X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

“PA RUM PUM PUM PUM…

Posted by Constantina Delimitrou στο Δεκεμβρίου 20, 2006

…shall I play for you,
pa rum pum pum pum,
rum pum pum pum,
rum pum pum pum”

Πόσα κομμάτια να γίνω γαμώτο; Μου ΄χει φύγει το κλαπέτο στην δουλειά, στη φασίνα, στις εορταστικές – μη χέσω - λεπτομέρειες των ημερών, στην κωλοκίνηση (που όσο πάει δεν θα λέγεται κίνηση αλλά ακινησία) και στο τρέξιμο. Ψωνίζω δεκάδες δώρα, δουλεύω σαν τρελή, ο λογαριασμός στην τράπεζα γέμισε πάλι (παρόλο που κάνω φιλότιμες προσπάθειες να τον ρημάξω), το κωλοδέντρο ήθελε ένα τρίωρο να ρημαδοστολιστεί και οι επόμενες μέρες είναι κλεισμένες με όοοοολες τις βρωμοπαρέες απ΄τα παλιά και από ατέλειωτα σόγια.

He he! Let me rephrase: Είχα πολλά χρόνια να νοιώσω τόσο ζωντανή, τόσο ευτυχισμένη και τόσο ασφαλής. Και με ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο γεμάτο μικρά κόκκινα φιογκάκια από πάνω μέχρι κάτω (εντάξει, τα δάχτυλά μου έχουν γίνει μελιτζανάκια από τους φιόγκους). Και με όλους τους λογαριασμούς πληρωμένους. Και με δωράκια για όοοοολη μου την οικογένεια και τους φίλους. Και με χαρτζηλίκι να το κάνω όοοοοοοοτι γουστάρω. Και με άδεια για όλη την επόμενη βδομάδα. Και...και....και...

Ουφ. Νόμιζα ότι δεν θα ξανασυνέβαινε ποτέ όλο αυτό. Είχα πιστέψει ότι θα είμαι υποχρεωμένη για το υπόλοιπο της ζωής μου να βλέπω εφιάλτες με το Τέβε ως ένα μεγάλο σαλιάρικο τέρας (τα τέρατα που σέβονται τον εαυτό τους οφείλουν να στάζουν σάλια) να τυλίγει κάθε γαμημένο βράδι τις δαγκάνες του στον λαιμό μου, να ξυπνάω με κομμένη την ανάσα και… να καταλαβαίνω ότι για άλλη μια φορά καταπατείται βάναυσα η δική μου πλευρά του κρεβατιού (και του μαξιλαριού για να είμαι ακριβής – πουτάνα παντρειά).

Δεν είμαι σίγουρη αν θα το ξαναζήσω και προσπαθώ να το χαρώ όσο μπορώ. Και γράφω γι΄αυτό για να μην το ξεχάσω ποτέ στην ζωή μου. Ποτέ όμως.

[Και στ΄αρχίδια μου ο Άγιος Βασίλης φέτος. Να πάει να γαμηθεί κι αυτός και τα κωλοδώρα του και να μην ξαναπατήσει ποτέ το βρωμοπόδαρό του στο σπίτι μας. Ξέρει αυτός]



Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

31 Σχόλια to ““PA RUM PUM PUM PUM…”

  1. πετ said

    είσαι βρωμολάικα.

  2. Aθήναιος said

    Κωνσταντίνα, αυτό το ποστ μου έφτιαξε το κέφι. Στη ζωή μου έχω δουλέψει σαν πούστης, άφραγκος δεν ήμουν ποτέ γιατί αυτή η δουλειά πλήρωνε καλά αλλά όταν τα ξαναπούμε να πάμε στην τουαλέτα να σου δείξω κάτι στα πόδια μου. Να’σαι καλά. Υγιής και ευτυχισμένη!

  3. Πετ, γιές ιντίντ.

    Αθήναιε, σ΄ευχαριστώ για τις ευχές.
    Πολύ όμως (κι εγώ έχω δουλέψει πολύ αλλά ήμουν πάντα άφραγκη – είναι πρωτόγνωρο για μένα να τα βγάζω πέρα). Θα τα ξαναπούμε σύντομα.😀

  4. zardoz said

    o μικρος μου ,
    που παιζει jazz τα βραδυα
    και μας κραταει ολους ξυπνιους,
    και μας κανει να αισθανομαστε «πολυ πλουσιοι»
    σου αφιερωνει το «LITTLE DRUMMER BOY»
    Tετοιο πλουτο σου ευχομαστε
    ναχεις και συ στα χρονια πουρχονται,
    εφοσον το θελησεται.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΤΑ ΟΛΑ ,,ΤΩΡΑ.

    Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΚΑΙΡΗ , ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΡΙΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΣΕΛΙΝΙΑ.=Ζ=

  5. πετ said

    γι’ αυτό όμως σε διαβάζω. γιατί το παραδέχεσαι και απαντάς και στα ίσα.

    ενώ αποκάτω η αθήναιος μας λέει πόσο άντρας είναι!!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    χρόνια πολλά κωνσταντίνα

  6. Zardoz, αγκάλιασέ μου τον σφιχτά κι ας σας τρελλαίνει στην jazz.
    Και ναι, δεν μετριέται σε σελίνια αλλά τα γαμημένα παίζουν έναν ρόλο (αν φυσικά έχεις όλες τις άλλες χαρές).🙂

    Ρε πετ, άμα είναι να πεις μια καλή κουβέντα μην το γαμάς ρε συ. Μια χαρά παιδί είναι ο Αθήναιος. Δηλαδή για το Καλτσόβρακο τί θα περίμενες; Να είναι ΤΟ καλτσόβρακο; χεχεχε Χρόνια πολλά.😀

  7. Πάνος said

    Γι’ αυτό δε χάνω ποστ σου: γουστάρω!

  8. Rodia said

    Να καούν τα κάρβουνα κοριτσάρα μου!:-)) Γιούργια!!!! Με ορμή προς το νέον έτος λέμε…
    (να του παρουμε τα σώβρακα)

  9. Κίνηση=ακινησία, εδώ και πολύ καιρό.
    Νομίζω ότι θα το ξαναζείς κάθε φορά που θα συνειδητοποιείς ότι η χαρά βρίσκεται στα μικρά πράγματα (έστω και εάν το δέντρο θέλει ένα τρίωρο να το στολίσεις)
    Καλησπέρα

  10. kyrallina said

    Καλά Χριστούγεννα βρε! Και πάντα τέτοια!

  11. ελένη said

    μπράβο Κωνσταντίνα μου, κ θα δεις ότι τα πράγματα θα πάνε ακόμα καλύτερα! Καλημέρες από την ηλιόλουστη λευκωσία – στην αθήνα βρέχει λέει(εμείς μάλλον δε θα δούμε άσπρη μέρα φέτος :p)

  12. Βρωμοπόδαρο ο Άγιος Βασίλης; Τσ τσ, αν είναι δυνατόν..

  13. δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι για σένα.
    και μακάρι να σκεφτόμουν κάτι πιο γαμάτο να σου γράψω για να στο δείξω.😉

  14. Μπράβο κοριτσάρα! Λυπάμαι μόνο που δεν θα σας δω στις γιορτές😦
    Τα δώρα σας του χρόνου….

    Οσο για τον Αη-Βασίλλλε, πες τον «κλλλάιν μάιν ρε», να μη με μιλλλήσει και να μην έρθει φέτο. Εχουμε Αγιο Δημήτριο εμείς! :))))

    Φιλιά

  15. Chryssa said

    E νομιζω πως αν και σημερα ηταν Παρασκευη θα ηταν απο τους πιο ομορφους επιλογους για την βδομαδα που περασε!

    *Δεν το κανεις ποστ και αυριο…?
    *Παιζει και να μου εφτιαξες τη μερα (δεν εχω ανοιξει ακομα το outlook, κανω το μαλακα u know)
    *Nα εισαι παντα χαρουμενη γλυκια μου …. και να κανεις και τους αλλους χαρουμενους!

    Xρυσα

  16. An-Lu said

    Όπως λέει και η μαμά Ροδιά, γιούργια!
    Στα μελομακάρονα και σε όλα τα παρελκόμενα!!!!!😉

  17. maria said

    apo mena pou tin anasfaleia tin ezisa sto maximum vathmo -ikonomiki ki alla- se katalavenw oso de fantazese , kai xairome oso de fantazese…
    kai pios ton gam*** ton Santa twra outws i allws…

    Afto pou kaneis einai KALO treximo. IGIES. Na to xerese!
    Efige i mama xthes pou les, kai m epiase pali afto to sfiximo les kai eimai moni ston kosmo… krataei ligo, alla gamei kai dernei…
    Ante Vre kala Xristougenna, Kali xronia (exw adeia meta, kai sto spiti me tin anakenisei to internet exei mpourdeliasei teleiws) Kai eftixismeni, kai igies kai me xara kai sintrofia kai lefta kai me iremia kai agapi, ki ena pedaki. Sta poli xalara.

    Na sas pw??
    Tin deftera KLEINW TA 33 VRE!!!
    efxaristw….

  18. marina said

    Πες μας εδω και τωρα πως καταφερες με τοσα δωρα και εξοδα να εχεις γεματο λογαριασμο μη σε δειρω..που το κρατας μυστικο:)ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ .

  19. Πάνο, ωχ… ευχαριστώ. 🙂

    Ροδιά γιούρια δε λες τίποτα! Τουλάχιστον θα μας «μπει» καλά ο έτος!😀

    Ντροπαλέ, έχεις απόλυτο δίκιο. Και μάλιστα στα σχεδόν μικροσκοπικά πραγματάκια. Καλές γιορτές.🙂

    Kyrallina, επίσης κουκλάρα μου.🙂

    Ελένη μου, τόσες πολλές φορές θέλω να σχολιάσω στο μπλογκ σου και έχασα τον κωδικό μου, ο μαλάκας. Να΄σαι καλά κοριτσάκι, φιλιά στην ηλιόλουστη Λευκωσία. 🙂

    Θεριό, βρωμοπόδαρο δε λες τίποτα. 😀

    Μαργαριτάκι, μου αρκεί αυτό που έγραψες. Το ξέρεις. Φιλιά και στα δυό σας.🙂

    Crazy, καλά να περάσεις ρε φιλλλαράκι και πες στον Άγιο Δημήτριο να κατέβει και Αθήνα καμμιά βόλτα. 😀 Καλές γιορτές μωράκι.

    Chryssa, χαχα ελπίζω να κρατήσει ως την Παρασκευή, τέτοια τρελλή που είμαι. 😀 Να περάσεις κι εσύ καλά κορίτσι μου.

    An-lu, τα γιούρια και ειδικά στα μελομακάρονα έχουν αρχίσει εδώ και ένα εικοσαήμερο. Όταν ξανασυναντηθούμε θα δεις τ΄αποτελέσματα. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου φιλενάδα. 😀

    Μαράκι, πολύ σωστά. Είναι πολύ καλό τρέξιμο. Καταλαβαίνω πώς αισθάνεσαι για την μητέρα σου αλλά μην νομίζεις ότι κι εγώ που ζω μαζί της στην ίδια πόλη, την βλέπω όσο θα ήθελα. Και…..ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!. 😀

    Marina, απλό : άδειασα τον δικό μου και τώρα προσπαθώ ν΄αδειάσω του συζύγου. Χαχαχα Καλές γιορτές επίσης.🙂

  20. Patsiouri said

    Αχ τί ωραία να έχεις πολλά λεφτά να χαλάσεις!!! Εγώ φέτος τρίχες αλλά έχω κάνει τις καβάτζες μου και θα περάσω Χmas σε ένα μαγευτικό χωριουδάκι με τους μαγευτικούς φίλους μου που τους λατρεύω και με λατρεύουν κι ας μήν αλλάξουμε δώρα!!!Γελάνε μέχρι και τα μουστάκια μου και δέ με χαλάνε ούτε τα εκατομμύρια σόγια που θα φάω στη μάπα στη συνέχεια, ούτε κάν ο θείος που μοιάζει με τον Πολύδωρα!!!!Τον αγαπώ!!! Και το άγχος με τα κολολεφτά θα περιμένει για του χρόνου!!!

  21. Patsiouri said

    Εύχομαι λοιπόν σε όλους να περάσετε τέλεια κι εσύ Κωνσταντινάκι κάθε χρόνο και πιό σούπερ όπως τώρα και τα ΤΕΒΕ να πάνε να κάνουνε γιορτές στη NEVERLAND!!!

    – Μαράκι να τα εκατοστήσεις!!!! 33 έ??? Ευτυχώς το μπαμπά σου δέν τον λένε Ιωσήφ και τη μαμά σου Μαρία γιατί θα είχαμε Πάσχα αντί για Χριστούγεννα!!! Ευχές-ευχές-ευχές!

  22. Μα απορώ γιατί τόσα βρωμόλογα,ενώ γενικά θα μπορούσες να γράφεις καλά….

  23. Ναι Μαρία, το ξέρω ότι έχω μεγάλο πρόβλημα και καταδικάζω έτσι το καρατεράστιο ταλέντο μου ζώντας στην αφάνεια της αθυρόστομης ξεδιαντροπιάς.
    Αυτή τη στιγμή, μασάω κόκκινες καυτερές πιπεριές κάνοντας φιλότιμες προσπάθειες να με σώσω απ΄την αιώνια κόλαση.
    αχαχαχα!!!!! Να ΄σαι καλά. 😀

  24. Χαχα……
    Καμμία σχέση με λογοκρισία τύπου Λουκά το σχόλιό μου,αν και πολύ θα το ήθελες από ότι βλέπω…Άλλωστε φαι΄νεται ότι είναι πρόκληση για την πρόκληση η γλώσσα που χρησιμοποιείς…Εγώ εννοούσα ότι μου φαίνεται αντιαισθητικό ΑΚΡΙΒΩΣ επειδή φαίνεται ότι γίνεται εξεπιτούτου-προσπάθεια να χώσεις το «αρχίδια»και το ‘σκατά»όπου μπορεί να χωθεί-κιεκει΄που δεν μπορει΄ενίοτε…
    Τεσπά,φαίνεται ότι υπάρχουν πολλοί που μασάνε,οπότε εμένα δε μου πέφτει λόγος:Ρ
    Άλλωστε χωρίς το βρισίδι ίσως έχανες αυτό που σε διαφοροποιεί…:))))))))

  25. Και να’χες κιαρχίδια,νά’λεγα ντάξει…
    Όσο και να το φωνάζεις όμως γλυκιά μου,ποτέ δεν πρόκειται ν’αποκτήσεις:Ρ

  26. Κοίτα ρε ανάλυση. «Γλυκιά μου» αν με ήξερες θα γνώριζες ότι έτσι ακριβώς μιλάω. Σα σκατό. Αχαχαχα!!!!!

    Έλα, χαλάρωσε. Αν δεν γουστάρεις τζους. Πάντα υπάρχουν σοβαροί άνθρωποι να διαβάσεις. Εδώ είμαστε της πλάκας.
    Πάντως μεταξύ μας, υπάρχει ένας εδώ μέσα που μπορεί να σου αποδείξει ότι έχω τουλάχιστον ένα αρχίδι.

    ΜΑΣΤΟΥΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;;;;;;;;;;

    ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!😀

  27. Mastoyras said

    Me fwnakse kaneis?

    H alh8eia einai pws h psilikatzoy eixe kapote ONTWS ena arxidi. Ena malliaro, idrwmeno, vrwmero, Kokkino arxidi!

  28. thanx man.

    ΣΤΟ ΑΡΧΙΔΙ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ! 😀

  29. Mastoyras said

    Anytime woman :oP

  30. Έχω ακούσει κάτι παιδάκια που έχουν φανταστικούς φίλους.Και το φανταστικό αρχίδι κάποιο σκοπό θα εξυπηρετεί φαντάζομαι:ΡΡΡΡΡΡΡΡ
    Χρόνια σας πολλά-σε σένα και στο αρχίδι:))))))))))))))))))))))))))))))))))

  31. Patsiouri said

    Α χα χα χα!!! Και πάνω που έλεγα πως θα με πιάσει η μελαγχολία της επιστροφής, όλοι λείπουν θα κάνω Πρωτοχρονιά μοναχούλα μου κτλ κτλ αλλά τί ωραία, ακμαιότατη σε βρήκα!!!

    Και τώρα ας σοβαρευτούμε. Καταρχήν χρόνια πολλά. Κατά δεύτερον, ναί λοιπόν, δέν είναι δυνατόν γυναίκα πράμα να εκφράζεσαι έτσι, έχεις ακούσει άλλη κοπέλα στην ηλικία μας να μιλάει σα να έχει σκάσει από άφτερ μετά το σούρσιμό της στο μπάρ «αλεπού» στα τρίκαλα??? Μεθαύριο που θα κάνει η κόρη σου πεζοδρόμιο κοίτα μήν κλαίγεσαι στην Τατιάνα » τί έκανα λάθος «, γιατί ο κακομοίρης που τόσα χρόνια υποφέρει αγόγγυστα τον τρομαχτικό χαρακτήρα σου θα βρίσκεται στο απέναντι παράθυρο και θα σου απαντήσει…
    Έχω να καταγγείλω επίσης πως εκτός του ότι μας έχεις ζαλίσει τ»αρχίδια με τις βωμολοχίες σου, επιτρέπεις και σε όλα τα αποβράσματα της χώρας να κυκλοφορούν στο blog σου με υπαρκτούς κινδύνους
    1: Να εμλουτίσετε το ήδη βρωμερό λεξιλόγιο της νέας γενιάς που κάνει δειλά τα πρώτα της βήματα στο χώρο του net ( εγώ είμαι αυτή η νέα γενιά!)
    2: Να κάνετε ύπουλη και βρωμερή διαφήμιση ναρκωτικών ουσιών που δήθεν προσφέρουν απόλαυση, χρησιμοποιώντας ψευδώνυμα τύπου μαστούρας, πρέζα tv και διάφορα άλλα με τα οποία θα έπρεπε να ασχοληθεί σοβαρά εντεταλμένη αποστολή της αρχιεπισκοπής μας…
    3: Και χά, μόλις θυμήθηκα πως ο σύζυγος δουλεύει σε διαφημιστική!
    4: Ένα πράγμα έχω να σου ευχηθώ κοπέλα μου για την καινούρια χρονιά, καλά μυαλά…η αλλιώς, εικόνα που μου ήρθε καρφώνοντας με το πηρουνάκι μου κάτι μυαλά special σε μία χωριάτικη ταβερνίτσα, ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ!!!!

Σχολιάστε

 
