X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΖΟΥΖΟΥΝΟΜΑΓΚΕΣ

Posted by Constantina Delimitrou στο Φεβρουαρίου 9, 2007


Το μυαλό μου έχει κολλήσει τελείως το τελευταίο δίωρο, τρίωρο, κάπου εκεί. Προφανώς την επόμενη φορά που θα δω αυτές τις γραμμές θα είναι πουσουκου θα ΄χω σχολάσει και θα κάνω όλα αυτά τα χαρούμενα πράγματα που κάνω όταν δεν είμαι κολλημένη σε μια καρέκλα ατενίζοντας από το υπεργαμάτο παράθυρό μου αυτά τα συγκλονιστικά βουνά με τις τούφες χιονάκι… πάλι κόλλησα στο παράθυρο. Κάνανε τη μαλακία και με χώσανε δίπλα σε ένα παράθυρο. Γαμώτο δεν μπορώ να σταματήσω να κοιτάω έξω. Το τυφλό σύστημα φταίει. Γράφω, γράφω όλη μέρα αλλά η κεφάλα μου είναι κολλημένη εκεί.
Κάπου κάπου γυρνάω στην οθόνη, βλέπω ότι πάλι έγραψα για τον ήλιο, τα δεντράκια, τους ζουζουνίτσους και τις ζουζουνίτσες που πηδιούνται από τώρα νομίζοντας τα ηλίθια ότι είναι άνοιξη και θα το φάνε το κεφάλι τους, τα σβήνω και προσπαθώ να πειστώ ότι είναι χειμώνας και να γράψω τίποτε που να ΄χει λογική. Χει-μώ-νας. Ψόοοοφος, χειμερίες νάρκες, ζεστές κουβερτούλες και τα βουνά απέναντι με το χιονάκι τους, τα δεντράκια… μαλακία πάλι στο παράθυρο κοιτάω.

Προσπαθούν όλοι να με πείσουν απ΄το πρωί ότι δεν είναι χιόνι αυτό πάνω στα βουνά αλλά κάτι καραφλοί βράχοι και εγώ τσαντίζομαι αλλά χα! τους την έσκασα για τα καλά. Έχουν κολλήσει όλοι στο παράθυρο τις μύτες τους και οι Πελάτες έχουν γαμηθεί στα ντριν ντριν αλλά αυτοί εκεί… κολλημένοι στα χιόνια που μπορεί να είναι και καραφλά βράχια αλλά οι ζουζουνίτσοι στα σίγουρα πηδάνε τις ζουζουνίτσες γιατί έχουν πιτσιλίσει τα παράθυρα και οι καθαρίστριες απ΄το πρωί τα καθαρίζουνε, με ακούνε να επιμένω για τα χιόνια και κολλάνε κι αυτές να βλέπουνε τη θέα που είναι μαγευτική ότι γαμωεποχή και να ΄χουμε.

Έφυγαν όλοι πριν λίγο κι έμεινα να κοιτάω με την ησυχία μου τα βουνά ενώ έσκασα μια ιδέα το βόλιουμ στο ραδιόφωνο που παίζει ένα γαμάτο ταξιδιάρικο τραγούδι που δεν το ξέρω πώς το λένε αλλά είναι μια τύπισσα που ξελαρυγγιάζεται πολύ ωραία –πώς τα καταφέρνουν μερικές γκόμενες δε ξέρω - δεαρ ιζ νάθινγκ αι γούλντντ ντουυυυυυ και τώρα το παράθυρό μου έχει μια τραγουδάρα ΝΑ γύρω γύρω και στη μέση τα ζουζούνια πάλι πηδιούνται τα λυσσασμένα.
Μου είχε λείψει πολύ ένα τέτοιο παράθυρο, ούτε στο μαγαζί έβλεπα πρασινάδα και στο σπίτι μου απέναντι με το που ανοίγεις τη μπαλκονάρα βλέπεις έναν σταυρό καρφωμένο σε έναν τοίχο εκκλησίας που σου κόβει την όρεξη για ταξίδια, σκιάζεσαι και μπαίνεις πάλι μέσα γι΄αυτό οι πιπεριές μου – τσίλι άκουσα τις λένε, τις δικές μου τις λέω τσίλικες – σουφρώσανε απ΄τη λειψυδρία. Σε λίγο πάω να τις ποτίσω, να σκιαχτώ απ΄τον σταυρό απέναντι και να μου βγάλω μια γλωσσάρα ΝΑ διαβάζοντας αυτές τις ηλίθιες γραμμές χορεύοντας σαν τους μάο μάο τον χορό του σουκού γύρω απ΄το δικό μου βουνό. Το βουνό με τα άπλυτα.

p.s. Το προσπάθησα, αλλά και στο ξένο σπίτι, πάλι σκατά τα ΄κανα. :D


Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

19 Σχόλια to “ΖΟΥΖΟΥΝΟΜΑΓΚΕΣ”

  1. το ότι φτιάχνεσαι με τα ζούζουνα και γράφεις λογοτεχνήματα περί «γκάβλας» είναι λίγο ύποπτο.

    είδες που μας έπιασε και μας η άνοιξη;

  2. Μαριλίνα, σχολάω ρε κωλόπαιδο όπου να ΄ναι και μετά να δεις τί έχω να σου σούρω.😀

  3. oistros said

    Σε βρίσκω απολαυστική.
    Σαν να βγάζεις τη γλώσσα σ’ όσους επιμένουν να παίρνουν και τον ευατό τους και τα μπλο(γ)κάκια τους στα σοβαρά.
    Σ’ ευχαριστώ που ήρθες και στα μέρη μας.
    Καλό ΣΚ και καλές .. ζουζουνιές🙂

  4. ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ said

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΚΩΝ/ΝΑ ΑΠΙΘΑΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΗ.ΦΙΛΙΑ…

  5. Patsiouri said

    Ζουζουνίστε, ζουζουνίστε όλο το σ.κ και δώστε του να καταλάβει!!

  6. Patsiouri said

    Και μιάς και κάποιος ανώνυμος σε χαρακτήρισε θηλυκό Πανούση , στο μεταφράζω στη Τζιμακική διάλεκτο, γαμάτε γιατί χανομαστε!

  7. εχω την εντυπωση πως μου εχει χαλασει το ωραιο μου πλυντηριο..
    απλυτες μερες ξημερωνουν…

  8. Lost said

    Hi, super executive/manager/whatever!!!! Πολύ χαίρομαι που χαίρεσαι με το καινούριο παράθυρο (τώρα το αν χαίρονται κι οι πελάτες σου που χαζολογάς με τα καβλαντίσματα των ζουζούνων είναι άλλο θέμα, πλην άνευ σημασίας καθότι ΣΚ). Have a nice, lazy ΣΚ

  9. herinna said

    χιόνι είναι άστους να λένε. Σκέψου, το ίδιο χιόνι σε λίγο καιρό θα φαίνεται την άνοιξη και το καλοκαίρι. dream on κοριτσάκι, έχεις κόσμο στο αεροστατό σου.

  10. xfiles said

    an kai apo allo planhth, stis gavles mas sunagonizeste😉

  11. Patsiouri said

    Πολύ γκάβλα έχει πέσει μέσα στα blogs μου φαίνεται σήμερα!
    Μαράκι έλα να δείς τί μπουμπούκια μάζεψα τώρα που άνοιξα τα σχόλια για πάρτη σου!!
    Ψιλικατζούκα όνειρα γλυκά!!Και ζουζουνιστά!

  12. Ζουζουνοξεπετάγματα…

  13. Πάνος said

    Τα ζουζούνια πολλοί εμίσησαν. Τα ζουζουνίσματα, ουδείς!

    Καλό και ζουζουνιστό Σ/Κ!🙂

  14. peepshow το εκανες το γραφειο.

    ακου εκει να πηδιουνται τα ζουζουνια στις τζαμαριες
    κι εσυ να παιρνεις ματι!

  15. tatine said

    πέρα από το απαολαυστικό του πράγματος έχει και επιστημονική αξία η παρατήρηση του ζουζουνοσεξ.🙂

  16. maria said

    exeis figei poli makria e?
    vvvzzzzzzzzzzzzzn!

    den einai kan St valentine kale!!!!
    oute kan mesi flevari akomi….

  17. An-Lu said

    Τελικά ο χορός σου γύρω από τα άπλυτα έφερε βροχή!

    Πλυθήκανε τουλάχιστον τα μαγκούφια;;;;
    :p 😉

  18. Oistros, μα εγώ στα σοβαρά με πήρα… 😛

    Ιχνηλάτη, ευχαριστώ. 😀

    Patsiouri, επακριβώς το νόημα. 😀

    Κατ, μεγάλη μαλακία να πάθεις ζημιά στο πλυντήριο. Προβλέπω σκάφη και κοψομέσιασμα.

    Lost, η ευχή σου έπιασε. Γαμάτο το σουκου. 🙂

    Herinna, δεν ήταν χιόνι τελικά αλλά προσωπικά χέστηκα. Μερικές φορές είναι ωραίο να παραμυθιαζόμαστε μόνες μας. 😛

    X-files, από μια γρήγορη ανάγνωση, δεν νομίζω ότι οι γκάβλες μας συμπέφτουν. Οι δικές σας είναι πιο γκαβλιάρικες. 😀

    Vita, ακριβώς. 🙂

    Πάνο, θενκς. 🙂

    Ono, άσε. Νομίζω ότι κάτι μου έριξαν στον καφέ μου. Δεν δικαιολογείται αλλιώς. 😀

    Tatine, πάντα υπάρχει επιστημονική αξία σε αυτά που γράφω. 😀

    Maria, τα δικά μου ζουζουνιάσματα δεν μπορούν να περιμένουν μέχρι του Αγίου βαλεντίνου! 😛

    An-lu, άστα. Η μπουγάδα μου είναι ακόμα απλωμένη και… μούσκεμα! 😦 😀

  19. maria said

    wpa vre!!🙂

Σχολιάστε

 
