X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

MY BLOG

Posted by Constantina Delimitrou στο Δεκεμβρίου 5, 2006

…is sometimes as good as a barel.

Όχι, δεν θα ήταν ιδιαίτερα αποτελεσματικό να ζω χωμένη σ΄ ένα βαρέλι, να κάνω πράγματα που δεν θα έκανε κάποιος δημοσίως ή να κοροϊδεύω τους τριγύρω, μόνο και μόνο για να αποδείξω ότι όλα αυτά τα γαμίδια που μας περιστοιχίζουν έχουν βαρέσει κόκκινα. Ένας σοβαρός λόγος θα ήταν (αν για μία από τις ελάχιστες φορές επιτρέψω στον εαυτό μου να μιλήσει παντελώς ελεύθερα) διότι δεν θα είχα ικανοποιητικά μεγάλο ακροατήριο ώστε η απόλαυση να βαρέσει κόκκινα, όση ακριβώς και η μαλακία που εισπράττω.

Πάραυτα, θεωρώ τον κυνισμό απαραίτητο στοιχείο για να καταλάβω κάποια πράγματα, να επαναφέρω την σκέψη μου στα ίσια της και να αποδώσω σωστότερα κάποια άλλα. Προσπαθώ αρκετά να γίνω τόσο κυνική όσο χρειάζεται, ώστε να δω τριγύρω μου ψύχραιμα. Δεν το πετυχαίνω πάντα ενώ άλλες φορές αποφεύγω να διατυπώσω ακριβώς αυτά που σκέφτομαι, χαρίζοντας μεν στον εαυτό μου μερικές ιδιωτικές στιγμές απόλαυσης αλλά δυστυχώς, στερώντας απ΄ τους άλλους πολλά κιλά τσουχτερής πραγματικής πραγματικότητας.

Κάτι μέρες σαν κι αυτή, αισθάνομαι ότι τούτο δω είναι το βαρέλι μου και όλα αυτά που κάνω γνωστά για την ζωή μου, ενίοτε τα ευτελίζω αρκετά ικανοποιητικά ώστε να τους δώσω την αληθινή τους διάσταση : πόσο αρχίδι είμαι. Κάνω κάποιες προσπάθειες ν΄ αποδείξω ότι αυτά για τα οποία σκιζόμαστε, τρέχουμε, πενθούμε, φωνάζουμε και χαιρόμαστε είναι μια κλανιά μπροστά σ΄ αυτά που μετράνε αλλά δεν αρκεί. Κι αυτά που μετράνε, συνήθως δεν είναι ορατά, πολλές φορές ούτε καν τα ξέρουμε ή δεν θέλουμε να τα ξέρουμε. Γιατί συνηθίσαμε σε ζωές άλλες απ΄αυτές που θα ΄πρεπε. Τόσο πολύ μακρινές απ΄ τις στοιχειωδώς ανθρώπινες που πραγματικά αναρωτιέμαι αν στ΄ αλήθεια υπάρχει κώδικας επικοινωνίας πέρα απ΄τον τετριμμένο: χρυσή μου, ας τα λέμε καλά, πάχυνα, γάμησα, καλησπέρα σας, αγόρασα, ξεσκόνισα.

Αυτά συμβαίνουν όταν τα μικρά γίνονται μεγάλα, όταν τα πάνω έρχονται κάτω, όταν παρεξηγούμε έννοιες όπως «προτεραιότητες», με μέγιστο έγκλημα τον χρόνο που κυλάει, την ανοχή που αποκτάμε, την συνήθεια στην φρίκη και το κλουβί που τρέχουμε να κλειστούμε είτε λέγεται σπίτι, είτε τηλεόραση, είτε τζιπ, είτε πορτοφόλι, είτε η ζωούλα μας.
Υπάρχουν πολλά που δεν καταλαβαίνω. Το καθάρισμα της λάσπης στην ζάντα εξισώνεται ευκολότατα με μια γερή αγκαλιά, ένας σκύλος με τα μικρά στα ορφανοτροφεία που περιμένουν, οι γλάστρες στο μπαλκόνι με δυο ουσιαστικές κουβέντες και όλα αυτά τα δάνεια με μια ευτυχισμένη ζωή. Από πού να ξεκινήσεις…

Καταλαβαίνω όμως, ότι δεν έγινα ικανοποιητικά κυνική. Ας γίνω:

O χρόνος να διαβάσεις αυτό το κείμενο εξισώνεται στην πραγματική πραγματικότητα, με τρεις θανάτους παιδιών από πείνα αρκετά χιλιόμετρα μακριά, που χάρη στον γαμάτο πολιτισμό σου, έχεις καταφέρει να μηδενίσεις όποτε γουστάρεις. Αλλά εσύ κι εγώ έχουμε άλλες προτεραιότητες. Εγώ γράφω, εσύ διαβάζεις, εσύ πιθανόν ενοχλείσαι και μόνο που στο ανέφερα, αλλά εγώ σόρι πρέπει να προσθέσω ότι μόλις πέθαναν ακόμα δυο παιδιά από έιτζ. Α, και μια που ΄σαι ακόμα εδώ, να σου θυμίσω να μην ξεχάσεις να ταΐσεις τον σκύλο, να πλύνεις το κάμπριο και να ποτίσεις τα λουλούδια. Δεν θα σου πάρει πολύ χρόνο, έξι παιδιά υπόθεση το πολύ. Άντε εφτά αν υπολογίσεις και τις κακοποιήσεις.

p.s. όσο παράξενο κι αν ακούγεται, το ΄γραψα πρώτα πρώτα για μένα – ίσως πάλι αύριο απανθρωπιστώ τόσο, όσο χρειάζεται για να γράψω καμιά μαλακία απ΄ αυτές τις μαλακίες που συνηθίζω να γράφω.



Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

36 Σχόλια to “MY BLOG”

  1. δυστυχώς ή ευτυχώς δεν έχουν όλοι το ίδιο βάρος ευθύνης απέναντι στην δυστυχία του κόσμου.
    αν το βάρος της ευθύνης κάποιου είναι μικρό, ο ίδιος προσφέρει όσο μπορέι και έχει καθαρή συνείδηση, το μόνο που θα καταφέρει εξισώνοντας κυνικά τις μικρές απολάυσεις που του μένουν, είναι να αρρωσ΄τησει.

    οπότε….

  2. Κωνσταντίνα

    Δεν υπάρχει απανθρωπισμός όταν γράφεις και διαβάζεις. Απανθρωπισμός είναι να αδιαφορείς και να σνομπάρεις τα προβλήματα εκείνα που δεν επιθυμούμε να μας αγγίζουν. Να στο πω με άλλα λόγια, τόσα παιδάκια πεθαίνουν κι όταν πίνειι τον αχνιστό καφέ στο γραφείο σου, στο χρόνο που ξοδεύεις στο σούπερ μάρκετ, όταν τα κουτσοπίνεις με τους φίλους, όπως κι όταν κάνεις σεξ.

    Το μέσο που λέγεται ίντερνετ μπορεί να ξοδευτεί όπως θελήσουμε εμείς. Αλλά αν ήθελες να γίνεις περισσότερο κυνική, θα έγραφες – και θα διαβάζαμε εμείς – ότι το πραγματικό πρόβλημα με τα παιδιά ισχύει ακόμη όσο κι αν οι εφημερίδες το έχουν κάνει βούκινο χωρίς κανένα ουσιαστικά αποτέλεσμα.

    Πρόσεξες προ ημερών δημοσίευμα εφημερίδες, δεν θυμάμαι ποια – «Ε» Νέα Βήμα θα σας γελάσω – έκανε ολοσέλιδο αφιέρωμα στην υπέροχη δουλειά που κάνει το ίδρυμα Ωνάσση. Και κυρίως στα σχέδια που ελάχιστη σχέση έχουν με την ελληνική πραγματικότητα, κάτι έδρες σε ξένα πανεπιστήμια, υποτροφίες για ξένους, γενικά ότι βολεύει τον δυτικό κόσμο, αλλά σίγουρα δεν επωφελούμαστε εμείς. Μα για τον Τρίτο Κόσμο κουβέντα.

    Και περιφέρεται από δεξίωση σε δεξίωση κι από κανάλι σε κανάλι η γνωστή Πρέσβειρα Καλής Θελήσεως, η σούπερ γουάου «φιλάνθρωπος», Λάτση, που η υστεροφημία της βασίζεται στην «ορθολογική» διαχείριση ξένων χρημάτων. Αυτή τι έδωσε;

    Εμείς τι έχουμε να δώσουμε;

    Αυτή μπορεί να δώσει όσα θέλει κι όσα μπορεί – και δεν θα της λείψουν ουδέποτε.

    Εμάς;

    Αυτό είναι κυνικότητα.

  3. allmylifelila said

    με ξυπνάς Ντινάκι!

  4. Rodia said

    Ζούμε λες και θα ζούμε αιώνια, αυτό είναι το λαθος. Εχουμε αποξενωθεί από το θάνατο, αλλά όχι από το φόβο του. Ο θάνατος μας αγγίζει όταν συμβαίνει δίπλα μας, κοντά μας. Ο φόβος οδηγεί τα βήματά μας στη ζωή, ποια ζωή όμως κάτω από το βάρος αυτού του φόβου; Αυτό είναι το βαρέλι κοριτσάρα μου: το θανατερό περιτύλιγμα του φόβου, του φόβου που καλλιεργείται συστηματικά από την οικογένεια πρώτα πρώτα, από την κοινωνία, τη θρησκεία, την Εξουσία. Ο φόβος σταματά κινήσεις επέμβασης, παρέμβασης στα σχέδια απανθρωπισμού μας. Ισως, αν διώξουμε, αν πολεμήσουμε το φόβο δλδ, να βγούμε κάποτε από το βαρέλι.
    ..αυτά και μια αγκαλίτσα.. ζεστή.. το φιλί είναι ελαφρύ και δροσερό και σήμερα χρειάζεται ζέστη η καρδιά σου..

  5. den exw cabrio (oute kan autokinhto) kardia mou..

  6. 0 Comments said

    Ροδιά μου είσαι 10 αλήθειες μαζί.

    Και μια εντέκατη:
    Ακόμη κι αν φωνάξεις από φρίκη,
    έχουν τη δύναμη
    πριν και μετά να βάλουν διαφημίσεις

    Ψιλάκι ΛΑΒ!

  7. ημίαιμος said

    Τάσο, την έχεις κάνει τόσο ευτυχισμένη που νιώθει πια ενοχές για την ευτυχία της…
    Κάνε κάτι!

  8. Καλημέρες ρε σεις! 😀

  9. Patsiouri said

    Όμορφα θα ήταν να είχαμε τη δύναμη να καλύψουμε τη συγχρονία ολόκληρη και τη διαχρονία των θεμάτων που ανέφερες…Το ξέρεις όμως πως και μόνο που σήκωσες αυτό το παστάκι και εμείς συμμετέχουμε τουλάχιστον διεκδικούμε το δικαίωμα να λεγόμαστε άνθρωποι? Κοίτα γύρω σου, ή πιάσε κάποιους από τον κύκλο το δικό μου, το δικό σου, της Ροδιάς, του Ημίαιμου..κτλ να του μιλήσεις για όλα αυτά. Κάποιοι ξέρουμε όλοι πώς θα αντιδράσουν και δυστυχώς είναι οι περισσότεροι…Ά, και η αλήθεια είναι μία, δέ μπορούμε να κάνουμε τίποτα και δέ θα μπορέσουμε ποτέ, και το ξέρεις…

  10. Και για να γίνουμε ακόμη πιο κυνικοί. Τα Χριστούγεννα όσο θ’ ανταλλάζουμε ευχές και δώρα και όση ώρα θα ξοδέψουμε με οικογένειες και φίλους, πάρα πολλά παιδιά θα πεθάνουν απ’ την πείνα και τις αρρώστιες. Ίσως τα ίδια παιδιά στα οποία θα «πάνε» τα λεφτά που θα δώσουμε για την αγορά Χριστουγεννιάτικων καρτών που θ’ ανταλλάξουμε μες το «πνεύμα» των ημερών.

    Ήθελα να γράψω κάτι για πραγματική φιλανθρωπία. Ανώνυμη φιλανθρωπία (χωρίς διαφημίσεις) αλλά θα το μαγαρίσω και δε λέει.

    Ο θάνατος μας αγγίζει όταν συμβαίνει δίπλα μας, κοντά μας.
    Πόσο αλήθεια είναι αυτό στις μέρες μας. Παλιά ξενυχτούσαν τους νεκρούς και τα νεκροταφεία ήταν μέσα στα χωριά. Ο θάνατος ήταν μέρος της καθημερινότητας και όχι τρόμος.

  11. Παιδιά, προσπαθώ να αποφύγω αυτό το κείμενο όπως και κάποια άλλα που έχω γράψει σ΄αυτό το μπλογκ. Απλά να πω ότι μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα. Δεν είναι απαραίτητη η ανοχή. Ότι μπορεί ο καθένας φυσικά αλλά μέρες που έρχονται, όλο και κάτι ας κάνουμε.

  12. mpampakis said

    Κεφάκια σήμερα βλέπω…

    Να πω απλώς ότι δεν είναι πάντα βαρέλι. Μπορεί να είναι χαρτοσακούλα, μαξιλαροθήκη, αναίσχυντα σκούρα γυαλιά ηλίου. Ή μπορεί απλώς να παρκάρουμε το κάμπριο έτσι ώστε να μην φαίνεται τι υπάρχει πίσω του.

    Καλημέρα.

  13. maria said

    Kwnstantina, einai kapies fores pou milame apla gia na milame…
    exw piasei ton eafto mou na kanei comment, sovara, ki alles na kanei comment apla gia na kanei…
    Ta xreiazome omws kai ta 2 kali mou.
    De mporw na zw monimws me tin mavrila sto kefali mou, eimai apolita siniditopieimeni tou ti ginete ston kosmo..
    Toso pou kati wres mou kleinete i anasa.
    Apo tote pou ekana ton Noah de, exw ginei isterika evesthiti s’afta ta themata.
    Arxisa na kanw dwrees dwthe keithe… Se oti exei na kanei me pedi.
    Thewrw pia anikousto, apanthrwpo, asigxwrito, adikeologito, vieo, kai den vriskw lexeis na perigrapsw to oti pedakia pethenoun apo peina, i viazonte, ta koitan oi manades tous na pethenoun apo aids xwris na mporoun na voithisoun… na skotwnonte, i na trwne vombes kai na xanoun xeria, podia, manes, paterades pou pigan na mpoun stin oura gia na tous feroun pswmi… den antexw na ta vlepw. DEN MPORW PIA. DEN MPORW.
    ma to xristo diladi. DEN ANTEXW…
    Alla etsi einai… etsi.
    s afton ton kosmo zoume.
    Ti lisi dineis loipon? e?
    an potisw ta gerania mou, ti kako kanw?
    pes…
    oso apesio ki an akougete…s’ena allo post sou, eixa kanei ena comment kai sou lega «efxaristw ton Theo pou gennithika evrwpea»
    KANW? OTI MPORW NA KANW AP TIN THESI POU EIMAI.
    Dinw ap ton mistho mou osa mporw na dwsw… PARENTHESI: to xerete oti me 10 evrw ton mina stin UNICEF plirwnete7 emvolia poliomelitidas?
    7 pedakia. Gia 10 evrw. 2 paketa tsigara!
    me 10 evrw stous Giatrous xwris sinora ginonte mikra thavmata.

    en pasi periptwsi… ta polilogw pali.
    To thema einai oti den mporw na zisw mono me afta sto mialo. Xreiazome kai tin paparia, kai tin malakioula kai ta gerania mou, kai camprio den exw, tha plinw to mountain bike à la place. To xreiazete alwste.
    Kai to na ekfrazese einai oti kalitero. Exeis megaliteres pithanotites na glitwseis ton karkino ap to na ta kratas mesa sou. Pou ekei ton exei sigouro.
    Kai to na diavazeis, einai o monos tropos gia na alaxeis afton to kosmo sto emeso mellon.

  14. Μαρία, μα δεν διαφωνούμε σε τπτ. Και οι μαλακίες και οι παπαριές είναι κομμάτι της ζωής, απλές κάποιες φορές είναι και αυτά που γράφω εδώ. Δεν είμαι υπέρ των ενοχών γενικότερα, απλά έτσι, αυτά τα ελάχιστα που μπορούμε ας τα κάνουμε.

  15. maria said

    …egw, asxeto, alla kovw fleves otan milas gia ta pedika sou xronia.
    An ginonte paragelies afto einai mia.
    polles kalimeres!

  16. [αυτά τα ελάχιστα που μπορούμε ας τα κάνουμε]

    δηλαδή? τι προτείνεις? και πόσα παιδιά θα έχουν χάσει τη ζωή τους μέχρι να διατυπώσεις τις προτάσεις σου?

  17. Προτείνω να κάνουμε δωρεές, να υιοθετούμε, να κάνουμε γνωστά τα προβλήματα που ακούμε και να μην ανεχόμαστε καμμία μορφή κακοποίησης. Δεν πρόκειται όμως εδώ να γράψω τί κάνω εγώ.

    (ναι mani, πολλά παιδιά έχουν χάσει τη ζωή τους μέχρι να γραφτούν αυτές οι προτάσεις)😦

  18. maria said

    http://www.msf.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=22&Itemid=47

    kante mia volta, den kostizei polla, ena 10evrw swzei zwes…
    rixte mia matia stin kampania edw sto Belgio
    http://www.creativeclub.be/main.php?f=4a&pageid=3&mid=1923#

    Tetarti apo panw.
    Kai ‘kei Mani, apofasizeis an tha dwseis kati i oxi…. estw kai 5 skatoevrw.

  19. η «φιλανθρωπία» μαρία είναι ακόμα πιο ανήθικη από την αδιαφορία

    γιατί κοιμίζει συνειδήσεις

    με 5 σκατοευρώ νομίζεις πως παραγράφονται οι αμαρτίες σου και πως μπορείς να κάνεις καλά καταναλωτικά χριστούγενννα ?

    κωσταντίνα για τις δωρεές και τα λοιπά δεν γνωρίζω

    αυτά τα ξέρει καλύτερα η μαριάννα βαρδινογιάννη

    εγώ το μόνο που μπόρεσα να κάνω αυτά τα χριστούγεννα ήταν να δώσω κάτι παλιά μου ρούχα σε κάτι πακιστανούς που μένουν στην πολυκατοικία μου

    αυτό φυσικά δεν σημαίνει τίποτα (μόνο πως δεν είχα χώρο στην ντουλάπα μου)

    για τις υιοθεσίες … δεν νομίζω πως θα μπορούσα να μεγαλώσω ένα παιδί οπότε λέω να μην υιοθετήσω ένα

    όμως γράφω πολλά και επικρέμεται από πάνω μου και ο αριθμός των νεκρών παιδιών που με κάθε λέξη μεγαλώνει

    ….

  20. Rodia said

    Πόσοι άραγε τολμούν να περάσουν τη πόρτα του Ασυλου Ανιάτων; Για όποιον ενδιαφέρεται και δεν τσινάει να δει τι σημαίνει ο Ανθρωπος και η Δύναμή του, ας κάνει μια βόλτα, τώρα θα έχει και παζάρι

  21. maria said

    Agapite New manifesto, sevome apolita afta pou les, Diafwnw de katheta.
    O kathenas opws to niwthei i psixoula tou.
    kai den exei kamia sxesi me to pws tha kanw xristougenna.

  22. maria said

    Tipota de, den einai pio anithiko ap tin adiaforia.
    Apolitws tipota.
    Ki an i vardinogianni dinei dwthe keithe kai fwnazei tis kameres, proswpika xestika.
    To thema pou m endiaferei einai ena:
    EDWSE LEFTA?
    Edwse.
    AFTO VOITHAEI TIN KATASTASI?
    VOITHAEI
    Ok. As paei sto komwtirio twra.

    Afto pou orgizei episis -kai xerw ti tha peite- einai to olo panigiri me tin Madonna kai to pedaki pou iothetise. Olo to panigiri tou oti egine grigora, egine etsi kai giouvetsi giati einai i Madonna…ktl..
    me doulevete?
    Giati eixe kaneis pote kamia amfivolia oti i Madonna exei efkolies s afti tin zwi?
    to oti iothetise ena pedaki se 2 evdomades anti gia 13 tha me aposxolisei i to oti ena pedi efige ap tin mizeria kai kerdise mia zwi aneti kai me ekpedefsi? Kai me Triferotita giati oxi? I Madonna einai den einai to teras tou loxnes.
    kati tetoia emena me vgazoun ap ta rouxa mou.
    Lipame new Manifesto.
    Mi to kaneis to pedaki, exeis dikio. Asto…

  23. μαρία

    ξέρεις πόσα παιδάκια έχουν χάσει τη ζωή τους για να κάνει η μαριάννα τα λεφτά που δίνει δώθε κείθε

    όσο για τη φιλανθρωπία τα λέει καλύτερα από εμένα ο oscar wilde

    «Charity creates a multitude of sins.

    There is also this to be said. It is immoral to use private property in order to alleviate the horrible evils that result from the institution of private property.

    It is both immoral and unfair.

    We are often told that the poor are grateful for charity. Some of them are, no doubt, but the best amongst the poor are never grateful. They are ungrateful, discontented, disobedient, and rebellious. They are quite right to be so. Charity they feel to be a ridiculously inadequate mode of partial restitution, or a sentimental dole, usually accompanied by some impertinent attempt on the part of the sentimentalist to tyrannise over their private lives. Why should they be grateful for the crumbs that fall from the rich man’s table?»

  24. Μαρία αυτό που πολύ σωστά εννοεί ο Μανιφέστο (και το έχω συζητήσει μαζί του στο παρελθόν – και με άφησε μαλάκα) είναι ότι όλοι αυτοί που ηγούνται της φιλανθρωπίας, είναι αυτοί που τη δημιουργούν.

    Δεν εννοεί εμένα κι εσένα, αλλά σε γενικές γραμμές όταν λέμε «δε με νοιάζει πόσο ηλίθια είναι η Βαρδινογιάννη απ΄τη στιγμή που βοηθάει», σ΄αυτό ακριβώς το σημείο δεν σκεφτόμαστε καθόλου τον τρόπο που πλούτισε. Όχι μόνο αυτή, αλλά και όλοι οι υπόλοιποι.

    Έχω επίσης να προσθέσω ότι η λέξη «φιλανθρωπία» δεν θα ΄πρεπε καθόλου να υπάρχει. Γιατί ουσιαστικά πρόκειται για μια υποχρέωση, για μια ανάγκη και πρέπει να είναι συχνή πρακτική. Όμως βαφτίζοντάς τη «φιλανθρωπία», στολίζοντάς τη με χρυσόσκονες και βάζοντας εκπροσώπους της όλους αυτούς που δημιουργούν ή ενισχύουν τη φτώχεια, λογικό είναι να χάσουμε την ουσία.

    (μην τα παίρνεις με τον mani- είναι πολύτιμο οι φίλοι μου να είναι τόσο καθαροί απέναντί μου – και o mani ήταν πάντα ολοκάθαρος)🙂

  25. mani, μαζί γράφαμε.🙂

  26. maria said

    Poliploko to thema ki apo comments den sizitiete.
    exete ta dikia sas, tin kathimerinotita tin elliniki , kaka ta psemata, den tin parakolouthw…
    To thema einai oti den eimoun pote idietera mitriko atomo, i me terastia mitrika enstikta, mallon to antitheto tha elega, emena san aggouri apenanti sta pedakia na ta koitaw, alla me tin afixi tou Noah, emeina teleiws malakaS.
    Ki alaxan ta simpanta.
    Kai den mporw na skeftw otidipote allo, ektos tou oti einai AAAAAADIIIIIIIIIIIIKO na ipoferoun mwra pedia.
    me opiondipote tropo.
    Den to antexei i psixi mou diladi.
    Exou kai lew, an i Marianna voithaei me opiondipote tropo na MIN ipoferei estw kai ena pedi, ta ipolipa mou einai verese omws…

    Se ena eimai poli simfwni mazi sou:

    «mην τα παίρνεις με τον mani- είναι πολύτιμο οι φίλοι μου να είναι τόσο καθαροί απέναντί μου»

    afto tou to ofeilw…

  27. Maraki, για να το καταλάβεις καλύτερα, σκέψου πόσα παιδιά δυστυχούν ας πούμε στις Τρίτες Χώρες από την εκμετάλλευσή τους από τους εφοπλιστές. Και μετά σκέψου την Μαριάννα να βοηθάει ΕΝΑ παιδί. Αυτό δεν είναι άδικο;
    Φιλάρες.

  28. maria said

    globaly, einai favlos kiklos.
    Den iparxei akri s afta pou lete.
    Tha iparxoun panta Mariannes Vardinogianni gia tis opies tha pethanoun kai tha ipoferoun polla pedakia.
    Kai tah iparxoun panta outopistries Maries san emena, pou tha klaine stis eidiseis epidei vlepoun pedakia.
    Kai Valérydes – to allo mou miso- pou tha me thewrei gia panta treli pou klaiw stis eidiseis.
    Kai me ta dikia tou e!
    Den eimai ilithia.
    Ponaw ligo parapanw ap to kanoniko kai anisixw gia to ti th afisw pisw mou.
    Pia idiosigrasia, pia methodo zwis. Pion tropo skepseis.
    AN to dw opws to vlepete, den exw exit pouthena.
    Ma pouthena omws.
    Afto pou perografte , legete I KOINWNIA STIN OPIA ZOUME.
    Oi kaloi kai oi kakoi.
    e kai?
    tipota kainourgio?
    Ti na kanw dilaidi? Na tous koitaw? na tous katigorw?
    Na tous vrizw?
    e kai?
    Iparxei kapios sto metaxi pou mporei na kanei kati gia tin Nigiria pou pizei stis maimoudes farmaka?
    Stis manades pou eidan ta mwra tous na vgazoun aima ap ta matia kai na pethenoun enw oi giatroi xwris sinora palevan na ta swsoun alla den xeran oti i adrenalini pou tous edinan eixe antikatastathei me nero sta sakoulakia?

  29. maria said

    ta parapira kai tah stamatisw giati ta polla logia einai ftwxeia kai to xerw…
    polla filia sas!

  30. Μαράκι, μην τα παίρνεις, στον ίδιο βάλτο είναι και το δικό μου μυαλό. Απλά δεν τρώω τόσο εύκολα πια το «φιλανθρωπία» και δεν χαίρομαι τόσο όσο στο παρελθόν για τις αγαθοεργίες πλούσιων.
    (Το ήξερα ότι είσαι ψυχούλα).

  31. υπάρχει κάτι που μπορείς να κάνεις μαρία

    να πας να κλέψεις κάτι από έναν πλούσιο και να το δώσεις σε έναν φτωχό

    its called the robin hood syndrome

  32. Patsiouri said

    Καί σε αυτό το θέμα συμφωνώ απόλυτα με το newmanifesto, φιλανθρωπία έκανε ο Παλαιοκώστας που λήστευε τράπεζες και έδινε και σε κανένα χριστιανό, γιατί από το χωριό του νομίζετε δέν τον κάρφωσε ποτέ κανείς? Σιγά μήν είναι φιλάνθρωπη η κάθε μπογιατισμένη κλώσσα που τρέχει στα γκαλά και εξαργυρώνει χιλιάδες θανάτους με 2-3 ζωές όπως παρατηρήθηκε.
    Και γιατί μένουμε στους πλούσιους?? Ο πρώτος που θα έπρεπε να πεθάνει ώς υπεύθυνος για τα ποσοστά θανάτων και δυστυχίας είναι ο Πάπας που ακόμα απαγορεύει την αντισύλληψη, οι πιστοί του που τον ακούνε και στη συνέχεια οι θρησκόληπτοι όλου του κόσμου, ένα το κρατούμενο.
    Όλοι μα όλοι οι ανεύθυνοι γονείς ξεκινώντας από αυτούς που τα βιάζουν και τα σκοτώνουν στο ξύλο μέχρι αυτούς που γεννάνε σάν κουνέλια ενώ δέ μπορούν να ζήσουν ούτε τους εαυτούς τους, άν δέν τα λυπάται η ίδια τους η μάνα ρε παιδιά τα μικρά τότε είναι που δέ θα τα σώσει κανείς….
    Είμαστε σύμφωνοι πως για αρχή πρέπει να βγούν αυτοί από τη μέση???
    Θα συνεχίσω άλλη ώρα γιατί τρέχω…

  33. (αν για μία από τις ελάχιστες φορές επιτρέψω στον εαυτό μου να μιλήσει παντελώς ελεύθερα)
    Ρε συ Ντινάκι, σου εύχομαι απο τα βάθη της καρδιάς μου (επειδή σε έχω ξαν ακούσει να το λες) να μη σταθεί αυτη φράση ο φράκτης σου…
    (Εχεις ακόμα μια φορά το δικαίωμα να τη χρησιμοποιησεις. Μετά κάηκε!)
    Κατα τα άλλα… τι να λέμε τώρα… κλείνω γιατί από ο,τι κατάλαβα ο χρόνος είναι δολοφόνος.

  34. Mano, δεν κατάλαβες καθόλου τί ήθελα να πω…για παράδειγμα, αν δεις μπροστά σου το στραβό το λες πάντα; Εγώ ας πούμε δεν το λέω συχνά, μόνο και μόνο για να μην κακοκαρδίσω ανθρώπους (εννοείται ξένους και όχι τα φιλαράκια μου) που στην τελική αν ήθελαν την άποψή μου ας με ρωτούσαν.

    Πολλές φορές αυτό κάνω και εδώ. Εντάξει, όχι πάντα. Δυστυχώς ή ευτυχώς, δεν έχω και τις καλύτερες των σχέσεων με τα περισσότερα μπλογκ αλλά δεν έχω και πάντα όρεξη να ανοίγω μέτωπα ή να γράφω εγώ αυτά που γράφω, ο καθένας να καταλαβαίνει αυτά που θέλει να καταλάβει και να πρέπει μετά να το κάνω φραγκοδίφραγκα. Έτσι, είτε γράφω γενικώς και αορίστως, είτε τα χώνω ευθέως, είτε ενίοτε τα καταπίνω (εντάξει, όχι για πολύ). Λάθος, σωστό, έτσι αισθάνομαι.😀

  35. maria said

    kata tin tapeini mou gnwmi, exoume figei xiliometra makria. Profanws to thema einai megalo men, kaei de poli kosmo me diaforous tropous… ki o kathenas -mesa ki egw-katalavenei oti goustarei kai gia mia akomi fora, den akouei, apla milaei…
    ti kala pou tha tan na kathomastan girw girw ena vradaki kai na ta legame ola afta…

  36. marilou said

    thelo na dimiourgiso mia organosi me ANTHROPOUS pou na theloun pragmatika na allaxoun tn kosmo k n prospathisoun na miosoun tn anisotita.na agonistoun gia ta paidia stis anaptissomenes xores k gia ta dikaiomata olon tn athropon se olo tn kosmo.alla moni m aisthomai poli adinomi.sxedon nekri.mporei na me voithisei kaneis?thelo na gnoriso antropous pou na me voithisoun na katafero na pragmatoso ta oneira m.marilou

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: