X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΠΟΣΟ ΑΞΙΖΩ?

Posted by Constantina Delimitrou στο Δεκεμβρίου 13, 2006

Αν δεχτώ ότι όπως ο κάθε άνθρωπος, είμαι μοναδική και έχω ξεχωριστή προσωπικότητα που δεν έχει κανείς στο Σύμπαν (αν δηλαδή απορρίψω έτσι στην ψύχρα ολόκληρη θεωρία παράλληλων συμπάντων – που θα την απορρίψω γιατί αυτή τη στιγμή με βολεύει μια χαρά), τότε παίζει να γαμηθεί παντελώς η θεωρία της ισότητας. Στην ουσία, ναι μεν είμαι μοναδική, ξεχωριστή μπλα μπλα αλλά το ίδιο και κάθε άνθρωπος στη γη και έτσι, προκύπτει η ισότητααααα.

Σημείωσις: ξεχωριστή και μοναδική δεν σημαίνει καλύτερη ή χειρότερη, απλά διαφορετική. Για να μην τα μπλέκουμε δηλαδή… που τελικά σιγά μη δεν τα μπλέκαμε.

Η ιστορία ξεκίνησε ως εξής: ένα “μοναδικό” καβλοράπανο* (που όμως δεν το ΄ξερε) με ανύπαρκτη αυτοεκτίμηση (πώς έτυχε, δεν ξέρω) πήγε και αγόρασε ένα βιβλίο απ΄αυτά που μπλέκουν τα ακριβώς παραπάνω. Απ΄αυτά δηλαδή με τα της μοναδικής προσωπικότητας (του αναγνώστη μόνο - μιλάμε για εντελώς σχιζοφρενικούς συγγραφείς) που το «μοναδική» το μεταφράζουν κάπως σαν «τί μοναδική μπλούζα είναι αυτή χρυσή μου!», ή «ο γκόμενος που βρήκα έχει μια μοναδική… μύτη).

Έτσι λοιπόν, αφού διάβασε όλα αυτά σε δεύτερο ενικό και προστακτικούλα, το καβλοράπανο πείστηκε για την μοναδικότητά του, αλλά με την διαστρεβλωμένη έννοια ενός πανάκριβου πίνακα: μοναδικότητα = ομορφιά + σπανιότητα. Κι ο αμέσως επόμενος συνειρμός στο μυαλό ενός καβλοράπανου, δεν ήταν φυσικά ο θαυμασμός, η έκσταση και η συντήρηση του “έργου” αλλά πιο πρακτικά πράγματα : η αξία (βρε μανία αυτά τα καβλοράπανα με τις εξαργυρώσεις). Πόσα πιάνω; Σε ελεύθερη μετάφραση, τι αξίζω; Και φυσικά η απάντηση κατευθείαν απ΄το βιβλίο : Εσύ Αξίζεις Περισσότερα.

Το νυν συνειδητοποιημένο μοναδικό καβλοράπανο κυκλοφόρησε τα νέα στα υπόλοιπα μοναδικά καβλοράπανα και έτσι προέκυψαν οι υποστηρικτές του φαινομένου της υπεραξίας του υπερεγώ. Κατά το φαινόμενο αυτό, το *Εγώ* αξίζει πιο πολλά απ΄το *Εσείς* ή οι *Άλλοι*. Η ισότητα για τους υποστηρικτές της «μοναδικότητας» έχει ένα σωρό έννοιες. Ας πούμε, το «όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι» σημαίνει ευκολότατα: «όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι, αλλά μόνο όταν μιλάμε για τους άλλους. Γιατί εγώ αξίζω πιο πολλά».

Και φτάνουμε στο τώωωωωρα… Η θεωρία του «μοναδικού και σπάνιου πίνακα», έχει υποστηρικτές σε όλο τον κόσμο. Έχει διεισδύσει σε θρησκείες, επιστήμες και έθνη. Έχει στείλει κόσμο να σφαχτεί, να διαβάζει ζώδια, να ανοίγει τις πόρτες των β’ υποδοχέων των λιποκυττάρων του, να ακολουθεί εναγωνίως τη μόδα και συνεχώς να αναρωτιέται «πόσα αξίζω;». Ακόμα κι αν η απάντηση είναι ήδη δοσμένη: «αξίζεις περισσότερα απ΄ τους Άλλους». Και ενώ όλη αυτή η φιλοσοφία θα έπρεπε να κάνει τα καβλοράπανα να προσπαθούν να ξεχωρίσουν, αντιθέτως τα προβατοποιεί (αρκεί να χρησιμοποιήσεις ένα ΕΣΥ και ένα ΑΞΙΖΕΙΣ).

Και έχεις τώρα τα καβλοράπανα με ένα σωρό υπαρξιακά, περισσότερα από πριν : «γιατί ο Ερμής μου είναι ανάδρομος;», «γιατί οι πόρτες των λιποκυττάρων μου δεν είναι τόσο ανοιχτές όσο το μυαλό μου;», «γιατί δεν μ΄ αφήνουν να αποδείξω αυτά που αξίζω;», «γιατί αρνούνται να παραδεχτούν ότι εγώ αξίζω παραπάνω;», «τι πάει να πει αξιοκρατία και γιατί δεν με χωνεύει;»

Και έφτασε λοιπόν η στιγμή που επιβάλλεται να εισάγουμε στην αγορά την θεωρία των παράλληλων συμπάντων. Και μάλιστα εκείνη την ψαγμένη όπου κάθε καβλοράπανο έχει ένα σύμπαν για την πάρτη του.

*καβλοράπανο: για τους περισσότερους σημαίνει ό,τι τους καβλώνει. Για μένα, ό,τι καβλώνει τους περισσότερους.



Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

35 Σχόλια to “ΠΟΣΟ ΑΞΙΖΩ?”

  1. Patsiouri said

    καβλοράπανο έ?? Εγώ τους λέω αυτοικανοποιημένες κατωτερότητες όταν είναι στις καλές τους και ανικανοποίητες όταν είναι στις κακές τους και τους συμβουλεύω να το κάνουν α λα Αγγελάκας αφού δέν αντέχουν το μάταιο τούτο κόσμο, θα χτίσω μιά φωλιά στον ουρανό και τα ρέστα…και όταν κατεβαίνουν να ρίχνουν κι ένα σύρμα να κρυβόμαστε γιατί μας έχει φάει η γκρίνια τους…

  2. Εντάξει, αφού υπάρχει έστω μία που κατάλαβε αυτό το ρημάδι που έγραψα, είμαι ευτυχισμένη. 😀

  3. Patsiouri said

    Εγώ να δείς πόσο ευτυχισμένη που κατάλαβες ότι το κατάλαβα!!!Μαζώχτε τους…Σωστός ο χαρακτηρισμός μου???

  4. Πω πω και φιλοσοφία, και κοσμολογία και ψυχολογία!

  5. Άστα και σαμπάνια (στολίζαμε δέντρο και κάναμε χαρούλες στο γραφείο – πούστης καπιταλισμός) και μάλλον με βάρεσε άσχημα. 😀

  6. j95 said

    kavlorapamo e?
    bravo..bravo.
    sigxaritiria gia ton oro.

  7. m13 said

    egw imoun i apo panw vevaiws vevaiws
    vevaiws…vevaiws

  8. Rodia said

    Οσο αξίζεις εσύ
    κι η καρδιά σου η χρυσή
    δεν αξίζουν μαζί
    ο ουρανός κι όλη η Γη
    κι όλη η Γη..

    νταμπαντουμ νταμπαντουμ νταμπαντουμ τιριρι
    νταμπαντουμ νταμπαντουμ νταμπαντουμ τιριρι

    Μα εγώ για σένα καλή μου
    κλπ κλπ δε_θυμάμαι_άλλο_λέμε

    —->>>>το ότι ειμαστε μοναδικοί σημαινει πως δεν θα επαναληφτούμε και καλά θα κάνουμε να χαρούμε τη ζωούλα μας που την έχουμε μία

  9. Rodia said

    ..να αγαπάμε τον πλησίον, να δίνουμε από το υστέρημά μας, να προσέχουμε να μη κάνουμε λάθη, όλα αυτά τα ωραία και χριστιανικά, αλλά αφού οι παπάδες χαλάνε πρώτοι τη μαγιονέζα τι να σου κάνουν οι πιστοί; «στην εκκλησία αμαρτωλούς θα βρεις, οι παπάδες είναι αμαρτωλοί, και ο Χριστόδουλος είναι αμαρτωλός» είχε πει ένας ιερωμένος σε καποιο καναλι μια μερα -καπου το εχω ανεβασει αυτο

    Ε, λοιπον, ώρα για καβλοράπανα!
    (έχουμε και Ραμαζανι)

  10. Patsiouri said

    Παιδιά μα την Παναγία προχτές πήγα φαγητό σε μία οικογένεια Πακιστανών που κοντεύουν να ψοφήσουν της πείνας εδώ κοντά και η μάνα με γείωσε γιατί έχουν ραμαζάνι λέει..Μή χειρότερα!!!Το θυμήθηκα από τη Ροδιά πιό πάνω, ούτε τα παιδάκια της δέν ήθελε να ταίσει, εντάξει αυτή, όπως βλέπετε καλό και το να βοηθάς τον πλησίον σου αλλά ο καλός Θεούλης έπρεπε να προσθέσει » και άν ο πλησίον σου γουσταρίζει! «

  11. Rodia said

    Μην ανησυχείς Patsiouri, απλώς τρώνε το βράδυ.. τι τρώνε, ξεκοιλιάζονται λέμε! Ολη μέρα όμως, ουτε νερό… Λόρδα και των γονέων.
    Κι εμείς σάμπως πάμε πίσω στις νηστείες; 40 μέρες πριν το Πάσχα, αν αντέξει κανείς με χορταράκια και ζουμάκια φρούτων…

  12. Patsiouri said

    Ναί, αλλά τί ποσοστό από μάς νηστεύουν εξαντλητικά και τί από αυτούς?? Αλήθεια ξεκοιλιάζονται το βράδυ? Τότε γιατί δέν τα πήρε η χαζή τα φαγητά? Πρέπει να αρχίσω να μελετώ τις μουσουλμανικές θρησκείες μου φαίνεται, άκου εκεί τόσα χρόνια να μήν πάρω χαμπάρι τις μάσες τους…

  13. Kαβλοράπανο!
    Δεν θα έρθεις εσύ τώρα να μας πεις τί είναι καβλοράπανο.
    Σημειολογικά… τα περισσότερα καβλοράπανα έχουν σκολιάση (δεν ξέρω πώς γράφεται και βαριέμαι να ψάξω… ας μου πει κάποιος χριστιανός…
    Σκολίοση…       
    Ντρέπομαι…
    το ψάχνω….μμμμμμμμ…. μισό λεπτό… Τεγόπουλος-Φυτράκης… σελίδα 740… σκολίωση. (κύρτωμα, στράβωμα)… λοιπόν ε τί λέγαμε… α, ναι… οι γκόμενες που έχουν σκολίωση είναι καβλοράπανα. κώλο προς τα πίσω μέση προς τα εμπρός… παλιότερα τις λέγανε και φρεγάτες…

    Είχα μια γκόμενα κάποτε που την έλεγα καβλοράπανο και πολύ της άρεσε. Κάποτε με χώρισε και εγώ της άφησα ένα ραπανάκι από βραδίς…στον υιαλοκαθαριστήρα του αυτοκινήτου της… Πολύ το εκτίμησε…

    Αχ, βρε Ντίνα με συγκίνησες…    
    Είχα μια αγωνία όλο το βράδι μπας και κλέψει κανείς το ραπανάκι…
    Ευτυχώς όλα πήγαν κατ ευχήν και ραπανιστήκαμε επί μακρόν….

    Φυσικά και είχε σκολίωση… ήταν κοντή μελαχροινή με σκολίωση… μικροπούτανος που έλεγε και η σοφή Βατραχίνα… ρε συ η Κατερίνα τί απέγινε;

    Να…ας πούμε ένα καβλοράπανο.
    Θα χαρεί αμα το διαβάσει… το’φτιαξε το pc ή χάθηκε με τον Θεό;
    Ξέρεις τίποτα…

    Σε κάλυψα για το καβλοράπανο;
    Και συ δεν έχεις λίγη σκολίωση ή είναι η ιδέα μου; ¨ΡΡΡΡΡΡΡΡ    
    Ααασαα μόνο σχολίωση    

  14. λάθος…όχι μικροπούτανος… κοντοπούτανος… ΚΟΝΤΟΠΟΥΤΑΝΟΣ… μεγάλη η διαφορά του μικροπούτανου από τον κοντοπούτανο… Ρε σεις γιατί δεν κανεις ενα ποστ γι’ αυτο; Εσύ που τα κατέχεις;
    Ακόμα δουλέυεις ΚΑΘΕ μέρα;
    Είσαι σίγουρη ότι δεν σε έχουν πιάσει Αλέκο;
    Χεχεχεχεχεχε

  15. Πραγματικά προσπάθησα αλλα δέν έβγαλα νόημα απο αυτά που λές…

    Καλημέρααααα

  16. ellinida said

    Τα πράγματα είναι απλά , είναι εμείς που είμαστε πολύπλοκοι .

  17. alzap said

    Λοιπόν εμένα η αξία μου στο κόσμο μου, στο δικό μου σύμπαν το Καβλοραπανισταν, είναι δεδομένη. Αριθμός κατοίκων στο Καβλοραπανισταν μου: 1

    Εγώ έχω βολευτεί, εσεις να δούμε.
    :-))

  18. ZARDOZ said

    χμμμμ, στειλε διευθηνση παραδοσης,,

    ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΕΟ ΠΙΓΚΑΛ

    ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΤΡΑΨΕΙ , Κ ΠΑΛΙ Η ΠΟΡΣΕΛΑΝΙΝΗ ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ

    MERCY…………………………=Z=

  19. An-Lu said

    Ξέρεις τι γίνονται τα καβλοράπανα όταν γεράσουν; «τσέκ ιν»!!!!

  20. χαμένο κορμί θα συμφωνήσω μαζί σου …

    κωνσταντίνα μου δεν κατάλαβα τίποτα απ όσα ήθελες να πεις

    νόμιζα πως είμαι ο μόνος, αλλά βλέπω πως υπάρχουν κι άλλα χαμένα κορμιά με χυμένα μυαλά και δεν τα πιάνουμε

    με λίγα λόγια : τι ακριβώς εννοείς?

  21. το μόνο που κατάλαβα είναι πως το «ξεκοιλιάζονται στο φαί» είναι πολιτικά ασταθές

    εντάξει δεν είμαι και πολύ της πολιτικής ορθότητας, αλλά μερικά πράγματα ξεφεύγουν λίγο

    από την άλλη πάλι μπορεί και να είμαι ο μόνος που το βλέπει έτσι

  22. mpampakis said

    Άμα γράφεις τέτοια όποτε στολίζετε δέντρο, τότε πρέπει να έχει στήσει ολόκληρο δάσος η εταιρεία σου!
    😉

  23. Χαίρετε, χαίρετε!!!

    Κατ΄αρχήν η λέξη «καβλοράπανο» δεν είναι δικιά μου. Αν ας πούμε ήταν να επινοήσω μια τέτοια λέξη, πολύ πιθανόν να έγραφα για τίποτα χωστότρυπες, πουλοπιάστρες ή βουτόψολες.
    Επίσης, αυτό που ήθελα να πω με λίγα λόγια, είναι ότι μια σταγόνα αλκοόλ επιδρά στον εγκέφαλό μου έτσι ώστε να μην μπορώ ούτε η ίδια να έχω πρόσβαση μετά. Θα δοκιμάσω κάνα λέιζερ μπας και.

    χαχαχα!!!

    φιλάρες.

  24. Πάνος said

    χαχαχαχα…

    όταν φτιάξουμε με το καλό την Ακαδημία της Μπλογκόσφαιρας, θα σε ψηφίσω ανηλεώς για πρόεδρο!

  25. μάλλον εμείς δεν αξίζουμε ούτε μια εξήγηση χαμένο κορμί

  26. Δεν ξέρω αν σε έπιασα… Τελικά πάντως το κάθε καβλοράπανο ετσι κι αλλιώς έχει ένα «σύμπαν» στο κεφάλι του -στο οποίο σύμπαν η αυτού αφεντομουτσουνάρα είναι κέντρο-, αγορασμένο σε τιμή ευκαιρίας ή κοπιαρισμένο απο κάποιο άλλο συμβατό καβλοράπανο…
    Αχ… δεν σκέφτομαι καλά, διαβάζω τη «μάστιγα του Θεού» και έχει βαρέσει ο εγκέφαλος core dump από τα Χριστοδουλικά…

  27. Λ Ε Υ Τ Ε Ρ Ι Α _ Σ Τ Α _ Κ Α Υ Λ Ο Ρ Α Π Α Ν Α ! ! ! !

  28. parafonos said

    Με λένε παράφωνο και είμαι ….
    πως το γραψες;

    Α ναι …

    Με λένε παράφωνο και είμαι …. καβλοράπανο

    ΟΥΦ το πα και ξελάφρωσα…
    Αλήθεια αυτό το καβλό εκτός από ραπανάκι βγαίνει και σε ρόκα;

  29. Jason said

    Καλό αυτό το τελευταίο.

  30. m13 said

    xpsilikatzoy said:Κατ΄αρχήν η λέξη “καβλοράπανο” δεν είναι δικιά μου.

    @xpsilikatzoy: είναι όμως ο όρος κούκλα!

    ΚΑ Υ ΛΟΡΑΠΑΝΑ GUYS, PLEASE, ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΝΑ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΜΕ ΒΗΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ!

  31. parafonos said

    Αμαρτία μεν, κάΒλα δε 🙂
    Καλημέρα σας κυρία μου 🙂

  32. Ρε σεις, αυτό που μάλλον ήθελα να πω είναι ότι η μοναδικότητα κακώς συνδέεται (κυρίως από τα καυλοράπανα χεχε) με σπανιότητα και ομορφιά. Σημαίνει απλά ότι είσαι ξεχωριστός απ΄τους άλλους….και μετά μου βγήκε αυτό που βγήκε. Αλλά τα σχόλια ήταν πιο σουρεάλ. Και εφήυραμε και τον ορισμό των καυλοράπανων. χεχε

    ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ 😀

  33. γιατί καβλοράπανο και όχι καυλοράπανο;

    (βρίσε με =ΡΡΡ)

  34. parafonos said

    και γιατί όχι καβλοραδίκι

  35. maria said

    Teleio! Moilis periegrapses 16 selides me kosmika tou NITRO/KLIK/DOWNTOWN ki oti allo…
    Ki egw pou nomiza oti etsi eprepe na eimaste oles… Gamwti. Mou gam*** to oneiro twra.
    Tha pa na girisw pisw to Gucci forema

Σχολιάστε

 
