X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ

Posted by Constantina Delimitrou στο Φεβρουαρίου 20, 2007


Μα το περίμενα πώς και πώς. Είναι δυνατόν να έχουν ξεσηκωθεί όλοι για τα βιβλία Ιστορίας και να έχουν ξεχάσει τα βιβλία της Νεοελληνικής Γλώσσας; Αφού αυτά τα δύο συνδέονται. Στην πορεία θα πιάσουμε και καμμιά Φυσική, τίποτα Μαθηματικά, ίσως και την Γεωμετρία (γιατί εμένα ο κύκλος και το πολύγωνο μου φαίνονται πολύ ύποπτα τελευταίως αλλά αφήνω τους πατριώτες να το ερευνήσουν πρώτοι). Διότι δεν γίνεται μια τόσο οφθαλμοφανής προπαγάνδα να δοθεί μισή, σίγουρα την έχουν απλώσει οι νεοτάξ προπαγανδιστές και σε ό,τι άλλο βιβλίο αγγίξουν οι μαθητές.

Έτσι λοιπόν, το βιβλίο της Νεοελληνικής Γλώσσας της Γ’ Γυμνασίου είναι για την πυρά, πάει και τελείωσε. Ας προσθέσω λοιπόν κι εγώ μερικές σκέψεις πάνω στην ανάλυση της σελίδας 73, του καλού μας πατριώτη που δεν τα είπε όλα, αν και νομίζω ότι επαναλαμβάνομαι (που όμως το κάνω με ιδιαίτερη ευχαρίστηση σαν καλή πατριώτισσα και αφού η πατρίδα δεν μ΄αφήνει να φορέσω το χακί).

Μια από τις κύριες ενστάσεις του Καλλίμαχου, είναι ότι επιτρέψαμε στον «λαθρομετανάστη» Καπλάνι να φιλοξενηθεί στο βιβλίο αυτό. Γιατί δεν φτάνει λέει, που παραβίασε τα αφύλακτα σύνορά μας και που δεν τον απελάσαμε αμέσως, αλλά έχει και το θράσος να μας επιπλήττει που δεν ελληνοποιούμε τους παράνομους μετανάστες.

Σαν πρώτη σκέψη, ομολογώ ότι πρέπει να είναι πολύ σπασαρχίδικο σε ένα ελληνικό βιβλίο γλώσσας να υπάρχει κείμενο «ξένου» αλλά δεν είναι αυτό το θέμα (γιατί π.χ. και ο Λόρδος Μπάυρον ήταν ξένος αλλά τέλος πάντων, έγραφε καλά πράγματα για εμάς). Ο Γκάζι όμως έχει επιπλέον μειονεκτήματα. Είναι λαθρομετανάστης. Τουτέστιν, εισβολέας σε μια κατά τ΄άλλα φιλειρηνική χώρα που σε μια στιγμή αδυναμίας έπεσε θύμα εγκληματιών όπως ο Γκάζι που εγκαταστάθηκε εδώ, σπούδασε, δούλεψε και οϊμέ έγινε άνθρωπος του πνεύματος, αντίθετα με τον μέσο μπουζουκοέλληνα. Αυτό, είναι εξοργιστικό και το καταλαβαίνω.

Ο Γκάζι και ο κάθε Γκάζι λοιπόν, έπρεπε να αρνηθεί να περάσει τα αφύλακτα σύνορα της χώρας μας, να παραμείνει στην κατεστραμμένη χώρα του, να γίνει κλέφτης, φονιάς ή δεν ξέρω ‘γω τι για να επιβιώσει, να μην σπουδάσει, πιθανόν να χάσει την οικογένειά του απ΄τις στερήσεις και… θα μου πεις και με το δίκιο σου τί σε νοιάζει εσένα. Ας ψοφήσει, αρκεί ΕΜΕΙΣ να είμαστε καλά. Εντάξει, δεν ακούγεται και τόσο καλά αυτό αλλά έτσι είναι τα πράγματα. Κάπου ψηλά στον γεωγραφικό χώρο που λέγεται Ελλάδα πήγε κάποιος και τράβηξε μια γραμμή, αφού φρόντισε πρώτα να την ποτίσει με μπόλικο αίμα ανθρώπων (που δεν είχαν κανένα άλλο περιθώριο παρά να θυσιαστούν για τις μαλακίες που είχε στο κεφάλι του), κι από τότε ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ να νοιαζόμαστε για τα εντός της αιματοβαμμένης γραμμής. Οκ… λίγο σουρεάλ αλλά ας το δεχτώ κι αυτό.

Ένα θεματάκι που δεν το ΄χω με τίποτα όμως, είναι (επιτέλους ρε παιδιά!) να καταλάβω τον όρο «ρατσισμός». Πολύ με έχει μπλέξει αυτή η λέξη τελευταία. Η φίλη μου η Βίκι τα γράφει μπερδεμένα:

«Ρατσισμός: Ο ρατσισμός θεωρείται παραβίαση του θεμελιώδους δικαιώματος του ανθρώπου στην ισότητα στους τομείς της εργασίας, της πολιτικής, της οικονομίας και άλλων παραγόντων της καθημερινότητας».

Έμαθα ότι μπορεί κάποιος να μπει στην Βίκι και να αλλάξει κάποιον ορισμό που είναι λάθος ή ελλιπής (ή και αποτέλεσμα της νεοτάξ προπαγάνδας). Προτείνω λοιπόν, στον παραπάνω ορισμό να προστεθούν οι εξής υποσημειώσεις:

Σημ.1: Εκτός κι αν πρόκειται για ανθρώπους έξω από τα σύνορα της Ελλάδας, που εισέβαλλαν από αφύλακτα σύνορα για να επιβιώσουν, δούλεψαν, σπούδασαν, δεν απελάθηκαν γιατί μας συνέφερε, πληρώνουν φόρους (εκτός από άλλα υπέρογκα ποσά για να λαδώσουν τους άμεμπτους πατριώτες μας) και τολμούν να παράγουν πνευματικό έργο, τέτοιο που να διδάσκεται στα παιδιά μας.

Σημ.2: Τα παραπάνω δικαιώματα ισχύουν μόνο σε δύο περιπτώσεις: είτε όταν δίνονται από τη γενέτειρα χώρα, είτε μέσω αναζήτησης καλύτερης τύχης σε άλλη χώρα αλλά με την προϋπόθεση ότι ο «ξένος» θα εννοήσει ότι θα είναι εσαεί πολίτης δεύτερης κατηγορίας και του απαγορεύεται δια παντός το θράσος και η αλαζονεία της εντελώς ίσης ισότητας.

Σημ.3: Όταν οι παραβιάσεις αυτών των θεμελιωδών δικαιωμάτων γίνονται έξω από τα σύνορα μιας χώρας ή σε ανθρώπους που γεννήθηκαν έστω και μερικά εκατοστά έξω από τα σύνορά της, οι κάτοικοι αυτής οφείλουν να τις γράψουν στ΄αρχίδια τους.


Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

41 Σχόλια to “ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ”

  1. respect said

    Καλά αυτός ο Καλλίμαχος πρέπει να είναι εντελώς αγάμητος.

  2. roidis said

    μπράβο ψιλικατζού μου. ο εν λόγω «κύριος» είναι και από τους πολιτισμένους, μορφωμένους. που να ακούσεις άλλους.

  3. anadelfos said

    Εάν δεν ήταν όλο αυτό το λιβελογράφημα μια «συνέχεια» από τα πολαπλασιαζόμενα τελευταίως παρόμοια, θα προκαλούσε απλώς το γέλιο και δεν θα ήταν άξιο ούτε δυο λέξεων σχολιασμού. Αλλά όλοι βλέπουμε στα ΜΜΕ να πουλάνε πολύ τώρα τελευταία ηλίθιες ιστορίες τύπου Λιακόπουλου, εξωγήϊνοι έλληνες, υπεροχή της ελληνικής φυλής, αριθμοποίηση της ελληνικής γλώσσας κλπ..Και δυστυχώς αφού έχουν ακροαματικότητα θα συνεχίσουν. Και τα ποσοστά του ΛΑΟΣ που δείχνουν να είναι ανεβασμένα δεν είναι άσχετα με αυτά τα δημοσιεύματα..
    Πες-πες κάτι μένει..Σου λέει ο άλλος το είπε και η τάδε ή ο τάδε δημοσιογράφος..
    Όμως η πραγματική ανεργία και η δυσκολία των νοικοκυριών να τα φέρουν βόλτα, είναι πρόσφορο έδαφος για τέτοιες αρλούμπες..

  4. π2 said

    Επειδή ο εν λόγω κύριος είχε και μια άλλη φαεινή ιδέα σε προηγούμενο ποστ του, να επιτρέπεται η κατ’ οίκον εκπαίδευση για να μην μολύνονται τα παιδιά από τις αντεθνικές ιδέες («Μέχρι τουλάχιστον να ελευθερωθεί το Γένος, ας αγωνιστούμε για να μορφώνουμε τα παιδιά μας στα κρυφά σχολειά, στα σπίτια των Ελληνικών οικογενειών.»), προτείνω να υποστηρίξουμε όλοι ανεπιφύλακτα την πρότασή του. Μακριά απ’ τα δικά μας παιδιά να είναι τα δικά του και όπου θέλουν ας είναι.

  5. allmylife said

    εγώ «σου τα είπα » και στο φιλοξενείο.
    μην σε απαξιώνεις Ντινάκι!
    γράφεις πολύ καλά!

  6. @respect: Όχι και αγάμητος αγαπητέ/ή μου… Υπογεγραμμένες+ωμέγα…
    @Κωσταντίνα: Ντροπή σου! Να αφήνεις υπονοούμενα απέναντι σε έναν εξαίρετο πατριώτη και ποιοτικό Blogger! Πως μπορείς!😉😉😉🙂🙂

  7. Εγω ήμουν η παραπάνω… Μου ξέφυγαν τα ξόρκια λίγο τώρα τελευταία😉

  8. enteka said

    δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο μαζί σου.

    (μοιάζει και γαμώ τα βιβλία)

  9. rodolfos said

    Ουάου! Εσύ κι εγώ και μάλλον οι περισσότεροι που διάβασαν το post σου θα αναρωτιούνται πώς είναι δυνατόν να υπάρχουν ακόμη άτομα σαν τον κ. Καλλίμαχο! Τουλάχιστον εγώ αναρωτιέμαι! Κρίμα όμως που είμαι (είμαστε) μειονότητα…

  10. Idάκι said

    Α, δεν αναρωτιέμαι πώς υπάρχουν, αναρωτιέμαι πώς δεν έχουν πάθει ακόμη απανωτές καρδιακές προσβολές με το δρόμο προς τον «ανθελληνισμό» που έχει πάρει η εκπαίδευση στην Ελλάδα!! Τέτοια πράγματα, να μαθαίνουμε στα παιδιά του Δημοτικού να μην είναι ρατσιστές και να δέχονται τις απόψεις όσων παραθέτουν επιχειρήματα ανεξαρτήτως προσωπικών χαρακτηριστικών, προέλευσης και γαλούχησης… Θα πέσει κεραυνός να μας κάψει ρεεεε :P:P:P:P

    (καντήλες έβγαλα με το λέγειν του Καλλίμαχου…)

  11. Conny said

    Κάποια εποχή πήγαιναν οι Έλληνες στα ανθρακωρυχεία του Βελγίου με σύμβαση και από πίσω έρχονταν οι γυναίκες τους και μένανε κρυφά μαζί τους, σκούπιζαν και έπλεναν σε σπίτια και μετά από χρόνια νομιμοποιήθηκαν. Τα ίδια έγιναν στη Γερμανία, πήγαινε η γυναίκα με σύμβαση και από πίσω παράνομος ο σύζυγος (αριστερός και κυνηγημένος κατά κανόνα), έμενε κρυφά στο σπίτι με τη γυναίκα του, δούλευε παράνομα σε συνεργεία και αποθήκες και κάποτε νομιμοποιήθηκε. Δηλαδή, δεν σοφίστηκαν κάτι καινούργιο οι Αλβανοί και Βούλγαροι γείτονες, μόνο που δεν χρειάστηκε να πάρουν το τραίνο, ήρθαν με τα πόδια, αφού μια μάντρα τους χώριζε από μας.

    Τα παιδιά και τα εγγόνια όλων αυτών, όσοι δεν επέστρεψαν στην Ελλάδα, ενσωματώθηκαν εκεί στις κοινωνίες, αλλά δεν λέγονται Pap από Παπαδόπουλος, ή Tsak από Τσακιρίδης, έμειναν Papadopoulos και Tsakiridis και να μάθουν να το προφέρουν σωστά οι ντόπιοι. Ο παππούς μου πήγε στη δεκαετία του ’50 με τον τρόπο που περιέγραψα στο Βέλγιο κι εγώ, ως εγγονή που ξέρω τί πέρασε ο φουκαράς, θεωρώ όλους αυτούς τους εθνικο-ρατσιστές και θρησκόληπτους καραγκιόζηδες που τα βάζουν σήμερα με τα αλβανάκια και τα πολωνάκια, απογόνους ή ομοϊδεάτες των βολεμένων ακροδεξιών εκείνης της εποχής!

  12. cyrusgeo said

    Προσυπογράφω τα όσα είπε ο «ανάδελφος» πιο πάνω, και συμπληρώνω:

    Μην περιγελάτε τον Καλλίμαχο και όσους έχουν παρόμοιες ιδέες. Μπορεί να θεωρείτε αυτούς τους ανθρώπους γραφικούς, σήμερα, όπου να ‘ναι, όμως, θα μπουν στη Βουλή — και καλά θα κάνουν, αν πιάσουν το ποσοστό που ορίζει ο νόμος. Πρόκειται για μια υπαρκτή ιδεολογία, και οι ιδεολογίες πρέπει να κρίνονται, και όχι να γελοιοποιούνται — γιατί τότε αποκτούν κρύφια δυναμική και σου έρχονται από εκεί που δεν το περιμένεις. Πάμε στοίχημα ότι ο Άδωνης Γεωργιάδης θα εκλεγεί βουλευτής στις επόμενες εκλογές (αν, φυσικά, ο ΛΑ.Ο.Σ. περάσει το 3% — πράγμα πολύ πιθανό); Ο λόγος είναι ότι α) έχει μεγάλη προβολή στα μέσα, β) μιλά πολύ λογικά (όταν δεν παραληρεί), και γ) τα γνωστά-άγνωστα φασιστάκια που του καίνε κάθε τρεις και λίγο το βιβλιοπωλείο τον έχουν κάνει σχεδόν ήρωα.

    Πολεμήστε τις ιδέες με ιδέες…

  13. Respect, ναι είναι πολύ εύκολα αυτά τα συμπεράσματα αλλά σε προειδοποιώ ότι δεν είναι του γούστου μου.

    Ροίδη, πώς έβγαλες αυτό το συμπέρασμα; Τι σημαίνει «πολιτισμένος» και «μορφωμένος» τελικά; Μήπως να κοιτάξουμε την φίλη μου την Βίκη;

    Ανάδελφε, αυτό είναι το θέμα. Ότι όλα αυτά αποτελούν μια συνέχεια που ενώ δεν έχει λογική συνοχή (π.χ. αρχαίοι έλληνες – νεοέλληνες, Ελλάδα υπόδειγμα πολιτισμού και δημοκρατίας – ξενοφοβία και ρατσισμός) αποσκοπεί τελικά τόσο πολύ στο συναίσθημα που αν δεν την πιάσεις απ΄την αρχή (π.χ. ορισμός του ρατσισμού) είναι τελικά πανεύκολο να συνταχθεί ένας απλός άνθρωπος με μία εντελώς διαστρεβλωμένη άποψη για τα πράγματα. Διότι δεν μπορεί ο ρατσισμός να είναι ρατσισμός μόνο για τους απέξω, δεν μπορεί η ιστορία να είναι ιστορία μόνο αν δείχνει μόνο την δική μας πλευρά και τέλος δεν μπορεί να συντασσόμαστε με την δημοκρατία όταν αυτή δεν αφορά όλους αλλά μόνο τους γεννημένους στην Ελλάδα (εκτός όμως απ΄τα παιδιά των μεταναστών).

    Π2, ομολογώ ότι αποφεύγω να τον διαβάζω γιατί δεν έχω πάντα τον χρόνο να απαντώ (και φυσικά αν δεν απαντήσω θα σκάσω). Δεν το γνώριζα αυτό. Αν ισχύει τότε μιλάμε για το πιο κουφό πράγμα που έχει γράψει.

    Allmylife επέτρεψέ μου να ξέρω τι είμαι. Θενκς όμως. 🙂

    Penguin, αυτό το «ποιοτικός» έχω αρχίσει και το σκιάζομαι πολύ τελευταία. 😀

    Έντεκα, προσπάθησα να το διαβάσω στην δουλειά αλλά δεν κατάφερα να ανοίξω το αρχείο. Μιλάμε, θα είχα απαντήσει σε όλα όσα γράφει ο Καλλίμαχος αλλά επιφυλάσσομαι να το κάνω όταν μπορέσω.

    Rodolfos, πραγματικά αναρρωτιέμαι κι εγώ αλλά ειλικρινά δεν πιστεύω με τίποτε πως είμαστε μειονότητα.

    Idaki, πραγματικά από περιέργεια και μόνο θα ήθελα να δω πώς θα ήταν τα σχολικά βιβλία αν συντάσσονταν από ανθρώπους με τα πιστεύω του Καλλίμαχου. Έτσι, από περιέργεια. Θα τους πρότεινα να φτιάξουν δικά τους βιβλία και να μας τα παρουσιάσουν ώστε επιτέλους να δω με τι θα ήταν ευχαριστημένοι.

    Conny, δεν το κατάλαβες καλά μου φαίνεται. Άντε, να στο ξαναπώ. Όσοι είναι Έλληνες, αυτό και μόνο τους νομιμοποιεί να γίνουν παράνομοι μετανάστες, να πηδήξουν όποια χώρα γουστάρουν, να θεωρούν δεδομένο ότι θα ενσωματωθούν σε όποια χώρα εισβάλλουν (και θα είναι και τιμή της εκάστοτε χώρας που θα έχει Έλληνες στα πόδια της) κι απ΄την άλλη, να κάνουν ό,τι θέλουν στο δικό τους τσιφλίκι που είναι φυσικά η Ελλάδα.

    Cyrus μαζί σου, τίποτα δεν είναι ηλίθιο εξ΄ορισμού. Κάθε επιχείρημα πρέπει να καταρίπτεται με αντεπιχείρημα και ούτω καθ΄εξής. Αλλά. Όταν φτάνεις στο σημείο που το κάθε επιχείρημα (της κάθε ηλίθιας ιδέας) είναι ντυμένο σαν κρεμμύδι με ένα σωρό ψέμματα μέχρι να φτάσεις στον πυρήνα του (για να μην φτάνουν οι πολλοί φυσικά) και όταν ο κάθε υποστηρικτής (της κάθε ηλίθιας ιδέας) προμοτάρεται σαν ακριβώς το αντίθετο με θρησκευτικές, πατριωτικές και άλλες νόστιμες σαλτσούλες, καταλαβαίνεις ότι ένα στεγνό αντεπιχείρημα είναι σταγόνα στον ωκεανό. Δηλαδή τι, για να πείσεις για το παράλογο του πράγματος θα πρέπει να βγάζεις κάθε πρωί βόλτα την εικόνα της Παναγίας παρέα με τα κανάλια ή να λασπώνεις τα παπούτσια σου on camera για πεις μια κουβέντα και να ακουστείς;

  14. roidis said

    Ροίδη, πώς έβγαλες αυτό το συμπέρασμα;😀

  15. Ε, λέμε και καμμιά μαλακία να περάσει η ώρα.😀

  16. Αίσχος! Οι πρωτεργάτες της Απριλιανής Επαναστάσεως φυλακίστηκαν και οι βάρβαροι λαθρομετανάστες συγγράφουν σχολικά αναγνώσματα. Που οδηγούμεθα κύριοι; Ας αναλογιστούμε επιτέλους τις ολέθριες συνέπειες της νεοταξικής πραγματικότητας. Αλβανοί, κίναιδοι, κομμουνιστές και εβραιομασώνοι μαγαρίζουν την καθαρότητα του ένδοξου έθνους μας και απειλούν να αλλοτροιώσουν την ταυτότητα των νέων μας με χυδαία «προοδευτική» προπαγάνδα. Ούτε απελάσεις, ούτε πορείες διαμαρτυρίας θα μας σώσουν κύριοι. Μόνον ο εξαγνισμός της πυράς θα απελευθερώσει το έθνος μας από τη Λερναία Ύδρα του νεοταξισμού. Φωτιά και τσεκούρι λέγω!

    Επίσης, μόνον η συνεχής και ακούραστη ερωτική συνεύρεση θα λύσει το μείζον πρόβλημα της υπογεννητικότητας των Ελλήνων Χριστιανών. Γι’αυτό, προτρέπω όλους τους ομοϊδεάτες του φίλτατου Καλλίμαχου να πάνε να συνουσιαστούν πάραυτα.

  17. cyrusgeo said

    Σε καταλαβαίνω — κι εγώ το κάνω, πολλές φορές. Μακροπρόθεσμα, όμως, νομίζω πως είναι λάθος…

  18. Xaxaxa!!!!! Έγραψες «Στυλιανέ».😀

  19. Cyrus, μακροπρόθεσμα όμως θα είναι ίσως αργά. Τί να σου πω, κι εγώ μπερδεμένη είμαι.

  20. cyrusgeo said

    Το ανωτέρω είναι απάντηση στην οικοδέσποινα, κι όχι στον Παττακό. (Ε, ρε γλέντια…)

  21. Patsiouri said

    Μέχρι και τον Καπλάνι έχουν πιάσει στο στόμα τους τα ζωντανά???
    Πάμε πίσω ολοταχώς άν δέν το έχετε καταλάβει, τα κρούσματα είναι απανωτά..
    Δέν ξέρω άν φταίει η φτώχεια και η ανεργία που φοβίζουν τον κόσμο αλλά οι μισοί και πάνω Έλληνες είναι πλέον λοβοτομημένοι..
    Και να πάνε να γαμηθούνε, κι άλλοι έχουμε υπάρξει φτωχοί και άνεργοι, δέν κάναμε έτσι..

    Έχω βαρεθεί να ακούω φρικτά πράγματα από συνομιλήκους μου και από την άλλη να κάνω τις πιό φανταστικές κουβέντες με φίλους των γονιών μου που δέν έχουν βγάλει ούτε γυμνάσιο κάποιοι..

    Αυτό το κύμα νεοφασισμού που έχει εισβάλλει στη χώρα μας το έβρισκα αστείο κάποτε, τώρα το βλέπω σά μία μαζική επίθεση με χημικά..μόλις χτές άκουσα νέο άνθρωπο 35 χρονών να λέει πως τους φοιτητές που κάνουν καταλήψεις πρέπει να τους μαζέψουν στο Σύνταγμα να τους ξυρίσουν με την ψιλή…

    Εκτός από το Γκάζι τα έχουν βάλει και με άλλου;ς Πεφωτισμένους, όπως η Λιλή Ζωγράφου, το ακούσατε φαντάζομαι, λές και οι τσόντες που βλέπουν τα παιδιά τους ( όταν δέν τις αναπαριστούν μέσα στις τουαλέττες) είναι ιαπωνικός κινηματογράφος μπροστά στο «Η αγάπη άργησε μία μέρα»

    Σόρι για τα παιδιά από Θεσσαλονίκη αλλά πρόσφατα την επισκέφτηκε ένας φίλος και μου είπε απελπισμένος πως αυτό το «Δικαιώματα έχει όποιος είναι λευκός, άντρας, Έλληνας και αρτιμελής» κοντεύει να γίνει εμπεριστατωμένη πεποίθηση, κορίτσια φυλαχτείτε, σε λίγο θα ζητάνε πάλι προίκα..

    Χίλιες φορές ο Στυλιανός που μας τα λέει στα μούτρα τουλάχιστον!

    Καλλίμαχος και Άδωνις φίλε, μόνο το love for ever λείπει, τον πρώτο ξινομούνη δέν τον έχω δεί στη φάτσα, ο Άδωνις δέν υπάρχει πουθενά στο χάρτη, είχα συνοδεύσει ένα φίλο στη σχολή του για να γράψει ρεπορτάζ, τί Μπρέχτ κασι Θέατρα του Παραλόγου και μαλακίες…

  22. Παιδιά, πέρα από την πλάκα, όλη αυτή η ιστορία είναι όντως ανησυχητική. Σε περιόδους οικονομικής κρίσης ο φασισμός εξαπλώνεται σαν την ιλαρά σε νηπιαγωγείο. Δεν είναι τυχαίο που κάνει θραύση ο Λιακόπουλος, δεν είναι τυχαίο που ο Ψωμιάδης είναι (και πάλι) νομάρχης, δεν είναι τυχαίο που τα ιδιωτικά κανάλια αβαντάρουν τον Καρατζαφέρη και τα τσιράκια του, ούτε που έγιναν της μόδας ξαφνικά οι αρχαιολάτρες και οι χλαμύδες. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που ασχολούμαστε όλη μέρα με τη Eurovision και τα διάφορα τηλεσκουπίδια βαφτίζονται «cult» (θυμηθείτε το αμίμητο χουντικό κιτς και θα καταλάβετε τι εννοώ). Δημοκρατία έχουμε μόνο στα χαρτιά, και μάλιστα δημοκρατία opos ameriki (με συντηρητικά λαμόγια και ελαφρώς λιγότερο συντηρητικά λαμόγια). Κατά τ’ άλλα μιλάμε σα να μην τρέχει τίποτα για κατάργηση ασύλου, μοβόρες ζαρντινιέρες, κάμερες ασφαλείας «για το καλό μας», αλλοδαπούς κακοποιούς που καραδοκούν να σφάξουν γιαγιάδες, φραπελιές και Βησσαρίωνες…

    Σόρρυ, αλλά αν αυτό δεν είναι χούντα του κερατά, τι σκατά νομίζετε ότι είναι;

  23. cyrusgeo said

    Χούντα δεν είναι, αλλά μακάρι να ήταν και «δημοκρατία opos ameriki» — εκεί, τουλάχιστον, υπάρχουν και θεσμοί, και λειτουργούν κιόλας. Εδώ, όλα είναι ή ντεμέκ ή φτιαγμένα στο πόδι. Κι αυτό δεν είναι τωρινό φαινόμενο — κυριαρχεί από τα μέσα του 19ου αιώνα…

    Και μετά μιλάνε για «ανώτερο DNA»…

  24. cyrusgeo said

    Και, για να μην παρεξηγούμαι: όλοι τα έχουμε πάρει στο κρανίο με τους 300 (όχι του Λεωνίδα — τους άλλους…), αλλά η πλήρης απαξίωση του πολιτικού συστήματος (αυτής της παράδοξης ελληνικής δημοκρατίας) βολεύει αφάνταστα τον Καρατζαφέρη — και αποτελεί, εξάλλου, κλασική φασιστική τακτική. Το πρόβλημα δεν είναι η δημοκρατία της πλάκας που έχουμε. Το πρόβλημα είναι ότι οι περισσότεροι πολίτες δεν ξέρουν τι (και, κυρίως, ποιους) ψηφίζουν…

  25. cyrusgeo said

    Άντε, να συνεχίσω το κήρυγμα…

    Το μεγάλο μειονέκτημα της δημοκρατίας (που είναι ταυτόχρονα και το μεγάλο προσόν της…) είναι ότι παρέχει στους εχθρούς της τα όπλα για να την πολεμήσουν. Αλλά αυτό είναι ένα ρίσκο που πρέπει να πάρουμε, αλλιώς — χαίρετε…

    Καλά, ούτε εγώ δεν με αντέχω πια — καληνύχτα…

  26. Cyrus, όταν λέω «χούντα» αναφέρομαι στο γενικότερο πολιτισμικό πλαίσιο ενός μεταμοντέρνου ισοπεδωτικού ολοκληρωτισμού (sic), στην αρρωστημένη νοοτροπία που θρέφει «ελληναράδες πουτσαράδες» και «θεοσεβούμενα ξέκωλα» (με το συμπάθειο κυρία οικοδέσποινα). Βεβαίως και υπάρχει ελευθερία λόγου φερ’ ειπείν, αλλά στο επίπεδο να βγαίνει ο Ψινάκης και να λέει τη λέξη «μουνί» σε τηλεοπτικό ψυχαγωγικό σόου. Η πλειοψηφία του κόσμου δεν διαβάζει μπλογκ, ούτε καν εφημερίδες (αν εξαιρέσουμε τις αθλητικές). Δεν πιστεύει πια σε «γαλάζια» και «πράσινα» καφενεία, δεν έχει καν φράγκα να παίξει στο χρηματιστήριο. Αφουγκράζομαι γύρω μου την απόγνωση και παράλληλα την ελπίδα για νέες «μεγάλες ιδέες» που θα μας σώσουν από το τέλμα. Και ο νοών νοείτω…

    Μπορεί λοιπόν κυριολεκτικά και τυπικά να μην είναι ακριβώς χούντα, ουσιαστικά όμως της μοιάζει εξαιρετικά επικίνδυνα.

  27. Omadeon said

    Helix, συμφωνώντας με όσα διάβασα μέχρι τώρα, συμπληρώνω ότι η ύπαρξη χούντας, χαρακτηρίζεται επίσης και πρωτίστως από την ανυπαρξία… αντιπολίτευσης. ΤΙ ωραία που τάχουνε βρει μεταξύ τους οι χαζοκουτο-επώνυμοι? Ολοι ΦΙΛΟΙ, ΦΙΛΟΙ από καιρό. Αχ η εγκαρδιότητα μεταξύ τους, Αχ η ομοψυχία τους, ΣΠΑΕΙ κόκκαλα. Ευτυχώς που βλέπω τηλεόραση ΜΟΝΟ με παρέα, και σχετικά σπάνια. Αλλιώς… θάλεγα, μα ΠΩΣ και δεν με καλέσανε σπίτι τους, αυτοί οι θαυμάσιοι αλληλλέγυοι μεταξύ τους κοινωνικοί άνθρωποι, όλοι της ίδιας παρέας πια?

    ΟΣΟ περισσότερο ενώνονται όμως, ΤΟΣΟ περισσότερο κατεβαίνουν και αυτο-ισοπεδώνονται.

  28. […] έμαθα μέσω ψιλικατζούς.  Ο κρατύλος (ή κραιτύλος) για τον οποίο  έχω […]

  29. Αριστοκράτης ο Καλλίμαχος, δε λέω. Θα του συνιστούσα να κάνει μια βόλτα στα πέριξ της Ομονοίας μπας και αγαλλιάσει η σκοτεινή ψυχή του από τους μελαμψούς νεανίες που τόσο εξύμνησε ο αγαπημένος του ποιητής, ο Καβάφης (το λέει στο προφίλ του, οξύμωρο άραγε; )

  30. Ονειρα γλυκά .. said

    Σ’ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και για την βόλτα από το blog μου ..

  31. allmylife said

    εσύ ξέρεις τι είσαι.
    εγώ ξέρω πως το κάνεις.

    ( είμαι επιμελήτρια κειμένων – λέμε!)
    🙂

  32. Επειδή έχω γνωρίσει τον Γκάζι κι επειδή έχω δει πολλούς τέτοιους Καλίμαυκους, σας διαβεβαιώ ότι δεν πιάνουν μπάζα μπροστά του. Κι όχι μόνο μπροστά σ’ αυτόν αλλά και σε δεκάδες παιδιά που ήρθαν εδώ περπατώντας, με μια μαξιλαροθήκη δεμένη χιαστί για σακίδιο, και έζησαν, δημιούργησαν, έφτιαξαν πράματα. Μία είναι η συμβουλή μου για κάτι τέτοιους Καλίμαυκους: χέστε τους αλλά μην τους περιφρονείτε!

  33. Patsiouri said

    Ναί, ότι περιφρονείς τελικά έχει τη μεγαλύτερη δύναμη…φοβού τα outsider και χούντες φέροντα…

  34. apasxolisi said

    πατρις θρησκεία οικογενεια … θεέ μου δεν εχω συνδεση !!!!!!!!!!!!

  35. Προτείνω στο παιδαγωγικό ινστιτούτο να βάλει στα αναγνωστικά βιβλία τα κείμενα του Καλλίμαχου και των άλλων χρυσαυγιτών.
    Δεν είναι σωστό να απολαμβάνουμε εμείς μόνο τα κείμενά τους, την στιγμή που η νεολαία διψάει για μόρφωση.

  36. gyrologos said

    Σχεδόν 60 χρόνια πέρασαν από τον εμφύλιο που ήταν συνέπεια της μή ανοχής του «άλλου», και είχε συνέπεια οι νικητές οπαδοί της φιλελεύθερης κοινωνίας και οικονομίας να ενσωματωθουν στο κράτος γιατί μόνον σ’αυτούς επιτρεπόταν η πρόσβαση (βλέπε πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων εκδιδόμενα πολλάκις υπό του της ενοριας ιερέως)και οι ηττημένοι οπαδοί της εργασίας (γενικά χαρακτηρισμένοι αριστεροί)βρέθηκαν στον ιδιωτικό τομέα αφού δεν είχαν άλλες ευκαιρίες. Κάποιοι άρχισαν σαν εργάτες και αργότερα έγιναν επιχειρηματίες αριστεροί με Δεξιά τσέπη, εκμεταλλευόμενοι ενίοτε άλλους εργάτες, εφαρμόζοντας τον Marx από την πλευρά του εργοδότη καπιταλιστή και όχι πάντοτε με ανθρωπιά.Άλλοι πάλι έφυγαν μετανάστες αναζητώντας καλλίτερη τύχη και επέστρεψαν αν όχι πλούσιοι τουλάχιστον αξιοπρεπείς και ζηλευτοί στον τόπο τους.Έτσι προέκυψε η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΤΙΦΑΣΗ στην πατρίδα μας.Οι θεωρητικά οπαδοί της φιλελεύθερης οικονομίας να απαιτουν στην πράξη προστατευτισμό από το κράτος (π.χ.κλειστά επαγγέλματα, διαδοχή θέσεων, διορισμοί,δικά μας παιδιά, μονιμότητα, κεκτημένα κλπ κλπ) και οι θεωρητικά αριστεροί οπαδοί του κρατισμού και της δικτατορίας του προλεταριάτου να απαιτουν ελεύθερη πρόσβαση παντού γιά όλους, παροχή ίσων ευκαιριών σε όλους και γενικά εκδημοκρατισμό «όπως Αμερική»και σεβασμό των ίσων ανθρωπίνων δικαιωμάτων ανεξάρτητα από χρώμα , φυλή, κόμμα ,θρήσκευμα,κλπ διακρίσεις. Έτσι εξηγώ (ίσως απλοϊκά)την διαφορετική προσέγγιση του ζητήματος των μεταναστών από την κοινωνία.Μπορούμε όμως γενικά και όχι απαραίτητα αφοριστικά να χαρακτηρίσουμε σήμερα κάποιες συμπεριφορές ως αριστερές-προοδευτικές ή δεξιές-συντηρητικές? Δυτυχώς αυτό το απέραντο κοινωνικό ντεμέκ ή δήθεν ειναι άξιο μελέτης απο τον ιστορικό του μέλλοντος. Η κοινωνία συμφιλιώνεται με τους μετανάστες αργά το βράδυ. Ο εργαζόμενος Αλβανός ξεκουράζεται, επειδη την ημέρα εργάζεται σκληρά και η εργαζόμενη Ρωσσίς, Ουκρανίς, κλπ Ανατολικής προελεύσεως Σλαυίς (Slave?) μπαρόβια προσφέρει μέγιστες υπηρεσίες στα κωλλάδικα (καταστήματα κυριολεκτικά του κώλλου) κυρίως της Επαρχίας (στην οποία ζω).Ενίοτε συμπληρώνουν και την έλλειψη ημεδαπών νυφών με την οικογενειακή αποκατάστασή τους.Οι νέες στην επαρχία δεν θέλουν για συζύγους βοσκούς, εργάτες , αγρότες κλπ επαρχιακά επαγγέλματα αφού αυτά σπανιως αναφέρονται στα life style περιοδικά τα οποία διαμορφώνουν τον πολιτισμό του μέλοντός τους.Θέλουν να ζήσουν σε μεγαλούπολη και να πάρουν Δημόσιο Υπάλληλο σιγουρο, ας είναι και σφογγοκωλλάριος-γλύφτης στην ειδικότητα, αν δεν πέσουν στην καλλίτερη περίπτωση που έχει θέση υπογραφής για να λαδώνεται και να ρέει άφθονο μαύρο χρήμα στο σπίτι. Να δείτε σε λίγα χρόνια πόσο θα ομορφαίνει η ράτσα μας (κύριοι ρατσιστές)από την μετάγγιση του νέου αίματος και των γονιδίων της στέππας. Όσο για την Ιστορία ας φροντίσουμε γι’αυτήν που γράφουμε σήμερα και θα κριθεί στο μέλλον (άμες δε γ’εσόμεθα πολλω κάρονες) και γι’αυτην που διαβάζουμε , ας διαλλέξει ο καθείς ό,ποια του ταιριάζει ή ό,ποια τον βολεύει ανάλογα με το πόσο ΔΗΘΕΝ ΕΙΝΑΙ.

  37. Πάνος said

    Τώρα το είδα – ρεσπέκτ!

  38. Gyrologos, δεν έχω κουράγιο να απαντήσω σε όλους αλλά ρε φίλε έχεις γράψει ένα σχόλιο διαμάντι. Να΄σαι καλά!😀

  39. Rodia said

    ΜΠΡΑΒΟ κοριτσούδι μ’🙂🙂🙂

  40. πολύ καλά όλα αυτά που γράφετε. δυστυχώς όμως η Ελλάδα έχει γεμίσει από τέτοιες ακραίες (sic) φωνές, οι οποίες παρασιτούν παντού. έχει εναποθέσει και ο έλληνας/ίδα την «ενημέρωση» του στην τηλεόραση… σαπίλα…

    όπως λέει και Ο Σκύλος της Βάλια Κάλντα, ας μην τους περιφρονούμε. ας αντιπαραθέσουμε στο λοβοτομημένο μυαλό τους τις ιδέες και τις πράξεις μας. ας βοηθήσουμε στο να υπάρξουν και άλλοι «γκάζι καπλάνι» μήπως και ξεκολλήσει αυτός ο τόπος.

  41. heliotypon said

    Ξεκινώντας από αυτά που γράφει ο γυρολόγος και με τα οποία συμφω΄νώ σε γενικές γραμμές, θα ήθελα να προσθέσω ότι το σημερινό χάλι μας (γιατί ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΧΑΛΙ) δεν ενομίζω ότι έιναι συνέχεια του εμφύλιου. Οι πληγές του εμφύλιου μοιάζουν να έχουν επουλωθεί, στο συνειδητό κομμάτι, τουλάχιστον. Εγώ αποδίδω την κατάσταση στην μετεμφυλιακή φτώχια και στην αδηφαγία κάποιων που εκμεταλλεύτηκαν καταστάσεις και «κυβέρνησαν» στο παρασκήνιο καθώς και στην τράστια ανασφάλεια που νοιώθει ο πληγωμένος, κληρονομικά, από την περίοδο της σκλαβιάς του Έλληνας και ΚΥΡΙΩΣ στην εκπληκτική ομοιότητα που έχει το Ελληνικό κράτος με το Οθωμανικό. Το Οθωμανικό κράτος ήταν εχθρός που τον πολέμαγε ο σκλάβος. Το ίδιο και το Ελληνικό κράτος για τον πολίτη (και όχι μόνο τώρα). Ο φόρος που σε άλλες χώρες είναι φυσική υποχρέωση, για εμάς είναι «χαράτσι», αφού τίποτε από αυτά που πληρώνουμε δεν είναι, στη ουσία, ανταποδοτικό και δεν χρησιμοποιείται σε όφελος του πολίτη αλλά για να πληρώνονται οι υπάλληλοι του δυνάστη (δ. υπάλληλοι) και οι διαφόρων ειδών μιζαδόροι! Οι δ. υπάλληλοι, ως υπάλληλοι του δυνάστη-κράτους, μπαίνουν σε πλεονεκτική θέση, αφού η θέση τους είναι θέση εξουσίας, και έρχονται σε φυσική αντίθεση με τον δυναστευόμενο. Και είναι και σίγουρη η θέση και με πολλά «πλευρικά» οφέλη! Και, φυσικά, η αντιπαλότητα κράτους-πολίτη δεν μπορεί να είναι δημιουργική. Και από το κακό στο χειρότερο φτάσαμε στο σημερινό χάλι. Κι έχουμε να κατέβουμε πολλά σκαλιά αθλιότητας ακόμη…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: