X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

Ε, ΚΑΛΑ…

Posted by Constantina Delimitrou στο Φεβρουαρίου 3, 2007

…δεν είναι πάντα απαραίτητο να καλωσορίζουμε όλους τους νέους blogger….

Οπότε:


Κακώς μας βρήκατε ηλίθια ζώα!!!!


Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

28 Σχόλια to “Ε, ΚΑΛΑ…”

  1. μηπως εχουν ελαιωνες τουτοι;

    καλο βραδυ κωνσταντινα.

  2. Rodia said

    ..και πλακώσαν πολλοί βρε παιδάκι μου.. κι έχουν και κάτι μπλόγκια.. μα κάτι μπλόγκια.. με ωραία τεμπλέτια λέμε.. κλπ κλπ..
    Ναι, καλως μας βρήκατε και αλλίμονό σας τι έχετε να πάθετε!😉 λέμε, ε

  3. Rodia said

    χμμ.. βασανίζεσαι κι εσύ κοριτσάκι να προσθέτεις λίνκια.. σε καταλαβαίνω…

  4. ημίαιμος said

    Εμ, το ‘κλεισες το μαγαζάκι. Χρυσές δουλειές θα έκανες αν έβαζες και βοτανοματζούνια για πάσα νόσο και πάσα μαλακία…🙂
    Πού τους βρίσκεις ρε κορίτσι μου…🙂🙂🙂

  5. Patsiouri said

    Εγώ είμαι τόσο χαρωπή για το blog μου που θα τους καλωσορίσω όλους!! Καλωσήρθατε λοιπόν εκπρόσωποι της περήφανης αγροτιάς!!

    – Ρε μαλάκα πού το τσίμπησες αυτό?? Χριστέ μου, σε λίγο θα γίνουν χειρότερα και από την τηλεόραση τα blogs, καλομελέτα κι έρχονται η Κλάρα και το blog της, βοήθεια!!

  6. indictos said

    «Διαλέξτε ένα ελαιόδεντρο Μεσογειακού τύπου που δεν έχει ψεκαστεί με χημικά.»
    Στην ΕΛΛΑΔΑ!!!
    xaxaxaxaxa!!! Επιστημονική φαντασία. Και μόνο από αυτό καταλαβαίνες την επαφή τους με την πραγματικότητα.

  7. Ono, δεν τους έχω τόσο έξυπνους. Καλό βράδι.🙂

    Rodia, απείλησα εγώ κανέναν; Ελευθερία λόγου έχουμε όπως και ελευθερία βλακείας. Σιγά μη δεν έκραζα.😉

    Ημίαιμε, δεν τους βρίσκω εγώ, αυτοί με βρίσκουν ρε γαμώτο. Μλκ που δεν έχω το μαγαζί. Από φενγκ σούια μέχρι τσάκρας θα πούλαγα.😀

    Patsiouri μου, καλορίζικο κι από ΄δω. Άντε, μπας και κάτσω ποτέ να φτιάξω τα λινκ εδώ μέσα. Η κλάρα;;;; χαχαχα!!!! 😀

  8. Indictos, αααα. Αν πρόκειται για επιστημονικά μπλογκ, να το ξανασκεφτούμε δηλαδή. Άσε ρε σου λέω, έφριξα!!🙂

  9. herinna said

    Τα κερατά μου μέσα της αρέσει και ο Τομ Ρόμπινς. Πάτησα τα κόμεντς για να της ρίξω δυο σύμφωνα αλλά πριτς που θα με άφηνε.
    Τι να πω τα είχαμε χύμα μας ήρθαν και τσουβαλάτα.

  10. Herinna μου, δύο είναι λινκ, όχι ένα. Άστα.

  11. Σαν νεόκοπος blogger που είμαι, απορώ με το κείμενο και το ύφος του post και σε ένα βαθμό θίγομαι. Πιθανόν να αναφέρεσαι σε κάτι που έχει προηγηθεί και δεν γνωρίζω, οπότε δικαιολογώ το ξέσπασμα. Αν και στα σχόλια του προηγούμενου post σου είδα μόνο έναν πίτουρα που το έπαιζε κριτικός λογοτεχνίας.

    Αν όμως αναφέρεσαι γενικά στους «νέοι» ως ψώνια που επηρεάστηκαν από τη μόδα, απογοητεύομαι. Εγώ π.χ. δεν έχω διαβάσει ποτέ το «Άρθρο» ή κάτι παρόμοιο για να πω «τι ωραία ιδέα, θέλω κι εγώ». Και που και πάλι, θα είχα κάθε δικαίωμα να το κάνω. Αυτή η ρατσιστική νοοτροπία του «παλαίουρα» μου θυμίζει 19χρονο κομπλεξικό βλάχο με τις αρβύλες πάνω στο κρεβάτι και το φθαρμένο τζόκεϊ σημαδεμένο από τους μήνες της θητείας. Και η θητεία ως γνωστόν κάποτε τελειώνει…

    Ας έρθουν όσοι θέλουν να γράψουν blogs – όσοι αντέξουν θα μείνουν, όσοι βαρεθούν θα φύγουν.

  12. Sorry, τώρα πήρα χαμπάρι ότι ήταν links για φραπελιά. Οπότε, μάλλον είμαι κι εγώ ένα ηλίθιο ζώο :-)))

  13. Helix, ΕΙΣΑΙ ΘΕΟΣ!!!! ΑΧΑΧΑΧΑ 😀

    Καληνύχτες ρεεεεεεε!!!!

    (και για όσους δεν το κατάλαβαν κάντε κλικ στη λέξη «ηλίθια» και στη λέξη «ζώα»)

  14. atheofobos said

    Από τα φύλλα ελιάς διάβασε και το λινκ με την συνέντευξη του Λαμπρόπουλου για να δεις και «επιστημονική τεκμηρίωση της φραπελιάς».!!
    Θυμίζει τα βιβλία θαυμάτων των μοναστηριών.

  15. Rodia said

    Μη καρκινοπαθείς:

    Ανακατέψτε 1 πατημένο ποτήρι (απορία: σπασμένο? θρύψαλλα?) με φύλλα ελιάς και 3 ποτήρια νερό σε μίξερ. Παίρνεται 1/2 ποτήρι καθαρού χυμού από φύλλα ελιάς, 1-3 φορές την εβδομάδα πριν ή μετά το φαί για διάστημα 1-4 μηνών κάθε χρόνο. Το πίνετε είτε σκέτο είτε με άλλα φρέσκα αντιοξειδωτικά όπως είναι το φρέσκο πορτοκάλι, ακτινίδιο, μάνγκο, αλόη βέρα (ενισχυτική διατροφή με 75 ωφέλιμες ουσίες) ακόμα και μπανάνα, ροδάκινα, μήλα, λαχανικά για να είναι πιο εύγεστο και ευεργετικό ρόφημα.
    6. Σε περίπτωση που θα φτιάξετε επιπλέον ποσότητα χυμού:
    Α. Τοποθετήστε το στο ψυγείο. Να είστε σίγουροι ότι ο χυμός είναι εντελώς σφραγισμένος και δεν εισέρχεται καθόλου αέρας διαφορετικά θα γίνει οξείδωση στον χυμό και θα χάσει τις θεραπευτικές του αξίες, όχι περισσότερες από 2-3ης μέρες στο ψυγείο.
    Β. Ας μη χρησιμοποιείται αμέσως αφού βγει από το ψυγείο, καλύτερα να το αφήνετε μια ώρα περίπου για να μην είναι πολύ κρύο. Μπορεί να λαμβάνεται μονομιάς ή λίγο – λίγο σε διάστημα μιας ώρας.

    ———————
    ΣΗΜ. δική μου: Μετά απο αυτή τη «θεραπεία», αποκτάτε ένα καρκίνο καραμπινάτο!😉 😉 ΑΜΑΝ ΠΙΑ ΛΕΜΕ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΤΕ ΕΙΠΑΜΕ

  16. roidis said

    βρε που τα μυρίστηκες?
    πάω για φραπελιά!

    (άλλαξέ μου βρε ψιλικατζού μου το λινκ, είμαι στο wordpress)

  17. null said

    απίστευτα πράγματα… είναι και τεχνολογικά καταρτισμένοι οι τύποι!

  18. Για μια στιγμή νόμιζα ότι αναφερόσουν σε μένα… ουφ ηρέμησα όμως μόλις είδα τις ελιές…

  19. η μήπως αναφερόσουν σε μένα😉

  20. τζάμπα διαφήμιση…. τα κλικ που θα τρωγαν σ ενα χρόνο έφαγαν…

  21. maria said

    gamw!
    ki elega kai gw na kanw healthy life mi psofisw nwris…
    ntaxei imaste.

    Patsiouri , mwri axristi! Mono oi blogers mporoun na sou afisoun comment???
    an den exoume google account na pame gia vrouves diladi??

    kaloriziko vre, alla an den vgaleis ton «portieri» de s evazw selidodeikti!!!

  22. Patsiouri said

    Και ποιός σου είπε καλή μου ότι ήξερα τί πάταγα??? Θα προσπαθήσω το βράδυ να τον διώξω τον φουσκωτό, το υπόσχομαι, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

  23. Patsiouri said

    ΄Και τώρα που το σκέφτομαι, ποιός μου λέει εμένα πως η φραπελιά δέν είναι όντως το φάρμακο και τα ανθρωπάκια συκοφαντούνται από τις φαρμακευτικές???

    Άχ, κάθομαι και ξύνομαι ενώ θα έπρεπε να γράφω σενάρια, άχ…

  24. penguin-witch said

    (*σε ήχο χαρρυκλύννειο*)

    Με μαρς, ορθοδοξία και με μια φραπελιά,
    νατη η Ελλάδα ανα-σκε-λααααααα!

    Ελλάδα η χώρα του πράσινου φύλλου… (τρομάρα μας)

    Και απο μένα τις (κ)ολόψυχες ευχές μου στο μπλόγκ τους : πενήντα ευρώ παει το κιλό τα λιοφύλλα, πενήντα να’ναι οι μέρες του του μπλόγκ τους…

  25. vasvoe said

    μπράβο μπράβο και ξανά μπράβο… τα έβλεπα όσο ήμουν κάτω ρε σε κάτι κωλοεκπομπές που περνιούνται και για επιστημονικές και είχα φρίξει!!! η μάνα μου ήταν έτοιμη να πάρει σβάρνα τα πεζοδρόμια να μαζεύει φύλλα -ίιιουυ (τώρα που ήμουν κάτω έμα8α και τις καινούριες εκφράσεις, χεχε. ΑΑ, θα ξανάρθω τον απρίλη, κανονίστε την πορεία σας να τα πούμε…) φιλάκια xxx

  26. Konstantinos said

    kuria mou bgalte epitelous to skasmo kai mi gemizete to internet allo me malakies.
    Exei arketa skoupidia edo mesa. Sas parakalo na min sumbalete stin peretoro molunsi.
    Kante to gia to kalo olo mas.
    Sas euxaristo.

  27. … έκλασε κανείς;

  28. keti said

    orea ta les vre koukla mou ah kai na ipirhan aftia anihta

Σχολιάστε

 
