X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

MY NUMBER ONE

Posted by Constantina Delimitrou στο Νοεμβρίου 28, 2006

Υπάρχουν μερικές δουλειές που τις μίσησα. Αν δηλαδή τις έβαζα σε λίστα, στο τοπ φάιβ των αισχρότερων, η νάμπερ ουάν θα ήταν ασυζητητί το πεζοδρόμιο. Όχι, δεν έχω κάνει την πουτάνα, εννοώ το πεζοδρόμιο στα ινστιτούτα. Είχανε προσλάβει τότε κάτι τζιμάνια του μάρκετινγκ κατευθείαν απ΄τα εξωτερικά και άρχισαν να μας βομβαρδίζουν με νέους τρόπους πώλησης όπως ameriki (τι πρωτότυπο). Αυτοί οι καραγκιόζηδες, έρχονταν φυσικά πάντα οφ σίζον γιατί πάνω στην σεζόν δεν προλάβαινες ούτε να κατουρήσεις, πόσο μάλλον να πληρώνεις χαραμοφάηδες. Εκτός σεζόν όμως, άρχιζαν οι γκρίνιες, οι μουρμούρες κι ένα σωρό μαλακίες για να φέρεις πιο πολλά λεφτά, που για λόγους συντομίας τα συνοψίζεις άνετα στο τρίπτυχο φιλότιμο- σφαλιάρα- ξεφτίλα.

Το στάδιο της ξεφτίλας ήταν το έσχατο και κάπου εκεί μεταξύ σφαλιάρας και ξεφτίλας, ήρθαν οι μάρκετερς να μας πουλήσουν τις ιδέες τους. Ένα περίεργο πράγμα μ΄αυτούς τους μάρκετερς. Όπου πήγαιναν κουβάλαγαν τα διπλώματά τους. Κιχ να έβγαζες, άνοιγαν τον χαρτοφύλακα και στα έτριβαν στην μούρη λες και χωρίς αυτά δεν επιτρεπόταν ν’ανοίξουν το στόμα τους. Τεσπα. Τότε ήταν στην μόδα η πώληση ντορ του ντορ. Αυτό που αντί να πάρεις τηλέφωνο και να σε βρίσουν μεσημεριάτικα, εσύ πήγαινες και τους χτύπαγες το κουδούνι μεσημεριάτικα για να σε βρίσουν αυτοπροσώπως μη τυχόν σου κλέψει άλλος τα εύσημα. Οι μάρκετερς είχαν αποφανθεί και γι΄αυτό: «πηγαίνεις μόνο μεσημέρι, που η νοικοκυρά έχει τελειώσει τις δουλειές της και είναι ήρεμη και ευάλωτη». Το «ευάλωτη» βασικά, ήταν είτε «πολύ πτώμα για να σε ακούσει», είτε «κοιμόταν και την ξύπνησες και κάτσε άκου τα ηλίθια τώρα». Δράμα η κατάσταση.

Φεύγοντας απ΄το στάδιο της σφαλιάρας και μπαίνοντας δυναμικά στο στάδιο της ξεφτίλας, οι μάρκετερς αποφάσισαν να κλείσουν την τρύπα του στόχου μας, μαζεύοντας τα χρωστούμενα. Ξέρετε, να έχεις κάνει μία ενημέρωση σε ινστιτούτο, να σου έχουν βουτήξει την κάρτα, να έχεις χρεωθεί όλο το ποσό, να έχεις κάνει μία επίσκεψη όλη κι όλη, να σου έχουν πουλήσει δεύτερη θεραπεία που δεν χωράει στην κάρτα και να σου κουβαλιούνται σπίτι για να εξοφληθούν την δεύτερη θεραπεία χωρίς καν να έχεις ξεκινήσει την πρώτη. Από Ανάβυσσο μέχρι Ασπρόπυργο έφτασε η χάρη μου και μάλιστα η μετακίνηση πληρωμένη από εμάς, μετά το οχτάωρο. Άμα μπορούσες, ας έλεγες όχι.

Η ξεφτίλα κορυφώθηκε με την πώληση στα πεζοδρόμια. Μας έφτιαξαν ένα σταντ της κακιάς ώρας και το έβαλαν στην είσοδο του ινστιτούτου. Εμείς θα μοιράζαμε τριαντάφυλλα στις περαστικές (για να κολακευτούν και να σταματήσουν), θα παίρναμε τα στοιχεία τους και θα τις πιέζαμε να ανέβουν πάνω να πάρουν το «δώρο» τους. Τσιμουδιά τι ήταν το δώρο. Έκπληξη τους λέγαμε και τρέχανε αυτές. Επάνω, τους περίμενε η αλεπού για ενημέρωση, πρηξαρχιδιστάν καμμιάς ώρας (μέχρι να ενδώσουν αλλιώς δεν έφευγαν – καλά, εκτός αν άρχιζαν τις χριστοπαναγίες) και μετά εμείς παίρναμε 1% από το κάθε συμβόλαιο. Τ΄αρχίδια μας κουνιόσαντε με άλλα λόγια. Αλλά πες όχι.

Τζίφος η φάση. Μετά από λίγο το έμαθαν όλοι και γέμισε ο τόπος σταντ κι εμείς από κάτω να μαλλιοτραβιόμαστε ποια θα δώσει τριαντάφυλλα, ποια πλαστικά σκουλαρίκια και ποια προσκλήσεις σε πάρτυ ομορφιάς και καλά. Μας πήραν χαμπάρι οι περαστικές και έριχναν τις χριστοπαναγίες χωρίς να χρειαστεί ν΄ανέβουν.

Η ξεφτίλα όμως δεν είχε τελειώσει. Φορτώσαμε τα σταντ μας και τα στήσαμε σε παραλίες. Πάντα προχώ εμείς. Ταγιέρ, τακούνια, μακιγιάζ και ψόφια τριαντάφυλλα, να κυνηγάνε κυτταρίτιδες, πεσμένους κώλους και ατίθασες κοιλιές. Και πώς να τους πλησιάσεις; Ααααα, ξέρετε σας έχει πέσει ο κώλος, μήπως θέλετε να σας τον μαζέψω; Ναι, έλεγαν οι μάρκετερς. «Η σωστή πώληση πρέπει να είναι ειλικρινής. Θα τις πλησιάζετε και τους λέτε στα ίσια: έχετε κυτταρίτιδα τρίτου βαθμού και παχυσαρκία και θα πεθάνετε σύντομα από καρδιά. Πρέπει να τις σοκάρετε για να δώσουν προσοχή». Τις καρασοκάραμε θα έλεγα. Η Νίκη στο τσακ την γλίτωσε την σαγιονάρα από έναν παχύσαρκο κύριο που έτρωγε κεφτεδάκια με την γυναίκα του. Και της το΄πα, άσε παιδάκι μου να ρημαδοφάει ο άνθρωπος και του τα λες μετά. Όχι αυτή, πρέπει να τον σοκάρω όσο τα τρώει, να νοιώσει τύψεις και να ψωνίσει εδώ και τώρα. Πλύση εγκεφάλου η Νικούλα και άντε να την συνεφέρεις. Όπως και όλες δηλαδή ή τουλάχιστον αυτές που δεν είχαν μαζέψει αρκετά άντε γαμήσου.

Αρχίζω και σέβομαι τα άντε γαμήσου και όλα αυτά που είχα ακούσει τότε. Ίσως χωρίς αυτά, να ήμουν τώρα εδώ, να λεγόμουν η γωνιά της ομορφιάς και της νεότητας ή δενξερωγωτι και να σας έγραφα πώς σηκώνεται ο κώλος απ΄το πάτωμα ή πόσες ρυτίδες επιτρέπεται να αφήσετε για να φαίνεστε γοητευτικές και σσσέξι και να μην είχα ιδέα για κβαντομηχανικές, χόρδα και θεωρίες των Πάντα. ;)



Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

33 Σχόλια to “MY NUMBER ONE”

  1. Η Τελευταία παράφραφος με τα περιστατικά στις παραλίες (αυτό με τη σαγιονάρα) μ’ έκανα και ξεράθηκα στα γέλιααα! :)) Να ΄σαι καλά, Κωνσταντίνα!😉

  2. παράγραφος γμτ!

  3. d.c. kostas said

    baby, you haven’t lived till you went from door to door in the villages of thessaloniki selling magazines for the blind. i feel shame even after 30 years. the lowest of the low.

  4. Καλά ρε Ρενάτα, με τον πόνο μου γελάς; ε; …καλά έκανες.😀

    Κωστή μου, τουλάχιστον ήταν για καλό σκοπό. Όταν είχα το μαγαζί, δεν υπήρχε περίπτωση να μην αγοράσω τέτοια περιοδικά. Μην ντρέπεσαι καθόλου.🙂

  5. Ο τρόμος της κάθε χοντρής και τούκάθε χοντρού…

    όταν άρχισα να παίρνω κιλά έτρεμα μόλις τις πλησίαζα, αν μού απευθύνονταν θα χτυπούσαν πάρα πολλά καμπανάκια….

    Τώρα που πάχυνα για τα καλά, αλλα΄ζω δρόμο μόλις τις βλέπω. Δενθα το αντέξω.

    Παρεμπιπτόντως, ξέρω πολύ καλά για τί πράγμα μιλάς. όταν ξεκίνησα να δουλεύω, πήγα σε ένα τέτοιο κέντρο να ψαρέψω τιμές. Η υπεύθυνος Ιατρικού τομέα ήταν φίλη μου, αλλα΄μου λέει δεν ξέρω τίποτα από τιμές, πες τους ότι δήθεν θέλεις κάτι για τον εαυτό σου ή για την κοπέλα σου, και μόνο έτσι θα σού πούνε.

    Ε λοιπόν σε πληροφορώ ότι λίγο ακόμα να μού τα έπρηζαν, εγώ που ήμουν ‘ανταγωνιστής» τους, θα υπέγραφα (βέβαια δεν μπορόυσα να αντιδράσω «κανονικά» για να μην εκθέσω την φίλη μου)! Δεν με΄άφηναν με τίποτα σού λέω!

    ¨Εκεί κατάλαβα ότι ο άσχετος δεν έχει καμμιά ελπίδα, αν ανέβει «επάνω’, έχει ήδη καεί…

  6. Μάθε λοιπόν Γάτε μου, ότι τότε δεν είχαμε τιμοκατάλογο. Δεν υπήρχαν «τιμές». Υπήρχε πορτοφόλι. Την ίδια θεραπεία την πουλάγαμε είτε 50 είτε 250 χιλιάρικα και μετά τρέμαμε μην συναντηθούν και το μάθει η μια απ΄την άλλη (που το μαθαίνανε και γινόταν της κακομοίρας και τους δίναμε «δωράκια» και ούτε γάτα ούτε ζημιά). Σε όσους το λέω, δεν με πιστεύουν αλλά ισχύει. Ο τυπωμένος κατάλογος ήταν με υπέρογκες τιμές μπας και ψαρώσουν. Αμερικάνικα συστήματα, βλέπεις.

  7. ~A~ said

    Πρέπει να ταν «τραγική» εμπειρία αυτή η δουλειά για σένα γιατί όποτε αναφέρεσαι το κάνεις με πολύ «καλά» λόγια…

    Πολύ καλό όμως το κείμενο!😀

  8. proin amelie said

    tessera xronia etroga sti mapa ta mploka ekso ap tin asoee!
    to marketing sti xeiroteri ekdoxi tou sinantatai sta institouta adinatismatos! to eixame kanei case study.. kseftila kai marketing gialantzi kai meta mas pairnei olous i mpala!
    oraio keimenaki kai ek ton eso!
    filia

  9. Έτσι ε!!!!!

    κοίτα να δεις know-how που μάς έφεραν τα αμερικανάκια….

    Πρώην Αμελί, πέθανα στα γέλια με την λέξη ‘μπλόκα» Σ:)))))

    Αλλά τώρα τα πράγματα έχουν αλλάξει

    Η πρωτοπορία του μάρκετιγκ (μη χέσω) λέγεται «εναλλάκτικοί πάροχοι τηλκεφωνίας» και ‘πιστωτικές κάρτες».

    ΣΗΜΕΡΑ: Καλησπέρα (ώρα τέσσεριςε και δέκα το απόγευμα), είμαστε από την Tellas

    (ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΔΩ ΠΕΦΤΕΙ ΑΠΕΙΛΗ ΓΙΑ ΜΗΝΥΣΗ ΚΑΙ ΒΡΟΝΤΗΓΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΛΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ‘ζιστο»..)

    -Ναι, με ενδιαφέρει το ζήστο, ξέρετε πότε θα έρθει στο χωριό μου;

    -Δεν σάςε πήρα γι αυτό, να σάς ενημερώσω για μια δοκιμαστική εγγραφή…

    -Μα δεν με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο, πείτε μου σάς παρακαλώ για το zisto πότε θα έρθει;

    -Αφού σάς είπα, πήραμε για άλλο λόγο, θα με ακούσετε πρώτα (με υψωμένο τόνο στην φωνή!!!!!!!)

    -Όχι δεν θα σάς ακούσω, άντε γειά! (ΜΠΑΜ το ακουστικό).

    Σ:(((((((((

  10. Haris said

    Το κακό με αυτούς τους marketeers, είναι ότι δεν έχουν κατεβεί στο πεζοδρόμιο για να δούνε, τι είναι αυτό που τελικά θέλει ο καταναλωτής…
    Μόνο φρου-φρου και αρώματα…

  11. irtica said

    http://irtica.wordpress.com/2006/11/28/radikal-senin-papandir/
    thanks

  12. ωωωχχχχ τι μου τους θύμησες τους μαλάκες..
    βασικά οι περισ΄σοτεροι τώρα βάζουν γκομενέους να δίνουν τριαντάφυλλα (πουτανος, αν το καλοσκεφτεις) και μετά μια σκύλα σου λέει πόσο χάλια είσαι και ότι θα σου κάνουν τη χάρη να τους πληρώσεις.

    η καλύτερη απάντηση νομίζω είναι «δεν θέλω ν αλλάξω τίποτα, είμαι κουκλίτσα ζωγραφιστή,κι ε΄συ έχεις κότσι απ τη στενή γόβα =)»
    επανάσταση κι αντίσταση!! =Ρ

  13. Με έχουν ανεβάσει και μένα οι πεζοδρομιάτοι σε ινστιτούτο… Είδα κι έπαθα να τους ξεφύγω (εδωσα τ’όνομα της μακαρίτισσας της θείας μου -‘Η κυρία τάδε;»Λυπάμαι, έχει πεθάνει…’- και «λάθος» τηλέφωνο και προφασίστηκα επίσκεψη σε γιατρό, αλλιώς δεν με αφήνανε να φύγω) Απο δω με είχαν, απο κει με είχαν να αγοράσω θεραπεία… Πάντως δεν γαμωσταύρισα😉

  14. Fight Back said

    Πάντα τις μισούσα αυτές τις ενοχλητικές. Κάποια φορά μια με κυνηγούσε να μου κάνει προσφορά πακέτο αδυνατισματος και παραλίγο να την βάλει απο κάτω αυτοκίνητο αφου περασε χωρις να κοιταει.
    Δεν το χα δει βεβαια απο την οπτικη σου ποτε το θεμα

  15. marialimo said

    Υπάρχουν και χειρότερα: door to door πώληση μαγικού φτερού (ένα πολύχρωμο ματσούκι που το σιας και το λυγάς στα μούτρα της ανύποπτης νοινοκυράς και για να την πείσεις παίρνεις και τα χοντρά απ΄το σύνθετο) + πρακτικού τζαμοκαθαριστή (μια άκυρη πλαστικούρα που -ω τι καινοτομία- έπαιρνε το απορρυπαντικό στο κοντάρι) + μαγικού ρολού (για μάζεμα χνουδιών που αφού γεμίσει μπίχλα «το ξεπλένετε με λίγο νεράκι και γίνεται ξανά σαν καινούριο!») + πρακτικού λεμονοστίφτη (που έβαζες το μισό λεμόνι να το στύψεις κι αν ήταν σκληρό -όπως είναι το 90% των λεμονιών- έσπαγε στα δύο και γινόσουν ρόμπα). By the way, μήπως θυμάσαι πώς σηκώνεται ο κώλος απ΄το πάτωμα??? (όχι εγώ, προς Θεού…μια φίλη…)

  16. Εμένα με έχουν σταματήσει δύο φορές στην Ερμού για στατιστική!
    Μισό, πριν ξεκινήσετε να πείτε, «ε και; Δεν είναι πώληση».
    Σωστά! Όμως η ιστορία πήγε ως εξής:
    -Κάνουμε μια στατιστική, μπορείτε να μας απαντήσετε μερικές ερωτήσεις;
    -Ναι…
    -Ερώτηση
    -Απάντηση
    -Ερώτηση
    -Απάντηση.
    .
    .
    .
    .
    .
    -Ερώτηση
    -Απάντηση
    -Τώρα θέλετε να περάσετε λίγο εδώ (δείχνει ένα κτήριο) για να σας ενημερώσουμε για κάτι;
    -Βαριέμαι!!!!

    Για τί θα ήταν η ενημέρωση; Για την μεθοδολογία;

  17. Kala to blog marketing den to skefthke kaneis?? Epeidh shmera bariemai na bgw apo to spiti kai na poulhsw / poulh8w sto dromo, lew, edw, na steisw to stand mou, kai na sas enhmerwsw gia ta nea proionta mas oti: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    Oi eidikes formes gia blog katastaseis marketing 8a einai etoimes apo bdomada apo to eidika kartatismeno proswpiko mas.

    Pi es. Oi formes autes 8a prosarmozontai sto eidos tou ka8e blog kai tou koinou tou. Eidikoi analutes to exoun analabei kai auto. Esw etoimoi..

    Filia o 8eios Sam..

  18. Tero said

    Και πώς να τους πλησιάσεις; Ααααα, ξέρετε σας έχει πέσει ο κώλος, μήπως θέλετε να σας τον μαζέψω;

    ROTFLMFAO😀

    Tero

  19. Tero said

    (Σημ. Yippie! Έπειτα από μήνες, το WordPress επιτέλους έπαψε να κόβει τα σχόλιά μου!🙂

    Με άλλα λόγια, Costantina, από δω και μπρος τη γάμησες.😛 )

    Tero

  20. A, όντως ήταν τραγική.😦

    Amelie, τα «μπλόκα» είναι η πιο πετυχημένη λέξη ever!😀

    Γάτε, επειδή έχω κάνει και telemarketing, απλά να σου πω ότι αυτές οι εταιρείες δουλεύουν με εργολαβίες. Πας δηλαδή, τους ενημερώνεις για συγκεκριμένο προιόν και τηλεφωνούν. Αν τις ρωτήσεις για άλλο προιόν της εταιρείας, το πιθανότερο είναι να μην το γνωρίζουν.

    Haris, τι λες καλέ; Τι να τα κάνουν τα πεζοδρόμια και τις παραλίες αφού έχουν ένα σωρό πειραματόζωα να στείλουν για να φάνε τις χλαπάτσες!🙂

    Irtica, I don’t understand shit but you’re welcome.

    Μαριλίνα, είμαι σίγουρη ότι αν τους πεις τέτοιο πράγμα, τους έχεις μπλοκάρει για κάνα εξάμηνο.😀

    Penguin, μαλακία έκανες. Ίσως αν γαμωσταύριζες να έσωζες κι άλλες ρομποτούλες από την πλύση εγκεφάλου που τους κάνουν τα ινστιτούτα για πέντε ψωροδεκάρες.😉

    Fight, το άσχημο είναι ότι αυτές οι κοπέλες έχουν «στόχο». Αν δηλαδή δεν πείσουν πέντε άτομα π.χ. την ημέρα, δεν τις αφήνουν να σχολάσουν. Για να καταλάβεις δηλαδή γιατί σε κυνηγούσαν. Άστα.

    Marialimo, πω πω κωλοκατάσταση. Όλα αυτά τα είχα κάθε μέρα όταν είχα το ψιλικατζίδικο. Και ντρεπόμουν να τους διώξω γιατί ήξερα τι τράβαγαν (πες στην φίλη σου, ο κώλος δεν σηκώνεται χωρίς πλαστική και γυμναστική).🙂

    Ντροπαλέ, όταν σου λένε για στατιστικές (συνήθως αυτό το τρικ χρησιμοποιούν οι πωλητές βιβλίων), ζήτα να σου δείξουν την κάρτα τους απ΄την αρχή για να γλιτώσεις όοοολο αυτό το παρλάρε.😉

    Katourimeni, τι λες τώρα;;;;; Πήγα πριν δύο εβδομάδες σε ένα σεμινάριο διαφήμισης και το μόνο που έλεγαν για ώρες ήταν το blog marketing. Θα τους έβριζα αλλά είπα να μην χαλάσω το αντερκάβερ.😀

    Tero, με απειλείς; Άσε, θα το ψάξω καλύτερα. Κάποια μαλακία θα έχει κάνει το wordpress και δεν σε στέλνει στα τάρταρα παλιοσκουλίκι! 😀

  21. Η συγκεκριμένη μού είπε ότι ήξερε, μο΄ύ ανέφερε και κάτι για κόμβους κτλ αλλά έπρεπε ΠΡΩΤΑ με το ζόρι να με ενημερώσει για το άλλο που με πήρε… Και άρχισε να με ρωτάει αν έχω εναλλακτικό πάροχο, πόσο πληρώνω το μήνα κτλ. Απ ότι κατάλαβα πουλάνε στα θύματα ότι λέει όσοι γραφτούν ΤΩΡΑ στην ΤΕΛΛΑΣ θα έχουν λέει ‘προτεραιότητα’ όταν θα έρθει το ζίστο. Μαγκιά κλανιά δηλαδή, σιγά μην βάλουμε και μέσο για να γραφτούμε στην εταιρία με τα μυρμηγκάκια…..

  22. Χαρά μου να σε εμπνέω, πάντα στην διάθεσή σου!
    Πωλήσεις τέτοιου στυλ είχα κάνει πριν 8 χρόνια περίπου με τα τηλεφωνικά «γειά σας, είστε ο μοναδικός τυχερός και κερδίσατε ένα πάπλωμα και μια σύνδεση». Μεγάλο σχολείο και φοβερή πλάκα.

  23. gelial said

    μπρρρρ πραγματικά χάλια δουλειά… πάντα απορούσα πόσο χάλια μπορούσε να είναι και τώρα βεβαιώθηκα
    για να σε βάλουν στο πεζοδρόμιο όμως, πάει να πει ότι είσαι νοστιμούλα😉
    (συγνώμη κύριε καλτσόβρακε, μια κουβέντα είπαμε, νταξξ)

  24. Gelial σε εγκαλώ στην τάξη.

  25. alepou said

    Θυμήθηκα πριν λίγα χρόνια μια φάση σ’ ένα τέτοιο ινστιτούτο όπου συνόδευα μια φίλη που πήγαινε να ενημερωθεί(είχε προηγηθεί τηλέφωνο, you know!). Πήγαμε και οι 2 για να έχουμε ισχυρότερες αντιστάσεις. Με βάλανε με το έτσι θέλω σ’ ένα δωματιάκι να μου κάνουν λέει ανάλυση του προσώπου μου. Άκουγα στωικά αλλά χαιρέκακα και με ύφος πίσω έχει η αχλάδα την ουρά όλες τις μλκς τους. Μέχρι την ώρα που μου είπαν ότι έχω ρυτίδες. Τότε τους πήρε ο διάολος. Χωρίς φωνές, αλλά με μπόλικη ειρώνία. Θυμάμαι είπα «το καταλαβαίνω ότι θέλετε αγωνιωδώς να πουλήσετε, αλλά μην μου λέτε ότι έχω ρυτίδες στα 25 μου»… Κι έφυγα!

  26. An-Lu said

    Μπα σε καλό σου βρε!!!! Πάλι με έκανες να χαχανίζω με τον τρόπο που τα γράφεις!
    Η αλήθεια είναι ότι έχω γίνει κι εγώ πολύ κυνική με τις ταλίπωρες πρώην συναδέλφισές σου. Ειδικά με έναν ψηλέα που ήταν κάπου 7 χρόνια στο ίδιο πόστο στην Ερμού και κάθε φορά μου ερχόνταν να του πω «Ακόμα εδώ είσαι»;
    Αλλά είμαι ευγενικό παιδί και δεν του το είπα ποτέ….😉

  27. Patsiouri said

    Γαμώτο….πρέπει να σταματήσει ο κόσμος πρώτα πρώτα να τσιμπάει γιατί αλλιώς το marketing δέν αλλάζει…Έχω μία απορία ρε Κωνσταντίνα, τσίμπαγε πολύς κόσμος??? Γιατί άν όχι τότε γιατί οι εταιρείες ψάχνουν τα marketing και telemarketing με το τουφέκι????

  28. Γάτε, μλκσ σου είπε. Η κοπέλα ήταν ενημερωμένη μόνο για το συγκ. πακέτο και βρήκε απλά έναν τρόπο για να το προωθήσει τάζοντάς σου προτεραιότητες σε αυτό που θες. Άμα σου λέω, είναι εξωτερικές εταιρείες αυτές, που νοικιάζουν τηλεφωνήτριες για ότι εταιρεία κάτσει και ό,τι πρόγραμμα κάτσει.

    Θεριό, ναι. Τώρα είναι πλάκα. Τότε όμως…γάμησέ τα.🙂

    Gelial, άκυρη η διαπίστωση. Στο πεζοδρόμιο κατέβαιναν όλες οι «χαμηλόβαθμες» άσχετα από εμφανίσεις και άλλες πολυτέλειες.

    Θεριό, ζητάς κάτι αδύνατα πράγματα ώρες ώρες…😀

    Alepou, έπρεπε να σε είχα εγώ πελάτισσα. Ξέρεις τί τους λέγαμε; Μα και βέβαια δεσποινίς μου ρυτίδες στα 25 σας, μόνο που δεν είναι γήρατος αλλά έκφρασης που βαθαίνουν λόγω αφυδάτωσης και εάν δεν κάνετε ΤΩΡΑ θεραπεία ενυδάτωσης θα βαθύνουν και θα γίνουν γήρατος. Είδες το ποιηματάκι πόσο καλά το θυμάμαι;😛

    An-lu, καλά έκανες. Τα λυπάμαι πολύ αυτά τα παιδιά. Οι περισσότεροι είναι άνεργοι γυμναστές.

  29. Patsiouri, μαζί γράφαμε και τώρα σε είδα. Ναι, στην αρχή κάθε τέτοιας εξυπνάδας τσίμπαγαν πολλοί. Μετά, μάθαιναν και βρίσκαμε νέες εξυπνάδες μέχρι που μπήκαν στον χορό οι πλαστικοί και τα ινστιτούτα έμειναν να ανακυκλώνουν απελπισμένες μλκς μαρκετινγκ εξ αμερικής.

  30. kwlogria said

    Εγώ καθημερινά στην Πατησίων (στα «μπλόκα», ξέρετε)συναντάω τους Ούνους-Ρομπότ (γιατί στην πέφτουν αδιακρίτως και δεν σκέφτονται) και κάνω τρελλά ζικ ζακ. Το πιο ωραίο είναι ότι κάθονται έξω από ένα μαγαζί με σούπερ νεανικά ρούχα και που τα κοριτσάκια που μπαίνουν μέσα είναι το πολύ 22 με κάτι κορμάκια λαμπάδες. Ε, μιλάνε και σ’αυτές. Από τη μία, τα λυπάμαι τα καημένα, κρύο, ζέστη, ορθοστασία=φλεβίτης, αλλά από την άλλη θέλω να τα πλακώσω και στις μπουνιές. Μια φορά που με σταμάτησε μία και άρχισε να λέει παραρόλοτζι την έκοψα και την ρώτησα: Νομίζεις πως μου χρειάζεται; Σταμάτησε απότομα, σκέφτηκε και είπε: …όχι… κι έφυγα με το κεφάλι ψηλά. Βέβαια, καθόλη τη διάρκεια, σκεφτόμουν τι θα έβγαζε το στόμα μου αν μου έλεγε ναι, αλλά ευτυχώς γλυτώσαμε αμφότερες την ξεφτίλα…😉

  31. mpampakis said

    Το καταπληκτικό τώρα τελευταία είναι που χτυπά το τηλέφωνο (συνήθως στην πιο άβολη φάση που μπορεί να βρεθεί), το σηκώνεις και βρίσκεσαι ενώπιος ενωπίον με μια μηχανή. Ηχογραφημένο διαφημιστικό μήνυμα και τα μυαλά στα κάγκελα. Να μην μπορείς καν να βρίσεις άνθρωπο δλδ!!!

    Έχουν ξεφύγει τελείως. Και αυτά που κάνουν τα ινστιτούτα είναι ανεκδοτάκια μπροστά σε αυτά που κάνουν οι τράπεζες.

  32. parafonos said

    Τελικά μόνο εγώ δεν έχω δουλέψει σε κέντρο αδυνατίσματος😦 …
    Έχω γνωρίσει όμως πολλούς αμερικανούς σαν και αυτους που περιγράφεις… δεν φταίνε αυτοί για τις μαλακίες των δικών μας.

    Αυτοί προτείνουν με τα δεδομένα τα δικά τους, των πόλεων που χωράνε μισή Ελλάδα και των ανθρώπων που λειτουργούν σαν ρομποτάκια…

    Έρχονται εδώ λένε τα δικά τους και πρέπει οι ντόπιοι μάρκετερσ να προσαρμόσουν τις τεχνικές στα ελληνικά δεδομένα. Μόνο που βλάκες μας, αντί να κρατήσουν τα καλά στοιχεία, διαλέγουν τα τυχοδιωκτικά τερτίπια των γκουρού και καταλήγουν ο κόσμος να τους σιχαθεί και να μην βρίσκουν καν υπαλλήλους να πουλήσουν την πραμάτια τους…
    Είναι και το κράτος μας μπακάλικο… άστα να πάνε…

  33. maria said

    koita na deis, aftin tin fora egw den gelasa diavazonts…
    einai tragiko! einai apistefta apanthrwpo marketing. Pou fwtia na pesei kai tous kapsei tous vrwmiarides.
    Doulepsa se Time-sharing malakia ki egw.
    me Skotsezo director pou efere epanastatioko marketing stin Larisa.
    Pou? Sti larisa.
    Pou tha pareis tilefwno 3 to mesimeri ti mana mou, i tin theia mou, i ton geitona apenanti, kai tha tou prixeis ta oumpala me to Porto-heli resort…
    ti mou les twra?
    pou eprepe na fernoume gerontia kai meta na tous prizoume me parousiasi 1h30 me films exwtika, madagaskares kai martinikes, kai eprepe se parakalw na ipograpsoun PRIN figoun…
    kai mas eixan vrei kai epixeirimata gia ta panta… «an sas pei oti den exei lefta giati pantrevei to pedi tou ton allo mina , tha tou lete afto, an sas pei oti einai sintaxiouxos tis DEI, tah tou lete afto… »
    Koitwntas twra pisw, dierwtome kata poso axoun to dikewma aftoi oi anthrwpoi na exaskoun tetiou idous piesis ston kosmo… kai nomika milaw…
    peran tis apanthrwpias…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: