X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

YEAH YEAH FIVE THINGS

Posted by Constantina Delimitrou στο Φεβρουαρίου 18, 2007

So, Jangel, n’ Alekos my friends, here it goes:

1.Πρώτος μου δίσκος από τις baccara sisters – αγαπημένες των γονιών μου – όπου έφαγα χοντρό κόλλημα με το “sorry I’m a lady” όπου ακόμα και τώρα ο πατέρας μου θυμάται πώς το τραγούδαγα έτσι: τσόμιρομελέντιιιιι. Σύντομα με έστειλε να μάθω αγγλικά.

2.Την πρώτη φορά που μου «τα ζήτησε» ο άντρας μου, ήταν στο Γυμνάσιο. Έφαγε χυλόπιτα – πράγμα που δεν παραδέχεται μέχρι σήμερα – και μετά από χρόνια μου εξομολογήθηκε ότι έψαχνε απεγνωσμένα γκόμενα για την εκδρομή γιατί μόλις είχε χωρίσει από την Ρ. που είναι πολύ φίλη μας μέχρι τώρα. Γουρούνιιιιιιιιι.

3.Όταν το καλοκαίρι της δευτέρας Λυκείου τσιμπήθηκα μαζί του είχαμε και οι δυό σχέσεις. Εγώ με τον Σ. και εκείνος με την Ε. Αποφασίσαμε μόλις ξεκινήσει το σχολείο να τελειώσουμε τις σχέσεις μας για να είμαστε μαζί. Πρώτη μέρα στο σχολείο, εγώ χωρίζω με τον Σ. και το ηλίθιο συνέχισε με την Ε. κι έμεινα μπουκάλα… για ένα δίμηνο μέχρι που έφαγε κέρατο. Χεχεχε! Γουρούνιιιιιι.

4.Η παρέα μου για καμμιά δεκαετία αποτελούταν από 5 αγόρια μονίμως μπάκουρους. Όταν βγαίναμε, τα μάτια τους καρφώνανε γκόμενες σε απόσταση χιλιομέτρου και μετά…. τίποτα. Εντελώς κότες. Έτσι, για να τους ξεκουνήσω μια μέρα «έπαιξα» με τα μάτια μια γκόμενα που γούσταραν σαν παλαβοί. Αμέσως εκείνη μου γέλασε, μου έστειλε ένα φιλί, είχαν μείνει μαλάκες και από τότε δεν ξανάκαναν καμάκι μπροστά μου. Όχι, δεν έκανα τπτ μαζί της. Γουρούναααααα.

5.Στο πρώτο μου πάρτι που έκανα με δύο συνονόματους για την γιορτή μας, ήρθαν γύρω στα εκατό άτομα που δεν ξέραμε, πήξαμε στα ναρκωτικά, ήρθε η αστυνομία, ένας έφυγε με ασθενοφόρο, μέχρι σήμερα δεν ξέρουμε τί απέγιναν τα μηχανήματα ήχου που είχαμε αγοράσει και εγώ έπρεπε να επιστρέψω σπίτι στις 10. Φυσικά έφαγα ένα μήνα «τιμωρία». Ευτυχώς δεν έμαθαν για τα υπόλοιπα. Εφιάλτης.

Πάνω σου ο παπάς:

1.Uroborus
2.Thas
3.Macmanus
4.Kuk
5.Sraosha + Rakasha


Update: o kuk κλήθηκε από άλλους και ήδη απάντησε, οπότε... ggk πάνω σου ο παπάς!


Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

24 Σχόλια to “YEAH YEAH FIVE THINGS”

  1. Απίστευτο γέλιο!
    Τώρα μου θύμισες κάτι με το 1-το μπαμπά μιας φίλης που άκουγε αντί για το «can’t touch this»(ενός μαύρου που δεν τον θυμάμαι),»κεκέσκες»:)))

  2. Summertime said

    Χαίρε, girl!
    Χτες το πρωί σε είχα tag …
    http://summertimestories.wordpress.com/2007/02/18/%ce%a0%ce%ad%ce%bd%cf%84%ce%b5-%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%af%cf%83%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%86%ce%b5%cf%82-%ce%bc%ce%b5%cf%84%cf%81%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82/#comment-826

    και χαίρομαι που ανεξάρτητα από το δικό μου post έγρaψες κι εσύ 5 πράγματα 😉

    Όπως λέει κι ο PrezaTV είναι ωραίο group therapy, δεν είναι?

  3. Jangel said

    Hey!!!Ευχαριστούμε για τις αποκαλύψεις!!!!
    LEt the game continue!!!Αλλά αν το γκειμ συνεχιστεί και επαναληφθεί και μετά από έναν χρόνο κυνδινεύουμε να γίνουμε δαχτυλοδεικτούμενοι του τύπου «ρε συ αυτη δεν είναι που γραφει στο μπλογκ x-psilikatzou?»!!!
    CU!!!!

  4. ΤΑΣΟΣ said

    Υπάρχει πράγματι κατάστημα ?
    Εχει Δ/νση?

  5. Aurelia, κεκεσκές;;;; χαχαχα 😀

    Summer, σόρι ρε συ, δεν το είχα δει. Αν και για τον Καλτσό δεν το βλέπω γιατί έχει κολλήσει με ένα κωλοπαίχνιδο και τρίζουν τα τζάμια απ΄τα μπαμ μπουμ. Θα του το πω πάντως.🙂

    Jangel, φιλάκια μικρούλη.🙂

    Τάσο, αν εννοείς το ψιλικατζίδικο, πουλήθηκε τον Μάιο. Ήταν στη Νίκαια. Ρώτα και τον Μάνι που είχε έρθει. Γενικώς πάντως, να ξέρεις ότι αυτά που γράφω εδώ είναι όλα αληθινά.🙂

  6. The post is updated guys.🙂

  7. uroborus said

    Χαίρεστε!

    Μη με πάρετε για αγενή που δεν απάντησα ακόμα στην πρόσκληση – πρόκληση. Σύντομα θα προβώ σε 5 συγκλονιστικές αποκαλύψεις. Ίσα να ξαποστάσω λίγο…

    CUL8r

  8. patsiouri said

    Άχ, τί ωραία εκεί στο σχολείο, τα χαλάγαμε, τα φτιάχναμε, τα ξαναχαλάγαμε, ευτυχία…
    Και το πιό όμορφο απ’όλα είναι πως από εκείνη τη συνεχόμενη πενθήμερη οι δυνατές σχέσεις ΕΠΕΖΗΣΑΝ τελικά..

  9. zouri said

    γραψε αλλα 1005 για τα μαθητικα σου χρονια,please.

  10. […] Asterix και εγώ απαντάω στην πρόσκληση – πρόκληση της x-psilikatzou(s). Το ανάβω και ξεκινάω τις πέντε μεγάλες αποκαλύψεις […]

  11. alepou said

    X-PSILIKATZOU +»ΣΕ ΠΑΩ»+ γιατί δε μασάς. Έτσι, έτσι!

  12. Chryssa said

    εισαι ωρες ωρες…. απιθανη (και οχι αυτη απο την ταινια αν και καπως ετσι σε φανταζομαι οταν γραφεις ιστοριες απο εσενα και τον καλό σου)

    χ.

  13. Uroborus, thanx man, αν και σε περίμενα λιγότερο πειραχτήρι απ΄ότι τελικά μας βγήκες. 😛

    Patsiouri, ναι είχαν πολλή φάση τα γκομενιακά μας τότε. 🙂

    Zouri μου, η επιθυμία σου διαταγή… για μια απ΄αυτές τις μέρες. Χαλάω εγώ χατήρι στο φιλαράκι μου; 🙂

    Αλεπού, φιλιά. 🙂

    Χρύσα, θενκς. 😀

  14. Όσο διαβάζω τόσο μ’ αρέσει αυτή η ιστορία με τα μπαλάκια (ή τους παπάδες).

  15. kukuzelis said

    Ο από πάνω είμαι εγώ.

  16. Kuk, κι εμένα μου άρεσε πολύ αυτό το παιχνιδάκι. 😀

  17. An-Lu said

    Τρελλό μικρό ήσουν!!!!!!

    Συνέχισε!!!!!

  18. 😀

  19. […] η νέα Porsche, προσοχή μόνο στο στρώσιμο στην Αττική Οδό), Ψιλικατζού και οι αγαπητοί Dark Angel και […]

  20. Mumm25 said

    Ρε τον άτιμο τον Καλτσοβρακο αντρες παιδί μου δεν πειράζει όμως το αποτέλεσμα μετράει μιλάμε Μπιγκ Λοβ σου έχει σσ. «αυτό του έλειπε»
    Φιλιά

  21. uroborus said

    Και χειρότερος είμαι… :-))) Αλλιώς βαριέμαι θανάσιμα (και Βαγγέλιμα καμιά φορά)!!!! Μόνο που σύμφωνα με τις παρατρύνσεις που έχω δεχτεί πρέπεινα ψήσω και το Δράκο να γράψει άλλα πέντε :-)))

  22. DCD said

    Best five λεμε!

  23. Mumm, θα του σπάσω το κεφάλι λέμε. Καλά που έχω και σένα και τον προσέχεις.😀

    Uroborus, κάποια στιγμή πρέπει να γνωρίσεις τον Καλτσόβρακο και τα επαναστατικά post it που κολλάει στους τοίχους της εταιρείας. Χεχε. 🙂

    Dcd, δεν μιλάω με εν δυνάμει παρτουζομπόιζ και μυτοσκαλιστές. 😛

  24. […] προς την τελευταια δικήν μου…. Εκανα το βημα και η X-Psilikatzou, μετα τις δυο προσκλησεις, είχε εκτεθει απολυτως και […]

Σχολιάστε

 
