X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΩΔΗ ΣΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ ΔΟΝΤΙΑ

Posted by Constantina Delimitrou στο Δεκεμβρίου 15, 2006

Ανάμεσα στις υπόλοιπες δικτατορίες του lifeμηχέσωstyle, αυτή που πραγματικά μου σπάει τα νεύρα είναι τα ολόλευκα και ολόισια δόντια. Όχι απ΄ αυτά που τα βουρτσίζεις, τα προσέχεις, κάνεις και κάνα τσιγαράκι και τα ΄χεις ανθρώπινα. Όοοοχι. Απ΄τα άλλα. Απ΄ αυτά που ντε και καλά θα πληρώσεις τον αισθητικό οδοντοτέτοιο να στα γυαλίσει, να στα ευθυγραμμίσει, να στα κάνει σετάκι με το… (πώς λέγεται γαμώτο) άσπρο του ματιού και να βγεις μετά ν’ αστράφτεις και να φλασάρεις τους άλλους που δεν μεταλλάχτηκαν ακόμα. Έχει γεμίσει ο τόπος φλασιάρηδες. Είναι κάτι σαν τα τζιπ, κάτι σαν καινούργιο στάτους οφ τρεντίσιτι κι άμα κάνεις να γελάσεις με τα υποκίτρινά σου, μετά το ξανασκέφτεσαι και λες κι άμα δεν τους τυφλώσω αρκετά; Κι άμα το χαμόγελό μου δεν αρκετά αστραφτερό ώστε να φωτίσει το πρόσωπό μου να πέσουν άπαντες τέζα και μετά να λένε συνέχεια αστεία μπας και ξαναδούν το έργο τέχνης μουυυυ;

Έργο τέχνης είπα… Άμα δηλαδή η Τζοκόντα είχε ένα λίιιιιιιγο πιο πλατιό χαμόγελο μιλάμε θα είχε έρθει όλη η τέχνη τούμπα. Εντάξει, κάναμε μια υποχώρηση και δεχτήκαμε τις κυτταρίτιδες, τα ψωμάκια και τις ζουμπουρλούδικες αναγεννησιακές γκομενίτσες αλλά τα σάπια δόντια; Ζαμέ. Αν και η διαφήμιση του Παυλίδη μετά των σοκολατακίων του, θα είχε ένα πόιντ παραπάνω εδώ που τα λέμε.

Η «ομορφιά» ήταν πάντα δύσκολη, ακριβή και πρόσκαιρη. Αλλά τέλος πάντων ψιλοκαταλάβαινες ότι πρόκειται για κάτι εξωτερικό. Τώρα όμως συνδέεται και με τον εσωτερικό σου κόσμο. Δεν προδιαθέτει απλά παρά πείθει κιόλας για πράγματα του χαρακτήρα σου άμα την διαθέτεις. Γιατί το ολόλευκο χαμόγελο δεν έχει ταυτιστεί με τις αισθητικές επεμβάσεις ή έστω το οικονομικό στάτους αλλά με πράγματα λιγουλάκι πιο βαθιά.

Για παράδειγμα, ο πολιτικός με το φλασιάρικο χαμόγελο λέγεται πιο «ανθρώπινος» και «τίμιος» και εντάξει, άμα τον γνωρίσεις θα καταλάβεις, αλλά πόσοι από αυτούς που ψηφίζουν γνωρίζουν τους υποψήφιους; Άρα τετελεσμένο. Οι γκόμενοι που δεν φοβούνται να δείχνουν τα δόντια τους πιο «ζεστοί», «πρόσχαροι» και «ανοιχτοί», άρα θα γαμήσουν πιο εύκολα. Οι υποψήφιοι υπάλληλοι πιο «επαγγελματίες» άρα έχουν περισσότερες πιθανότητες να προσληφθούν.

Θέλω να πω ότι αν κάποιος δεν γελάει πλατιά, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι «εσωστρεφής», «δύσπιστος» ή «μουτζούφλης». Μπορεί κάλλιστα να σημαίνει ότι δεν γουστάρει να κόψει τον καφέ και το τσιγάρο για να γίνει φλασιάρης. Εντάξει, το θέμα υγιεινής παίζει πολύ στην εποχή μας και το καταλαβαίνω διότι είναι δύσκολο να είσαι βρώμικος πια. Και δεν μιλάω για περιπτώσεις που έχει φυτρώσει τρία στρέμματα σπανάκι στο σκυλόδοντο απ΄ την απλυσιά.

Αλλά ρε γαμώτο ένα στραβό δοντάκι, μια κουφαλίτσα, μια κάποια κιτρινούλα κηλιδίτσα, γιατί θα πρέπει να μας κάνουν λιγότερο ζεστούς, ανθρώπινους, τίμιους, πρόσχαρους και δεν ξέρω τι άλλο έχουν σκεφτεί κάτι μαλάκες που δεν ξέρουν τι άλλο να επινοήσουν και είπαν να τρεντιάσουν την ασπρίλα.

Εδώ είμαι και ΄δω είσαστε. Σε λίγο θα γίνουν τρέντι τα πτηνά και θα μας βάζουν να κόβουμε τις μύτες μας και να κολλάμε σιδερένια γυαλιστερά ράμφη και θα απαγορεύεται να εισπνέουμε απ΄ τις μύτες ή να ρουφάμε τις μύξες μας και θα είμαστε υποχρεωμένοι να μιλάμε με μορς χτυπώντας τα ράμφη ο ένας του άλλου. Και σας το δηλώνω. Άμα γίνει κάτι τέτοιο, εγώ θα πουλάω μαλλί της γριάς και μάλιστα μπλε. Δεν θα μπορούν να το φάνε ούτε αυτοί με τις γυαλιστερές μύτες ούτε αυτοί με τα άσπρα δόντια.

Άντε μετά μαλάκες να σας δω τι τρεντιές θα σκεφτείτε για να φάτε το μπλε μαλλί μου. Για να μάθετε αρχιδάκια να μου καταργείτε έτσι στεγνά καφεδάκια, σοκολατίτσες και κόκκινο κρασάκι. Στα παντζάρια πάντως, καλά τους κάνατε.



Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

21 Σχόλια to “ΩΔΗ ΣΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ ΔΟΝΤΙΑ”

  1. Φαντάζομαι δεν θα εννοείς την λεύκανση, που κάνει ο οδοντογιατρός στον έλεγχο και καθαρισμό. Η λεύκανση αυτή συνήθως αποδίδει στα δόντια το φυσικό τους χρώμα (που μπορεί να είναι και λίγο κίτρινο) και δεν τα κάνει να φαίνονται σαν καλογυαλισμένη μπανιέρα!
    Υπάρχει και η άλλη διαστροφή: ξερίζωμα των δοντιών, δηλ και των γερών-έστω και εάν είναι κίτρινα, και αντικατάστασή τους με τεχνητά άσπρα, ίσια «κονσερβαρισμένα.

  2. Δεν μιλάω για απλή λεύκανση γιατί δεν μπορώ να δεχτώ με τίποτε ότι «το φυσικό χρώμα» όοοοολων είναι το μπλάνκο.😀

  3. An-Lu said

    Προς ενημέρωση των φιλομαθών αναγνωστών σου, το ΦΥΣΙΚΟ χρώμα των δοντιών είναι το ΚΡΕΜ και όχι το ΑΣΠΡΟ-ΞΕΞΑΣΠΡΟ, άντε γιατί δεν γουστάρω τα μπλέ χρωστικά! Προτιμώ τα πρασινό-καφέ, ευχαριστώ!😉

  4. mpampakis said

    Μου θύμισες κάτι φωτογραφίες του Μπερλουσκόνι πριν τις εκλογές που χαμογελούσε με την καινούργια, βελτιωμένη του φάτσα και έλεγες «δεν μπορεί, τον έχουν τυλιγμένο σε πλαστικό κι αν το βγάλεις θα γίνει κομματάκια!»

    Πάντως, αν είναι να γκρινιάξουμε συνολικά για τις υπαγορεύσεις του «lifeμηχέσωstyle», εμένα με εκνευρίζει η κανονικοποίηση σε διασκέδαση, ελεύθερο χρόνο και τρόπο ζωής.

  5. μερικοί τυχεροί έοχυν φυσικά λευκά δόντια, όπως η μαμά μου… εγώ δεν ε΄χω γμτ.

    πάντως στα πεταχτά προς τα έξω δόντια έχω μια τρελή αδυναμία, συμπαθώ αμέσως κάποιον με τέτοια δόντια, δεν ξέρω γιατί.

    τα δόντια με λευκανση είναι ωραία σε μπλακ λάιτ… γμσ τα =Ρ

  6. Η χιλιετία της αισθητικής,τι να κάνουμε,θα το παλέψουμε εστω και με Colgate.

  7. dizzydream said

    [Μουσική υπόκρουση: Μιχάλης Ρακιντζής: Κουνέλι.]

  8. mpampakis said

    BTW, περιμένουμε εναγωνίως την συνέχεια: Το «άσμα της αυξημένης τριχοφυίας» και το «μακρύ ζεϊμπέκικο για το σπασμένο μπιμπίκι».

    (ναι, το μπαχάλεψα, αλλά είναι Παρασκευή και δεν μπορούσα να κρατηθώ!)😉

  9. vangelakas said

    γάμησέ τα έχεις δίκιο. κι εγώ μέγα κόμπλεξ…

  10. An-lu, συνειρμικά μου ήρθε το «φάε σκατά», αλλά δεν το λέω.😀😀

    Mpampakis ναι ρε γαμώτο! Σε όλα έχουν απλώσει τα πλοκάμια τους.

    Μαριλίνα κι εγώ. Πού να δεις πόσο μου αρέσουν τα στραβά δόντια. Ναι, στο μπλακ λάιτ είναι να ψοφάς στα γέλια.😀

    Maramena, κάνει η colgate τίποτις; Γιατί σ΄εμένα δεν…🙂

    Dizzy, διάνα έπεσες. Μου το αφιερώνανε κάτι σιχαμερά σκουλήκια σε όλη την εφηβεία.😀

    Mpampaki, μπαχάλεψέ το όσο θες. Κι εγώ τα ίδια χάλια όταν είναι Παρασκευή.🙂

    Vagelaka, ναι αλλά εσύ δεν έχεις ΚΑΙ τα κόμπλεξ του νεοέλληνα ΚΑΙ το σύνδρομο κατωτερότητας που διακατέχει εμάς τους παγκοσμιοποιημένους απέναντι τσι τούρκοι, για παράδειγμα!😛😛

  11. Rodia said

    Το χαμόγελο πουλάει κοριτσάκι μου, και μάλιστα που λάει «χοντρά» όπως π.χ. της κας Δρούζα -δυστυχώς, πείθει κιόλας.😦

  12. gelial said

    αρχιδάκια, κουφαλίτσες πα πα πα τι γλώσσα είναι αυτή, κορίτσι πράμα :Ρ

  13. atheofobos said

    Εβλεπες την Ντόρα στη τηλεόραση και σου ήρθε να το γράψεις;

  14. vangelakas said

    όχι ρέ χαζή, δέν θά κατελόγιζα ποτέ κάτι τέτοιο.

    Κάτι άλλο τό οποίον σκεπτόμην πρό 19 λεπτών.

    Μήπως από τόν χί χρόνο πού αφιερώνεις γιά τά ποστάκια σου, έδωνες ψι στόν Τ. ώστε νά τού προκύψη κι αυτού ω γιά νά ανανεώση τό βλόγ του;

    Μονοφαγού!

  15. nosyparker said

    Εγώ έχω ένα στραβό δοντάκι μπροστά (φάτσα-κάρτα) που καβαλάει λίγο το διπλανό. Προσωπικά το βρίσκω πολύ χαριτωμένο και το αγαπάω. Υπάρχουν όμως κοριτσάκια που με ρωτάνε γιατί δε με πήγαν οι γονείς μου μικρή σε ορθοδοντικό. Έλεος δλδ!😛

  16. Πάνος said

    Παίδες και κόρες, αυτή τη φορά δε θα σχολιάσω – λόγω επαγγέλματος! παρακολουθώ, όμως, με μεγάλο ενδιαφέρον!

  17. Ο οδοντίατρός μου έχει πάνω στο γραφείο του δύο βιβλία σχετικά με την επιστήμη του. Ένα στα ελληνικά και ένα στα αγγλικά. Όποιος του ζητήσει να του κάνει λεύκανση στα δόντια, τσουπ, ανοίγει τα βιβλία εκεί που υπάρχει ο σελιδοδείκτης και δείχνει με το δάχτυλό του υπογραμμισμένες με κόκκινο μελάνι 2 γραμμές που πάνω κάτω λένε ότι η όλη διαδικασία μακροπρόθεσμα καταστρέφει τα δόντια. Λεπτομέρειες δεν θυμάμαι, μου το διάβασε πριν 10 χρόνια και από τότε δεν ξαναρώτησα. Βγαίνει στην σύνταξη σε λίγο καιρό, έχει πάρει διεθνή βραβεία για κάποιες «γέφυρες», αλλά δεν είναι πλούσιος. Το αντίθετο θα έλεγα. Είναι όμως Γιατρός.

  18. N.Ago said

    Μετά τη ψηφοφορία (12/12/2006) από την πλειοψηφία στη Βουλή της Αλβανίας, η χώρα δεν έχει πλέον την Ακαδημία των Επιστημόνων! Αργά τη νύχτα, ψηφίστηκε το νομοσχέδιο της κυβέρνησης(;) «Για την Ακαδημία των Επιστημόνων» με 75 ψήφους υπέρ(!) 2 κατά και 3 παρών! Σύσσωμη η αντιπολίτευση, απείχε της διαδικασίας, διαμαρτυρόμενη για το πρωτοφανές αυτό γεγονός. Η επιστημονική, ακαδημαϊκή και εκπαιδευτική κοινότητα, εκλιπαρούσανε, θεωρώντας την πράξη αυτή ως έγκλημα κατά της επιστήμης, η κυβέρνηση ωστόσο επέμενε και κατάφερε τελικά, να κλειδώσει τις πόρτες τον Ερευνητικών Ινστιτούτων που ήταν υπό την Ακαδημία!
    Οι βουλευτές του PBDNJ(Κόμμα για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα) Spiro Peçi και Leonard Solis ήταν αυτοί που ψήφισαν κατά του νομοσχεδίου και οι Leonard Demi(PD), Ymer Tola(PDK, Niko Nerenxi(PAA) δήλωσαν παρών!
    Παρακαλώ πολύ, αν το γεγονός αυτό σε αγγίζει κι εσένα, είτε κάνε μια αναφορά είτε ανέβασε την είδηση στο δικό σου μπλογκ! Έτσι, η φωνή της διαμαρτυρίας, θα δυναμώσει και θα κάνει τους παχύδερμους και αυταρχικούς κυβερνώντες στην Αλβανία, να σκεφτούνε καλά, πριν οριστικοποιήσουν την ειδεχθή τους πράξη!
    Φιλικά Ν.Ago

  19. Sourtoukw said

    Λοιπόν,
    εμένα η νονά μου είναι οδοντίατρος και δεν μου παίρνει φράγκο για οτιδήποτε μου κάνει και το μόνο που δεν έχω σκεφτεί να κάνω ποτέςςςς είναι λεύκανση. Γενικά δεν γουστάρω παρεμβάσεις-παρεμβολές στο σώμα μου, δεν έχω βάψει ποτέςςς τα μαλλιά μου, δεν έχω κάνει περμανάντ-φόρμες-καιταρέστα και ένας καθαρισμός προσώπου γίνεται μια φορά στα 2 χρόνια αφού το έχω αναβάλλει μέσα μου για 18 μήνες. Ας σεβαστούμε και λίγο τη φύση (μας)…..

  20. maria said

    loipon iparxei ma paparoekpompi, amerikaniki enoeite, pou legete «extreme relooking» http://www.teva.fr/cms/display.jsp?id=p2_474287
    pernoun panoukles kai tis vgazoun koukles.
    Ta dontia einai passage obligatoire.

  21. Rodia, ακριβώς αυτό λέω.🙂

    Gelial, δεν είμαι κορίτσι, ψιλικατζού είμαι.😉

    Atheofove, δεν τα αντέχω τα θρίλερ. Άντε να δω κάνα καρτούν.😀

    Vagelaka, έκανα την καρδιά μου πέτρα και ιδού: το ανανέωσε!😀

    Nosyparker, μην το πειράξεις. Αει σιχτήρ με τους ορθοδοντικούς για ένα και μόνο πεταχτούτσικο δοντάκι! Εγώ πάντως τα γουστάρω τα στραβά δοντάκια.🙂

    Pano, ρε συ, όλο σε ξεχνάω. Γμτ πρέπει να το σώσω γιατί σου κάνω συστηματικά επαγγελματική χαλάστρα εδώ μέσα. Λοιπόν παιδιά, η λεύκανση του Πάνου είναι οκ. Να φοβάστε μόνο τις ξεβύζωτες (-ους) οδοντίατρους. Ο Πάνος φοράει σουτιέν. ΑΧΑΧΑΧΑ :p

    Juanita, φοβερός. Ενώ θα μπορούσε να βγάλει ΤΑ φράγκα. Αυτό που είπες: Γιατρός με γ κεφαλαίο.

    N.Ago, καλά έκανες και το έγραψες και εδώ. Και γενικώς δηλαδή όταν πρόκειται για τόσο πολύ σοβαρά θέματα είσαι ελεύθερος να τα ανακοινώνεις. Όταν ανεβάσω ποστ θα το αναφέρω και ελπίζω να βρεθεί μια λύση.

    Sourtoukw, είμαι ένοχη για όλα τα «εγκλήματα» που γράφεις εκτός απ΄τα δόντια. Μ’αρέσουν υπερβολικά οι αλλαγές για να κάτσω στ΄αβγά μου και να μην πειραματιστώ με διάφορα μπλιμπλίκια. Απλά αυτό που είπες, λίγος σεβασμός.

    Μαρία, ναι το έχω δει. Αν και σε κάποιες περιπτώσεις χαίρομαι γι΄αυτές τις αλλαγές σε ανθρώπους που δεν είχαν ποτέ στην ζωή τους τα χρήματα να κάνουν έστω το παραμικρό στον εαυτό τους. Μια περίπτωση γυναίκας αν δεν έπαιρνε μέρος σε αυτό το παιχνίδι, θα έχανε όλα της τα δόντια από μόλυνση, so μετά έκλαιγε από χαρά.

Σχολιάστε

 
