X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

AND I THINK TO MYSELF…

Posted by Constantina Delimitrou στο Μαρτίου 20, 2007


Τώρα τελευταία τα σύμπαντα μου ‘χουν σπάσει τα νεύρα πάρα πολύ. I mean, ρε φίλε πώς το κάνεις αυτό; Πώς πας και χώνεις έναν άνθρωπο πάνω σε μια πέτρα γύρω από μαύρα σκοτάδια και τον αφήνεις έτσι μόνο του να αναρωτιέται; Και δεν φτάνει αυτό αλλά πας και του δίνεις και νιονιό; Άστον εκεί πέρα να τρώει χορτάρι, να τρέχει στα λιβάδια, να χαζεύει τα γαλάζια και τα κίτρινα και τα πορτοκαλί… ή μαλακία, μην του δώσεις χρώματα, τέλος πάντων άστον στην ησυχία του.
Άσε για το μέγεθος. Μα καλά, δε μπορούσες να μας κάνεις γιγάντιους να έχει φάση; Έπρεπε δηλαδή να πας και να μας κάνεις σα μυγοχέσματα, μικρότερους ακόμη και από ένα εφταμηνίτικο φαλαινάκι; Και δε φτάνει που ακόμα και τα φαλαινάκια είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ αλλά πας και τους δίνεις λιγότερο νιονιό, να μην μπορείς να κάνεις μαζί τους μια κουβέντα της προκοπής, να μας σπασαρχιδίζουν ακόμα κι αυτά, εκτός από τον χώρο που μας τρώνε;

Μιλάμε, να είσαι φαλαινίτσα, να μην έχεις καθόλου μυαλό και τα πράγματα να είναι απλούστατα: ψάρια να φας, ψάρια να ζευγαρώσεις, ψάρια να σου τρώνε τη γλίτσα και ψάρια που δε σου χρησιμεύουν σε τίποτα. Ενώ σε μένα, τα πράγματα είναι άπειρα πιο πολύπλοκα: ψάρια να φάω, ψάρια να μη φάω, ψάρια να με φάνε, ψάρια να θαυμάσω, ψάρια με ένα δισεκατομμύριο χρησιμότητες, που ντε και καλά πρέπει να αξιοποιήσω. Κι ούτε ένα ψαράκι για δείγμα να μου φάει τη γλίτσα τουλάχιστον! Να μη πάω στα άλλα ζώα που πρέπει να ασχοληθώ μαζί τους και που προφανώς μια φαλαινίτσα τα ΄χει γραμμένα δε ξέρω που γράφουν οι φάλαινες τα ψάρια που τους σπάνε τ΄αρχίδια.

Και δεν φτάνουν τα εγκόσμια, έχω και τα απόξω. Μου δίνεις πλανήτες, μου δίνεις φαινόμενα, μου δίνεις ένα σωρό δύσκολα εφέ κι εγώ σπασαρχιδίζομαι να τα καταλάβω. Γιατί αν δεν τα καταλάβω, ξανασπασαρχιδίζομαι κι αυτή η μαλακία δεν τελειώνει πουθενά. Άσε που κάποιοι τα ΄χουν καταλάβει όοοοολα και δε φτάνει που έχω τα γνωστά σπασαρχιδίσματα, έχω και τους άλλους σπασαρχίδες να φάω στη μάπα. Τουλάχιστον να ήμασταν ο καθένας στην κοσμάρα του σε ξεχωριστούς πλανήτες και όχι όλοι μαζί στις κοσμάρες μας αλλά πάνω στον ίδιο πλανήτη. Αδικία.

Έρχεται μια βροχούλα, βγαίνει μετά το ουράνιο τόξο, μυρίζει το χορτάρι και η πλάση κάτι κάνει δεν το θυμάμαι τώρα. Για ένα σαλιγκάρι, αυτό σημαίνει τσάρκα και μάσα. Για έναν άνθρωπο, έχουμε και λέμε: «να πάρω ομπρέλα», «να μαζέψω σαλιγκάρια», «να ποτιστεί το χωράφι», «ο θεούλης κλαίει», «ευκαιρία για καταθλιψάρα», «να βάλω αδιάβροχη μάσκαρα», «ο πλανήτης εκδικείται» και ένα σωρό ασύνδετα, αλλοπρόσαλλα πράγματα που προκύπτουν από την αηδία που λέγεται νοημοσύνη σε συνάρτηση με την άλλη αηδία που λέγεται συναίσθημα κι όλα αυτά, σε συνάρτηση με τους ρυθμούς ζευγαρώματος του καθενός.

Ε μετά για να μη μπερδευόμαστε λέει, ακολουθήσαμε το «διαίρει και βασίλευε», τα κάναμε όλα κομματάκια και τα χωρίσαμε σε κατηγορίες και… βασιλέψαμε. Βάσει αυτής της κατηγοριοποίησης, αυτοί ας πούμε που προνοούν για ομπρέλα λέγονται γιάπηδες με επίφοβο μαλλί, αυτοί που τρώνε σαλιγκάρια σιχαμένοι και δε θέλω να τους ξέρω, αυτοί που περιμένουν να ποτιστεί το χωράφι, αγρότες που κλείνουν δρόμους, αυτοί με τον θεούλη που κλαίει πλησιάζουν στην ευτυχία τις φαλαινίτσες και πάει λέγοντας.

Εκατομμύρια πράγματα να χωρίσεις σε πιο μικρά κομματάκια όπως σου γουστάρει, να διαιρέσεις και να βασιλέψεις. Και τελικά καταλήγεις στο μόνο χρήσιμο πράγμα του κόσμου: ακετιλοσαλι…φτού ασπιρίνη.

Και μετά αρχίζεις πάλι και σκέφτεσαι λο-γι-κά. Which is… Ο κόσμος μας χωρίζεται σε δύο πράγματα: σ’αυτά που κάνεις εντός ωραρίου και σ’ αυτά που κάνεις εκτός.-

p.s. H ασπιρίνη λέει, ήταν φυτική. Από μανιτάρια. :D


Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

27 Σχόλια to “AND I THINK TO MYSELF…”

  1. passer-by said

    Πόσα πράγματα κάνουμε εκτος ωραρίου σ’ενα εικοσιτετράωρο?

  2. αφού το ξέρεις μωρή…. δε χρειάζεσαι χάπια!

  3. Eilikrina efxaristw gia tin anektikothta sas stis mlks pou grafw otan argw na sxolasw.😀

  4. άμα αρ΄χισουμε να ευχαριστούμε εδώ για ανεκτικότητα, πάει….

    η κατασταση μοιάζει με την τηλεθέαση σαπουνόπερας, τις παρακολουθείς και νιώθεις αγαλλίαση όταν υποφέρουν κι άλλοι εκτός από σένα =ΡΡ

  5. Patsiouri said

    Tί κουμπώνετε εκεί μέσα καλή μου????
    Στον πλανήτη χάπυ..λα..λα..λα..κανείς δέν πίνει χάπι..λα..τα..ρα..ρουμ..
    και υπόκρουση το boss να ραπάρει από πίσω σου ανεξέλεγκτος…

  6. Ειλικρινά τώρα, αν τελειώσω με το καλό τις σπουδές, και πιάσω μια δουλειά, και έχω κάποιο ωράριο, και αργώ να σχολάσω, θα αρχίσω να γράφω και γω τέτοια?!

  7. Θέλω κι εγώ να αργώ να σχολάσω και να γράφω τέτοια… Αν οι μλκς είναι έτσι, τα σοβαρά πώς είναι; Εχεις κατεβάσει σήμερα όλη την ανθρώπινη υπαρξιακή αγωνία και όλα τα ερωτηματικά αιώνων. Τι στο καλό άλλο θέλεις να γράψεις; Ελεος! Μας παριστάνεις την άσχετη και μου είσαι η πιο σχετική…

  8. Ασε που μου «κλέβεις» και τη «θεωρία μου» ότι λογική σημαίνει διαίρεση και κατηγοριοποίηση σε χιλιάδες μικρά κομματάκια… Εξάλλου στα ελληνικά λόγος και διαίρεση ίσον ένα από τα ίδια. Θα χρειαστώ εγώ ασπιρίνη τώρα και με πειράζει και στο στομάχι…

  9. Αχ, να’σαι καλά! Κι εγώ που νόμιζα πως μόνο εγώ ζοχαδιάζομαι με την παράνοια του κόσμου τούτου όταν αργώ να σχολάσω (κάποιες φορές και αφού σχολάσω, αλλά ποτέ το σαββατοκύριακο…εκτός αν δουλεύω Κυριακή, οπότε.. τι λέω τώρα?).
    ΄Όπως είχε γράψει και ένας φίλος συγγραφέας «Στην αρχή δημιουργήθηκε το σύμπαν. Γενικά αυτό θεωρήθηκε ως κακή ιδέα» (Douglas Adams – The hitchhiker’s guide to the galaxy)

  10. alzap said

    Ααααα τώρα κατάλαβα, αυτά είναι που πίνεις και δεν μας δίνεις…
    :-))

  11. Mumm25 said

    Φιλενάδα είναι απο τις ελάχιστες φορές που παραδέχομαι ανθρώπους! Σε παραδέχτηκα για άλλη μια φορά μακάρι να μπορούσα και γώ να εκφράζομαι έτσι δεν θα χαλιόμουν τόσο , το θέμα είναι ότι κάποιες φάλαινες νομίζουν ότι είναι και γαμώ τα θηλαστικά και ότι γ..ανε το σύμπαν αλλά δεν γνωρίζουν ότι έξω απο τη θάλασσα είναι ανύπαρκτες πεθαίνουν δεν τους δίνει σημασία κανείς..Εχει ο καιρός γυρίσματα και ο κολιός τον Αυγουστο…
    Μηπως βγήκα εκτός θέματος??? Μάλλον θα μαι στην κοσμάρα μου..
    Γι αυτό μ αγαπάς…
    χχχ

  12. mpampakis said

    Νηστίσιμη δηλαδή η ασπιρίνη. Καλό αυτό. Αν νηστεύαμε.

    Το «ο κόσμος μας χωρίζεται σε δύο πράγματα: …» μου θύμησε το παλιό κι αγαπημένο:

    Υπάρχουν 10 είδη ανθρώπων: αυτοί που καταλαβαίνουν το δυαδικό σύστημα και αυτοί που δεν το καταλαβαίνουν.
    😉

  13. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το σύμπαν έπρεπε να είναι φτιαγμένο έτσι ώστε να μπορώ να το καταλάβω.

  14. penguin_witch said

    Ολα φυτικά είναι τελικα. Η ασπιρίνη είναι από τη φλούδα της ιτιάς, η πενικιλλίνη είναι απο τα μανιτάρια τα μικρά που βγάζουν τη μούχλα (απο τα μεγάλα τα μανιτάρια βγαίνουν παραισθησιογόνα), μια χημειοθεραπεία για τον καρκίνο του μαστού βγαίνει από τη φλούδα ενός άλλου φυτού…
    Όσο για τις φάλαινες και τα δελφίνια δεν είμαι σίγουρη για το αν έχουν λιγότερο μυαλό απο μάς. Κάποιοι βιολόγοι υποψιάζονται ότι μπορεί και να έχουν εγκέφαλο εφάμιλλο των πιθήκων. Μ’αρέσει να πιστεύω ότι τα δελφίνια το φιλοσόφησαν και αποφάσισαν ότι η ωραία ζωή είναι να γυρνάς εδω κι εκεί, να τρώς τα ψαράκια σου, να ρίχνεις κανέναν καλό πήδουλο (λέγεται ότι τα δελφίνια είναι απο τα λίγα είδη του ζωϊκού βασιλείου που κάνουν σεξ για το κέφι τους και όχι μόνο για να διαιωνίσουν το είδος), να παίζεις και να τραγουδάς όλη μέρα. Δεν λογάριαζαν όμως ότι ένας απο τους πιθήκους θα έβγαινε ψυχανώμαλος και δεν θα ικανοποιούνταν με τίποτε…
    Τελικά, είναι το θέμα μόνο να τα χωρίσουμε και να τα διαλύσουμε στο μυαλό μας, ή να τα χωρίσουμε,να τα μάθουμε και να τα ξαναενώσουμε στο μυαλό μας πιο καλά απο πρίν;
    Χρειάζομαι ακεταμινοφέν (αυτό δεν ξέρω απο που στο διάολο βγήκε) με καφεϊνη (αυτή ξέρω απο που βγαίνει και είναι γαμώ τα χημικά😉 ) …

  15. Πάρε σκύλο και ζήσε μαζί του. Θα δεις ότι ούτε κι αυτός τα αντιμετωπίζει «άσπρο-μαύρο»
    Γουφ!

  16. Idάκι said

    ΔΩΣΕ!!!

    Είσαι απίθανη όταν ζοχαδιάζεσαι😀

  17. μ’ αρεσει που ακομη την ψαχνεις!
    θες να γνωριζεις…
    αυτο ομως ειναι και το καλο!
    αυτο ομως ειναι και το μεγαλειο του να εχεις νιονιο…
    πες τα κωνσταντινα μου…
    πες τα χυμα και τσουβαλατα…
    πες τα γιατι μου αρεσει να σε ακουω!🙂

  18. DCD said

    Τι εγραψες παλι… τι εγραψες!

  19. Jangel said

    Κάτω ο σπασαρχιδισμός!
    Αχ συμφωνω και επαυξάνω,δεν υπάρχει πιο σπαστικό πράγμα να σε αναγκάζουν να μείνεις παραπάνω!

  20. μετα συγχωρησεως φιλεναδα αλλα η φαλαινα εχει τα μεγαλυτερα αρχιδια στον κοσμο .. απορω πως δεν το γνωριζεις ηδη..

  21. An-Lu said

    Εγώ πάλι ως βλάξ, νόμιζα ότι η ασπιρίνη σε ορίτζιναλ μορφή προεχόταν από φύλλα ευκαλύπτου!
    Ή μήπως πήρες τα ΛΗΓΜΕΝΑ μου μανιτάρια;;;;;😉

  22. tzoutza said

    Θα επανέλθω στο βιβλίο το οποίο τέλειωσα και τώρα έχω πάθει το εξής: νομίζω ότι σε ξέρω και είμαστε φίλες, γι αυτό παίρνω το θάρρος και γράφω ένα τεράστιο ΜΠΡΑΒΟ για την ευθύτητα, την τιμιότητα και την αξιοπρέπεια με την οποία μοιράστηκες μαζί με τους αναγνώστες σου ένα τόσο σημαντικό και ευαίσθητο κομμάτι της ζωής σου. Χαίρομαι που σε γνώρισα, να είσαι πάντα καλά!

  23. μακης said

    εγραψες ατομο σημερα

  24. krotkaya said

    εγώ σε καταλαβαίνω πάντως. κι εγώ κάπως έτσι νιώθω όταν αργώ να σχολάσω…🙂

  25. Χιλιάρικο said

    Σας παρακαλώ τα σαλιγκάρια είναι απο τις πιο νόστιμες λιχουδιές.
    Εσκαργκόλ με πέστο απο βασιλικό.
    Μια απο τις καλύτερες αγάπες μου είναι το γαλλικό σαλιγκάρι, πανέμορφο. ολοστρόγγυλο, να το βλέπεις και να γλύφεσαι.

    Κατερίνα,
    εσύ πως με ξέρεις τόσο καλά;

  26. Μαριλίνα, αν πάρουμε την ανεκτικότητα δεδομένη όμως… 😉

    Patsiouri, τπτ ρε, μια ασπιρινούλα πήρα εκεί πέρα και κοίτα τί μαλακίες έγραψα! Του φυσικού μου εντελώς ήτουνε. 🙂

    Γιώργο, αν είναι να γράφεις τέτοια, μείνε αιώνιος φοιτητής γιατί αυτά που γράφεις μ΄αρέσουν καλύτερα. 😀

    Cool, μ΄έπιασες. Στην ουσία είμαι αστροφυσικός, φιλόσοφος και ιστορικός αλλά αυτό δεν το λέμε γιατί είμαστε μετριόφρονες. Αχαχαχχχχ! To “διαίρει και βασίλευε”, το έμαθα πρόσφατα και είπα να το κάνω παράδειγμα για να το μάθω καλά. 😀

    Lote ναι, αλλά άμα σχολάσεις δεν είναι γαμάτος ο κόσμος μας;;; 🙂

    Alzap, καλέ του φυσικού μου είναι σου λέω! Φαντάσου να με ποτίσουν και τίποτα τί έχω να γράψω! 🙂

    Mumm, αν και το τελευταίο σου κείμενο με στεναχώρεσε λιγάκι, εύχομαι να έχεις πάντα τη δύναμη να κάνεις αυτό που θες. Είτε έχεις απέναντί σου φάλαινες, είτε ανθρώπους. 😉

    Μπαμπάκη ναι αλλά τα δικά μου 2 πράγματα είναι πιο γαμάτα ε; (άκου δυαδικό!) 😛

    Θεριό, γιατί αν ήσουν κουτσομπόλης σαν εμένα, θα σκαγες απ΄το κακό σου. 😀

    Penguin, “Τελικά, είναι το θέμα μόνο να τα χωρίσουμε και να τα διαλύσουμε στο μυαλό μας, ή να τα χωρίσουμε,να τα μάθουμε και να τα ξαναενώσουμε στο μυαλό μας πιο καλά απο πρίν;”
    Και γαμώ τις ερωτήσεις! Γι΄αυτό σου λέω, αν κάναμε μια συζήτηση της προκοπής με καμμιά φάλαινα ίσως και να βγάζαμε άκρη. 😀

    Ο Σκύλος της Βάλια Κάλντα, δεν μ΄αφήνει ο Καλτσό. Κλαψ. 😀

    Idaki, μα δεν ζοχαδιάστηκα. Μπιλίβ μι όταν ζοχαδιαστώ θα ανεβάσω podcast να σας κουφάνω τελείως. 🙂

    Βασιλική, θενκς αλλά το βαθύτερο νόημα του ποστ ήταν ότι απλά ήθελα να σχολάσω. 😀

    Dcd, έλα μου ντε! 🙂

    Jangel, thnx το ΄πιασες επακριβώς! 🙂

    Kat, oops δεν είχα ιδέα. Καλά που ΄χω κι εσένα ρε συ! 😉

    An-lu, σταματήστε το δούλεμα ρε! 🙂

    Tzoutza, με φέρνεις σε δύσκολη θέση. Ειδικά αυτή την εποχή νοιώθω ότι έχω κατεβάσει τα βρακιά μου σε αγνώστους παρόλο που θα ΄σκαγα αν δεν τα ΄λεγα. Μπερδεμένα πράγματα. Να ΄σαι καλά και μη γελιέσαι. Οι διαδικτυακοί «φίλοι» συνήθως γνωρίζουν περισσότερα για εμάς από τους «έξω». Να ΄σαι καλά. 🙂

    Μάκης, 🙂

    Krot, το ΄ξερα ότι θα με καταλάβεις. Τελείως μλκ κατάσταση. 🙂

    Χιλιάρικο, μπλιάχ για τα σαλιγκάρια και καραμπλιάχ για τ΄αρχίδια!!! 😀

  27. Χρήστος said

    Μα καλά είναι δυνατόν, πρίν το internet που πετάγατε τα σκουπίδια σας?

Σχολιάστε

 
