nomizw oti ta parapanw einai meros mono twn oswn kakwn h ntymenh sta ethnika xrwmata symoria kanei ston topo.

  17. maria said

    na paw na filmarw to proxeneio? sas parakalw peite mou nai na tous ta xwsoume….
    aparadekti talaipwria gia diavatiria…

  18. stella said

    Teleiosa to vivlio sou xthes vrady kai thelo na sou po syxaritiria! To vrika poly anthropino, alithino kai syginitiko, me ekane na gelaso, na dakryso, na thavmaso tin aisiodoxia kai tin aplotita sou, me provlimatise kai m’ekane na aisthantho omorfa… Mallon vrikes to epaggelma pou sou tairiazei! Kai pali syxaritiria kai efxes gia ola osa oneirevesai.

  19. skantzoxoiros said

    Οταν η δυσαρεσκεια του αμερικανικου λαου για την εξωτερικη πολιτικη της κυβερνησης Bush κορυφωθηκε, με αποτελεσμα την επικρατηση των Δημοκρατικων στο Κογκρεσο, η κυβερνηση Bush, πολυ απλα εδιωξε τον Ραμσφελντ…

  20. δρ said

    Αναμασάτε και εσείς?

    Κουράστηκα να πέφτω πάνω στον Βύρωνα.
    Έλεος με αυτές τις πρωτοβουλίες των Ελλήνων πολιτών που αναμασιούνται σαν τσίχλες.
    Γράψτε κάτι μόνοι σας όπως κάνετε και τον περισσότερο καιρό.
    Πιστεύω θα γράφατε καλύτερα.

  21. […] Ούφο αρνάκι θα γενώ και θα σπαρταρήσω το ληγμένο διαβατάρικο πασαπόρτι μου,  προς άγραν εξωγήινης νομής. […]

  22. Fevis, εγώ ευχαριστώ θερμά για όλα αυτά τα φοβερά πράγματα που μου έχετε προσφέρει όλοι σας. 🙂

    Pascal, ρε φιλαράκι, πού να σας προλάβω. Ό,τι update βρήκα, έκανα.

    Ανδρέας, patsiouri, Iluvatar, roidis,domino, alas, alzap, indictos, n.ago, Alagrecque, ευχαριστώ πολύ για την βοήθειά σας. 🙂

    Lao, για ρώτα τους ομογενείς και έλα πες μου μετά.

    Preza, εμένα προσωπικά μια χαρά μου φάνηκε. Αν δεν σ΄αρέσει μπορείς να αυτοσχεδιάσεις όσο θες. 🙂

    Dcd, βρε ψωνάρα, πότε να σας προλάβω όλους;;; 😀

    Nicholas Manie, μακάρι να ήταν μόνο αυτοί. Αλλά δεν.

    Maria, έχεις δίκιο.

    Stella, όλα αυτά μαζί; Εντάξει, έχω κοκκινήσει, ψιλοντρέπομαι και στεναχωριέμαι να σας στεναχωρώ αλλά ευχαριστώ θερμά για όλα όσα μου γράφετε. Δεν νομίζω πάντως ότι θα το κάνω επάγγελμα. Κομμάτι δύσκολο να ξανακαταγράψω τέτοια δύσκολα πράγματα. Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ όμως. 🙂

    Σκατζόχοιρε, στην προκειμένη ακόμα κι αν εξαφανιστεί ολόκληρη η κυβέρνηση μαζί με την αντιπολίτευση, έχουμε πολύ μέλλον μέχρι να φανεί φωτάκι στο τούνελ. Απλά αυτή η κίνηση, ήταν ένα απειροελάχιστο βηματάκι, τπτ άλλο.

    Δρ, τότε διάβασε όλο το υπόλοιπο μπλογκ μου και σταμάτα να γράφεις τις ίδιες μλκς δεξιά αριστερά λες και κάθε μέρα κάνουμε τέτοιες διαμαρτυρίες! Έλεος με τον καθένα εδώ μέσα!

  23. alex_antono said

    ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!!!! ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!!!!

Σχολιάστε

 
