X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΜΙΡΜΙΡΙΑΡΙΔΕΣ

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιανουαρίου 25, 2007


Οι παράξενοι άνθρωποι μου τη δίνουν περισσότερο από όλους. Και ειδικά όταν αυτοί οι άνθρωποι είναι πελάτες… οπουδήποτε. Όταν τους συναναστρέφομαι απλά, μπορώ εύκολα να κάνω την πάπια, να τους κάνω κερατάκια πίσω απ΄το κεφάλι ή να βάλω τα γέλια κρυφά. Όταν όμως είναι πελάτες, πρέπει να τους φάω στη μάπα. Μου έχουν απαιτήσει ανά καιρούς τα πιο περίεργα πράγματα και τα ΄χω καταπιεί. Φυσικά όταν τους σκέφτομαι θυμώνω αλλά προσπαθώ να μην σκέφτομαι συχνά ηλίθια κλισέ του τύπου: «αφού σε πληρώνω είσαι υποχρεωμένη να…», «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο…», «δεσποινίς είστε αγενέστατη που δεν μου…». Δίπλα χώστε ότι θέλετε. Τα πάντα έχω ακούσει.

Μια φορά όταν ο Καλτσό δούλευε σερβιτόρος, ένας vip πελάτης, του έδωσε πίσω το μπωλ με τα παγάκια και απαίτησε παγάκια Λουτρακίου. Μια δικιά μου πελάτισσα είχε φαγωθεί να μαζεύω τις τρίχες της (που αποτρίχωνα) σε μια χαρτοπετσέτα, να τις δείχνει στον άντρα της ώστε να τις συγκρίνει με τις παλιές και να πειστεί ότι… αδυνατίζει η ρίζα! Κι όταν της είπα ότι δεν γινόταν να σκύβω και να μαζεύω τρίχα τρίχα απ΄το πάτωμα (μιλάμε για προβιά ολόκληρη), πήγε στην προϊσταμένη για παράπονα, δηλαδή τι παράπονα, ούρλιαζε σ΄όλο το κτίριο, για να με απολύσουν. Και φυσικά, τ΄άκουσα άσχημα, ενώ για μήνες μάζευα τρίχες μία μία απ΄το πάτωμα.

Υπάρχει μου λένε, μια λεπτή γραμμή ανάμεσα στην παραξενιά και στην αυστηρή απαίτηση επαγγελματικής εξυπηρέτησης. Έχει να κάνει λένε, με την ευγένεια. Διαφωνώ. Όταν ο μιρμιριάρης θέλει να ξεσπάσει, ακόμα και τους καλύτερους τρόπους να δείξει, θα σε γαμήσει έστω και με το γάντι. Έχω πολλούς φίλους που εργάζονται σε διάφορα επαγγέλματα. Άλλοι σερβιτόροι, άλλοι πωλητές σε μαγαζιά, άλλοι delivery, άλλοι μαγαζάτορες. Ο μιρμιριάρης κάνει μπαμ από μακριά. Τους είχα άλλωστε στο κεφάλι μου κάθε μέρα με το ψιλικατζίδικο. Αν δηλαδή το μαγαζί δεν ήταν δικό μου, κάθε μέρα θα έλεγαν στον ιδιοκτήτη να με απολύσει. Τέτοια γαϊδούρια οι περισσότεροι.

Μου ΄χει τύχει και γαϊδούρι υπάλληλος φυσικά αλλά πιστέψτε με, τις περισσότερες φορές αναγκάζεσαι να γίνεις γαϊδούρι ή γίνεσαι επιλεκτικά. Μια φίλη σερβιτόρα τρέμει κάθε μέρα. Ένα παραπάνω παγάκι, ένα ψηλό ποτήρι αντί για χαμηλό, ένα ποτό λάθος, της έχουν στοιχίσει την δουλειά πάνω από τρεις φορές.

Το πιο χαρακτηριστικό των μιρμιριάρηδων είναι ότι στην πρώτη στραβή απαιτούν να κάνουν παράπονα στο αφεντικό. Βγάζουν όλη την ξινίλα τους, πολλές φορές αδιαφορούν αν ο υπάλληλος χάσει την δουλειά του και ψάχνουν όλο και περισσότερες ατέλειες, ονομάζοντας τους εαυτούς τους «συνειδητοποιημένους καταναλωτές» και άλλα ψαγμένα για να συνεχίσουν να ξεσπούν όπου τους παίρνει. Γιατί μόνο εκεί τους παίρνει.

Έχω τύχει σε πολύ κακό σέρβις σε μαγαζί. Δεν πέρασε ποτέ απ΄το μυαλό μου να ξινίσω, να επιπλήξω ή να μειώσω τον υπάλληλο. Αν επρόκειτο για κάτι που έπρεπε να θίξω, (π.χ. κατά λάθος γάλα στον καφέ μου – που σιχαίνομαι το γάλα), προφασιζόμουν ένα αστείο ή το ΄λεγα κρυφά στο αφτί του σερβιτόρου ή της σερβιτόρας. Κανείς ποτέ δεν στράβωσε, αντίθετα σε πολλές περιπτώσεις τα λέγαμε κιόλας με τις ώρες μετά. Άσε που δεν υπήρχε καμμία περίπτωση να αφήσω την παρέα μου ή να χαλάσω την διάθεσή μου για το αν ας πούμε η μπριζόλα μου ήταν μισοψημένη ή όχι.

Κάποτε είχα έναν τέτοιο φίλο. Όπου μα όπου πηγαίναμε, τα ήθελε όλα άψογα. Δύο παγάκια και ψηλό ποτήρι στο ουίσκι του, μουστάρδα στην μπριζόλα που να είναι στο πλάι του πιάτου και να μην την ακουμπάει επουδενί, σερβιτόρες με χαμόγελο (που θα συνέχιζαν να το φοράνε ακόμα και στα ηλίθια αστεία του) και ανεκτική παρέα, να περιμένει ώρες μέχρι να περιγράψει ο κυρ μιρμίρης τι ακριβώς θέλει, πώς το θέλει και σε πόσα ακριβώς λεπτά το θέλει. Και φυσικά, η ανεκτικότητά μας να ξεχειλώνει κάθε φορά που κάτι πήγαινε στραβά – πάντα δηλαδή.

Όταν η κακή του τύχη τα ΄φερε να δουλέψει delivery, τύχαινε πάντα και όοοολοι οι παράξενοι πελάτες σ΄αυτόν έπεφταν. Μέχρι που τα παράτησε γιατί διαολόστειλε μια κυρία (που btw του ζήτησε να της φέρει κάτι πατάτες που χρεώθηκε αλλά ποτέ δεν παρέλαβε). Σύντομα ξεκόψαμε, γιατί ήταν αδύνατο να μην μιρμιριάζει με το κάθετί όταν βγαίναμε. Κουραστικός άνθρωπος και παράξενο πώς, μιρμιριάρης και δυστυχισμένος σε όλα τα υπόλοιπα.

Κατέληξα πως δεν μπορείς να απομονώσεις συμπεριφορές ανθρώπων ανάλογα με τις καταστάσεις που αντιμετωπίζουν. Η συμπεριφορά δεν είναι ρούχο να φοράς το ανάλογο σύμφωνα με τη μόδα. Η συμπεριφορά είναι πετσί. Το κουβαλάς παντού και δεν βγαίνει, εκτός κι αν σε γδάρουν. Ο μιρμιριάρης, τον κώλο του να χτυπάει κάτω, είναι αδύνατο να μην μιρμιριάσει στην γκόμενα, στους φίλους, στη δουλειά. Κι ας τα ονομάζει «πολιτισμένη σχέση», «υποχρέωση», «επαγγελματισμό» ή ό,τι άλλο. Το σίγουρο είναι ότι πίσω απ΄το κεφάλι του, θα υπάρχει πάντα κάποιος να του κάνει κερατάκια.


Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

46 Σχόλια to “ΜΙΡΜΙΡΙΑΡΙΔΕΣ”

  1. Chryssa said

    Ετσι ακριβως…
    Εχω υπαρξει πωλητρια ρουχων σε «επωνυμο» μαγαζι στο Κολωνακι…..
    Δεν ειναι μονο τελικα μανιτσα μου αυτοι που νομιζουν οτι με τη τοσο απαραδεκτη συμπεριφορα, νομιζουν οτι κατι καταφερνουν…. ειναι και εκεινοι που πιστευουν οτι ολοι ετσι θα επρεπε να ειναι… και trust me εχουν δει πολλα τα ματια μου!

    *Ακομα και εγω εχω υπαρξει «μιρμιδιαρισα» (αν και οχι σε σημειο διολοστελματος) ωστοσο δεν δικαιολογουμε… γιατι σιγουρα καποιος εκεινη την ωρα μου εκανε κερατακια πισω απο τη πλατη, οπως κανω και εγω σημερα!

  2. Έχω παίξει και στα δύο ταμπλώ διστυχώς.Αλλά μόνο με τους δημόσιους υπαλήλους,οι ιδιωτικοί ξέρω τι χλαπάτσα τρώνε στην μούρη καθημερινά και δεν τολμώ.

  3. blogaki said

    Αλήθεια, αυτοί οι μιρμιριάριδες όπως τους λες, είναι πολύ δυσκοίλιοι άνθρωποι και είναι σε όλα τους!! Και σε κάνουν και ρεζίλι όταν τους συνοδεύεις με τις παραξενιές τους!
    Καλά τα λες!!!

  4. gav-niaou said

    η μιμριρίαση πως την λές είναι παρενέργεια της αγαμίας ξέρεις.

  5. Είναι επίσης παρενέργεια της κακογαμίας θα ήθελα να προσθέσω…

  6. Έλα μωρέ ..για όλα φταίει η αγαμία,τι σόι τροπάρι είναι αυτό?
    Απο τότε που βγήκε ο Φρόιντ και ανακάλυψε την υστερία για όλα φταίει η αγμία.Και οι μαλάκες που είναι γύρω γύρω?Δεν έχουν καμία ευθήνη αυτοί?

  7. gav-niaou said

    «Και οι μαλάκες που είναι γύρω γύρω?Δεν έχουν καμία ευθήνη αυτοί?»
    έχουν την ευθύνη της αγαμίας ή κακογαμίας τους🙂

  8. Θα συμφωνήσω ξανά με gav-niaou!!:D

  9. maria said

    nomizw pws ta pragmata einai pio poliploka oson afora to ti fteei… einai kati anthrwpakia, pou an tous dwseis estw kai elaxisti axia, i dinami, eppagelmatiki i pou n afora to status tous, ginonte aftomata Pinochet. Exei tixei na doulepsw amesa ma sinaderfo tetoias ratsas, kai me pelati tetoias ratsas. Eftixws pou to klima stin douleia einai filiko kai arketa coolaristo omologw, kai kati tetoia pernane m’ena kalo gamostavridi xamogelasto kai me mia kali dosi xioumor… Den eimai katholou diplwmatis anthrwpos, ma katholou, exou kai den doulevw amesa me ton pelati…iparxei o acoount pou kanei to filtro. TWRA. Giati gia 2 xronia m’eixan valei sto louki na doulevw amesa me ton pelati kai kati paraskeves kata tis 6h00 exw pei apistefta pragamata sto tilefwno otan mou zitouse diorthwseis…gia 17h fora as poume… Meta valan to filtro. Kai gia kali mou tixi DEN me apelisan.

    antitheta, o Val doulevei se mikri etaireia, einai peripou 10, kai kathe xrono ta xristougenna, to afentiko tou, 35-37 etwn paparas, neoploutos -EKEI EINAI I VASI TOU KAKOU- mas kalei gia deipno xristougennwn…PREPEI na pame se estiatoria pou vriskonte stou diaolou to patero, na vriskoume baby-sitter opwsdipote -ta pedia den einai welcome- kai PREPEI to estiatorio na exei TOULAXISTON 2 asteria ston Guide Michelin alliws den pame…
    Ekei pezontai skines apeirou kalous, opou o tipos epei 6 lepta me to xronometro dokimazei to krasi prin pei «ok» ston servitoro, o opios perimenei san na xei katapieu losto panw ap to kefali me to mpoukali anoixto, enw o allws psiloxinei me tin oli fasi, niwthei apistefta simantikos, kai strifogirizei to krasi mes to potiri kai to mirizei kai xanamana, 6 lepta afto, einai POLIS XRONOS gia kapion pou perimenei, kai gai allous 10 pou perimenoun na rimadopioun ena krasi me to fagito kai den mporoun OUTE NA MILISOUN, OUTE NA TSIMPISOUN KATI…
    kai sinexizei vevea esti me KATHE mpoukali krasi pou paragelnei… gamise me… kathe xrono edw kai 5 xronia mas sikwnete i petsa s afto to kolodeipno… tha lega ki alla , alla exw grapsei idi ekthesi olokliri…

  10. Χμμμ ας μιλήσω ως καταναλωτής.
    Λοιπόν μού την σπάει να πηγαίνω σε ένα μαγαζί σε μία υπηρεσία κλπ και να έχω την αίσθηση ότι προτεραιότητα είναι η βολη του υπαλλήλου, παρά η εξυπηρέτηση του πελάτη.
    Επίσης το βρίσκω αφάνταστα εκνευριστικό να πηγαίνω σε ένα μαγαζί να πιώ καφέ, να έρχεται ο σερβιτόρος, να κοπανά τα νερά στο τραπέζι σε στυλ «ήθελα-στην-πραγματικότητα-να-σού-τα-κοπανήσω-στο-κεφάλι», να ρωτά ανυπόμονα «τί θα θέλατε;» και όταν του λέω «θα μπορούσατε να μού φέρετε έναν κατάλογο;» να θέλει να με δολοφονήσει.
    Προσπαθώ, βέβαια, να σέβομαι και τον κόπο τους και την δουλειά τους. Παραδείγματος χάρη, πάντα τούς μιλώ στον πληθυντικό και δεν δίνω στον εαυτό μου το δικαίωμα να τούς μιλά στον ενικό σε στυλ «εγώ είμαι ανώτερος!». Ξέρω ότι πολλοί έχουν άνεση να μιλάνε στον ενικό σε υπαλλήλους κλπ. Προσωπικά δεν το εγκρίνω. Αυτό, όμως, που μού την δίνει αφάνταστα δεν είναι ο τύπος, που μιλά σε κάθε περίσταση στον ενικό, αλλά ο κομπλεξάρας, που θα πουλήσει μεν νταηλίκι, ενικό και εξουσία στο γκαρσόνι στο καφέ, στην πωλήτρια στο κατάστημα κλπ, αλλά μόλις δει κάποιον με «ανώτερη» θέση. θέση «εξουσίας», όχι μόνο θα μιλήσει στον πληθυντικό αλλά θα έχει και το στυλ «να γίνω χαλί να με πατήσετε για να μην λασπωθούν οι σόλες των παπουτσιών σας!»
    Τώρα για την πελάτισσα, που έκανε συλλογή από τις τρίχες της, δεν μπορώ να την δικαιολογήσω. Σύμφωνοι, «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο», αλλά εντός συγκεκριμένων πλαισίων. Εάν ήθελε έξοδο από αυτά τα πλαίσια και αναδιαπραγμάτευσή τους, τότε αυτό έπρεπε να γίνει γενικά και όχι επιλεκτικά: πχ για την συλλογή των τριχών, ήταν διατεθειμένη να πληρώσει παραπάνω και κατά κύριο λόγο να αφήσει ένα γερό πουρμπουάρ; Αμφιβάλλω😦
    Άσχετο, αλλά θυμήθηκα το εξής, που το διάβασα εδώ
    . Το παραφράζω, βέβαια, αλλά το νόημα δεν χάνεται.
    Ένα ζευγάρι βγαίνει για φαγητό. Έρχονται οι παραγγελίες, αλλά κάτι στα πιάτα είναι λάθος:
    Επιλογές:
    1)Ο άντρας πουλά νταηλίκι και μαγκιά (και για να δείξει σε αυτήν, που συνοδεύει ότι είναι ΑΝΤΡΑΣ), κάνει φασαρία, λέει τον σερβιτόρο «άχρηστο» κλπ: Αποτέλεσμα, η έξοδος πάει στράφι, και η συνοδός του τσαντίζεται.
    2)Δεν λέει τίποτα για το λάθος, αλλά όλο το βράδυ γκρινιάζει για την ατυχία να τούς φέρουν λάθος φαγητά, καρμιρίζει: Αποτέλεσμα, η έξοδος πάει, ομοίως, στράφι
    3) Φωνάζει τον/την σερβιτόρο, επισημαίνει ευγενικά το λάθος και ζητά να διορθωθεί. Φεύγοντας αφήνει γερό πουρμπουάρ: η βραδιά κύλησε άψογα για όλους.
    Ισχύει κάτι τέτοιο;

  11. Τώρα, που ξαναβλέπω το πόστ παρατήρησα το εξής:
    Κάπου γράφει ότι πελάτης έδωσε τα παγάκια πίσω ζητώντας παγάκια με μεταλλικό νερό. Φαντάζομαι το θέμα δεν ήταν η επιθυμία του (πολλοί φοβούνται ότι σε άλλα μέρη μπορεί να τούς πειράξει το τοπικό νερό) αλλά το ύφος του.
    Η σωστή απάντηση είναι ανασήκωμα του φρυδιού και σχόλιο «Κύριε, εδώ όποιο νερό χρησιμοποιούμε είναι Voss!»
    😉

  12. indictos said

    Εγώ μπορώ να μιλήσω μόνο για τα μπαρ επειδή δουλεύω εκεί τα τελευταία 18 χρόνια και μιλάω μόνο από την προσωπική μου εμπειρία, μπορεί σε άλλου τύπου μαγαζιά τα πράγματα να είναι αλλιώς. Νομίζω λοιπόν ότι είναι καθαρά στα χέρια του μπάρμαν/σερβιτόρου το πώς θα συμπεριφερθεί και ο χειρότερος πελάτης. Επειδή το Μπαρ είναι μεγάλο σχολείο, μετά από λίγο καιρό καταλαβαίνεις τον πελάτη και από το πώς ανοίγει την πόρτα για να μπεί στο μαγαζί και μπορείς να τον μανιπουλάρεις ανάλογα. Προσωπικά δεν έχω δει ποτέ υπάλληλο να απολύεται μετά από παρατήρηση με πελάτη ( ή έστω ΜΟΝΟ για αυτό ). Πιστέψτε με αν ένας σερβιτόρος δεν μπορεί να χειριστεί έναν κακό πελάτη συνήθως δεν είναι καλός στην δουλειά γενικότερα γιατί μάλλον αυτή η δουλειά ΔΕΝ ΤΟΥ ΠΑΕΙ.
    Δυστυχώς στην ‘καριέρα’ μου έχω δει πιο πολλούς κακούς σερβιτόρους παρά κακούς πελάτες.

  13. Aααα, Χρύσα το θηλυκό του «μιρμιριάρη» είναι «μιρμίρω». Δεν θα ΄ρθεις τώρα εσύ να μας μάθεις γραμματική! Για τα υπόλοιπα, ναι ρε συ όλοι το περνάμε το στάδιο αυτό, απλά πλέον στεναχωριέμαι με τέτοιες καταστάσεις.

    Μαραμένα, κάπως έτσι κι εγώ.

    Blogaki, έλα ρε συ, εγώ το λέω; Όλοι τους σιχαίνονται τους μαλακοπαράξενους.

    Gav-Niaou & Spitogatos, θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω. Ούτε η αγαμία φταίει ούτε η κακογαμία… παρεκτός κι αν εννοείτε την εγκεφαλική. Πουχου, αν κάποιος γαμήσει την Θάτσερ (και το κάνει καλά) θεωρείτε ότι θα σταματήσει να συμπεριφέρεται ως «αγάμητη»;;; Η εγκεφαλική αγαμία περνάει μόνο με γαμήσι στον εγκέφαλο.😀

    Maria, πολύ σωστό αυτό που λες για τους εν δυνάμει δικτατορίσκους και μεγάλη φρίκη η κατάσταση με το τραπέζι του αρχιμαλάκα. Αλλά ρε συ, γράφε όσο και ότι γουστάρεις. Πολύ μου αρέσει η γραφή σου και ειδικά κάτι γαμάτες λέξεις που χρησιμοποιείς, του τύπου «στου διαόλου το πάτερο»!!!! Μιλάμε είχα χρόνια να το ακούσω. Χαχαχα. Φιλιά.

    Ντροπαλέ, οι μιρμιριάρηδες δεν είναι απαραίτητα πάντα από την πλευρά του πελάτη. Απλά προσωπικά σε εμένα έτυχε να συμβεί πιο συχνά. Νομίζω πως το παράδειγμα που αναφέρεις από το βιβλίο ισχύει και παραισχύει. Πολλές φορές και σε πιο ακραία μορφή. Ξέρεις τι έκανε ο Τάσος με τα παγάκια. Τα πήρε πίσω, τα ξέπλυνε στη βρύση γιατί ήταν ακόμα θολά απ΄το μηχάνημα και τα ξαναπήγε πίσω στον πελάτη. Και ξέρεις τι έκανε τότε ο τρισμέγιστος πελάτης; Πήρε ένα, το μύρισε και του είπε «αυτά μάλιστα. Αυτά είναι Λουτρακίου». Είχαν γονατίσει όλοι οι σερβιτόροι απ΄τα γέλια.😀

    Indictos, πολύ ενδιαφέρον αυτό που λες. Σίγουρα είναι θέμα χειρισμού του κάθε επαγγελματία αλλά όσο για τις απολύσεις, έχω αρκετά παραδείγματα και μάλιστα για καθόλου τραβηγμένα πράγματα. Βέβαια στον κλάδο των ινστιτούτων και όχι των μπαρ. Όσο για την τελευταία σου πρόταση, ως πελάτισσα πάντα, έχω δει ακριβώς το αντίθετο. Θενκς (καλά ρε συ, άντεξες 18 χρόνια μπάρμαν;;;;; ) 😀

  14. kokkinaris said

    Αν το ψάξεις,όλοι αυτοί (μιρμιριάριδες τους είπες;)είναι καταπιεσμένα ανθρωπάκια που σηκώνουν τον τόνο της φωνής τους,μόνο εκεί που νομίζουν ότι τους παίρνει.
    Όταν χρειαστεί να διεκδικήσουν το πραγματικό τους δίκιο,λουφάζουν.Και είναι όλοι τους οπαδοί της θεωρίας του τσαμπιού με το σταφύλι,που η κάθε ρόγα πατά την απο κάτω και γλύφει την από πάνω!

  15. indictos said

    Και αντέχω ακόμα αλλά πλέον μόνο σαν πλακατζής ( ΝΤΙ ΤΖΕΙ )

  16. Είμαι, βέβαιος, ότι και τα ίδια παγάκια (χωρίς ξέπλυμα) να έπαιρνε ο πελάτης, εάν τού έλεγαν ότι είναι από μεταλλικό νερό θα το πίστευε.
    Σοβαρά τώρα: πίστευε ότι το μαγαζί έχει στις παγοθήκες του παγάκια με μεταλλικό νερό;
    Εάν στο τέλος τέλος είχε φόβο με το νερό, μπορούσε να πάρει είτε κάτι με βρασμένο νερό, είτε πολύ απλά να πιει το ποτό του χωρίς παγάκια!!!

  17. Όχι ντροπαλέ μου. Απλά εκείνη την ώρα πίστεψε πως την είχε μεγάλη και ‘γω απλά έπερπε να του το επιβεβαίωσω.

    Στο τέλος της βραδιας βέβαια… η δικιά μου ήταν πιο μεγάλη (… σαν τον λογαριασμό, ας πούμε)
    😉

  18. Patsiouri said

    Αντιγράφω ένα άρθράκι που μπορεί να μήν είναι δικό μου αλλά με εκφράζει απόλυτα, απόλυτα όμως…
    «Κάθησα με τον εαυτό μου και αφού χωρίς πολλές κουβέντες συναποφασίσαμε να συγκροτήσουμε βραχίονα τρομοκρατίας, καταλήξαμε στην ακόλουθη, αδιαπραγμάτευτη λίστα εχθρών: ρατσισμός, ξενοφοβία, αυτισμός, αφασία, αναλφαβητισμός, μονόδρομος, αλαζονεία, υποταγή, μονόπλευρος εκσυγχρονισμός, παραπληροφόρηση, life style, φανατισμός, αδιαλλαξία, φονταμενταλισμός, american dream, εσωστρέφεια, κυνισμός, σατανισμός, μονόλογος, καθυστέρηση, φτώχεια, αναλγησία, ανεργία, Μεγάλος και Μικρός Αδελφός, αυθεντία, κυνισμός, φαφλατισμός, τηλεοπτική βία και χουλιγκανισμός. H λίστα των στόχων ανοικτή. H λίστα των μελών επίσης ανοικτή. Είναι ανάγκη άμεση πολιτιστική, κοινωνική, ανάγκη ανθρωπιστική. Τρομοκρατήστε πάσης φύσεως αόρατο, ορατό, καθημερινό, τηλεοπτικό, κρατικό, εσωτερικό και εξωτερικό τρομοκράτη. Ο θάνατός τους η Ζωή μας! »

    Τα ανθρωπάκια από τα οποία ξεκινούν και συντηρούνται τα φαινόμενα αυτά έχω μία υποψία πως είναι οι φίλοι σου οι μιρμιριάρηδες, έ??

    Σήμερα δέν είμαι στις καλές μου αλλά αύριο με όρεξη άν συνεχίζονται τα σχόλια θα σας γράψω κι εγώ περιστατικά, και στη δουλειά δέν ήταν τίποτα μπροστά στον επί χρόνια γκόμενο της καλύτερής μου φίλης…

  19. είναι επικίνδυνο να κάνεις παράπονα με αγένεια σε άνθρωπο που μπορεί κάλλιστα να φτύσει στο φαί σου….. =Ρ

    πολλοί θέλουν να φέρονται έτσι στους σερβιτόρους για να δέιξουν και καλά πυγμή. μου έχει τύχει να βγω με κάποιον και θέλοντας ν μου δέιξει ότι και καλά είναι άντρας και γαμεί και δέρνει, να γίνει τόσο γάιδαρος, που στο τέλος τον κοροιδεύαμε μαζί με τη σερβιτόρα.

  20. Ερχόταν μια πελάτισσα στο μαγαζί σκέτη καταβόθρα απορώ που έβαζε αυτά που έπινε και έτρωγε-στέκα η πουτάνα.
    Πολύ παράξενη και ιδιότροπη αλλά έκανε κάθε μέρα λογαριασμό μεγάλο οπότε και όλοι την γλείφαμε μέχρι που άρχισε να μας σπάει τα νεύρα μέχρι και το γλυκό που την κερνούσαμε αν δεν το έτρωγε στο μαγαζί επειδή είχε δουλειά και δεν προλάβαινε το ζητούσε να το πάρει μαζί άσε δε την έκπτωση σχεδόν την απαιτούσε.
    Έθαβε τους πάντες από τους φίλους της –τσιγκούνηδες και ότι δεν ξέρουν να τρώνε έλεγε- μέχρι και το προσωπικό στο μαγαζί διότι δεν της έκανε τα γούστα..
    Για όσα εστιατόρια είχε επισκεφτεί είχε και έναν κακό λόγο να πει το σκατοστόμα της..
    Την λυπήθηκα να την βλέπω να τρώει μόνη και έρημη κάθε μέρα και άρχισα να της μιλάω φυσικά βγήκε εις βάρος μου μια όταν μια μέρα δεν ήμουν καλά και είχε έρθει με κάτι φίλες της βρωμιάρες που κάνανε το μαγαζί χάλια -εριχναν κατω ποτα και φαγητα και ζητούσαν όλο αλλαγές στα πιάτα- και τις τουαλέτες επίσης και μας σπάσανε τα νεύρα μια και απαιτούσαν τον σερβιτόρο πάνω από το κεφάλι τους συνέχεια λες και δεν υπήρχαν άλλοι πελάτες σπάστηκα και σχεδόν δεν τους πλησίασα..
    Την επόμενη μίλησε με την αφεντικίνα μου που είναι και φίλη μου και είπε πως οι φίλες της έκαναν παραπόνα για μένα και καλά ‘ότι δεν μου άρεσε να τους βλέπω να περνούν καλά’ αλλά αυτή δεν είχε πρόβλημα μαζί μου,,,,,,, οι φίλες της είχαν και δεν θα ξανά ερχόταν στο μαγαζί…οι φίλες της όχι αυτή διότι που να βρει αλλού γλυκά κρασιά και πιάτα κερασμένα και έκπτωση σε κάθε λογαριασμό –το τσόλι η γύφτισσα!
    Όταν ξαναπέρασε της φέρθηκα άνετα ευγενικά και ζεστά παρόλο που γνώριζα ότι ήξερε πως έμαθα τα σχόλια της..

    Έχω κρατήσει το τηλέφωνο της μόλις αλλάξω δουλειά το πρώτο που θα κάνω είναι να την βρω και να την κάνω ρόμπα την μαλάκω..
    Επειδή δεν μιλάμε μερικοί έχουν γίνει γαϊδουριά ξεσαμάρωτα –τα αρχίδια..
    Ουφ!
    Τα είπα και ησύχασα..

  21. Μόλις είδα τι εννοείς με τη λέξη «μιρμιριάρης» ένιωσα σαν τον ταύρο που βλέπει κόκκινο πανί. Δεν έχω δουλέψει ποτέ ως πωλητής, σερβιτόρος ή κάτι τέτοιο, δεν έχει τύχει να έχω πελάτες στη δουλειά μου και νιώθω ευτυχής καθότι μισώ την ανθρώπινη επικοινωνία αλλά περισσότερο μισώ τους μιρμιριάρηδες. Αυτοί οι άνθρωποι είναι παρόντες παντού: στην ουρά στο σουπερμάρκετ, στο λεωφορείο, στο φούρνο, στην εφορία. Μου έρχεται να τους κουτουλήσω. Όποτε ψυλλιάζομαι ότι κάποιος είναι μιρμιριάρης λυσσάω τόσο που θέλω να τον δείρω αλλά ψοφάω να τον/την παρακολουθώ να κάνει την παράστασή του. Ειλικρινά πιστεύω πως πρόκειται περί ψυχολογικής παθήσεως. Αυτό το άτομο πρέπει να είναι πολύ στερημένο ώστε να προσπαθεί να τονώσει την αυτοεκτίμησή του μέσω του ελέγχου που ασκεί σε άλλους. Ένα άλλο πρόβλημα είναι η μανία ελέγχου. Ο μιρμιριάρης μπορεί να είναι ένας γαμημένος λέτσος αλλά θα κάνει κάτι με ευλάβεια και αφοσίωση που θα αποδεικνύει την μανία ελέγχου που έχει: ή θα επιστρέφει ΔΕΚΑ φορές στο σπίτι να δει αν έκλεισε το θερμοσίφωνα ή θα βάζει τα χαρτονομίσματα στο πορτοφόλι του με σειρά ανάλογα με την αξία τους (ακόμα κι αν πίσω του περιμένει ουρά δύο χιλιομέτρων) ή θα ελέγχει 10 φορές αν έκλεισε τις πόρτες του αμαξιού. Ο μιρμιριάρης είναι άνθρωπος για πολλές κλωτσιές και κουτουλιές. Στο μαγαζί όπου πάει νομίζει ότι με τα 50-100 ευρώ που θα αφήσει μπορεί να τους γαμήσει όλους. Ακόμα και έναν καφέ με 3 ευρώ να πιει. Νομίζει ότι όλος ο κόσμος περιστρέφεται γύρω του. Κάτι τέτοιο μπορεί κάποιος να το πιστέψει όταν είναι 2 ετών. Ο μιρμιριάρης έχει μείνει συναισθηματικα σε αυτήν την ηλικία. Όπου δείτε μιρμιριάρη ξεσκίστε τον. Και να ξέρετε: ο μιρμιριάρης ποτέ μα ΠΟΤΕ δεν έχει αισθήματα. Είναι ένα ψοφίμι. Μην περιμένετε έναν μερακλή τύπο, έναν ανοιχτόκαρδο, έναν έμπιστο φίλο. Όχι, φίλοι μου. Ο μιρμιριάρης δεν κάνει φίλους. Είναι ένας αιώνιος δυσκοίλιος.

  22. southair said

    ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΗ! ΑΛΛΑ… Χάλασα φιλική σχέση εξαιτίας μιρμιρίασης, αλλά ξέρετε μετά από καιρό τι κατάλαβα; Οτι η μιρμιρίαση μου την έδινε τόσο πολύ ακριβώς διότι σε διαφορετικά ζητήματα ή σε διαφορετικές φάσεις ήμουν κι εγώ η ίδια μιρμιριάρα. Νομίζω πως ό,τι κουβαλάμε μέσα μας και σαν δική μας κατάσταση μας ενοχλεί αφάνταστα όταν το συναντάμε και «απέναντι», ακριβώς γιατί είναι ένα κομμάτι του εαυτού μας που δεν μας αρέσει. Αν τα έχουμε καλά με τον εαυτό μας έχουμε τη δυνατότητα και την ψυχραιμία να ρεγουλάρουμε και τον μιρμιριάρη άνθρωπο όπως λέει και ο indictos. Αν ξαναδιαβάσετε όλοι τα σχόλια που αφήσατε θα το διαπιστώσετε αυτό. Σόρι, δεν σας κάνω την ξύπνια, μου ήταν οδυνηρό όταν το συνειδητοποίησα, αλλά όταν το παραδέχτηκα για τον εαυτό μου έγινα και περισσότερο ανεκτική με τους άλλους και λιγότερο μιρμιριάρα. Ωστόσο ποτέ δεν θα έφτανα στο σημείο να κάνω ιστορία που να οδηγήσει στην απόλυση κάποιου (για λόγους αρχών), αλλά μπορεί να έκανα άλλου τύπου μιρμιριάσεις όταν δεν ήμουν στα κέφια μου. Οταν ήμουν καλά όλα τα αντιμετώπιζα χαλαρά. Εχετε δίκιο ωστόσο ότι κάποιοι άνθρωποι αυτό το έχουν σαν μόνιμοι συμπεριφορά. Για αναρωτηθείτε όμως γιατί ειδικά σε κάποιες περιόδους της ζωής σας εμφανίζονται στο δρόμο σας τέτοιοι άνθρωποι. Ψάξτε λίγο για ποια δικά σας κομμάτια ζωής μιρμιριάζετε και τότε ή θα τους δείτε να γλυκαίνουν ή να «εξαφανίζονται» ως δια μαγείας. Καλή σας νύχτα χωρίς μιρμιριάσεις…

  23. Fraoula said

    Mirimiriarhs?! Xaxaxaxa! Prwth fora akouw afth thn uperoxh leksh!

  24. Mastoyras said

    Otan doyleya barman se ena hotel, o afentikos moy, moy eixe pei 3 kanones epagelmatismoy:

    1) O pelaths exei panta dikio
    2) O pelaths exei panta dikio
    3) Ektos ki an o pelaths exei adiko…

    opOte, prospa8wntas na diathrhseis mia doyleia gia ta pros to zhn, polles fores anagazesai na antimetwpiseis polles paparies kai na ftaseis sto xeilos toy neyrikoy klonismoy! O monadikos tropos diathrhshs ths eswterikhs soy galhnhs einai o starxidismos!

    Giati na xalasw egw thn zaxarenia moy?

    Pelaths: Ena moykali leyko krasi pagwmeno parakalw
    Egw: Malista (kai pairnw to pio pagwmeno mpoykali kai to servirw analogws. Entaksei…5 asterwn ksenodoxeio htan…)
    Pelaths: Garson, den moy les (me yfaki) den soy eipa na einai pagwmeno? se parakalw (me yfaki) fere moy ena allo (afoy to eixa anoiksei)
    Egw: Amesws kyria moy (eygenikotata kai xamogelasta)
    Pelaths: Ki ayto zesto einai. Telos pantwn, 8a me eksyphrethseis h 8a fygw?
    Egw: Xilia sygnwmh, dwste moy sas parakalw 5 leptakia na sas ferw apo to kelari… (kai tsakisthka sto kelari toy hotel na ferw th malakia)

    To KLOY ths ypo8eshs einai pws ayth h gomena htan apo mia yphresia elexoy katallhlothtas proswpikoy kai prospa8hse na me ferei ektos eaytoy! Alla phre ta @@ moy. To krasi telika den to hpie kai molis anevhka apo to kelari, thn eida na milaei me to Big Boss toy hotel, o opoios eixe ena xamogelo ws ta aytia, giati elave mia poly gamAth kritikh.

    To ksenodoxeio anevase to kase toy, to afentiko poylhse moyrh ston omilo poy eixe to ksenodixeio, kai egw telika emeina me ton starxidismo…H ZAXARENIA MOY, OMWS PAREMEINE ZAXARENIA.

  25. maria said

    O pateras mou, xekinise servitoros kapou stis arxes tou 60, kai katelixe sinidioktitis mazi me ton aderfo tou tou estiatoriou prin to telos tis dekaetias.
    To estiatorio itan ena ap ta prwta estiatoria sto kentro tis larisas. Mesa stin pio kentriki odo, stin Kouma. Tote den itan pezodromos, eixe trapezia sto pezodromio, poli kosmo, poli peratzada, i AEL erxotan ki etrwge ta vradia, ki o mpampas mou etrexe dwthe keithe…
    Ekei mesa, megalwsa. Thimame to patari, etrwga agalia sta gonata ton podosferistwn kai ekana silogi PANINI me tis fatses tous kai tis ipografes tous…
    Exw wrees anamniseis kai poli wrees mirwdies…
    Giati ta lew ola afta?
    Giati o Mpampas mou, oli tou tin zwi -ki akoma twra- servire, mageireve, itan stas diatagas tou pelati.
    PANTA.
    Einai o klassikos ellinas o mpampas mou…aftos pou se siginei i ekfrasi tou giati einai KALOS anthrwpos kai fenete sta matia tou.
    Einai omws kai oxithimos anthrwpos.
    Mpourini! se pernei kai se sikwnei alla krataei 5 lepta to thema…
    Oli tou tin zwi kratise tin douleia tou sto top, ki einai akomi axiosevasto atomo stin koinwnia tis polis, gia tin douleia pou ekane kai kanei, giati epevale stous pelates tou ton sevasmo.
    Teleia.
    An tixon, opiosdipote, xtipouse palamakia gia na ton fwnaxei, itan kai einai ikanos, na ton afisei mesa na varaei palamakia na kleisei, na kleidwsei porta kai na valei fwtia sto magazi.
    otan kapios «xehnouse» na figei, mia ap ta idia.
    Megalwsa loipon me ooooola afta sto kefali, kai mou fenete adianoito :
    1) anthrwpos pou krataei magazi na einai moutrwmenos kai agenis apenanti mou kai na pistepsei oti tha xanapw pali, estw kai gia katourima sto magazi tou
    2) Na leipsw sevasmou se garsoni , na ton rezilepsw, na fwnaxw i den xerw ti, giati xrwstaw tin zwi mou oli s’afto to epaggelma,
    3) na meinw teleftea kai na min sikwnome kai na krataw anthropo makria ap to krevati tou, tin gineka kai ta pedia mou…
    potakia exei kai xw kai to krevati dipla stin teliki…

    Ftanei diladi.
    Na exeresw kati garsonia pou tin pezoun mera nixta kai monos tous stoxos einai na gamisoun kana gomenaki pou paei kathe mera stis 11h30 gia kafe me tin koliti tis, kai mou milan les kai gnwrizomaste apo panta, kai kapaki mou fernoun ki alla gi alla…
    ekei tous gamiete o Dias.
    Mi terlathoume nai?

  26. maria said

    potakia exei kai sto spiti kai xw kai to krevati mou dipla stin teliki, enoousa…

  27. aremare said

    Αν και αφεντικό στο μαγαζί μου, το τι τραβάω απο τους μίζερους κακομαθημενους κομπλεξικούς ,δε λεγεται.
    Να φαντασ΄τείς οτι εχω και ταλεντο στην επικοινωνία και τρομερη υπομονή και μια φυσική αντιμετώπιση σε καθε διαφορετικό τυπο ανθρωπου. Ισως αυτ’ο να ειναι και το μοναδικό μου ταλεντο.
    Αυτό που δεν αντεχω με τιποτα ειναι ο καχύποπτος πελατης που απο την αρχη σε αντιμετωπίζει σαν απατεωνα-ψευτη-κλεφτη.
    Ειμαι 10 χρονια σε αυτη τη δουλεία και μονο μια φορά ειπα σε μια πελατισσα να περασει εξω γιατι με προσβαλε!!Οταν σε ρωταει 10 φορες απο τι υλικό ειναι κατι και της απαντας ευγενεστατα και αυτη συνεχίζει να λεει οτι την εχει πατησει στο παρελθον και οτι αυτη δεν ξερει απο αυτα γιατι ειναι μαθηματικός,( και δημόσιος υπάλληλος ) και 1+1 =2, και ενα μπουρου-μπουρου χωρις αιτια εε δεν κρατηθηκα,
    Πολύ ευγενικά και ψυχρά της είπα οτι η ζωή όλη δεν ειναι μαθηματικά, ειναι και ανθρωπινες σχεσεις και δεν μπορει κανεις να προσβαλει την αξιοπρεπεια κανενός.
    Σας παρακαλω κυρια μου,δεν μπορω να σας εξυπηρετησω, λυπαμαι θα ηθελα να φυγετε!!
    Εμεινε αναυδη γιατι ουτε που της ειχε περασει απο το μυαλό, και αυτο ειναι το χειροτερο, γιατι ο συνηδειτοποιημενος καφρος αντιμετωπιζεται χωρις τυψεις.Ενω ο βλάκας χωρις να το γνωριζει, σε κανει να νιωθεις οτι καταφερε και σε εκανε και σενα βλάκα.
    Αν εγινα κατανοητή..Η βλακεία παντα νικάει.
    Το χειρότερο ειναι οτι νομιζουν πως με τα λεφτα τους θα σε πηδηξουν.
    Εχουν την εντυπωση οτι αυτοί που δινουν τα χρηματα ειναι παντα οι καλοί, και οι κακοί αυτοι που τα παίρνουν.
    Λες και τα παίρνουν τζάμπα,χωρις να δόσουν τίποτα ( καφε,χαλιά,ποτηρακια, επιπλα, υπηρεσίες)
    Και αν πεις μια κουβεντα για τα χρεη τους ..σου λένε καλα τοσα λεφτα πηρες απο μενα….ετσι χωρις να τους δόσεις τι[ποτα..
    Αι σιχτιρ σκατολαός ειμαστε..

  28. m13 said

    Mastoyra ΕΛΙΩΣΑ ΣΤΟ ΓΕΛΙΟ!!!!!

    ΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ

    Κατερίνα–>πρόσεχε μην η κυρία βολτάρει με τις φίλες τις στα μπλόγκς και ψάχνοντας για γκομενάκια πέσουν πάνω στο σχόλιό σου !😉
    __________________________________________________________
    Όταν δούλευα μπάρ, μου είχε ζητήσει μία γκόμενα ice tea ροδάκινο. Το δίνω στη σερβιτόρα με 2 παγάκια ή τρία μέσα, δε θυμάμαι.
    Μετά από 5 λεπτά, έρχεται μέσα το ψωλοπούτανο (η πελάτισσα ντε), μου κοπανάει το μισό ice tea (το άλλο μισό το είχε πιει) και μου λέει χειρότερα και από τους Ναζί στα στρατόπεδα συγκέντρωσης:
    «ΧΩΡΙς ΠΑΓΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΙΠΑ, ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕς?»
    «ΟΚ» της λέω
    και με το που γυρνάει την πλάτη χώνω τη χερούκλα μου μέσα και βγάζω τα δύο παγάκια. Το υπόλοιπο το γέμισα με νερό και σάλια, έτσι για σπάσιμο.(εχεχε)
    Έρχεται η γκαρσόνα να πάρει το ice tea, με βλέπει ζοχαδιασμένη και μου λέει:
    «Ξέρεις γιατί σου ζήτησε να της βγάλεις τα παγάκια;»
    «Όχι, γιατί;»
    «Γιατί κάνει δίαιτα!!!!!»

    ΕΛΕΕΙΝΟς ΣΤΟΚΟς, ΠΕΡΙΤΤΟ ΝΑ ΣΑς ΠΩ, νόμιζε ότι το νερό έχει θερμίδες. Γέλασα τόσο πολύ, που από τότε, όποτε πέφτω σε μιρμιριάρη, το διασκεδάζω απίστευτα! 🙂

    κωνσταντίνα, τέλεια επιλογή θεματολογίας🙂

  29. southair said

    Μου θυμίζετε μικρά παιδιά που κάνουν σκανταλιές και κερατάκια που λέει και η Χ-psilikatzoy. Eχετε δίκιο, γιατί οι δουλειές που κάνετε είναι ξεθέωμα, αλλά βρε παιδιά μου φαίνεται ότι απολαμβάνετε και διασκεδάζετε κατά βάθος με τη μιρμιρίαση…

  30. axaxaxa!!!!! Ρε σεις έχουν τελικά πολύ γέλιο οι μιρμιδιάρηδες!!!

    ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ και ευχαριστώ για τις ΥΠΕΡΓΑΜΑΤΕΣ ιστοριούλες σας.😀

  31. maria said

    oxi oxi! den diaskedazei kaneis.
    Exoume logariasmous, spitia, pedia kai skilia na threpsoume.
    Afto einai olo.
    an kathe fora pou i pelatisa mou xinei ta entera kai mou tsakizei olo to nevriko sistima tin gamwstavrizw, mallon tha faw skata me meli to vradi…

  32. Maria, εννοώ ότι διασκεδάζουμε με αυτά που διαβάζουμε. Συμφωνώ ότι δεν είναι καθόλου πλάκα να τους τρως διαρκώς στη μάπα. Αλλά και πάλι, πάντα μπορείς να τους κάνεις κερατάκια.😀

  33. An-Lu said

    Γκουχ-γκουχ! Μόλις περιέγραψες μιά θεία μου (ξαδέλφη της μάνας μου) η οποία κάθε φορά που βγαίναμε για φαγήτο, μας έκανε ρεζίλι με τις απαιτήσεις της στους σερβιτόρους….δεν ξέραμε που να κρυφτούμε μετά, οπότε πάψαμε να βγαίνουμε μαζί για φαγητό και κάποια στιγμή…μετά από μιά-δυό δεκαετίες…της πέρασε η μιρμοιρία!😉

  34. roidis said

    με μιρμιρίασες θυμίζοντάς αυτούς του περίεργους τύπους, έχω φτάσει σε ηλικία που δεν διστάζω πια να απομακρύνομαι κι όταν δεν γίνεται τους τα λέω, αλλά ούτε ένας από δαύτους δεν κατάλαβε ποτέ αυτό που θέλω να του πω.

    (ακόμα να αλλάξεις το λινκ προς την πόρσε μου, πρόσεχε γιατί θα σου γκρινιάξω μιρμιριαστικά!)

  35. maria said

    ante vre xazi! stin/ston Southair apantousa!!!
    kathese kai mou exigeis ta efkolonoita pou nomizes oti nomiza oti se diaskedaze na mazeveis trixes ap to patwma!
    xazomara prwi-prwi!! 🙂

  36. Όπου βρείτε μιρμιριάρη πατάτε τον στον λαιμό. Δαγκώστε του το λαρύγγι.
    Ευχαριστώ.

  37. Ροδια said

    Βρε συ! όταν γράφεις «υπεργαμάτες» θυμάμαι το «υπεργαμόντο» μιας γιαγιάς στη Μύκονο! τέτοιο γλυκό είχε προσφερθεί να μας κεράσει κάποτε.. επειδή προσέχαμε -όσο έλειπε στο μπακάλικο- το μικρό εγγονάκι της που έκανε.. ιπποδηλατάκι!:-))) χαχαχα
    ..σήμερα, αν ζούσε η γιαγιάκα αυτή, θα ήταν ξεφτέρι στα ψηφιακά.. ειδικά στο e-mail..
    🙂

  38. southair said

    Παρεξηγήσατε τη northair. Η northair έτσι και της ζητούσανε να μαζέψει τρίχες από το πάτωμα θα αρνιόταν πάρα πολύ ευγενικά κοιτώντας έκπληκτη την κυρία μιρμίρω και δεν θα λογάριαζε αν θα πεινούσαν παιδιά, οικογένεια κλπ, διότι απλούστατα θεωρεί ότι δεν είναι υποχρεωμένη να υφίσταται τέτοιες μ…….ς από κανέναν. Αν όμως μέσα σου βαθιά πιστεύεις ότι πρέπει να τα υφίστασαι όλα αυτά και άλλα πολλά τότε θα σου προκύπτουν συνέχεια τέτοιοι γύρω σου. Οταν λέω το διασκεδάζετε εννοώ ότι το έχετε αποδεχθεί πως υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι και ότι είσαστε υποχρεωμένοι-ες να τους υφίσταστε. Δεν υποστηρίζω ότι δεν υπάρχουν απλά μπορεί να πέφτουν λιγότερο συχνά πάνω σας ή να μην τολμούν να βγάλουν πάνω σας τη μιρμιριά τους, αν αλλάξετε τη δική σας αντίληψη για τα πράγματα. Η πραγματικότητα δεν αλλάζει, αλλά μπορεί να αλλάξει η οπτική που εμείς έχουμε στα πράγματα. Και όταν είπα ότι διαπίστωσα ότι κι εγώ είμαι μιρμίρω σε κάποια πράγματα σίγουρα δεν εννοούσα αυτά που περιγράφεται και διέκοψα σχέση με άνθρωπο ακριβώς γιατί ήταν τόσο υπερβολικός και δεν άντεχα, το θεωρούσα άρρωστο να πηγαίνουμε κάπου να περάσουμε ευχάριστα και να τα γ….ει όλα μόνο και μόνο γιατί έτσι νόμιζε ότι διεκδικεί το καλύτερο για τον εαυτό του και ότι εγώ που ήμουν ανεκτική και διασκέδαζα κάποιες καταστάσεις θεωρούσε ότι δεν είχα αρκετή αυτοεκτίμηση και ανεχόμουν να με πατάνε και να μου φέρνουν π.χ. τα γκαρσόνια ό,τι δεν παράγγειλα κλπ, κλπ.
    Το πρόβλημα σαφώς το είχε εκείνη γιατί όταν δεν ρωτούσε αρχικά το γκαρσόνι τι περιλαμβάνει π.χ η φρουτοσαλάτα που θα φέρει δεν έφταιγε το γκαρσόνι αν είχε και σιρόπι από πάνω που δεν το γούσταρε.
    Ομως διαπιστώνω εξίσου μιρμιρίαση σε εσάς διότι δεν κατανοήσατε τι προσπάθησα να πω και επειδή είναι έξω από τη λογική σας το απορρίψατε πάρα πολύ εύκολα σαν επίσης μιρμιρίαση ή σαν «εκτός τόπου και χρόνου».
    Καταλαβαίνω πολύ καλά το να έχεις ανάγκη να μιλήσεις για κάποια πράγματα που σε ταλαιπωρούν στην καθημερινότητά σου, να γελάσεις και να τα αμβλύνεις ώστε να μην σκάσεις πια από την πίεση, αλλά από την άλλη αν όλα αυτά δεν τα πάς λίγο παραπέρα θα παραμένεις να τρως τις ίδιες συμπεριφορές. Αν αυτό θέλετε και θέλετε στη συνέχεια να παραμένετε στο «διηγόντάς τα να κλαις» ή να γελάς… ουδέν πρόβλημα. Αλλά κατά την φτωχή μου άποψη όταν ανοίγεις μία συζήτηση το κάνεις, πέρα από το να αποφορτιστείς και να γελάσεις και για να καταλήξεις σε ένα διαταύτα. Αν το κάνεις μόνο για να παραμείνεις στις αντιλήψεις που ήδη έχεις δεν μπορώ να καταλάβω το νόημα της συζήτησης. Μου θυμίζει λίγο αυτόν που φτύνει το αφεντικό του για να ξεσπάσει, αλλά ποτέ δεν διεκδικεί κάτι στα σοβαρά από αυτόν, επειδή θεωρεί ότι δεν το αξίζει και θεωρεί το φτύσιμο μεγάλη γενναιότητα. Ομως νομίζω η μεγαλύτερη γενναιότητα είναι να αναμετρηθείς πρώτα και κύρια με τον εαυτό σου, να δεις γιατί εσύ ο ίδιος τον έχεις πρώτα και κύρια τοποθετημένο χαμηλά ώστε να πάψουν επιτέλους να σε πατάνε εκείνοι που βρίσκουν να πατάνε τους αδύναμους, αλλά στους ισχυρούς κάθονται σούζα. Ομως όταν εσείς αντιδράτε όπως αντιδράτε κάνετε ακριβώς το ίδιο…
    Χέσε ψηλά κι αγνάντευε θα μου πείτε και ότι τίποτα δεν αλλάζει και ότι αυτά που λέω είναι κινέζικα… Ναι, αλλά αυτό σαν αντίληψη δεν είναι επίσης μιρμιρίαση; Οπως η πελάτισσα ή ο πελάτης έρχονται φτιαγμένοι να σας βγάλουν την ψυχή έτσι και εσείς νομίζω πάτε φτιαγμένοι να του το επιτρέψετε όταν παραμένετε απλώς στο να γελάτε με όσα υφίσταστε;
    Λυπάμαι αν σας τη σπάω που σας υπενθυμίζω ότι έχετε δικαίωμα να μη σας τα κάνουν όλα αυτά και να μην τα υφίσταστε. Δυστυχώς δεν μπορώ να υπογραμμίσω έντονα αυτό το «έχετε δικαίωμα». Λυπάμαι επίσης αν σας χαλάω το χαβαλέ… με υπερβολή σοβαρότητας ή σοβαροφάνειας, όπως θέλετε πείτε το. Συγγνώμη για την ενόχληση και δεν θα το ξανακάνω. Πάντως δεν ξεκίνησα με κακή πρόθεση και θεωρούσα ότι μπορούσα να συμβάλω στη συζήτηση. Μάλλον όμως παρεξήγησα το στόχο της. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία και σόρι αν σας την έσπασα…

  39. Idάκι said

    Μιρμιριάρηδες!!! Τέλειο – εγώ τους έλεγα πάντα σπασοκλαμπάνιες αλλά είναι πολύ γενικός όρος οπότε υιοθετώ τον δικό σου!!

    Δεν έχω χρόνο να γράψω ιστοριούλα, αλλά να δώσω ένα δίκιο σε όποιον θεωρεί ότι δεν πρέπει κανείς να το υφίσταται… Αν η ευγενική εξήγηση ότι «αυτό που θέλετε δεν γίνεται» δεν φτουρήσει, οι λύσεις τύπου Καλτσό τους βάζουν στη θέση τους… Σας συγχαίρω όλους για την εφευρετικότητά σας😉

    Και ναι, Southair, υπάρχουν αυτοί και πέφτουν πάνω μας ακόμη κι αν η δική μας συμπεριφορά δεν τους ελκύει. Και πολύ συχνά δεν είμαστε σε θέση να τους αποφύγουμε. Αν δηλαδή σου τύχει μιρμιριάρης supervisor στο Master Thesis σου, τι θα κάνεις; Θα τον αλλάξεις; Θα τον καταγγείλεις; Θα σου πουν, αυτός είναι ο σχετικός, λούσου τον για 6 μήνες και μετά γεια. Ε, τα ίδια λένε και τα παιδιά…

  40. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
    η απαραδεκτη πελατισσα ειχε να ερθει στο μαγαζι ενα μηνα και κατι..
    και ηρθε σημερα με την μανα της!
    χαχαχα σωστη κυρια η μαλακω! βρε λες να διαβασε τον εξαψαλμο?

  41. Ως πρώην σερβιτόρα, έχω μία συμβουλή προς τους λεγόμενους «ανήσυχους» πελάτες (aka μιρμιριάδες):

    Ποτέ -μα ποτέ- μη τα βάζεις με τους ανθρώπους που σου σερβίρουν φαγητά και ποτά.
    Ενα -κατά λάθος- φτέρνισμα, ένα -κατά λάθος- φτύσιμο (να μη γίνω πολύ γραφική απ’εδώ κι πέρα…) μπορεί εύκολα να συνοδεύσει το παγάκι Λουτρακίου σας.

    ;-D

  42. Αναρωτιέμαι απλά αν υπάρχει ετυμολογική σύνδεση με του Μυρμιδόνες, τους ατρόμητους πολεμιστές του Αχιλλέα – ο οποίος γκρίνιαζε κι έκανε φασαρία με το παραμικρό, απαιτώντας πάντα ειδική μεταχείριση. Τουλάχιστον αυτός ήταν ισόθεος και δικαιολογημένα μεγάλη ντίβα στο στρατόπεδο των Αχαιών. Ενώ ο κάθε καραγκιόζης που ξεσπάει τα κόμπλεξ του σε σερβιτόρες και ντελιβεράδες απλά φοράει το προσωπείο του κακομαθημένου σούπερ σταρ σαν νοικιασμένο σμόκιν.

  43. Το πρωί αγόρασα από περιέργεια την εφημερίδα ΤΟ ΑΡΘΡΟ.Στο ένθετο blog είχε ένα απόσπασμα από το συγκεκριμένο πόστ (Μιρμιριάριδες)

  44. domenica said

    HELP!! Είμαι μιρμίρω???
    Δεν πίνω από ποτήρια που έχουν χαρακιές και αποτυπώματα από άλλους πελάτες. Διαμαρτυρήθηκα για την σαλάτα μου και όταν η σερβιτόρα με κατεβασμένη τη μούρη της μου εξήγησε ότι δεν είναι ζουζούνια αυτά στο μαρούλι αλλά ριγανίτσα , της είπα « τι ριγανίτσα καλέ αυτά έχουν πόδια και περπατάνε!» (και πράγματι είχαν ε…έξη πόδια το καθένα και άλλαζαν θέση …φώναζα..its alive its alive όπως ο δρ. φρανκεσταιν για το τέρας)
    Επίσης όμως περιμένω υπομονετικά στην ουρά και χαιρετίζω πάντα τον υπάλληλο με χαμόγελο εκτός βέβαια αν κάποιος κολλάει πάνω μου δήθεν ότι δεν υπάρχει χώρος και ο υπάλληλος εκείνη τη στιγμή που φτάνω επιτέλους στην «πηγή» μου κλείνει τη βρύση και πάει για κατούρημα.
    Φεύγοντας από το σπίτι τσεκάρω αν είναι κλειστοί οι διακόπτες και ο θερμοσίφωνας και βγαίνοντας από το αυτοκίνητο κοιτάω αν είναι κλειστά τα παράθυρα γιατί μια φορά την είχα πατήσει κι όταν επέστρεψα βρήκα μέσα : δυο αποτσίγαρα, στάχτη και ένα άδειο πακέτο ,(προφανώς κάποιος το πέρασε για τασάκι).
    Δώστε μου τη διάγνωσή σας…είμαι μιρμίρω?? Κι αν ναι που πιθανότερο το βρίσκω ποια θεραπεία να ακολουθήσω? Κάτι πήρε το μάτι μου για εγκεφαλικό γαμήσι πείτε μου πιο αναλυτικά δοσολογία κτλ …please!!!!

  45. niki said

    εγω εχω να πω οτι τον καθε πελατη οπως και αν ειναι μπορεις να τον χειριστεις με εξυπνο τροπο αν ξερεις την δουλεια δεν χρειαζεται να τον γλυφεις και επισης οτι ακους δεν αφορα προσωπικα εμας δεν εχουν προηγουμενα μαζι μας.οτι και να ακουσω πλεον δεν υδρωνει το αυτακι μου.απλα καποια πραγματα ο πελατης τα θεωρει δεδομενα γιατι αυτος εκεινη την ωρα διασκεδαζει εχει τελειωσει την δουλεια του και τον πειραζουν τα μουτρα μας δεν θυμαται τα μουτρα που ειχε αυτος το πρωι.οταν σερβιρω καταλαβαινω αν καποιος απο αυτους εχει δουλεωει σε αυτη την δουλεια γιατι ειναι ο μονος που θα κανει ακρη τα τσιγαρα για να απλωσω τα ποτα στο τραπεζι,ειναι ο μονος που θα χαμογελασει πραγματικα και δενθα μας δυσκολεψει,ειναι ο μονος που καταλαβαινει γιατι τα εχει γευτει απο πρωτο χεριι.αλλιως το γεκινησα αλλα το ξερω οτι δεν μου αρεσει αυτη η δουλεια και ας πηρα το πτυχιο μου συνεχιζω και την κανωω.κουραγιο

  46. […] μεγεθύνεται τόσο που βγάζει μάτι. Έχουμε πήξει στους μιρμιριάρηδες. Είσαι υποχρεωμένη να τρως κιλά καφρίλας και […]

Σχολιάστε

 
