X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΜΠΑΜΠΟΥΛΟΚΤΟΝΙΑ

Posted by Constantina Delimitrou στο Φεβρουαρίου 6, 2007

Τα μάτια μου κλείνουν ενώ προσπαθώ όσο προλαβαίνω να γράψω δυό λεξούλες. Όχι ότι έχω τίποτε να πω, όχι ότι ποτέ είχα. Έτσι, από μαλακία. Μπας και δεν τα πω και με στοιχειώσουν κι έρθουν το βράδυ στον ύπνο μου, γίνουν καλικατζάρια και μπαμπούλες, βγάλουν πλοκάμια, τρίχες και δόντια, κι άντε μετά από τέτοια τρομάρα να ξυπνήσω το πρωί στην ώρα μου. Πρακτικό το θέμα δηλαδή.

Πέφτεις για ύπνο, σκέφτεσαι, σκέφτεσαι, σκέφτεσαι, σε πιάνει μια τρομάρα ΝΑ, το μάτι σου γαρίδα και τότε αρχίζει το φρικ σόου. Είναι ένας απ΄τους λόγους που ποτέ δεν κοιμήθηκα μόνη μου ή ποτέ δεν κοιμήθηκα μόνη μου χωρίς πρώτα, να φυλακίσω τους μπαμπούλες μου σ΄ένα κομμάτι χαρτί. Η συνταγή απλή: παίρνεις έναν έναν μπαμπούλα, του ανοίγεις το στόμα, του ρίχνεις μέσα θανατερές λέξεις και μετά τον τυλίγεις σ΄ένα κομμάτι χαρτί. Ψοφάει επιτόπου. Ούτε ξενύχτια, ούτε στριφογυρίσματα, ούτε αργοπορήματα στο γραφειάκι σου το πρωί.

Φυσικά άμα εξασκείς τέτοιες πρακτικές, μετά από χρόνια αρχίζεις και γνωρίζεις καλά το σπορ. Έχεις μάθει τις πιο γαμάτες λέξεις που είναι ικανές να εξαφανίσουν τους μπαμπούλες σου για δυό, πολλές φορές φορές και για τρεις ολόκληρες μέρες. Τις έχω μάθει καλά πια. Αρκεί μόνο να καταφέρνω να τις σφηνώνω βαθιά στο στόμα του μπαμπούλα. Και να έχω χαρτί. Πολύ χαρτί. Να τον τυλίγω δυό και τρεις φορές μέχρι να σκάσει. Σήμερα πάλι θέλω λέξεις, χαρτί και δύναμη. Τις πιο γερές λέξεις. Όχι τίποτ΄άλλο, μόνο και μόνο για να ξυπνήσω στην ώρα μου το πρωί. Πρακτικό το θέμα δηλαδή.


Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

12 Σχόλια to “ΜΠΑΜΠΟΥΛΟΚΤΟΝΙΑ”

  1. Να βγάλεις έναν οδηγό για να τον χρησιμοποιούμε κι εμείς που δεν ξέρουμε. Πώς είναι ο ονειροκρίτης; Ένα τέτοιο πράγμα. Για τον τάδε μπαμπούλα θέτε αυτή τη λέξη, και ούτω καθεξείς…

  2. goas said

    Και, τον μπαμπουλα να διωχνεις τον δικο σου και τον δικον μας!

  3. herinna said

    το φόβο σου νά’χουν

  4. m13 said

    τί τέλειωσε;
    κοιμήθηκες στο πληκτρολόγιο, ή σε έφαγε ο μπαμπούλας;

    αχ μικρούλα, προτείνω και 2nd part🙂

    καλημερούδιαααααα

  5. Αυτό έλεγα κι εγώ την περασμένη βδομάδα. Δεν παύει το ρημάδι το μυαλό, δεν έχει έλεος!

  6. Patsiouri said

    Σκέψεις, σκέψεις, σκέψεις…εκεί που θές να χαλαρώσεις σά χριστιανός και να χαρείς το κρεβατλακι σου αυτές εκεί, επιμένουν, σήκω, σκέψου, γράψε μας, επεξεργάσου μας….άει σιχτίρ όλες, νυστάζω…

    Καλά, μέσα στο μυαλό μου είσαι, προσπαθούσα χτές να κοιμηθώ από τις 11 γιατί ήμουν με 2 ώρες ύπνο και τίποτα παιδίά, όλα τα ξωτικά του δάσους έκαναν πάρτυ στο μυαλουδάκι μου και σήμερα έχω τα ίδια χάλια, εσύ που τα ξέρεις διώξτους καλέ!!

    Μήνυμα προς Μαράκι: Νομίζω πως τα κατάφερα!!

  7. maria said

    psssht! patsiouri! m’ekanes kai pira account sto google gaidoura!
    pigene twra diavase pou sta pselnw ap tin kali!!

  8. artanis said

    Το κόλπο του Χάρυ Πόττερ:
    Μόλις σκάσκουν μύτη από την ντουλάπα, τους ξορκίζεις με το ραβδί και τους κάνεις ό,τι πιο γελοίο μπορείς να φανταστείς!
    Πιάνει….

  9. Patsiouri said

    Άχ, ήρθα να βρώ καταφύγιο από το Μαράκι και νάσουτην κι εδώ!! Γιατί άνοιξες λογαριασμό, πάλι δέ σ’έβαζε μέσα??? Και πάμε πάλι, ΤΑ ΣΥΜΠΑΘΩ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ,απλώς δέ λιώνω για ώρες όταν βλέπω μωρό, τους φέρομαι πολύ ευγενικά πάντως και οι συγκεκριμένοι είναι γάιδαροι με περικεφαλαία, δέ μου φταίει το παιδάκι!!

  10. mpampakis said

    Δικός σου είναι ένας ψηλός, με μπλε ελεκτρίκ γούνα σε όλο το σώμα, τρία κέρατα στο μέτωπο και ουρά σε σχήμα τοστιέρας;

    Μου έχει μπαστακωθεί από τότε που βρεθήκαμε και προσπαθεί να βρει τον δρόμο του έξω από τη ντουλάπα, αλλά του έχω στήσει τα πουκάμισα έτσι που ο χώρος έχει γίνει λαβύρινθος.

    Για πέρνα να τον μαζεύεις σιγά – σιγά!

  11. Σπιτόγατε, οι μπαμπούλες αυτοί δεν μοιάζουν με τα όνειρα. Είναι αδύνατον δύο άνθρωποι να συναντήσουν τον ίδιο μπαμπούλα, πόσο μάλλον να τον διώξουν με τις ίδιες λέξεις. 😉

    Goas, καλέ πάτε καλά εδώ μέσα; Εδώ λέμε δε μπορώ να ξεφορτωθώ τους δικούς μου, θα διώξω και τους δικούς σας;;; 🙂

    Herinna, αμ δε! 😀

    Μ13, στ΄αλήθεια περίμενες να κάτσω να τα απαριθμήσω; Ειδικά εσύ που ξέρεις και μετά τη φρίκη που ΄χες φάει, θα ΄πρεπε να με ενθαρρύνεις να μην γράψω κουβέντα. 😉
    Θεριό, ναι ρε συ. Είναι μερικές φορές που παρακαλάω για ένα κουμπάκι on/off. 😀

    Patsiouri, αν νυστάζεις τα πράγματα είναι εύκολα. Κάποια στιγμή σε παίρνει ο ύπνος θες δε θες. Το θέμα είναι τι γίνεται όταν το μάτι σου είναι γαρίδα. Άστα.

    Μαράκι, καλορίζικο το ακάουντ! Ξεφτέρι θα σε κάνουμε. 😀

    Artanis, καλέ τι βλακείες είναι αυτά; Εδώ σου λέω έχω ολόκληρα ξόρκια! 😀

    Μπαμπάκη, εσύ τον είχες και τον έψαχνα; Οκ, κράτα τον και έφτασα. Α, και μην τον ταίσεις ότι κι ότι, τρώει μόνο πεντιγκρί. Μη χαλάσει και η γούνα! 😀

  12. ιχνηλάτης said

    Μωρό σταματήστε τις βραδυνές πίτσες……..τσαϊ με πολλά μυρωδικά……..

Σχολιάστε

 
