X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ VS ΜΕ

Posted by Constantina Delimitrou στο Δεκεμβρίου 8, 2006

Το πρόβλημα με κάποιες δουλειές, είναι οι τυπικούρες που καλείσαι να επιδείξεις και που τις θεωρούν σοβαρότατη προϋπόθεση επαγγελματισμού. Είτε έχει να κάνει με ντύσιμο, είτε με απαγορεύσεις (κάπνισμα κ.τ.λ.), είτε με τρόπους επικοινωνίας (πληθυντικός, σοβαρή γλώσσα), είτε με αλλαγή προσωπικών συνηθειών (ξύπνημα, ξύπνημα, ξύπνημα).

Η πιο βίαιη αλλαγή όμως, είναι αυτή της σκέψης. Δεν μπορείς να σκέφτεσαι σπίτι σου έτσι και στη δουλειά γιουβέτσι. Πρέπει να σκέφτεσαι συγκεκριμένα για να μπορείς να επικοινωνείς με τον τρόπο που σου ζητείται, αλλιώς θα τα κάνεις σύσκατα.

Παίζει όμως η εξής κολληματάρα: σε περίπτωση που οι τυπικούρες δεν είναι αρκετά στριμόκωλες, τότε είναι αδύνατον να σκεφτείς διαφορετικά απ΄ ότι συνήθως και έτσι, παραμένεις «ο εαυτός σου» (δεν πίστευα ποτέ ότι θα έλεγα εγώ τέτοιο κλισέ – ο μον ντιέ).

Και τότε, μπορεί ας πούμε να σε ρωτήσει κάνας υψηλά ιστάμενος «με ζήτησε κανείς;» και να του απαντήσεις φυσικότατα «μπα, σε γράψανε όλοι στ΄αρχίδια τους».

Η σωστή αντίδραση φυσικά θα ήταν η αποτελεσματικότατη μέθοδος της επίπληξης μπας και μπεις λιγάκι στο τριπάκι του επαγγελματισμού. Αλλά όχι. Κι εκεί να σε βασανίσουν. Επιλέγουν να ψοφήσουν όλοι στα γέλια κι άντε εσύ μετά να αποδείξεις ότι στ΄ αλήθεια σκέφτεσαι σαν επαγγελματίας (απλά βάζεις πού και πού κάνα μπινελικάκι για το ξεκάρφωμα). :D



Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

12 Σχόλια to “ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ VS ΜΕ”

  1. Δεν μπορώ να δουλέψω με «-σεις» και «-σας», ούτε με υποχρεώσεις. Μόνο με deals (ψάρωσες;) βγάζω άκρη (-«θέλω κάτι τέτοιο» -«Οκ, θα το ‘χεις»), και πάλι το συζητάμε.

    Απ’την άλλη νομίζω πως χρησιμοποιείς μια χαρά τον πλυθυντικό «…σε γράψανε όλοι στ΄αρχίδια τους«.
    🙂

    ps. ποιος απαγορεύει το κάπνισμα;;;

  2. newmanifesto said

    έχεις τύχη που δεν έχεις αφεντικό τον raresteak

  3. Crazy, ποιός πληθυντικός; Ποιά απαγόρευση καπνίσματος; Είπα εγώ τίποτα τέτοιο; 😛

    Mani, δεν μασάω σου λέω. Είχα χειρότερους μάνγκους.😀

  4. Ποια είσαι εσυ;
    :p

  5. Πάνος said

    Στην καλύβα υπάρχει ένα καλό κείμενο του Διονύση Χαριτόπουλου, για εσάς τα στελέχη των εταιρειών(ε).

    Στα σχόλια του «ασκήσεις ακριβείας, στο περίπου» – και συγγνώμη που δε βάζω λινκ, αλλά έχω τις τεμπελιές μου…

  6. Lost said

    🙂 xpsi. και πάλι καλά να λες. φαντάσου να δούλευες στο στρατό πχ
    Πάνο, νόμιζα ότι ο Χαριστόπουλος το είχε γράψει στο πλαίσιο της προώθησης του Ιλουστρασιόν (ταινία σε σενάριο-σκηνοθεσία δικά του, μου άρεσε, μάλλον γιατί ταυτίστηκα), αλλά φτάνοντας στο τέλος είδα ότι γράφτηκε το 92. καταπληκτικό το κείμενο, προφανώς βγαλμένο απ΄τη ζωή του ίδιου του Χαριτόπουλου που για χρόνια ήταν μεγαλοστέλεχος διαφημιστικής (που προφανώς έβγαλε αρκετά χρήματα από εκείνη την εποχή, ώστε σήμερα να κάνει σιέστα και ταινίες για τα αδιέξοδα των στελεχών. εντάξει, και με λίγη βοήθεια-χορηγία από το σύζυγο της πρωταγωνίστριας😉 ). Πάντως υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στο «δε χέζω εκεί που τρώω» και στο «οι αξίες του πολυεθνικού εργοδότη μου είναι κάι δικές μου αξίες».

  7. Sourtoukw said

    Έγινα δημόσιος υπάλληλος ακριβώς για να αποφεύγω όλη αυτή τη «συμπεριφορά» που περιγράφεις, Ψιλικατζόνι μου, αλλά τον πληθυντικό τον έχω ξεσκίσει. Δουλεύω σε τμήμα διορισμών [το οποίο σημαίνει οτι μιλάω ολημερίς με πολίτες-ενδιαφερόμενους-πελάτες (μπλιάχ για το πελάτες)] αλλά ο πληθυντικός δίνει και παίρνει. Μπορεί να μου έρθει πιτσιρδέλι 23 ετών να το διορίσω και να είμαι εγώ με το σεις και με το σας. Μπορεί να μιλάω με τον άλλο 6 μήνες επειδή αργεί ο διορισμός του και να μου λέει αυτός «έλα ρε Ιωάννα!» και εγώ να είμαι «ναι, κύριε Παπαδόπουλε, το Εθνικό Τυπογραφείο αναδιοργανώνεται και υπάρχει τέράστια καθυστέρηση». Ταυτοχρόνως από κάτω φοράω το αθλητικό μου παπουτσάκι όμως χε χε χε

  8. εγώ πάλι νιώθω ασφάλεια στην τυπικότητα.

    γιατί όταν τα πράγματα είναι πιο.. «συναισθηματικά» δεν είναι πάντα καλύτερα.

  9. parafonos said

    (Μια τυπική εισαγωγή
    Συγνώμη που σας διακόπτω, ελπίζω βέβαια να μην είστε απασχολημένοι, αλλά διαπίστωσα με έντονο ενδιαφέρον ότι ανάμεσά μας υπάρχει συνάδελφος που ΔΙΟΡΙΖΕΙ!!!!!!
    (Και μια φυσιολογική συνέχεια)
    Ρε συ Sourtoukw, εμείς στα απόνερα θα μαστε;
    Κανόνισε να στήσουμε 2-3 διαγωνισμούς να σωθεί όλο το greek department του wordpress :p
    Και μην ανησυχείς ότι και να γράφεις εμείς sto monitor θα σε lingblogaroyme dagotoi!!!

  10. cortlinux said

    Ψιλικατζού κι εγώ θα συμφωνήσω με την Μαριλίνα. Οι τυπικότητες απομακρύνουν κάπως τα επίδοξα ζώα που κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Άσχετα αν μερικές φορές ένα γαμωσταυρίδι θα ήταν λίγο πιο εποικοδομητικό ψυχολογικά. Το γαμωσταυρίδι το χρησιμοποιώ κατά κόρον κατά την οδήγηση. Για να μην παρεξηγηθώ τα λέω πίσω από το τζάμι. Βέβαια αυτή η συνήθεια έχει και τα αρνητικά της όπως πχ όταν συνοδεύεις με το αυτοκίνητο κάποια κοπελίτσα όπου ξαφνικά από Πήτερ Ολιβιέ μεταμορφώνεσαι σε Σάββας ο νταλικιέρης.

    Μαριλίνα ,αν αυτό είναι το κανονικό σου κι όχι το ψευδώνυμο, έχεις ωραίο όνομα.

  11. thnx =) (γιεπ, το «κανονικό» μου)

  12. Sourtoukw said

    Κοπελούδες μου και παλουκάρια μου,
    οι τρούπες στο δημόσιο έχουν κλείσει. Ο ΑΣΕΠ δεν μπάζει, όπως νόμιζα εγώ πριν μπω στο δημόσιο.
    Τα λαμόγια μπαίνουν με κάτι προκηρύξεις «ειδικού προσωπικού» που ζητάν να έχεις το ίδιο birth mark
    με το υποφαινόμενο λαμόγιο αλλά και αυτοί είναι πολύ λίγοι. Πολλά παίζονται με κάτι ΝΠΙΔ που κλείνουν
    και μετατάσουν το κάθε λαμόγιο που είχε μπει εκεί αδιαφανώς στο Υπουργείο Οικονομικών, ας πούμε ή
    αντιστοίχως με τους υπαλλήλους της Ολυμπιακής ή με του Χρηματιστηρίου ή με τους συνεργάτες των
    βουλευτών [προσφάτως τους «τακτοποίησαν» όλους αυτούς σε γαμάτες θέσεις]. Το θέμα είναι όμως οτι αν
    εμένα που μπήκα με αξιοκρατικό τρόπο μου πουν να κάνω μια λαμογιά θα τους σφάξω στο γόνατο [έτσι δεν το λένε?]
    ενώ το λαμόγιο θα σκίψει το κεφάλι ή και γενικοτέρως θα σκύψει, του έμεινε συνήθεια από όταν φιλούσε τις κατουρημένες ποδιές για τον προσλάβουνε, και θα πει ναι στην κάθε λαμογιά που θα του ζητήσουν να κάνει.
    [Πρωί – πρωί τι γράφω η ποτάνα!]

Σχολιάστε

 
