X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΑΡΘΡΟ 16

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιανουαρίου 4, 2007


Προφανώς έχετε καταλάβει ότι δεν τα γνωρίζω όοοολα. Εντάξει, σίγουρα γνωρίζω το 99% αυτών που δεν υποψιάζεστε και το 0,00001% αυτών που σκουντουφλάτε καθημερινά, οπότε οφείλω να παραδεχτώ ότι κάτι τέλος πάντων προσφέρουμε κι εμείς οι ψιλικατζούδες. Αυτό όμως που δεν συγχωρώ με τίποτα στον εαυτό μου είναι να κάθομαι ν΄ασχολούμαι με ποζιτρόνια (= υποσυκωτονιάκια λαϊκιστί) και να μου ΄χουν ξεφύγει δυο ντουζίνες ΗΛΙΘΙΟΙ νόμοι. Πάει και τελείωσε. Εξειδίκευση = πρεσβυωπία. Σκίζεις στα Υψηλά, τα Μακρινά και τα Μεγάλα ενώ ο κώλος σου καίγεται. Ας ασχοληθώ εκτάκτως λοιπόν με την πυρόσβεση και από αύριο πάλι τα Υψηλά και τα Μεγάλα.😀

Έτσι, πληροφορήθηκα ότι στην δημοκρατική και ελεύθερη χώρα μας, υπάρχει νόμος που απαγορεύει επιλεκτικά κάποια δικαιώματά μας. Κάποιοι που τα ΄χουν ζήσει ή τα ζουν, τα ξέρουν καλύτερα, όμως ας αφήσω κι εγώ μια κουτσουλιά, για το πώς τα αντιλαμβάνομαι από την κοσμάρα που (προφανώς) ζούσα ως τώρα.

Οι νόμοι υπάρχουν για να μας προστατεύουν από το κακό (= ότι τους έχει κόψει για κακό αλλά οκ, το σέβομαι και καταλαβαίνω ότι πιθανόν να είναι χοντρό ζόρι να κάτσεις να αποφασίσεις έναν νόμο). Έτσι λοιπόν, οι νόμοι λειτουργούν πάνω κάτω όπως οι κανόνες ενός ποδοσφαιρικού αγώνα. Οτιδήποτε δηλαδή, που θα αποσυντόνιζε την αρμονική λειτουργία ενός προσυμφωνημένου παιχνιδιού ή στην περίπτωσή μας, μιας κοινωνίας. Κι αυτό σεβαστό (αφού επέλεξα να ζω μέσα σε κοινωνία κι όχι σε κάνα ακριτικό νησί της Ελλάδας – κακίααααα).

Ακολουθεί Γαμιστερή Παρομοίωση:

Όμως εδώ, ο αγώνας είναι στημένος κυρίες και κύριοι. Έχεις ας πούμε, ολόκληρο Ριβάλντο να γαμεί και να δέρνει αλλά επειδή είσαι καρακομπλεξάρα του κερατά και θέλεις ντε και καλά να προμοτάρεις τίποτα Καραγκούνηδες, πας και χώνεις ένα άρθρο στους κανόνες του ποδοσφαίρου και εκεί που λέει: «επιτρέπεται να γαμούν και να δέρνουν όλοι οι παίχτες» εσύ προσθέτεις στα μουλωχτά «αλλά απαγορεύονται τα πόδια του Ριβάλντο και όσοι τολμήσουν να τα χρησιμοποιήσουν». Τα πόδια του Ριβάλντο φυσικά, τα ΄χουν τσεπώσει κανονικά και θα συνεχίσουν να τα τσεπώνουν αλλού, οι οπαδοί τους θα τρέχουν στα εξωτερικά να τα καμαρώσουν και τα νέα ταλέντα που θα τα μιμούνται, θα αγοράζονται από Αγγλίες και Βραζιλίες αλλά αυτό δεν παύει να είναι ηλίθιο.

Ο αντίλογος ηλιθιωδώς επιμένει ότι πρέπει με νύχια και με δόντια να χρησιμοποιούμε τα δικά μας ποδαράκια (φυσικά, συνεχίζοντας να (ξε)πουλάει τα δικά μας (ριβαλντοφέρνοντα) στο εξωτερικό και να αγοράζει ξένα στις ομαδούλες του όπου σύμφωνα με τους εξίσου ηλίθιους κανονισμούς, είναι ντόπια πόδια και καρακαταελληνικά, αρκεί να εφαρμόσεις το ευφυέστατο νομικό τρικάκι της ελληνοποίησης, τύπου: Jorjevich (Σέρβος) = Τζωρτζεβίτσης/ίδης/άκος (Έλληνας).
Επειδή όμως μου γαμήθηκε η παρομοίωση γιατί άμα γράφεις για ηλίθιους, το αμέσως επόμενο είναι το Χάος, ας το ψιλοσώσω.

Ακόμα πιο Γαμιστερή Παρομοίωση:

Στον νόμο που λέει ότι «επιτρέπεται να πίνεις νεράκι του θεού», πας και χώνεις άρθρο που να λέει «εκτός από εμφιαλωμένο». Απαγορεύεις όλα τα μπουκαλάκια και επιτρέπεις μόνο τις βρύσες. Ηλίθιο; Όχι φυσικά, γιατί το εμφιαλωμένο είναι γεμάτο μικρόβια και ακριβό ενώ το κρατικό είναι γάργαρο και δωρεάν (δωρεάν = ναι μεν, αλλά πληρώνεις τα κέρατά σου σε σωλήνες, συστήματα κάθαρσης του νερού, εγκαταστάσεις για να φτάνει στον νεροχύτη σου και χιλιάδες υπαλλήλους). Λες εντάξει και αρχίζουν να έρχονται οι σφαλιάρες η μία μετά την άλλη : δυσεντερίες, μολύνσεις, σκουριασμένοι σωλήνες, διακοπές νερού και αρχίζεις να ΔΙΨΑΣ.

Και έρχονται τώρα οι υπέρμαχοι του άρθρου και υποστηρίζουν το σουρεάλ: Ο σωστός τρόπος να ξεδιψάσεις δεν είναι να αγοράσεις εμφιαλωμένο, είναι να επισκευάσεις τα εργοστάσια νερού σε… πενήντα χρόνια και υπό τις εξής 320752390745293745 συνθηκούλες : μπλα μπλα μπλα.
[Άσε που επειδή δεν έχουν όλοι χρήματα να πληρώσουν τα εμφιαλωμένα μπουκαλάκια (γιατί προφανώς τα χώσανε ήδη στο κρατικό –τσάμπα- νερό) απαγορεύεται να ξεδιψάσουν αυτοί που τα ΄χουν. Άσε που σου επιτρέπουν να πεταχτείς μέχρι Αγγλία, να χρεωθείς χιλιάδες λίρες για να πιείς νεράκι, απλά ΕΔΩ είναι παράνομο. Άσε που οι έλεγχοι στα εμφιαλωμένα είναι δεκαπέντε φορές πιο αυστηροί ενώ το δωρεάν κρατικό νερό έχει εσάνς από ψόφιους γαιδάρους].

...ΚΑΙ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΨΑ.



Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

39 Σχόλια to “ΑΡΘΡΟ 16”

  1. m13 said

    «απαγορεύεται να ξεδιψάσουν αυτοί που τα έχουν»

    αααααααααααααααααααααχαχαχαχχα ΓΑΜΑΤΗ!

    Αλλά ρε Κωνσταντίνα, θα σε μαλώσω, μου έκλεψες τον τίτλο! Αχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    δε μπορώ να καταλάβω πάντως, γιατί δεν καταλαβαίνουν μερικοί άνθρωποι τί στο διάολο παίζει με την αναθεώρηση.. πόσες πλύσεις εγκεφάλου δύνανται ακόμη να υποστούν από τα φοιτηταριά της δεκάρας που συνδικαλίζονται σε στρόβιλους τεμπελιάς γύρω από τα καφενεία των σχολών; (όπου το ότι ο καφές κάνει 1 ευρώ δεν έκανε ποτέ εντύπωση σε κανέναν για να ξεσηκωθεί ενάντια στον καπιταλισμό…του κράτους, αλλά αυτό το προσπερνάμε όπως και πολλά πολλά άλλα)

  2. Ωχ, τώρα πήρα είδηση ότι έβαλα τον ίδιο τίτλο (πάντως αν δεν ήταν συγκεκριμένος ο τίτλος μου και ήταν κουκουρούκου όπως συνήθως, έπαιζε να μην καταλάβαινε κανείς το αντικείμενο).😀

    Φαντάσου δηλαδή να ήξερα τί παίζεται και με τους συνδικάλες μέσα στα Πανεπιστήμια… γάμησέ τα φιλαράκι.

  3. Patsiouri said

    Ο.Κ, οι συνδικάλες των πανεπιστημίων επειδή τους εχω φάει χρόνια στη μάπα, είναι ότι χειρότερο μπορεί να σου τύχει σε αυτή τη ζωή!! Και μάλλον χρήσιμοι είναι μόνο στο να οργανώνουν καμιά γιορτούλα, να κάνουν τα κονέ τους και να ανεβάζουν στα ιδρύματα παιδιά που πουλάνε φτηνά κοσμήματα και κασέττες και το κυριότερο, άν έχεις την τύχη να γνωρίζεις καλά κάποιον από αυτούς αυτόματα έχεις και τα θέματα που θα βάλει στην εξεταστική ο προσκείμενος φιλικά προς τη συγκεκριμένη παράταξη καθηγητής!
    Το θέμα όμως είναι τί να επιλέξεις, την άγνοια και την αμάθεια ή ημιμάθεια-ημιενημέρωση των μέν έναντι της υποκρισίας των δέ ( κρατικοί φορείς) Τα ιδιωτικά πανεπιστήμια είναι μεγάλο θέμα και εγώ ακόμα προσπαθώ να σχηματίσω άποψη, δέ ντρέπομαι που το λέω…
    Για τις παρομοιώσεις σου όμως έχω άποψη, είναι ΓΑΜΙΣΤΕΡΟΤΑΤΕΣ!!! Ο Βύρωνας είχε πετάξει εκείνη τη θεάρεστη με το καράβι και τους ναύτες ή ο Κεφαλογιάννης? Δέ θυμάμαι, κάτσε και κάνε και σύγκριση τώρα!!

  4. J.McManus said

    Πιάσε μου μιά Coca Light και τα ρέστα δικά σου!

  5. chrisptoma said

    Σε ερώτηση μέσα σε αμφιθέατρο της Ιατρικής σχολής Αθηνών για το ποιός δεν έχει 1ου βαθμού συγγένεια με γιατρό μόνο 5, ναι, πέντε χέρια σηκώθηκαν.Το ίδιο πάνω κάτω ισχυει και για το πολυτεχνείο, τη φιλοσοφική τη νομική και τις άλλες κυριλλέ σχολές.Άρα για ποιά Δημόσια παιδεία μιλάμε; Όποιος «έχει» σπουδάζει επάγγελμα που οδηγεί σε θέση αριστοκρατίας, όποιος δεν έχει σπουδάζει γεωργικές επιστήμες και πάει στα χωράφια του παππού του (αν είναι τυχερός και δε τα πούλησαν για να πληρώσουν το νοίκι στο φοιτητικό του σπίτι).

  6. tedpar said

    Κι εγώ γι’αυτό έγραψα σήμερα, κι ύστερα μου λες ότι αμφισβητείς την κβαντομηχανική…

    Πάλι δεν είπα καλησπέρα. Καλησπέρα.

  7. alzap said

    Κανόνας πανάρχαιος και σε διαχρονική ισχύ:
    Γι’ αυτους που ΕΧΟΥΝ, ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι απαγορευμένο. Είτε είναι νόμος είτε δεν είναι.

    Κανόνας επίσης πανάρχαιος:
    Τα κονδύλια του προυπολογισμού για την παιδεία θα στραφούν με έμμεσο και σταθερό τρόπο στα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Θα απαξιωθούν και θα υποχρηματοδοτηθούν ακόμα περισσότερο τα δημόσια Πανεπιστήμια.

    Κι άλλος ένας κανόνας επίσης καρατσεκαρισμένος διεθνώς:
    Τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια θα ρίξουν το κύριο βάρος σε σχολές και τομείς που είναι στις προδιαγραφές και ανάγκες του ιδιοκτήτη.
    Η έρευνα θα γίνεται κατα παραγγελία των αναγκών της αγοράς και μόνο.

    Οι κοινωνίες όμως δεν μπορούν και δεν πρέπει να ζουν και να αναπτύσσονται ανάλογα και αποκλειστικά με τις επιταγές της προσφοράς και της ζήτησης.

    Τέλος όσοι απο εμας απαξιώνουμε πλήρως τη δημόσια εκπαίδευση, θα είναι χρήσιμο να συναντηθούμε σε μερικά χρόνια όταν θα εχουν βγει στη πιάτσα γιατροί απο το πανεπιστήμιο του Αποστολόπουλου ή του Υγεία…

  8. adamo said

    Για να κάνεις πιο σωστή την παρομοίωση, άλλαξε το παράδειγμα με τον Τζόρτζεβιτς. Είναι από τους ελάχιστους ξένους παίκτες που νομιμότατα έχουν αποκτήσει την Ελληνική υπηκοότητα. Μπορείς όμως να φέρνεις σαν παραδείγματα τους υιοθετημένους:

    1. Κίνης (Στογιάκοβιτς)
    2. Μακρής (Νεστέροβιτς)
    3. Μυλωνάς (Τάρλατς)
    4. Γιαννακόπουλος (Τόμιτς)
    5. Τιτ Σοκ
    6. Αϊβάρ Κοουσμα

    ή την καλύτερη όλων των περιπτώσεων για την οποία ωρύεται ο Κ.Ν.Μπαρμπής: Χουάν Ραμόν Ρότσα Μπουμπλής (αν θυμάμαι καλά έτσι τον είχαν και τα χαρτάκια).

    Στην πραγματικότητα το ζήτημα δεν είναι το αν θα αλλάξει το άρθρο 16, αλλά ποιους θα ευνοήσει η προτεινόμενη αλλαγή. Αν ουσιαστικά καταφέρει να αλλάξει το κάθε ιδιωτικό ΙΕΚ που εκδίδει τίτλους φασόν σε Πανεπιστήμιο, τότε καλύτερα να μην αλλάξει το άρθρο 16.

    Όποιος πιστεύει πως τα μη κρατικά Πανεπιστήμια θα βελτιώσουν την κατάσταση μόνο και μόνο επειδή θα έρθουν, δεν έχει σκεφτεί τι Σχολές θα έχουν αυτά τα Πανεπιστήμια. Θα είναι σχολές χαμηλού επενδυτικού κόστους: Πληροφορικής, Οικονομικών, Ψυχολογίας, Ιστορίας της Τέχνης. Χρειαζόμαστε ακόμα περισσότερες τέτοιες σχολές; Ποιος θα χρηματοδοτήσει τα εργαστήρια που χρειάζονται οι Ιατρικές και οι Πολυτεχνικές Σχολές; Κανείς.

    Επομένως και επειδή το ζήτημα δεν είναι να υπάρχουν μη Κρατικά Πανεπιστήμια, αλλά μια ικανή παραγωγή στελεχών -η νέα εργατική τάξη δηλαδή- αυτό θα παράγεται.

  9. infrared said

    epeidi milame gia tin ellada, i idrisi idiotikon panepistimion tha simanei to telos tis opoias poitotitas pareixe i dimosia panepistimiaki ekpaideysi (opos synevi me tin ygeia, tin deyterovathmia ekpaideysi ktl). O adamo exei dikio otan leei oti ta idiotika panepistimia den tha exoun tin dynatotita na syntirisoun sxoles ypsilou kostous opos kai o alzap pou leei oti sta idiotika panepistimia den tha yparxei vasiki ereyna (px thetikes epistimes).

    Profanos (afou pleon zoume se eleytheri agora) na yparxoun idiotika panepistimia alla tha prepei to kratos na prostatepsei kai proothisei tin dimosia paideia. min xexname exallou oti kai se alles eyropaikes xores (gia na min po se oles tis xores tis EU) ta panepistimiaka idrymata pou paragoun ereyna einai dimosia.

  10. ZARDOZ said

    ΝΤΙΝΙ
    ΕΝΤΑΞΕΙ ΟΙ ΜΙΣΗ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ Κ ΤΟ ΠΙΑΣΑΝ ΤΟ ΘΕΜΑΤΑΚΙ,
    ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΙΣΗ …..ΔΕΝ

    ΠΑΝΤΩΣ ΑΝΕΥ ΠΛΑΚΑΣ , ΜΕ ΕΧΑΣΕΣ ,

    …..
    ……..
    ………..
    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗ ΠΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ,,

    ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ , ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ,,,,ΠΛΕΟΝ

    ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΓΡΑΦΗΣ ,,,,

    ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΜΑΣ,,,,?,, ΕΡΩΤΩ..?….=Ζ=

  11. Eγω απο τη πλευρα μου λεω…
    «Καθε λαος εχει τη κυβερνηση που αξιζει».
    Γαμηστε το λοιπον το αρθρο 16.
    Μην ακουσω ομως μετα κανεναν να βριζει το «ΣΥΣΤΗΜΑ».
    Θα καει!!!!

  12. Πάνος said

    Τα έχω (ξανα)γράψει, οπότε συγχωρήστε μου να σας στείλω αποκεί:

    http://panosz.wordpress.com/2006/12/04/%ce%a4%ce%bf-%ce%ac%cf%81%ce%b8%cf%81%ce%bf-16-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%bf%ce%b9-%ce%9c%ce%b1%cf%85%cf%81%ce%bf%ce%bc%ce%b9%cf%87%ce%b1%ce%bb%ce%b1%ce%af%ce%bf%ce%b9/

    (καλά, τι μακρυνάρια συνδέσμους φτιάχνει η Πόρσε;)

    Παρατήρηση, για τους μελετηρούς: το ΖΟΥΜΙ βρίσκεται στα σχόλια.

  13. Rodia said

    Πολύ πετυχημένες οι παραβολές κοριτσάκι μου, στην πρώτη βάζω στοίχημα ότι έπαιξε ρόλο το φροντιστήριο του καλτσό, ε..?;-) χεχε..

    Για το ζουμί της υπόθεσης, γράφω κάτι καινούργιο (αποκλειστικότητα σου δίνω βρε!) ότι δλδ φωνάζουν πολλοί για το επιστημονικό έργο -που δεν γίνεται στα ΑΕΙ- για το ποιοι θα ωφελούνται απο το επιστ. έργο που ΘΑ παράγουν τα ιδιωτικά ΑΕΙ -τσεκαρισμένο, γιατί ΑΝ ΔΕΝ παράγουν θα κλείσουν- καποιοι κόπτονται ότι δεν πρέπει στο πνευματικό έργο των επιστημόνων να γίνεται εκμετάλλευση από τη αγορά -Υψιστε! κρατάς ακόμα τα κεραμίδια ξεκάρφωτα..???

    Στο Ελλαντάν, του οποίου είμαστε κάτοικοι -κάτι σαν γαλατικό χωριό απομονωμένο από τον κόσμο που πολεμά, αντι για ρωμαίους, σύγχρονους μπαμπούλες- συμβαίνουν τα εξής παράξενα εξωγήϊνα πράγματα:

    1. πιστεύουμε ότι οι έρευνες και οι μελέτες (το επιστημονικό έργο ντε) γίνεται για την ψυχή του παππουλη μας και είναι αμαρτία να πουλιέται και να βγάζουν χρήματα τα ΑΕΙ για το έργο που παράγουν, έτσι.. ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΝΑ ΜΗ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΕΡΓΟ.

    2. επιπλέον, ΚΥΝΗΓΟΥΝ όποιον φουκαρά καθηγητή επανήλθε εξ Εσπερίας και θέλει να εφαρμόσει αμαρτωλές μεθόδους, δλδ να παράγει επιστημονικό έργο το οποίο αποδίδει χρήματα στο παν/μιο και βοηθά να σταθεί στα πόδια του χωρίς να έχει ανάγκη τόσο πολύ το κράτος -βλ. π.χ. παν/μιο στην Κρήτη, ο άνθρωπος φτύνει αίμα λεμε, εκτός κι αν κατάφερε να τους πείσει, δεν έχω φρέσκα νέα, βλ. και παν/μιο Ιωαννίνων, βλ. και παν/μιο Πάτρας, εκεί κι αν βασιλεύει η αξιοκρατία:-ΡΡ

    3. ξέρεις.. υπάρχει και το περίεργο να νομίζουμε ότι συντασσόμαστε με την πρωτοπορία της εποχής όντας καρκινοβατούντες, στραβοπηγαίνοντας δλδ προς τα πίσω.. αν λάβουμε υπόψη κιόλας ότι τη δημοτική την επέβαλαν οι «συντηρητικοί» της εποχής εκείνης που τρώγανε πέτρες από τους «προοδευτικούς» που επιμέναν στην καθαρεύουσα.. μπορείς να τρελαθείς μαζί μου..!!!!!
    Αβυσσος η ψυχή του ανθρώπου λεμε και φυλάξου απο τα κάρβουνα(*)

    —–
    διευκρίνηση: (*) αφού έγραψα τη φράση, θυμήθηκα το ποστ του ΠΡΕΖΑ_τιβι και είπα να τη σβήσω μη παρεξηγηθώ, αλλά μου αρέσει και την αφήνω τελικά.

    σμουτς βρε!
    🙂 έχω κι άλλα πολλά, αλλά έχω κι άλλα σεντόνια να σιδερώσω

  14. Rodia said

    1903, 8 Νοεμβρίου: Σοβαρά επεισόδια διαδραματίζονται ανάμεσα σε απόσπασμα στρατιωτών και φοιτητές του Πανεπιστημίου Αθηνών που διαδηλώνουν την αντίθεσή τους στη μετάφραση στην καθομιλουμένη της «Ορέστειας» του Αισχύλου από τον καθηγητή Γ. Σωτηριάδη. Οι φοιτητές, οι οποίοι υποκινούνται από τον καθηγητή της κλασικής φιλολογίας Γ. Μιστριώτη, προβαίνουν σε καταστροφές στην περιοχή του Βασιλικού Θεάτρου, όπου θα δινόταν η παράσταση. Το τραγικό αποτέλεσμα των βίαιων επεισοδίων είναι ότι σκοτώνονται τρεις διαδηλωτές και τραυματίζονται άλλοι επτά (Ορεστειακά).

    http://www.phys.uoa.gr/~nektar/history/historia_abstract.htm#ΤΟ%20ΝΕΟΤΕΡΟ%20ΕΛΛΗΝΙΚΟ%20ΚΡΑΤΟΣ

    κλπ κλπ

  15. par1saktos said

    εγω που ειμαι ΑΕΚτζης θα με παιξετε???🙂 Παντως γουσταρω κειμενακι αντιδραστικον. Αν και δεν το εχω ψαξει το θεματακιον, τεινω να συμφωνησω με τις περισσοτερες θεσεις σου…

  16. northair said

    γδφγσδφ

  17. m13 said

    «epeidi milame gia tin ellada, i idrisi idiotikon panepistimion tha simanei to telos tis opoias poiotitas pareixe i dimosia panepistimiaki ekpaideysi (opos synevi me tin ygeia, tin deyterovathmia ekpaideysi ktl)»

    αυτό το είπε το σχόλιο 9 και θα ήθελα να μου απαντήσει και το «γιατί»🙂

    ΠΡΟς ΣΧΟΛΙΟ 12 (Πάνος) το wordpress έχει Post slug. θα το δείς δεξιά εκεί που γράφεις το πόστ. κλίκαρέ το, και βάλτου έναν τίτλο με λατινικούς χαρακτήρες….ΕΤΟΙΜΟ! το λινκάκι θα σου εμφανίζεται συμμαζεμένο🙂

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΙΚΡΟΥΛΑ

  18. Η τρίχες κατσαρές λέει το σύνταγμα η γίνετε καταπάτηση του συντάγματος.Το δικαίωμα δεν είναιίδιο για όλους και να μας κάνουν την χάρη να μην λένε παπαρίτσες που δεν μπορεί να χωνέψει το στομάχι μας.
    Απόφοιτος αλλοδαπής.

  19. Mastoyras said

    Μόλις διάβασα αυτό το άρθρο έστριψα γρήγορα ένα μπάφο να στανιάρω, γιατί το θεμα έχει ψωμί…

    «Η ανώτατη εκπαίδευση παρέχεται αποκλειστικά από ιδρύματα που αποτελούν νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου με πλήρη αυτοδιοίκηση. Τα ιδρύματα αυτά τελούν υπό την εποπτεία του Κράτους, έχουν δικαίωμα να ενισχύονται οικονομικά από αυτό και λειτουργούν σύμφωνα με τους νόμους που αφορούν τους οργανισμούς τους»

    Λέω τώρα εγώ…ποιός είπε πως απόφοιτοι της Αγγλίας (και όλων των χωρων της Ε.Ε.) δεν είναι πτυχιούχος ανώτατης εκπαίδευσης;

    Ο όρος του γεωγραφικού χώρου που ορίζει ένα Κράτος είναι πλέον πεπαλαιωμένος, διότι την στιγμή που μπήκαμε στην ευρώπη και έχουμε το ίδιο νόμισμα, μας λένε τι πρέπει να κάνουμε και τί όχι, τοτε παιδες δεν είμαστε διαφορετικά κράτη…ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΟΥ-ΕΣ-ΕΙ…

    Μπάσταρδοι….αναγνωρίζετε το ΓΙΟΥΝΙΒΕΡΣΙΤΙ της Αγγλίας (μη χέσω) και της ΓΙΟΥ-ΕΣ-ΕΙ το διαολοστέλνετε…..και της Ρωσσίας επίσης….Μαλάκες…Το μόνο που κοιτάτε είναι να τη «χώσετε» εκεί που σας παίρνει. ΟΚ ανώτατη παιδεία για Ευρώπη (δεν μας παίρνει να τσαμπουκαλευτούμε) αλλά στην Ελλάδα κανένας αλλός να μην ξεκρεμαστεί απο τα βρωμερά @@ σας.

    Ποια υποχρέωση του κράτους ρε άθλιοι, πότε ασχοληθήκατε με τα σχολεία από τότε που χτίστηκαν; Τί να λέω τώρα…

    Για μένα το καλύτερο θα ήταν να μπορεί ο κάθε μαλάκας να ιδρύσει ένα Α.Ε.Ι., δεδομένου ότι πληροί τις προϋποθέσεις ενός Α.Ε.Ι.

    Π.χ. το κράτος τι προϋποθέσεις πληροί εκτός του ότι είναι κράτος; χχχμμμμ…..ωχ!….δεν μου έρχεται κάτι στο μυαλό…..Μήπως χρήμα; μα ο κάθε φραγκάτος υποψήφιος ιδρυτής Α.Ε.Ι. το έχει……μήπως οι καθηγητές; περίπτωσάρα….μπααα….τί διάολο;;;;;..ρε μήπως είναι οι νόμοι;…

  20. Patsiouri, σιγά ρε που ντρέπεσαι επειδή δεν έχεις σχηματίσει άποψη. Δηλαδή τι νόμιζες, ότι εμείς που γράφουμε τις απόψεις μας είναι σχηματισμένες; Απλά τις διατυπώνουμε ώστε να γίνει κουβέντα. Μαλάκα, τι γίνεται με τους κωλοσυνδικάλες στα Πανεπιστήμια; Ούτε που θα φανταζόμουν όλα αυτά.

    Μακ, κουβαρντά σε βρίσκω σήμερα. 😀

    Chrisptoma, πολύ σωστό. Άσε που αυτοί που έχουν έτοιμο το σόι στο επάγγελμα έχουν και την πολυτέλεια να δίνουν για χρόνια εισαγωγικές μέχρι να καταφέρουν να πετύχουν την σχολή που θέλουν.

    Tedpar κβαντομηχανική και Χάος indeed γιατί το λινκ σου, λέει ότι το μπλογκ έχει σβηστεί. Τι έγινε;

    Alzap. Κοίτα, σε γενικές γραμμές το ξέρεις ότι συμφωνούμε αλλά εδώ σε πιάνω φάουλ. Το θέμα μας έχει δύο σκέλη : α. δημόσια παιδεία και β. απαγόρευση ιδιωτικών Πανεπιστημίων. Δεν καταλαβαίνω γιατί το να επιτρέψεις τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια θα έφερνε όλο αυτό τον χαμό στην δημόσια Παιδεία (που ΔΕΝ είναι δωρεάν).
    Δεν συνδέονται ρε συ αν αναθεωρήσεις ΣΩΣΤΑ τον νόμο. Και στην τελική δεν σου φταίνε τα Ιδιωτικά Πανεπιστήμια αν τα κονδύλια για την παιδεία τα τρώνε στις βιλάρες τους οι καθηγητές του δημοσίου. Κόψτε τους τα κεφάλια και μετά ας μιλήσουμε για δωρεάν δημόσια παιδεία. Εδώ λέει, μέχρι τα βιβλία της οδοντιατρικής γράφτηκαν λάθος από έναν καράσχετο καθηγητή μόνο και μόνο γιατί είχε «δόντι».

    Τα τσιτάτα για τους πλούσιους και τους φτωχούς μπορεί να στέκουν σε πολλά πολλά πράγματα αλλά αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι δεν γίνεται να λέμε έτσι στην ψύχρα φτωχοί=ίσοι, πλούσιοι=ίσοι μείον αυτό κι αυτό κι αυτό. Είναι μαλάκες οι περισσότεροι, οκ, αλλά δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να τους στερώ ελευθερίες μόνο και μόνο επειδή εγώ δεν τις δύναμαι (που έλεος, χιλιάδες φτωχαδάκια ελληνάκια σπουδάζουν στα εξωτερικά, χιλιάδες φτωχαδάκια σπουδάζουν στην επαρχία πληρώνοντας χρυσάφι τη δωρεάν πανεπιστημιακή παιδεία μας και χιλιάδες φτωχαδάκια ονειρεύονται να σπουδάσουν γιατί δεν τους δόθηκε το δικαίωμα από τις γαμωπανελλήνιες. Δεν είναι μόνο για τους «πλούσιους» τα Ιδιωτικά Πανεπιστήμια ρε συ.

    Τέλος, ως προς την ποιότητα και το είδος των σπουδών που θα επιφέρουν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, στο χέρι μας είναι να τα διαφυλάξουμε αναθεωρώντας σωστά τον νόμο και όχι να τον κρατάμε. Είναι σαν να θέλεις να αγοράσεις πουκάμισο και επειδή πήρες δέκα κιλά, εσύ να συνεχίζεις να παίρνεις μικρό νούμερο γιατί δεν βρίσκεις στο παλιό χρώμα που σ΄αρέσει! 😉

    Adamo, δεν έχεις ιδέα τι τράβηξα για να βρω τα ονόματα των ποδοσφαιριστών. Ολόκληρο γκάλοπ έκανα στο γραφείο και δεν μου ΄λεγε κανείς. Είμαι άσχετη, γι΄αυτό και μου βγήκε μαλακία η παρομοίωση.😀
    Ως προς τα υπόλοιπα, check την απάντησή μου στον Alzap.

    Infrarred, έχω απαντήσει γι΄αυτό στον alzap. Ρίξε μια ματιά αλλά κράτησε και αυτό: μήπως λοιπόν να μην συζητάμε το αν θα αναθεωρηθεί ο νόμος αλλά ΠΩΣ θα αναθεωρηθεί; Μήπως να θεωρήσουμε δεδομένο ότι δεν πρέπει να μείνει έτσι, αλλά να κάτσουμε να διασφαλίσουμε όλα αυτά τα πράγματα τα οποία ίσως μας απειλήσουν στο μέλλον; Γιατί άλλο να λες δεν μου αρέσει κάτι και άλλο δεν μου αρέσει αλλά δεν το αλλάζω γιατί μπορεί να μην μου αρέσουν οι αλλαγές του.

    Ζαρντοζ, στην λέξη «πληροφορήθηκα» του κειμένου, αν κάνεις κλικ θα δεις την τοποθέτηση της Μ που είναι γραμμένη χωρίς παρομοιώσεις και σάλτσες και αηδιούλες. 😀

    Preza, με εκπλήσσεις. Δηλαδή άμα αφήσουμε τους νόμους απαρχαιωμένους και μη λειτουργικούς, τότε για σένα ΔΕΝ εξυπηρετούμε το σύστημα αλλά «επαναστατούμε» και «σπάμε τα δεσμά μας» ή τέλος πάντων ότι τσιτάτα χρησιμοποιείς συνήθως για να δώσεις έμφαση –ενίοτε- σε πράγματα βαρύγδουπα που αναπαράγονται δεξιά αριστερά χωρίς όμως πολλές φορές κι εσύ ο ίδιος να τα ΄χεις σκεφτεί;;;;; 😛

    Pano μου, υπόσχομαι να το δω. Αυτή τη στιγμή είμαι φτώμα, έχω ένα κάρο δουλειά και τα μάτια μου δε λένε ν΄ανοίξουν. Θα σου πω εντυπώσεις μόλις το διαβάσω (και ελπίζω να μην έχει 0234980239434097 σχόλια γιατί θα ΄ρθω πάνω και θα σου σπάσω την κεφάλα). 😛

    Rodia, φάνηκε ότι ρώτησα τον Καλτσό ε;;; Πουλιά πιάνεις.😛
    Ευχαριστώ πολύ για τις αποκλειστικότητες και μπορεί να μην ήξερα συγκεκριμένα γεγονότα αλλά υποψιαζόμουν ότι γίνεται της καραχάβρας. Άντε μετά από όλη αυτή τη λέρα να περιμένουμε να «καθαρίσουμε» τους πανεπιστημιακούς χώρους. Βράστα.

    Par1saktos, άσε, να καταλήξω πρώτα εγώ ρε συ.😀

    Northair, what???

    M13, κι εγώ την ίδια απορία έχω.

    Μαραμένα, καταπάτηση κανονική γίνεται και μην αμφιβάλλεις καθόλου.

    Και φυσικά ο Μαστούρας ζωγράφισε!!!! 😀

  21. infrared said

    @xpsilikatzoy: symfono apolyta mazi sou (kai me to arthro tis M13) stin idrysi idiotikon panepistimion, aplos ayto pou leo (opos exo grapsei polles fores sto parelthon) einai oti kladoi epistimis oi opoioi dystyxos (i eytyxos) den exoun amesi sxesi me tin paragogi kai tin oikonomia kai oi opoies den tha mporoun na syntirountai se idiotika panepistimia logo kostous tha paramelithoun akoma perissotero apo oti einai simera. O logos einai oti pleon (as poume) o kakos mathitis o opoios pernouse se ena mathimatiko i fysiko tis xoras pleo tha mporei na piganei stin pliroforiki tou idiotikou panepistimiou me apotelesma oi sxoles aytes na marazosoun kai isos na kleisoun. Ayto pou tha eprepe na ginei einai na ginei mia axiologisi, na arthei i monimotita stis katoteres vathmides tou panepistimiakou prosopikou (ousiastika omos kai oxi opos einai simera) na exanagastoun oi dimosioypalliliskoi na doulepsoun, na diasfalizontai ta kondylia ta opoia parexontai (ta opoia einai polla) kai meta afou exeis exygianei ton xoro na proothiseis tin idrysi idiotikon panepistimion.

    @mastouras: elaxista ptyxia tis agglias anagnorizontai apeytheias (isos mono ta 4etous foitisis MSci, MEng kok) kai o logos pou den anagnorizontai ta ptyxia tis amerikis den einai mono gia geografikous logous alla gia ousiastikous pou exoun sxesi me to programma spoudon kia tin oli diarthrosi tou systimatos tous. vevaia to idio symvainei kai me ta ellinika ptyxia sto exoteriko, diplomatouxos polytexneiou qualified apo to TEE den theoreitai qualified mixanikos stin agglia, opos kai tetraetes ptyxio thetikon epistimon den einai isaxio me to antistoixo tetraetes ptyxio tis idias sxolis se aggliko panepistimio. i gnomi pou exeis esy gia ta dika tous panepistimia («mi xeso») einai i idia kai xeiroteri pou exoun gia ta dika mas. to thema einai oti aytoi tin exoun dikaiologimena!

  22. Patsiouri said

    Γιατί και τα πειράματα της Κολγκέιτ, πχ, από ποιούς γίνονται νομίζεις, από μισθωτούς?? όχι, από κάτι κακόμοιρα μεταπτυχιακάκια και διδακτορικάκια που τα έχει βάλει ο αρμόδιος καθηγητής να ξεματιάζονται και ναί, κατά σατανική σύμπτωση το επίθετό του συμπίπτει με εκείνο του χ μεγαλοστελέχους της όποιας εταιρείας…βράστα απ»όπου και να το πιάσεις…
    Και έχεις δίκιο, ούτως ή άλλως δέν υπάρχει δωρεάν παιδεία και μή σου πώ πως αφού ο μισός πληθυσμός είναι συγκεντρωμένος εδώ και Σαλόνικα πιό πολύ θα συμφέρει το γονιό να πληρώσει δίδακτρα και να έχει το παιδί στο σπίτι παρά να ξετινάζεται στα ενοίκια, τους λογαριασμούς και ώ ναί, στα συγγράμματα του κάθε παπάρα που σιγά που είναι όλα δωρεάν, μέχρι και 40 ευρώ έχω δώσει για βιβλίο για το πανεπιστήμιο!
    Το θέμα είναι πως άλλο πράγμα σημαίνει ιδιωτικά και άλλο μή κρατικά, μέχρι εκεί μου κόβει, γιατί άν η διαδικασία ήταν νόμιμη όπως σε πολλά άλλα κράτη, τα κέρδη από τα μή κρατικά θα μπορούσαν κάλλιστα να υποστηρίξουν καί την έρευνα καί τα δημόσια ιδρύματα, το πρόβλημα δέν είναι ο νόμος αλλά το πού πάει να εφαρμοστεί αυτός ο νόμος στο χάρτη, εδώ, στην κοιτίδα του πολιτισμού τα φράγκα πάλι θα καταλήξουν στα σαλέ και στις βιλάρες και το ξέρουμε, οπότε τί συζητάμε?
    Και όπως πολύ σωστά ανέφερε η Ροδιά, ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ελάχιστους πανεπιστημιακούς που προσπαθούν με νύχια και με δόντια να κάνουν δουλειά. Σε αυτούς οφείλει το δημόσιο πανεπιστήμιο το κ΄υρος και την αξιοπρέπεια που του έχει απομείνει και χαλάλι τους οι μισθάρες που παίρνουν, ειδικά σε αυτούς.

  23. alzap said

    Θα σταθώ μόνο σε δύο σημεία. Το πρώτο και σοβαρότερο είναι αυτό που με πλήγωσε. Ο υπαινιγμός σου δηλαδή για τα δέκα κιλά που πήρα. Εντάξει τα πήρα, είμαι όμως έτοιμος να τα επιστρέψω με όποιο τρόπο μου πεις. (Εξαιρείται ο περιορισμός της μάσας)🙂

    Το δεύτερο αφορά τις δυνατότητες των «εχόντων» και τον πιθανό κίνδυνο περιορισμού των ελευθεριών τους.
    Λοιπόν δεν έχω προσωπικά με τους Λάτσηδες και κυρίως δεν τους θεωρώ μαλάκες. Αυτό που λέω, και δεν είναι τσιτάτο αλλά ανάγνωση ακριβής της πραγματικότητας, είναι ότι ΟΛΕΣ τις ελευθερίες τις έχουν έτσι κι αλλοιώς. Και καποιες πολύ κρίσιμες που δεν είναι γραμμένες σε κανένα σύνταγμα ή νόμο.
    Είναι αστείο να πιστεύουμε ότι στο όνομα της ισότητας θα πρέπει να αλλάξουμε τη νομοθεσία προκειμένου να μην αδικούνται οι 50 γνωστές οικογένειες στη χώρα.

    Αναγνωρίζω τη σοβαρότητα του επιχειρήματος που βάζεις ότι έχει μεγάλη σημασία ο τρόπος της αναθεώρησης, ποιές δηλαδή προϋποθέσεις μπαίνουν για τη λειτουργία ιδιωτικών ΑΕΙ, ποιές δηλαδή ασφαλιστικές δικλείδες ποιότητας μπορούν να μπουν.

    Φιλιά πολλά.

  24. tedpar said

    Τι να πω… Κβαντοκατάσταση, ξέρω γω από τέτοια μαραφέτια; Πρέπει να δουλεύει τώρα. (Αν όχι, είναι http://quantums.wordpress.com)

    “Σύνταγμα είναι ο θεμελιώδης νόμος επάνω στον οποίο βασίζεται η διαμόρφωση ολόκληρης της νομοθεσίας μιας χώρας όσον αφορά τα δικαιώματα και υποχρεώσεις του πολίτη, την οργάνωση και βασικούς κανόνες λειτουργίας του κράτους και των θεσμών.” (από την βικιπαιδεια)

    Η συζήτηση για το άρθρο 16 του συντάγματος, (εδώ και αλλού) αφορά εξ’ανάγκης την περισυλλογή για το τι είναι το σύνταγμα. Εάν αυτή η προϋπόθεση δεν τηρείται, η συζήτηση απλώς περιστρέφεται γύρω από τη διατύπωση απόψεων για το τι θεωρεί ο καθένας δημόσιο και ιδιωτικό (κτήμα ή συμφέρον). Με το “απλώς” στην παραπάνω πρόταση δεν θεωρώ σε καμία περίπτωση, αυτή τη συζήτηση υποδεέστερη, κάθε άλλο, το θέτω μονάχα για να ξεκαθαρίσουμε το για τι ακριβώς πράγμα μιλάμε.

    Το σύνταγμα υπάρχει, για να ορίζει τη σχέση κράτους-πολιτών, είναι το “μισθωτήριο” συμβόλαιό τους. Οι πολίτες συμφωνούν να εκχωρήσουν κάποια από τα ατομικά τους (ιδιωτικά) δικαιώματα στο κράτος, έναντι κάποιου είδους “προστασίας” των (δημόσιων) συναλλαγών τους (το’χω ξαναγράψει, για νταβατζιλίκι πρόκειται).
    Στη σχεδόν καθολική διαπίστωση ότι υπάρχουν προβλήματα (τόσο πρακτικά αλλά και θεωρητικά) στην τήρηση της συμφωνίας, αντιδρούμε με δύο βασικούς εύλογους τρόπους στις προτάσεις αναθεώρησης των διατάξεών του:
    α) Με την βάσιμη υποψία ότι το κράτος (που είναι και ο μόνος αναθεωρητής – γιατί οι “λαϊκοί” αντιπρόσωποι, είναι εκπρόσωποι του κράτους ή των πολιτών;), προσπαθεί να απαλλαγεί όσο περισσότερο γίνεται από τις υποχρεώσεις του, χωρίς βέβαια να μας επιστρέφει ουσιαστικά, κανένα από τα ατομικά μας δικαιώματα, αφού θα πληρώνουμε όλο και περισσότερα και για τα δημόσια και για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, όπως κάνουμε και για τα σχολεία (ποιός διεκδίκησε το συνταγματικό του δικαίωμα να μαθαίνει αγγλικά ή μουσική στο σχολείο;).
    (Αν μια ασφαλιστική εταιρεία, ή μια τράπεζα αναθεωρούσε από μόνη της ένα συμβόλαιο που έχουμε ήδη υπογράψει, έχοντας κάνει πληρεξούσιο τον διευθύνοντα σύμβουλό της, ακόμα κι αν ο διευθύνων σύμβουλος ήταν το παιδί μας, πόσοι από μας δεν θα φοβόμασταν ότι μάλλον αυτό δεν γίνεται για το δικό μας καλό;)
    β) Με την επίσης βάσιμη ελπίδα (που στηρίζεται στην πεποίθηση) ότι τα ιδιωτικά μας δικαιώματα θα διασφαλίζονται καλύτερα, όταν τα υπερασπιζόμαστε εμείς οι ίδιοι στις δημόσιες συναλλαγές μας. Τότε όμως, τι μας χρειάζεται γενικά το κράτος και γιατί το πληρώνουμε; Και στην τελική γιατί χρειαζόμαστε γενικώς ένα “σύνταγμα”; Μονάχα για να βλέπουμε κάπου γραμμένο ότι είμαστε όλοι ίσοι και ελεύθεροι; Μα υπάρχει πουθενά συμβόλαιο που χαρίζει πλήρη ελευθερία; Απ’όσο ξέρω τα συμβόλαια είναι δεσμευτικά, όχι απελευθερωτικά.

    Για να το συνδέσω όμως και και με το post σου, στο παράδειγμα με το νερό, η ως τώρα συμφωνία δεν είναι απλώς να μου “επιτρέπεται να πίνω νερό”, αλλά ότι ο οποιοσδήποτε (κι εγώ κι εσύ και όλοι) δικαιούται να πίνει όσο νερό χρειάζεται μέχρι να συμπληρωθεί το απαραίτητο 75% της ύπαρξής του, γιατί διαφορετικά παθαίνει αφυδάτωση. Το κρίσιμο στο συμβόλαιο, δεν είναι το να δικαιούμαι να πίνω νερό από όποια πηγή γουστάρω, αλλά ότι η ΕΥΔΑΠ που φτιάξαμε όλοι μαζί (και θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε) ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ να μας ξεδιψάει όλους (με υψηλής ποιότητας νερό), γιατί γι’αυτό τη φτιάξαμε, αφού πρώτα συμφωνήσαμε ότι όλοι μας έχουμε το ίδιο δικαίωμα στη ζωή.

    Το κρίσιμο στο σύνταγμα είναι, το κράτος (που δεν είναι απρόσωπο, έχει λειτουργούς και υπαλλήλους) εκπληρώνει τις υποχρεώσεις του; Το να υπάρχει όρος σε ένα συμβόλαιο ανάμεσα στον διαχειριστή ενός σπιτιού και τον ιδιοκτήτη του που κάνει ιδιοκατοίκηση, ότι μπορεί ή δεν μπορεί ο τελευταίος να κοιμάται και αλλού αν θέλει, είναι άσχετο με τη μεταξύ τους συμφωνία για τη στέγαση στο συγκεκριμένο οίκημα. Είναι υποχρέωση του διαχειριστή να διαθέτει το σπίτι στον ιδιοκτήτη και όχι το αντίθετο. Το δικαίωμα του ιδιοκτήτη να διαθέτει και άλλα σπίτια, όπου και όπως αυτός θέλει, είναι οικονομικό θέμα και όχι στεγαστικό. Το συγκεκριμένο άρθρο που αναφέρεται στη στέγαση (για ανθρώπους και όχι για ποντίκια), έχει τον τίτλο “στέγαση”, τη θεωρεί υποχρέωση του κράτους απέναντι σε όλους τους πολίτες για όλους τους ορόφους του κτιρίου και το κράτος πληρώνεται γι’αυτό (και για την κατασκευή και για τη συντήρηση και για τη διαχείριση).

    Εγώ, κάθε άλλο παρά υπερασπίζομαι το σύνταγμα (μπορεί όποιος θέλει να διαβάσει το post μου για το θέμα). Για μένα το δίλημμα είναι ή να αναθεωρηθεί (στη συνείδησή μας πρώτα) η λογική του συντάγματος και το κράτος να εκπληρώνει τις δεσμεύσεις του, ή να καταργηθεί εντελώς (ενδεχομένως μαζί με το δήθεν «δημοκρατικό» κράτος – τουλάχιστον μεταξύ κατεργαρέων ειλικρίνεια). Τι νόημα έχει ένα οποιοδήποτε σύνταγμα που δεν τηρείται μονομερώς και απλώς ενημερώνει το ένα μέρος (το κράτος) το άλλο (τους πολίτες) ότι οι δεύτεροι συμφώνησαν τελικά να πληρώνουν χωρίς να δικαιούνται τίποτα, αφού και που δικαιούνταν δεν το έπαιρναν; Πολύ δε περισσότερο όταν και οι πολίτες θεωρούν ότι εφόσον το κράτος (οι δικοί μας υπάλληλοι) λουφάρει, τότε νομιμοποιούνται και αυτοί να το κλέβουν. Και η απάντηση σ’αυτά τα ερωτήματα, εμπεριέχει τη συζήτηση περί ιδιωτικού και δημόσιου (κτήματος ή συμφέροντος) που γίνεται ήδη πολύ επιτυχώς και σε ευρεία κλίμακα, αν και θα ήθελα να ακούσω λίγο περισσότερα για το σύνταγμα καθε αυτό. Η υπόθεση του άρθρου 16, πέρα από τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, είναι υπόθεση πολλών ψιλών γραμμάτων σε ένα συμβόλαιο που πιστέψτε με, δεν γράφονται συνήθως από τους άλλους για το δικό μας καλό. Βέβαια σε μια δημοκρατία, οι υπογραφές θα πέσουν θέλουμε δε θέλουμε, αλλά τουλάχιστον να καταλαβαίνουμε με τι ακριβώς συμφωνούμε, βρε αδελφέ (βλ. BB).

    Όχι, δε θα’γραφα σεντόνι…

    x-psilikatzoy, ζητώ συγγνώμη που έγραψα σεντόνι, αλλά όσο κι αν προσπαθώ δεν μπορώ να το διπλώσω. Με νίκησε το άγχος να γίνω σαφής. Εάν θέλεις μπορείς να το σκίσεις, είναι δικό σου πλέον.

  25. tedpar said

    Τελικά μάλλον μπορούσα να το γράψω και πιό απλά.
    Μια ασφαλιστική εταιρεία, μετατρέπει μονομερώς το συμβόλαιο που έχει υπογράψει μαζί μου, ως εξής: Εγώ η εταιρεία που μέχρι τώρα είχα την υποχρέωση να σε αποζημιώσω αν πέθαινες στο χώρο μου, σου επιτρέπω να πεθάνεις όπου θέλεις χωρίς να υποχρεούμαι να σε αποζημιώσω, αφού θα’χεις πεθάνει έτσι κι αλλιώς και αφού τόσα χρόνια κανένας συγγενής δεν διεκδίκησε αποζημίωση και αν καμιά φορά νόμιζες πως δεν πλήρωνες τη δόση, εγώ στα’παιρνα από αλλού και με το παραπάνω. Εσύ ο ασφαλισμένος, που θα συνεχίσεις βέβαια να πληρώνεις, χωρίς να το καταλαβαίνεις, («διακριτικά» το λένε), είσαι ο κύριος κερδισμένος από αυτή την αλλαγή, γιατί τώρα σε καθιστώ ελεύθερο να πεθάνεις όπου θες και σε διαβεβαιώ ότι μου την έφερες.
    Χρατς, χρατς τζίφρες (αντ’εμού του ιδίου).

  26. adamo said

    @infrared:
    diplomatouxos polytexneiou qualified apo to TEE den theoreitai qualified mixanikos stin agglia

    Θα πρέπει να διευκρινήσω κάτι εδώ γιατί δημιουργούνται παρεξηγήσεις: Ο chartered engineer σε οποιαδήποτε χώρα της ΕΕ είναι chartered engineer σε κάθε χώρα της ΕΕ. Με βάση αυτό, το μέλος ΤΕΕ που θέλει να δουλέψει ως μηχανικός εκτός Ελλάδας, μπορεί, αρκεί να εγγραφεί στο οικείο επιμελητήριο (που επειδή είναι chartered engineer δεν υπάρχει περίπτωση να μην εγγραφεί). Ο απόφοιτος Πολυτεχνικής Σχολής στην Ελλάδα που δεν είναι μέλος ΤΕΕ, πράγματι δεν θεωρείται qualified μηχανικός στην Αγγλία.

    Η παρανόηση συνίσταται συνήθως στο γεγονός πως απόφοιτοι από την Αγγλία με τριετές BSc έρχονται στην Ελλάδα και το ΤΕΕ δεν τους κάνει μέλη (ακριβέστερα: δεν δίνουν καν εξετάσεις για να γίνουν μέλη). Αυτό είναι εντελώς διαφορετικό από το να έρθει απόφοιτος εξωτερικού που είναι chartered engineer.

    Περισσότερο δεν δικαιούμαι να σχολιάσω γιατί το TEE είναι ο εργοδότης μου και δεν θέλω οι απόψεις μου να παρερμηνευτούν ως απόψεις του ΤΕΕ, ειδικά για ένα τόσο ευαίσθητο θέμα. Προσπάθησα να περιοριστώ μόνο στα facts χωρίς να εκφράσω άποψη θετική ή αρνητική για αυτά.

    @X-P:
    Μας καλλιεργείται ο μύθος πως εάν επιτραπούν τα μη Κρατικά Πανεπιστήμια, τα μεγάλα Πανεπιστήμια του εξωτερικού θα τρέξουν να φτιάξουν εδώ παραρτήματα. Και ερωτώ λοιπόν: Γιατί; Μήπως παράγουμε στα σχολεία μας τόσο καλούς μαθηταράδες που τους θέλουν οι κεφαλοκυνηγοί των μεγάλων Πανεπιστημίων; Αν είναι έτσι, τότε γιατί φωνάζουμε για την υποβαθμισμένη παιδία σε Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο;

    Αλλά έστω πως το Harvard, το Stanford και το CMU ανοίγουν παράρτημα στην Ελλάδα. Θα είναι το ίδιο; Θα κάνει μάθημα στον Έλληνα φοιτητή ο Garcia-Molina; Ή θα περιορίζεται σε βιντεοσκοπημένες προβολές του μαθήματος (υπάρχει και η διαφορά ώρας με την Αμερική) και επικοινωνία με τον καθηγητή μέσω email; Αν είναι έτσι να φτιάξουμε 10 ακόμα Ανοιχτά Πανεπιστήμια και να λύσουμε το πρόβλημα με τηλεεκπαίδευση.

    Όποιος πιστεύει πως τα μη Κρατικά Πανεπιστήμια θα λύσουν τα κακώς κείμενα των Δημοσίων δεν έχει παρά να διαβάσει τα ακόλουθα δύο βιβλία:

    1. Cantor’s Dilemma
    2. .

    Θα διαπιστώσει πως με την εξαίρεση των φοιτητοσυνδικαλλιστών, τα προβλήματα είναι τα ίδια.

  27. adamo said

    2. A PHD is not enough

  28. infrared said

    @adamo

    den gnorizo gia tin periptosi allon eyropaikon xoron alla gia tin agglia ayto den isxyei,

    ama eisai px arxitektonas gia na gineis chartered diladi katoxos tou legomenou RIBA 3 den mporeis na to kaneis apeytheias me to TEE, prepei na grafeis sto legomeno ARB, na doulepseis 2 xronia stin agglia kai se orismenes periptoseis na doseis tis exetaseis tou RIBA 3 pou einai enas epipleon xronos.

    profanos mporeis na doulepseis alla oxi san chartered arxitektonas

    gia tous ypoloipous mixanikous epifyllasomai na apantiso syntoma

  29. infrared said

    ps milao gia arxitektones me elliniko 5etes ptyxio

  30. adamo said

    @infrared:
    Επειδή βγαίνουμε πολύ off-topic μπορούμε να το συζητήσουμε με email περισσότερο.

  31. Ομολογώ ότι ξεκίνησες ωραία την αντιεπειχηρηματολογία σου (υποθέτω ότι το παράδειγμα με τα μπουκάλια:
    «Και έρχονται τώρα οι υπέρμαχοι του άρθρου και υποστηρίζουν το σουρεάλ: Ο σωστός τρόπος να ξεδιψάσεις δεν είναι να αγοράσεις εμφιαλωμένο, είναι να επισκευάσεις τα εργοστάσια νερού σε… πενήντα χρόνια και υπό τις εξής 320752390745293745 συνθηκούλες : μπλα μπλα μπλα.»

    αναφέρεται στο σχόλιο μου στην m13). Θα ήθελα πολύ να πιστέψω τα πράματα είναι όπως τα λες. Το παράδειγμα σου όμως δεν είναι απολύτως σωστό.

    Αν νομίζεις πως θέλω να μην αφήνουν τις ιδιωτικές εταιρίες να πουλάνε εμφιαλωμένο κάνεις λάθος. Δεν έχω κανένα κόλλημα με αυτούς που το φυσάνε. Αν όντως είχε έτσι το πράμα όπως λες, φυσικά και να μπορούσαν οι ιδιωτικές επιχειρήσεις να πουλάνε εμφιαλωμένα νερά σε αυτούς που έχουν τα χρήματα, και οι φτωχοί να πίναν από το βρομόνερο, έτσι όπως το θέτεις (όπως άλλωστε και εν μέρη γίνεται και τώρα). Όμως το θέμα δεν σταματάει εκεί: δε θα ρθούν οι ιδιωτικές εταιρίες απλά να πουλήσουν εμφιαλωμένα, αλλά θα δημιουργήσουν τεράστια ρυπογόνα εργοστάσια δίπλα στις πηγές που πίνουν οι φτωχοί, θα μολύνουν ακόμα περισσότερο το ήδη μολυσμένο νερό αυτό, σε σημείο που να μην μπορείς να πιεις καν, και θα αναγκαστεί και ο φτωχός να αγοράσει εμφιαλωμένο. Δεν είναι ανεξάρτητα το ένα με το άλλο.

    Λες: «Άσε που επειδή δεν έχουν όλοι χρήματα να πληρώσουν τα εμφιαλωμένα μπουκαλάκια απαγορεύεται να ξεδιψάσουν αυτοί που τα ΄χουν.» Στο επόμενο κεφάλαιο λοιπόν αυτής της ιστορίας η εταιρεία εμφιαλωμένου νερού κλείνει έμμεσα όλες τις δημόσιες πηγές, μολύνοντας τες μέχρι αηδίας, καθιστώντας έτσι τον εαυτό της το μοναδικό πάροχο νερού, ενός αναγκαίου -πρώην δημόσιου- αγαθού, και αναγκάζοντας έτσι κάθε φτωχαδάκι να δανείζεται για να αγοράσει το πολύτιμο νερό της.

  32. 0 Comments said

    Μακ, καλή η Λάιτ;

  33. Rodia said

    Προφητικό το ποστ και για τα σημερινά -δυστυχώς.😦

  34. zardoz said

    δικιο ειχες
    δεν τοχα προσεξει την πρωτη φορα.
    =Ζ=

  35. […] 9th, 2007 Στα σχόλια του post “ΑΡΘΡΟ 16” ξεκίνησε μια συζήτηση ανάμεσα σε εμένα και τον […]

  36. […] άρθρο ανάλογο άρθρο της η Ψιλικατζού προσπάθησε να κάνει μία παρομοίωση […]

  37. […]Mastoyras Says:
    January 5th, 2007 at 3:58 pm

    Π.χ. το κράτος τι προϋποθέσεις πληροί εκτός του ότι είναι κράτος; χχχμμμμ…..ωχ!….δεν μου έρχεται κάτι στο μυαλό…..Μήπως χρήμα; μα ο κάθε φραγκάτος υποψήφιος ιδρυτής Α.Ε.Ι. το έχει……μήπως οι καθηγητές; περίπτωσάρα….μπααα….τί διάολο;;;;;..ρε μήπως είναι οι νόμοι;…[…]

    την ιδια απορια εχω και εγω…

  38. Anonymos said

    O Ote ine problimatikos alla i idiotikopoiisi den ine lisi. Prepei na parameini kratikos.
    Gia ta panepistimia isxiei akribos to anti8eto.
    I o OTE den mas kani gia paromoiosi? Mono ta nera kanoun?
    Ki oso stirizesai se Rivaldo (diladi gerous kai ksepesmenous) 8a ise pali «basilias» sto xorio, alla 8a tros tis sfaliares sou stin poli. Kai pio ixires apo palia.

  39. sneronas said

    @infrared

    «den exoun amesi sxesi me tin paragogi kai tin oikonomia …… O logos einai oti pleon (as poume) o kakos mathitis o opoios pernouse se ena mathimatiko i fysiko tis xoras pleo tha mporei na piganei stin pliroforiki tou idiotikou panepistimiou me apotelesma oi sxoles aytes na marazosoun kai isos na kleisoun.»

    Τουλάχιστον ατυχές το παράδειγμά σου για αυτές τις σχολές και το ότι δεν συνδέονται μετην παραγωγή…Να μας έλεγες κανά ιστορικό,πάει και έρχεται…Και ο κακός ο μαθητής ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΆΣΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΌ -ΦΥΣΙΚΌ.Ελεος δηλαδή.

    «elaxista ptyxia tis agglias anagnorizontai apeytheias (isos mono ta 4etous foitisis MSci, MEng kok) kai o logos pou den anagnorizontai ta ptyxia tis amerikis den einai mono gia geografikous logous alla gia ousiastikous pou exoun sxesi me to programma spoudon kia tin oli diarthrosi tou systimatos tous. vevaia to idio symvainei kai me ta ellinika ptyxia sto exoteriko»

    Καθηγητής μας,ο οποίος είναι στην επιτροπή του ΔΟΑΤΑΠ για πτυχία αντίστοιχα της σχολής μας, έχει δηλώσει ανεπίσημα ότι στην Αγγλία υπάρχουν σχολές πολιτικών μηχανικών οι οποίες αντιγράφουν τα προγράμματα σπουδών των ελληνικών πολυτεχνικών σχολών,έτσι ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα σύγκρισης όταν θα επιστρέψουν οι απόφοιτοι για ανγνώριση από το ΔΟΑΤΑΠ.Βλέπετε οι περισσότεροι από τους φοιτητές εκεί είναι Ελληνες που «διψάνε».Με αυτό το σύστημα γλυτώνουν τα περισσότερα μαθήματα που θα έπρεπε να δώσουν για αναγνώριση στις σχολές μας.

    «diplomatouxos polytexneiou qualified apo to TEE den theoreitai qualified mixanikos stin agglia, opos kai tetraetes ptyxio thetikon epistimon den einai isaxio me to antistoixo tetraetes ptyxio tis idias sxolis se aggliko panepistimio. i gnomi pou exeis esy gia ta dika tous panepistimia (”mi xeso” einai i idia kai xeiroteri pou exoun gia ta dika mas. to thema einai oti aytoi tin exoun dikaiologimena!»

    Από πού και ως που δικαιολογημένα μωρέ;

    Στα αγγλοσαξονικά κράτη ακολουθείται το Αγγλοσαξονικό σύστημα εκπαίδευσης (HND-B-M)
    και σε χώρες όπως η Ελλάδα και η Γερμανία ακολουθείται το ηπειρωτικό σύστημα.Και ο κάθε άξονας στηρίζει το δικό του σύστημα.Απλά οι Αγγλοι έχουν τα αποικιακά balls να το στηρίξουν σθεναρότερα από τα δουλάκια τους νεοέλληνες.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: