X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

Η ΑΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ…

Posted by Constantina Delimitrou στο Δεκέμβριος 7, 2006

… να γεννηθούν στην εποχή της παγκοσμιοποίησης.

Άμα γαμώτο είσαι εθνικιστής, είναι πρόβλημα να έχεις γεννηθεί τη σήμερον (είδατε; μάνι μάνι γάμησα στεγνά ένα καθαρευουσιάνικο). Ξαφνικά ανοίγουν σύνορα, μπαίνει μέσα ο πάσα ένας, σου πηδάνε τη γλώσσα, φουντώνει το ίντερνετ από αντίθετες απόψεις, ο κόσμος ξερνάει με εκκλησίες και θρησκείες, καίνε πιο συχνά σημαίες, αγαπάνε και Τούρκους και Αλβανούς και Ιταλούς και Γερμανούς (και τέλος πάντων όποιους έχετε στην μπλακ λιστ εσείς και οι παππούδες σας και όλο σας το σόι= από τίποτα Δωριείς και δώθε δηλαδή, μην παρεξηγηθούμε κιόλας).

Άντε να υπερασπιστείς τα πάτρια μετά. Κάποιοι βέβαια είπαν να διαφοροποιηθούν λιγάκι. Δεν δέχονται τον όρο εθνικιστής, υποστηρίζοντας ότι αυτά που πιστεύουν δεν περιλαμβάνουν παπαδαριό και θρησκείες, παρά μόνο την αγάπη τους στην πατρίδα και τα συμφέροντά της. Μαλακία σας θα έλεγα και μην εκτίθεστε έτσι, γιατί αν στ΄ αλήθεια δεν συμφωνείτε με τα χριστιανογκαγκά τότε ακυρώνετε μόνοι σας, όλα τα επιχειρήματα του σωστού φιλόπατρι περί Αδελφωμένου Έθνους (τουλάχιστον στα σίγουρα) μέχρι το 1821. Αλλά θα το δεχτώ ως κίνηση προοδευτισμού αν και μεταξύ μας, έχετε πολλά σακιά με πατάτες ακόμη, να ρίξετε απ΄ την πλάτη σας.

Αυτό όμως που δεν πρόκειται ποτέ να ξεπεράσει ένας φιλόπατρις, είναι… η φιλοπατρία του. Και ΄μεις ρε φίλε αγαπήσαμε, αλλά δεν κάναμε κι έτσι. Γιατί τι είναι μια πατρίδα; Είναι ένα υποσύνολο ενός κόσμου. Εσύ εμμένεις στο υποσύνολο. Γιατί τι είναι μια πατρίδα; Είναι ένα υποσύνολο ανθρώπων. Εσύ εμμένεις στους «δικούς» σου. Ξεκόβεις εντελώς περίεργα ανθρώπους και κομμάτια γης απ΄ την καρδιά σου, μόνο και μόνο επειδή εξυπηρέτησε παλιότερα μυαλά να κάτσουν να χωρίσουν τη γη σε κομμάτια (άσε που πέθαναν κι ένα σωρό άνθρωποι δηλαδή και μάλιστα συγγενείς σου).

Και πάμε τώρα στην παγκοσμιοποίηση….Τα νέα διαβολικά ήθη που λες, κινούνται προς τη φάση να τα κάνουν όλα πουτάνα. Κάτσε να σε βιδώσω λιγάκι : ούτε γλώσσες φιλαράκι, ούτε σημαίες, ούτε εθνικά συμφέροντα, ούτε εθνική θρησκεία, ούτε σύνορα (ειδικά απ΄ αυτά που ορίζουν όνομα, επίθετο, θρησκεία, οικονομικές προδιαγραφές και ήθη). Τίποτα σου λέω!

Όλοι θα ΄μαστε τα ίδια άβουλα ρομποτάκια με κοινό συμφέρον, κοινές προσπάθειες, κοινούς εχθρούς, κοινές γνώσεις και αξίες. Θα πεινάει ένα ρομποτάκι τρεις ηπείρους παραπέρα; Πατριωτάκι θα λέμε, και θα βοηθάμε σα χαζά ρομποτάκια. Θα κάνει μαλακία ένα ρομποτάκι στη Σαχάρα; Μαλάκας θα λέμε και θα τρέχουμε να τον ισιώσουμε όλοι μαζί. Τέτοια κατάντια σου λέω!
Και ένα future hint*: Κόβω τον πούτσο σου ότι μέχρι και Ιταλούς θα δεις να ηγούνται της οικονομίας του κόσμου. Μέχρι και Τούρκους να ηγούνται των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Ανήκουστα πράγματα.

Εγώ προτείνω να μην λέγεσαι φιλόπατρις. Να το κάνεις πιο λιανά. Να λέγεσαι «αυτός- που- γεννήθηκε- εδώ- και- αυτό- είναι- το- πιο- σημαντικό- πράγμα- που- έχει- να- σκεφτεί- ο- εγκέφαλός- του- έκτοτε».

*Άσε που αν κατάλαβες την αγγλικούρα δεν το βλέπω καλά το πουλί σου από τώρα.

Επιρροές : Μια τσουτσούνα. :D



Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

Advertisements

54 Σχόλια to “Η ΑΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ…”

  1. maria said

    S’AGAPW!
    sto xw pei?
    sto lew 🙂

    aaaaaax…molis twra skwtonomouna ekei pera m’enan tetoio… de mporw pia kourastika…

  2. maria said

    den mporw na pistepsw oti kikloforoune anthrwpoi san ton Kirio me ton opio kontaroxtipieme se allo Blog… pou telika tha stamatisw, ma to Xristo! tha diavazw ta post kai telos…kanei kako sta nevra na diavazeis comments…
    Pou otan milaei opws o idios, o Le Pen, ton leme fasistolamogia ki otan ta leei o Karfwmenos kai o kathe Karfwmenos giati einai poloi, tous leme patriwtes me ethnikistika agxoi!
    XAXAXAXAXA. De gelaw.
    Tin akouse leei kalitera me tous tourkous stin agglia, para me tous agglous. Tin akouse kalitera giati oi tourkoi trwn soutzoukakia ki oxi arni me menta agapi mou! kai sou thimizei tin mama! afto ein olo!
    Kata t’alla fwtia na pesei na tous kapsei kai mi tixon kai mpoun stin EU tin gamisame!

    Tetoiou eidous megales kardies, kala tha kanan na ferontousan me kalittero tropo sta alvanakia pou menoun apenanti ap to spiti tous giati ki afta pedia prosfigwn einai opws oi paterades tous, kais e 3 genies tha gamane kai tha dernoun edw mesa opws ki emeis simera.

    Tha to rixw stin Yoga paei kai teleiwse.

  3. «Tin akouse leei kalitera me tous tourkous stin agglia, para me tous agglous. Tin akouse kalitera giati oi tourkoi trwn soutzoukakia ki oxi arni me menta agapi mou! kai sou thimizei tin mama! afto ein olo!»

    XAXAXAAAAA!!!! 😀

    Γιατί όμως να μην μπουν στην Ε.Ε.; Απλά καθυστερούμε πράγματα που θα γίνουν και θα βοηθήσουν όλους. Δεν το καταλαβαίνω αυτό.

  4. vangelakas said

    Καλό μου! Εγώ πάντως, από χθές στό βλόγ τού Μάρκου, τό έχω δηλώσει χωρίς φόβο καί πάθος:

    «Είμαι τής εκκλησίας, είμαι ακροδεξιός, είμαι ναζί, φιλοτελιστής καί καναρινόφιλος.»

    (….επειδή είπες ότι σκαλώνουμε εμείς οι βρωμιαρέοι* νά πούμε ότι είμεθα εθνικισταί*2. Είναι δυνατόν;)

    * Επιρροή Λεβέντη αρχές 92-93!
    *2 Γιά έναν εθνικιστή δέν είναι καριολίκι. Τέσπα… :-ppppppppp

  5. Να ΄ταν όμως όλα τα φασισταριά, χέλια όπως εσύ! 😀
    (περιμένω την αφιέρωση)

  6. vangelakas said

    Μά γιατί μέ λέτε χέλι;

  7. Εσύ το ΄χεις πει πρώτος (ο Βαγγέλης ξεγλιστράει σαν χέλι, remember?) 😛

  8. maria said

    kale de to lew gw to na mi mpoun stin EE!
    me to kalo na mpoun , na katargithei kai to stratiwtiko na iremisei to kefali mas! eise treli?
    Amin…

  9. vangelakas said

    Α, ναί! χαχαχα! Τέλος πάντων… Σάς αφήνω μέ τήν Μαρία νά διεθνολογήσετε!

  10. μα η παγκοσμιοποίηση δεν έχει ζοφερά αποτελέσματα μόνο για τους εθνικιστές

    με λίγα λόγια όχι επειδή οι εθνικιστές είναι γκάγκα η παγκοσμιοποίηση είναι οκ

    😉

  11. maria said

    mpaaaa…Vangelaka! meine kale!
    pou na trexeis tetoia wra…
    egw tha pa na parw ta xapia mou twra…
    🙂

  12. Mani, η παγκοσμιοποίηση δεν είναι κάτι που λες «θα πάρω» ή «όχι ευχαριστώ».
    Δεδομένου τούτου, δεν έχει μόνο καλά (το ρομποτάκι που πεινάει αλλού ή το ρομποτάκι που κάνει μαλακίες στην Σαχάρα είναι προβλήματα που προστίθενται στα «δικά μας»).
    Απλά, οι εθνίκουρες πονάνε παραπάνω γιατί εκτός από τα σουτζουκάκια, δεν τους μένει τπτ όρθιο να κρατηθούν. 😉

  13. [οι εθνίκουρες πονάνε παραπάνω]

    λάθος γλυκιά μου

    εκείνοι που πονάνε παραπάνω είναι οι φτωχοί

    (εθνίκουρες ή όχι που οι φτωχοί δεν είναι και πολύ εθνίκουρες)

  14. Πότε ρε συ mani όμως δεν πονούσαν οι φτωχοί; Τουλάχιστον τώρα έχουν περισσότερες ευκαιρίες να μάθουν πράγματα, να πάνε σε άλλες χώρες, να φωνάξουν όλοι μαζί και ένα σωρό άλλα. Για σκέψου το… Άλλωστε, το να «κλείσεις» τα σύνορά σου δεν σε γλιτώνει από τα σκατά του υπόλοιπου κόσμου.

  15. Haris said

    Όλα τα παραπάνω,σχετικά με τον φιλοπατρισμό, είναι αποτέλεσμα των «ψεύτικων-αληθινών» εχθρών που μας έχουν επιβάλλει κατά καιρούς…

  16. [Τουλάχιστον τώρα έχουν περισσότερες ευκαιρίες να μάθουν πράγματα, να πάνε σε άλλες χώρες, να φωνάξουν όλοι μαζί και ένα σωρό άλλα.]

    ναι με τα καραβάνια των λαθρομεταναστών

    μα η παγκοσμιοποίηση δεν ανοίγει τα σύνορα για τους φτωχούς

    μόνο για τις εταιρείες

    οι φτωχοί γίνονται πιο φτωχοί με την παγκοσμιοποίηση

    οπότε σε ποιες χώρες να πάνε και τι να φωνάξουν?

  17. χαχχαχαχαχχαα, ωραία το κέντησες.

    μην το χρυσώνουμε τελέιως όμως. για΄τι «παγκοσμιοποίηση» επικαλούνται κι αυτοί που πληρώνουν 3 κ 60 τον γεωργό πχ.

    θα προτιμούσα μια παγκοσμιοποίηση όπου η διαφορετικότητα συνεχίζει να υπάρχει, απλά θα γίνονταν αποδεκτή, ….αλλά ξυπνάω απότομα.

  18. Harris, σωστότατος! 😀

    Mani, η άποψή μου για την παγκοσμιοποίηση είναι εδώ:

    https://xpsilikatzoy.wordpress.com/2006/03/07/0107032006/

    (το θέμα μας είναι τα εθνίκια 😀 )

    Μαριλίνα, πού είδες ότι την χρυσώνω; Απλά τη δέχομαι και προσπαθώ να την εκμεταλλευτώ προς όφελός μου αντί να φωνάζω, να αντιδρώ απέναντι σε κάτι που είναι ήδη εδώ. Η παγκοσμιοποίηση έχει πράγματα να δώσει που αν τα εκμεταλλευτείς σωστά, σου δίνουν όπλα να «φτιάξεις έναν καλύτερο κόσμο» στ΄αλήθεια αυτή τη φορά. Ρομαντική, ρεαλίστρια, μαλάκω; Αυτή είμαι. 😀

  19. Τα Ελληνοψύχια και τα χριστιανοψύχια έχουν πρόβλημα με την παγκοσμιοποίηση επειδή ζηλεύουν που δεν την έκαναν πρώτοι για να γίνουν «βασιλείς, δικτάτορες, θεοί και κοσμοκράτορες» στη θέση των τωρινών.
    Καταλαβαίνω τον manifesto. Η τωρινή παγκοσμιοποίηση ουσιαστικά παγκοσμιοποιεί την καταπίεση και την εκμετάλλευση. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι την παγκοσμιοποίηση όπως την εννοεις δεν τη θέλω και δεν την βρίσκω αναγκαία.
    Καλό σου απόγευμα 🙂

  20. κωσταντίνα μου τη διάβασα

    και θα ευχόμουν να είναι έτσι τα πράγματα

    αλλά δεν είναι

  21. επειδή έχεις ξανα ταχτέι υπερ, αλλά φαινόταν σαν 100% υπέρ, γι αυτό έκανα τον αντίλογο.

    (για το μαλάκω, κάτι είχα υποψιαστεί =Ρ)

  22. mpampakis said

    Είναι φυσικό να είμαι τρελά ερωτευμένος με την χώρα μου επειδή ΕΤΥΧΕ να γεννηθώ ΕΓΩ εδώ πέρα. Σε αντίθεση με το να τύχαινε να γεννηθώ (εγώ πάντα) κάπου αλλού.

    Ο εθνικισμός IMHO έχει μια πολύ άγρια δόση εγωκεντρισμού μέσα, γιατί αν συνειδητοποιήσεις το τυχαίο της εθνικότητάς σου, ε, δεν τα παίρνεις και τόσο βαρειά τα πράγματα.

    (Αυτό δεν σημαίνει ότι από την στιγμή που το παιχνίδι εξακολουθεί να παίζεται με κρατικά συμφέροντα δεν είσαι φύσει δεμένος με το άρμα του κράτους – έθνους στο οποίο έχεις κολλήσει το καβούκι σου. Δεν αγνοείται δυστυχώς, τουλάχιστον όχι ατιμώρητα…)

    Καλό βράδυ.

  23. τα απέραντα σέβη μου!
    θα σου γίνω πελάτης, πυ τό’χεις το ψιλικατζίδικο;
    🙂

  24. Penguin, μήπως αυτό γινόταν πάντα, απλά τώρα του δώσαμε όνομα; (γαμάτο το κειμενάκι που παρέθεσες, ευχαριστώ πολύ πολύ) 🙂

    Mani, νομίζω πάντως ότι εγώ κι εσύ είμαστε τα δύο άκρα που όμως είναι απαραίτητα για να υπάρξει ισσοροπία.
    Είμαστε…μια τραμπάλα στην ίδια παιδική χαρά δηλαδή χαχα. 😀

    Μαριλίνα, καλά έκανες. Και ΄γω μαθαίνω, μη νομίζεις.
    (Μαλάκω;;;; Φάσκεις και αντιφάσκεις, θα έλεγα) 😉

    Μπαμπάκη, η σύνδεσή μας με το άρμα του κράτους είναι όμως συνήθως η καλύτερη δικαιολογία για να δεχτούμε πράγματα που σε άλλη φάση θα θεωρούσαμε ηλίθια. Μήπως λοιπόν αυτό το άρμα να το βάλουμε να τρέχει δίπλα στ΄άλλα και όχι πίσω ή μπροστά τους; (Ο Ψωμιάδης πού νομίζεις ότι πατάει; Σ΄αυτό το άρμα).

    Ροίδη ευχαριστώ. Στην καρδιά μου πια…
    (το πούλησα ρε φίλε, τί σκατά διαβάζετε εδώ μέσα γαμώ το μπλογκ μου γαμώ!) 😛 😛 😛

  25. giannis said

    Καλά τα λες xpsilikatzoy. Μόλις διάβασα και του βατράχου.

    Ο Ψωμιάδης είναι η απόδειξη ότι κάτι πάει πολύ στραβά στην θεσσαλονίκη. Είναι ο πρώτος (νομίζω) πολιτικός που παραδέχεται πως έχτισε αυθαίρετο και κέρδισε ψήφους (αφού το έκανε για την μανούλα του). Παραδέχτηκε πως έκοψε το πρόστιμο από βενζινά που τον πιάσανε 3 φόρες να έχει νοθεύσει και πάλι κέρδισε ψήφους (αφού δεν έκλεισε μια οικογενειακή επιχείριση). Παραδέχτηκε ότι δεν έγιναν αντιπλημμυρικά έργα σε περιοχή της νομαρχία τους και πάλι κέρδισε ψήφους (αφού λερωνώταν και αυτός με τις λάσπες). Υποστήριξε άτομο που έπερνε μίζες και πάλι κέρδισε ψήφους (αφου στάθηκε στο πλευρό του φίλου του).

    Δηλαδή τί πρέπει να κάνει ένας πολιτικός για να μην τον ψηφίσουν;
    Αν απλά βρίζει τους αθηναίους, λέει κρυάδες στις γυναίκες δημοσιογράφους, αναφέρει συχνά την παναγία και τον χριστό, δηλώνει πως φοράει πανταλόνια και έχει σκοτεινό ακροδεξιό παρελθόν (ίσως και παρών), τότε τίποτα δεν μπορεί να του στοιχίσει την θέση του νομάρχη.

  26. Patsiouri said

    Και έχει τόσο δίκιο ο Γιάννης..Γαμώτο, θέλω τόσο να συμμετέχω αλλά αδιαθέτησα και για τις επόμενες τρείς μέρες απλά θα ουρλιάζω και ο εγκέφαλος μαζί με το σώμα θα υπολειτουργούν, ξέρεις εσύ Κωνσταντίνα μου, έεεεεε???
    Πλάκα πλάκα δέ θα μπορούσα να τσακωθ΄ω με εθνικιστή αυτή την ώρα, έχω και νεύρα και μάλλον θα τον χτυπούσα…
    Συμβουλή: Όταν πετυχαίνετε τον υπέρτατο συνδυασμό πατρίς-θρησκεία να τους λέτε πως ο Χριστός σίγουρα ήταν γυιός του θεού γιατί για να γεννηθείς ξανθός και άραβας μόνο με το θεό πατέρα γίνεται…άντε φιλιά…( δέν πάει το μυαλό τους στο μεσανατολικό, κολλάνε σε αυτό που άκουσαν χα χα!!)

  27. ημίαιμος said

    Πατρίδα είναι εκεί που γυρνά κάθε ζώο για να πεθάνει. Υπάρχει από ένστικτο… Και χαρά στον που μπορεί και ξεπερνάει το ένστικτό του.

  28. mpampakis said

    » σύνδεσή μας με το άρμα του κράτους είναι όμως συνήθως η καλύτερη δικαιολογία για να δεχτούμε πράγματα που σε άλλη φάση θα θεωρούσαμε ηλίθια. »

    Δεν διαφωνούμε. Αντίθετα.

    Απλά επισημαίνω και ένα αγκαθάκι: ότι καλώς ή κακώς (κακώς απαντώ) το παιχνίδι παίζεται ακόμα με όρους κρατικών συμφερόντων. Και αναγκαστικά τρέχουμε κι εμείς από πίσω.

    Και πάλι καλά να λέμε. Σε λίγο καιρό τα μορφώματα που λέγονται κράτη θα αντικατασταθούν από τα μορφώματα που λέγονται εταιρείες. Θα έχουν ύμνο και ιστορία και τα στελέχη τους θα είναι περήφανα γιατί δουλεύουν στην εταιρεία τους.

  29. mpampakis said

    ΥΓ: Τον σιχαίνομαι τον Ημίαιμο. Μερικές φορές τα σχόλιά του είναι καλύτερα από τα δικά μου. ;p

  30. alzap said

    Καλημέρα σας.
    Εγώ που είμαι Αρβανίτικης καταγωγής και πατριώτης και ΔΕΝ θέλω τη Βόρειο Ηπειρο και τα ρέστα, και που θέλω να καταργηθούν τα σύνορα, (τα καταργημένα δηλαδή), είμαι μπερδεμένος;
    Θα γίνω καλά γιατρέ;
    🙂
    Φιλιά φιλαράκι

  31. tedpar said

    Για μια ακόμη φορά ένα άψογο και πλήρες κείμενο, με μια μικρή υποσημείωση… εάν μου επιτρέπεις.

    Είναι πολλοί εκείνοι που σε τέτοιου είδους αντιπαραθέσεις, προβάλουν το επιχείρημα «…καλά τώρα, όλοι τα ίδια είναι, όλοι υποστηρίζουν την ορθότητα της σκέψης τους και όλοι (ο καθένας με τον τρόπο του) ισχυρίζονται ότι ο δικός τους ιδανικός μελλοντικός κόσμος είναι ο καλύτερος. Ε, και λοιπόν;»
    Υπάρχει μιά αδιόρατη διαφορά, ωστόσο. Πόσους (και ποιούς) ανθρώπους περιλαμβάνει ο ιδανικός κόσμος του καθένα; Γιατί το να πιστεύει κάποιος ότι ο ιδανικός κόσμος είναι ένας παγκοσμιοποιημένος αναρχοκομμουνισμός, σε τι διαφέρει από το να είναι ένας παγκοσμιοποιημένος «αριανισμός», ή ένας παγκοσμιοποιημένος καπιταλισμός; Όλοι τους είναι αποτέλεσμα «ξεκαθαρίσματος λογαριασμών» με την επικράτηση των «σωστών» ομοϊδεατών ή την εθελούσια μετάλαξη των αντιφρονούντων. Αλλά ποιός εγγυάται το μη περαιτέρω ξεσκαρτάρισμα βάση κάποιων ακόμα ιδιαίτερων «καθαρών» και ιδεατών διαφορών; Ο οποιοσδήποτε «ιδανικός» κόσμος πέρα από ευκαιριακές συσπειρώσεις και σύμπνοιες, είναι υπόθεση επιβίωσης ενός και μόνου ανθρώπου, μέσω μιας διαρκούς διχοτόμισης και συγκρούσεων.
    Ο πόλεμος δεν φτιάχτηκε για να τελειώσει, φτιάχτηκε για να συνεχίζεται.

    Εγώ τον αρνούμαι και διαλέγω την (έστω μονόπλευρη) αλληλεγγύη στην διαφορετικότητα και τις αντιθέσεις, γιατί περισσότερο απ’όλα, θλίβομαι στην ιδέα ότι θα μπορούσα να καταλήξω να είμαι ο μόνος που θα επιβίωνε. Δεν με τρομάζει να πεθάνω έχοντας ζήσει, με στεναχωρεί να ζω σαν πεθαμένος. Εντελώς εγωιστικά… και ιδιοτελώς… και αυτό είναι και το μόνο (και αναπόφευκτο – λόγω «φύσης») σημείο ομοιότητάς μου με τους «άλλους». Το θέμα είναι (όπως λες κι εσύ) ότι η παγκοσμιοποίηση είναι εδώ και τώρα. Μπορούμε να την κάνουμε τώρα όπως θέλουμε (το κάνουμε έτσι κι αλλιώς), ή να παλεύουμε για να φύγει και να κάνουμε ό,τι θέλουμε μετά…
    Η ιστορία δεν γράφεται με μπλάνκο, γράφεται με καρδιές που χτυπάνε κι ονειρεύονται… η μιά δίπλα στην άλλη. Κι η ελευθερία ενός ανθρώπου δεν ορίζεται από το χρώμα των δεσμών του… έτσι μονάχα περιορίζεται. Εμείς οι ίδιοι και μόνο, κρατάμε τα κλειδιά και τις μπογιές… και διαλέγουμε… (το τυρί ή το σαλάμι; το ριγέ ή το πουά;).
    «Μικροί πλάθαμε τις πλαστελίνες, τώρα πλάθουμε τις ζωές μας, είναι το ίδιο» (αυτό μου το’χε πει η Βαγγελιώ ακριβώς έτσι, στα 16 μας – καλή της ώρα).

    (Πάλι σεντονάκι, αλλά τώρα έχω άδεια… – μπορείς πάντα να μου την αφαιρέσεις)
    Πάω κι έρχομαι. Καλημέρες.

  32. ημίαιμος said

    Εγώ …σιχαίνομαι τον Μπαμπάκη γιατί τις ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ φορές τα σχόλιά του είναι καλύτερα από τα δικά μου!
    Τέτοια …αλληλοσιχασιά πιά!
    Τι να πούμε για την οικοδέσποινα που τις περισσότερες φορές μας κουφαίνει με τα ποστς της (και μερικές φορές επίσης…).
    Δεν τη …σιχάθηκε πια αυτός ο Καλτσοθρυλέων; 🙂

  33. An-Lu said

    Άσε…να φανταστείς ότι το » προς υπογραφή» κείμενο, μας έχει γίνει forward τουλάχιστον 200 φορές στο εργασικό μέλι!!!!
    Τα συμπεράσματα δικά σου!

  34. Mastoyras said

    Re Psilikatzoy, na se rwthsw katitis…..

    Kai pes pws einai ola etsi opws ta les. Oti 8a ginoyme oloi avoyla rompotakia, ktl, ktl. Se aythn thn periptwsh8a yparksoyn mhdamines allages apo ton tropo poy zoyme shmera. To 8ema einai to ekshs:

    Mhpws eimaste hdh avoyla rompotakia hdh ?
    Mhpws eimaste avoyla rompotakia kai malista toy xeiroteroy eidoys?
    Mhpws 8a skotwname ena allo rompotaki gia ena tsoyvali patates?

    Den mporeis na anaferesai se rompotakia sth saxara kai treis hpeiroys parapera th stigmh poy exei pe8anei o allos edw kai 1.5 xronia sto dipla spiti kai oyte poy to proseksame.

    Den kserw re gamwto….8ymamai otan hmoyn pitsirikas, paizame ka8e mera sthn alana AMPARIZA, kryfto, mpala kai ena swro skata. Twra to mono poy vlepw stis alanes einai….oi alanes.-

    H pagosmiopoihsh, opws kai ta perissotera pragmata se ayton ton eleina stroggylo planhth, exei ta kala ths kai ta kaka ths. Egw san enas aplos parathrhths vlepw pws prwta 8a eprepe na ma8oyme na perpatame sth geitonia mas (giati ekei poy h genia moy perpatage ligo, twra mpoysoylane…xeirotereyoyn) kai meta na arxisoyme na milame gia trexales se Eyrwpes kai Saxares.

    Kalh pagosmiopoihsh…

    P.S. : Toylaxiston 8a exoyme kala xorta, giati tleytaia exw phksei sto katoyrhmeno-tiga-sthn-ammwnia-kai-sto-xwma alvaniko weed.

  35. Patsiouri said

    Μπά Μαστούρα…σε λίγο θα είναι και νόμιμα, θα ακριβαίνουν όσο τα φτηνά τσιγάρα και ούτως η άλλως στο αλβανικό θα πέσεις, όπως κάτι φίλοι που κάπνιζαν prince και λόγω οικονομίας το έριξαν στα leader..Κι αυτά μέσα στην παγκοσμιοποίηση είναι, προτείνω να κάνεις από τώρα τα κουμάντα σου όταν έρθει η ώρα να ανοίξουμε το stuffοΙΚΕΑ, ο ΙΚΕΑ ξεπέρασε και το Γκέιτς σε περιουσία διάβασα, να ενισχύσουμε κι εμείς μετά του ωφελίμου τα φοιτητικά νοικοκυριά, τί λές??

  36. ημίαιμος said

    (όσοι υπέγραψαν για τις ταυτότητες μείον τους νεκρούς κωλόγερους και συν τα υπερήφανα νιάτα)

    Κι επειδή μας παρέπεμψες στη σχετική «τσουτσούνα», να πω ότι με φρασεολογία σαν κι αυτή -κωλόγερους (και μάλιστα νεκρούς)- μάλλον αφαιρεί παρά προσθέτει στα εμπεριστατωμένα επιχειρήματά του. Μίσος ή έλλειψη αγωγής;;;

  37. Giannis, δεν υπάρχει κάτι που να κάνει ένας πολιτικός για να μην τον ψηφίσουν απ΄την στιγμή που θα «βαφτιστεί» πολιτικός. Εκτός φυσικά απ΄το να μην βγαίνει κάθε μέρα στην τηλεόραση (ό,τι κι αν υποστηρίξει). Γαμάτο το σχόλιό σου για τον Ψωμιάδη. 😀

    Patsiouri, γέλαγα ώρες με το αστείο σου για τον Χριστό. Φοβερό! Περαστικά ρε συ. 🙂

    Hmiaime σωστός, αλλά τα ζώα δεν κάθονται φρουροί του σημείου που γεννήθηκαν μην τυχόν και πάει κάνα άλλο να πεθάνει εκεί, ούτε θεωρούν μαλάκες τα άλλα ζώα που γεννιούνται παραδίπλα, ούτε θεωρούν ότι προσβάλλουν το σημείο που γεννήθηκαν αν γρυλίσουν λίγο διαφορετικά. 😉

    Mpampakis, πολύ σωστά. Επειδή όμως πίσω από τα κράτη και τις εταιρείες υπάρχουν άνθρωποι, εγώ εκεί απευθύνομαι (μην τον σιχαίνεσαι τον ημίαιμο. Εδώ μέσα τουλάχιστον είστε 1-1). 😀

    Alzap, καλωσήρθες στην κοσμάρα μου. Φιλάρες! 🙂

    Tedpar, είπες τόσα γαμάτα πράγματα όλα μαζεμένα που σε διάβασα δυό φορές για να μην χάσω τπτ. Ρε συ, αυτά δεν είναι σχόλια, είναι ολοκληρωμένες σκέψεις που δεν μπάζουν από ΠΟΥΘΕΝΑ! Θενκς. 🙂

    Hmiaime, ο Καλτσοθρυλέων την πάτησε. Ο μπαμπάς μου του ξεκαθάρρισε ότι δεν δέχεται επιστροφές. 🙂

    An-lu, το ίδιο κι εδώ. Ευτυχώς όμως, όλα περνάνε από μένα για προώθηση στην εταιρεία. Χεχε. 🙂

    Mastoyra, το ρομποτάκια το χρησιμοποίησα ειρωνικά γι΄αυτούς που το κάνουν καραμέλα κάθε μέρα και μου πρήζουν τ΄αρχίδια. Πάντως υπεργαμάτο το σχολιάκι σου και επέτρεψέ μου να αρχίζω ν΄αλλάζω άποψη για το πόσο ροματζάδα είσαι ενίοτε (ή συνεχίζεις να είσαι κάθαρμα απλά παθαίνεις μετάλλαξη απ΄ τα χόρτα). 😀

    Ημίαιμε, απλή καλή ζοχάδα. Γούστα είναι αυτά (και προδιάθεση πολλές φορές). 😉

  38. ημίαιμος said

    Κωστάντω, παρά την πληθώρα γάτων, σκύλων και ποιπών παρεπιδημούντων στην πνευματική φωλιά σου εδωπέρα, μάλλον δεν γνωρίζεις τα χούγια των ζώων… 🙂

    Όσο για το πώς εκφράζεται κανείς… Και στις χειρότερες ζοχάδες σου, και στις βαθύτερες σκιές σου και στις ελευθεριότερες των εκφράσεών σου, εσύ δεν έδειξες ΑΣΚΟΠΗ ασέβεια…
    Πάντως, γνώμη εξέφρασα, όχι τάση για λογοκρισία του οποιουδήποτε.

  39. j95 said

    Κι επειδή μας παρέπεμψες στη σχετική “τσουτσούνα”, να πω ότι με φρασεολογία σαν κι αυτή -κωλόγερους (και μάλιστα νεκρούς)- μάλλον αφαιρεί παρά προσθέτει στα εμπεριστατωμένα επιχειρήματά του. Μίσος ή έλλειψη αγωγής;

    Ούτε μίσος ούτε έλλειψη αγωγής: Πλήρης απαξίωση για την οποία δε μπορείς να κάνεις τίποτα.

    Από εκεί και πέρα θα χρησιμοποιώ ό,τι φρασεολογία μου γουστάρει. Δηλαδή οι άλλοι που μιλάνε για μίσθαρνα όργανα της παγκοσμιοποίησης (τη στιγμή που δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα) δε σε πείραξαν κι εγώ μιλάω για κωλόγερους (τη στιγμή που ήταν) σε πείραξα;

    Κάνε μας τη χάρη man…

  40. [Mani, νομίζω πάντως ότι εγώ κι εσύ είμαστε τα δύο άκρα που όμως είναι απαραίτητα για να υπάρξει ισσοροπία]

    δηλαδή εσύ είσαι υπέρ της παγκοσμιοποίησης κι εγώ είμαι κατά?

  41. και ποια είναι η ισορροπία?

  42. Patsiouri said

    Αλλά ο Χριστούλης με εκδικήθηκε με την περίοδο, θέλω ΕΜΜΗΝΟΠΑΥΣΗ ΤΩΡΑ, οι εθνοχριστιανολάτρισσες δηλαδή γιατί ναί και εγώ να υποφέρω?? Αυτή τη στιγμή πατρίδα και θεός μου είναι τα θαυματουργά MESULID και όχι, δέν κάνω γκρίζα διαφήμιση..Βοήθεια…

  43. j95 said

    Και πού ‘σαι, ημίαιμε;

    τὸν μὲν τρόπον τῆς λέξεως ἐᾶν–ἴσως μὲν γὰρ χείρων, ἴσως δὲ βελτίων ἂν εἴη–αὐτὸ δὲ τοῦτο σκοπεῖν καὶ τούτῳ τὸν νοῦν προσέχειν, εἰ δίκαια λέγω ἢ μή· δικαστοῦ μὲν γὰρ αὕτη ἀρετή, ῥήτορος δὲ τἀληθῆ λέγειν.

    Κατάλαβες τα ελληνικά ή να στο πω και στα χατζηρωμέικα;

    Και δεν υπάρχει τίποτα το άσκοπο με την ασέβεια σε ετοιμοθάνατους κωλόγερους που με τα τελευταία ψήγματα δύναμής τους υπογράφουν ένα σκατόχαρτο ενάντια στην ανεξιθρησκεία.

  44. Ημίαιμε, αυτά τα ζώα που επιστρέφουν στον τόπο καταγωγής τους για να πεθάνουν, δεν έχουν τα χούγια των ανθρώπων believe me. 😉
    Μάλλον τότε δεν κατάλαβες το «προδιάθεση». Εννοούσα την «προδιάθεση του αναγνώστη». Όταν θέλεις να δεις «άσκοπη ασέβεια» θα την δεις. Την δική μου ας πούμε (χριστιανογκαγκά) δεν σε είδα να την σχολιάζεις. 🙂

    Μani, εννοούσα το μέλλον ρε συ (εγώ άσπρο κι εσύ μαύρο). 😀

    Patsiouri, my GOD is painkillers too. 😀

    J, κάνε μας τη χάρη που θ΄απολογηθείς. Κωλόγεροι.-

  45. j95 said

    έχω πορωθεί με την «Απολογία» είναι σούπερ κειμενάρα.

  46. j95 said

    ναι τι έλεγα… οπότε ψάχνω παντού αφορμές για να κοτσάρω αποσπάσματα.

  47. Τί είναι «απολογία»;

    (το αρχαίο που παραθέτεις βγαίνει με τετραγωνάκια και δεν μπορώ να το διαβάσω με τον κωλοεξπλόρερ)

  48. ααα, θα εννοείς κάποιο κείμενο. Πού μπορώ να το βρω;

  49. j95 said

    εδώ (σε κατανοητή γλώσσα).

    Χαχα εγώ δε βλέπω τετραγωνάκια γιατί έχω Λίνουξ. 😛

  50. ημίαιμος said

    Κωνσταντίνα, πολύ θυμωμένος μου ακούγεται ο φίλος σου ο J95 και είναι αυτός ο θυμός που αδικεί (στα μάτια μου) τα ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΑ (επαναλαμβάνω) επιχειρήματά του είτε στα Ελληνικά είτε στα …Χατζηρωμέικα.
    Κατάλαβα το περί προδιάθεσης (εσύ μάλλον δεν κατάλαβες πόσες ερμηνείες χωράει αυτή η απάντησή σου…).
    Μη βιάζεσαι να κατατάσσεις ανθρώπους σε οποιαδήποτε πλευρά ώστε να είναι «προδιατεθειμένοι».

    Παρακάτω γράφεις:
    «J, κάνε μας τη χάρη που θ΄απολογηθείς. Κωλόγεροι.-»
    Το ότι το επαναλαμβάνεις και εσύ ενώ κάποιος από αυτούς που είναι στην ηλεκτρονική παρέα ενοχλείται, τι σημαίνει;;(ρητορική ερώτηση-καταλαβαίνω τι σημαίνει)
    Και δεν ζήτησα από κανέναν να απολογηθεί. Εγώ απολογούμαι γιατί αμφέβαλα για την ύπαρξη αγωγής στον συγγραφέα.
    Τελικά, νομίζω ότι ο θυμός και το μίσος (δικαιολογημένα γι αυτόν στην προκείμενη περίπτωση) αφανίζουν οποιαδήποτε καλούπια συμπεριφοράς.
    Μπορεί να είναι και υγιέστερο αυτό από αυτά που εγώ νομίζω.

    J95, το σημαντικότατο κείμενο της Απολογίας βρέθηκε στην πλώρη μου κοντά 40 χρόνια πριν. Στα 15 μου. Στην ίδια ηλικία το διάβασαν και τα παιδιά μου (με την παραίνεσή μου και όχι με το ζόρι)και είναι σε άμεση πρόσβαση για να το ξαναδιαβάζουν όποτε θέλουν. Το έχω διαβάσει πολλές φορές.
    Δεν χρειάζεται λοιπόν να μου το μεταφράσεις σε οποιαδήποτε διάλεκτο…(που σε διαβεβαιώ κατέχω κι εγώ).
    Χρειάζεται, όμως, (κατά τη γνώμη μου) να αξιολογήσεις την ηρεμία με την οποία ο Σωκράτης κατακεραύνωνε το σύστημα.

    Ζητώ ταπεινά συγνώμη για τον εκνευρισμό που προκάλεσα και αποσύρομαι.

  51. Ημίαιμε, το «προδιάθεση αναγνώστη» πάει για όοοολους τους αναγνώστες του θυμωμένου αυτού μιάσματος και όχι μόνο σε σένα. Γιατί αν τύχει και διαφωνήσεις σε κάτι από αυτά που γράφει, τότε 7869504045867 βρισιές, θα σε βιδώσουν 3984548754857 φορές παραπάνω. Και αυτό είναι όλο.

    Η επανάληψη σημαίνει ότι δεν ενόχλησε εμένα ο χαρακτηρισμός και συμφωνώ 100% με την χρήση του – και όχι για να πικάρω εσένα. Δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος και αν αυτό πίστεψες, τότε δεν έχεις καταλάβει τίποτα.

    (σε αυτό που θέλω επίσης να συμφωνήσω με τον μικρό, είναι ότι δεν καταλαβαίνω γιατί ρε γαμώτο νομίζετε ότι όταν τα γράφουμε αυτά, είμαστε κατακόκκινοι, ουρλιάζουμε και βγάζουμε καπνούς απ΄τα αυτιά; Κανένας εκνευρισμός ρε συ! 🙂

    φιλάρες. 🙂

    ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ: ΒΑΓΓΕΛΑΚΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΠΑΜΙΑΣ!!!! 😀

  52. vangelakas said

    Μωρή άει από’δώ!

    (χαχαχαχαχαχαχαααααααααααααααααααααα!)

  53. Χατζηκωσταράτσος said

    Αδικία, ρε γμτ, πολύ αδίκησε ο θεός της Ελλάδος αυτούς τους καραδιεθνιστάδες. Διότις, εκεί που τους καταλαβαίνουν όλους (μα όλους!!), δεν μπορούν να καταλάβουν τους ανθρώπους δίπλα τους, …μπας και τους χαρακτηρίσει κανείς για πατριώτες…!!

    Τέτοιες ενοχές πια… Τς, τσς, τσσς….

    Ευτυχώς που είναι κι οι μαύροι, και οι καραδιεθνιστάδες μπορούν και ξεσπάνε πάνω τους το αίσθημα ανωτερότητας που τους κατατρύχει…

    Κι άμα ξυπνήσουν κι οι μαύροι και πούνε «βρε δεν μας χέζετε με τον αγώνα σας να ρθούμε όλοι στις κωλοχώρες σας… Εμείς, ρε, δεν θέλουμε να σουλουπωθεί και η δικιά μας χώρα; Μια ζωή ξεσπιτωμένους πρόσφυγες μας θέλετε;»

    Και κατά περίπτωση, λέει, έρχεται έτσι αυθαίρετα και μια περίοδος… Αδικία, ρε γμτ.
    -.

  54. Κλειώ said

    Η πατρίδα (όποια κι αν είναι αυτή) δεν είναι απλώς ένα υποσύνολο ενός ευρύτερου συνόλου.Για τους ανθρώπους που ζουν σ αυτήν και μετέχουν του πολιτισμού της, και μεγαλώνουν γενιές και γενιές, αυτή η πατρίδα είναι ένας κόσμος ολόκληρος που αγαπάνε.Αγαπώ την πατρίδα μου και δε ντρέπομαι να το πω όπως αγαπώ και την οικογένεια μου χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν αγαπώ και δε νοιάζομαι και τις άλλες οικογένειες γύρω μου.Αν κάποιος όμως απειλήσει με οποιοδήποτε τρόπο αυτό που η μάνα μου, ο πατέρας μου και τόσοι άλλοι πριν απ αυτούς μέχρι σήμερα έχτισαν για να ζω μέσα σ αυτό εγώ, τότε θα αντιδράσω, ακριβώς όπως θα υπερασπιζόμουν πρώτα τη δική μου οικογένεια κι έπειτα τη διπλανή.Αφού όμως αρέσκεστε στο να χρησιμοποιείτε ισοπεδωτικούς χαρακτηρισμούς για όλους του τύπου ‘εθνικιστές’ ,it’s ok…Aν επειδή αγαπώ αυτό τον χώρο(στηλιτεύοντας παράλληλα τα ελαττώματά του και προσπαθώντας να τα αλλάξω) λέγομαι εθνικίστρια (λέξη που απεχθάνομαι) τι να πω?Απλώς αυτό δεν είναι τίποτα άλλο παρά γενικευση και μάλιστα βεβιασμένη.Και ναι,τα έθνη-κράτη ήταν αποτέλεσμα της ανάγκης των ανθρώπων για το συνανήκειν-αυτό είναι αναπόσπαστο κομμάτι της φύσης μας και παρατηρείται στους ανθρώπους σ όλα τα μήκη και πλάτη της γης είτε θέλετε να το δείτε είτε όχι.

    (Κι επειδή δεν αναφέρεστε σε κάποια συγκεκριμένη ομάδα αλλά σ ένα τσουβάλι μπαίνουν όλοι, θα λεγα αλλιώς: «όπου γενικότης, εκεί και επιπολαιότης» που λέει κι ο μεγάλος συγγραφέας- αν και -«συγγνώμη», παρέθεσα λόγια ενός ακόμη…εθνικιστή)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: